×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Amikor minden bokszra fordul: Gervonta Davis vs. Ryan Garcia

2023-04-22 13:00:18 /

Világbajnoki cím ugyan nem lesz terítéken, ennek ellenére mégis óriási érdeklődés övezi a ma éjszakai, Las Vegasban sorra kerülő Gervonta Davis vs. Ryan Garcia ütközetet, ami nem meglepő: két fiatal, veretlen, karizmatikus bunyós fog egymásnak feszülni 136 fontos köztes súlyon (a könnyűsúly felső határa 135 font, ez léphetik át minimálisan). Vajon a mérkőzései nagy részét idő előtt lezáró, problémás magánéletű Davis most is megoldja a feladatot, vagy a közösségi médiában is sztárnak számító Garcia bebizonyítja, hogy jogosan tartják világbajnok anyagnak? Magyar idő szerint vasárnap hajnalban mindez kiderül, a profiboksz.hu korábbi és jelenlegi szerkesztői, valamint vendég tippelőnk pedig addig is igyekszik megjósolni az összecsapás lefolyását, végkimenetelét.

Kassai-Tóth Csaba, az Aréna4, Match4 csatornák kommentátora: Nagyon örülök ennek a párosításnak, mert végre kiderül, hol is helye valójában King Ryannek. Tényleg akkora király ez a fiú, amit a social media sugall nekünk? Vagy csak egy túlhájpolt tehetség, akinek nagy az egója? Sokan már az új De la Hoyaként emlegetik, amiben van is valami. Garcia is mexikói származású, mint híres promótere, ő is Kaliforniában él, jóképű, milliónyi követője van, és veretlen. De ez a csillogó felszín, eredménysora jóval szerényebb mint a Tanké, Davisé. Csak egy világbajnokot/Fortuna/ és egy olimpiai bajnokot vert/Campbell/, ez még kevés ahhoz hogy a jelenkor nagymenőihez soroljuk. Davis már 12 világbajnoki ütközeten van túl és 11 ellenfelét kiütötte/Isaac Cruz a kivétel/. Davis ugyan jóval alacsonyabb mint Garcia, de különben mindenben felveszi vele a versenyt, legyen szó sebességről, ütőerőről, kondiról, technikai képzettségről. Davis egy ösztönös zseni, egy igazi őrült, de ez is lehet a veszte. A gengszter vére néha rossz irányba viszi, es nemcsak a ringben. Jelenleg is folyamatban van egy bírósági ügye családon belüli erőszak miatt. Persze Garcia is megrogyott a hirtelen jött népszerűségtől, emlékezzünk rá, mentális problémák miatt hónapokra eltűnt. Most eljött az idő, hogy mindketten megfeleljenek a hisztérikus várakozásoknak. Talán nem túlzó, hogy ez lehet az év bokszmeccse. De az garantálható, hogy nem lesz agyontaktikázott sakkparti. Véleményem szerint nem megy végig a bunyó, Davist látom inkább befutónak, de ne lepődjünk meg ha Garcia sokkolja a világot egy KO-val. A balhorga például félelmetes...

VRRRT: Megmondom őszintén, én nem értem a meccset övező hájpot, engem valahogy a mai Rakhimov-Cordina jobban érdekel, de legyen meg a nép akarata.
Mindkét srác nagyütő, így idő előtti befejezésre számítok. Garciát az utóbbi meccsein elég meggyőzőnek éreztem, míg Davis mintha elérte volna a határait. Ha nem lenne ez a köztes súlyos bohóckodás meg a rehidratációs záradék, akkor gondolkodás nélkül azt mondanám, hogy Garcia a méretelőnyét kihasználva féltávig kilövi a Tankot. Na jó, legyen négy menetnyi tűzijáték és mindkét fél padlózása után Garcia WI.

