×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Amikor minden bokszra fordul: Froch vs Dirrell

2009-10-10 20:06:53 /

A hétvégén két mérkőzéssel megkezdődik a rajongók által nagyon várt Showtime szuperhatos torna, ahol a világ legjobb nagyközépsúlyú bunyósai mérik össze az erejüket. Az első forduló azonnal két veretlen bokszoló találkozójával indul, ugyanis a WBC világbajnok Carl Froch és az olimpiai bronzérmes Andre Dirrell sem talált eddig legyőzőre a profik között. A stílusokból adódóan rendkívül érdekes és szoros meccs várható, ezért természetesen a profiboksz.hu szerkesztői megpróbálják megtippelni a lehetséges végkimenetelt.

Bosco: Dirrell még picit ismeretlen számomra, eddig szépen behúzta a kötelező skalpokat, sőt Oganov és Hanshaw tekintetében már komolyabb másodvonalas bokszolókat is legyőzött, de számomra rejtély mire fog menni a tornán a nagyágyúk ellen. Froch-tól most hangos a bokszsajtó, miután egy drámai meccsen kiütötte Taylort, de szerintem az angol közel sincs olyan jó, mint sokan gondolják. Mentálisan és fizikálisan is rendkívül erős bokszoló, de egy igazán technikás bunyós szerintem könnyedén ki fogja pontozni. Dirrell elvileg a gyorsaságáról és a technikai képzettségéről híres, ha nem rohan fejjel a falnak, pontozással hozhatja az összecsapást.
Tippem: Dirrell WP

Erwin: Dirrell bohócot csinál Frochból, vagy az angol összetöri az amerikait: véleményem szerint ez a két legvalószínűbb végkifejlet verzió. Dirrell keze villámgyors, lábon is jól mozog, de a kettősfedezék nem tartozik az erősségei közé, ahogy Froch sem a tökéletesre fejlesztett defenzív harcmodoráról híres, viszont keményebb és kitartóbb, mint riválisa. Froch várhatóan támadni fog az első másodperctől, és űzni fogja Dirrellt, egyrészt hogy elfárassza, másrészt pedig hogy lehetőleg sikerüljön neki leszűkíteni az amerikai gyors távoli kontráit, amelyek pontos és hatásos kivitelezéséhez kell a hely és az idő. Az egyik kulcs Dirrell kondíciója és mentális élessége lesz, főleg a mérkőzés második felében. Ami biztos, hogy az amerikai nem könnyelműsködhet, mert ha a világbajnok közel lép és lezárja a menekülési utakat, illetve sikerül neki a hajolgató Dirrellt eltalálni, akkor hamar lehúzhatják a rolót. Fontos kérdés lehet, hogy Dirrell ki tudja-e használni a fordított alapállását, illetve annak időszakos megváltoztatása mennyire zavarhatja meg Frochot. Tippem szerint Dirrell amíg bírja fizikálisan, addig messziről kiszurkálja, kimozogja bajnokot, de végül elfárad a folyamatos nyomás alatt, és a mérkőzés vége felé kiütéses vereséget szenved.

Hollywood: Régebben nagyon antipatikus volt a számomra Carl Froch magatartása, de el kell ismernem, hogy ez a srác tényleg keresi a kihívásokat és igazán nagy dolgot szeretne letenni az asztalra. Dirrell sem volt sohasem a kedvencem, mert egy kicsit túlértékeltnek tartom. Ha végeredményt kell mondanom akkor vagy Froch kiütéses győzelme vagy Dirrell pontozásos sikere között vacilálok, de véleményem szerint a keményebb, rutinosabb és a hazai pálya előnyét jól kihasználó angol egy késői kiütéssel megnyeri a meccset. Tippem: Froch TKO 10.

Greg: Úgy gondolom, Andre Dirrell ennek a tornának az igazi sötét lova. A többiekről - Miranda óta Wardról is - tudjuk, mire képesek, ha igazi küzdelemre késztetik őket, viszont az amatőr kiválóság Dirrell eleddig igazán kemény, klasszis ellenféllel nem találkozott, legalábbis én Oganovot és Hanshaw-t nem sorolnám ebbe a kategóriába. Sokat vacilláltam ezért, de aztán úgy gondoltam, megszavazom neki a bizalmat Froch ellenében, és az ő szűk pontozásos győzelmére tippelek. Magasan képzett, hosszú karú bokszoló, jó lábmunkával és minden olyan képességgel a tarsolyában, amivel összezavarhatja a nem éppen technikai virtuóz, de annál keményebb Frochot. Dirrell szerintem sok mozgásra alapuló stratégiával készül, elsősorban távolról kettes-hármas sorozatokkal próbálja majd kibokszolni az angolt, és bizonyosan komolyan fog építeni alapállásának váltogatására, amit általában szívesen és nagy hatékonysággal alkalmaz. A lábon lassabban mozgó és meglehetősen hiányos védelemmel rendelkező világbajnok a menetek nagy részében nem fogja tudni utolérni a fiatal trónkövetelőt, néha sikerül majd Dirrellt a kötelekhez szorítania, ahol bevisz néhány kemény találatot, amiket a kihívó sikeresen átvészel. A kevésbé rutinos Andre viszont a 8-9. kör tájára új, ismeretlen vizekre érkezik, fáradni kezd és támadásai lanyhulnak majd, de lábmunkája és tehetsége kimenti a bajból, és az addig összeszedett előnye elég lesz ahhoz, hogy szűken bár, de a pontozólapokon hozza a találkozót.

pyngy: Froch az egyik legellentmondásosabb figurája a tornának ez kétségtelen. A hangzatos, sokszor sértő nyilatkozatot adó Brit nagy győzelmet aratott anno Taylor felett, ám most egy nagyon éhes fiatal kihívó áll vele szemben, aki nem fog megijedni a nagyszájú Frochtól. Nagyon nehéz megtippelni ki is nyeri meg ezt az összecsapást, Froch kemény, rutinos ökölvívó, vele szemben a rendkívül képzett, robbanékony Dirrell. Ha pontozásra kerül a sor egyértelmű az amerikai siker számomra. Froch akkor szövögethet győzelmi reményeket, ha sikerül kizökkentenie, megzavarnia fiatal kihívóját, aki szintén nincs ütőerő híján és akár meg is lepheti a brittet. Tippem: Dirrell nyer egyhangú pontozással.

