×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Amikor minden bokszra fordul: Lucian Bute vs. Carl Froch

2012-05-22 08:16:15 /
A hétvégén a bokszvilág az angliai Nottinghamre helyezi tekintetét, hiszen a Szuper Hatos után ismét nagyot mozdul napjaink talán legizgalmasabb súlycsoportja, a nagyközépsúly, ezúttal a veretlen IBF bajnok Lucian Bute védi meg koronáját a Super Six sorozatban ezüstérmet szerző Carl Froch ellenében. A laza ellenfélválasztásai és csupán hazai pályán megvívott meccsei miatt sokat bírált Bute ezúttal igyekszik minden kritikusának odacsapni, hiszen a vereség után érkező, bosszúszomjas Frochra senki nem mondhatja, hogy könnyű választás, főleg úgy, hogy a meccsre a WBC ex-bajnokának otthonában kerül sor. Na, de nézzük, szerkesztőségünk tagjai hogy látják a május 26-i, nottinghami események lehetséges kimenetelét!

Erwin: Kissé szembe menve az árral én meglepetés szagot érzek a levegőben, már amennyiben Froch győzelme annak számít. Bute szinte minden téren jobb bunyós, mint angol vetélytársa, de a román-kanadai közel sem edződött olyan forró tűzben, mint Froch, illetve a címvédő számára az idegen környezet is újdonság lesz. Abraham ellen láthattuk, hogy Froch tud taktikusan, vagy taktikusabban is bokszolni, így nem venném készpénznek, hogy a mérkőzés minden pillanatában fejetlenül fog előre menetelni, de azért vélhetően nem bújik ki teljesen a bőréből, és – már csak a hazai közönség bíztatásának is engedve – megpróbálja ledarálni Butét. Tippem szerint a brit öklöző dulakodással fűszerezett aktivitása mellett kevésbé lesznek látványosak Bute "fű alatti" kontra akció, így a végén - talán vitatható módon – Froch pontozásos sikerével fejeződik be az összecsapás.

Greg: Én úgy érzem, ha az idegen pálya mentálisan nem temeti maga alá, Bute simán hozza ezt a találkozót. Én úgy látom, a kanadai meccsről-meccsre szépen fejlődik és tanul a hibáiból, pl. az Andrade elleni elfogyás sem ismétlődött meg nála soha, pedig azóta Glen Johnsonnal is bunyózott, aki ellen nem kifejezetten életbiztosítás kondiproblémákkal szorítóba lépni. Bute-t én gyorsabbnak, technikásabbnak, és okosabb bokszolónak látom, mint Frocht, akinek ráadásul már kb. a Római Birodalom bukása óta csak az élvonalból voltak ellenfelei, tehát nem kizárt, hogy kicsit belefásult az egészbe, ha ő ezt nem is érzi magán. Bute elég intelligens bunyós, Johnsont is nagyon jó taktikával verte simán, szerintem Frocht is megfelelően kielemezte és tudja, hogyan kezelje a stílusát. Megkockáztatok egy Bute WI-t a 10. menetben.

Prof: Bár szembetűnő különbségeket találhatunk a két bokszoló pályafutásának, stílusának elemzésekor, mégis, eléggé kiegyenlítettnek tűnnek az esélyek. Bute veretlenségét sokan még ma is a megfontolt ellenfélválasztásnak, a kanadai anyaközegnek tudják be. Froch ellenben "merészen" búcsút mondott a hazai pályának és a veretlenségi nimbuszának, de szemmel láthatóan egyáltalán nem bánta ezt, hiszen nagy bajnokokkal meccsel folyamatosan, elismerést szerezve a szakmában és a nézőknél egyaránt. Most viszont Bute adja fel az ölelő-óvó hazai közeget, Froch meg előre élvezi a szurkolói fanatizmust, hangulatot - ha kevés lenne neki a barátnője hangbéli támogatása, még mindig ott van 9000 segítő torok... : - ) A kérdés tehát, hogy Froch ismert lelkesedése, stílusos, de egysíkú darálása és a nottinghami közeg elfogyasztja-e testileg és lelkileg a román-kanadai bajnokot. Bute viszont okos bokszoló, kellőképpen technikás is ahhoz, hogy kimozogja, kipontozza a hazai sztárt, ha nem is Ward-mértékben, de azért egy 116-112, 115-113 közeli pontozás reálisnak tűnik számomra. A mérkőzés elején Bute valószínűleg akklimatizálódik, felveszi a helyi hangulatot, ritmust -mégiscsak más valódi sztereóban hallani Rachaelt, mint magnóról... A 4-5. menetben már dominálnia kell Buténak, jabekkel, kontrákkal meg kell előznie Froch-t, aki persze ettől még elszántabban fog hajtani, ha kell, a vehemenciából fakadó szabálytalanságokkal együtt. Bute viszont nem feltétlen számíthat arra, hogy a szoros meneteket megkapja, mégiscsak idegenben bokszol, ahol a fedezéken landolt Froch-ütéseket is hangzavar fogja köszönteni. Ezért egyszerre kell Froch legendás akaratát megtörnie és a pontozókat is meggyőzni. Persze, van egy egyszerűbb megoldás is, a TKO, ha a kétségkívül meglévő keménységét, ütőerejét tudja és meri használni Bute. De ehhez fel kell adni a biztonsági kontrollt, ami pl. legutóbb Johnson ellen is rányomta bélyegét a kétségtelen sikeres küzdőmodorára. Ha meg Froch annyira kiad magából mindent, mint Kessler ellen, akkor a brit talán még be sem tudja fejezni a meccset... A tippem: Bute WP.

2012. május 26. - Profiboksz.hu


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@edge: Megnéztem Frampton mérkőzését,ügyes,jó mozgású srác,meglátjuk mire megy a továbbiakban. Azért az egyik bíró 120-108-as pontozása elég részrehajló volt.
Nem tom melyik vonalon akarnak majd elindulni,de ebbe a súlycsoportba piszok kemény dolga lesz.

    2012-05-27 16:50:13

@Einfug: Szerintem oldalt tévesztett a szerencsétlen.

    2012-05-27 09:32:48

Ezek szerint sikerült megint igazamnak lenni? Nahát, mekkora "meglepetés". Ez az, amikor valaki az élboly ellen csiszolódik, a hülye rekordok szart sem érnek.

    2012-05-27 08:03:34

@egyenes: "A Bute ajnározók nem ismerik a román mentalitást ami áthatja ezt a népet.Meg kéne becsülni saját értékeinket nem pedig sehonnai idegeneket fényezni"...

Azért ez egy kicsit durva, nem gondolod?

» Einfug   válasz erre
    2012-05-27 07:47:25

Bute vs. Froch meccs.

http://www.youtube.com/watch?f...

» Einfug   válasz erre
    2012-05-27 07:02:10

@TITANIUM: Nem amiatt, hogy kiállt vele, hanem AHOGYAN!

» Carlsson   válasz erre
    2012-05-27 06:52:07

@Carlsson: Buta? En is buta vagyok ha kiallok Klitchkoekkal es kiutnek? Vegulis igen mert miert alltam ki.

» TITANIUM   válasz erre
    2012-05-27 04:07:55

@Dani1: Én ezt dobtam edge-nek ma, de mint Ivan Hoe :)

Az is kapucnis volt?

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 03:47:19

Hát ez a Bute buta volt most ez úttal... Rossz taktikát választott, enerváltan bunyózott, Froch pedig rommá verte. Ezen nincs mit szépíteni...

» Carlsson   válasz erre
    2012-05-27 03:42:32

@Dani1: "eddig is mindent bevállalt amit elé raktak"

Jesssz! Mert egy normális őrölt! :) Azért nem nyugdíjas korú - mint akik manapság próbálkoznak, többekhez képest még van keresni valója a placcon. A folyamatos nagyfokú kihasználtság persze eszi a sportolót és meggondolandó, hogy ezen a tűzön meddig képes teljesíteni?

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 03:41:34

@fixpont: Elképzelhető hogy fellépne félnehézbe, mint Kessler. Az ütőtávja és az alkata meg van hozzá, elég szálkás a meccsein, simán el tudom képzelni több izommal. Calzaghe-ra felnéz valamennyire, így el tudom képzelni hogy megprobálná emulálni a sikereit.

» Amador   válasz erre
    2012-05-27 03:40:59

Sztem Bute nem fog élni a visszavágó lehetőségével, ugyanis itt lelkiekben meg lett törve, már a meccs közben félelmet lehetett érezni rajta amikor először észrevette hogy nem tudja megállítani Frochot. Azért jött ide Nottinghambe mert bizonyítani akart, ez egy óriási ütés lehet most neki mentálisan és lelkileg. Egy ideig nem fog top bunyósokkal bokszolni sztem.

» Amador   válasz erre
    2012-05-27 03:34:28

Egyébként a jellegzetes Froch-kapucnit most hiányoltam a bevonulásnál. Froch ezt Robin Hood miatt hordta mindig a meccsek előtt mivel Nottinghami.

    2012-05-27 03:33:20

Megnéznék egy Froch-Martinez meccset.