prof: 2023 talán visszahozza a profi boksz valódi izgalmait, és olyan párosítások valósulnak meg a ringben, amelyeket a szurkolók egyértelműen akarnak, várnak. Az egyik ilyen bokszünnep lehet akár ez a mérkőzés is, mert adva van két veretlen, a médiában jól eladható, (aránylag) fiatal, de mindenképp pályájuk csúcsa felé tartó bokszoló, akik látványos kiütéseket  tudnak produkálni, és egyikőjük sem egy unalmas, védekező vagy/és körbe-körbe szaladgáló figura. Davis az ösztönösebb, bárdolatlanabb alak a ringben (és azon kívül is), Garcia a mívesebb technikájú, villámkezű, social media kompatibilis fiatal srác. Viszont a Tank mégsem egy eszetlen ütőgép, aki addig csépeli a levegőt és az ellenfelet, míg az egyik a kettőből feladja, hanem tudatosan állít csapdát, őrli fel és semmisíti meg a másik bunyóst a ringben. Még a termetéből fakadó hátrány sem hátráltatja, láthatóan, márpedig most Garcia magasság- és ütőtáv előnye masszív tényező lehet, avagy lehetne a mérkőzésen. Merthogy szerintem a fő kérdés az, hogy King Ry félreteszi-e az egóját, nem megy bele kétes kimenetelű "együttes találatokba", kihasználja-e az adottságait, amelyek megfelelőek egy  távolságtartásra, sok mozgásra építő, nyerő taktika megvalósítására. Ehhez pont jó edző lesz a sarkában, hiszen Joe Goosen átállította az addig eléggé egydimenziós Garciát egy érettebb, sokszínűbb bunyóra, nem elfelejtve természetesen a balhorgot, az ütőerőt. A lelki erő, pszichikai alkalmasság viszont... Hát, ez eléggé kérdéses, mert a civil életéből hallott hírek, saját maga által közölt érzések azért nem illeszkednek egy ilyen ringháborúhoz. Oké, azóta már túllehet ezen az állapoton, és minden idegszálával a sikerre koncentrál... De ezt teszi Davis is, aki azért szintén hozzátette a magáét e témakörben, jobban mondva, elvett a felkészülés nyugodtságából a családon belüli erőszak ügye kapcsán. A mérkőzés lefolyása kérdésében adná magát, hogy ilyen két tűzerő és nagyfokú agresszió csakis KO, TKO-val érhet véget, akár a mérkőzés első felében Garcia sikerrel, mert Davis nem melegedett be, akár a vége felé, amikor viszont Garcia fogyhat el a rehidratációs klauzula révén is, no meg az állandó Davis-támadások miatt. Mégis, esélyét látom a pontozásos kimenetelnek, és aki pénzt is szeretne nyerni, annak Garcia WP-t ajánlok. :) Egy ideális világban ugyanis az ő képességei és testi adottságai elegendőek lehetnének ahhoz, hogy a kezdeti menetek megnyerésével, és az utolsó harmadban lábon maradással behúzza szoros pontozással a mérkőzést. A valóságban azonban nagyobb az esélye annak, hogy nem tudja vagy nem akarja tartani magát egy ilyen meccstervhez, viszont ki sem tudja ütni az eddig eléggé ütésálló Davist. Ez viszont Davis kései TKO-s győzelmét jelentheti majd. Legyen izgalmas mérkőzés, ne tartsanak egymástól oly nagyon a ringben, mutassák meg az erősségeiket, mi mást kérhetnénk? :) 

Erwin: Biztosan sokan gondolják másként, de véleményem szerint a két bunyós karaktere, a körülöttük kialakult hype miatt az ilyen mérkőzések is kellenek ahhoz, hogy ismét több néző kövesse a sportágat. És persze ne felejtsük el, nem két hisztis celebről beszélünk, hanem magasan jegyzett, veretlen klasszisról. Annak kifejezetten örülök, hogy összehoztak a promóterek egy ilyen mérkőzést (ahol mindkét bunyós nagy kockázatot vállal, nem lehet teljesen egyértelműen kikiáltani favoritot), mert sajnos láthattunk ellenpéldákat is az utóbbi időben. Magára az összecsapásra, annak lefolyására rátérve úgy gondolom, a fogadóirodák sem véletlenül látják úgy, hogy Davis az esélyesebb, én is úgy érzem, hogy szó szerint és átvitt értelemben is ő fog talpon maradni. Garcia vélhetően nagyot fog küzdeni, de már az akkor kifutóban lévő Campbell is meg tudta vele kóstoltatni a ringpadlót (igaz, abból szépen visszajött), Davis pedig meglátásom szerint lényegesen veszélyesebb ilyen téren. Ami kérdés azért, hogy a magánéleti botrányai mennyire vannak hatással Davisre (azt érzem, hogy ezek nem nagyon zökkentették ki…), de ugyan így felmerül bizonytalansági tényezőként Garcia mentális formája is (itt is úgy tűnik, hogy a korábbi problémák megoldódtak). Fontos tényezőnek érzem még Garcia edzőjét, ugyanis ha van valaki, aki ki tudja belőle hozni a legtöbbet, és okos taktikát is ki tud találni, az Joe Goossen, de hogy ezt sikerül-e végig vinni, és mire lesz elég… Tippem szerint egy fizikális, nagy tempójú mérkőzésen Garcia lesz az, aki előbb leamortizálódik, Davis pedig a meccs második felében le is tudja zárni idő előtt a küzdelmet.