2009. 10. 14. Profiboksz.hu


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Nincsenek engedélyezve a hozzászólások...

"NA mi van a az oldal gazdai lefekudtek aludni, meg nincs kint a cikk? :DDD "

Nincs ilyen szerencséd :-)

A hír alatt folytassátok tovább az eszmecserét. Köszi.

    2009-10-18 05:41:13

Itt egy masik menetrol menetre:

http://boxing.fanhouse.com/200...

FanHouse scored it for Dirrell, 115-113.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 05:41:02

Többszöri állj utáni ütés, tarkóütések tömkelege és SEMMI! Egy ilyen vadbarom bírót odaraknak, akinek a nevét sosem hallottam! Ki a jó franc az a Hector Afu?! Hogy lehet egy ilyen pancsert odarakni egy ilyen fontos meccsre?!

Froch nem bokszolhat többet Angliában ezen a tornán, vagy ez az egész torna egy óriási vicc lesz...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 05:40:46

Menetrol menetre: http://href.hu/x/acom

Es ezt irjak a vegen:

"The final bell and to the cards we go. You never know of course, but I've got Dirrell winning that one comfortably."

"Sosem tudni, de szernitem Dirrell kenyelmesen nyerte a meccset."

Szerintem is.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 05:39:37

NA mi van a az oldal gazdai lefekudtek aludni, meg nincs kint a cikk? :DDD

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 05:33:52

"Te pedig pont ilyen névvel, hogy fixpont írsz ekkora marhaságokat? :)"

Nem ertem miert kell szemelyeskedni.

(Nem, az enyem nem volt az, hiszen a boxolora vonatkozott, amit irtam.)

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 05:24:58

Fightnews ennyit ir most:

"Dirrell was quick enough to negate much of Froch’s aggressions with speed, ring movement and holding. Both fighters landed punches, with most of Froch’s connects coming during clinches."

Es ez igy is volt, pont ezt irtam lentebb.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 05:23:09

Te pedig pont ilyen névvel, hogy fixpont írsz ekkora marhaságokat? :)

» Mélyveder   válasz erre
    2009-10-18 05:20:19

"Ja és a profibokszban a menekülést is kevesebbre tartják mint e férfias bevállalós küzdelmet."

Ezt pont Mélyveder nickkel irod? O csak igy boxol szinte. :D

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 05:17:51

"úgyhogy legközelebb kérlek használd a "szerintem" szót vagy az "úgy láttam" kifejezést biztos ami biztos."

De mivel ide tenyleg mindenki a sajat velemenyet irja, felesleges kiirni kulon, hogy "ez az en velemenyem" nem? Nyilvan az.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 05:16:39

Fixpont, de igaz, amit te írsz az nem igaz. :) Ha már meghazudtolunk...
Én úgy láttam, hogy Froch talált nagyobbakat, mert párszor majd leszakadt Dirrell feje, Froch pedig egy ütésen kívül mindet arcrezzenés nélkül vészelt át.
Úgy tudtam, hogy ide mindenki a véleményét írja, ahogy ő látta, mivel teljesen objektív igazság nincs, úgyhogy legközelebb kérlek használd a "szerintem" szót vagy az "úgy láttam" kifejezést biztos ami biztos.

» Mélyveder   válasz erre
    2009-10-18 05:15:25

Megbuntettek Dirrellt azert ahogyan viselkedett, nem tudok masra gondolok, mert szakmai szempontbol itt Froch nem nyerhetett.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 05:10:21

Egeszen egyszeruen a birak nem a meneteket pontoztak, hanem az "osszekepet" amiben egy csetlo-botlo, rohangalo, fogo Dirrell volt, es ebbol levonatak azt a kovetkeztetest, hogy Froch a jobb boxolo es behuztak a pontot neki, mikozben koze sem volt a meccshez.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 05:09:34

Fixponttal értek egyet, szerintem is Direll találatai voltak nagyobbak, Froch nagyon keveset és nem tisztán talált be.

» iceman   válasz erre
    2009-10-18 05:08:03

Ebben a cikkben egesz vegig Dirrellt emlitik, mint aki barmit is csinalt, es ez igy is volt.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 05:07:37

Olvasson bele mindenki a BoxingScene a meccs cikkje alá a kommentekbe!

Minden "nem történt csalás"-gondolónak ajánlom!
http://www.boxingscene.com/?m=...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 05:05:31

Bántóan lassú volt-még önmagához viszonyítva is- Froch. Ez a forma nagyon kevés lessz a későbbiekben.

» kisslzoo   válasz erre
    2009-10-18 05:05:07

Szerintem az angolnak nagyon kevés találata volt, legalább egysszer meg is volt fogva. Direll, így utólag nézve, azt szúrta el, hogy nem kockáztatott, s nem ment rá a kiütésre, bár lehet, hogy korrekt pontozást várt.

» iceman   válasz erre
    2009-10-18 05:03:28

Nem ártana beleverni a bírák fejébe hogy védekezést sem ártana értékelni. Most nem a szaladgálásra és az ölelésre gondolok hanem ahogy párszor bohócot csinált Frochból az elhajlásaival amikor a kötelenél úgy elpattant oldalra mintha kilőtték volna Froch meg közben csapkodta a levegőt a parasztlengőivel.
Ez így nagyon szar... Sztem simán hozta Dirrell csúnyán de simán...

    2009-10-18 05:03:27

"Froch pedig nagyobbakat"

Nem igaz, a nagyobbakat is Dirrell talalta. :D Doleg az utolso 3 menetben. De elott is ha 3 hangsulyos komoly Froch utesre emlekszem, sokat mondok. Egyszer volt a sarokban egy a menet vegen talan 7. menet, egyszer volt a 3. menetben amikor a kotel mellett probalt elfutni Dirrell Froch pedig utana ment es tobb komolytiszta utesre nem is emlekszem. Belharcban meg esetleg volt par, bar ott tobb volt a szabalytalansag, mint a box.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 05:03:02

Roy lehet, hogy így lesz, de nem tartom valószínűnek. Dirrell a nagy szaladgálásban rengeteg ütést szedett be, viszont az ő feltartó és kontra ütései (amikor épp próbált élni ezzel az eszközzel) nem nagyon találtak. Nem mondom, hogy Froch nagy ász volt, de egy olyan bunyós ellen nehéz is szépet teljesíteni, aki ennyire kerüli az összecsapást. Az viszont egészen tuti, hogy Dirrellnek én többet nem szurkolok... :)

    2009-10-18 05:02:28

Milyen nagyobbakat, Mélyveder?! Ki támolygott az utolsó 4 menetben?

