×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Amikor minden bokszra fordul: Fury vs. Whyte

2022-04-23 10:01:30 /

Szombaton éjszaka ismét szorítóba lép napjaink egyik legismertebb profi ökölvívója, a WBC nehézsúlyú világbajnok Tyson Fury. A népszerű, de egyben megosztó bunyósra ezúttal az ideiglenes bajnok Dillian Whyte vár majd a kötélnégyszögben, amelyet a híres londoni Wembley Stadionban állítanak fel. Vajon Fury ismét győzelmet arat, vagy Whyte meglepetést okozva leszítja trónjáról a világelsőt? A profiboksz.hu hagyományos esélylatolgató rovatában jelenlegi és korábbi szerkesztőink, illetve vendég tippelőink igyekeznek megjósolni az Aréna4+ csatornának köszönhetően hazánkban is élőben követhető ütközet lefolyását, végeredményét.

Erwin: Őszintén be kell vallanom, hogy amellett, hogy maximálisan elismerem az eredményeit, Fury nekem kicsit már sok minden téren, de első sorban az „önmarketingje” az, amit már nehezebben emésztek meg. Ezzel együtt sem érzem azt, hogy most fogják letaszítani a trónról, egyszerűen nem látom Whyte-ban az igazi meglepetés-faktort. Úgy vélem, a kihívó azért okozhat majd gondot Furynak, főként, ha a világbajnok ismét nem készült fel rendesen, és talán még szoros is lehet a találkozó egy bizonyos pontig, végül azonban tippem szerint Whyte elfogy, Fury pedig a meccs vége felé kiütéssel zárja le a találkozót.

VRRRT: HA Fury normálisan felkészült, akkor ez nagyon sima meccs lesz. Persze észnél kell lennie Whyte ütőereje miatt, de Whyte az utóbbi meccsein nem volt túl meggyőző. Szerintem Fury óvatosan kezd, majd szép komótosan elkezdi lebontani Whyte-ot, aztán a meccs utolsó harmadában rákapcsol és befejezi a melót. A tippem tehát Fury WI.

Rácz Félix, korábbi promóter, az IBO szervezet jelenlegi supervizora: Egy nagyon izgalmas, eseménydús, fordulatokkal tarkított meccsre számítok. És hogy mennyire veszélyes és milyen nehéz meccsre számít Fury szombaton, mi sem bizonyítja jobban, minthogy a meccs előtt, egy hosszú és állítása szerint, pályafutása legnehezebb és legjobban sikerült edzőtáborán van túl. Fury képességei, ring IQ-ja, mindenképp a mérkőzés favoritjává teszik, de azért Whyte balhorga még okozhat meglepetést, illetve nem véletlenül volt több mint 1.000 napig a WBC hivatalos kihívója, lehetőség nélkül… White egy igazi közönség szórakoztató és „belépőjegy megszolgáló” bunyós. A látványos ki- és leütések, (amibe néha ő is beleszaladt) J igazi közönség kedvencé tették. Emlékezzünk akár a Joshua vagy Parker elleni meccseire, vagy akár a két-két Chisora és Povetkinnel vívottakra. Úgyhogy igazságtalan lenne a 94.000 nézőt csak Furynak köszönni, hisz mint tudjuk, egy jó táncelőadáshoz, két jó táncosra van szükség! Kifejezetten jó bunyósnak tartom White-ot, de ezzel együtt, a mérleg nyelve nálam inkább Fury oldalára billen.  

Kovács Koko István, egykori olimpiai és világbajnok, az IBA (korábban AIBA) főtitkára, a mérkőzés szakkommentátora: Véleményen szerint Whyte semmilyen téren (technikai tudás, mozgékonysás, erő) sincsen Fury szintjén, plusz a fizikai paramétereket tekintve is hátrányban van, így kevés esély látok arra, hogy letaszítsa a világbajnokot a trónjáról. Fury dörzsöltebb, erősebb, képzettebb, gyorsabb és ahogy láttuk például Wilder ellen, bírja az ütést is. Ha pedig azt is figyelembe vesszük, hogy Whyte-ot az első meccsükön megtréfálta a már öregedő, Furynál lényegesebb kisebb, lassabb Povetkin is, akkor egyértelmű, hogy nem a kihívó a favorit. Úgy gondolom, hogy azok a top bunyósok, akikkel eddig Fury találkozott, legyen szó akár Wilderről, akár Klitschkoról, semmivel sem rosszabbak, sőt jobbak voltak minden téren, mint Whyte, mégis kudarcot vallottak, így tippem szerint Fury idő előtti győzelmet arat ezúttal is.

Kovács Attila (supras), a Premium Fight Shop tulajdonosa: Érkezik a Tyson Fury show! Mondhat bárki-bármit ez a szombat, és világszinten az ökölvívás jelenleg Tyson Fury-ról szól! Az elmúlt pár évben divat lett az esélytelenebbnek szurkolni, erre pedig nagy lapáttal rátett Andy Ruiz Jr. 2019-ben. De! Ne feledjük el, hogy ő kései beugrósként érkezett, egy jó eséllyel mentálisan picit megzavart Joshua ellen. Szerintem a mentális hadviselés már a Wilder herce-hurcával elindult Fury-ék részéről, akik akkor is tisztában voltak vele, hogy Whyte ellen nagy pénzt kaszálhatnak. Persze jó lett volna egy Fury vs. Usyk amennyiben ez csak a dicsőségről szól, de mennyivel több pénz egy brit házirangadó? (segítek, sokkal) Sokan Whyte-ot várják a befutónak, de egy évtizedben hányszor jön el egy súlycsoportban a fekete lovak ideje? Fury 2018 óta folyamatosan jó formát mutat, és akkor népszerűségre tett szert a röpke négy év alatt, hogy jelenleg az ő képe díszeleg az értelemző szótárakban az ökölvívás kifejezés mellett. A Wilder elleni trilógia olyan epikusra sikeredett, ami ritkán történik meg az bunyó világában, mégis sokan úgy gondolják, hogy Fury pont most, Whyte ellen fog leereszteni.

Az emberi gondolkodás nagyon furcsa, hiszen amennyi betekintést enged Fury a felkészüléseibe, abból ember legyen a talpán aki bármi következtetést levon. Ránézésre sem lehet sok mindent megállapítani, hiszen Fury a fejünkben élő nehézsúlyú világbajnok képéhez képest, közel sem néz ki túl jól, sokan mégis arra hivatkoznak, hogy látszik rajta, hogy nem vette komolyan Whyte-ot. Vajon Tyson Fury tényleg annyira hülye lenne, hogy a világbajnoki címegyesítés előtt, a vitathatatlan bajnoki cím kapujában, féllválról veszi Dillian Whyte-ot? Őszintén szólva én ezt nagyon kétlem.

De Whyte-ban sokan bíznak, amit én nem feltétlenül értek. Ez persze egyéni vélemény és talán nekik lesz igazuk, de Rivas ellen számomra nem volt túl meggyőző, még 8oz-s kesztyűben sem, egy már-már cirkálósúlyú ellen. Mariusz Wach ellen konkrétan úgy gondolom, hogy ki is kapott, a Povetkin elleni első meccs eredménye pedig ismert. Az orosznak persze sikeresen visszavágott, ráadásul meggyőző teljesítménnyel és tudom "mindig van magyarázat" de az első és a második meccsen látott Povetkin között már szakadéknyi különbség volt. Whyte vajon tényleg azért marad távol minden média eseménytől, hogy ezzel tiltakozzon a kapott gázsi ellen, vagy szimplán nem szeretné ha Fury szépen lassan a fejébe férkőzne? Persze láthattuk, hogy a mérlegelésen kifejezetten baráti volt a hangulat, de ez az első gong pillanatában meg fog változni.

A tippem nagyban függ Whyte szombati formájától. Ha Eddie Hearn nem véletlenül rejtegette eddig, és a patikusok túlórában dolgoztak a pénzükért, akkor úgy gondolom, hogy Fury pontozással hozza a mérkőzést, de Whyte padlózása a 7-8. menettől kezdve bármikor bekövetkezhet. Ha a pocakos Whyte jelenik meg a ringben, akkor Fury kegyetlenül rá fog tehénkedni és kifárasztja a meccs második felére, a KO-t pedig a 7. vagy a 9. menetre tippelem, természetesen Fury részéről.