2023. április 22. - profiboksz.hu

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@menyus: Igen, de Gatti harcos volt...Garcia meg nem az

» Hatton   válasz erre
    2023-04-23 22:01:50

van az az összeg hogy peren kívül megegyezzenek

» faceload2   válasz erre
    2023-04-23 11:05:54

@butters01: Nem tudom. Őszintén szólva én azt hittem, hogy már ez a meccs sem fog összejönni a börtön miatt. Aztán valahogy mégiscsak bokszolt.

» Peacock   válasz erre
    2023-04-23 10:18:23

@Peacock: Kérdés mennyi ideig pihen a sitten? Vagy szerint(ed/etek) kimossák az asszonyveresbol meg a cserben hagyasos gázolasbol?

» butters01   válasz erre
    2023-04-23 08:40:16

Felvételről néztem meg, nem a legjobb minőségben, de Tank fölénye így is látható volt. Az elsőben még úgy nézett ki Garcia abszolút meccsben lehet. De a leütés a másodikban már intő jel volt. Garcia még nem elég érett és rutinos ökölvívó. Davis mikor baj volt tudott fogni. Garcia ellenben mindent egyenes testtel és fejjel próbált megoldani, kissé egysíkúan. A lecsüccsenés benne volt, az tetszett, hogy Garcia boksza nem esett ettől szét. De tényleg annyira óvatossá vált ezután, hogy azzal nehéz lett volna nyerni. Lehet nem az igazi az álla sem, de a májütés nem ezen múlt. Ott kicsit talán már fejben is feladta.
Utólag: jó lett volna ha Davist engedik Loma ellen anno.
De a Loma-Haney győztesével is összehozzák remélem.

» Peacock   válasz erre
    2023-04-23 08:28:55

Nem tetszik az ODLH vs Bhop hasonlat. Igen test ütés volt a vége ott is, de teljesen más meccskép.
Ott a kicsi ment pontozással de nem tudta bántani, majd a nagy a semmiből leültette. Itt meg a kicsi dominált majdnem végig, már korábban is megsebezte majd testen fejezte be.

Jól bunyózott Tank,.azt hozta amit szokott. Meglepett hogy az első menetben is mennyire passzív volt Garcia fölénye. Én arra számítottam hogy többet fog tudni találni.

» faceload2   válasz erre
    2023-04-23 07:34:04

Lepattant a Tankrol Garcia.:))

» Bruneor   válasz erre
    2023-04-23 06:15:10

@butters01: Hopkins-DeLaHoya ugyanez volt, nem tunt olyan rossznak csak Oszi nem tudott felallni

» fixpont   válasz erre
    2023-04-23 06:10:42

@rumble: Furcsa volt, úgy vagyok mindig ezzel a máj ütéssel, hogy más fszaval könnyebb verni a csalánt, kinézetre nem tűnik nagy dolognak, felallnak számolás végén egyből stb., engem sose ütöttek meg ott tiszta erőből, de azert gondolom ahogyan kergette davist evekig csak nem adja már fel ha képes lenne folytatni

» butters01   válasz erre
    2023-04-23 06:06:02

...most eszembe jutott Gatti hogy állt fel abból a gyilkos testütésből a Ward 1-en.

» menyus   válasz erre
    2023-04-23 06:05:08

Egyébként kíváncsi vagyok, mennyire volt ez egy quit Garcia részéről, tudatosan elkerülve egy potenciális KO-t fejen, vagy tényleg nem bírt felállni.

» rumble   válasz erre
    2023-04-23 05:59:02

@shortrightuppercut: Meg annak is, hogy Garcia nem ez a szint. A rögzült mozdulatokon nem sokat változtat a súly. Itt nem ment a terrorizálás, mást meg nem nagyon tud.

