×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Amikor minden bokszra fordul: De La Hoya vs Mayweather

2007-05-01 00:00:00 /

Végre elérkezett amire már hónapok óta várunk: a hétvégén összecsap a világ legnépszerűbb ökölvívója a világ legjobbnak tartott bunyósával. Oscar De La Hoya vs Floyd Mayweather. Talán a manapság összehozható legizgalmasabbnak tűnő párosításra kerül sor szombat éjszaka Las Vegasban az MGM Grand nagytermében, ahol Oscar WBC címe lesz a tét, de talán most ez a legkevésbé fontos. Az évszázad meccsének harangozták be a találkozót és van benne némi igazság: a 2002-es Lewis vs Tyson meccs óta nem rendeztek ekkora érdeklődéssel várt találkozót és nem nehézsúlyban is a 99-es De La Hoya vs Trinidad meccs volt az utolsó, melyet ekkora felhajtás előzött meg. Hogy jó meccs lesz-e azt jelenleg nem tudhatjuk, de a végkimenetelt megpróbáltuk megtippelni. Lássuk mit gondol erről a párosításról a profiboksz.hu szerkesztősége. Amikor minden bokszra fordul: De La Hoya vs Mayweather!

Bosco: Tudom, hogy Oscar nagyobb, mint Floyd. Tudom, erősebb is. Ellenfelei között is több "nagy nevet" találunk. És még gyorsaságban sem marad el túlságosan Pretty Boytól. Tehát tisztában vagyok vele, hogy nagyon sok érv Oscar mellett szól. De hogy szerintem ki fogja nyerni az utóbbi idők legjobban várt összecsapását? Természetesen minden kétséget kizáróan Floyd Mayweather!! :-) Hogy miért? Mert, mert , mert... őszintén szólva fogalmam sincs... Az egyetlen érv ami eszembe jut az az, hogy ő egy zseni. A zsenik zsenije, nem véletlenül ő a p4p király már jó ideje. És ugyan valóban kockázatos ez a kirándulás számára, de véleményem szerint képes lesz megtalálni a módját, hogy legyőzze a nagyobb, erősebb (és egyébként szintén fantasztikus) Oscart is. Tippem: Floyd WP

Cezi: De La Hoya WI. Hogy miért? Egyszerű. Ez lesz az a meccs, amit én biztos nem észérvek mentén fogok nézni, hanem a nyers érzelmek fognak dominálni. ODLH nagy kedvencem, Mayorga ellen is rá fogadtam, pedig biztos voltam benne, hogy Oszi csúfos véget ér. PB pedig egyszerűen nem szimpatikus, pedig a zsenijét elismerem. Szoval az arany elönti a csinosságot, és ODLH úgy a 11. menet tájékán (szívem szerint 4. menetet írnék, de akkor rövid lenne a meccs) kicsapja Floydot a papa kezei közé.

Edgegod: Közismerten Oscar a nagyobb, az erősebb és a rutinosabb. Kérdés, hogy ez mire lesz elég Mayweather osztályon felüli védekezése, jobb lábmunkája és gyorsasága ellen. Az említettek miatt Floyd kivülről próbálja majd megoldani a dolgot.. elmozogva, időnkénti beugrásokkal és gyors kombinációkkal igyekszik gyüjteni a pontokat (meglepne ha bevállalná a közelharcot). Oscar várható taktikája számomra kérdéses... el tudom képzelni, hogy a kezdetektől fogva nyomás alatt próbálja tartani Floydot (ami azért jellemzően nem a védjegye, de itt célszerű lehet). Ha viszont ezzel nem ér el sikert, akkor előjöhet a már szokásos mérkőzésvégi "elfáradás", mellyel már korábban néhány betlit sikerült is összehoznia. Éppen ezért azt sem tartom kizártnak, hogy a kezdetektől fogva visszafogott, taktikai csatát látnunk majd és a Golden Boy csak a mérkőzés második felétől gyújtja be igazán a rakétákat. Egy biztos..Oscar taktikája fogja szerintem meghatározni a meccs képét. Ami az esélyeket illeti: Oscart látom sanszosabbnak a győzelemre és nem is csak egy paraszthajszállal, hanem olyan 60%-40%arányban. A KO győzelmét sem tartom kizártnak, ha azonban egy tippet kell mondani akkor : szoros meccsen ODLH WP.

