×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Amikor minden bokszra fordul: Hopkins vs. Dawson

2011-10-09 11:17:52 /

Október 15-én Los Angelesben teszi kockára első ízben WBC félnehézsúlyú világbajnoki címét a 46 éves élő legenda, Bernard Hopkins. Minden idők legidősebb világbajnoka a címet korábban birtokló Chad Dawsonnal csap össze, aki ugyan az utóbbi időben kissé döcögősebb mérkőzéseket vívott, de a tehetsége alapján mindenképpen jó esélye lehet a trónfosztásra. A Sport2 csatorna által hazánkban is élőben követhető mérkőzés előtt a hagyományokat követve ezúttal is esélyt latolgattak a profiboksz.hu korábbi és jelenlegi szerkesztői.

Erwin: "Egyetlen dolog okozna számomra meglepetést ezen a mérkőzésen, ha idő előtt, kiütéssel fejeződne be. A többiben viszont bizonytalan vagyok… Az alapvető felállás szerint a minden téren jó formában lévő Hopkins simán megoldja a sok gonddal küzdő Dawsont, de ez így túl egyszerű lenne. Az esetek többségében sosem használ egy bunyósnak, ha a fontos meccsei előtt variál az edzőkkel, és fokozottan érvényes ez akkor, ha egy minden hájjal megkent öreg róka eszén kell túljárni. Dawsont nem is olyan régen sokan még a súlycsoport legkomplexebb, legjobb bunyósának tartották, aztán jött a Pascal elleni vereség és az igen csak vérszegény győzelem Diaconu felett, és máris nagyot zuhant Dawson ázsiója. Nagy kérdés számomra, hogy Dawson képes lesz-e a két évvel ezelőtti formáját visszanyeri és fejben is összeszedni magát. Utóbbira óriási szüksége lesz, mert véleményem szerint csak akkor van győzelmi esélye, ha meg tud birkózni a pszichikai hadviselés egyik nagymesterként ismert Hopkinssal. Tippem szerint Hopkins offenzív taktikával fog kezdeni, és ha a mérkőzés közepéig „fejben” meg tudja törni ellenfelét, akkor viszonylag sima győzelmet arat (erre voksolok), ellenkező esetben viszont Dawson egy Calzaghe-féle sokütéses taktikával a maga javára billentheti a mérleg nyelvét."

Greg: "Steward távozása az én szememben teljesen megpecsételte Dawson sorsát ezen a mérkőzésen. Nem a tréner személye és tudása miatt mondom ezt, hanem leginkább amiatt, amit úgy hívnak, szakmai alázat. Dawson szerintem a Stewarddal való szakítással bebizonyította, hogy ez a fogalom ismeretlen számára, valószínűnek tartom, hogy egyszerűen nem tetszett neki, hogy a legendás edző ki akarta javítani a hibáit, esetleg rávilágított a hiányosságaira és megpróbálta egy olyan útra terelni őt, ami Chadnek egyszerűen nem volt ínyére, mert, mint megmondta, ő is 'tud annyit a bokszról, mint Emanuel Steward'. Nem hiszem, hogy egy Hopkins elleni mérkőzésre az a legjobb felkészülési mód, hogy leszerződtetünk egy noname edzőt, aki valószínűleg kizárólag azt csináltatja velünk, ami nekünk is tetszetős (van edzőm, de saját magamat edzem), ráadásul az egész felkészülést a lehető legközelebb bonyolítjuk le a családhoz és a haverokhoz, hogy még véletlenül se tudjunk 100%-osan életünk meccsére koncentrálni. Én átérzem Dawson helyzetét, hogy most született gyereke, meg minden, de ez a részéről minden, csak nem profi hozzáállás. Én úgy érzem, Chad arcmérete komolyan elnyomja azt a szakmai alázatot, ami neki most szükségeltetne. Megítélésem szerint Scully ügynök nem lesz képes egy épkézláb stratégiát összehozni Dawsonnak, majd össze-vissza próbálnak improvizálni az ellen a Hopkins ellen, akinek a szorítóban lehetetlen túljárni az eszén. Én még mindig pusztán egyetlen potenciális módját látom a 46 éves veterán legyőzésének, ha valaki - ahogy Calzaghe és Taylor tette - egy magasabb tempóra kényszeríti őt, és nem veszi fel azt a ritmust, amit Hopkins diktál, hiszen abban még most, nyugdíjas korában is akárkit megver. Dawson viszont nem a nagy tempójú bunyójáról híres, sőt, hajlamos belealudni a meccseibe, emellett nagy hiányossága, hogy magassága ellenére nem tud távolról bokszolni (Steward pedig épp ezt akarta megtanítani neki), illetve a kontrázás sem megy neki. Nem szereti az offenzív ellenfeleket, a presszió alatt hajlamos megtörni, van tehát számos gyenge pont, amit véleményem szerint Hopkins sikerrel fog kihasználni. Megítélésem szerint az öreg lesz az, aki folyamatosan támadni fog, és a jól ismert, előkészítés nélküli jobbegyeneseivel, illetve bal-jobb egyenes kombinációval simán kipontozza Dawsont." 