    2023-04-23 05:57:42

@fixpont: Box elem sem nagyon volt! Tüzijáték elmaradt,ahogy az alvásom is. Két nokedli. Garciát nem birtam,hisztis ámde tehetséges gyerek. Most viszont szurkoltam neki,hogy az arrogáns,nagyképű majmot üsse ki! De meg sem próbálta! Pláne miután seggre ült! Ezért nem volt érdemes felkelni!

» Thotesz   válasz erre
    2023-04-23 05:56:19

7ben elszállt a streamem, akkor lett vége?

» butters01   válasz erre
    2023-04-23 05:54:02

Mondjuk a kommentátorok kicsit elviszik maguk ezzel a "New face of boxing" meg hasonló faszsagokkal, koztes sulyon, öv nélkül, egy eddig még sosem VB Garciat győzött le.

» rumble   válasz erre
    2023-04-23 05:53:40

Garcia nagyon tompa volt, biztos szerepe van ebben a rehidratációs ügyeskedésnek.

» shortrightuppercut   válasz erre
    2023-04-23 05:53:35

Klasszis különbség kb minden dimenzióban. Fejben is.

    2023-04-23 05:53:24

osszessegeben nagyon sima volt, sokkal simabb mint gondoltam, nem volt olyan eleme a boxnak amiben Garcia jobb volt

» fixpont   válasz erre
    2023-04-23 05:48:49

Azta :o

» fotelharcos   válasz erre
    2023-04-23 05:48:46

basszus

» Dirhanka   válasz erre
    2023-04-23 05:48:26

Bakker

» menyus   válasz erre
    2023-04-23 05:48:06

Nem nagyon hatják meg Gracia ütései Tankot, a sebességfölény sem látszik, ellenben Tank ütései veszélyesnek néznek ki.

Azt hittem szorosabb lesz, de ez eddig sima Tank.

» fotelharcos   válasz erre
    2023-04-23 05:47:04

Ezek a kifordulasok is.. A testbeszédük elég egyértelmű, Tank magabiztos, Garcia tanácstalan.

» rumble   válasz erre
    2023-04-23 05:43:22

4-1 Tanknak, szerintem a 10. menetig vége lesz

» fotelharcos   válasz erre
    2023-04-23 05:42:48

nagyon egy jo jobbkezesre var Garcia ami sosem jon el mert Tank pontosan erre szamit

» fixpont   válasz erre
    2023-04-23 05:42:02

Tank nagyon ok, kva jo szeme van kiszúrni a réseket és nagyon jól lopja is a távolságot..
Garcia meg tanácstalan, sztem kicsit egysíkú is. A balhorog nem faktor, a jabjei fele nem talál, mást meg nem nagyon mutat

» menyus   válasz erre
    2023-04-23 05:41:32

1-3 Tanknak, Gracia hatástalan és tanácstalan, nem látom benne a KO lehetőséget.

» fotelharcos   válasz erre
    2023-04-23 05:38:21

@rumble: abszolut meg, a jabje szar es egyre bizonytalanabb, alibizik, szerintem sima 4:0

» fixpont   válasz erre
    2023-04-23 05:38:04

pfuu necces, látszik garcián hogy van még mit fejlődni , A tank jóval kiforottabb bunyós

» Dirhanka   válasz erre
    2023-04-23 05:38:00

Kicsit meg is illetodott Garcia szerintem, a balegyenesek is alig érik el Tankot

» rumble   válasz erre
    2023-04-23 05:35:01

Gracia nem igazán találja Tankot, Tank viszont megtalálta a ritmusát és az ütőtávot.

» fotelharcos   válasz erre
    2023-04-23 05:34:43

Tank siman semlegesiti a magassag/utotav elonyt es mintha gyorsabb is lenne. Abszolut az tortenik szerintem amit Tank akar es Garcia meg-megtorpan sokszor szerintem fejben benne maradt az az utes, hogy nem mehet csak ugy elore.

» fixpont   válasz erre
    2023-04-23 05:34:31

Maradnia kéne a Jabelgetésnél Gracianak ha akar valamit ettől a meccstől, nincs értelme lerohanni egy ilyen jó kontrabunyóst.