Erwin: Ez az a mérkőzés, amire tippelni elég hálátlan, és persze nehéz feladat. Meglátásom szerint három olyan tényező található a két extraklasszis repertoárjában, ami döntő lehet a végkimenetelt illetően: ütőerő, fizikum és gyorsaság. Technikailag mindkét fél kiváló, védekezésben szintén ez a helyzet (az eltérő defenzív stílusok ellenére is). Ütőerőben van talán a legnagyobb differencia, mégpedig Oscar javára, és ezért véleményem szerint Mayweather kiütéses sikerre van a legkisebb esély, az összes többi variációt minden további nélkül el tudom képzelni. Floyd nem egy ko király a szó igazi értelmében, ugyanis az esetek többségében szó szerint technikai fölényének köszönhetően tudta rövidre zárni a mérkőzéseit, Oscarnak pedig ez az ütőerő különbség lehet az egyik legkomolyabb esélye. Ha a jóval nagyobb fizikai erejét kit tudja használni és le tudja zárni az ütőtávból villámgyorsan elmozgó Mayweather menekülési útjait (például Jose Luis Castillonak ezt már sikerült végrehajtani, igaz nem tökéletesen), és megfelelően elő tudja készíteni a hátsókezes ütéseit, akkor kiütheti kihívóját. Ráadásul meggyőződésem, hogy minden bokszolónál van egy határ, amin túl nem lehet büntetlenül lépegetni a súlycsoportok között, és szerintem ezt a vonalat most fogja átlépni Mayweather. Nem túl nagy meggyőződéssel, de az előző okfejtésekből kiindulva a tippem egy késői De La Hoya wi.

Hollywood: A Trinidad vs De La Hoya mérkőzés mellett talán a legnagyobb érdeklődéssel várt bokszmeccs amit élőben is átélhetek. Az esélylatolgatás nagyon nehéz két ennyire extra képességű bokszolónál. Ha könnyűsúlyban lenne  a meccs akkor gondolkodás nélkül Mayweatherre tippelnék, de nagyváltósúlyban nagyon nehéz egy olyan bunyósnak, aki évekig nagypehelysúlyban bokszolt és gyakorlatilag ma is tudná hozni ezt a súlyhatárt ha akarná. Oscar nagyon gyors és kombinatív bokszoló, de nem az a tipikus támadó bunyós, aki folyamatosan nyomást fog gyakorolni az ellenfélre. Ha pontozásos meccs lesz akkor szerintem Maqyweather nyerne, de érzésem szerint De La Hoya bal keze villanni fog egyszer és akkor az este véget ér a p4p király számára. Tippem: De La Hoya nyer a 7. menetben TKO-val.

