×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Amikor minden bokszra fordul: Klitschko vs Arreola

2009-09-21 19:09:37 /

A nehézsúlyt az utóbbi évek gyengélkedése ellenére is nagy érdeklődés övezi világszerte, Vitali Klitschko pedig az egyik legnépszerűbb, ha nem a legnépszerűbb bunyósa a királykategóriának. Az ukrán „Vasököl” szombaton ismét szorítóba lép, hogy Chris Arreola ellen tegye kockára WBC világbajnoki címét. A többség szinte szemernyi esélyt sem ad a kihívónak, és kötelező házi feladatnak tartják Arreola legyőzését. De vajon a profiboksz.hu szerkesztői is ennyire egyoldalúnak látják a találkozót? A válasz kiderül a már hagyományosnak számító esélylatolgató rovatunkból.

Bosco: "Bízom benne, hogy végre egy jó kis nehézsúlyú meccset láthatunk. Szinte biztos vagyok benne, hogy Arreola nem fog megijedni Klitscko-tól és bátran támadni fog. Amire nagyon kíváncsi leszek, az Vitali formája. És nem csak azért, mert a hírek szerint azért voltak komolyabb gondok a felkészülése során, hanem azért is, mert én már az előző két meccsén is úgy láttam, hogy a 4 év kihagyás meglátszott Vitali teljesítményén. Igen, tudom, hogy tönkreverte Petert, de a nigériai tényleg semmit nem csinált azon a meccsen azon kívül, hogy eljátszotta a bokszzsák szerepét, így az alapján nem lehetett igazán lemérni hol is tart Klitschko. Gomez ellen pedig igencsak kapkodta a levegőt Vitali a meccs felétől, ami persze betudható egy rossz formaidőzítésnek is, mindenesetre én egyik meccsen sem láttam olyan igazán jó teljesítményt tőle, mint anno Sanders, Johnson vagy akár Lewis ellen. Ha Klitschko jó formában lesz, akkor véleményem szerint simán át fogja vészelni az első 4-5 menetet és utána felül fog kerekedni kissé túlsúlyos ellenfelén. Abban szinte biztos vagyok, hogy ha elhúzódik a meccs, akkor Arreola kondija el fog fogyni és Vitali kőkeményen ki fogja ezt használni és idő előtt befejezi a mérkőzést. Ha viszont nem lesz jó formában, akkor az erős és nem utolsósorban agresszív, bátor bokszot bemutató kihívó akár meg is lepheti és meglehet a 2009-es "Upset of the year" (az év meglepetése). Bármelyik kimenetelt elképzelhetőnek tartom, és ezúttal itt a meglepetésre szavazok.
Tippem: Arreola WI"

Erwin: "A felkészülési gondokról érkező hírek ellenére úgy érzem, a találkozó esélyese továbbra is Klitschko. Az évek múlása már látszott a világbajnok előző mérkőzésén is, és közel sem élete formájában, kondíciójában bokszolt Gomez ellen, azonban véleményem szerint az egyik legnagyobb erénye, a keménység még mindig megvan, és ez elég lehet a győzelemhez. Arreola valószínűleg megpróbálja meglepni Klitschkot, és talán sikerül is pár izgalmas menetet produkálni a két öklözőnek, de idővel vélhetően elfogy a nagy fizikális hátrányban lévő kihívó kedve és ereje, ha nem látja a támadásai eredményét. Tippem szerint az akciódús nyitó percek után visszaesik az összecsapás színvonala, és a 8-10. menet körül Klitschko lezárja a mérkőzést."

