×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Amikor minden bokszra fordul: Pascal vs. Hopkins II.

2011-05-14 15:03:48 /

Tavaly decemberben nagy vihart kavarva döntetlennel ért véget a Jean Pascal vs. Bernard Hopkins WBC félnehézsúlyú mérkőzés. A többség szerint erősen vitatható végeredmény miatt a WBC szervezett azonnali visszavágót írt ki, amire május 21-én Montrealban kerül sor, és hazánkban a Sport2 televízió jóvoltából élőben követhetik a revansot a szurkolók. Vajon Hopkins ezúttal behúzza a győzelmi strigulát, vagy a megannyi kritikával illetett Pascal felülmúlja veterán vetélytársát? A hagyományos esélylatolgató rovatban a profiboksz.hu korábbi és jelenlegi szerkesztői mellett ezúttal külsős szakértők is kifejtik véleményüket az összecsapással kapcsolatban.

Kovács Koko István: Aki látta az első találkozót és követte a mérkőzés utáni eseményeket az tisztában van vele, hogy ennek a mérkőzésnek létre kellett jönnie. Sajnos ismét nem semleges a helyszín, pedig Sulaiman az elején még ezt szerette volna, igaz a két európai és a két ázsiai bíró talán már kevésbé védi majd a bajnokot, mint az első alkalommal. Pascalt hatalmas tehetségnek tartottam egészen a Froch meccsig, ahol már előjöttek a hibák, de ettől függetlenül sokkal többet tud, mint amit az első mérkőzésen mutatott, egész biztos hogy aktívabb lesz a második találkozójukon. Nem szabad magára engedni a Hóhért, mert akkor megint elfogy majd a végére és többször már nem mentik meg a pontozók. Hopkins maga a csoda a 46 évével, az évenkénti egy mérkőzéssel, de persze ő is messze jár már a 2000-es évek elején mutatott fénykorától. Mindent tud és még semmit nem felejtett, talán csak fizikai erőben gyengébb a kanadainál, hiszen az elmúlt 10 évben csak az üzlettársát tudta kiütni, de azt is csak finoman testen. Véleményem szerint vagy Hopkins pontozással vagy Pascal idő előtt..
Számomra pikáns hogy az egyik európai bíró az az olasz Cavalleri lesz, aki az én pesti EB meccsemen is pontozott, ráadásul az első Hopkins-Pascal meccsen pedig a jó öreg Daniel dolgozott, aki vezette az Európa-bajnoki találkozómat�

Rácz Félix: Egy érdekes párharc elé nézünk, amikor a Hopkins vs. Pascal ll meccsről beszélünk. A pszichés előny Hopkinsnál van, ugyanakkor a korral járó hátrány is, bár halkan meg kell jegyeznem, hogy ez az első mérkőzésen nem látszott, sőt a korkülönbség, tapasztalatra �konvertálódott�. Pascalt fűti a bizonyítási vágy, a győzni akarás, a hazai pálya, ami sajnos olykor ártalmas lehet, főleg ha a közönség meggondolatlan akcióba hajtja, mint tette ezt párszor az első összecsapásukon. Ettől függetlenül úgy gondolom, hogy tanulva az első mérkőzésen elkövetett hibáiból sokkal taktikusabban és ez által tudatosabban fog bokszolni Hopkins ellen. Nem szeretek jóslatokba bocsátkozni, mivel az ökölvívás nem egy egzakt tudomány és mint tudjuk egy mérkőzésnek csak favoritja van, meccs előtt nincs tuti győztes... De ha mindenképp egy nevet kellene mondanom, akkor Pascalt mondok, mert fiatalabb, mert erősebb, és mert Kanadában szervezik a meccset...