» fotelharcos   válasz erre
    2023-04-23 05:31:57

Garcianak szerencseje volt hogy kozelrol jott az utes es nem tudott belefordulni teljesen Tank, de szep leutes volt

» fixpont   válasz erre
    2023-04-23 05:30:45

Próbálja magárahúzni Tank Graciát és olyan ütéssel kiütni, mint annó Rolly-t, eddig működik:D

» fotelharcos   válasz erre
    2023-04-23 05:30:32

Hát ez hamar kiderült így menni előre necces lesz

» rumble   válasz erre
    2023-04-23 05:30:25

de buta Garcia

» Dirhanka   válasz erre
    2023-04-23 05:30:10

Hoppá :D

» fotelharcos   válasz erre
    2023-04-23 05:29:01

Egyenlőre tapogatózik mind a kettő, Gracia picit megvan illetődve, Tank szokásosan lassan kezd, szóval eddig semmi meglepő.

» fotelharcos   válasz erre
    2023-04-23 05:26:31

nagyon ovatos elso menet alig utottek

» fixpont   válasz erre
    2023-04-23 05:25:40

@fotelharcos: tul sokat epitettek Garciat Osziek hogy csak ugy levagassak ha elvallaltak hisznek a gyozelemben

» fixpont   válasz erre
    2023-04-23 05:21:56

Ryan bevonulása olyan volt mint egy temetésre való bevonulás, mint aki kb búcsúzkodik, Davis viszont fókuszált, lehet ebből gyors Tank KO lesz.

» fotelharcos   válasz erre
    2023-04-23 05:16:44

https://www.vipbox.lc/gervonta...

» shortrightuppercut   válasz erre
    2023-04-23 04:08:02

Sziasztok! Valaki tu egy linket a meccshez?

» Matearon96   válasz erre
    2023-04-23 03:59:29

Nehez kinek szurkolnom, egyik idegesit a tipikus amerikai kamu viselkedesevel, eszjatszasaval, mumajerkedesevel, masik meg egy igazi fereg, aki ugy beszel amugy, mint egy higitos, szoval a kerdes, hogy melyikojuk gyozelme lenne hasznosabb a boxnak...
Passz. Mindketten izgalmas bunyosok, de egyik sem szimpatikus, szoval johet a dupla KO :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2023-04-23 00:37:55

Floyd Schofield (1,02-1,06) - Jesus Valentin Leon (10,60-16,00)

Vito Mielnicki Jr. (1,06-1,13) - Jose Sanchez Charles (6,00-8,00)

Fiodor Czerkaszyn (1,02-1,07) - Elias Espadas (10,00-15,00)

Elijah Garcia (1,05-1,11) - Kevin Salgado Zambrano (7,50-10,00)

Bektemir Melikuziev (1,04-1,10) - Gabriel Rosado (8,00-11,00) II

David Morrell (1,03-1,07) - Yamaguchi Falcao (8,00-13,00)

Gervonta Davis (1,36-1,46) - Ryan Garcia (2,60-3,10)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2023-04-22 23:38:02

Garcianak szurkolok meg Tank emberileg annyira nulla amennyire Broner volt egykor, de sajnos ezek a bunyosok eleg jok a ringben. Annak ellenere hogy Tank az eselyesebb tippem Garcia TKO 4, minel tovabb megy a meccs, annal kevesebb eselyt adok Garcianak, kulonosen ha igaz amit sokan irnak hogy a tulzott fogyasztas miatt nem lesz a legjobb formaban.

» fixpont   válasz erre
    2023-04-22 23:28:52

Én Davisre teszem a tippem. A boksztudás, és a tapasztalat is mellette szól. Garcia nagyobb, erősebb, ezt kihasználhatja, de a védekezése szerintem nagyon nincs azon a szinten, ahol egy Davis szintű, ráadásul balkezes bunyós ellen lennie kéne. A kontra balra nagyon vevő Garcia, ebből komoly baja lehet, szerintem lesz is.

    2023-04-22 22:26:55

Tank az esélyesebb szerintem, elsősorban a nagyobb meccsrutinja, tapasztalata miatt, sok szempontból Garcia hiába nagyobb tehetség a naturáliákat (alkat, gyorsaság) nézve, ez jelen pályaszakaszukban nem biztos hogy elég lesz. Továbbá, mert Davis egy annyira faék egyszerű, ekte ,,tahoista,,, primitív, agresszív bunkósbot, némi gengsztersírós sipákolással fűszerezve, hogy benne aligha fordul meg komolyan, hogy kikap. Mert ha kikap sem töri össze a kis érzékeny lelkét. Ellenben Garcia fejben mindenképp egy sokkalta labilisabb, az első padlózása után is 15 hónapos mentális pauzára menő divatos tini-bibi médiajelenség amellett, hogy bokszoló.
Így én Tank győzelmet várok. Ugyanakkor - bár egyikük sem szimpatikus sportember - Garciának drukkolok, aki a tehetsége miatt persze egyáltalán nem esélytelen - csak nem ő az esélyes. Ő azért jelenleg mégsem egy bizonyítottan nőverő bűnöző, és így talán még többre viheti, fejlődhet.