    2012-05-27 03:33:16

@fixpont: Ja, de esetleg addigra (az általam nem szeretett) Dawson elveri (az általam nem szeretett) Ward-ot. Fordítva jelenleg nem tudom elképzelni...

akkor talán nem is lesz olyan légüres a tér :)

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 03:29:52

@fixpont: Direll még azért nagy kérdőjel (az idősebbik). Õ egy fantasztikus képességű bokszoló, az eddigiek alapján borzalmas "mentális képességekkel".
Nem lehet még tudni hogyan fog visszatérni, de sztem a legvalószínűbb hogy ő az ideggyengesége miatt soha sem lesz igazi bajnokalkat.

    2012-05-27 03:29:26

@grabanc: Ebben igazat adok neked. A rajongók jó része, mint pl. én örülnénk annak ha Froch most, a csúcson hagyná abba, de az biztos hogy ő akkor soha se tudná maximálisan elégedetten élni nyugdíjas mindennapjait. Ezért be is fogja vállalni a Kessler meccset, ahogy eddig is mindent bevállalt amit elé raktak.
Persze lehet ebből még Bute visszavágó meg egyéb is, de annak nem örülnék. A Kessler visszavágó lenne a legokosabb döntés, és sztem lenne is benne nem kis pénz. Abban is egyetértek hogy Kessler a legszimpatikusabb bokszoló Froch után a súlycsoportban, minden szempontból.

    2012-05-27 03:25:43

@Dani1: Igy van, Frochnak az lesz a kemeny kerdes, ha esetleg nyer Kessler ellen, utana mit csnialjon? Utana fog legures terbe kerulni. Mert ward akkor is fenyevekre lesz tole elore, a tobbie meg ugyanennyire, de utana. :)

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 03:22:14

@fixpont: Abban is van valami. Az is nagyon számítana hogy hol lenne a meccs, mivel Froch bajnok és az első meccs Kessler otthonában volt, így sztem Nottinghamben kéne rendezni.
Egyébként sztem ez az egyetlen olyan meccs ami jelenleg igazán motiválni tudná Frocht, mert ott egy nyert meccset bukott el, ráadásul elég véleményesen, leginkább csak amiatt, hogy látványosan elkészült kondi ügyileg a meccs végére.

    2012-05-27 03:18:36

@fixpont: Én úgy gondolom, hogy Bute elsőként a meccs fölötti irányítást akarta volna megszerezni és utána jött volna Froch "leépítése", többek között ezeket is alkalmazva, csak erre Froch soha nem adott lehetőséget...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-05-27 03:17:49

Igy van, most abszolut addig kell utni a vasat, amig meleg.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 03:13:47

@Dani1: Szerintem most nem lehet tőrt döfni egy ilyen nyertes meccs után, egy ilyen intenzív bunyós szívébe... Nem köthetjük meg a kezét. Ha menni akar és nem kevés pénzért "Kessler-ezni" akar, akkor lelke rajta. Két szimpatikus pali közül a vagányabbnak drukkolok megint. Ha meg kell "halni", akkor azt szépen is lehet tenni.

Ha pedig az IBF övet nézem, akkor az nem került ezzel a mostani győzelemmel méltatlan kézbe.

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 03:12:42

@horas: Meg a penz sosem utolso szempont es most Frochnak ujra nagyon penzek meccsek is johetnek, hiszen markating szempontbol a topon van.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 03:10:59

@Roy Jones Jr.: Butenel. Szoval, hogy o mert nem probalt ilyenekt utni.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 03:10:22

@Dani1: Erdekes amit irsz, es pl. fel sem merul benned, hogy Kessler lenne lenyeges halvanyabb, mint egykori onmaga es Froch siman behuzza a meccset. Mert en sokkal inkabb tennek erre, mint a te verziodra.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 03:09:51

@Dani1: Persze, ez igazából tökéletes befejezés lenne, de hát ő abszolút nem ez a típus, aki ilyenkor visszavonuljon. Ezzel egyébként tuti szerzett magának egy csomó rajongót, nagyon nagy győzelem volt.

    2012-05-27 03:09:24

@horas: Értem én, hogy lehetősége van ezzel a győzelemmel még rengeteg, sőt esélye is van Wardon kívül bárki ellen, de az ésszerű a felsorolt okok miatt a visszavonulás lenne a csúcson.
Calzaghenak is lett volna még lehetősége több nagy párosításra is, pl. éppen az akkor frissen WBC övet szerző, honfitárs Froch ellen, mégis inkább visszavonult mert az volt az ésszerű.
Egyébként tudom én hogy gyakorlatilag 100% hogy nem fog visszavonulni, csak hát így lenne szép...

    2012-05-27 03:06:21

@Dani1: Hülye lenne visszavonulni. Egyrészről, tipik harcos mentalitású bunyós, nem Hamed-féle zseni, aki ha nem tud fölényesen és látványosan alázni, inkább visszavonul. Õ tipikusan a melós vonulat, aki megpróbál a szarból is várat építeni. Most a súlycsoport legjobbját legyőzte, elég simán, ez most minimum még 2 évre konzerválta a profibokszban. Ez a győzelem, most eladhatóvá tette megint, annyira, hogy következő meccsét bukhatja is, még mindig lesz benne perspektíva, ha most kikapott volna, akkor viszont tényleg lépni kellett volna, de most így, lehet még egy-két igazán nagy párosítása.

    2012-05-27 03:01:00

@fixpont: Mármint kinél?

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-05-27 03:00:54

@fixpont: Persze hogy lenne esélye, és az első meccs sztem abszolút egál volt. De míg Kesslernek volt hosszabb kihagyása, majd felhozó meccsei, így ő talán újabb aranykorát éli most, míg Frochnál semmi szünet nem volt soha, és gyengébb szinten tartó ellenfelek sem. Csakis brutális több hónapos világbajnoki szintű felkészülések és brutális leginkább 12 menetes meccsek az utóbbi években.
Ezért mondom hogy Froch könnyen úgy járhat egy Kessler elleni visszavágón mint az elsőn, hogy elfogy a végére. Froch szíve és keménysége miatt pedig egy ilyen esetben komoly dráma is történhetne, mivel ő biztosan nem az eszére hallgatna és ha esetleg egy kemény meccsen kifulladna a 10. menetre, akkor egy Kessler, tko-val verhetné, amit én nagyon nem akarok látni.

    2012-05-27 02:59:40

@Roy Jones Jr.: De pl. a hires/hirhedt testutesei hol maradtak? Meg a felutesek?

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 02:56:36

Froch bunyója bizonyos stílusú emberek ellen nagyon jól működik, mások ellen nem. Ez, amit itt csinált Froch, szerintem az élete legjobb teljesítménye volt.

Hogy Bute hogy képzelte a meccs lezajlását, hogy majd mi fog történni, fogalmam sincs, de az biztos, hogy mindent megtett annak érdekében, hogy az ő számára semmi jóval ne végződjön...

Valaki ilyen állal, meg ilyen semmi védekezéssel, rendre ott maradjon Froch előtt a tűzvonalban, hagyja magát odaterelni a kötelekhez, mikor az ő esélye egyedül a ring közepe lenne, érthetetlen. Mivel tudvalevő volt, hogy Froch presszionálni fog és szórni fogja rá az ütéseket, ha odakerül, kutya kötelessége lett volna jobb lábmunkával készülni erre.

Nekem egyébként úgy tűnt, hogy Bute minden bizodalmát az ütőerejébe tette, hogy majd a nyomuló Frochot néhány kemény és pontos ütéssel féken tudja tartani, csak ez egyáltalán nem jött be és Froch ezeken átgyalogolva egyszerűen elsöpörte...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-05-27 02:55:15

@Dani1: De o szerintem hiszi, hogy jobb mint Kessler, es vissza akar vagni a veresegert, es szerintem lesz is eselye a visszavagon is. Azt tudja, hogy Ward ellen nem lenne eselye masodszorra sem, ilyen meccs nem is lesz, de Kessler? En mar az elso meccsen sem lattam igazan jobbnak Kesslert, de miert ne nyerhetne Froch?

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 02:51:47

@egyenes: Ezért most megfognak hurcolni sajnos, de nagyon nagyon jót mondtál, maximálisan egyetértek!
Annyit én is elmondhatok hogy Bute mentális keménységben még annál is sokkal jobban el van maradva Frochtól mint ami az állkeménységet illeti.

    2012-05-27 02:51:00

Sztem Frochnak az lenne a legokosabb ha visszavonulna. Bármennyire is úgy tűnik hogy ő most a csúcson van, ez nem igaz véleményem szerint. A stílusa miatt és a hihetetlen kemény, csak is top kategóriás ellenfelek elleni meccse miatt szerintem ő már elkezdett kopni. Egy ilyen 5 menetes darálás még simán megy persze, főleg hogy itt a szülővárosában bokszolt remek közönség előtt, ami hatalmas adrenalin löket neki, mert ő az ilyen helyzetet nagyon jól kezeli, ez mindig kihozta belőle a maximumot.
Viszont egy Kessler elleni visszavágó, ami sztem a legreálisabb következő lépcső lenne(mert Bute sztem sem akar ezek után visszavágót hogy aztán a saját közönsége előtt verják újból agyon), az megint egy 12 menetes iszonyat hajtós meccs lenne és ott könnyen elfogyhatna megint a végére.
Sajnos sztem nem fog még visszavonulni, de én nagyon örülnék neki, mert így a csúcson lenne az igazi.