Erwin: Az első mérkőzés előtt abban nem hittem, hogy Hopkins képes lesz áthidalni a nagy korkülönbségből is adódó hátrányokat, most pedig � látva az előző összecsapást � abban kételkedek, hogy Pascal megtalálja önmagát és a győzelemhez szükséges taktikát. A kanadainak nagyon komolyan fel kellene javulni, és talán egy taktika/stratégai váltás sem lenne számára hátrány. Azt természetesen most sem lehet kizárni, hogy a kiégés eléri Hopkins papát, de csak erre alapozni több mint botorság lenne. Véleményen szerint abban az esetben, ha Pascal egy relatíve offenzív taktikával rukkol elő, és magára engedi a rutinos, minden hájjal megkent ellenfelét, akkor hasonló meccset láthatunk, mint decemberben. Akkor is azt gondoltam, és most is tartom, hogy Pascal igazi esélye az lehet, ha úgymond előremenekülve folyamatosan megelőzi Hopkinst, és annyi ütést zúdít rá, amennyit csak bír, mintegy lemásolva Calzaghe nyerőnek bizonyuló taktikáját. Nagy kérdés, hogy Pascal be mer-e vállalni egy ilyen, a sajátjától merőben eltérő stratégiát, és ha bele is kezd, akkor végig tudja-e csinálni anélkül, hogy kondicionálisan elfogyna. Tippem szerint ezúttal papíron is győz a nagyobb tudás valamint a rutin, és Hopkins pontozással behúzza a győzelmi strigulát.

Greg: Hopkins ugyanazt tudja, mint az előző meccsen, csak más formában. Pascal is ugyanazt tudja, mint az előző meccsen, csak mennyiségileg múlhatja felül magát. És talán ez utóbbinál lehet a kulcs. Pascaléktól butaság lenne, ha megpróbálnák stratégiailag túlgondolkodni Hopkinst, ennek kb. annyi értelme lenne, mintha Zab Judah leülne sakkozni Kaszparovval. A kanadainak szimplán mennyiségileg kell felülmúlnia Hopkinst, sőt, mivel a támadásai látványosabbak, mint vetélytársánál, így felül sem kell múlnia ütésszámban az öreget, viszont az első meccsen látottnál jóval nagyobb munkatempóra és több ütésre van szüksége. Hopkins elmondta, hogy Pascalt egy négymenetes bunyósnak tartja, amiben valamilyen szinten igaza is van, bár szerintem az a négy az inkább hét-nyolc. Valószínűsítem, hogy Hopkins megpróbálja majd a meccs végét meghajtani és kiütni a mérkőzések végére általában passzívvá váló kanadait, hogy senkiben ne hagyjon kétséget. Pascal pedig mindenképpen aktívabb lesz, és - főleg a meccs első felében - sokkal erőszakosabban, több ütést indítva fogja támadni kihívóját. Én úgy gondolom, ezúttal (az előző találkozó Bernardé volt) tényleg egy egál szagú összecsapást fognak vívni, és többségi döntéssel kihozzák Pascalt győztesnek, amin megint jókat lehet majd vitatkozni. A másik tippem, hogy valamilyen óriási szabálytalanság miatt lesz vége a meccsnek, a kanadai bevisz néhány mélyet, amiből B-Hopnak nem akaródzik majd felállni, a hazaiak pedig Pascal javára döntenek majd... Szóval, ismét nem marad visszhangok nélkül a mérkőzés.

Bosco: Pascal egyetlen dologban tud B-Hop felé nőni, fizikailag erősebb nála. Minden más a rutinos vén róka mellett szól. A kanadai bunyós szerintem egy kevéssel ugyan, de egyértelműen elmarad az élvonaltól, korábbi meccsei alapján (beleértve a Hopkins elleni elsőt is) számomra a mai napig egy nagy kérdőjel, hogy hogyan tudta pl. Dawsont legyőzni. No de a mostani mérkőzésnél maradva Hopkinsnál az utóbbi pár évben minden mérkőzése előtt egy nagy kérdőjel van, hogy mikor öregszik már meg? :) De annyiszor próbáltunk már számolni ezzel a faktorral és annyiszor ránk cáfolt már, hogy ezúttal inkább nem veszem figyelembe. Egyrészt mindössze 5 hónapja volt az első meccs, tehát nem beszélhetünk nagy kihagyásról, másrészt pedig az első összecsapás visszhangja miatt szerintem Hopkins most még motiváltabb lesz mint valaha. Parázs mérkőzésre számítok, de ha Bernard nem lép bele valami egetrengető bombába, akkor szerintem nagyon egyértelműen meg fogja verni Pascalt, kb. úgy ahogy Pavlikot verte 4 évvel ezelőtt és a kanadait ezúttal a pontozók sem tudják majd megmenteni a vereségtől, a szurkolók pedig köszönthetik minden idők legidősebb profi ökölvívó világbajnoka címének legújabb birtokosát.
Tippem: Hopkins WP 