Greg: "Szerintem ennek a meccsnek a képét leginkább Vitali formája fogja meghatározni. Én ezeknek a felkészülést illető pletykáknak már nem nagyon tudok hinni, hallottunk ilyet Mayweatherrel kapcsolatban is, és láttuk a végeredményt. Hallhattuk, hogy Vitalinak nem úgy mentek a kesztyűzések, ahogy kellett volna, ugyanakkor a másik tábor felől is érkeztek olyan hangok, mely szerint a mexikói kihívó erősen túlsúlyos és nem veszi komolyan a tréningeket... Én ezeket most figyelmen kívül hagynám és inkább a tényekre szorítkoznék. Szerintem Klitschkot keményebb kihívás elé fogja állítani Arreola, mint az előző két riválisa összesen. A cammogó, lassú Peter gyakorlatilag semmit nem csinált, Gomez pedig - miután Vitali öklei megpuhították a fejét - már csak a túlélésre játszott és a kondija is elfogyott kb. 5-6 menet után. Ezen a meccsen egyébként az ukrán bunyós sem volt valami meggyőző, láthatóan komoly kondícionális problémái voltak (szerencséjére az ellenfelének is) és, amit én még mindig nem értek, a jobb kezét inkább csak lógatta, tíznél többször biztos nem indított vele ütést. Vitya reflexei is mintha kicsit már így 38 esztendősen megkoptak volna, az időzítése sem működik úgy, mint 5-6 évvel ezelőtt, nem úgy veszi ki a fejét az ütésekből, mint régebben, és hát tudjuk, nála ez az egyetlen védekezési mód, még a jobb kezét sem hajlandó az álla elé helyezni. És a másik oldal? Arreola egy igen kemény, nagy ütő, és agresszív fickó, óriási szívvel és győzni akarással. Viszont gyengéje is akad bőven: szerintem igen szélesen üt, lassú, ő maga könnyen üthető, az állkapcsa sem egy tuai utánzat és mikor nagyon belefeledkezik a támadásokba, teljesen védtelenül hagyja az állát, lazán kitéve magát az ellenfél kontráinak. Ezzel fel is kínálja magát Vitalinak, aki pont ebben nagyon jó, vagyis régen az volt, jobbkezeseivel remek ritmusban tud/tudott beleverni az ellenfelek támadásaiba. Szerintem kb. a Danny Williams elleni mérkőzést fogjuk ismét látni, azzal a különbséggel, hogy a világbajnok be fog szedni néhány elementáris Arreola ütést, amiktől lemenni nem, de megszédülni biztos meg fog, ahogy például Sanders ellen is láthattuk. Chris biztos nagyon épít majd az általa szívesen alkalmazott felütésekre is, amikre - mint Lewis ellen láthattuk - Vitali bizony vevőnek bizonyul. Az izzasztó momentumokat azonban Klitschko képes lesz átvészelni, a találkozó többi részében pedig ő fog irányítani, bal kesztyűje folyamatosan kihívója arcában lesz, amikor az támad, akkor pedig jön majd a szokásos hátrahajlás-közbeütés, vagy pedig a fogás koreográfiája. A többször nyitva maradó Arreola szerintem a menetek során több alkalommal is meg fogja látogatni a padlót (ahogy Williams is tette), és kb. a nyolcadik menetre Vitali faltörő kosai bevégzik majd munkájukat, az ukrán bunyós TKO-val hozza az újabb győzelmet."

pyngy:
"Ha nem derült volna fény Vitali padlózására vagy padlózásaira a felkészülés során, akkor fel sem merül a kérdés, hogy ki az esélyes, így azonban jobban át kell gondolni a helyzetet. Gomez ellen a mérkőzés végére Klitschko gondban volt a kondival, és, ha kicsit vérmesebb ellenféllel találkozik talán meg is bosszulta volna magát a dolog, ám kondi tekintetében nem hiszem, hogy  hátrányban lenne Arreolával szemben, aki nem éppen atletikus testfelépítéséről híresült el az utóbbi időkben. Így eléggé érdekes eset előtt állunk, két nagy ütő harcos, akik óriási csatát produkálhatnának, elsősorban a "Rémálomnak" köszönhetően a korai menetekben, amelyekben lehet keresnivalója Arreolának, és akár meg is lepheti az ukránt. Ám annyiszor hiába vártuk már az új tehetséget, aki színt visz a nehézsúlyba, hogy én most sem bízok benne, hogy trónfosztás lesz. A kőkemény Klitschko ütések meggyengítik meg szép lassan felőrlik a kihívót. Tippem: Klitschko nyer TKO8."