    2012-05-27 02:48:49

Egyébként szerintem sem lesz visszavágó, és több okból is. Egyrészről itt a Bute teamnek nagyon el kell gondolkodnia, és nagy aprólékosan végig kell venniük, hogy mi történt, itt valamit iszonyatosan elcsesztek. Kettő, Bute szerintem nem is mer kiállni ezek után Froch-al, és nem utolsó szempont, hogy Bute szerintem még egy vereséggel teljesen lemenne a térképről. Szerintem Bute most egy időre el fog tűnni, egy-egy felhozó meccs, aztán meglátják. Frochnak meg simán összelehet hozni ezek után egy Kessler visszavágót, Pirogot is említette interjúban. Ezen a meccsen nincs mit visszavágni, ezt szerintem érzik ők is.

    2012-05-27 02:42:10

@horas: Így van. Viszont csóri Margesz ezt fel nem fogta... őt küldik, ő megy. Mi mást tudna? Mindenkit ezzel vert meg...

Ma viszont Bute rosszul tette, hogy felvállalta a hiriget. Elszokott az igazi küzdelemtől. Ebből is látszik, hogy az "öreg" Glen már kevés, de lehet vele takarózni.

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 02:41:37

@iceman: Szted Andrade is szedett valamit? Azért kérdezem mert a Bute ellen lebokszolt 16 menetben sztem Bute a létező összes szögből, minden ütés fajtával megkínálta, de az mégis csak egyszer került padlóra, ám akkor se volt megfogva mert csak elismerően mosolygott és kacsintott egyet (ez a második meccsen volt).

    2012-05-27 02:39:49

@Amador: "Ugyanez az Abraham meccsnél is ott volt, nem volt belekalkulálva az előzetesekbe hogy Froch tud boxolni, távolságot tartani és hosszú egyenesekkel operálni. Ezeket már lehetett korábban látni.."

Azért ne egy olyan bunyós (Abraham) elleni "távolságtartás" jelentse már a bizonyosságot, aki mint egy szobor úgy állt végig kettős fedezékben és a 3.menettől fogva minden győzelmi szándékot feladott.

Inkább nézzük meg Ward ellen mennyire nem találta sose az ütőtávot, hol túl közel volt, hol az ütőtávon kívül...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-05-27 02:38:54

Sztem a két Andrade meccs alapján lehetett érezni hogy egy Froch KO győzelemre itt komoly esély van. Andrade egy hasonló keménységű ember mint Froch, csak épp sokkal képzetlenebb, ő aztán tényleg csak megy előre a pofonokért, viszont Butét ez már akkor is zavarba hozta. A második meccsen Bute rájött hogy ha fejen nem lehet mit kezdeni Andradeval akkor elkapja testen és az be is jött neki. Csak épp Froch színizom teste kicsit más mint a kissé puha Andrade...

    2012-05-27 02:37:50

@fixpont: Akkor mondjuk úgy hogy le van egyszerűsítve a box-a. Nézzétek meg újra a meccs elejét, Froch jab-je hosszabb volt és többet talált mint Buté-é már az első menetben is, holott a leírások szerint ebben a kategóriában simán jobbnak kéne lenni Buté-nak. Ugyanez az Abraham meccsnél is ott volt, nem volt belekalkulálva az előzetesekbe hogy Froch tud boxolni, távolságot tartani és hosszú egyenesekkel operálni. Ezeket már lehetett korábban látni..

» Amador   válasz erre
    2012-05-27 02:30:34

Fixponttal értek egyet a tekintetben, hogy a ma mutatottak alapján inkább Bute volt irtózatosan felülértékelve.

» iceman   válasz erre
    2012-05-27 02:29:50

@Miskolci: "Végülis mindent láttunk amit szokott csinálni az első menetben,csak Froch rájött, hogy nincs mitől félnie és letámadta."

Ennyi.

    2012-05-27 02:29:21

@grabanc: NA jó, csak kb. pont a két véglet találkozott. Margarito, a lassított felvétel ütéseivel, meg Pacman az ütőgép. Mikor hirigeltek, Margarito egy ütésére jutott 3 Pacman, azért nézett úgy ki a végére.

(Egyébként az ott szerintem durva team hiba volt, ott be kellett volna dobni a rongyot, sokkal korábban. Visszahozhatatlan és bármilyen formában megnyerhetetlen meccs volt, Margarito meg is vakulhatott volna teljesen feleslegesen, és elképzelhető, hogy a karrierjét is abban a pár menetben tették totál gajra, Cotto röhögve kicsinálta azt az oldalát, el sem tudott jutni a meccs abba a szakaszba, ahol elkaphatta volna Cottót.)

    2012-05-27 02:28:48

@Amador: Nem Froch volt alul ertekelve, Bute volt felul a latottak alapjan. Froch azt csinalta amit varni lehetett, semmivel sem tobbet vagy mashogy.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 02:26:12

@horas: A cikkírók már a Froch - Abrahamnál is teljesen mellétrafáltak. Már elég régóta alul van értékelve Froch, ahelyett hogy rendesen megnéznénk az egyéb képességeit (kiváló ütemérzék, hosszú kezek és jab, váratlan szögekből való ütés, jó reflexek), helyette csak simán le van "kocsmabunyózva".

» Amador   válasz erre
    2012-05-27 02:24:51

Es most hasonlitsuk ossze ezt a meccset barmelyik Balzsay meccsel. :))) (jo csak vicceltem) (de amugy nem teljesen...)

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 02:23:50

@iceman: Ward ellen soha nem volt bajban Froch, egyszerűen baromi frusztrált volt Ward érinthetetlensége miatt, nem találta, nem tudta megütni stb... Kessler ellen volt egy ütés ami átszaladt rajta egy pillanatra, na de az kb 10 menet volt és Froch már hulla fáradt volt. Azon a meccsen mindent kiadott magából, nagyon elfogyott a végére, aminek különböző okai is voltak mikbe most nem mennék bele.
Eddig Dirrell ellen volt megfogva, és Taylor ellen leült egy homlokot ért ütéstől, de az nem volt komoly. Igazából csak Direll tudta rendesen megcsípni, na meg Pascal egy gongszó utáni ütéssel amiért le is volntak tőle pontot. Ott tényleg úgy tűnt hogy csak a kötél tartotta meg Frocht, de volt egy perce kitisztulni a sarokban.
Ez minden röviden összefoglalva. Az említett nevek mind top kategóriák világbajnok bokszolók, Pascal ütőereje ráadásul egy súlycsoporttal feljebb is bizonyított már.

    2012-05-27 02:23:39

@fixpont: Igen igy tudom en is.

» traveler   válasz erre
    2012-05-27 02:21:56

@iceman: Nem szeretem Kimi-t.

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 02:21:55

Nem kell visszavágó. Froch csak azt hozta, amit mindenki várt tőle és Bute nulla ellenállása volt az, ami igazán meglepő volt. Az ütésállóságról annyit, hogy láttam én is Bute kontra horgait és Froch tényleg bírta, de ez már elég régóta így van. Taylor ellen amitől lement, attól meg gyakorlatilag nagyköztéptől-cirkálóig bárki lement volna. Ez a meccs azt mutatta meg, hogy milyen különleges bunyós is Ward.

» George   válasz erre
    2012-05-27 02:21:35

Meglátjuk, hogy lesz-e visszavágó. Szerintem lesz és totál más lesz a meccs képe is. De ez tényleg a jövő zenéje már.

» iceman   válasz erre
    2012-05-27 02:21:18

@traveler: Azt ugye Butenak kell lemondani, mivel a szerzodesben automatikusan szerepel. Azaz Frochnak mennie kell. Csak Bute mondhatja le.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 02:20:27

@horas: Azért pakimanó nem 1x felvállalta Margesz ellen a hiriget... látszott is hogy nem mindig esik jól neki... de nézd meg a mehika ábrázatát...

Ward tényleg egy olyan pali, aki kivonja magát a hirig elől... időnként szerintem jól is teszi. Õt vagy egy hasonló fogja kioltani (rohadt unalmas meccs lesz) vagy egy olyan vagány, aki csak sarokba szorítja és... (az időt ne kérdezd:))

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 02:20:10

Igen, nagy harcos Froch, sőt lehet a most aktív bunyósok közül a legnagyobb, jó meccseket csinál szívós, de bemutatta már azért pár ember, hogy kell legyőzni. Ward mellett elég magabiztosan verte Kessler is, sőt én nálam Dirrel is legyőzte. Okos, és főleg nem egysíkú bokszolók, meg tudják verni. Butenak pont nem a változatossága meg az ügyessége a legerősebb. Végülis mindent láttunk amit szokott csinálni az első menetben,csak Froch rájött, hogy nincs mitől félnie és letámadta.

» Miskolci   válasz erre
    2012-05-27 02:19:52

@Miskolci: Szerintem nem lesz visszavago ! Ez durva meszarlas volt nincs itt perspektiva.

» traveler   válasz erre
    2012-05-27 02:18:20

Kis Chavezt megnézném Froch ellen, mit kapna, aranypofája...:DDD

    2012-05-27 02:15:20

@iceman: Kiutni nem lehet az teny, de kipontozni szerintem siman. Ward ellen sem volt soha bajban, egyetlen egyszer sem, csak epp utni nem tudott, mert Ward mar nem volt sehol.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 02:13:46

Az tuti, hogy a visszavágót is megnézzük, ha lesz!:D

» Miskolci   válasz erre
    2012-05-27 02:13:21

@fixpont: A helyszinben nem ertünk egyet mert ha valaki ingatag akkor szamit !