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 05:02:06

Ja és a profibokszban a menekülést is kevesebbre tartják mint e férfias bevállalós küzdelmet.

» Mélyveder   válasz erre
    2009-10-18 05:01:58

Dirrell szerintem részben magának is köszönheti a vereséget. Ha nem menekül folyamatos fogásba, meg nem kelt olyan benyomást ott a meccs közepén, mint akinek tele a gatya és a boksszal törődik, lehet nem merték volna ilyen pofátlan módon odaadni Frochnak a meccset.

    2009-10-18 05:01:18

Chico, teljesen jó magyarázat, nem is értem a kérdésed. Elfogadott, hogy a hangsúlyosabb ütéseket profi bokszban többre becsülik mint a szúrkapiszkát. És itt a helyzet az volt, hogy Dirrell talált többször, Froch pedig nagyobbakat. Amatőrben Dirrell nyert volna egyértelműen, viszont ez profi boksz.

» Mélyveder   válasz erre
    2009-10-18 05:00:46

Es azt a meccset May megosztva nyerte, holoyy sima 5-6 ponttal jobb volt. Miket pontoznak emberek jo eg. Ugylatszik valakinek ez a kemeny vagyok es megyek elore kozben nyelem az uteseket stilust preferaljak.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:59:44

Ez ugyan olyan stilusu meccs volt mint a May - Oszi az erosebb Oszi ment elore May pedig siman kipontozta tavolrol beugrasokkal eltancolasokkal, elhajlassal vedekezve. Itt sem volt maskepp, sima Dirrell.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:58:06

-1 Froch :)

    2009-10-18 04:57:34

BlaZe, ha látsz majd egy ütésstatisztikát, remélhetőleg belátod, hogy mennyire vicces az, amit leírtál... 2-3 jó ütés, ne viccelj már... :) Ez agyrém!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 04:57:27

"Itt szerintem azok láthatnak Dirrell győzelmet, akik zsigerből utálják Frochot. 2-3 jó ütésért csak akkor adnak vb címet, ha a bajnok nem tud belőle felállni. "

Szemüveget naponta tisztítani kellene, Froch legyeket és szúnyogokat kergetett, ez nálad győzelmet ért, lelked rajta!

» Blackpanther   válasz erre
    2009-10-18 04:56:45

Blaze Frochnak most Froch pont 2-3 jó ütésért adtak bajnoki címet...
Kb ennyi volt neki össz vissz. Froch még annyi sem tett... egy ütésre ment egész végig...

    2009-10-18 04:56:14

Abraham azért 1 fokkal gyorsabb és pontosabb is Froclinál, Direll meg remélem észhez tér majd és bizonyitani akar, hogy 1 jó meccs legyen. (de azé Abraham KO-t várok :))) ) GOGO ABRAHAM!

» Micimacko   válasz erre
    2009-10-18 04:55:41

Ez mekkora csalás volt. Simán kipontozták a béna békát. Csak azt nem értem, hogy így mi értelme ennek a tornának. Frog még könyökkel is ütött közelről!Direll kénytelen volt fogni, hogy elkerülje a piszkoskodásait (pl. folyamatosan tarkóra akart ütni).
Remélem Kessler úgy megveri ezt f..szt, hogy vissza is vonul rögtön.

» iceman   válasz erre
    2009-10-18 04:55:08

Frochot Abraham ki fogja utni, ebben 100%ig biztos vagyok, Dirrellt is lehet, hogy ki fogja, de lehet, hogy elmozog ellene.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:54:15

Csalás? Hogy nyerne valaki úgy, hogy 3-4 menetben próbál csak bokszolni? Távolról csak jabelt (igen gyenge hatásfokkal), meg futkározott, közelről meg fogott, esett-kelt, és a létező legárulkodóbb jelet produkálta, amit egy bokszoló csinálhat, ha nem megy neki a bunyó: a bíróval foglalkozott. Úgy ültem le, hogy Dirrellnek drukkoltam, a pontozásos sikerét vártam, de sehogy sem tudom győztesnek látni, ráadásul baromi unszimpatikus is lett.

Itt szerintem azok láthatnak Dirrell győzelmet, akik zsigerből utálják Frochot. 2-3 jó ütésért csak akkor adnak vb címet, ha a bajnok nem tud belőle felállni.

    2009-10-18 04:53:43

nem volt igazán súly az ütéseiben? Hát ez meg milyen magyarázat? Akkor ezek szerint pl. Malignaggi hagyja is abba az ökölvívást...
És mi alapján lehetett Frochnak adni a mérkőzést?

    2009-10-18 04:53:20

Dirrell sajat maganak csinalta a bajt, sokat elesett, a pontozok biztos azt hittek "huh, lehet nem lattam a talalatot, de ha ennyire faradt, akkor biztos Froch kiverte belole a kondit, adjuk neki a menetet" holott loszart, el sem talalta soha. Azt hiszem nem ertem Dirrell miert bohockodott ennyit a terreesessel, kidordulassal, belefutassal a masik karjaiba majd a kotelnek lokessel. Ezek rossz benyomast tesznek 1 pontozora, mert olyba tunik meg akarja uszni, es lehet meg is akarta, de teljesen indokolatlan volt mert talalatot alig kapott, viszont a gatya tele volt neki elozetesen.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:51:51

Én abban reménykedek, hogy Abraham rendesen kicsapja a szoritóból Froclit majd a 3. meccsén.

» Micimacko   válasz erre
    2009-10-18 04:51:28

Dave hasonlóan érzek én is.

» Micimacko   válasz erre
    2009-10-18 04:50:37

Sz@r meccs volt. Ráadásul lehetett ide is oda is adni, szerintem egy döntetlen lett volna a legigazságosabb. Dirrell többet talált, de nem volt igazán súly az ütéseiben, Froch látványosabbakat talált amikor utolérte Dirrellt.
Egyik sem igazán érdemel világbajnoki címet, valószínűleg nem is lesz egyikőjüknél sem a torna végére.