2009. szeptember 23. - Profiboksz.hu


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

...mivel egy nagy 0 a jelenlegi nehézsúly!

    2009-09-27 07:09:12

Ez a szar színvonal évek óta verhetetlen :)

    2009-09-27 07:06:51

Ki is fütyülték szegény Klicseket a végén rendesen... Arreola-t nem értem mit akart, ha ennyire el volt keseredve a végén - a tehetetlensége miatt sírt?

    2009-09-27 06:45:54

Klitschkot üsse már ki valaki kérem!!! Ezt a ratyi bokszot amit ez csinál már förtelem, ez a leengedett védekezés meg röhej. Rohangált Arreola elől végig, csóri ennek ellenére nagyon sokáig bírta és volt jónéhány villanása. Tyson még mindíg rules, "Guten Morgen" beszólása ott volt! Klitscko meg off.

    2009-09-27 06:32:02

Nem gondoltam volna, hogy nem megy ki az utolsó kettőre. Bár látnivaló volt, hogy nem tudott mit kezdeni Klicskóval.

» racketeer   válasz erre
    2009-09-27 06:18:34

Vége. Arreola zokog.
Nagyon tetszett.

    2009-09-27 06:16:32

Na akinek stream kell: http://www.myp2p.eu/broadcast.... itt válogathat. diginek is van egy jó minőségű stremaje.

    2009-09-27 04:22:11

Nem lenne egyszerubb valakinek a digisportot streamelni, mint valami kulfoldi cuccot amit millio ember nez a vilag osszes pontan?

» fixpont   válasz erre
    2009-09-27 02:23:51

A bonyolultság nem a stream megtalálásában rejlik, hanem az a nem mindegy a mi szempontunkból, hogy be lehet-e ágyazni a lapra, illetve hogy ha be is ágyazom, akkor mennyire vágja szét az oldalt, mit kell szerelni, hogy ez ne történjen meg stb. A legbiztosabb megoldás épp ezért tényleg az, amit deniro2 ír.

    2009-09-26 23:36:26

Azért nem annyira bonyolult a dolog, bárki beírja a Google-ba, hogy Klitschko Arreola live stream és tuti talál működő közvetítést. Érdemes a főmérkőzés elött negyed órával nekiállni a keresésnek és mire kezdődik a meccs kiderül, hogy melyik stream jó minőségű.

» deniro2   válasz erre
    2009-09-26 23:15:01

Ugyan Edge elég bátran megígérte, de én most azt mondom, hogy közel sem biztos az a stream a videók szekcióban. Sok mindennek össze kell jönni technikailag, hogy legyen belőle valami, illetve valakinek, aki ezt meg tudja szerelni fel is kell kelni (tuti nem én leszek), így erre senki se alapozzon teljes biztonsággal. A kommenteket azért érdemes lesz figyelni, mert biztosan lesz olyan, aki mutat majd működő streamet.

    2009-09-26 22:50:12

Ja, szálkásan 92-93 kilót talán hozna...:)

» deniro2   válasz erre
    2009-09-26 22:31:18

Nem tudom, de 20 éves korom óta, én még nőttem is, de rengetegen erősödnek, sztem ő már háj nélkül is nehézsúlyú.

    2009-09-26 22:03:59

köszi. ezt pont nem olvastam mert olyan hosszú volt és én mivel nagyon lassan tudok olvasni (10 szótag/perc), ezt az ilyen hosszú terjedelmű cikkeket kihagyom:))

» yoda master   válasz erre
    2009-09-26 21:18:49

olvasd kicsit többet a pksz-t yoda mester :)

http://profiboksz.hu/cikk.php?...
második bekezdés...