Kassai-Tóth Csaba, a mérkőzést közvetítő Aréna4+ csatorna kommentátora: Nem mindennapi ütközet jön, mintegy három évtizede volt utoljára ekkora felhajtás egy brit nehézsúlyú világbajnoki címmeccs előtt. Akkor 1993-ban Cardiffban Lennox Lewis legyőzte az angolok kedvencét Frank Brunot. Úgy érzem, hogy most Whyte is hasonló cipőben jár, mint anno Bruno. Kevés esélyt adnak neki a bukik, kihívóként érkezik, csendesen, a világtól elvonulva, amolyan sötét lóként. Talán épp emiatt lehet némi esélye nyerni. De ehhez mindennek össze kell jönnie. Fury magasabb, gyorsabb, nagyobb ütő, ravaszabb, technikásabb és veretlen. Mintha neki találták volna ki Whyteot. Ha háromszor megoldotta a könyörtelen Wildert, ezt rutinból hoznia kéne. Persze ez nem ilyen egyszerű, ez nehézsúly, ahol egy nagy bomba felülír minden haditervet.  Én mégis úgy érzem nem lesz meglepetés, valami hasonló dramaturgia várható, mint az előző Battle of Britainen, ahol Lewis a 7. menetben kiütötte a hősiesen bunyózó Brunot.

prof: Fury végre új ellenféllel ismerkedhet meg a kötélnégyszögben, ez jó hír a szturkolóinak és talán neki is. :) A két utóbbi Wilder-meccs után kérdés, hogy melyik arcát, stílusát fogja hozni a Gypsy King, hiszen sokáig őt a drabális méreteitől elütő, szokatlanul táncos mozgásával (vagy épp a saját magát megütő, felütéssel operáló esetlenségével) azonosítottuk, cicapacsi jellegű ütésekkel, vagy maximum olyan, akár  szabálytalanságokba is belemenő attakokkal, amiket veszélyhelyzet esetén vett elő (Pajkic, Cunningham ellen pl.). De Wilder ellen az utóbbi két ütközeten simán felvállalta az előremenő, dózeroló stílust, amit szavakban most is ígér Fury, bár hozzátéve, hogy Whyte veszélyes ellenfél, tehát ő alkalmazkodni fog hozzá a ringben, ha úgy kívánja meg a helyzet. Ez okos döntés lehet majd a részéről, mert nem biztos, hogy Whyte ugyanúgy beleszédül, megroggyan már a mérkőzés első harmadában, mint tette anno Wilder a 2-3. meccsükön. Fury amúgy egyszerűen elővehetné a Chisora 2. meccs forgatókönyvét, és a jelentős ütőtávelőnyére alapozva, sok-sok jabbel és okos mozgással szép nyugodtan, és  főképp a nyílt harcokat nem vállalva amortizálhatná Whyte-ot, de ez a szcenárió valószínűleg már nem illik Fury imídzsébe. Whyte látványra becsületesen felkészült, valószínűleg a közelről bevitt balhorgában és a testütéseiben bízik majd, arra alapoz. Ehhez azonban Furynak ott kell lennie valahol a közelben, ami egyrészt Whyte feladata, hogy állandóan tapadjon rá, becserkéssze, másrészt Fury döntése is mintegy, hogy nem sasszézik, nem hátrál, nem használja ki a távoli jabelés lehetőségeit. Illetve gondoljuk csak meg, Fury többször is le lett ütve Wilder által, de az összesből felállt, talán Whyte ellen is meg fog ez történni, a padlóra is kerül Fury, de nem véglegesen. A Tippjátékban némi óvatos haszonmaximalizálás miatt Fury WP-t tettem, mert erre kevesebben tippelhetnek, s jól jön majd az a plusz egy pont. :) De a papírforma azért az, hogy a 12 menet túl sok lesz Whyte-nak, amennyiben Fury hozza az igazi, komplex bunyóját, ha kell, dózerolással, ha kell, eltáncolással. A Whyte-győzelem annyira merész tipp, hogy (bár, az az epikus nehézsúlyú "egy nagy ütés" benne lehet a meccsben, illetve Whyte kezében) arra maximum a felesleges heti zsebpénzünk egy kis részét érdemes rááldozni. De aztán ilyenkor jönnek a meglepetések, és az "én előre megmondtam" jellegű szurkolói kommentek. :) 

2022. április 23. - profiboksz.hu


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@emgabor: Igen, az is.

» drmatesz   válasz erre
    2022-04-24 10:42:47

@drmatesz: Vagy a wilder AJ

» emgabor   válasz erre
    2022-04-24 03:38:13

Ja, és ami látványos meccs lehetne, az a Wilder Whyte. A 2 bohóc.

» drmatesz   válasz erre
    2022-04-24 01:02:59

Mekkora KO.
Whytenak a felütés az achilles sarka. Joshua, Povetkin, és most Fury is ezzel alatta el. Tehát innentől kezdve 1db állast kell eladni bárkinek, aki Whyte ellen boxol. Easy.

Fury meg csak nem vonul vissza. 33 éves, majd költi a pénzt, aztán visszatér AJ, vagy Usyk ellen egy kis 30 milliós szerződéssel. És jöhet a popcorn.

Jelenleg szerintem mindkettőt elverné. Én sem látom azt a pluszt Usykban, amivel tudna nyerni.

» drmatesz   válasz erre
    2022-04-24 01:01:04

@deontay: Nem mondtam, hogy te írtál ilyet, nem is emlékszem már, hogy ki volt, de többször is olvastam hasonlót.

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-24 00:45:29

@yoda: Mim görcsölt be?:)

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-24 00:44:23

@horvath gergo: And the New...... ja nem ide bocsi, csak annyiszor olvastam az elmúlt napokban, hogy rám ragadt

    2022-04-24 00:40:44

@La Cucaracha: Tudjuk, hogy egy egész doboznyi magnézium van benned, de látom még így is begörcsöltél :)

    2022-04-24 00:39:35

Hihetetlen ez a Fury amúgy hogy mindig megtalalja a győzelem kulcsát. Nagyon jól tud alkalmazkodni az adott ellenfélhez. Most is megpróbálta a tehénkedést nem jött be az erővel dolog. Aztán jött az a pimasz felütés! Többet ésszel mint erővel. Kár lenne ha visszavonulna. Hatalmas lenne egy AJ elleni meccs, az nem lenne ilyen egyszerű, de Furko meg tudná oldani. Nagy bunyó lehetne!

» horvath gergo   válasz erre
    2022-04-24 00:38:12

@La Cucaracha: Én biztos nem mondtam olyat, hogy Wilder álla all time szinten top lenne, csak annyit, hogy szerintem Joshuánál ( közepes ) egy kategóriával jobb, tehát kb. Erős közepes.

» deontay   válasz erre
    2022-04-24 00:38:03

@deontay: Persze a szalonna nagy rajta , de Ruizon meg a Joshua elleni meccsen annyi volt amiből 2 család lenne el egy évig és mégis kifektette jó párszor az iskolázott , nagyütő , színizom Joshuát . Jó oké visszavágott és lehozta simán a visszavágót de ezt a szalonnát nagyon jól mozgatja az ütőerőről meg annyit , hogy azért csak nem a semmiért ütötte le Wildert párszor valamint Whyteot sem csapkodta le minden 2. ellenfele tehát van ott erő . Az meg már sokadik dolog , hogy az ütőerő / kinézet nem igazán áll egyenes arányosságban. Voltak a történelemben bokszolók akik látszólag nem ütöttek hangsúlyosat csak későbbi beszámolókból derült ki , hogy bizony rombolóak voltak azok a pofonok . Furyban az az unikális , hogy ránézel és nem tudod elhinni a dolgot amit aztán mutat .

Ennek ellenére Usyk szintén egy kuriózum és egy istenadta tehetség , viszont nála szerintem most ez a háború is eléggé beteszi a kiskaput és ha mentálisan nem vagy 120%-on az alapból nem jó , Fury ellen meg végzetes kb .

» Morrison0327   válasz erre
    2022-04-24 00:37:41

@Sarkozi Robert: Ki az, aki valaha is azt mondta, hogy Whyte egy szintet képvisel az Usyk-Fury-Joshua hármassal?

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-24 00:32:53

@deontay: A harmadik Wilder-Fury meccsen kritizáltam mindkettőjük ütésállóságát, mert mind a kettő borult az első tiszta pofon után (mondjuk mindkettő elég rossz formában volt).
Olyat sosem írtam, hogy Wilder üveg állú lenne, csak ugye itt elhangzottak olyan érvek, hogy Wildernek all time námbör ván az álla, ami szerintem igen erős túlzás.
Az meg, hogy kit mire tartok, relatív, nyílván kritikusabb vagyok egy évek óta regnáló WBC világbajnokkal szemben, mint egy olyan bunyós esetén, aki reálisan nézve sosem lesz VB, max rövid időre, ha szerencséje van, de közel van a TOP 3-hoz, és jók az ellenfelei.
Egyébként nem emlékszem, hogy pl az első vagy a második meccs után (mármint a Fury-Wilderről beszélek) kritizáltam volna Wildert, mert nyílván az ellenfele sem ZS kategóriás volt.

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-24 00:31:38

@GaiusM: "Napjainkban"

Igen, úgy értettem en is

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2022-04-24 00:27:52

Egy szónak is száz a vége, végre a helyére került White, innentől nem kell többet arrol diskurzust folytatni hogy vajon egy szintet képvisel ő a Fury-Usyk-Joshua hármassal...
Jó éjszakát mindenkinek.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2022-04-24 00:26:53

@GaiusM: Így van, 2-szer az első, kétszer a harmadik meccsen.

» deontay   válasz erre
    2022-04-24 00:26:08

@Sarkozi Robert: Igen, Gassiev, vagy Breidis ellen megnéztem volna őt szívesen!

» deontay   válasz erre
    2022-04-24 00:25:38

@Sarkozi Robert: Napjainkban. Azért Haye cirkálóban elég komoly volt, és ugye ott van Holy is.
De Bellew a végére nekem is szimpatikus lett.