» traveler   válasz erre
    2012-05-27 02:13:18

A cikkírók egyébként eléggé mellétrafáltak mind. :) Ami mondjuk nem meglepő, ez így ebben a formában rettenetesen váratlan volt.

    2012-05-27 02:13:08

Én azért kíváncsi leszek a visszavágóra is. a mai Froch szerintem bárki ellen odaállhat leengedett kézzel, csak a támadásra koncentrálva, mivel Bute szerintem a súlycsoport legnagyobb ütői között biztosan ott van.

» iceman   válasz erre
    2012-05-27 02:12:41

@tollanik: Fenykoraban Taylor is gyors volt, azert vezetett siman Froch ellen. Frochnak a gyors, jol mozgo bunyosok a nemezisei, nem az eros, statikusok. Abrahamot is siman verte, tehat a jo fedezekes vedkezes keves. El kell mozogni, leporogni, vagy azonnal fogni ha elore lep. Maskepp kikapsz. :)

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 02:11:53

@fixpont: valóban :)

» tollanik   válasz erre
    2012-05-27 02:07:40

@traveler: Inkabb az, hogy Frochnak mar mindenfele stilusu vilagklasszis ellenfele volt es az rengeteg tapasztalat. A helyszinnek szerintem nincs jelentosege, max az utolso meneteben hamar mindketten faradtak stb, de most semmi sem volt.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 02:07:11

Szerintem lesz meccs Montrealban és Bute fog nyerni.Akkor jön majd az a találós kérdés, hogy mi volt ma Froch-hal? Az igaz, hogy nincs olyan doppingszer, amitől az áll erősödik, de a központi idegrendszer bizonyos szegmensei igenis hangolhatók. Fixpont! Nézd meg, hogy a kötelekhez mozgó Bute jópárszor vert bele az előre mozgó Froch-ba monszter horgokat.Azért tűnik fel kevéssé, mert Froch gyakorlatilag átgyalogol rajtuk rezdülés nélkül. Ha meg bármit kibír a feje Froch-nak, akkor miért volt eléggé zárt Abraham ellen, vagy miért torpant meg Kessler, sőt Ward ellen is jó párszor?

» iceman   válasz erre
    2012-05-27 02:06:33

@tollanik: Kessler mondta a meccs elejen a riportban, hogy az fog dönteni, hogy Bute eddig nem volt tesztelve es Froch mar vegigcsinalt egy s6-t. Noes Froch otthon is van. Ez azert nagyon komoly mentalis elöny ilyen szinten.

» traveler   válasz erre
    2012-05-27 02:06:02

@Tony Montana: Talált. :)

    2012-05-27 02:05:59

@Dani1: Így van. Margarito ugyanez, hirigelésbe nem szabad ellene belemenni, mert a pofonosztásból mindig ő fog jobban kijönni. Az ilyeneket kikell pontozni, kikell boxolni. Mint Ward tette, vagy legutóbb Cotto.

    2012-05-27 02:05:32

@tollanik: Taylor is leutotte az meccsukon, ne feledjuk. Nem volt egy nagyhalal, de szamoltak ra.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 02:05:30

@Tony Montana: Ebben van valami... :P

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 02:05:23

@horas: Te az NST-s horas vagy? Csak mert gyanusan osszeszedetten szoktal irni, mintha heinrich mesteren nottel volna fel.

» Tony Montana   válasz erre
    2012-05-27 02:04:55

frocht mégcsak dirrel ellen láttam megfogva, de ott is hamar kitisztult

» tollanik   válasz erre
    2012-05-27 02:04:32

Erdekes amugy, hogy rengeteg boxolo verzik el allva ugy, hogy raszamolas hijan egybol leleptetik, nem ertem, miert nem gyakoroljak, vgay tudatositjak bunnik, hogy ha baj van, azonnal terdelj le, 1 pont nem sokat szamit ha ki tudsz tisztulni, ha nem akkor ugyis mindegy, viszont ellenekzo esetben egybol TKO.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 02:04:19

@grabanc: Rachel Cordingley iszapbirkozas valoban jobban tetszett volna :D

» Tony Montana   válasz erre
    2012-05-27 02:03:00

Na megelőztél:).

» Marvelous   válasz erre
    2012-05-27 02:01:22

@iceman: Magee és Robin Reid ellen is őrületes nagy pofonokat nézett be, ráadásul sokat ugyanígy mint mondod, tehát szabályosan belegyalogolt a kontraütésekbe és ugyanígy bírta. Pascal leütötte és többször látványosan megrendítette a mindenki által betonfejűnek tartott Hopkinst. Ehhez képest Pascalt minden létező módon eltalálta teljesen tisztán Frocht, de az mégsem rendült meg, pedig élete első vb meccsén sem hiszem hogy lett volna lehetősége vmi szuper "cuccokat tolni".
Fogadd el, hogy van ilyen. Ez adottság. És mindig is ilyen volt nem úgy mint Pacman. Oliver Mccall pl szted drogtól bírta annyira az ütéseket? Lényegében egy elt felhozó ember volt az ürge, nem több mégis soha senki meg sem tudta rendíteni pedig hatalmas ütőkkel bokszolt és sparringolt.

    2012-05-27 02:00:51

Nos,Froch mindig is jó volt verekedésben,nem egy ortodox bunyós,de piszok kemény pali,és azt szeretik elfelejteni,hogy elég jó ütemmel,érdekes szögekből képes ütni(furcsán húz meg ütéseket,nem mindig lehet tudni hova is megy az ütés pontosan),azt azért nem olyan könnyű kezelni.Ha nem valaki olyannal bokszol,aki technikailag top,és jól mozog ütőtávon is minden irányba,akkor gyakorlatilag bárkit képes bedarálni ezzel a stílussal.Mint most is...

» Marvelous   válasz erre
    2012-05-27 01:59:26

@tollanik: :D

» N_Ricsi   válasz erre
    2012-05-27 01:59:23

A BBC ezt irja:

"The referee is having a look. The fight hasn't been stopped.

The referee is counting.

___Bute's corner have waved it off!___ For the third time Carl Froch is a super-middleweight champion of the world!"

(kiemeles tolem)

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 01:59:09

@Amador: igen,én is így gondolom....teljesen össze volt zavarodva a ringben....nem tudta mit kezdjen Frochal...a harmadik menet után kockáztatnia kellett volna,támadni és ütni amíg csak bírja....de csak húzta magára az angolt...nem értettem mi a célja vele

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2012-05-27 01:58:45

@Tony Montana: Én értelek, de ettől még az eredmény marad. Ezt nem fogják megóvni. De látszik, hogy Te mást akartál látni a meccsen... bumm. Sőt, uff.

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 01:58:19

Szerintem hülyeség, hogy Froch szed valamit. A Cobra tipik ezzel a fejjel megyek a falnak, Bute meg okosan védekezik. Aztán abba mederbe keveredett a meccs, hogy elkezdtek hirigelni és mindketten eltalálták egymást. Mi abban a meglepő, hogy a tégla fejű Froch jobban bírta az összeütéseket mint a technikásan, okosan boxoló Bute? Teljesen evidens. Pont ez tette be a kaput, hogy Bute nem tudta a taktikus bunyóját hozni, vissza kellett állnia, bele kellett mennie Froch stílusában, abban meg értelemszerűen a Cobra jobb, pofonosztást ő bírta jobban, Buta bemenekült a kettős fedezék mögé, igazából már az ötödik menetben is gong mentette meg. Egy helyben állt, Froch meg röhögve átütötte a kettős fedezékét.

    2012-05-27 01:58:16

@traveler: annyira telebeszélték a fejét bute-nek ezzel a 'jaj idegenbe mész félni kell' dologgal hogy elhitte végül és belerokkant :D

» tollanik   válasz erre
    2012-05-27 01:58:03

A kulcs itt Bute álla volt! Leginkább!

» Tóth Lajos   válasz erre
    2012-05-27 01:57:51

@Tony Montana: Bute fent akadt a kötélen, különben padló lett volna. Szerintem ezért kezdett el számolni a bíró, és ezért ugrott közéjük. De ez felesleges volt, Bute teljesen kész volt.

    2012-05-27 01:57:50

@iceman: Froch már korábban is átgyalogolt borzasztó ütéseken, Pascal, Taylor, Kessler ellen is elég komolyakat szedett be. Daninak igazat kell adjak, az hogy Frochnak beton álla van már elég régóta kiderült.

» Amador   válasz erre
    2012-05-27 01:57:43

Nem sok ertelmet latom a visszavagonak, ez meszarszek volt. Semmit nem lattam, ami miatt jelentosen mas lehetne Kanadaban. Nem az volt hogy az egyik dominalt es jott a lucky punch, mert akkor azt mondanam, ok legyen visszavago, de Bute ebbol a meccsbol megis mit tud profitalni, valtoztatni?

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 01:56:58

@Amador: Ezzel én is így vagyok. Ez annyia egyértelmű meccs volt, hogy lehetne a holdon is akkoris Carl nyerne.

» Miskolci   válasz erre
    2012-05-27 01:55:38

@iceman: Hat en ilyet nem lattam, amit irsz...de akkor majd megnezem megint.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 01:55:26

Ja és természetesen le a kalappal ! Jó meccs szép győzelem

» Vereckei Lacika   válasz erre
    2012-05-27 01:55:25

@grabanc: Nem. Arrol beszelek, hogy allo raszamolast meg csak amatorben lattam. Egybol le kellett volna leptetni. Erted mar?