    2009-09-26 21:00:17

mikor padlózott edzésen vitya? erről én miért nem hallottam?:)vagy kamu hír?

» yoda master   válasz erre
    2009-09-26 20:55:04

Edgegod: ez ma a legjobb hír. Csak ezért felkelek hajnalban. Remélem nem fog egy Klicskó jab közben félúton elakadni...

» 1attila1   válasz erre
    2009-09-26 20:11:04

Arreola nem naturális nehézsúlyú, 20 évesen félnehézben nyert Arany Kesztyűket.

» Arkadas   válasz erre
    2009-09-26 20:06:07

Lesz stream, nem kell aggodni, de majd csak roviddel a merkozes elott, ilyen 4 ora korul erdemes mjad keresni a videok szekcioban...

» Edgegod   válasz erre
    2009-09-26 19:38:05

Én is örülnék ha lenne stream. Annak meg aki engedi, hogy a digi tv-n a budapesti területi bajnokságtól rangosabb sportesemény legyen simán megbúgatnám a pittyét!

    2009-09-26 19:26:53

nem lesz valami nézhető stream? Esetleg itt a profibokszon?

» 1attila1   válasz erre
    2009-09-26 19:24:07

Gyááá... :( Éjjel 3kor lesz a Digin a közvetítés, most kelhetek föl...
Na mindegy, fölveszem, aztán föl is töltöm a meccset ftp-re 50fps-ben.

    2009-09-26 13:26:26

Tud valaki egy jó streamet amin nem fog akadozni az adás?

» Kovács Csaba   válasz erre
    2009-09-26 12:47:32

Ezen a meccsen kizárólag csak gyors KO-val nyerhet Dzsini... Másképp el nem tudom képzelni (a győzelmét).

» grabanc   válasz erre
    2009-09-26 09:50:46

Egyetértek. Õ már többször bebizonyította, hogy tud harcolni. Nem túl látványos rendszerint, de benne inkább megvan az, amit én szeretek egy bajnokban látni.

    2009-09-26 07:55:56

Így van, alain! Én a leginkább azért szeretem, mert nagy küzdő és Sanders, Lewis pofonjait is kihordta anélkül, hogy össze-vissza csuklott volna, mint Wladimir...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-09-26 07:18:09

én Vityának drukkolok... sokan fikázzák őt, de szerintem igenis elismerés illeti az eddig pályafutását. Az is pozitív, hogy nem egy üresfejű sportoló, aki még a PR kedvééért sem alacsonyodik le.

Oké, nem egy boksz virtuóz zseni, de az eddig teljesítményét is dicséret illeti és közel sem egy senkiházi... sőt!

HAJRÁ VITYA!!!

    2009-09-25 23:41:28

Mért ne indulhatna, ha pl. Valuev az ellenfél?

» Untouchable   válasz erre
    2009-09-25 14:06:16

Valaki mondta mar Arreolanak hogy komolyabb szepsegversenyen ha lehet ne induljon

» Szergio   válasz erre
    2009-09-25 11:50:28

Fejre olyan mint Ayala csak nagyobb a feje is.

» Szergio   válasz erre
    2009-09-25 11:49:10

Fejre olyan mint Ayala csak nagyobb a feje is.

» Szergio   válasz erre
    2009-09-25 11:48:52

Jófej ez a Chris! :) de vitya látszatra nagyon egyben van...

Azt a vinnyogó barmot tényleg lecsaphatta volna valaki...

    2009-09-25 10:28:28

"Kíváncsi vagyok mi történne, ha az egyik elvigyorodna, és kezet nyújtana"
Madár...? : )

» Nikike   válasz erre
    2009-09-25 09:41:30

Hatalmas fazon ez a "Sárkányfűárus"! Drukkolok neki!
Valaki beengedett egy kóbor kutyát is a mérlegelésre,aki végig vonyította az egészet hogy esne le a golyója.