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-24 00:23:30

@deontay: Kar hogy visszavonult, Usyk utan ő volt a legjobb Cirkálósulyu.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2022-04-24 00:22:19

@La Cucaracha: Az üvöltésen kívül én meg a mérlegelés kor lenyomott tánc miatt aggódom, ekkora testet ennyire megmozgatni a meccs előtt egy nappal nagyon durva szarvas hiba!!

» butters01   válasz erre
    2022-04-24 00:20:06

@deontay: Sőt, Wilder párszor le is ütötte Furyt.

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-24 00:19:35

@La Cucaracha: Tudom, hogy nem azt írtad, hogy Whyte nyerne Wilder ellen, de Whyteot mindig sokra tartottad, Wildert meg soha nem, Fury ellen is kritizáltad az ütésállóságát, de azért ha most azt nézzük, hogy 120 kilósan egy ütéses KOval kifektette Whyteot, akkor a 130 kilós Fury ellen elég komoly pofonokat állt ki Wilder úgy, hogy messze többet is mutatott, mint Whyte.

» deontay   válasz erre
    2022-04-24 00:18:34

@Sarkozi Robert: Bizony! De jó bunyós volt Bellew, méltatlanul elfelejtett, lebecsült.

» deontay   válasz erre
    2022-04-24 00:15:25

@prof: Persze, nem mindegy, hogy ki az ellenfél, de én ezeket a nagyon lomha parasztlengőket nem tudom hovatenni, meg volt még pár olyan mozdulata Whyte-nak, amit nem nagyon értettem :)
Lehet, hogy a farkas üvöltése a meccs előtt túl sok energiát elvett tőle, már akkor is gondoltam, hogy ezt nem kellett volna :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-24 00:15:11

@BlaZe: Nem becsülöm le, de úgy gondolom, hogy egy Usyk szintű tseni ezt tudná kezelni. Aztán lehet tévedek, majd kiderül.

» deontay   válasz erre
    2022-04-24 00:14:07

@deontay: "Fury 120 most, de akkora szalonna van rajta, amiből egy évig el lenne egy magyar család"

:D:D:D

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2022-04-24 00:13:53

@Sarkozi Robert: Egyetértek. Szerintem is kipontozná az ukrán Wildert, de az biztos, hogy nagyon komolyan résen kellene lennie Usyknak végig.

» deontay   válasz erre
    2022-04-24 00:13:01

@butters01: Bellew kurva jol bokszolt Usyk ellen. Jopar menetet elvitt amig birta szuflaval aztan felorlodott.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2022-04-24 00:12:42

@Streky: Szerintem az ütései Joshuának sokkal iskolázottabbak, szebben kivitelezettek, az ütőereje meg javulás ide, vagy oda, még mindig jelentősen jobb szerintem Joshuának. Fizikálisan nem tudom, hogy erősebb-e, de jelentős különbség nem hinném, hogy lenne. Joshua 110 kiló szín izom úgy, hogy neki ez alacsony súly... Fury 120 most, de akkora szalonna van rajta, amiből egy évig el lenne egy magyar család...

» deontay   válasz erre
    2022-04-24 00:12:00

@La Cucaracha: És ha azt veszed alapul, hogy mindenki épp azzal kell, hogy bokszoljon, aki szemben áll vele? :)
Azaz, Fury ellen másképp fogsz kinézni, mint az addigi meccseiden. Whyte nem lett kutyaütő C kategóriás, csak épp most egy óriási termetű, nehezen kiszámítható mozgású, alapállását váltogató, önmagában feltétel nélkül hívő bokszoló ellen kellett valamit mutatnia.

    2022-04-24 00:10:57

@BlaZe: Arról nem is beszélve, amit senki se említ meg. Ha Furyban van motiváció (márpedig Wilder ellen volt, és ma is láthattuk, hogy itt is), akkor olyan taktikát dolgoznak ki a meccsre, és ő úgy készül fel, mint nagyon kevesen. Ha kis súlyt akart, azzal ugrált, aztán felhízott és azzal nyomorgatta Wildert, most meg ismét könnyebb volt, hogy gyorsabb legyen. Ezzel kb. ki is húzta a méregfogát Whyte-nak, mert képtelen volt utolérni testen.
Usyk ellen szerintem még a 115-117 kilóba is benézne, mert azt a hatalmas mérethátrányt, amiben Usyk van, csak a gyorsaságával tudná áthidalni. És Fury is gyorsabb lenne.

Nem trollkodásból, de én egyáltalán nem látom azt, hogy Usyknak bármennyi esélye lehetne.

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-24 00:10:31

Imádom Usykot meg furyt is, kettő közül meg a Kozáknak szurkolnek. De sajnos úgy hiszem kevés lenne az en szurkolás ok, főleg hogy tényleg nem tudjuk hogyan teljesít most Usyk, milyen a fizikai állapota, honnan kell építkezni e újra stb.. Simán benne van az is hogy Joshua visszaszerzi tőle az oveket és akkor meg egy nagy brit meg nagyobb rekordszámú meccsre osszejonnenek, de usykert szerintem nem jonne vissza Fury ha most a visszavonulás mellett dont. Ahhoz usyknak óriási kampányt kellene folytatnia Fury ellen, vagy nagyon meggyőzően kiütni joshuat egy elegge egyoldalú meccsen. Fury joshuat várnám, Fury Usykot nem, szerintem birkózás lenne és usyknak nem ízlene Fury minden szögből érkező villám sallere, bellew is amíg bírta mindig talált, csak ezek tényleg nehéz pofonok lennének…

» butters01   válasz erre
    2022-04-24 00:08:05

@Bredan78: Én írtam (még a mérkőzés előtt), hogy örülhet Lewis, mert most megtört az átok. :)

    2022-04-24 00:07:34

@deontay: Nekem nem változott ettől a véleményem, én nem azt írtam, hogy Whyte legyőzte volna Wildert, hanem azt, hogy hiteles kihívója lenne :)
Nyílván az eddigi meccseiből tudok kiindulni, de ilyen luftokat nem tudom mikor ütött Whyte, először majdnem elkapcsoltam a meccset, mert azt hittem hogy a film+-on nézem a Banános Joe-t. Meg azért kihordott Parker ellen keményebb ütéseket is Whyte, úgy látszik Povetkin valami maradandó kárt okozott benne :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-24 00:06:57

Majd jön Joyce...

    2022-04-24 00:05:11

Szép volt a felütés Fury-tól, jól elkapta vele Whyte - ot. Pedig azért látszott hogy Whyte nyerni akar ment előre, de hát elég egy hiba. Nagyon jó lenne azért ha Furko még nem vonulna vissza, és láthatnánk AJ ellen.

» horvath gergo   válasz erre
    2022-04-24 00:04:42

@deontay: Teny hogy Wilder veszelyes bunyos, de sztem Usyk is kibokszolna. Es mar soha nem lesz a regi ket ekkora veres utan amit Fury-tol kapott.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2022-04-24 00:03:54

@deontay: Szerintem egy hajszálnyit alábecsülöd azt a tényt, hogy Fury azt a 206 centi magasságát és 120 kilóját ügyesen tudja mozgatni a ringben. Beleértve azt is, hogy oda tudja tenni az ütés mögé. És még gondolkodik is.

    2022-04-24 00:03:38

Szerintem egy jó Wilderre még mindig szükség van a mezőnyben, de szerintem ő már mentálisan annyi.

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-24 00:03:31

@deontay: Remélem ezek után Wilder önbizalma is egy kicsit helyrejön és kezd magával valamit, mert Furyn kívül mindenki ellen jó esélye van.

    2022-04-24 00:01:58

@deontay: Remélem ezek után Wilder önbizalma is egy kicsit helyrejön és kezd magával valamit, mert Furyn kívül mindenki ellen jó esélye van.

    2022-04-24 00:01:45

Aki Arénán vette meg a meccset, ne felejtse el lemondani a csomagot, mert különben megint számláznak májusban.

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-24 00:01:37

@LLopez: Azért nem 150 centi Usyk, azzal a sebességgel és lábmunkával, ami neki van el fogja találni Furyt is.

» deontay   válasz erre
    2022-04-24 00:00:47

@deontay: Persze, mert szétcsapta Wildert, ezért most utálod Fury-t. Ez oké is, de azért hülyeségeket beszélni... Joshua soha nem bokszol technikásabban, mint Fury, és főleg nem erősebb. Lehet, hogy az egy ütéses ereje jobb Joshua-nak, de hogy fizikálisan Fury sokkal erősebb, az biztos. Alapból is egy kétszer akkora fickó mint Joshua, naturálisan. Lehet, hogy Usyk - aki zseniális - jobb picit mint Fury ezekben, csak akkora méret és erőhátránya van, hogy azt kompenzálni elég nehéz úgy, hogy Fury nem szarik be, és mentálisan nagyon erős.

» Streky   válasz erre
    2022-04-24 00:00:10

@Sarkozi Robert: Ebben igazad van. Én ettől függetlenül Usykra teszek.

» deontay   válasz erre
    2022-04-23 23:59:42

@Bredan78: Lehet, Lewis Furyt tippelte, de a meccs előtt Whyte-ra fogadott ????