Golyo: "A bokszban számomra 3 alaptétel mindig érvényes: Hopkins, Pacquiao és Mayweather ellen sose fogadj! Ennek ellenére azt gondolom, hogy ideje kivételt tennem. Hiába kapott rengeteg kritikát (jogosan) Dawson, továbbra is őt látom a súlycsoport talán legjobb bunyósának. Persze a szakítás Stewarddal nem éppen jó előjel, de ezzel együtt is azt gondolom, hogy ezt a meccset a fiatalabb bunyós nyeri. Dawson minden adottsággal rendelkezik ahhoz, hogy ha nehezen is, de megoldja a Hopkins egyenletet. A Pascal elleni fiaskó szerintem ráébresztette Dawsont, hogy a tehetség nem elég az üdvösséghez, sokkal tudatosabbnak kell lennie, ha a súlycsoport legrafináltabb bunyósa ellen készül ringbe lépni. Nem gondolom, hogy Hopkins pont erre a meccsre öregedett volna ki, biztos vagyok benne, hogy sok problémát fog jelenteni Dawsonnak. A legvalószínűbbnek azt a forgatókönyvet érzem, mely szerint egy nagy taktikai küzdelmet, de az alkalmi nézőnek kevéssé látványos meccset eredményez majd. Dawson zártan, sok jabbel bokszol, lopja a meneteket és nem esik kétségbe, mikor Hopkins piszkos trükkökhöz folyamodik. Egy-két Hopkins csapott biztosan beakad, de pillanatnyi üzemzavarnál több gondot nem fog okozni Dawson számára. Szűk pontozással, de egyértelműen Dawson nyeri a meccset."

Hollywood: "Pár héttel korábban azt gondoltam erről a meccsről, hogy Dawson képes legyőzni Hopkinst mert egy nagyon intelligens és tehetséges bokszolónak tartom, de az edzőváltás miatt ebben ma már egyáltalán nem vagyok biztos. Sosem jó ha egy fontos meccs előtt a bunyós nem tud nyugodtan készülni. Hopkinstól évek óta várom, hogy egyszer kiég, de ez a mai napig nem történt meg. Nagy taktikai csatát, kevés akciót hozó meccsen 116-112 arányú Hopkins győzelmet várok. A kiütést teljesen kizártnak érzem mindkét részről."

Kozi: "Nehéz elfogulatlanul jósolgatni erre a mérkőzésre, mivel hatalmas tisztelője vagyok Bernard Hopkinsnak. Nem értem miből van ez az ember, de egyszer tényleg meg kell majd látszódni a kornak, vagy reflexben vagy kondiban, sebességben, de eddig nem nagyon tapasztalni ilyesmit.Olyan sokszor gondoltam már arra, hogy a következő fiatal tehetség és Hopkins kora már sok lesz ahhoz, hogy újabb győzelmet húzzon be az öreg, de szinte mindig képes rácáfolni, és valószínütlen győzelmeket aratni. Hopkinstól "nem várk semmi különöset", hozni fogja a ravasz és dirty bokszát, főleg a beugrok jobbegyenessel és elforgok vagy fogok taktikát. Dawson a meccs elején még elvihet egy két menetet, de szerintem a mérkőzés közepére lélekben ő is meg fog törni mint általában mindenki Hopkins ellen, és innentől az öreg "könnyedén" fogja behúzni a meneteket és egyértelmű pontozásos győzelmet arat. Még annyi, hogy azt gondolom, hogy szerencsések vagyunk, hogy követhetjük egy ekkora legenda pályafutását. B-Hop rulez!"