Prof: Nem léphetsz kétszer ugyanabba a folyóba, tartotta Hérakleitosz. A dialektika most is érvényesülni fog, hisz csak nem lesz megint döntetlen(re mentve) a mérkőzés� A visszavágók lélektana, hogy a vesztes magabiztosan rájön arra, mit rontott el, a nyertes meg tele önbizalommal várja az újabb megmérettetést. De most Pascal vagy Hopkins lehet a nyugodtabb? Az első felvonásban tapasztaltak szerint elvileg Hopkins dominanciája ígér többet, mert taktikailag és munkatempóban is többet nyújtott Pascalnál. Viszont épp ezért gondolom, hogy a kanadai előtt nyitott és adott a változtatás lehetősége, hisz amennyiben a mérkőzés második felében nem tűnik el, tartja a kezdeti ütésszámát, akkor a szoros pontozás neki kedvezhet. Vegyük azt is figyelembe, hogy huszonévesen vagy negyvenen túl nem ugyanazt jelenti fél év, ami elsuhan mellettünk. Bár Hopkins valóban egy genetikai csoda, de azért nem fogja TKO-t érően felőrölni Pascalt, egyenes kiütés pedig nem fenyegeti a kanadait. A mérkőzés 12 menetig fog tartani, az egyéb kimenetelek százalékos esélyei szerintem: Hopkins WI: 10%, Pascal WI: 15%. Természetesen nem lehet egyoldalúan csak az egyik féltől várni a javulást, változtatást, de akik Hopkinsban bíznak, ugyanazt a múltkori teljesítményt várják el tőle -padlólátogatás nélkül persze-, amivel igazság szerint meg kellett volna nyernie a pontozóknál is a mérkőzést. Vajon megismétli-e tehát Hopkins az aktív, támadó, pontos egyenesekkel operáló bunyóját? Amennyiben Pascalt egysíkú, limitált bunyósnak ítéljük, aki nem lesz képes állandó agresszióra, akkor automatikusan Hopkins győzelmét várjuk. De szerintem ennek csak 35% esélye van, és akkor marad még 40% Pascal pontozásos sikerére... A helyi hős tud annyit változtatni, amennyi egy, tán a hangzatos felvezetés után a vártnál szürkébb, óvatosabb mérkőzésen szoros pontozásos győzelmet ér, meghiúsítva Hopkins történelmi tettét a legidősebb világbajnok titulust illetően.  Pascal WP 116:112.

  


2011. május 21. - Profiboksz.hu


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

B-Hop inkább gyúrjon egy kicsit, a jövő héten meg álljon ki Haye ellen!
Akkor legalább ő rakná helyre! :D

» Thunderstruck   válasz erre
    2011-05-22 06:51:05

@George: Én is ezt mondom. B-Hop lazít egy kicsit, Zsolt a helyére kerül, aztán mindenki boldog. Na de befejezem az OFF-ot, éljen Hopkins!

» Tony Montana   válasz erre
    2011-05-22 06:49:30

Hpkins helyeben felmennek nehezbe es megvernem az uvegallu Wladimirt

» tököm tudja   válasz erre
    2011-05-22 06:47:57

Hopkins eleve a nagy nevekre fog vadászni, Erdei max egy felkészülési meccs lesz neki a Dawson elleni meccshez.

» George   válasz erre
    2011-05-22 06:46:44

Éreztem hogy meg kell rakni az öreget, kár hogy nem volt több zsé nállam:(

» boxfan   válasz erre
    2011-05-22 06:45:30

@George: Jót akarok neki, egy kis pénzt. :)

» Tony Montana   válasz erre
    2011-05-22 06:43:40

@Tony Montana: Ne akarj Erdeinek rosszat. Szegény a balegyenesét lehúzhatná a klotyón az öreg ellen.:)

» George   válasz erre
    2011-05-22 06:42:32

@kozi: Nemtom, melyik menetben kapott B-Hop egy nagy maflást, de szvsz a 12.-ben kapott ütés nem volt akkora. Ügyesen kimozogta.
Nagyon sajnálok minden bokszrajongót, aki hajnalban felkelt és az utolsó két menetet nem láthatta. Az HBO stream közvetítése most is tükrözte a színvonalat - pedig csak 1.5 menetet hallottam. Érdemes lenne a kommentátornak fejlődni.

kicsit off: nem találjátok furcsának, hogy egy SPORT tv így közvetít? Egyedül van a stúdióban, s ha gikszer van, megnyom egy gombot, vagy lehúz egy csúszkát és meg van oldva a technikai probléma. Nekem fura egy kicsit.