    2022-04-23 23:59:26

Bődületesen nagy felütés! Fél gőz is bőven elég volt Furynak ma... Whyte hamar frusztrált lett ,szétesett a taktika kb 1 perc után. Idegelieg tűnik gyengének a jamaicai ,nem az ő szintje ez már.

» Dirhanka   válasz erre
    2022-04-23 23:59:05

@La Cucaracha: Nyilván nem, de ezek után szerintem te is vàltoztathatsz kicsit a veleményeden Wilderrel kapcsolatban.

» deontay   válasz erre
    2022-04-23 23:58:50

Azért a leglényegesebb dologról még senki nem ejtett szót. Lewisnak végre sikerült egy meccs győztesét jól megtippelnie :)

» Bredan78   válasz erre
    2022-04-23 23:58:27

Furynak szép merlege van : 2 Chisora, Wladimir, 3 Wilder (1 döntetlen) és most Whyte.

    2022-04-23 23:56:55

Usyknál óriási kérdés, hogy egyáltalán mennyire viselte meg, és ment rá a karrierjére a közelmúltban történtek. Lehet, hogy soha többet nem látjuk bokszolni. Fury valóban egy érdekes pali. Már ahogy a ringben kinéz. Az amorf testével, a hülye mozgásával, a lehetetlen magasságával, a tohonya testalkatával. Dehogy kib@aszott jó bokszoló, az tuti. Klicsko sem véletlenül volt beszarva a meccsükön. Egy rutinos, többszörös világbajnokról beszélünk. Csak érezte, hogy hoppá... És folyamatosan bizonyít. Wildert leiskolázta.
Azt gondolom Joshua esélye, max egy lucky pucnh lenne. De 10-ből minimum 8x Fury nyerne.

És hát marad Usyk. Személy szerint erre lennék legjobban kíváncsi. Szvsz Fury testi előnyét még Usyk sem tudná orvosolni, és kikapna, de benne látok legalább esélyt. Remélem összejön.

    2022-04-23 23:56:07

Nagyon komoly volt Fury, alig várom az Usyk/AJ ellenit

» PeteTheGreek   válasz erre
    2022-04-23 23:55:43

@deontay: Regebben en is, de Fury mar nem ugy bokszol mint Klicsko ellen. Siman ut akkorat, hogy Usyk fekudjon. Az viszont, hogy Usyk hogy erne el Fury fejet szamomra nagy rejtely, a testet meg aztan utheti egy Usyk szintu uto, nagyon jol vedi, elmozog, meg sem erzi. Meg az a nagy blomba zsir is vedi a derekat.

» LLopez   válasz erre
    2022-04-23 23:55:35

Na most, lehet szidni Whyteot, de ki ne találja senki hogy Schwarz, Seferi, Szpilka meg a 100 éves Arreola hitelesebb WBC kihívó lenne :D

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 23:55:10

@deontay: Joshua szebben bokszol, de ring IQ-ban messze van Fury-tol, es ez sokat szamit Usyk ellen. Erre meg rajon a hatalmas meretelony is amit nyilvan kamatoztatna a meccsen Fury.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2022-04-23 23:55:05

@deontay: Fury a jobb

    2022-04-23 23:53:40

Whyte minimális esélye a Povi elleni 2. meccsre épült. Holott akkor az orosz már bőven pályája végén volt. Sőt, már az első meccsen is a végén volt, de nagy rutinjaval szépen kiütötte a brittet

    2022-04-23 23:52:19

@Sarkozi Robert: Szerintem Joshua szebben, technikásabban bokszol, mint Fury és erősebb is. Fury gyorsabb, jobb a lábmunkája és jobb a kondija. Csak ezekben Usyk klasszisokkal jobb nála. Én Joshuát veszélyesebbnek éreztem Usykra és érzem a mai napig is.

» deontay   válasz erre
    2022-04-23 23:52:08

@deontay: Furyra meg azt mondták, hogy majd most Whyte megmutatja, milyen az, amikor kihívás elé állítják meg kapja majd a testütéseket ;)

» bandi78   válasz erre
    2022-04-23 23:52:05

Kicsit megalázó volt ez a kiütés egy vb címmeccsen annyira sima volt, Fury kiosztott egy állast és jól van szevasz ellökte...

» PedroMagi   válasz erre
    2022-04-23 23:51:35

@emgabor: Persze, hogy nem.

    2022-04-23 23:51:05

@bees: Ezt mondták Joshua ellen is. :)

» deontay   válasz erre
    2022-04-23 23:50:31

Szerintem nem ez volt azbutolsó meccse

» emgabor   válasz erre
    2022-04-23 23:50:25

@BlaZe: Ezért írtam, nekem akadozott, és az alapján úgy láttam, hogy ez egy lecsúszott felütés volt, de majd megnézem jó minőségben is.

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 23:50:18

@deontay: Azert Fury nem Joshua, es nalam meg Joshua is elvitt 4 menetet. Nagyra tartom Usyk-ok, de sztem pont Fury lenne palyafutasa legnagyobb kihivasa.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2022-04-23 23:50:04

@La Cucaracha: Nagyon tiszta, brutális felütés volt. A lassítás alapján nem csoda, hogy annyi volt Whyte-nak.

    2022-04-23 23:48:57

Mekkora showman, atyaég. :)

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 23:48:14

@apple: Köszönöm! Ahogy olvasom a kommenteket be is jött, hogy nem egy szint a kettő.

» bandi78   válasz erre
    2022-04-23 23:48:09

Isteneeem, teljesen lehúzhatja a redőnyt a nehézsúly... erre ment el 94k néző? White a 4. menetben a seggén szedte a levegőt és lement az első lecsúszott horogtól. Így készül fel egy profi az élete legnagyobb napjára? Remélem ez a majom nem vonul vissza, hátha még Joshua vagy Usyk megfekteti, mert ez így egy talicska sz.r.

    2022-04-23 23:47:23

@deontay: És emellett kb 20 centivel alacsonyabb és közel 30 kilóval könnyebb is, mint Fury.

    2022-04-23 23:47:03

@LLopez: Azért nem teljesen a semmiből. Volt Furynak pár igen szép és látványos találata már előtte is. PL egy menettel korábban bevitt egy igencsak pofás testütést lengőbordára. Whyte mozgását viszont egyenesen fájdalmas volt nézni, tényleg olyan érzésem volt, mintha egy Bud Spencer filmet néznék, csak annyi különbséggel, hogy a művész úrnak ültek is az ütései a filmen...

» Bredan78   válasz erre
    2022-04-23 23:46:58

@bandi78: 1 forintot sem ert a meccs. Ne sajnald

    2022-04-23 23:46:35

Úgy látszik Whyte nem nagyon bírja a felütéseket. Povetkin is azzal kapta el, ez meg (akadozott a visszajátszás) úgy tűnt, hogy nem is volt tiszta találat.

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 23:45:57

@deontay: Usykot is valószínű ki fogja ütni, ne legyen efelől sok kétséged :D

    2022-04-23 23:45:52

@deontay: Fury ennyit bokszolt mert ennyi elég is volt . Azért szerintem te sem gondolod komolyan , hogy most a maxot kihozta .
Usyk ellen nézném meg a legjobban én is , de hogy bohócot csinálna belőle ? Azért azt kétlem .
És az Usyk - Joshua mondjuk annyiban más volt , hogy ott a mai kor nehézsúlyú krémje csapott össze . Most pedig ebből a párosításból az egyik egy leendő kapuőr vagy egy Chisora fiatalabb verzióban :)

» Morrison0327   válasz erre
    2022-04-23 23:45:38

@GaiusM: "Kíváncsi vagyok, hogy milyen Fury szidalmaitok lesznek még ezek után. :D"
Minden eddigi áll részemről! Cséphadaró,félpofontól meghaló,merevlábú Whyte legyőzésével mégis mekkora falakat döntött le Fury? :) Semmit! Ha most visszavonul,a legnagyobb kihívások elől lép le!

» Thotesz   válasz erre
    2022-04-23 23:45:27

Az egész Wembley Fury-ért őrjöngött. Whyte nem több egy szabálytalankodó parasztnál. Csak szabálytalankodni tudott, utána meg jött az általa már jól ismert ringvászon.

    2022-04-23 23:45:16

Biztos, hogy kőkeményen edzett Fury erre a meccsre látszott végig. Hihetetlen karakter.

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 23:45:11

@BlaZe: Nyilván az nem a realitás volt, leírtam azt, amit látni szerettem volna. Viszont nézd meg, hogy milyen gyors, technikás Usyk, milyen a lábmunkája. Utána nézd meg ezt a meccset és mond azt, hogy Fury jobb...

» deontay   válasz erre
    2022-04-23 23:45:04

Láki páncs

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 23:44:50

Azért mekkora mák, hogy Fury ezzel a felütéssel most nem magát verte telibe :)

    2022-04-23 23:44:48

@Morrison0327: es Swartz is felertekelodott.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2022-04-23 23:44:44

Mondjuk az a lökés nem volt szép - bár jelentősége már nem volt.

» emgabor   válasz erre
    2022-04-23 23:44:36

@miskacarus: Siker köszönöm ????