Prof: "Milyen érdekes, hogy az idő előrehaladtával a fiatalabb, nagy jövő előtt álló, majd a csúcsra is feljutó bokszoló később esélytelenebbé válik az eleve idősebb, mára már szinte nyugdíjas ellenfelével szemben… Bizony, amennyiben ezt a derbit 2009-ben rendezték volna, Dawson esélyeit sokkal mosolygósabban ítélnénk meg, hisz az akkori stílusa, ringben mutatott boksza elméletileg remekül működhetne Hopkins ellenében. Ütőtávja, gyorsasága, taktikus alkata, no meg a fiatalsága alapvetően elégnek tűnt 2009-ben Hopkins ellen, és amikor –látszólag vagy valójában is Bernard miatt – meghiúsult a meccs, mindenki bizonyítottnak vélte, hogy a minden hájjal megkent öreg kerüli a fiatalabb vetélytársát. Azóta viszont Dawson lejtőre került, a boksza elszürkült, az edzőváltásai, nyilatkozatai kisebb-nagyobb mértékű lelki instabilitásról, önfejűségről tanúskodnak. Nem a bokszra koncentrál, zavaros pénzügyi és „családi” tanácsadók vannak a képben, míg ellenben Hopkins él és virul, és ha ő úgy érzi, most be lehet vállalni Dawsont, akkor talán érdemes hinni neki…
A közvetlen előzményekből adódhat tehát a meccs képlete: Hopkins előzetes mentális hadviseléssel, a ringben pedig módszeres kontrollal, pszichikai fölényt mutatva lép fel a bizonytalannak gondolt Dawson ellen. Apropó: tudjuk, mivel rukkol elő Dawson? A régi „közelről ütök és gyorsan elmozgok” taktikával? Közelről bokszolva, az ütésváltásokat is elfogadva agresszívan, kiütésre hajtva harcol majd? A Diaconu-meccset felejtsük el, így valószínűleg a Steward által preferált defenzív külharcot sem fogjuk látni, mint ahogy Dawson még egyszer nem lehet ennyira unott és fásult sem a ringben. Összegezve: Dawson pályafutásának mélypontján avagy fordulópontján helyezkedik el: most vagy soha alapon kell hoznia ezt a mérkőzést. Hopkins viszont a Pascal elleni történelmi siker fényében –joggal –sütkérezve várja az általa anno tudatosan elkerült, most meg szívesen vállalt összecsapást. A szurkolók nagy része Hopkins sikerét jósolja külföldön és itthon is, viszont a hivatalos oddsok kicsivel Dawson felé húznak. Szerintem Hopkinsnak nem lesz diadalmenet a mérkőzés, Dawsont nem fogja megbénítani a szituáció, és szoros pontozással hozza a nem túl látványosnak bizonyuló ütközetet. Dawson WP 115:113, 116:112 és egy döntetlen. Kiütésről elvileg szó sem lehet egyik fél esetében sem. : - ) "



2011. október 14. - Profiboksz.hu

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@szerkesztokedvence: Oksa... mondanám, hogy meg se nézd. Nem éri meg. Az a két menet nem ér meg semmilyen övet, címet, de még szabadidőt sem amit ráfordítasz...

» grabanc   válasz erre
    2011-10-16 10:32:49

@grabanc: Nem láttam még a meccset, csak kérdeztem, hogy mi történt! Az eredményt láttam a boxrec-en. De ezek szerint Hop vereséget szenvedett. Buktam a 3 pontot, de nem bánom.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2011-10-16 09:08:26

A bíró meg élesben látta az egészet, látszott a visszajátszásban...és TKO, gratulálok ! Remélem beindul a múltkor hirdetett hazai bíróképzés és beveszi Ámerikát is :) (félig viccesen-félig komolyan), mert néhányaknak vissza kéne vonulni ! Röhej :D

Csak látni kellene, nemcsak nézni !

    2011-10-16 08:18:13

@George: Ja, megvennék PPV-ben egy ilyen gálát, hát igen ideges lennék...Linares dráma volt, de 50 dolcsi (vagy amennyi volt) tényleg bőven sok egy ilyen TV-s gáláért...