Egyébként figyeltétek hogy Vitya milyen sportszerűtlenül nézett? Felháborító! :P

» ogreface   válasz erre
    2009-09-25 09:33:02

Azért ez a szembeállok és mérgesen nézek, ez néha már komikus szerintem. Kíváncsi vagyok mi történne, ha az egyik elvigyorodna, és kezet nyújtana,

    2009-09-25 09:09:54

Remélem nem a humora az egyetlen fegyvere, bár ha azt pontoznák, valószínű vinné az összes menetet.

» Aliakirály   válasz erre
    2009-09-25 08:07:54

Cirkálóhoz 25 kilót kéne ledobnia. Bár, nem kizárt, hogy sikerülne neki.

    2009-09-25 07:55:28

a szálkás szót visszavonnám.

A barátom kisfia azt mondaná rá, hogy "hájpácni".

» Aliakirály   válasz erre
    2009-09-25 07:52:28

Nagyon bénán néz Chris, 10 kilót még simán ledobhatna és mehetne cirkálóba.
Vitali viszont úgy tünik elég jó formában van.

» deniro2   válasz erre
    2009-09-25 07:48:11

Viszont a video alapján a szálkás szót visszavonnám.

    2009-09-25 07:33:08

http://www.youtube.com/watch?v...

Nagyon szerethető figura ez az Arreola! :D

    2009-09-25 07:31:41

Megnéztem nemrég Arreolának egy 2006 os meccsét, ahol a magasságát 6' 1" nak írták.
Aztán a McCline ellenit, ott 6'2,5" nek. Most a boxrecen látom, hogy 6'3"
Lehet, hogy Arreola még övésben van? :)

251 fonttal mért be Arreola, ami sajnos elég sok. Viszont azon az egy képen amit láttam, valahogy mégis egész "szálkásnak" tűnik.

    2009-09-25 07:29:03

Hat tenyleg nem kicsi a mexikoi,de tenyleg senkivel nem boxolt meg.

» Szergio   válasz erre
    2009-09-25 01:04:47

Mondjuk az üreg is értelmes szó, de gondolom sokan sejtettük, mire gondoltál. : )

"Ha voltak már, akkor mea culpa! Nem sok esélyt látok Arreola győzelmére, de veszettül drukkolok neki."
Én csak említettem az mx pro kipróbálását, de köszi a linket, ugyanezt láttam én is. A legnagyobb, amikor megkérdezik, milyen a kesztyű...? : D

» Nikike   válasz erre
    2009-09-24 23:29:26

Off: üreg = öreg

» bandi78   válasz erre
    2009-09-24 23:19:02

"sz úr azt talán már nem fogja megélni, jóval korosabb,mint a két Klicsek együtt..."

Ezen meg majd be... vagyis majd leestem a székről a röhögéstől. :) Még az óvodai jelére is emlékszik... Nem olyan üreg... :DDDD

» bandi78   válasz erre
    2009-09-24 23:18:26

Egy Arreola interjú, vicces egy srác :DDD
http://www.youtube.com/watch?v...

Itt meg ahogy kipróbálj az új Everlastot:
http://www.youtube.com/watch?v...

Ha voltak már, akkor mea culpa! Nem sok esélyt látok Arreola győzelmére, de veszettül drukkolok neki.

» bandi78   válasz erre
    2009-09-24 23:17:07

Várom már a mérlegelés adatait. Ha arreola 240 font alatt lenne, az lenne az igazi. Ha 255 körül lesz, az gáz. Akkor lassú lesz beugrálni, és sztem nem lesz izgalmas meccs.

    2009-09-24 21:34:14

"sz úr azt talán már nem fogja megélni, jóval korosabb,mint a két Klicsek együtt..." biztos ez?

» Nikike   válasz erre
    2009-09-24 21:24:55

Lehet, hogy a mexikóiak nem beszariak. Csak éppen a Klicsko testvérek töltött kesztyűket viselnek. A balban fenolftalein van, a jobb-ban ricinusolaj...

» Untouchable   válasz erre
    2009-09-24 19:58:52

sz úr azt talán már nem fogja megélni, jóval korosabb,mint a két Klicsek együtt...