» supras   válasz erre
    2022-04-23 23:44:14

Hat ahhoz kepest hogy evekkel ezelott meg sajat magat verte szajba felutes kozben. Ez marha szep utes volt, a semmibol huzta elo :D

» LLopez   válasz erre
    2022-04-23 23:43:58

@deontay: Szerintem ő nem bokszol Whyte-al,bár ki tudja.

» robhalford   válasz erre
    2022-04-23 23:43:55

@deontay: Whyte-ból? Persze. :)

» Streky   válasz erre
    2022-04-23 23:43:20

Wilder felértékelődött e meccs után kicsit . Ott legalább 3ból 2meccsen megszenvedett Fury a győzelemért .

» Morrison0327   válasz erre
    2022-04-23 23:42:56

@deontay: Úgy, ahogy Whyte is kiütötte? :)

    2022-04-23 23:42:55

Lewis ígéretes végre

» csikimacko   válasz erre
    2022-04-23 23:42:50

@kovban: Hey-hey, Bud Spencer lenyomta Joe Bugnert is :D

» bandi78   válasz erre
    2022-04-23 23:42:27

Most rakjuk ezt a meccset oda az Usyk vs Joshua mellé... Usyk bohócot fog ebből a fickóból csinálni....

» deontay   válasz erre
    2022-04-23 23:42:03

@patton: de hányszor már könyörgöm?

    2022-04-23 23:41:54

@Bredan78: “Hát a mozgásából meg az inditott ütéseiből ítélve úgy fest Whyte Bud Spencer filmeket nézett edzés helyett...“

:D:D:D

» kovban   válasz erre
    2022-04-23 23:41:18

Whyte be lett árazva. Remélem ezúttal nem megy pereskedni.

» patton   válasz erre
    2022-04-23 23:41:18

Na, mi lett a vége?
Sajnálhatom, hogy ultiztam helyette és nem fizettem elő az Arenara és csak holnap nézem meg? :)
A magyar PPV hogy teljesített?

» bandi78   válasz erre
    2022-04-23 23:41:05

Fury rendesen elkapta Whyte-ot. :) Szép KO volt.

    2022-04-23 23:41:03

lassan ott tartunk hogy Fury-ban mara egy egyuteses KO kiralyt tisztelhetunk

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2022-04-23 23:40:57

Abszolút papírforma meccs,kötelező letudva.

» robhalford   válasz erre
    2022-04-23 23:40:28

Na Dillian ezek után jöhetsz azzal , hogy te lehetőséget sem kapsz ..
Nem akarom én őt lehúzni feltétlen nincs felé utálat sem .. de ezt a mai teljesítményt bármelyik B kategória alja bunyós lehozta volna.
Csalódás volt ez a meccs :/

» Morrison0327   válasz erre
    2022-04-23 23:40:11

@GaiusM: Phenomenal eldörzsölt egy könnycseppet :)

    2022-04-23 23:39:36

Ezért nem lehet ész nélkül rámenni Furyra. Emiatt volt óvatos Wova is...

    2022-04-23 23:39:31

Hát a mozgásából meg az inditott ütéseiből ítélve úgy fest Whyte Bud Spencer filmeket nézett edzés helyett...

» Bredan78   válasz erre
    2022-04-23 23:39:26

Kíváncsi vagyok, hogy milyen Fury szidalmaitok lesznek még ezek után. :D

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 23:38:59

Whyte szépen lecsulázta a bírót.

Bántam volna ha ezért a meccsért fizetek :D.

» fotelharcos   válasz erre
    2022-04-23 23:38:41

Ú de nagy NULLA volt ez a teljesítmény, meg a meccsi is.

    2022-04-23 23:38:34

mekkora szar volt ez :)

» Winwin   válasz erre
    2022-04-23 23:38:17

Na gyerekek, HELYÉN KEZELJÜK WHYTEOT?????????????????????????????????????????????

    2022-04-23 23:37:57

Whyte is csúnyán elbukott. Ez ilyen. :)

    2022-04-23 23:37:52

:)

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 23:37:52

Hát ez lol...

    2022-04-23 23:37:44

No komment Bob Sapp se ütött ilyen lengőket.

    2022-04-23 23:36:48

Nagyjabol ezt vartam a meccstol. White ezen a szinten ennyit tud, csak Hearn ugyesen kore epitette a Hype-ot, hogy sokan mar elhittek felveheti a versenyt a mezony legjobbjaival.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2022-04-23 23:36:33

5-0 , ilyen mederben szerintem a 9.menet körül vége is lesz ennek .
Szörnyű a meccs sajnos .

» Morrison0327   válasz erre
    2022-04-23 23:35:13

Jo szar ez a meccs

    2022-04-23 23:35:12

Óriási csalódás Whyte. Nem egy szint a két öklöző.

    2022-04-23 23:34:52

@Morrison0327: Igen arra... ez botrány!

» deontay   válasz erre
    2022-04-23 23:34:34

@deontay: Arena 4-es közvetítésre gondolsz ?
Magyar kommentárnál már megszoktam sajna , Lomachenkonál is mindig ez ment :D

» Morrison0327   válasz erre
    2022-04-23 23:32:38

Ez a kommentálás botrányos!! Mit képzelnek ezek?! Nem a Fury fan klubban vannak, hanem egy PPV gálán kommentálnak...

» deontay   válasz erre
    2022-04-23 23:30:34

4-0, egyenlőre szinte egy durvább sparringnak tűnik nekem, aztán lehet csak többet vártam :D.

» fotelharcos   válasz erre
    2022-04-23 23:30:27

Jól láttam hogy valaki megdobta valamivel Whyteot ? :D
Mint ha egy poharat láttam volna csattanni a ringkötélen vagy a hátán :D

» Morrison0327   válasz erre
    2022-04-23 23:29:56

Mi történik itt?

    2022-04-23 23:29:42

Kocsog ez a Whyte bmeg...

» LLopez   válasz erre
    2022-04-23 23:27:06

Azok a parasztlengők te jó ég.

    2022-04-23 23:25:43

Whyte marha tanácstalan , márpedig így Fury játszva ki fogja bokszolni .

» Morrison0327   válasz erre
    2022-04-23 23:25:01

Többet vártam Whytetól, ez eddig elég kevés :(

» PeteTheGreek   válasz erre
    2022-04-23 23:24:20

Whyte nem mer támadni. Így nehéz lesz

    2022-04-23 23:23:54

Az eddigiek alapján Wilder kiütötte volna Whytot, 2-0 Fury.

» fotelharcos   válasz erre
    2022-04-23 23:20:53

@Freddie: Válts a főoldalon a főmeccs streamjére

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 23:20:51

Whyte lehet betalál egy nagy pofonnal de ez a meccskép egyelőre nem igazán neki jó .
Ha ilyen mederben fog ez menni , a végére el fog fogyni .

» Morrison0327   válasz erre
    2022-04-23 23:20:47

Gyalázat az Aréna 4... Elmegy a jel..tölt... A magyar kommentárt hallani de semmit az arénából..

» Freddie   válasz erre
    2022-04-23 23:17:35

Megy a meccs amúgy, csak nekünk nem.

» shaderlold   válasz erre
    2022-04-23 23:17:16

De hülye rendszer ez

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 23:17:10

Váltsatok át megint, új stream indult

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 23:17:01

reklámszünet ilyenkor? gyanús h elment az adás

» shaderlold   válasz erre
    2022-04-23 23:16:03

Megállt ez a szar...

» deontay   válasz erre
    2022-04-23 23:13:35

Másnak is leállt ez a szájbabaszott Aréna4?

» PeteTheGreek   válasz erre
    2022-04-23 23:12:39

Miaf*sz elment az Aréna stream is

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 23:12:17

Na gyerünk Whyte, menj rá már az elején, más esély nem lesz. Hajrááááá

» PeteTheGreek   válasz erre
    2022-04-23 23:09:28

Meg van, Köszi!!!!

    2022-04-23 23:09:00

Nagyon sok jó link van, köszi srácok, ti vagytok a legjobbak! :D

» fotelharcos   válasz erre
    2022-04-23 23:08:57

@GaiusM: Jó, hát ennyi kell, nekem a Wilder II meccsen is tetszett Fury bevonulása :D

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 23:08:46

@La Cucaracha: Igen, de az mondjuk jár egyelőre.

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 23:07:03

@GaiusM: Áhh, azért a trón befigyelt :D

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 23:06:26

@GaiusM: Meg is lepődtem.

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 23:05:37

Éreztem én, hogy nem lesz semmi extra hacuka most.

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 23:04:15

@LacKO: Nyomj rá a közepére, és addig nyomkodd, amíg el nem indul. Elsőre nekem sem ment, egy csomó reklám oldal bejött.

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 23:03:00

@GaiusM: Abban mi az izgalmas, ha leülsz, és nyugodtan megnézed?:)

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 23:02:26

@La Cucaracha: a video nem indul

    2022-04-23 23:02:09

Ezért döntöttem úgy, hogy nagy fogszívva előfizetek mégis.

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 23:01:46

Jellemző, hogy az előző meccs alatt 3-szor állt le a stream, a 12 menet alatt, most Whyte bevonulásán már négyszer :S

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 22:58:33

@LacKO: De maga az oldal sem tölt be? Vagy megjelenik a fekete háttér, csak maga a videó nem indul?