    2011-10-16 08:10:40

Ez egy boksz nélküli "bokszmeccs" volt...egyáltalán mi volt ez ? És pénz kapnak ezért ?

    2011-10-16 08:06:39

@szerkesztokedvence: Ha ez kiütés volt, akkor én nem nézek több bokszot... :(

» grabanc   válasz erre
    2011-10-16 07:52:44

Kiütötték Hopkinst? Végre!!!!

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2011-10-16 07:34:36

@George: nekem is az volt a benyomásom, hogy hopkins elég nagy fizikai hátrányban van... az eddigiek alapján szerintem kikapott volna.

» vizslahal   válasz erre
    2011-10-16 06:52:01

Csak nekem tűnt úgy egyébként, mintha Hopkins egy nehézsúlyúval küzdött volna? Lehet, hogy csak fáradt voltam, de Dawson kb. 2 számmal nagyobbnak tűnt. Egyébként meg tényleg azokat lehet sajnálni, akik jegyet vettek erre a rakás szarra. Valószínűleg lesz visszavágó, de oda átreptethetnék Küchler-t mérkőzésvezetőnek, hogy teljes legyen az élvezet.

» George   válasz erre
    2011-10-16 06:47:06

most nézem a Bozella meccset, mi már ez, hogy kiköpködi az ellenfél a fogvédőt, hogy kizárják... ilyet sem láttam még...

» vizslahal   válasz erre
    2011-10-16 06:46:07

Hopkins meguszott egy kiados verest

» miskacarus   válasz erre
    2011-10-16 06:36:45

@Cyroo: Ha valóban így lett volna, hidd el nekem, hogy NC lett volna a végeredmény... :)

» Carlsson   válasz erre
    2011-10-16 06:35:18

Szerintem: Dawson elkövetett egy szándékos szabálytalanságot (alányúlt, felemelte, földhözvágta). Hopkins megsérült (nincs jelentősége, hogy tényleg vagy nem, de nem látom okát a szimulálásnak). Bármi eredmény kihirdetését el tudnám képzelni, de az, hogy ezt Dawson nyeri nekem érthetetlen. Ez kb olyan mintha Tyson nyert volna mert Holyfield nem tudja 1 füllel folytatni. Nálam ez egyértelmű DQ volt.

    2011-10-16 06:34:38

Néha olyan érzésem hogy színházat nézek (nagyon rossz színészekkel), mintha egy előre megírt forgatókönyv lenne az egész benne a bírókkal, ökölvívókkal, edzőkkel, és promoterekkel.... ..."Szedjük be duplán a bevételt egy visszavágóval" című elődáson...

    2011-10-16 06:27:58

@edge: én sem értem mire lenne ez jó, ha semmi baja. úgy érezte, hogy kikapna, így egy menet után és inkább kihátrált volna a meccsből?
mindenesetre a kommentátorok szerintem és szerintem is no contestnek kellett volna lennie. ha úgy érzik is, hogy szimulál arra nem leeht tko-t adni :)

» vizslahal   válasz erre
    2011-10-16 06:27:17

http://www.youtube.com/watch?v... Akkor itt hogy hogy nem a bíró nyert TKO-val?

    2011-10-16 06:27:07

És ez a bohóc lett a WBC világbajnoka és a Ring 9vét is megkapta. Egy dobással. Gratulálok mindenkinek, aki részt vett ebben.

» George   válasz erre
    2011-10-16 06:26:31

Tök mindegy, hogy szimulált-e vagy sem. Hogy lett ez not fault?

» Tony Montana   válasz erre
    2011-10-16 06:26:22

.. hat azert ha 47 evesen igy ráesel a válladra.. lehet hogy tudod folytatni.. de ha csak egy kicsit is fáj, az mar nagyon nagy hátrány egy ilyen éles meccsen...

    2011-10-16 06:24:03

Nem gondoltam volna, hogy Hop első TKO vereségét Dawsonnak fogja megköszönni...
Sajnálom az öreget, legalább egy nocontest belefért volna, de akár simán leléptethették volna Dawsont.