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2009-09-24 19:13:04

Kb. Greg meglátásával tudok azonosulni, azzal a különbséggel, hogy szerintem hamarabb vége lesz. Klicsko sokkal erősebb, Arreolánál is sokkal nagyobbat üt és elképesztő rutinja van. A kezét a kickbox miatt lógatja és onnan jön a hátrahajlásos védekezés is, mert ilyenkor ott sokszor eleresztenek ezzel együtt egy rúgást is. A mozgása még mindig inkább kickboxos mint ökölvívós, aki tehát ezt pusztán védekezési hiányosságnak gondolja az téved. Az öccsével ellentétben meg Vitalij ha kell beleáll a bunyóba.
Aztán meg akárki akármit mond, nem volt még padlón se. Mindkét veresége komoly sérülés miatt volt. Szerintem itt is ez lehet az egyetlen, ami miatt veszíthet, egyébként szét fogja ütni a mexikóit, akinek egyszerűen korai még ez a feladat, egyetlen nagyobb kaliberű ellenfele sem volt, főleg nem káeurópából. Zéró tapasztalata van az európai bokszstílussal szemben. Megnéztem, a komolyabb ellenfelei közül is csak ketten voltak nagyobbak nála, a nem túl acélos Tann és a már tényleg kiöregedett McCline.
Egyszóval nem érzem egy kategóriában a két versenyzőt, annyira meg Klicsko nem öreg még, hogy csak úgy le lehessen darálni. Sztregonak még várnia kell míg felbukkan valaki aki a kedvére tenne.

    2009-09-24 17:35:44

kissé visszavett nálam is vitali esélyeiből hogy talán leütötték edzésen. és gomez ellen sem volt túl meggyőző. petert simán verte és ott jó formában volt,de talán mintha nem lettek volna annyira erősek már az ütései. de ezeken kívül az ő győzelmét várom mert úgy gondolom komolyan és nagyon motiváltan várja arreolát, mentálisan is teljesen egyben van és ami a lényeg pontosan tudja hogy a klitschkó family számára egy izgalmas jó mérkőzés és egy látványos ko győzelem kell mert az amerikai piacot vissza kell hódítani.(itt gondolok arra is talán sok amcsi lehet még nem tudja: vajon ez melyik klitschkó) itt újra megemlíteném hogy vitali eddigi minden amerikai fellépése látványos és közönségszórakoztató volt remélem folytatja majd a tendenciát.

» undisputid   válasz erre
    2009-09-24 17:00:13

"Most is egy elhízott kicsi mexikói. Utána is az marad."
Elhízottnak elhízott, na de kicsi? Ha Sanders nem volt kicsi, akkor Arreola miért is az?

Arreola :
height 6′ 4″ / 193cm
reach 77″ / 196cm

Corrie Sanders :
height 6′ 4″ / 193cm
reach 77″ / 196cm


Egy biztos: jófej, kemény bunyós és nem beszari. Nekem nagyon szimpatikus és drukkolok neki. Első sorban annak drukkolok, hogy nagyon jó meccs legyen (amire minden esély meg van), másodsorban annak, hogy Arreola nyerjen.

» bandi78   válasz erre
    2009-09-24 16:20:15

Az tuti, hogy Arreola lerohanja majd Klicsko-t, mint anno Sanders tette. Ez lehet az egyetlen esély mindkét Klics ellen.Bár, hogy működni nem fog ez a stratégia, az nagyon valószínű.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2009-09-24 15:33:45

fixpont,most egyetértünk!

    2009-09-24 15:24:45

"Szerintem itt mindenki Vitalijnak szurkol"
Vagy egy jó meccsnek...

Arreola nem rossz arc. Nekem szimpatikus. Láttam a videót, ahol a 3 teljesen új Everlast versenykesztyû egyikét (amit némi túlzással a Grantekbôl és Reyesekbôl gyúrtak össze) próbálgatja, iskolázik meg ha jól rémlik zsákol benne. Gondolom ilyenben is fog bokszolni a meccsen.
Tiszta jókedv az egész video. Mindenki ökörködik.