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 22:53:42

Tippem... Whyte KO! Hajrá Dillian!

» deontay   válasz erre
    2022-04-23 22:53:13

Biztos én vagyok a béna de nem jón össze

    2022-04-23 22:50:07

@LacKO: próbáld meg kikapcsolni a reklám blokkolót ha van,lehet az gond

» Dirhanka   válasz erre
    2022-04-23 22:47:45

Francba, meghallgattam volna 94000 ember torkából a Sweet Caroline-t...

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 22:47:41

@LacKO: A givemenbastreams?

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 22:45:16

@LacKO: http://www.hesgoal.com/news/Bo... Nem tudom hogx a maint adja e de szar minőségben hibátlanul megy xD

» butters01   válasz erre
    2022-04-23 22:45:07

Sziasztok!

Segítséget kérnék. Nekem sehogy nem jön be a belinkelt setream. Valami tipp, vagy másik stream? Köszönöm

    2022-04-23 22:43:33

@supras: http://givemenbastreams.com/bo...
Solino linkjet probald. Telefonrol lovom tv re es kozel HD minoseg.

» miskacarus   válasz erre
    2022-04-23 22:42:53

@supras: http://www.hesgoal.com/news/Bo...

» butters01   válasz erre
    2022-04-23 22:42:18

Na gyerekek, lassan be lehet venni a magnézium kapszulákat, nem vállalok felelősséget a diszlájkokért :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 22:41:26

@supras: Ez Solino egyik linkje , Chrome -val nyitottam meg azóta jó

http://givemenbastreams.com/bo...

» Dirhanka   válasz erre
    2022-04-23 22:39:22

@supras: Nekem Solino utolsó linkje jó eddig, 3-szor akadt meg a 11 menet alatt, de ha lestoppoltam, és a playre nyomtam, folytatódott, és jó a képminőség is. Annyi, hogy vagy 3x kellett a playre nyomnom, mire elindult, addig meg bejöttek ilyen reklám oldalak.

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 22:37:58

@supras: Azt az ablakot be kell zárni

» emgabor   válasz erre
    2022-04-23 22:36:08

@emgabor: Hát ezt szeretném én is tudni ???????? az unibetes oldal jön be

» supras   válasz erre
    2022-04-23 22:35:11

Elvileg igen, gyakorlatilag még nem láttam ilyen procedúrát élesben. Sajnos a jelzett súly néha köszönő viszonyban sincs a valódival

» supras   válasz erre
    2022-04-23 22:34:30

@supras: Miért?

» emgabor   válasz erre
    2022-04-23 22:32:59

@supras: Most néztem egy videót arról a meccsről, tényleg elég kicsinek tűnik a kesztyű.
Mondjuk nem tudom, hogy mi alapján ellenőrzik, lemérik? Nekem pl a 10 unciás kesztyűmnek ugyan akkora a súlya, mint a 12 unciásomnak, viszont a tizesbe valamivel vekonyabb a szivacs.

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 22:31:40

Én se telefonon se gépen nem tudok streamet indítani

» supras   válasz erre
    2022-04-23 22:27:20

Fú ez de rossz meccs...

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 22:23:44

@La Cucaracha: :O

Az igen :)

» Solino   válasz erre
    2022-04-23 22:20:00

@La Cucaracha: Valószínűleg ott volt a megbeszélt is, vagy Rivas-ék nem is gondoltak ilyesmire. De szerintem Hearn elsikálta egy kis zsebpénzzel.

» supras   válasz erre
    2022-04-23 22:17:45

Ha valakinek szüksége lenne rá, ez jól működik. https://my.buffstreams.tv/live...

    2022-04-23 22:05:48

http://buffstream.io/boxing-st...

» racketeer   válasz erre
    2022-04-23 22:04:50

@butters01: Elvileg ez, ami most kezdődik, utána jönnek Furyék.

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 21:54:10

Hány meccs van meg a main előtt?

» butters01   válasz erre
    2022-04-23 21:51:31

Szerintem most Fury ilyen jógyerek lesz, és nem lesz semmi extra öltözet. (persze csak tipp). Bejön, mint aki a hatodik meccsén lép ringbe.

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 21:48:47

Egy pankrátor a szakértő?

» shaderlold   válasz erre
    2022-04-23 21:43:13

Emberek...
Tudom sokkal nagyobb merítési lehetőség meg minden, de nekünk lenne összesen 10 ilyen bunyósunk összesen mint ezeknek van egy súlycsoportban...nem világklasszisok de brutál kemény gyerekek.

» El Doggy   válasz erre
    2022-04-23 21:43:00

A legjobb, ami történhetett Lowe szempontjából, hogy vége lett a meccsnek. Nem sok köze volt hozzá, ritkán látni valakit ennyire menni a pofonért. De ez legalább végre bokszmeccsnek nézett ki.

    2022-04-23 21:42:29

@supras: Erről nem is hallottam. De nem úgy van, hogy a mérkőzés előtt az ellenfél csapatából ellenőrzik a kesztyűt, hogy megfelel-e?

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 21:39:33

Kamillázott a kopasz rendesen..

» PedroMagi   válasz erre
    2022-04-23 21:39:14

@Solino: Nem viccből írtam :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 21:38:40

hagyja, hogy odabassza a kötélhez, majd az arccal kifelé lévő csávónak beverjen

» Winwin   válasz erre
    2022-04-23 21:38:34

@Winwin: Igen

» butters01   válasz erre
    2022-04-23 21:37:26

kicsit fasznak tűnt a bíró

» Winwin   válasz erre
    2022-04-23 21:36:42

Mit csinál a bíró???

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 21:35:28

jó angol bunyó ez a lowe-ball

» Winwin   válasz erre
    2022-04-23 21:34:27

@Dirhanka: Jajja , nem is hallottam még a srácról de kellemes meglepetés . Csak az a fejelés nem kellett volna igazából . :/
Nem tudom mire lesz elég Ball hosszú távon , de kis pitbull .

» Morrison0327   válasz erre
    2022-04-23 21:33:40

Lowe nadrágján lassan eltűnik a piros kereszt.

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 21:32:58

Ball nagyon jól bokszol a magasabb ellen , kimondottan jó meccs

» Dirhanka   válasz erre
    2022-04-23 21:31:37

Át kell váltani a főmeccs streamjére Aréna 4-en.

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 21:10:10

Buszsofőr felütés, megragadta a sebváltót... Eddig nincs nagy disszonancia a meccsek és a közvetítés között :) Reméljük a Fury meccsre marad még egy kis kraft.

    2022-04-23 21:06:45

@Subi: Szerintem ők is valami fura sütit ehettek :D

» Morrison0327   válasz erre
    2022-04-23 21:03:53

Vész esetére 37 streamet gyűjtöttem be. :D

Egyszerre hármat futtatok, és most éppen ezen nézem: http://givemenbastreams.com/bo...

» Solino   válasz erre
    2022-04-23 20:55:53

@Solino: Köszi! Ez most megy!

» Dirhanka   válasz erre
    2022-04-23 20:55:28

@shaderlold: Nem volt túl meggyőző szerintem se, de nincs amatőr múltja, és csak a 8. meccse volt, még tud fejlődni és elég gyors is volt.

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 20:54:48

Jake Paul lehet kifektetné Tommy Furyt.

» shaderlold   válasz erre
    2022-04-23 20:52:07

@Solino: Az előbb beküldtem 5 különbözü linket, erre csak egyet jelenít meg mindegyik helyen. Lehet, hogy egyesével kell akkor betenni.

» Solino   válasz erre
    2022-04-23 20:49:53

@Solino: Na ez tök jó minőségü,és akadásmentes.
Köszi.

» lacix76   válasz erre
    2022-04-23 20:49:31

@GaiusM: Hát de ez az... már kb. 4 szer erősítettem meg az emailemben...

» deontay   válasz erre
    2022-04-23 20:49:27

Ha megvagy ezzel, akkor úgy tudsz erre előfizetni, ha először megadod a számlázási adataidat, csak azt követően jön fel a fizetési opció.

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 20:48:29

@Dirhanka: Ne add fel, rohadt sok jó stream van.

Pl.:

1. https://gamerarcades.com/view/...

2. https://gamerarcades.com/view/... b/23-04-2022/others/17_00_FURY-vs-WHYTE.php

3. https://gamerarcades.com/view/...

4. https://gamerarcades.com/view/...

5. https://gamerarcades.com/view/...

» Solino   válasz erre
    2022-04-23 20:47:33

@deontay: A megadott email címedre küldött megerősítő linket, elvileg arra kellene kattintani. Ilyen esetekben én gmmailt használok mindig, mert a freemail, citromail, t-online, vagy akár a digis emailekre is sokkal lassabban szokott megjönni, de néha még a "szolgáltatók" spambe is teszik.

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 20:46:17

Sziasztok. Nem tudom mi van az Arena4+al, regeltem, megerősítem az emailt, rámegyek a PPV csomagra és folyamatosan azt dobja fel, hogy köszöni a regisztrációt, erősítsem meg... már kb. 4szer megcsináltam, de nem jó... valakinek valami tipp?