    2011-10-16 06:22:45

A rohadt életbe hogy Hopkins nem tud két egymást követő meccset szimulálás nélkül megcsinálni! Mégis mire volt ez jó, mit várt? Azt hogy diszkvalifikálják Dawsont és nyer? Arra büszke lett volna, vagy egy NC és visszavágó, nem értem egyszerűen... Felháborító! Amekkorát nőtt a szememben az öreg a Pascal elleni meccsekkel, most újra megutáltam.

    2011-10-16 06:21:44

Nézzük a dolog jó oldalát, akármennyire is egy FOS meccs volt, akármennyire sem érte meg virrasztanom ezért a mérkőzésért, de legalább lett 2 pontom a tippjátékon... :DDD

Persze ennek már csak azért sem örülök maradéktalanul, mert nálam a leállítás pillanatáig 20-18-ra vezetett Dawson, és továbbra is úgy gondolom, hogy szorosan, de kipontozta volna az öreg rókát, ha végigmegy a találkozó...

» Carlsson   válasz erre
    2011-10-16 06:20:19

Rematch for what?
Ez teljesen hülye.

» Tony Montana   válasz erre
    2011-10-16 06:19:52

@Rezsőr: Szégyen.

» George   válasz erre
    2011-10-16 06:18:40

Na ez mi?

» Rezsőr   válasz erre
    2011-10-16 06:16:44

Az meg, hogy Hop szimulalt nem is kerdes.

» fixpont   válasz erre
    2011-10-16 06:16:31

Ismét egy zseniális bíró bazmeg.

» Tony Montana   válasz erre
    2011-10-16 06:16:25

Azert orulok ennek az eredmenynek, mert Hopkins egesz eleteben undorito piszkos bunyot tolt, rengeteg fejelessel, es most is mar kezdte bevetni ezeket, es most vegre valaki felkapta es foldhoz baszta es meg ki is hoztak gyoztesnek. Nagyon rohogok. :)

» fixpont   válasz erre
    2011-10-16 06:15:51

Dawson nyert TKO 2rd.

» TITANIUM   válasz erre
    2011-10-16 06:15:39

ez valami vicc. ez egy tko?? haha. ez a meccs egy újabb jó reklám a boksznak...

» vizslahal   válasz erre
    2011-10-16 06:15:03

Bozella nyert, muattal is.. de mar irtam pár sorral lejjebb

    2011-10-16 06:13:26

Nah, most került szar a palacsintába...

» Carlsson   válasz erre
    2011-10-16 06:13:07

lehet nagyon berugtam de nallam vege a dalnak

» TITANIUM   válasz erre
    2011-10-16 06:11:08

ez meg mi volt?

» vizslahal   válasz erre
    2011-10-16 06:07:32

Nálam az első menet Dawsoné: 10-9

» Carlsson   válasz erre
    2011-10-16 06:04:05

Bozella nyert

» TITANIUM   válasz erre
    2011-10-16 05:57:44

Hát szerencsétlen Linares nagyon megszívta... Ha a sérülése miatt léptették volna le, talán még joggal elégedetlenkedhettek volna, de így sajnos a saját hülyesége miatt lett kiütve, Demarco teljesen megérdemelten győzött, bár azért ez a meccs így ebben a formában eléggé visszavágóért kiált, ugyanis sérülés ide vagy oda, Linares még így is toronymagasan vezetett a pontozóknál...

» Carlsson   válasz erre
    2011-10-16 05:51:16

Nagyon jo kis meccs volt!:)

» zee1978   válasz erre
    2011-10-16 05:48:06

Nem ereztem leleptetesnek, meg hagytam volna kicsit.

» fixpont   válasz erre
    2011-10-16 05:42:26

Bozella nyert?

» Tony Montana   válasz erre
    2011-10-16 05:27:23

@edge: nalad is nagyon akadozik?

» Tony Montana   válasz erre
    2011-10-16 05:13:17

vagyis nem brit, de olyan is van boxingurun:).. ezen amugy bob sheridan kozvetit. aki sztem a legjobb kommentátor a vilagon.. kár hogy ennyit csuszika a kép

    2011-10-16 05:09:42

@edge: pont jókor, mert a másik nekem megállt :)

» Tony Montana   válasz erre
    2011-10-16 05:08:52

ez is megy:

http://boxingguru.eu/gurutv1.h...

csak brit kozvetités es csuszik 2-3 percet

    2011-10-16 05:05:25

@edge: Kösz! Vipbox.tv mostanaban nem tul jo.