» Peacock   válasz erre
    2023-04-22 22:21:44

Bocs de Kassai meg Prof senki mellett nem teszi le a voksát, hanem azt írják hogy lehet ez is meg lehet az is. Ha már vkit megszólaltatnak akkor az egyértelmű vélemény legyen. Rem nem kértem sokat.

» Moorer   válasz erre
    2023-04-22 21:24:56

@Kane: nem ertek egyet ezzel a meccs nem rendes sulycsoportban lesz hanem koztesben, Davisnak jo lett volna a 135 Garcia nem akarta (tudta volna hozni) es javasolta a koztest, ha valaki koztest javasol akkor mar ugy fair ha a rehidratacio is ervenyben van

normal esetben egyetertenek veled egy rendes sulycsoportban rendes cimert nem szabadna eloirni, de ez most inkabb penzes/presztizs meccs, itt en nem tartom kifogasolhatonak

lefogadom augy ez volt az utolso meccs Garcianak a konnyu kozeleben es 1-2 es valtosulyu bunyos lesz talan 1-2 meccsig marad 140-ben, de az egesz alkata valtoert kialt

» fixpont   válasz erre
    2023-04-22 20:13:16

@Gergoke: attol fugg mit jelent a nagyon megveri neztem a May csatornan a tippeloket es szerintuk egy ideig szoros lesz utana meg egy egyuteses KO lesz Tank javara, de aki Garciara tett az is azt mondta, hogy az utoero miatt tesz ra es ha Garcia nyer az is gyorsan a semmibol fog tortenni, szoval en nem szamitok nagy veresre egyik reszrol sem, de KOra igen

» fixpont   válasz erre
    2023-04-22 19:59:43

Talán egy fél fokkal Garcia szimpatikusabb, és egy kicsit valószínűleg tehetségesebb is, de nekem még mindig az a véleményem, hogy mindkettőt szájba kéne küldeni egy golfütővel.

» wiesztdani   válasz erre
    2023-04-22 19:54:37

@rumble: és gyengébben teljesítő bunyósokat látnál, mert lelassulna a dehidratáltság miatt a reflex, romlana az egyensúly és az ütésállóság.
Asszem a 80as években vezették be ezt a szabályt. IBF max 10 fontos rehidratációs szabálya jobban kezeli a helyzetet sztem mint a meccsnapos mérlegelés.

Magyar idő szerint mikor lesz a same day weighing? Remélem ez nem akadályozza meg a meccset az utolsó pillanatban.

Eléggé nehezen tudok dönteni...40% Garcia pontozás, 60% kései Davis KO.

» faceload2   válasz erre
    2023-04-22 19:49:34

@Kane: Alapvetően egyetértek, nagyon komoly, átfogó reformok kellenének a bokszba, az egyik ilyen lehetne a meccs elott 3-4 órával történő mérlegelés, megszűnne minden súllyal és súlycsoportokkal való trükközés, inkorrekt előnyszerzés.

» rumble   válasz erre
    2023-04-22 19:01:15

Ha Garciát rendesen megveri Davis (amire van esély), könnyen lehet Garcia érsemi karrierje lezárúl, annyira meg fog törni lelkileg is, szerintem.