» Mélyveder   válasz erre
    2009-10-18 04:50:32

De mindig is megmondtam, hogy ez a Froch, nem bokszoló, hanem egy tuskó... Egy nulla... Ezt az arcátlan csalást...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 04:50:28

Igazad van fixpont. Jó, hogy van aki még bír helyettem is gondolkozni hajnali 4 kor. :)

    2009-10-18 04:50:07

Most már egyébként Wardra vagyok nagyon kíváncsi, mert ezek alapján, amit ma láttunk, szerintem Kessler - Abraham döntő lesz.

Taylor képtelen nyerni, Dirrell kevés lesz egy olyan ellen, aki bokszolni is tud, ez a Froch meg.. Nem is értem, hogy ez a szerencsétlen Taylor hogy kaphatott ki tőle.

    2009-10-18 04:48:55

"Teny, hogy Dirrell rendkivul unszimpatikus volt, teny, hogy sokat futott, teny, hogy sokat szabalytalankodott, kapszkodott, elesett stb. De hogy sokkal tobbet utott es sokkal tobbet talalt az is biztos."

így van nem beszélve Froch tarkósairól és semmibe kilőtt parasztlengőiről.
Nem hiszem el hogy így elcsalták.

    2009-10-18 04:48:18

Ezek után már nagyon várom, hogy Kessler mit nyújt :)

» Micimacko   válasz erre
    2009-10-18 04:48:16

Ezek után senki se beszéljen német pontozásról... Ilyen nincs a világon sem...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 04:47:55

"Arra gondoltam, hogy mondjuk kihoznak egy döntetlent"

Nem lehet egy meccs dontetlen ha 1 pont levonas volt mert paratlan szamra jon ki akkor az egyik.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:47:39

Btw ez alapján a meccs alapján Direll nem érdemel VB övet, Froclitól meg L kéne venni...

» Micimacko   válasz erre
    2009-10-18 04:46:15

Rendben van, hogy sokat fogott Dirrell, de azért le is vontak tőle 1 pontot. De még ezzel együtt is annyira megnyerte az elejét szerintem, meg a végén is volt 1-2 jó menete, hogy lehetetlen volt kihozni Frochot. Arra gondoltam, hogy mondjuk kihoznak egy döntetlent, de ez nekem kicsit erős.

    2009-10-18 04:45:55

Teny, hogy Dirrell rendkivul unszimpatikus volt, teny, hogy sokat futott, teny, hogy sokat szabalytalankodott, kapszkodott, elesett stb. De hogy sokkal tobbet utott es sokkal tobbet talalt az is biztos.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:44:44

Roy szerintem is neked van igazad én első 4et Direllnek adtam és még uccsó 3at is, és sztem amikor kapta a pont levonást kihozta egállra azt a menetet a végével (ez az én véleményem:) )

» Micimacko   válasz erre
    2009-10-18 04:44:43

Calzaghe mind a 4-et 1szerre verné még most is úgy ,hogy nincs edzésben...

» Monzon   válasz erre
    2009-10-18 04:44:34

Direll többet térdelt mint állt :D de a végét is megkoronázta 1 térdeléssel csak hogy ne felejtsük L

» Micimacko   válasz erre
    2009-10-18 04:43:42

Ez is egy jó meccs volt arra hogy mégjobban megutáljam Froch-t. Tőle miért nem vontak le pontot tarkóütésért?

    2009-10-18 04:43:42

De hogy lehet, ekkora csalást csinálni?????!!!! Ha valaki talál ütésstatisztikát tegye be légyszi!

Szétrobbanok!!!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 04:43:21

Remélem Abra kicsapja majd ezt a Dirrellt. Ehhez képest Ruiz fair play díjat kaphatna.

» bandi78   válasz erre
    2009-10-18 04:43:10

Hát ha azt nézzük ezek 4en mit alkottak, Abraham torony magasan veri mind2 hülyegyereket....

» Micimacko   válasz erre
    2009-10-18 04:43:07

Ezert a meccsert fennmaradni bun volt...

Egyik sem erdemelt vilagbajnoki cimet, de Froch meg ha bena is legalabb harcolt erte nem csak futkarozott 9 meneten keresztul.

    2009-10-18 04:42:40

Ugyerzem most, Abraham mindkettot verni fogna.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:42:37

"Megnyugodott a lelkem, hogy futással és fogással nem lehet VB címet szerezni."


Itt a nagy igazság! Jó éjt!

    2009-10-18 04:42:27

Ezek itt milyen meccset néztek? Hogy a francba jött ki nekik, hogy Froch nyert? Egyébként a sport2 székeiben megint nem tudom milyen meccset néztek..

    2009-10-18 04:42:24

Gyerekek, ezt a meccset kizárt, hogy Froch nyerte, akármilyen gyáva alak is ez a Dirrell. Még a pontlevonással együtt is kényelmes Dirrell győzelem kellett volna, hogy legyen.

» takácsalfréd   válasz erre
    2009-10-18 04:42:12

:(
Marad Kessler-re a piszkos munka...
Most kettő null Európának.
No megyek "motorozni"... Jó pihenést skacok!

» grabanc   válasz erre
    2009-10-18 04:41:44

Menetet is csak joindulatuan lehetett Frochnak adni.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:41:42

A szakértők megmondták,hogy kikapott tehát igy is volt..:)

» Monzon   válasz erre
    2009-10-18 04:41:41

LOL :DDDD Ilyen bunyóval nem lehet nyerni, akármi is a boksz szabálya. Lehet, hogy "hivatalosan" csalás, de egy ilyen nem érdemel világbajnoki övet. Le is léptethették volna a francba.

» Suller Péter   válasz erre
    2009-10-18 04:41:35

Megnyugodott a lelkem, hogy futással és fogással nem lehet VB címet szerezni. Alvás, jó éjt, urak!

» keryke   válasz erre
    2009-10-18 04:41:25

Csalni tudni kell!

» Blackpanther   válasz erre
    2009-10-18 04:41:23

Ennyi!

    2009-10-18 04:40:55

Ez tényleg gusztustalan volt.