» deontay   válasz erre
    2022-04-23 20:42:30

Nagyon kemény dumákat nyomnak a magyar kommentátorok:
"Benyelte, mint a nagymama süteményét."
"Igen, ott nagyon meg gyepálta."

:D

    2022-04-23 20:39:27

@robhalford: Lassan feladom és elofizetek rá én is,megállnak streamek pár perc után

» Dirhanka   válasz erre
    2022-04-23 20:33:19

Ez jól működik: http://www.ovostreams.com/even...

» Solino   válasz erre
    2022-04-23 20:21:22

@Dirhanka: 10percig

» robhalford   válasz erre
    2022-04-23 20:10:49

Ekow Essuman (1,04-1,08) - Darren Tetley (7,50-9,50)

David Adeleye (1,01-1,03) - Chris Healey (11,00-17,00)

Tommy Fury (1,02-1,04) - Daniel Bocianski (10,00-17,00)

Isaac Lowe (1,70-1,91) - Nick Ball (1,91-2,20)

Tyson Fury (1,16-1,26) - Dillian Whyte (4,33-5,50)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2022-04-23 20:06:53

itt megy az undercard:

https://bingsport.com/live-spo...

» Dirhanka   válasz erre
    2022-04-23 19:39:13

@La Cucaracha: :D

Tessék, itt egy angol nyelvű:

https://www.sportekz.com/boxin...

» Solino   válasz erre
    2022-04-23 19:39:06

@La Cucaracha: Rivasék jelentették is, meg a meccsen Whyte nem a megbeszélt kesztyűben volt

» supras   válasz erre
    2022-04-23 19:31:51

Ez a román srác vagy nem 23 éves, vagy már meglátszik a fején a 0-10-es meccsarány. :D

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 19:19:42

Helikopteres ASMR zajlik a stadionról, már megérte... :D

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 19:05:10

Gyanítom, hogy 10-11 körül fog kezdődni A Király visszavonulása.

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 18:54:46

@Solino: Na, akkor még lehet, hogy érteni is fogok belőle pár dolgot :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 18:52:01

Itt van az első stream!

A gála magyar idő szerint 19 órakor kezdődik, amikor Kazahsztánban már 23 óra lesz.

A kazah nemzeti sporttelevízió, a Qazsport is közvetíti az eseményt:

https://qazsporttv.kz/ru/live

» Solino   válasz erre
    2022-04-23 18:45:27

Nem olvastam végig a kommenteket függetlenül csak leîrom ami bennem van. Sokan szerintem túl magasra rakják Furyt, nekem kicsit Floydos az önmarketingje. Okos de már sok. Elhiszi magáról és próbálja elhitetni, hogy ő a legjobb. Közben azon kívül, hogy megverte Klitchkot wilderrel bokszolt 3 évig ahol 3 mérkőzésből 5x volt padlón! Ebből kifolyólag nekem a védekezése kérdéses és most egy olyan test ütőt kap akivel életébennem találkozott és az ő teste azért nem acélos. Nálam ez a bunyó 50/50, de azért amiért Fury kerüli Joshuát, kerülte Whytot és inkább kiállt Otto Valinnal aki ellen majdnem kikapott (felszakadt a szemöldöke) én nagyon örülnék egy Whyte sikernek! ;)

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2022-04-23 18:44:25

Persze, hogy Fury mindenben jobb, de hát a box nem autóverseny :)
Whyte megbünteti testen a Királyt, aztán idő kérdése, hogy mikor lesz vége. Fury nem hülye, azért fogyott 120 kilóra, mert akkor nem puffan akkorát a ringvásznon, amikor elborul majd :)

Egyébként, a Rivas elleni meccsen 8 unciás kesztyűben bunyóztak?

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-04-23 18:17:59

Azért kiváncsi leszek, hányan fognak erre előfizetni, meglesz a 100 db?

» shaderlold   válasz erre
    2022-04-23 17:36:13

@GaiusM: Igen, igen, izgalmas lesz :D

» shaderlold   válasz erre
    2022-04-23 17:30:43

@shaderlold: Hát ezt is írják. Okostévés és konzolos böngészőn nem garantálják. :D

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 17:23:08

Aki meg Whyte-nak szurkol, itt láthatja, mennyi mindenen ment keresztül ez az ember, biztos nem adja majd könnyen magát. Többször leszúrták, meglőtték, maga távolította el a golyót, fiatalon, apa lett, stb. Nem fordítom le (kezdődik a kártyaparty, mindjárt elkések :)), de aki nem tud angolul annak biztos van Google translate is. Nem volt egyzserű útja oda, ahol tart, az tény. Voltak edzőtársak Tysonnal is, biztos ismerik a másik életét annyira, hogy ne ocsmánykodjanak.

https://www.thesun.co.uk/sport...

Győzzön a jobb! Szerintem Fury lesz az, egyszerűen egy másik szint mint Whyte. Persze ez nehézsúly, Whyte meg nem papíröklű és nem vattázott úton lett kihívó, szóval bármi IS lehet :)

» bandi78   válasz erre
    2022-04-23 16:46:29

Pár órával a meccs előtt Froch kikotyogta, hogy Furyéknál úton van a 7. gyerek. Micsoda egy pletykafészek ez a Cobra :)
https://www.mirror.co.uk/sport...

» bandi78   válasz erre
    2022-04-23 16:35:50

Remélem, hogy a SamsungTV-s böngésző lejátsza a PPV-t.

» shaderlold   válasz erre
    2022-04-23 16:33:26

@robhalford: Hát mert összességében Fury győzelme a megalapozottabb tipp. :)
Persze lehet megérzésre alapozva szubjektív tippet tenni, vagy az ismert Whyte-erősségekben hinni, hogy az a balhorog kifekteti Furyt, avagy a testütésektől lesz neki kampec, de 10 meccsből ezek úgy 1-2-szer fordulhatnak elő. És igen, az az 1-2 lehet rögtön az "első" meccsen is. :)

    2022-04-23 15:32:18

@shaderlold: Ez nekem is szemet szúrt. :D

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 15:31:36

Nem mert senki Whyte győzelmet jósolni:)

» robhalford   válasz erre
    2022-04-23 15:22:18

@GaiusM: Csak nekem ott a kis lakat ikon az előmérkőzések ikonján, azért gondolom, hogy azt csak az arena4+ előfizetők láthatják.

» shaderlold   válasz erre
    2022-04-23 15:13:54

@GaiusM: "Fury nagyobb ütő mint Whyte..." hát igen.

» shaderlold   válasz erre
    2022-04-23 15:12:19

@shaderlold: De igen, idézem:

- A csomag tartalmazza a nehézsúlyú címmérkőzést
- Az előmérkőzéseket
- Full HD közvetítés magyar kommentárral (ezt mondjuk én szívesen elengedném, borzalmas mennyiségű hülyeségeket szoktak mondani, remélem lesz választható angol nyelv). :D

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 15:08:13

@bandi78: Meg ahogy nézem, mintha az undercardra nem vonatkozna a PPV :D

» shaderlold   válasz erre
    2022-04-23 15:05:43

@GaiusM: Kicsi, sárga, lehúzós de a mi PPV-nk :D :D

» bandi78   válasz erre
    2022-04-23 14:49:07

Na előfizettem. Viszont közérdekű!!!! Ahogy néztem, a leírások alapján egy a PPV konstrukció MEGÚJULÓ! Ha nem akarod, hogy a következő hónapban is levonják a 4000 Ft-ot ki tudja mire, a gála után javasolt azonnal le is mondani!

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 14:35:24

Amit szeretnék: Whyte első menetes k.o.
Ami realitás: Csúnya boxal Fury nyer pontozással! Az Arena4+ meg bekaphatja!

» Thotesz   válasz erre
    2022-04-23 14:23:26

@GaiusM: Egyetértek, Fury egy üde foltja a mai nehezsulynak.. Eleve ez egy sokkal erősebb korszak mint Wladé, és szemely szerint en sokkal jobban varom a meccseit, és lassuk be sokkal izgalmasabb bunyos a stílus valtasaival, meg azzal hogy akár úgy is képes győzni hogy előtte a padlón volt.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2022-04-23 14:03:20

Szerintem nem nézi le, sőt én csatlakozom Bandihoz, hogy jó lett a felkészülése. Ha lenézné, vagy nem érdekelné a meccs, akkor folytatódott volna a súlygyarapodása Wilder után (amit nagyon sokan akkor is már annak hittek, hogy elengedte magát). Ahogy mondtam is talán a mérlegelős videónál, hogy a derekán levő úszógumi egyáltalán nem biztos, hogy csak háj. Ne feledjétek, hogy 180-190 kilósból jött vissza, ott a nagy bele miatt megnyúlt a bőre, és bár ez nem annyira látványosan nagy fogyás, de az a bőr magától nem tűnik el. Az ott remeg -lebeg, amíg újra bele nem hízik, vagy meg nem plasztikáztatja. Szóval szerintem az ott eléggé csalóka. De ha megnézitek a vállait, szerintem ennél erősebb még sose volt Fury, az edzésvideóin is látszott, hogy olyan izomtömeg van alatta, mint még sose.