» tizedes   válasz erre
    2011-05-22 06:41:42

Azért mielőtt nekimegy Dawsonnak és Buténak, kicsit "átmozoghatna" Erdei ellen...

» Tony Montana   válasz erre
    2011-05-22 06:40:53

Pascal hova akar rematchet? 2x is kikapott. Előszor volt egy kis mázlija a 2 leütéses tarkóssal, amiatt sikerült döntetlenre csalják. Most ennyi se jutott neki a meccsből.

    2011-05-22 06:39:52

Following the bout, Hopkins mentioned fighting until the age of 50 and said he was looking forward to fighting Chad Dawson and then Lucian Bute. Pascal said he wanted a rematch.

    2011-05-22 06:38:23

Maximum, ha 3 menetet vitt el Pascal, mondom ezt úgy hogy az uccsó kettőt nem láttam, lol :D

    2011-05-22 06:37:44

A formákat elnézve Hopkins még Dawson-t is bőven elveri.

» George   válasz erre
    2011-05-22 06:36:44

@Tony Montana: Ez jó :D !

    2011-05-22 06:35:50

Pascal megy a francba végre. Soha nem kedveltem.

» George   válasz erre
    2011-05-22 06:35:38

Pascal amugy rohadt irritáló volt, külön örülök, hogy ő segítette Hopkinst a történelmi tetthez. Azzal meg, hogy az első meccset elcsalták, csak a rekord lett fél évvel nagyobb. :)

» Tony Montana   válasz erre
    2011-05-22 06:34:38

Szerintem ez a pontozás is nagyon gáz. Pascal nagyon durván le lett radírozva, bár az utolsó 2 menetet nem láttam. De addig max 2-t lehetett adni Pascalnak. A bíró is röhejes volt, hogy végig Hopkinst cseszegette, pedig Pascal bőven kivette a részét a szabálytalanságokból. De legalább nem sikerült elcsalni.

    2011-05-22 06:34:23

115-113, 116-112, 115-114.

Aki látta mondja el mennyire rogyott meg BHop a 12.-ben.

    2011-05-22 06:33:36

Végülis csak boxtörténelmi pillanat...:) A lényeg hogy behúzta !

    2011-05-22 06:32:25

116:112, 115:113, 115:114

» Tony Montana   válasz erre
    2011-05-22 06:31:42

115-113, 116-112, 115-114 Hopkins.

    2011-05-22 06:31:09

Ezt nem hiszem el,ha voltam már ideges akkor most...amikor már látványosan kezdte kiboxolni!

» wattson   válasz erre
    2011-05-22 06:31:02

Legközelebb kell stream. Ez így nem ok.

» George   válasz erre
    2011-05-22 06:30:58

Na, csak van igazság.

» Tony Montana   válasz erre
    2011-05-22 06:30:53

@kozi: hol láttad ?

    2011-05-22 06:30:02

myp2p.eu - nak hála, meg tudtam nézni a végét! 115:113;116:112 , de a 3-ra 11??:115-öt értettem....

» tizedes   válasz erre
    2011-05-22 06:29:49

Behúzta!! B-HOP!! MINDENIDŐK LEGIDŐSEBB VILÁGBAJNOKA

» foreman99   válasz erre
    2011-05-22 06:29:41

Hopkins zseniális! 10.-ben szerintem leütés volt. Ezt meg a kanadaiak kapcsolták ki, elég, ha csak 15ezer ember látja, ahogy elcsalják... :)

» Tony Montana   válasz erre
    2011-05-22 06:29:00

Akartam látni Pascal pofáját, ahogy kimondják a győztes nevét.