» Nikike   válasz erre
    2009-09-24 13:51:52

Szerintem itt mindenki Vitalijnak szurkol,erzem az erot.....

» Szergio   válasz erre
    2009-09-24 13:44:08

Én is gyorsabb befejezést várok, úgy a 4-5. menet környékén, és Klicsko KO-t.

» philosopher   válasz erre
    2009-09-24 13:40:39

Ez mexikói srác. Beszarva soha nem lesz, az ziher.

    2009-09-24 13:40:13

Az elso 30 masodperc utan meg fogom mondani ki fog fekudni. Klicskok ellen ennyi ido eppen eleg, hogy lassan, be van-e szarva az ellenfel (99%ban bevan).

» fixpont   válasz erre
    2009-09-24 13:12:04

Szerintem a pontozokra nem lesz szukseg. Azert az szimpi volt Vityatol hogy azt mondta : valaki fekudni fog

» Szergio   válasz erre
    2009-09-24 12:38:31

Én Vitya KO győzelmére tippeltem de örülnék Arreola győzelmének mert szimpatikus figura. De ha győzne, akkor sem tartanám a "nehézsúly megmentőjének".
Kár hogy Chambers-nek nincsenek "dinamitok" az öklében, az ő meccseit mindig szívesen nézem.

Gyerekek kihagytátok az "ez nem kérdés, nem hiszem hanem tudom, ez nem lehet vita tárgya stb... kijelentéseket. :)

» ogreface   válasz erre
    2009-09-24 12:36:06

Ja, nem azt várták meg, hogy kiöregedjen, hanem, hogy elhízzon.

    2009-09-24 12:34:23

Az is lesz a meccs után, akivel korábban kellett volna találkoznia Klicseknek.

» Nikike   válasz erre
    2009-09-24 12:12:53

"A motiválatlant ki ne hagyd, Niki! :)"

Sőt, még magához képest is formán kívül lesz.

    2009-09-24 12:12:34

Öreg nem lehet még. :)

    2009-09-24 12:11:34

"Ha viszont nem lesz képes, mindjárt egy elhízott kicsi mexikói lesz belôle."

A motiválatlant ki ne hagyd, Niki! :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-09-24 12:09:50

Amugy en latok eselyt hogy ez elejen elkapja Vityat.Aztan lehet hogy az lesz mint Johnson ellen,Vitya mar az elejen szetszedi mint majom a zseborát...

» Szergio   válasz erre
    2009-09-24 12:03:49

Most is egy elhízott kicsi mexikói. Utána is az marad.

» Sztrego   válasz erre
    2009-09-24 11:52:48

Ha Vitya megveri akkor csak egy nagyon rossz napot kifogo,elete legnagyobb sulyaval ringbe lepo senkit vert meg... Olyan lesz mint Peter meg Gomez meg....

» Szergio   válasz erre
    2009-09-24 11:50:06

Képes lehet. Ha viszont nem lesz képes, mindjárt egy elhízott kicsi mexikói lesz belôle.

» Nikike   válasz erre
    2009-09-24 11:38:26

Vitali jobbegyense már nem az a kemény egyens, ami a visszavonulása előtt volt. Õ maga sem olyan kemény már. Ki kell ütni, és erre Arreola képes lehet.

» Sztrego   válasz erre
    2009-09-24 11:23:46

Az teljes igazságot úgyis csak azok tudják akik ott voltak. Hozzánk Koko beszámolójából és egyéb külföldi források alapján jutott a hír, de szerintem nem ezen kéne itt lovagolni, hanem megpróbálni megjósolni mi várható a meccsen, elvégre arról szól az írás.