» Tony Montana   válasz erre
    2011-10-16 05:01:52

@edge: Koszi edge,nem csalodtam!:)

» zee1978   válasz erre
    2011-10-16 05:00:15

De La Hoya Says Bozella Victory Inspires Him To Make A Comeback :)

    2011-10-16 04:58:17

joreggelt

akinek stream kéne:
http://embed-ile.yolasite.com/...

    2011-10-16 04:50:01

Captain on the Bridge!

» fixpont   válasz erre
    2011-10-16 03:25:58

sajnos lemaradtam, de Hopkinsra örömmel feltennék párszáz dolcsit....

    2011-10-16 02:47:16

Hopkins - Dawson
1,89 22,00 1,74 (Tippmix)
2,00 17,00 1,80 (SB)
2,15 19,00 1,77 (Bwin)
2,20 21,00 1,70 (WH)
2,20 -------- 1,66 (Bet365)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-10-15 23:17:16

@Beast_Pete: Pete... és dobtál is némi anyagit a "legjobb képességű"-re? :)

» grabanc   válasz erre
    2011-10-15 23:01:13

Jó lenne, ha Hop pár évvel fiatalabb volna... elég lenne a Tarver ellen látott verzió is. Mégis ő verte meg jobban Tarvert.

» Sztrego   válasz erre
    2011-10-15 20:35:57

Hopkins WP

» kilcsko   válasz erre
    2011-10-15 20:12:45

@Golyo: Nekem Dawsonnal az a bajom, hogy igazából viszonylag kevesebb jó ellenfele volt, és nem is nagyon tudott sokáig megfeleő szinten maradni.
Mindig egy nagyon jó mozgású tehetséges, de kicsit kevéssé kipróbált bunyósnak tartottam. Legalábbis ahhoz képest, amennyire a legjobbnak tartották pár éve.
Sikereit leginkább a két 40 körüli bunyós legyőzése jelentette.
Azzal egyetértek, hogy stílusából adódóan veszélyesebb Hopkinsra mint Pascal, de ez is leginkább azért mert Hopkins annyi idős amennyi.

Sztem Hopkins, Jones vagy Calzaghe jobb korszakukban simán a meccs esélyesei lettek volna Dawson ellen.

    2011-10-15 19:00:30

1-2 éve azt mondtam volna sima Dawson. De most nem tudom mit művelt magával, ahelyett hogy fejlődött volna, visszalépett. Így is jó necces lesz, mert Hop szerintem eléggé ki van égve, még ha Pascal ellen nem is volt látványos. Nálam talán így is Dawson az esélyes, de jobban örülnék egy Hop győzelemnek...

» Shaham   válasz erre
    2011-10-15 17:46:57

@zappa: Félnehézben igen. Dawsonnal gyors keze van, jó szögekből üt, jó esélye lett volna párszor padlóztatni Calzaghet és pontozással elvinni a meccset. Dawsonnak nem a technikai felkészültségével, vagy az adottságaival voltak problémái, hanem a mentális felkészültséggel.

    2011-10-15 17:12:04

Mikor megláttam tippmixen, hogy Dawsonra kisebb a szorzó, hát igencsak meglepődtem !

A videóban Dawson-ról nem éppen a magabiztosság jutott eszembe...tipp : 3-0, 117-111 Hopkins..

    2011-10-15 17:02:50

Dawsont tartom a legjobb képességűnek, s ha mentálisan rendben van, a felkészülése is jól sikerült, akkor megveri Hopkinst, de úgy érzem, hogy ez jelen esetben nem így lesz. Meglátjuk.

» Beast_Pete   válasz erre
    2011-10-15 14:15:47

Én BHopra tettem a pénzem a Bwinen. És nem csak ezért bízom az öregben. Szerintem újra fénykorát éli és le fogja gyűrni Dawsont!

» chubba   válasz erre
    2011-10-15 12:37:33

@zappa: Akkor lenne esélye az tény. De egy ilyen edzőváltás után inkább infantilisnak tűnik, nem pedig Lékó Péteri stratégának :).
Mennyi esélyt látsz arra, hogy lábon sokat oldalra hátramozogva próbál távolról boxolni?