» takácsalfréd   válasz erre
    2009-10-18 04:40:51

Rohadt vicc... Ez mi a szar...?!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 04:40:25

:(

    2009-10-18 04:40:23

Ekkora csalast ritkan lattam.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:40:12

ennyi

» keryke   válasz erre
    2009-10-18 04:40:06

Nekem meg jobban tetszett, mint az esti meccs...

» grabanc   válasz erre
    2009-10-18 04:39:55

maximum a több futás mennyiséggel! Semmi mással!

    2009-10-18 04:39:44

"Froch a világ vicce! "

Igaz, ütést bírja, de bokszolni nem tud, egy ütésre várt 36 percig!

» Blackpanther   válasz erre
    2009-10-18 04:39:40

Nálam is legalább 8 menetet nyert Dirrell.

» takácsalfréd   válasz erre
    2009-10-18 04:39:23

És nálad mivel nyert Froch? Több pontos ütése volt tarkóra mint szabályos felületre

    2009-10-18 04:39:22

Hát ezért kár volt fennmaradni. Ritka szar meccs volt, egy kocsmai bunyós meg egy gyáva nyúl között... Direll többet térdelt ezen a meccsen, mint egy hivatásos ribanc.

» keryke   válasz erre
    2009-10-18 04:38:33

"Mivel nyert Dirrell nálatok?? Most komolyan?"

5x annyi talalattal.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:38:28

Nálam egyhangú Direll...

» grabanc   válasz erre
    2009-10-18 04:38:26

Dirrell antipatikus es sokat szabalytalankodott es sokkal tobbet talalt, ez nem kerdes.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:38:09

Nálam 116:111 Dirrell

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 04:38:06

Mivel nyert Dirrell nálatok?? Most komolyan?

    2009-10-18 04:38:00

Bírtam, mikor egymáson és a kötélen mp-ekig egerésztek...:D

» grabanc   válasz erre
    2009-10-18 04:37:44

Frochnak nem volt 5 tiszta utese az egesz meccsen, belharcban dulakodas kozben odanyomott parat de ennyi.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:37:38

Ez sül ki abból, amikor találkozik egy olyan, aki nem tud bokszolni, meg egy olyan, aki nem akar. Volt már példa arra, hogy egy verekedőt egy jó bunyós oktatott, de ez nem az a példa. Dirrel baromi antipatikus, most nem az a lényeg, hogy melyikük mennyit tud: Froch bokszolni jött, Dirrel meg nem.

» Suller Péter   válasz erre
    2009-10-18 04:37:29

Ez a két kommentétor miket beszél, el se hiszem. Ez sima Dirrell pontozásos volt.

» takácsalfréd   válasz erre
    2009-10-18 04:37:22

Nah majd most minden kiderül!

    2009-10-18 04:37:08

Ezt Froch nem nyerheti meg, nem letezik.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:37:00

Ha nem Dirrell lesz a végén a nyertes, az nagyobb csalás lesz, mint Valuev bármelyik meccse...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 04:36:47

Froch is egy rakás kaki, de ha Dirrell ezzel a teljesítménnyel valaki szerint világbajnoki címet érdemel... az utolsó három menet ér valamit...

» keryke   válasz erre
    2009-10-18 04:34:55

Ez egy nehezen pontozható meccs! Nagyon elfogultak vagytok Dirrellel kapcsolatban!:S

    2009-10-18 04:34:32

Tocsa is mi a szart néz?!

» grabanc   válasz erre
    2009-10-18 04:34:16

Mindegy, hogy mit csinál Dirrell, sokkal többet talál minden menetben! Froch a világ vicce!
Az összes fogása meg "összeesése" -1 pontot jelent, nagyon jól csinálta Dirrell...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 04:33:58

Ezt a meccset Dirrellnek kell nyernie nagy pontfolennyel.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:33:51

Nah ez egy szép menet volt végre

    2009-10-18 04:33:16

sima Dirrell ez is

109-100

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:32:59

Bazzeg ez a Dőry miket beszél.

» takácsalfréd   válasz erre
    2009-10-18 04:32:42

Azért egyeseknek a figyelmébe ajánlanám, a bokszolás és a verekedés közötti különbséget!!!

» grabanc   válasz erre
    2009-10-18 04:32:20

Ekkora egy sz*r meccset régen láttam.

» bandi78   válasz erre
    2009-10-18 04:32:17

Froch legyeket kergeti?

» Blackpanther   válasz erre
    2009-10-18 04:30:32

Ez kevés lesz a címszerzéshez Angliában sztem!

    2009-10-18 04:30:27

Ezek a riporterek mirol beszelnek, Dirrell 5x annyit talalt az egesz meccsen minimum.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:29:55

Ez a Dirrell... ennyire egy beszari alak, ráadásul Ruizt megszégyenítően ölelkezik...
Szerintem Froch nincs megütve.

» bandi78   válasz erre
    2009-10-18 04:29:47

Ugyan miért? Õ bokszolni akar, csak a másik megállás nélkül fog.

» keryke   válasz erre
    2009-10-18 04:29:28

Mi ez a vicc, amiket ezek beszélnek össze-vissza?!

Dirrell majdnem minden menetben kibokszolja...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 04:29:18

Wazze és ha Frocli lesz kicsapva??!! :D

» grabanc   válasz erre
    2009-10-18 04:29:18

99(-1)-91

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:29:16

megfogta a baromarcút :D

    2009-10-18 04:29:00

Ezzel az erővel Frocinak is kinézne már a megintés...

» grabanc   válasz erre
    2009-10-18 04:28:08

Ez a Tóth Csaba elég vicces gyerek.

» takácsalfréd   válasz erre
    2009-10-18 04:28:01

VÉGRE!

» keryke   válasz erre
    2009-10-18 04:27:28

Dirrel egy fos! Hogy vagytok kepesek neki drukkolni? Gyorsnak gyors de eleg az?

    2009-10-18 04:26:52

Inkább a kommentátor mit néz... Néha mond(olvas) jókat is...

    2009-10-18 04:26:50

Most megint többet bokszolt, Dirrell...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 04:25:37

89-82 Dirrell

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:24:41

Fixpont, te vmit nagyon rosszul számolsz.

» Suller Péter   válasz erre
    2009-10-18 04:21:46

78:74 Direll

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 04:21:43

1 komoly utese volt Frochnak a tobbi sima Dirrell volt ebben is.

80-72

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:21:14

Ez az, amikor megvan a tehetség, de nincs meg a szív.