    2009-09-24 11:22:47

Könnyű látni a különbséget :)
Sztrego sosem vitatná, hogy valaki leütötte Vityát az edzésen :)
Még akkor sem, ha az lenne a hír alapja, hogy valaki hallotta volna egy mexicoi bárban, hogy Barrera odasúgta Moralesnek, hogy azt hallotta az Államokban, hogy
Vityát leütötték az edzésen. Ja, és a hírforrás, aki hallotta sem volt biztos benne, hogy hallotta-e őket beszélni, mert sok volt a tequila blanco. :)

Viccet félretéve, hacsak nincs ironikus kedvében Sztrego barátunk, akkor összetéveszthetetlen stílusa van, az biztos. :)

Off: járatom a számat, de elsőre én is benéztem, csakúgy, mint Chiro-t anno :)

» bandi78   válasz erre
    2009-09-24 11:18:21

pyngy, én a helyedben szergiotól kérnék elnézést!

» gallien   válasz erre
    2009-09-24 10:50:16

Níkike. :)

    2009-09-24 10:33:59

Bocs a hosszú "ó"-kért!

» Nikike   válasz erre
    2009-09-24 10:18:27

Sejtettem, hogy elôbb-utóbb valaki belefut ebbe a Sztregó-Szergió hasonlóságba (Elôzôleg én is majdnem, csak ezért), ahogy Chiconál is figyelni kell... : )

Vitya bunyójának képe elég suta szokott lenni, de azért írtó kemény így is. Magunk közt szólva Arreola sem egy Holyfield, ami a technikai tudást illeti. Sôt... Én is mindenképpen egy egymásnak esôs, kevésbé taktikus, leginkább olykor elég erôteljesen csapkodós meccsre tippelnék, amin az egyik fél egyszercsak borulni fog. Az én tippem szerint ez Arreola lesz. Nincs tippem hányadik menet környékén.

» Nikike   válasz erre
    2009-09-24 10:17:46

Bocsánat elírtam, a régi beidegződések miatt Szergio helyett Sztregot írtam. Mégegyszer elnézést Sztrego! :)

    2009-09-24 10:07:31

Sztrego:

Nem vagyok "annyira biztos" ebben a padlózásos dologban, és ha végig olvasod rájössz, hogy kivétel nélkül mindenki megemlíti a dolgot, de senki se erre alapozva tippelt.

    2009-09-24 10:06:06

Szerintem se lesz ez 8 menet. Látványos csihipuhi lesz 3-4 meneten keresztül, röpködnek majd óriási pofonok, és sokkal nagyobb a valószínűsége, hogy Klicskó pofonjai fognak beakadni előbb. Klicskó kiütés 5 meneten belül.

    2009-09-24 10:04:08

Ezen a szinten (király katekória)nem lehetnek felkészülési gondok ezt a promóterek megkövetelik,az ő pénzük forog kockán,a bokszolónak meg nincs újabb esély ha veszít ekkora összegekért.Sdunek tanult a Balzsay meccsből is ,hogy ne becsüljük le az ellenfelet és egy Klitscko - meccsen amit az egész világ vár egy sztár edző is és a bokszoló is maximumon kell ,hogy legyen. És menetközben ott a testvér is ,hogy súgjon.Továbbra is 5 menet a tippem klitschko győz KO.

» Cs Aladár   válasz erre
    2009-09-24 09:59:51

Majd azért megnézem, hogy lesz-e streamen is (nálam nincs RTL sajnos).

    2009-09-24 09:57:46

"Ha nem derült volna fény Vitali padlózására vagy padlózásaira a felkészülés során"
Annyira biztos vagy ebben a dologban?

» Szergio   válasz erre
    2009-09-24 09:53:52

köszi

» spiller   válasz erre
    2009-09-24 09:40:50

Csak a Digi Sporton, ott viszont undercarddal együtt.

» Whisper   válasz erre
    2009-09-24 09:29:05

valamelyik magyar tv adón lehet majd nézni mert sehol se látom;;

» spiller   válasz erre
    2009-09-24 09:17:57
Ugrás az oldal tetejére