Justin: Az Aranyfiú jóval erősebb lesz mint Floyd, mivel May nagyváltósúlyba már nagyon kicsi, nagyon nem az ő terepe lesz már a 154 fontos súlycsoport, ráadásul Oscar malmára hajthatja a vizet a magasságbeli, tapasztalatbeli és ütőerő közti különbség is. Ha Floydot vesszük gorcső alá, akkor csakis a kézgyorsaságával illetve zsenialitásával kerekedhet felül De La Hoyán, ami szerintem nem fog megtörténni. Oscar is van annyira képzett, mint Floyd és a kézgyorsaság közti különbség sem lesz majd nagymértékben észrevehető a találkozó folyamán, mivel Floyd kicsit lassabb lesz a megszokottnál a plusz súly miatt. Mayweather az eddigi meccsei során nem nagyon volt még megfogva és így nem tudjuk, hogy reagálna le egy ilyen szituációt, de Oscar ellen van rá sansz, hogy átélhesse ezt az állapotot. De La Hoya köztudottan nagyon jó finiselő, elég ha Floyd egyszer  kibillenn az egyensúlyából és aztán vége, marad a WBC zöld trófeája a gazdájánál. Szerintem egy szempont miatt vesztheti el Oscar ezt a meccset, mégpedig az, hogy elfog-e fogyni a kondíció. Erre a kérdésre majd csak az MGM Grand-ben kapjuk meg a választ, de van egy olyan érzésem, hogy Freddie Roach nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy bírja majd Oscar az iramot végig. Az összecsapás elejét Oscar szokásához híven nagyon megfogja nyomni, eléggé simán fogja majd hozni az első 3-4 menetet. Ezután Floyd nem hagyhatja, hogy kútba essen élete eddigi legnagyobb párharca, feljebb kapcsol majd két fokozatot a sebességváltóján. Rendkívül szoros menetek után közeledik a találkozó vége, pár pontos szűk Floyd pontelőny kíséretében jönnek ki a felek a tizedik menetre. Itt már kicsit érezni lehet Floydon, hogy megérezte Golden Boy kőkemény testütéseit és kicsit lassulni kezd. A következő menetben Mayweather még fáradtabb illetve lassabb lesz, Oscar pedig fizikai előnyét kihasználva gőzerővel próbálja bedarálni kicsi Floydot. Ennek eredményeképpen Kenny Bayless beszünteti a mérkőzést és Mayweather elszenvedi élete legelső vereségét. Tippem: De La Hoya TKO11

Kozi: Úgy érzem nincs egyértelmű esélyese a találkozónak, de mivel ez egy esélylatolgatás muszáj lesz megnevezni valakit. Érdekes, hogy egy alapvetően váltósúlyú és egy könnyűsúlyú/kisváltósúlyú bokszoló küzd meg nagyváltóban...éppen ezért is első körben Mayweather KO győzelmét kapásból kizárnám, szerintem közel a nullával egyenlő az esély arra, hogy az egyébként is igen ütéssálló De La Hoyaban komoly kárt tudjon tenni, főleg úgy, hogy szinte minden meccsen megsérül a keze. Mi az amiben jelentős különbség lehet? Mayweather védekezése picivel jobb, egy igazi zseni, akinek szinte nincs gyenge pontja, azonban Oscar jóval erősebb és az ütőereje is egyértelműen jelentősebb. Floydot két dologgal tudták eddig megzavarni: agresszív, offenzív bunyóval (Castillo) vagy pedig gyorsasággal (Judah). Oscar képes folyamatos offenzív bokszra (szerintem ez is lesz Roach taktikájának egyik alapja) és gyors is, ráadásul ha mellé vesszük még kombinációs kézségét, és azt a tulajdonságát, hogy milyen jól alkalmazkodik a különböző stílusokhoz, akkor azt mondom, hogy Oscar a meccs 2. harmadában KO győzelmet arat (ennek ellenére egyáltalán nem lepne meg egy Floyd WP, sőt ha lebontom %-ra az esélyeket, akkor nálam DLH WI 40%, PBF WP35%, DLH WP25%). Legutóbb melléfaragtam azzal, hogy a fizikális fölény miatt tippeltem valakire, azonban Valuev óriási mérete mellé nem tud bokszolni. Oscar igaz nem egy óriás, viszont kimagasló klasszis. Hiába két rettenetesen rutinos, sokat látott versenyzőröl van szó, mindketten szolgálnak majd meglepetéssel egymásnak. De aki ezen az estén szerintem jobban meg fog lepődni az Floyd lesz. Nem lehet büntetlenül 3 súlycsoportot ugrani 3 év alatt, még Pretty Boynak sem.... Tippem: Oscar TKO7

Leibigab: Én azt gondolom, hogy ez egy kiegyenlített, nagyon nehezen megtippelhető párosítás. Mindkettő mellett lehetne felhozni érveket. Ha Oscar a kötelek mellett tudja tartani Floydot, ahol elcsípheti, akkor képes lesz megnyerni ezt az összecsapást. Ha nem, akkor inkább Mayweathernek áll majd a zászló. A pénzemet nem merném nyugodtan egyikükre sem felrakni, a papírforma is inkább Floyd Mayweather pontozásos győzelmét sejteti, azonban én még is úgy érzem, hogy most minden együtt lesz egy kis meglepetésre és Oscar De La Hoya megnyeri végül a találkozót.