» takácsalfréd   válasz erre
    2009-10-18 04:21:05

Így van, nevetséges. Õ a képzettebb, iskolázottabb, gyorsabb, de annyira "taktikusan" bunyózik, hogy teljesen ellenszenvessé vált, amit csinál. Froch sportszerűtlen, de ő bokszolni jött. Dirrel fog, szalad, birkózik.

» Suller Péter   válasz erre
    2009-10-18 04:20:13

Nálam 69:64 Dirrell
6. F, 7. D

Nem értem egyébként Dirrellt, a menetek elején mindig olyan jól kezd, gyors és talál mindig...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 04:20:04

Ilyen ronda meccset... Nem értem mi van Dirrellel nem találja az ütőtávot, pontatlan... egyre többet foglalkozik a bíróval, pedig tudhtatta hogy minden ellen lesz...

    2009-10-18 04:17:30

70-63 minden utes ami talal az Dirrelle, de sokat szabalytalankodik.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:16:49

meg kéne már inteni, vicc, amit csinál...

» keryke   válasz erre
    2009-10-18 04:15:59

Ez a Direll roppant ellenszenvesen bokszol. Ez nem ökölvívás, hanem valami egészen más. Ha valaki ennyire fél az ütéstől, miért megy boxolónak? Én megértem az angolt.

» keryke   válasz erre
    2009-10-18 04:14:49

Most itt mindenki annak drukkol, hogy Dirrel kitáncolja Frochot ütés nélkül?

» Suller Péter   válasz erre
    2009-10-18 04:13:28

Andre kezd fejben szétesni, ez nem jó... remélem megnyugtatják a sarokban...

    2009-10-18 04:12:58

Ez nagyon furcsa menet volt... 60-54

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:12:42

Az félelmetes, hogy Frocli mi luftékát üt... :)

» grabanc   válasz erre
    2009-10-18 04:12:37

Én Dirrelnek szurkoltam a meccs előtt, de az a helyzet, hogy az amerikai nem bokszolni jött. Ütőtávon kívül táncikál, és szalad. Persze lehetne ebben szép is, csak ő se talál annyit ezzel a boksszal, mint amennyit kéne.

» Suller Péter   válasz erre
    2009-10-18 04:12:35

Jó lenne ha végig bírná Dirrell, nagyon jól csinálja hogy kihoza a sodrából Froch-t. Látszik hogy sík ideg az angol..

    2009-10-18 04:09:31

De meg igy is benne lehet 1 nagy utes...hogy Dirrell jobb mindenben.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:09:25

50-45 Dirrell

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:08:29

Legjobb Dirrell-menet érzésem szerint...
50:45

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 04:08:25

Froclinak minden meneteben van valami piszkossága... ahelyett, hogy megtalálná az amcsit.

» grabanc   válasz erre
    2009-10-18 04:08:19

Az angol keresi a nagy ütést, csak keresi... csak keresi...

» grabanc   válasz erre
    2009-10-18 04:07:00

Mit csinál ez a barom?

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 04:06:45

Azért kíváncsi vagyok, hogy Abraham hogy tudná megoldani ezt a Direllt. Szerintem az utóbbi lesz az esélyesebb.

» takácsalfréd   válasz erre
    2009-10-18 04:05:16

Nincs nagy kulonbseg, de mindig Dirrell jobb picit.

40-36 Dirrell

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:04:43

Szerintem sima Dirrell-menet...
40:36 Dirrell

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 04:04:40

Sajnos ez van ennek is örülni kell de ha bele gondolok egykor Eubank Benn Toney Jones Collins Nunn ... akkor még nem volt szuper torna sajnos.
Ezek a cipőjüket nem köthetnék meg a 90-es évek nagybajnokainak..
Eddig szégyen ez a meccs...

» Monzon   válasz erre
    2009-10-18 04:01:22

30-27

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 04:00:21

Dirrel télleg olyan, mint Jones. Kár, hogy a Tarver III. elleni formájához hasonlít a legjobban.

» Suller Péter   válasz erre
    2009-10-18 03:57:08

Azért remélem, nem vívogatnak még 10 meneten át.

» takácsalfréd   válasz erre
    2009-10-18 03:57:04

Remélem 20:18 Dirrell-nek...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 03:56:46

20-18 Dirrell

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 03:56:22

Basszus, Mr.Bean a ringben (aka Froch)...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 03:56:10

Eddig tetszik. Mindkettő jó gyors. Direll gyorsabb kicsit.

» takácsalfréd   válasz erre
    2009-10-18 03:53:16

Nem tudom, mit adjak...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 03:52:53

10-9 Dirrell

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 03:52:27

Esetleg hosszulepes...

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 03:49:07

Nagyon feszültnek látszik, Dirrell! :S

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 03:49:01

Na lassuk, kisfroccs lesz nagy nagyfroccs.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 03:48:26

Na kezdjük, gyerekek!

» takácsalfréd   válasz erre
    2009-10-18 03:47:37

Zold kesztyu sem gyakori.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 03:45:01

nokedli99: ne legyel mar nokedli! :D

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 03:42:50

Jó éjt, és jó szurkolást mindenkinek, a meccset már az ágyból nézem, ha túl unalmas akkor nem gond hogy elalszom, nem esek le a székről :)

» nokedli99   válasz erre
    2009-10-18 03:42:17

Nah és most mondják hogy tényleg az amik miatt kellett várnunk :(

    2009-10-18 03:40:41

Már vonulnak befelé:
http://www.justin.tv/vip_boxin...

» nokedli99   válasz erre
    2009-10-18 03:39:13

Abra kap egy nagyon technikas embert es egy nagy rakkolo utogepet. A ket legnagyobb stiluskulonbseg ebben ezen a tornan. Ha mindkettot megoldja, megnyeri a tornat.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 03:39:01

Addig bedobom a maradek 2 fordulo parositasat:

GROUP STAGE 2
Andre Dirrel vs. Arthur Abraham
Mikkel Kessler vs. Carl Froch
Jermain Taylor vs. Andre Ward

GROUP STAGE 3
Andre Dirrell vs. Andre Ward
Carl Froch vs. Arthur Abraham
Mikkel Kessler vs. Jermain Taylor

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 03:37:00

Végül is belegondolok ebbe a mai közvetítésbe akkor így mindent összevetve egy elég nagy kupac szart kapok végeredménynek. :D

    2009-10-18 03:36:09

akarom mondani: hátfájás....