» Tony Montana   válasz erre
    2012-05-27 01:55:21

Ezek profi boxolók ugyan miért ne készült volna fel egy super6 sorozat döntőjére úgy frocs mint most? Jó formában volt nem volt túledzett ennyi. De én itt is azt gondolom mint mindig, styles make fights. Bute ha nem is lufi de enyhén túlértékelt volt a mai napig. 1.ward, 2.direll, 3.kessler 4.frocsli nálam nagyközépben

» Vereckei Lacika   válasz erre
    2012-05-27 01:55:03

Impozáns kis négyes! :) De jó lenne ilyet látni egy Magyar adón!

» Tóth Lajos   válasz erre
    2012-05-27 01:54:46

@Thunderstruck: Sztem ugyanez, Froch felőrölné a kanadait amikor elkezdi rendesen nyomás alá helyezni..

» Amador   válasz erre
    2012-05-27 01:54:27

Érdemes volt kivárni, bődületesen nagy meccs volt!
Hát erre végképp nem számítottam, de hát Froch nagyon penge volt, eszméletlen!

» N_Ricsi   válasz erre
    2012-05-27 01:53:39

Dani1! Azért én még olyat nem láttam, hogy keresztül ment volna egy kontra balhorgon bárki ellen így Froch pislogás nélkül. Itt meg ez volt. Bute igenis számított Froch rohamaira és be is verte a kontrákat keményen, mivel Froch egyáltalán nem védekezett támadás közben. Azzal lett gondja, hogy Froch a legjobb ütéseit lenyelte mint kacsa a nokedlit és meg sem rezdült, csak ütött tovább. Vagy Froch lett szupermen ma estére, vagy Bute ütőereje ment el teljesen.

» iceman   válasz erre
    2012-05-27 01:53:12

@grabanc: Jó Froch kedvelőknek ez rosszul esik, az én olvasatomban azért azt a meccset úgy veszítette el, hogy semmi esélye nem volt a győzelemre, ha Mr unalom ha nem, de eddig nincs ellenszere az amerikainak.
Koksz témához meg annyit amit mindig leírok, minden élsportoló nyom valamit, de az ütésállóság cuccal nem javítjató, azt vagy bírod vagy nem, hát Froch kurv@ra bírja.

» Miskolci   válasz erre
    2012-05-27 01:53:02

@deniro2: Meg hatalmas kulonsbeg hogy alcsucson vagnak oldalrol, horoggal, vagy frontalisan pofancsapnak szembol, egesz mas szinten lehet kihordani a kettot.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 01:52:51

Froch eléggé gyakran átütött Bute kesztyűi között. Felőrölte a románt.
Vajon mi lenne/lesz Montreálban?

» Thunderstruck   válasz erre
    2012-05-27 01:52:50

@Vig Szabolcs: Sztem korábban sem volt jó Bute védekezése, és miután elkezdte érezni a nyomást Frochtól és hogy nem tud kárt tenni benne, én némi félelmet láttam Butén-n..

» Amador   válasz erre
    2012-05-27 01:52:11

@fixpont: A mondat második felét kire érted? Bute-ra vagy Frochra?

    2012-05-27 01:51:45

@lunatic2: A híres/misztikus állerősítő szerrel még senki nem bukott le, vízhajtótól meg tesztótól még ugyanúgy kifekszik bárki

» deniro2   válasz erre
    2012-05-27 01:51:32

@grabanc: Sima jogos leleptetes volt, de a biro telleg hibazott, mert szamolni kezdett, es profi boxban nincs allo raszamolas. Vagy lemegy a foldre vagy le kell leptetni szamolas nelkul.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 01:51:23

Nézzük majd csak meg Frocli bandázsát, Margarito féle deja vu érzésem van... :) Bár csaknem...
Viszont Bute tényleg nagyon gyenge volt, szinte el sem hiszem, hogy ekkora különbség volt köztük... Mindentől függetlenül egy visszavágót azért még megnéznék tőlük...

» Zoli74   válasz erre
    2012-05-27 01:50:32

@Tony Montana: A bírót Froch csapata delegálta? Miről beszélsz? Bute tudott védekezni? Hagytad volna tovább?

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 01:49:49

Azert pl. Dirrell ellen, aki szinten tancos, elmozgos (most hagyjuk, hogy ki szerint ki nyert ott), es Ward ellen nem igazan ment neki. De a statikus bunyosokat nagyon elveri. Leallni verekedni pedig nem lehet ellene.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 01:49:48

Már láttam pár meccset Frochtól, de ismét bebizonyosodott.
Õt nem lehet kiütni!
Pontozással kell megverni. :)

» Thunderstruck   válasz erre
    2012-05-27 01:49:13

@deniro2: iceman nem hidvégi gyuri?

amúgy van benne valami...

    2012-05-27 01:49:13

Bute mintha nem is akart volna ütni.Ilyennek még nem láttam.Itt szerintem teljesen felesleges lenne egy visszavágó.Először én is arra gondoltam,hogy kivárásra játszik Bute....kivárta,hogy kiüssék.Teljesen indiszponált volt.

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2012-05-27 01:49:03

@lunatic2: En nem lattam semmi komoly utest, amit Froch ne hordhatott volna ki siman.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 01:48:29

@iceman: na ezt a hülyeséget légyszíves hagyd! Froch álla már nagyon régen le lett tesztelve, nem hirtelen lett ütésálló mint pl. Pacquiao vagy Khan...

    2012-05-27 01:48:07

a 3. ban Bute belenézett egy kemény jobbosba... ez megfogta őt... majd utána egyre gyakrabban nézett bele nagy ütésekbe... Froch egyértelműen keményebb verekedő...

    2012-05-27 01:47:54

@deniro2: miért baromság? sorban buknak meg a középszerű bunyósok is

» lunatic2   válasz erre
    2012-05-27 01:47:50

Kezd visszatérni a hitem a profi ökölvívásba. Jó meccs lett ebből, ráadásul nem volt doppingos sz.rakodás meg pénzügyi cécó előtte.
Örülök, hogy láthattam, Buénak jóformán momentuma sem volt. Hamar rájött, hogy Frochnak betonból van az álla, hiába üti, semmit nem ér vele. :)

» Thunderstruck   válasz erre
    2012-05-27 01:47:49

@Miskolci: Azért Ward... (mr. unalom), nem verte ronggyá Froclit, csak hülyére vette egy pontozás erejéig. Ez igaz. Bute-t is hülyítené... szerintem.

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 01:47:42

@iceman: Kezdjétek már ezt a baromságot itt is...

» deniro2   válasz erre
    2012-05-27 01:47:12

@horas: Igen az az érzésem, hogy ha Froch az első percben nekiesik Butenak, akkor akkor már zavarba hozta volna. Egyszerűen Bute tök amatőrnek tűnt, és mint akit bánt egy nagyobb fiú, hagyta hogy üssék, képtelen volt érdemben védekezni.

    2012-05-27 01:47:12

@horas: Erdekes, az elso menetben en Frochon lattam, hogy tart Butetol, es ez tartott addig amig nem kapott parat, es nem adott parat. Utana rajott, nincs mittol felnie, es legyalulta.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 01:47:06

Szerintem Buten latszott eleve, hogy stresszes es dekoncentralt. Valami miatt nagyon nem volt ott.

» traveler   válasz erre
    2012-05-27 01:46:55

hát ez... kurvajó volt :) frochot bírom mától, bute lufinak meg annyi

» tollanik   válasz erre
    2012-05-27 01:46:20

Sajnálom Butét, de az én szememben így is egy kitűnő sportember marad. Kiváncsi vagyok a visszavágóra.

» Einfug   válasz erre
    2012-05-27 01:46:09

@lunatic2: Nem szed semmit, Froch már akkor így állta az ütéseket mikor még nem volt mögötte pénzes management, csak épp egy két keményebb felhozóember ellen is odatette az állát és ugyanígy fel sem vette azok ütéseit, mint ma Bute ellen is történt.

    2012-05-27 01:46:06

@Miskolci: Sztem Bute volt túlértékelve. Én már Magee és Andrade ellen is úgy gondoltam hogy szellős a védekezése, és Andrade már megmutatta hogy le lehet ütni. Már korábban volt egy olyan megérzésem hogy nem fogja Bute jól kezelni ha Froch nagy nyomás alá helyezi. Sztem Froch olyan volt amelyen szokott, tehát igen, Ward kiemelkedik a mezőnyből teljesen.

» Amador   válasz erre
    2012-05-27 01:46:05

Szerintem meg valami durva cuccot tolt Froch erre a meccsre, látható, hogy Bute keményen belevert többször tisztán Froch támadásába, aki meg sem rezdült és átgyalogolt az ütéseken. Mintha Bute-nak nem lett volna ütőereje Froch ellen, pedig dehogyis nincs neki.Itt valami komoly cuccolás ment Froch-éknál, ami szerintem ki is fog derülni idővel. Bute helyében a visszavágó előtt brutál doppingtesztet kérnék.

» iceman   válasz erre
    2012-05-27 01:46:02

@grabanc: Tekerd vissza!