    2011-10-15 12:04:54

Dawson nagyon rák.rt, hogy kibabrált vele Pascal, ez többé nem fordulhat vele elő, ha akar mág valamit. Hopkins nagy bunyós, de ez már nem lesz meg neki.

» Thunderstruck   válasz erre
    2011-10-15 12:00:51

@Golyo: Hopkinsnak fodok drukkolni, de valahogy én is úgy érzem, ha Dawson mentálisan rendben lesz, akkor szűk pontozással legyőzi az öreget.
Te egyébként, annak idején Calzaghe ellen is 50+% ot adtál volna Dawsonnak?

    2011-10-15 08:40:37

@grabanc: Nem biztos, hogy egyre gondoltunk. Én arra utaltam, hogy Pascal ellen egy elképzelés nélküli, ötletszerű bunyót alkalmazó Dawsont láttunk, aki nem volt képes taktikusan küzdeni. Mint ha arra számított volna, hogy zsigerből megoldja a feladatot. Ez már ott sem működött, Hopkins ellen még nagyobb hiba lenne így ringbe lépni.

Az, hogy Hopkins mennyire tudatos, semmit nem változtat azon, hogy Dawsonnak összeszedetten, fegyelmezetten kell bunyóznia.

Szerintem sokan alábecsülik Dawsont. Ha felkészült rendesen és fejben is rendben van, akárki ellen minimum 50% esélyt adnék neki a súlycsoportban. Hopkins sem kivétel.

    2011-10-15 07:30:47

greg... ott a pont.
golyo... tudatosság? Hopkins-nál nehéz tudatosabbat találni. Dawson sem az!
holly... igen, bár még nagy taktikai csatát sem várok... Dawson Hopkins-szal szemben nem alkalmas rá.
kozi... talán csak azzal vitáznék, hogy Hopkins nem tesz különöset. Szerintem...DEHOGYNEM! :)
prof... háááát??

Szerintem egyiknek sincs veszíteni valója. Hopkins bajnok, sőt regnáló bajnok. Asszem meg akarja leckéztetni a kihívóját (mint mindig). Dawson pedig be akarja bizonyítani, hogy érdemes mindarra, amit a közvélemény gondol róla, hogy (talán) ő a legjobb, csak még nem jött ki belőle... Ha kikap, véleményes lesz a tehetsége, ha Hopkins kap ki... (szinte) semmi nem történik. Utána is mindenki a veterán fejét célozza meg.

» grabanc   válasz erre
    2011-10-15 02:08:14

Ha valakit érdekel a mérlegelés, most megy.

http://ringtv.craveonline.com/...

    2011-10-14 23:32:40

mókás fiú ez a hopkins. jó ez a felvezető videó :)

» vizslahal   válasz erre
    2011-10-14 23:07:57

Kozival értek egyet! örüljünk, hogy láthatjuk bokszolni a legendát!

» Sztrego   válasz erre
    2011-10-14 22:57:52

Rém unalmas Hop táncika meg ölelkezés elég lesz az öreg 115-113-as győzelméhez.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2011-10-14 22:31:15

Nemigen tudnék hozzátenni semmit a véleményedhez Prof, mindent leírtál, amit gondolok erről a párosításról, bár a meccs végeredményének tekintetében nem osztom az optimizmusodat, sajnos... :(

Remélem Dawson nyer, de az eszemmel nem erre számítok...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-10-14 21:21:12

@ogreface: egyetértek ogréval.

» zsoltii   válasz erre
    2011-10-14 21:11:20

Piszkos, összevissza tördelt meccsre számítok, ahol a fiatal tehetség, felülkerekedik az öreg rafinérián. Dawson WP 116 - 112

» ogreface   válasz erre
    2011-10-14 20:41:19

Végre, picit szórnak a tippjeink... :)

    2011-10-14 20:26:32

Nem tudom, ki lesz a bíró, de az utóbbi meccsek bíráskodását elnézve, max. abban lehet némi izgalom...

» calcium kid   válasz erre
    2011-10-14 20:23:43

Egy unalmas meccsen Hopkins nyer 8-4-re.

    2011-10-14 20:11:05
Ugrás az oldal tetejére