Leone: Annak ellenére, hogy az „óriási” fizikai hátrány miatt ez egy nagyon rizikós meccs Mayweather számára, megvan minden adottsága, hogy „könnyedén” kipontozza a fénykorán már túllévő De La Hoyát. Oscarnak, mint ütőnek van esélye, hogy fizikumát kihasználva a köteleknél tartsa Mayweathert és olyan négyes-ötös kombinációkkal bombázza, mint amivel Mayorgát kínálta meg (41 ütés 15 mp alatt). Ha ehhez hozzátesszük, hogy Mayweather az utóbbi időben hajlamosabb a lazaságra (pimaszságra), kéz leengedésre, akkor ezek a sorozatok "könnyen" a végét jelenthetik Floyd veretlenségének. Tehát az egyik variációm az, hogy Oscar 7-8 meneten belül valami emberfeletti teljesítménnyel „szétveri” Floydot és legendás balhorgával idő előtti győzelmet arat. De inkább azt tartom reálisabbnak, hogy a pontosabb és valamivel gyorsabb ütő és mozgékonyabb Mayweather fogja átverni Oscart, talán a korai menetekben nem is fogja kivonni magát a verekedésből, elég jó védekező ahhoz, hogy átvészeljen hirigeket, „kiütteti” Oscart, kontrákkal operál és hasonló feltámadást produkál majd, mint Judah ellen tette.  Oscar persze még mindig képes partyban lenni bárkivel, de szerintem a viszonylagos inaktivitása nagyobb probléma, mint Floyd súlycsoportváltása. Tippem: 115-113, Mayweather UD

Pyngy
: Erre a mecsre várt mindenki, mivel két ekkora klasszis nagyon ritkán találkozik a ringben manapság. Floyd hihetetlen gyorsaságára fog alapozni, mivel jelentős fizikai hátrányban lesz Oscarral szemben. Technikailag mindkét öklöző kiváló így nem hiszem, hogy ez lenne döntő az összecsapáson. Én az erő különbségben látom azt a tényezőt amely eldöntheti a találkozót. Mayweather nem találkozott még "ekkora" ellenféllel, viszont rendelkezik azokkal a képességekkel, hogy semlegesítse De La Hoyát, azonban Oscar rutinos öreg róka és fel is szívja magát rendesen erre a találkozóra, így véleményem szerint nyerni is fog, de nem lesz egyhangú meccs. Tippem: De La Hoya nyer pontozással.

Romsy: Bármennyire is meglepõ, de én ezt a meccset nem tartom minden idõk egyik legjobban várt meccsének, konkrétan azt sem tudom melyik szombaton lesz. Ez után a rövid blogbejegyzés után néhány szó az esélyekrõl. Floydnak nem érzem, hogy pont egy De La Hoya ellen lenne szükséges új súlycsoportokat kipróbálni, de hát õ tudja. Sebességben és védekezésben, reflexekben nincs párja Mayweathernek, de nem tudom mekkora hatást fog okozni néhány beugrásos jobbegyenessel, nem hinném hogy pontozáson kívül másra is esélye lehet. Attól sem tartok, hogy benéz egy balhorgot, 95%-os biztossággal állítom, hogy végig fog menni a mérkõzés és padlózás veszélye sem fog fennállni. Inkább Floydra tenném a pénzem, ha választani kéne, bár az oddsokat (1.45-1.6) elnézve nem éri meg kockáztatni egy ilyen kétesélyes rendezvouson. 1.85-re már meglépném, olyan 60-40 arányban esélyesebbnek érzem szoros pontozással, 115:113, 115:113, 114:114, Floyd WP.


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

szerintem Bell nyerne...