» Tony Montana   válasz erre
    2012-05-27 01:45:35

Egyébként nem is az a pláne, hogy kikapott Bute, hanem, hogy hogyan. Mintha valami fél-amatőr arc lett volna, Frochnak még különösebben nehéz dolga sem volt, odament aztán elkezdte ütni, Bute meg képtelen volt elmozogni, kivédekezni, visszatámadni. Szerintem ezt Bute kicsit fejben vesztette el, nagyon megszeppentnek és dekoncentráltnak tűnt, pedig ez abszolút várható volt, hogy Froch lefogja támadni, neki fog esni, pontosan ezt kellett volna neki kihasználnia, igazából neki, ez a forgatókönyv nagyon is feküdni kellett volna. Froch marha jó volt, ellenállhatatlanul boxolt, de ezt Bute nagyon elrontotta szerintem.

    2012-05-27 01:44:40

@Miskolci: Pont ezeken gondolkodok...

    2012-05-27 01:44:34

Karesz hozza az Ír-t, aztán jöhet Bute! Karesznak jó lóvé, Butének újjab lehetőség.

» Tóth Lajos   válasz erre
    2012-05-27 01:44:00

@Amador: Az a kerdes ki ellen boxol, mert verekedesben, kemenysegben nem lehet legyozni.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 01:43:49

Mennyi fanyalgó... hát semminek nem tudtok örülni? :DDD

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 01:43:36

A bíró nem igazán volt a helyzet magaslatán itt a végénél. Először mintha olyan jelzést tett volna, hogy vége, utána meg rászámol...

    2012-05-27 01:43:26

Nos, hát ez sok kérdést vet fel bennem, vajon Bute ma rossz napot fogott ki, vagy egyszerűen ennyire túlértékeltem? Ügye írtam egyszer kétszer, hogy nem lett Bute nagy nevek ellen letesztelve, de ennek ellenére én úgy gondoltam jobb bunyós, mint Froch, és max Ward és egy jó formában lévő Kessler az aki legyőzheti. Ehhez képest a nyitó menetet jóindulattal neki lehetett adni, utána viszont Froch hihetetlenül felé kerekedett.
A másik kérdés, hogy Carl valyon ugyan ilyen felkészültséggel bokszolt Kessler és Ward ellen is, vagy ez élete formája volt-e? Mert ha ugyan ilyen formában verte rommá Ward akkor az azt jelenti, hogy irtózatosan kiemelkedik Ward a mezőnyből.

» Miskolci   válasz erre
    2012-05-27 01:43:11

ÁÁÁÁÁÁ! Óriási voltál Kobra!!!! Méghogy Bute a súlycsoport legjobbja? Megkockáztatom, hogy Nottingham-ben a fejelőművészt is verné! Ézért érdemes volt fennmaradni!

» Ivánka András   válasz erre
    2012-05-27 01:43:06

Froch egy hős! Igen, igen, igen!!! Egy igaz szívű harcos, ma este annyira motivált volt hogy sztem bárkin átgázolt volna ugyanígy! Éljen az új bajnok!

    2012-05-27 01:42:43

Ez nagyon jó válasz azoknak akik mostmár konstans évek óta alulértékelik a kobrát.

» Amador   válasz erre
    2012-05-27 01:42:34

Azert szimpatikus gyerek ez a Lucian.

» Tony Montana   válasz erre
    2012-05-27 01:42:26

Ez a kulonbseg amikor valaki a vedekezes nagymesete, es emelett gyors is (Ward), mint amikor valaki csak mindenben kozepes es nagyot ut.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 01:42:05

@Tony Montana: Csak nálad számoltak...

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 01:41:44

Itt a végén nem is értem, miért nem volt törülköző..

» balutnepper   válasz erre
    2012-05-27 01:41:28

Visszavago lesz de en mar Klitchkot akarom Frochnak

» TITANIUM   válasz erre
    2012-05-27 01:41:26

@Tony Montana: Eloszor le akarte leptetni aztan szamolasra valtott, utana jott ra szerintem ennek nincs ertelme es kiszamolta. :)))

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 01:40:51

Bute ezt benézte...szar taktikát választott,lebecsülte és túlnézett Froch-on..ami nagy hiba volt. Azért érdekes volt,hogy a íbró még csak számolni akart és beugrott az öltönyös faszi hogy nyert Froch és csak utána dobták be a törülközőt Bute-ék..

» zsoltii   válasz erre
    2012-05-27 01:40:31

Azta k.rva, a Kobra nem, hogy eltaposta, de lemészárolta Butét!:)

» deniro2   válasz erre
    2012-05-27 01:40:12

@lunatic2: Pascal ellen is ez volt...

    2012-05-27 01:40:01

A pénzem Froch wi-re tettem! De itt a tippjátékban Bute Wp-t kockáztattam. Hátha... Kár volt! :( Froch brutál kemény! Jó állal.

» Tóth Lajos   válasz erre
    2012-05-27 01:40:00

Ez az allo raszamolas amugy hogy sikerult? :)

» Tony Montana   válasz erre
    2012-05-27 01:39:47

jó suna...

    2012-05-27 01:38:48

mekkora szar volt Bute hihetetlen. mondjuk az is érdekes hogy Froch az ellenfél legjobb ütéseit fejjel védi és megy előre mint a gép. mit szed?

» lunatic2   válasz erre
    2012-05-27 01:38:34

Ezt nem hittem volna. Es ehhez a kozonsegnek vagy a hangulatnak semmi koze nem volt. Bute vedekezese nulla volt, az elso komoly utesek betalaltak, es utana Froch verszemet kapott es lenullazta Butet.

A meccs egyszertelmu gyoztese Andre Ward, aki immar megkerdojelezhetetlenul a legjobb a sulycsoportban.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 01:38:29

Ki taposott el kit? :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 01:38:27

Ez a Rachel nekem is sikoltozhatna egy kicsit.

» Tony Montana   válasz erre
    2012-05-27 01:38:26

Kipukkadt a Bute lufi. Na ez aztán meglepetés!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2012-05-27 01:38:08

szevasz. ennyi. erre gondoltam csak nem ilyen hamar.

» Gabodo   válasz erre
    2012-05-27 01:38:01

Mészárlás...

» Carlito Brigante   válasz erre
    2012-05-27 01:37:56

JESSSSSSSZ!!!!!!!

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 01:37:52

Na ez az amire szamitottam !! Evidens volt !

» traveler   válasz erre
    2012-05-27 01:37:49

Hú, de megverte!! pfff...

» balutnepper   válasz erre
    2012-05-27 01:37:45

vege.beszarok

» TITANIUM   válasz erre
    2012-05-27 01:37:45

CARL THE COBRA FROCH!!!!!

    2012-05-27 01:37:32

Ide visszavágó sem kell... Ekkora szégyent...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-05-27 01:37:23

jesssz :)

    2012-05-27 01:37:14

Mekkora kiraly ez a Forch!!! :)

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 01:37:08

Még eltarthatott volna....

» Miskolci   válasz erre
    2012-05-27 01:37:07

Bute sztem gondban van

» Gabodo   válasz erre
    2012-05-27 01:36:32

Eddig óriási meglepetés mennyire gyenge Bute, 5 menet, és kb. vége a meccsnek. Mentálisan hatalmas különbség van köztük, Froch mint aki vért ivott, Bute teljesen bizonytalanul boxol.

    2012-05-27 01:36:27

Fú de nagy meglepetés ez nekem. Hát érdekes egy meccs az tuti.
39-37

» Miskolci   válasz erre
    2012-05-27 01:36:11

Gyenge Bute álla! Froch ökle pedig brutál kemény!

» Tóth Lajos   válasz erre
    2012-05-27 01:36:02

bele-bele néz bute nagy ütésekbe, utána meg bajban van...

    2012-05-27 01:36:02

fantasztikusan bunyózik most froch!!

» tollanik   válasz erre
    2012-05-27 01:35:54

mekkora meccs.. bute olelgeti frochot es a birot is.. nalam 40-35 froch

    2012-05-27 01:35:46

Szar védekezés, meg keveset üt marhára.

    2012-05-27 01:35:36

Nagyonjoooooo :)

    2012-05-27 01:35:34

Add fel, Luca, ez túró...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-05-27 01:35:29

még 1 menet és Bute-nak annyi..

» zsoltii   válasz erre
    2012-05-27 01:35:25

Hat nem hittem volna, hogy ez ennyire jo lesz. Sima Froch menet.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 01:35:19

Néha olyan vadulások vannak itt, mint a Barrera-Morales 1-ben. :)

» balutnepper   válasz erre
    2012-05-27 01:34:46

harmadik sima Froch,majdnem padlo Bute de szerintem kivar a roman gyerek

» TITANIUM   válasz erre
    2012-05-27 01:32:24

Túl kemény Froch!;)

» Tóth Lajos   válasz erre
    2012-05-27 01:32:05

Jah jólenne ha eltartana még vagy 5-6 menetet!:D

» Miskolci   válasz erre
    2012-05-27 01:32:01

Ilyen szar védekezéssel nem is tudom, hogy gondolta ezt, hogy odaáll verekedni Froch-csal...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-05-27 01:31:58

nagy verés.. nalam 30-26 froch

    2012-05-27 01:31:52

Hát ez.. nagyon nagy!!!

» Carlito Brigante   válasz erre
    2012-05-27 01:31:46

Hát nem padlózott Bute de majdnem. Viszont mostmár azt mondom simán kikap.