» nokedli99   válasz erre
    2009-10-18 03:32:30

Ez nem igaz, mikor kezdenek már???

» bandi78   válasz erre
    2009-10-18 03:32:22

"Mire gondolsz?"

Semmi konkretra, csak nem ertem miert csuszik hisz nincs meccs elotte ami tartana.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 03:32:01

"Nem hiszem, most tenyleg ott csusznak a helyszinen. De kicsit rossz erzesem is van, remelem nincs gond valakivel."
Mire gondolsz?
Hirtelen fájfájás? Nagy divat mostanában...

» nokedli99   válasz erre
    2009-10-18 03:31:05

Az engem is de nem gondoltam holnapi napom így el lesz cseszve... Fél négyre már igencsak alvás volt tervezve nem pedig várakozás... :)

Hajrá Dirrell!

    2009-10-18 03:30:13

"Miért gondolom, hogy így tervezték? :)"

Nem hiszem, most tenyleg ott csusznak a helyszinen. De kicsit rossz erzesem is van, remelem nincs gond valakivel.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 03:29:30

A Sport2 már ötödször nyomja végig a teljes reklámpalettáját....
Az agyába ég mindenkinek a teljes heti műsor, és a sok PH érték.
Miért gondolom, hogy így tervezték? :)

» nokedli99   válasz erre
    2009-10-18 03:28:03

Ha nyer Dirrell, az engem mindenért kárpótolni fog! Hajrá Dirrell!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 03:25:52

Mi ez mááár? Ezt tuti már a Showtime csúsztatja hogy minél kényelmesebb legyen az amiknak... :( Nekem meg már lóg az arcom...

    2009-10-18 03:22:44

Azért Rocky Marcianot nem volt szép egy mondatban említeni Michalczewskivel... Pff...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 03:18:40

Na ez a rantottcsirke tuti profibox (c).

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 03:18:28

Captain on the Bridge!

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 03:16:38

Hááát, ööö, várj, mindjárt megnézem, mire szavaztak a legtöbben a pksz-hu-n... :)

Ugyanerre gondoltam én is mikor elkezdett nyögdécselni :)

    2009-10-18 03:15:31

"Hááát ÕÕÕ hát, őőőő
Froch WI vagy Dirrell WP :)"

Arra bizony... :)
Hááát, ööö, várj, mindjárt megnézem, mire szavaztak a legtöbben a pksz-hu-n... :)

Meg aztán az is furcsa volt, mikor itt bedobtatok pár bibliai nevet, arra az arab gyerekre, valahogy a közvetítésben is felmerült nem sokkal utána... :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 03:06:01

Csodás ez a felhangoló műsor a Sport tv-n, valaki nagyon nagyon nem normális.... Komolyan azt akarják hogy bealudjon mindenki?

Hibbantak ezek...

    2009-10-18 03:04:59

nokedli99: de ebben az a poen, hogy amikor meg nem kene hajnal 5kor van hogy 3 vendeget is hivnak beszelgetni studioba. :DDD

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 02:56:51

Csodás ez a felhangoló műsor a Sport tv-n, valaki nagyon nagyon nem normális.... Komolyan azt akarják hogy bealudjon mindenki?

» nokedli99   válasz erre
    2009-10-18 02:56:02

Nálatok is lovak vannak a ringben most, vagy csak én álmosodom?:)

» takácsalfréd   válasz erre
    2009-10-18 02:55:23

Azért biztos odatehet az amiknak az is hogy tudtommal egyikük sem bokszolt még az államokon kívül. Oké hogy van idejük átállni meg minden de az gyakorlatban lehet nem olyan egyszerű főleg első alkalommal a nagy idegen környezetben...

    2009-10-18 02:52:18

En okosan aludtam delutan picit, hogy birjam. :D

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 02:46:12

"Hát, tényleg innen vesznek mindent! :)"

Az öreg tippjére gondolsz? :)
Hááát ÕÕÕ hát, őőőő
Froch WI vagy Dirrell WP :)

    2009-10-18 02:45:39

baszki mindjárt eldőlök nem még várni... megint várni, utálok várni....

    2009-10-18 02:44:10

Hát, tényleg innen vesznek mindent! :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 02:43:20

Nem tudom kik bokszolnak épp, de a zöld gatyás tiszta Leonidas :)

    2009-10-18 02:15:28

Hát mégis csak a Showtime szervezi, nyalni kell sajnos.

» takácsalfréd   válasz erre
    2009-10-18 02:06:35

Ezek a britek nagyon nyaljak az amcsik valagat, az usaban mikor kezdenek egy meccset korabban, hogy europaban is lathassak? Sosem! Kapjak be!

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 01:48:30

Most mondta be hogy sajna 3kor :( fogy a sör...

    2009-10-18 01:46:14

Kíváncsi leszek mennyi lesz igaz ebből a maratoni 6 órás közvetítésből...eddig (reklámok nélkül) 2 és fél magasságában jár a dvd számlálója...

A brit gála 3-kor kezdődik?

» Whisper   válasz erre
    2009-10-18 01:43:19

Tanácstalan vagyok, kinek szurkoljak, egyik srácot sem ismerem, csak az eredménylistájukat láttam, és az alapján sem tudom ki lehet a nyerő.
Nem tudjátok melyikük a szegény ember legkisebb fia, mert annak szoktam szurkolni :)

» nokedli99   válasz erre
    2009-10-18 01:43:02

Berakhatnának valami régi nagy meccset inkább ilyen unalmas lehúzós töltelékmeccsek helyett...

    2009-10-18 01:34:49

Erdekes amugy, hogy amikor csak 1 fomeccs van, hajnal 3kor hivnak studiovendegeket, olyankor is amikor alig lehet valamirol beszelni, most itt ez a torna, orakig lehet beszelni rola, most nincs studiovendeg, szakerto, csak odakapcsolnak. SportTvnel sem tudjak mikor mit kell...

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 01:32:42

En is jovok at ide. :D

» fixpont   válasz erre
    2009-10-18 01:30:37

Hm, nekem Dirrell és Hernandez alkották a 2-es sereget.