Fury egy showman, és imád szerepelni, mégis bejelentette a felkészülése elején, hogy csendben lesz, mert erre koncentrál. Ez maradéktalanul be is tartotta, nagyon fegyelmezetten csinálta végig. Akár visszavonul, akár marad (én azért egy AJ, vagy Usyk elleni meccset megnéznék még), szerintem ma este kőkemény lesz, és akármilyen taktikát találtak ki, azt fogja végigvinni.

Egyébként van még egy érdekes jelenség. :) Amikor Wlad ült a trónon, mindenki azért rítt, hogy mennyire unalmas, sótlan a bajnok. Most itt van Fury, aki meg pont az ellenkezője, de ez se jó. :)

» GaiusM   válasz erre
    2022-04-23 13:45:05

Amúgy kíváncsi vagyok mennyire igaz ez a visszavonulásosdi…
Nekem ebből az tűnik ki, h teljesen lenézi Whyte-ot, és biztos a győzelmében…

Ha nem nyer, akkor nehezen tudom elképzelni, h éneklés helyett a végén azt mondja , hogy megmondtam ez lesz uccsó eddig volt lehetőségetek, így jártatok ..

Ez így elég fura :D

» nemexpert   válasz erre
    2022-04-23 13:28:53

@yoda: Whytetot komolyan meglepte Chiso az biztos , viszont a második meccsükön egy tudatosan, jól felépített stratégiát követve kérdőjel nélkül tett pontot az ügy végére. A pontozás ott is fej-fej mellett haladt ,de ez már inkább annak volt köszönhető, hogy várta ,amíg Chisora kvázi ellövi a muníciót.

Egy kicsit mindenben jobbnak látom Dilliant, talán Chiso fizikaliag erősebbnek tűnik . Whyte gyorsabb, kombinatívabb , technikásabb,mozgékonyabb és hát az a balhorog nem kevés bunyóst küldött már le. Sok más mellett még Whyte oldalán van a fegyvertény ,hogy megküzdött Povival és az első meccs ugyan csúnya KO vereség lett ,viszont amíg az az ütés be nem érkezett addig ő irányított. Nem volt már Povi fiatal, de ez nem sok mindenkinek sikerült a pályája során. Én ezt egy komoly rész sikernek tartom , hiszen az orosz Aj-t is oktatta jó 4 menetig. Összességében lehet sok az 1 klasszisnyi fölé értékelés ,én jobbnak látom Whytetot mint Derecket. Annyival viszont nem látom jobbnak h ne azt várjam meccstől amit. Ez egy sima Fury win lesz. Fury magasan a teljes mezőny felett áll, ring IQ-ját nézve pedig Terence Crawford magasságokban van. Nem túlzás jelenleg a legjobbnak nevezni.

» Dirhanka   válasz erre
    2022-04-23 13:24:01

@supras: De most nagyon összespanoltak, szerintem mindkettő jól járt a sok közös edzéssel. Meg még egy kiwi, mindig elfelejtem a nevét, valami ex focista, SBW(?). Ő is sokat profitált az edzésekből. Elviekben Parker a beugrós ha Whyte kitáncolt volna a mai meccsből, de sosem bunyóznának egymás ellen saját bevallásuk szerint.
Jó kis meccs lesz ez ma :)

» bandi78   válasz erre
    2022-04-23 13:23:22

Whyte KO/TKO, menetet nem írok, azt lehetetlen jósolni.

» rumble   válasz erre
    2022-04-23 13:20:16

Fury sulyabol latszik, hogy komolyan vette a felkeszulest, nem hagyta el magat 2 meccs kozott. A sulya miatt arra szamitok, hogy mobilis lesz, ha melegnek erzi a verekedest, akkor tud majd hatekonyan elmozogni, "huzni az idot". Whyte sokkal kisebb es rosszabb labon, mint Klicsko, emiatt nem is kell annyira vekonynak lennie, mint az ukran ellen.

Emiatt sajnos joval eselyesebbnek gondolom Furyt, mint ha Wilder elleni sullyal merlegelt volna, mert akkor tudnam feltetelezni, hogy nekiront Whytenak, es borul aki borul.

Szoval tippem egyertelmu Fury, de hajra Whyte :-)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2022-04-23 13:09:40

@yoda: "Dilian kétszer is fennakadt honfitársán, az első meccs konkrétan el lett csalva a második meg finoman szólva is kérdőjeles a részrehajló bíróval együtt."

Olyannyira fennakadt másodszor, mint Chisora szeme a 11. menetben. Az első meccs tényleg szoros volt, némi elfogultságtól nem mentesen én is Chosra győzelmet láttam, de aztán rengeteg ellenvéleménnyel is találkoztam, így az el lett csalva kifejezés azért nem egyetemleges igazság.
Ha ez nem is lenne elég, Whyte nagyobb és szerintem még ütőerőben is jobban áll, látszatra legalábbis nekem úgy tűnik. Parker elleni meccsük is arról tanúskodik, hogy míg az egyikük megugrotta az akadályt, a másik elbukott. Nem mondom, hogy Whyte világverő, de egyértelműen veszélyesebb mint Chisora. Hogy ez ma mire lesz elég az más kérdés.

Tippem szerint Fury kipontozza Whyte-ot.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2022-04-23 13:02:27

@bandi78: Parkerrel emlékeim szerint régebbi a kapcsolat. Amikor az Chisora ellen készült, akkor Fury felajánlotta neki az angliai termét és az egyik házát, hogy segítse a felkészülését.

» supras   válasz erre
    2022-04-23 12:31:43

"A Whyte-győzelem annyira merész tipp, hogy (bár, az az epikus nehézsúlyú "egy nagy ütés" benne lehet a meccsben, illetve Whyte kezében) arra maximum a felesleges heti zsebpénzünk egy kis részét érdemes rááldozni."

"Derek Chisora ‘willing to put his house’ on Dillian Whyte KO’ing Tyson Fury as he makes fight prediction"
https://www.thesun.co.uk/sport...

Szerintem sima Fury győzelem lesz, de Chrisora (amúgy Fury spanja) másképp gondolja :)


"amennyi betekintést enged Fury a felkészüléseibe, abból ember legyen a talpán aki bármi következtetést levon. Ránézésre sem lehet sok mindent megállapítani, hiszen Fury a fejünkben élő nehézsúlyú világbajnok képéhez képest, közel sem néz ki túl jól, sokan mégis arra hivatkoznak, hogy látszik rajta, hogy nem vette komolyan Whyte-ot."
Azért alkat-ügyileg magához képest (nyilván sosem lesz bodybuilder alkata) elég jó formában van és ha Tyson sokat nem is osztott meg a felkészüléssel kapcsolatban, Parker azért gyakran mondta, hogy veszettül edzenek, nem sanszos, hogy kicsit is félvállról vették Whyte-ot. Már önmagában az is sokat elmond, hogy Parkerral edzett, aki azért komolyan megizzasztotta Whyte-ot (sőt, szerintem verte is volna ha rendesebben felkészül arra a meccsre, de ez már Parker baja, szerintem jót tett neki, hogy Furyval edzett, remélem a ringben is tudja kamatoztatni valami nagy meccsen.).

» bandi78   válasz erre
    2022-04-23 12:23:30

Nem értek egyet a Fury féle dominanciával.
Whyte meg fogja tréfálni.

» nemexpert   válasz erre
    2022-04-23 12:21:30

@Dirhanka: Fury hektikus formája az állandó kérdőjel.
Viszont Whyte konkrétan Chisora 2.0
Minden fontosabb meccsét elbukta, persze kapott visszavágót, vagy kisegítették a pontozók, de annyiszor volt már beárazva, hogy nem értem miért lát még valaki többet bele, mint a Dellboyba.
Az 1 osztálynyi különbség igazolása közöttük azért visszás, mert Dilian kétszer is fennakadt honfitársán, az első meccs konkrétan el lett csalva a második meg finoman szólva is kérdőjeles a részrehajló bíróval együtt.
Szóval még ahhoz is jó indulat kell, hogy egyáltalán egy szintre tegyük őket, kivéve ha most legyőzi Furyt.

    2022-04-23 12:03:41

" Fury amúgy egyszerűen elővehetné a Chisora 2. meccs forgatókönyvét, és a jelentős ütőtávelőnyére alapozva, sok-sok jabbel és okos mozgással szép nyugodtan"

Mások írták korábban Whyte tulajdonképp egy impruvolt Chisora, de annyival nem több a tudása, hogy 2 klasszissal feljebb lehessen taksálni, viszont az 1 osztálnyi különbség igazolva van. Ebből (is) kiindulva nem lehet arra számítani hogy meglepetés végeredmény lesz. Sztem Fury 2-3 menet alatt belövi az ütőtávot ,felveszi a ritmust, és onnantól kezdve idő kérdése lesz a ko/tko . 10-11 menetre Whyte teljesen elfogy, vagy kiütik vagy feladja, vagy sérülésre hivatkozva leléptetik.

» Dirhanka   válasz erre
    2022-04-23 11:47:25

Erwin mindent leírt amit gondolok, Furyval és a meccsel kapcsolatban is.

    2022-04-23 11:17:52
Ugrás az oldal tetejére