    2012-05-27 01:31:34

Bute mi a turot csinált ebben a menetben? mindjárt ki lesz ütve..2-1 Froch

» zsoltii   válasz erre
    2012-05-27 01:31:33

meg 1 menet max amit Bute talan tulelhet

» traveler   válasz erre
    2012-05-27 01:31:33

NAgyon kemeny menet :)

    2012-05-27 01:31:31

Itt vége lesz rövidesen!

» Tóth Lajos   válasz erre
    2012-05-27 01:31:28

istenem ki ne üsse az elején ha már eddig fent maradtam

» lunatic2   válasz erre
    2012-05-27 01:31:16

De jó kis parázs meccs ez vazzeg!

» balutnepper   válasz erre
    2012-05-27 01:31:13

Kibaszott nagy meccs!!!! :))))) Sima Froch menet.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 01:31:09

BUte mintha meg lenne fogva...

    2012-05-27 01:30:32

Froch nagyon akarja a győzelmet.

» Miskolci   válasz erre
    2012-05-27 01:30:00

@balutnepper: Nem vagyok ebben biztos. Több ütés is átszaladt Bute-n!

» Tóth Lajos   válasz erre
    2012-05-27 01:28:40

nálam eddig 1-1

» zsoltii   válasz erre
    2012-05-27 01:28:27

2. sima Froch menet, elso meg szerintem szuk Bute.

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 01:28:11

Eddig 19-19 nálam.

» Miskolci   válasz erre
    2012-05-27 01:28:05

nalam 20-18 froch.. mindket menetben tobbet tett a gyozelemert.. eddig

    2012-05-27 01:27:51

Bute próbál kivárni, és ballal kontrázni.

    2012-05-27 01:27:35

@balutnepper: köszi. most meg elszállt az egész.

» Gabodo   válasz erre
    2012-05-27 01:26:06

jó lesz :P

» tollanik   válasz erre
    2012-05-27 01:25:38

@Gabodo: Mindegyik reklámot be lehet zárni csak meg kell keresni, hogy hol. Aztán, van olyan stream ahol visszajön én felteszem teljes képernyőre és akkor nem buziskodik.

» Miskolci   válasz erre
    2012-05-27 01:25:12

Frochnak szurkolok, de Bute fog nyerni.

» balutnepper   válasz erre
    2012-05-27 01:25:03

@Gabodo: a kis kereszteket klikkeljed

» traveler   válasz erre
    2012-05-27 01:24:00

ok megvagyok. rohaggyanak meg.

» Gabodo   válasz erre
    2012-05-27 01:23:57

Nagyon pixeles, sok felugró ablakkal. Ki hova adta?

    2012-05-27 01:23:55

Itt valaki borulni fog:)

» zsoltii   válasz erre
    2012-05-27 01:23:49

Lesz itt padló! :) Majd felrobban az aréna a feszültségtől! :))

» Tóth Lajos   válasz erre
    2012-05-27 01:23:43

@Gabodo: Simán ki lehet iktatni a reklámokat az x-szel, ami persze elugrik és kisebb lesz, de előbb-utóbb megadja magát. :)

» balutnepper   válasz erre
    2012-05-27 01:23:32

Meglepne ha vegigmenne. :)))

» fixpont   válasz erre
    2012-05-27 01:23:15

használom a stream-et de nem tudom lelőni ezt a kva sok ipod meg mit t'om én mi a szar vírusos reklámokat. emiatt nem látom csak hallom a meccset!!! PLÍZ HELP!

» Gabodo   válasz erre
    2012-05-27 01:20:08

jól elhúzták rohadjanak meg de remélem kárpótol érte a mérkőzés

» lunatic2   válasz erre
    2012-05-27 01:19:50

@edge: Ezt a szeretetet Bute legfeljebb a Steaua stadionban kapja meg... de asszem ott sem. Pedig az nagyobb...

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 01:19:34

Froch SD egy vitatott meccsen. Ma délután pedig majd mennek az okosságok, hogy megérdemelte-é az angol vagy sem.

» Miskolci   válasz erre
    2012-05-27 01:17:50

Bakker van hat román... hogy kerültek oda? ejnye...

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 01:15:56

Na akkor tippeljünk. Sztem Bute padlózik, a 3 menetben, de azzal együtt is pontozással hozná. De aztán mégis Frochot hozzák majd ki, pedig a leütésen kívül 3 menetnél többet nem nyer.:)

    2012-05-27 01:12:50

milyen kicsi ez a nottinghami arena...

    2012-05-27 01:11:34

Nah hajrá

» Miskolci   válasz erre
    2012-05-27 01:09:13

na jon froch :)

    2012-05-27 01:06:06

mcguigan remek arc :)

    2012-05-27 01:04:26

szép, ahogy a SuperOne-on a küzd a löttyedt művészúr a száraz művéssznővel... :-)

(jöhetne már a főmeccs, mert elég a kapcsolgatásból...)

    2012-05-27 01:03:07

Én vladimérivel próbálom csillapítani magamat.

» Einfug   válasz erre
    2012-05-27 01:02:50

Szimpi ez a Kessler szerinte is Froch nyer !

» traveler   válasz erre
    2012-05-27 01:02:31

@Roy Jones Jr.: Na, 7 ore es meg mindig itt ulok. Jol atvertel... :D

» Tony Montana   válasz erre
    2012-05-27 01:00:32

@grabanc: az NA Stellát hagyjuk... a koncertek jók voltak a motoros kocsmában

    2012-05-27 00:59:26

szodasszifonba viz helyett vodkat raktam es ugy ra a bubi. embertelen hogy ut. nallam mar reg megy a meccs....

» TITANIUM   válasz erre
    2012-05-27 00:56:13

@alain: már megrémítettél... nagy szenvedés volt??? :P

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 00:52:59

@grabanc: két alkoholmentes stella után végre jöhet itthon valami igazi

    2012-05-27 00:50:39

@TITANIUM: :P :)

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 00:48:32

Szerintem hajnalik huzzak mert addigra mar mindenki hulla faradt lesz es fel sem fog tunni egy kis pontozoi csalas...

» TITANIUM   válasz erre
    2012-05-27 00:44:30

@Roy Jones Jr.: Lehet. Vegulis olyan szempontbol nem rossz, hogy se football, se hockey, se semmi nincs ezen a hetvegen. Legalabbis nem tudok rola. Kanadarol nem tudok, ott biztos a lacrosse es a szanhuzas is nepszeru.

» Tony Montana   válasz erre
    2012-05-27 00:44:01

@traveler: Sőt, 1x ki is heverik :)

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 00:39:52

@Tony Montana: Aki követte az USA-ban a Super Six-et, meg valamennyire képben van Bute képességeit illetően, akkor az biztosan odaül megnézni az EPIX-en ezt is. A másik meg, hogy Kanadában sokan kíváncsiak rá ez biztos...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-05-27 00:39:05

@alain: Piszok mázlista! :)

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 00:38:29

@grabanc: Szombat van egesz nap a tv elött ülnek -))

» traveler   válasz erre
    2012-05-27 00:38:19

hát egyébként én sem hiszem már el ezt, negyed 10-től megy a sport1, és frochék még mindig csak az öltözőben tökörésznek...

    2012-05-27 00:36:55

@grabanc: Nem tudom, max Kanadaban. Attol delre emiatt senki nem fog gep ele ulni... A kanadai dollar meg szart se er.

» Tony Montana   válasz erre
    2012-05-27 00:35:19

ha ha ha... én meg hazaértem a főmeccsre...

    2012-05-27 00:34:49

@traveler: Pont erre gopndoltam... pedig Roy válasza is logikus. A tengerentúli nézők azért elég sokan lehetnek...

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 00:32:29

Igaz a hír, hogy ezen kívül, ami most megy, lesz még egy felvezető meccs?
:)

» balutnepper   válasz erre
    2012-05-27 00:30:36

@Tony Montana: :D

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-05-27 00:29:19

Azert remelem lesz csalas. Kulonben hianyerzetem lesz.

» Tony Montana   válasz erre
    2012-05-27 00:27:17

Kezdődjön már bakker!!!!!!!!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2012-05-27 00:23:31

Ne aggodjatok az eu-s gagyidal fesztival miatt csuszik a meccs es az egesz program !

» traveler   válasz erre
    2012-05-27 00:22:12

Akkor már csak 7-ig kell várnod és így legalább még több okosságot hallhatunk a kommentátortól...

Pl. hogy azért rendezik a meccset Nottinghamben, mert Frochék lenyomták Bute-ékat a versenytárgyaláson...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-05-27 00:16:25

@Pacsi: Nagyon nagyon nagyon kis x eket keress!

» Carlito Brigante   válasz erre
    2012-05-27 00:13:12

@Einfug: SZia hogyan tudom eltüntetnia reklámot a videoról?

    2012-05-27 00:08:58

@Roy Jones Jr.: 6 ora elmult, johetne mar. Amugy is esik. :)

» Tony Montana   válasz erre
    2012-05-27 00:04:53

Éjszaka... benne a sötét éjszakában :P

» grabanc   válasz erre
    2012-05-27 00:00:08

mikor is indul a moka?

» TITANIUM   válasz erre
    2012-05-26 23:54:07

na jon a frampton meccs

    2012-05-26 23:53:46

Kezdhetnek, mert nem volt tervbe ennyi sor mar meccs elott :)

    2012-05-26 23:39:10

@grabanc: Nyilván az a lényege a csúszásnak, hogy tengerentúlon is valamennyire értelmes időpontban menjen a meccs...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-05-26 23:26:48

Nálam mindkét stream működik.
Ez után (Cote vs. Lloyd) jön a főmeccs?