    2009-10-18 01:25:01

Nem Prof, Dirrell a 2-esem!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-18 01:21:44

OFF
RJ, nálad Hernandez volt a 2-es tipp?

    2009-10-18 01:18:07

én asszem egyek aludni... pedig Froch nagyon érdekelne..

    2009-10-18 01:14:44

Ha valakit érdekel!

Yoan Pablo Hernandez egyhangúlag kipontozta Enad Licinát!
118:110, 116:112, 115:113 - mind Hernandez

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-17 23:28:27

Tudja vki, mikor kezdődik magyar idő szerint a Froch-Dirrel? Sport 2 közvetíti, azt tudom, de h meddig kell fennmaradni...

» VMVKWA   válasz erre
    2009-10-17 22:30:55

"ezt is csak olyan őszintén lehet csinálni, mint a pókert! :-)) "

Mint Phil Ivey? :-)

» Blackpanther   válasz erre
    2009-10-16 15:23:47

na végén hogy megnyílt mindenki... ezaz! ezt is csak olyan őszintén lehet csinálni, mint a pókert! :-))

» Gabodo   válasz erre
    2009-10-16 10:09:31

Nálam
Hernandez,Dirrell, Sierra :)

    2009-10-16 00:06:28

"Hernandez, Dirrell, Golota."
Az is elképzelhető... :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-15 23:08:34

Hernandez, Taylor, Dirrell
Ha már lúd ... :)

» ogreface   válasz erre
    2009-10-15 22:36:56

3-ből kettő talált.

Hernandez, Dirrell, Golota.

» Blackpanther   válasz erre
    2009-10-15 21:33:57

"Én merészen nyomtam 3 kettest."

Dirrell, Taylor, Golota? :D

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-15 20:45:07

Én merészen nyomtam 3 kettest.

» Blackpanther   válasz erre
    2009-10-15 20:38:11

Teny, hogy az igazi sotet lo, nala is az lesz a kerdes, 12 meneten keresztul tudja-e amit tud, ha igen akkor nyer, ha nem akkor veszit.

» fixpont   válasz erre
    2009-10-15 20:34:49

Végül behúztam a Dirrell WP-t, bár az eszemmel nem vagyok róla teljesen meggyőződve! Az is sokat nyomott a latba, hogy tenni kell egy 2-est! :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-15 20:20:58

Így legyen Párduc! :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-15 20:19:02

"Dirrell alázás?"

Dirrel alázza a nagypofájú Frochot!

» Blackpanther   válasz erre
    2009-10-15 19:06:10

Dirrell alázás? ez kicsit meredek... Max kiütés de ez a technikai zseni Froch nem hiszem hogy bármiben is alázni tudná Dirrellt. Vagy Froch TKO vagy DiRELL WP szerintem is. Most kiderül mennyire képes Andre hossztúávon is keményen koncentrálni.

    2009-10-15 17:13:00

Direll alázás.

» Blackpanther   válasz erre
    2009-10-15 16:11:37

boksz szerető..

» Bruneor   válasz erre
    2009-10-15 15:55:50

"Furcsa ez a torna,nagyon jó dolog,de most mindenki lever mindenkit,aztán kihalnak egy időre a jó meccsek a súlycsoportban. "

Lehet benne valami, viszont az is elképzelhető, hogy ha nincs ez a torna, akkor soha nem csapnak össze.
Én a magam részéről (laikus bokszerető ember) mindenképp remek ötletnek tartom.

» Bruneor   válasz erre
    2009-10-15 15:55:08

Elvileg nehézsúlyban is volt valami torna Klicsko IBF övéért:)
Furcsa ez a torna,nagyon jó dolog,de most mindenki lever mindenkit,aztán kihalnak egy időre a jó meccsek a súlycsoportban.
Szerintem Froch nyer a magabiztosága miatt.

    2009-10-15 15:12:59

a "kártyáim" kiteregetésével nem akartam befolyásolni senkit, csak fel akartam hívni a figyelmet arra, hogy aki neme zt tippeli az fölösleges kockázatot vállal... :-)))

» Gabodo   válasz erre
    2009-10-15 14:08:08

hát a pókeréletben az AA-val többször megszívtam (de gondolom ezzel nem vagyok egyedül)....

» Gabodo   válasz erre
    2009-10-15 14:04:41

Én sem! :) De hogy mit tippeltem, az szombatig még titok marad, nem akarok befolyásolni senkit sem... :D

» Carlsson   válasz erre
    2009-10-15 14:03:48

"Nem ezt tippelte mindenki ?!?!"

Nem... :P

» ogreface   válasz erre
    2009-10-15 13:58:12

Gabodo, én szerintem én ezt fogom! :)

"AA-JT = 1WI"
Ez mekkora igazság a pókeréletben! :DDDDD

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-10-15 13:55:07

már hogy szedné szét?
AA-JT = 1WI
CF-AD = 2WP

Nem ezt tippelte mindenki ?!?!

» Gabodo   válasz erre
    2009-10-15 13:52:10

Na ezek a meccsek jól szétszedik majd a tippjáték pontjait...

» ogreface   válasz erre
    2009-10-15 13:21:06

Egy ilyen torna akár a királykategóriát is megpezsgetné, így képzelném el:

Vitalij Klicskó,Solis,Povetkin,Haye,Chambers,Tua(?)....de természetesen Wova vagy Valujev is érdekessé tenné a tornát.Másfél év körbeverés, de jó lenne! :)

» Bruneor   válasz erre
    2009-10-15 12:44:56

Sajnos csak ebben a súlycsoportban van ennyi jó nevű, fiatal bunyós.
Az idősebb "sztárok" már nem vállalnának ilyen tornát, ismeretlen bunyósokkal meg nem érdemes.

» Dr Evil   válasz erre
    2009-10-15 12:39:30

Bizony, nagyon jó ez a torna, minden súlycsoportba ilyet!

» Bruneor   válasz erre
    2009-10-15 12:20:46

A Haye span fog nyerni. Keményebb, erősebb.

» Sztrego   válasz erre
    2009-10-15 12:10:49

Jó ez a torna, legalább meglátjuk, ki mire viszi a többi nagyágyú ellen. Egyik meccset sem könnyű megtippelni.

» philosopher   válasz erre
    2009-10-15 12:03:16
Ugrás az oldal tetejére