» Gergoke   válasz erre
    2023-04-22 18:09:11

Nem értek egyet az oddsokkal bár ebben az esetben jól jött ,még tegnap megfogadtam Garciát egy 10 essel 2,81-en, sztem megcsinálja

» Dirhanka   válasz erre
    2023-04-22 17:29:26

@fotelharcos: Szerintem ők egyaránt egymásnak a legjobb ellenfelei eddig. Legalábbis amit Garcia mutatott eddig meggyőzőbb, mint Davis eddigi ellenfeleinél láttam. Valahol ott lehet a nyerő taktika számára, hogy rendre megelőzi, és nem áll le verekedni vele. Utcai stílusú dogfight-ból biztosan Tank jönne ki jobban. Meg van hozzá a sebessége és a dinamikája meg persze az ütőereje is hogy kárt tegyen Davisben. Volt olyan meccs amikor Tank is kezdett dagadni a szeme alatt, tehát meglehet sebezni és ellehet találni. Makulátlan a mérleg eddig igaz, de voltak azért szűkebb győzelmei, ahol nem mindig volt lehengerlő. Az biztos, hogy egy mozgékonyabb Garcia kellene, kevesebb kockázat vállalással és hideg fejjel.

» Dirhanka   válasz erre
    2023-04-22 17:28:10

Ameddig a rehidratációs klauza egyáltalán egy lehetőség és nem kell élete végéig szégyenkeznie érte Davisnek meg a csapatának, addig a sportág nem is igazán érdemli meg hogy bármilyen pozitív irányba mozduljon el a népszerűsége. A legjobbat az tenne lassan a sportágnak ha senki nem nézné és csődbe menne mindenki aki jelenleg profitál belőle.

    2023-04-22 17:13:15

@Sarkozi Robert: Oke elismerem reszemrol a Wilderezes legalabb akkora tulzas mint ahogy leklasszisozzak Garciat vagy Davist.

» Phenomenal   válasz erre
    2023-04-22 15:23:06

@Phenomenal: "Erwin ne haragudj de ez a veretlen klasszisozas szerintem nagyon koltoi tulzas. Haney vagy Loma klasszis de ezek a sracok meg nagyon messze vannak ettol. Olyan mintha Wilderre mondanank ugyanezt."

Ne Viccelj mar, Wilder olyan messze van boksztudasban a ket sractol mint mako jeruzsalemtol. Valoban korai kijelentes meg hogy a ket srac klasszis, leven nem igazan leprobaltak, de idaig amit mutattak az boven atlagon feluli. Wilder bunyojat neha rossz volt nezni is, nem ritkan kozepszeru bunyosok feladtak neki a lecket, hogy aztan nagy nehezen lezarja ezeket a meccseket is egy jol idozitett jobbkezzel. Wilder egy jol idozitett jobbkez, aki ha talalkozik egy igazan kepzett bunyossal aki jo utesallosaggal rendelkezik akkor mar kurva nagy baj van.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2023-04-22 14:11:29

Pont, hogy Gracia ellenféllistája a jobb, pont az említett két név miatt (Fortuna, Campbell), az meg, hogy 12 VB címe volt Tanknak egyenesen nevetséges.

1 VB meccse volt 130 fonton, a többi Reguláris övekért ment felhypolt B kategóriás ellenfelek ellen, ami nem számít VB címnek, hiába próbálja annak beállítani a PBC.

Viszont szerintem nem a súly lesz a probléma, hanem Ryan szellős védekezése, és lassú lábmunkája, a meccs első részét elfogja vinni, aztán Tank megtalálja a távot és a tempót, és kifogja ütni/TKO-za Ryant.

Megvan minden testi adottsága Gracianak ahhoz, hogy nyerje a meccset, de a védekezés és a lábmunka minden esetben kulcsfontosságú kellene, hogy legyen egy Tank ellen, ezért is fogja valószínűleg Haney vagy Stevenson kiboxolni Tankot.

Aztán lehet Ryan kiüti Davist és hülyét csináltam magamból haha, legyen így, én neki szurkolok, csak nem látom, hogy hogyan nyerhetne.

» fotelharcos   válasz erre
    2023-04-22 13:50:13

VRRRT-el ertek egyet, a Cordina Rakhimov jobban izgat, de meg Babic-Rozanski is.
Viszont Davis TKO-ra batran tippelek mert ezzel a sullyal valo jatszadozassal nagyon is jol tudjak mit csinalnak. Ryan utesallosaga meg fogja csunyan sinyleni, enervalt lesz es Davis el fogja kapni. Pedig 140 en siman Garcia lenne jobb.
Erwin ne haragudj de ez a veretlen klasszisozas szerintem nagyon koltoi tulzas. Haney vagy Loma klasszis de ezek a sracok meg nagyon messze vannak ettol. Olyan mintha Wilderre mondanank ugyanezt.

» Phenomenal   válasz erre
    2023-04-22 13:27:07
Ugrás az oldal tetejére