» George   válasz erre
    2011-05-22 06:28:27

Hopkins nyert UD!

    2011-05-22 06:28:04

@George: csak egyetérteni tudok Veled :D

    2011-05-22 06:27:59

A fektőtámaszoknál meg majdnem leestem a kanapéról a meglepetéstől :)

    2011-05-22 06:27:24

Csak jó lett volna látni ahogy behúzza!!!!!!!!!!!

» George   válasz erre
    2011-05-22 06:26:23

Ha nem történik semmi extra B-Hopnak be KELL húznia !!!

    2011-05-22 06:25:36

Áh ha ez végigmegy akkor csak egyvalaki nyerhet(ett).

    2011-05-22 06:25:12

És az ajánló után mit akarnak? megmondják az eredményt?

» George   válasz erre
    2011-05-22 06:24:39

remélem nem a kanadaiak akarják így elcsalni....komolyan megfordult a fejemben :D

    2011-05-22 06:24:27

Hát ez bosszanto. Streamet sem találok sajna. Pascalra meg tényleg számolni kellett volna 10-ben

    2011-05-22 06:23:48

Erre bedobják a rohadt ajánlójukat.

» George   válasz erre
    2011-05-22 06:23:28

És pofázik ez a barom és nem lárjuk a végét.

» George   válasz erre
    2011-05-22 06:22:39

Valaki tudja mivan?...SportTV-n megállt a kép...

    2011-05-22 06:21:18

Pascal 2x is letette a kezét a 10.-ben, mindkettő ütéstől volt. Szerintem számolni kellett volna.

    2011-05-22 06:16:26

Hopkins elképesztő :) Pascal nem tudja már mi van. Tiszta ideg. Az a fekvőtámasz meg.... :D:D

    2011-05-22 06:03:51

Hajrá Öreg :) Az előző meccs eredményével alapvetően nem volt baj szerintem. Viszont hihetetlen volt nézni, hogy feltámad BHop és elpáholta Pascalt a végén :)

    2011-05-22 00:57:18

Pascal: 5 WI, 40 WP
Hopkins: 14 WI, 65 WP

    2011-05-21 22:30:58

Azt lehet tudni, hogy a tippjátékon milyen arányban fogadtak Pascal-ra, és milyen arányban Hopkins-ra? Engem komolyan érdekelne, mert van egy olyan sanda gyanúm, hogy közel 50-50%-ban... :)

» Carlsson   válasz erre
    2011-05-21 22:24:45

Kívánom hogy az ellenkezője legyen de én egy szűk Pascal WP-re tippelek. (Annak ellenére hogy a tippjátékba Hopkins WP-t tettem)

» kilcsko   válasz erre
    2011-05-21 22:13:27

Én csak azt nem értem, hogy a Pascal pontozásos győzelmét várók mi alapján várják ezt. Kb az 5. menettől bántóan egyedül volt a ringben Hopkins. Pascalon egyértelműen látszott, hogy fingja sincs mit kéne csináljon az öreg ellen, letörten bóklászott a ringben. Most vajon mit fog előhúzni? Ha nem tud az elején bevinni egy KO-t érő ütést (szerintem nem fog), akkor Hopkins taktikailag, technikailag, mentálisan és erőnlétben is felülmúlja.

    2011-05-21 22:13:27

Vicces az ajánló végén, mikor kettőjük életkora megjelenik egymás mellett...az apja lehetne...és amilyen fiatalkora volt B-Hopnak még meg se lepődnénk ezen...remélem a legenda behúzza a rekordot !
Go Hopkins !

    2011-05-21 21:54:48

@Dani1
Egyetértek. Mást nem hallani h kamu volt a döntetlen. 12menet 2rászámolással az maximum +14 Pascalnak.
A 2menet 1-1 leütéssel +4, maradék 10ből nyert még 3at +7, Hop meg hozott 7et, így meg jogos draw.