» balutnepper   válasz erre
    2012-05-26 23:24:42

De most tényleg mit szórakoznak velünk? Gondolják, hogy szaros összefoglalókat fogunk nézni, mert ők így diktálják? Simán átkavarok máshova!

Az hogy kapják be a bokámat elég őszinte volt sporttársak?! :)

» grabanc   válasz erre
    2012-05-26 23:16:00

http://www.vipbox.tv/watch/458...

» Einfug   válasz erre
    2012-05-26 23:14:49

@Roy Jones Jr.: Hát ez a szopás... jelzi, hogy a végén tényleg Einfug jóslata lesz közel az igazsághoz...

» grabanc   válasz erre
    2012-05-26 23:13:46

Az online fogadóirodák kitolták 23:45-re a fogadási határidőt a meccsre...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-05-26 23:11:02

@bpjotruska: pedig jó az a stream amit küldtem, már a helyszínről megy a közvetítés

    2012-05-26 23:10:43

Sport1-en mi ez a szar?

» George   válasz erre
    2012-05-26 23:10:43

@het: En nem akarok naponta 1 kilot fogyni... valami olyan stream, ahol a meccset is lathatnam?

» bpjotruska   válasz erre
    2012-05-26 23:07:03

@Einfug: Nanemá...

» grabanc   válasz erre
    2012-05-26 22:58:52

Nézd az Eurovision fest-et és azonnal kezdődik :P

Gondolom mindjárt... talán beálltak 23ó-ra

» grabanc   válasz erre
    2012-05-26 22:57:57

A sky sports-on 11-kor kezdődik a műsor
http://www.unsports.me/9377/1/...

    2012-05-26 22:57:23

Froclit hajlamosak vagyok alulértékelni, végigharcolt az élmezőnyt, hol vannak ehhez képest Bute ellenfelei? Szerintem nyer Froch.

    2012-05-26 22:56:13

@zappa: Szerintem éjféltől hamarabb nemigen, inkább úgy gondolom, hogy 1-óra környékén.

» Einfug   válasz erre
    2012-05-26 22:55:47

11 után.. sztem meg a frampton meccset is leadjak.. de ez csak tipp

    2012-05-26 22:55:31

kb mikor lesz a meccs?

    2012-05-26 22:47:40

@Einfug: köszönöm

    2012-05-26 22:38:46

http://boxingguru.eu/gurutv1.h...

» Einfug   válasz erre
    2012-05-26 22:37:31

E.Ochieng - A.A.Lowe
1,05 34,00 9,00 (WH)
1,05 31,00 9,00 (Paddy Power)
1,04 34,00 11,00 (BetFred)
1,05 31,00 9,00 (Unibet)

C.Frampton - R.Hirales
1,05 34,00 9,50 (SB)
1,07 21,00 10,00 (Bwin)
1,06 34,00 8,00 (WH)
1,06 34,00 9,00 (Ladbrokes)
1,05 36,00 9,00 (Paddy Power)
1,04 34,00 10,00 (Boylesports)
1,05 34,00 10,00 (BetFred)
1,05 25,00 10,00 (Unibet)
1,06 -------- 8,50 (Bet365)

Bute - Froch
1,57 21,00 2,62 (SB)
1,50 19,00 2,75 (Bwin)
1,57 19,00 2,50 (WH)
1,62 21,00 2,50 (Ladbrokes)
1,53 26,00 2,62 (Paddy Power)
1,53 21,00 2,63 (Boylesports)
1,50 17,00 2,88 (BetFred)
1,57 21,00 2,45 (Unibet)
1,50 -------- 2,70 (Bet365)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-05-26 22:36:55

valaki nem tudna egy streamet?

    2012-05-26 22:27:34

a sport1-en nagyon fura dolgot adnak bute froch helyett

» lunatic2   válasz erre
    2012-05-26 22:22:23

Bute WP!

» kilcsko   válasz erre
    2012-05-26 22:06:31

Mikor kezdodik a meccs? 23? ejfel?

» fixpont   válasz erre
    2012-05-26 22:02:11

@George: "Főleg a korát és a karrierjét figyelembe véve gondolom ezt"

Két év különbség van közöttük, azért az még nem a világ.

» sziporka   válasz erre
    2012-05-26 21:06:16

Bute-nak szorítok alapvetően. Froch bizonyította, hogy egy nagy harcos, egy igazi bajnok, akit csak tisztelni lehet, még akkor is, ha nekem nem minden megmozdulása szimpatikus. Viszont azt gondolom, hogy Bute kevésbé elhasznált és talán pont a kevesebb nagy csata emelheti őt Froch fölé, mert érezhetően az ő pályája még felfelé ível, míg Froch talán már az utolsó meccseinek egyikét vívja. Főleg a korát és a karrierjét figyelembe véve gondolom ezt. Lentebb Dani1 kifejtette ezt jobban. Alapvetően nekem a Bute TKO 10. lenne a szimpatikus tipp, de mégis azt gondolom, hogy egy szoros, remélhetőleg izgalmas, itt-ott verekedős meccsen Froch nyer pontozással. Aztán majd jöhet a visszavágó Kanadában.

» George   válasz erre
    2012-05-26 20:51:57

A Kobra eltapossa Butét... lehetőség amivel élni kell.

Go Frocli!

» grabanc   válasz erre
    2012-05-26 20:01:42

Tibi

hát lehetett volna erosebb az undercard, az igaz, de sztem Carl Frampton meccse erdekes lesz.. kivancsi vagyok rá... a britek oriasi tehetségnek tartjak...

    2012-05-26 19:50:29

Froch felőrölheti az utolsó menetekben, ha bele tudja húzni verekedésekbe. Remélem így lesz.

» Krisztián   válasz erre
    2012-05-26 19:48:56

Egy két jó előmérkőzést azért betehettek volna Frocsliék elé,de rem a főmérkőzés feledteti az előtte levőket :))))

    2012-05-26 19:21:36

Életemben először és valószínűleg utoljára írom le: Hajrá Froch! Bute még mindig nem szimpi nekem.

» sziporka   válasz erre
    2012-05-26 18:24:03

Hajrá Cobra! Még utoljára harcolj egy fréfiasat, majd vonulj vissza bajnokként!
Érdemes megnézni, hogy Froch a ma esti meccsel együtt, kiállt a súlycsoportja összes nagy neve ellen, méghozzá felhozóemberekkel való megszakítás nélkül!

    2012-05-26 17:26:05

Buténak először nyílik alkalma profiközegben bajnoki mivoltát bizonyítani

» egyenes   válasz erre
    2012-05-26 16:59:20

Én is Bute-t érzem esélyesebbnek. Froch nagy harcos, de a román egyszerűen jobb boxoló. Egyébként nyilatkozott Ward-ról Froch. Azt mondta, hogy "nem érdekli a visszavágó, Ward tipikusan az az boxoló, aki ellen mindenki nagyon rosszul mutat, egy-egy támadása után képtelenség megtalálni a ringben, kivonja magát a bunyóból, hogy el vigye a meneteket. Nagyon jó abban amit csinál, marha, de marha unalmas ez, ő inkább közönségszórakoztató meccseket akar." Pirog rémlik akit említett, de még volt valaki. Egyébként amit mondott abban igaza van Frochnak, de szerintem azért ebben benne van az is, hogy kb. esélye sem lenne Ward ellen, azért is felesleges lenne forszírozni.

    2012-05-26 16:28:34

En egy butan nezelödö Kobra marta Bute-t latok magam elött. Kerdes, hogy Bute mennyire fog tudni koncentralni arra amit kellene tennie. Nem fog menni !

» traveler   válasz erre
    2012-05-26 16:23:51

A Kobra eltapossa Butét...:)

» deniro2   válasz erre
    2012-05-26 15:53:03

azért nekem nem lenne meglepetés Froch győzelme (és itt most nem a hazai pontozásra gondolok elsősorban)

» Gabodo   válasz erre
    2012-05-26 15:23:49

@Untouchable: :o)o)o)o)

» Gabodo   válasz erre
    2012-05-26 15:22:19

Magnós edzés ide vagy oda, Froch barátnője simán felőrölheti Bute-t...

» Untouchable   válasz erre
    2012-05-26 15:05:09

Bute eltapossa a Kobrát!
Amúgy meg nagy meccsre van kilátás...:)

» Shaham   válasz erre
    2012-05-26 14:38:47

Nemtom kinyeri, senki sem tudja :)

» udvari   válasz erre
    2012-05-26 13:13:57

A vélemények alapján Bute megosztott pontozással tapossa el a Kobrát! :D

Én azért remélem, Froch behúzza a meccset!

» Thunderstruck   válasz erre
    2012-05-26 12:37:52

Egyetértek a többséggel. Bute simán lenyomja Froclit. Nem hiába emlegetik a szakértők Butét egy lapon Warddal, és hogy ezt bizonyítsa legalább olyan simán kell vernie az angolt, ahogy Ward tette, vagy ki kell ütnie!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2012-05-26 12:35:42

Én egy elég szoros,de Bute fölényt hozó mérkőzést várok,életveszélyes utolsó menetekkel akár.

"a Római Birodalom bukása óta" Ez jó :))))

    2012-05-26 12:14:04
Ugrás az oldal tetejére