    2011-05-21 21:27:28

Igazi tökös, feszültséggel teli meccs a láthatáron végre. Nem egy agyon hype-olt lötyögés lásd Mosley-Pac.
Sztem B-Hop nyer 2-3ponttal. Első meccsen az 1. leütés is szűken vitatható, de a 2. leütés egyértelmű tarkóütés volt, Pascalt kellett volna figyelmeztetni(inteni azért nem), nem pedig Hop-ra számolni. Ha az nincs az öregen csillognának rég az övek. Na de ami késik nem múlik, a hóhér bárdja lecsap, a 10ezremből meg 23.5 lesz.....remélem :D

    2011-05-21 21:11:48

Szerintem is szabálytalanság és egy kis színészkedés vet majd véget a mérkőzésnek, bár ne legyen igazam...

» Perkins   válasz erre
    2011-05-21 17:09:43

Kis gonosz vagy, Kokó.

    2011-05-21 16:06:14

Pascal WP egy nagyon szoros meccsen.

    2011-05-21 15:48:57

Kíváncsi leszek mit nyújt ma Dawson. Szerintem egy visszavágón ha jól felkészül simán veri Pascalt.

» boxfan   válasz erre
    2011-05-21 14:47:40

sima Pascal győzelem lesz aki látta a diaconu elleni meccseit meg a dawson ellenit az nem mondaná azt amit a szerkesztők leírtak.

» K. Péter   válasz erre
    2011-05-21 14:20:15

szerintem itt Pascal nem fog szarakodni és le fogja zárni a vén csont karrierjét... én ezt várom...

» leslie   válasz erre
    2011-05-21 12:36:10

Én is kedvelem Pascalt, mióta elintézte a véleményem szerint túlértékelt Dawsont! De az elsô meccsükön egyértelmüen felülmúlta öt a vén csibész, és ha a visszavágón is hozza az elsö meccsen mutatott formáját, akkor ismét leiskolázza a kanadait!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2011-05-21 12:26:26

Én papára raktam 2000forintot, remélem nyerni fog a vén róka.

» boxfan   válasz erre
    2011-05-21 12:25:11

Látom többen is hasonló véleményen vagyunk. Pascal megveri Hopkinst véleményem szerint kb 116-112 arányban, vagy benne van egy 8. menetbeli TKO lehetősége is.
Ha pontozás lesz, Zsoltinak lehet esélye menni Hop ellen hogy az öreg megpróbálja visszaállítani a renoméját (remélem sikerül összehozni)

    2011-05-21 12:17:20

@Dani1: Teljesen egyetértek. Én Hopkinsznak szurkoltam, de nálam Pascal nyert. Most Pascalnak szurkolok, mert igazságtalannak tartom az első mérkőzés után őt érő támadásokat.
Szerintem kicsinálja a vén színészt.

    2011-05-21 10:59:28

Egyébként meg nem értettem eddig sem ezt a nagy felháborodást az első meccs után. Az első 4 menet után 6 pont volt a hátránya Hopkinsnak a két leütés miatt(és a teljesen egyértelmű Pascal fölény miatt) és utána is voltak még erősen Pascal menetek, tehát ott semmiképpen sem lehetett volna egyértelműen kihozni Hopkinst és szó sem volt semmilyen arcpirító csalásról, vagy "megmentésről". Egyszerűen a utolsó 4 menetben dominált Hopkins és ezért mindenkinek az a kép maradt a fejében hogy Hopkins volt a jobb. Az első 8 menetet is figyelembe sztem teljesen jogos a döntetlen de ha nagyon csalni akartak volna akkor még akár ki is hozhatták volna Pascalt 1-2 ponttal.

    2011-05-21 10:44:35

@K. Péter: Én ugyanígy vagyok ezzel, egyszerűen érzem hogy ezt Pascal behúzza. Mint ahogy a Dawson meccs előtt is mondtam hogy nem kéne annyira leírni Pascalt, tud ő meglepetést okozni. A Froch vs Abraham előtt is szinte egymagam voltam azzal a véleményemmel hogy Froch szarrá veri Abrahamat. Szerintem az első 8 menetben Pascal nyer TKO-val vagy pedig szoros pontozással ha végig megy.

    2011-05-21 10:35:01

hajrá Pascal láttam a diaconu elleni meccsét megtippeltem hogy elveri Dawsonnt jöttek is a "szakértők" hogy dawson igy Pascal egy... de most is érzem hogy Győzni fog hajrá Pascal te vagy a legjobb

» K. Péter   válasz erre
    2011-05-21 10:14:28
Ugrás az oldal tetejére