    2007-05-05 15:10:53

mondjuk ez a Mayorga vitathatatlan bajnok volt ami nem sok mindenkinek adatik meg...

» undisputid   válasz erre
    2007-05-04 20:54:46

Ja, Mayorga egy előember semmi ésszel...őt egy OdlH eszű bunyós simán, mint a torreádor a bikából csinált bohócot...öröm volt nézni...
De Floyd legalább olyan "kultúrember", sőt...és Oscar szerintem leeresztett, nem fog tudni mit kezdeni Pretty Boy-jal, jó ha sejti éppen merre jár...:)
Eeeegen....és remélhetőleg 1x volt Félix Sturm-féle elcsalt kutyavásár...

» grabanc   válasz erre
    2007-05-04 15:33:22

na ja meg a mi Zsótink is :)

» udvari   válasz erre
    2007-05-04 08:36:17

Ja és én is Romsyval értek egyet....szerintem is xar meccs lesz....túl nagyok az elvárások....nagy lesz a taktikázás és a görcs.....remélem nem lesz igazam.

» Victor   válasz erre
    2007-05-04 00:23:39

Nem tudom miért fikázzák Sturm miadt....fogadjátok már el,hogy ha Sturm felszívja magát és motivált akkor az egész kört le tudja alázni szvsz.....Amikor kikapott utoljára akkor éppen volt valami gond a családban....ODH-t megverte....nem is kevéssel.Sturm sima felső kategória a súlyában és körülötte is.
Egyébként ha már a PB-ról van szó....én úgy emlékszem ha Judah nem fogyott volna el xarban lett volna Mayweather.De ugye amint tudjuk Judah egy barom...esze nem sok csak a genetika.....az ezen a szinten meg kevés.
És nem hiszem,hogy akivel lehetett azzal mind kiállt Floyd.Csak ugye még nincsen mögötte akkora út mert fiatal....pusztán ezért fikázni nem túl ésszerű.
Mindenesetre nagyon szeretném ha Oscar móresre tanítaná.....jó lenne legalább egyszer leütve látni a nagyszájú zsenit:)

» Victor   válasz erre
    2007-05-04 00:21:34

Justin, nem nézem le. ODH is kedvelem, de a sturm meccsen nálam leszerepelt.
Nagy neveket győzött le, de az már régen volt. Utóbbi három meccséből kettöt elvesztett. Mayorgát megverte, de az meg azért nem számít, mert az utóbbi időben már csak az nem verte meg aki nem is akarta.

» Sztrego   válasz erre
    2007-05-03 23:36:13

es persze mormeck is megverne.

    2007-05-03 21:04:41

szerintem klicsko is megverne, vagy chagaev.

    2007-05-03 20:42:00

bokszban nincs 100%...
szerintem jelenleg 2 bokszoló van aki a csinos fiút képes lehet megverni: Odhl és Mosley!

» undisputid   válasz erre
    2007-05-03 20:20:43

F.M.fog nyerni pontozassal 100%!

» farkas bela   válasz erre
    2007-05-03 20:09:38

+ a Tito elleni meccs és a Mosley II igen szoros volt...+ 6 súlycsoportban világbajnok szvsz őt is mondhatnánk súlycsoportól független a legjobbnak.

» undisputid   válasz erre
    2007-05-03 19:44:24

így van. Oscar sokkal több klasszis bunyóst vert meg: Vargas, Chavez,Quartey,Castillo, Camacho, Gatti,

» undisputid   válasz erre
    2007-05-03 19:41:33

-lesz +lett

» Justin   válasz erre
    2007-05-03 18:56:42

Sztrego. Szerined egy nyolcszoros világbajnok aki hat súlycsoportban bajnok lesz ennyire esélytelen egy olyan csávó ellen aki még nem találkozott igazán klasszis ellenféllel. Jelenleg Floyd a P4P #1, de ennyire lenézel egy 8x világbajnokot? :)

» Justin   válasz erre
    2007-05-03 18:55:16

Sztrego, azért mert véletlenül eltaláltál 2 tippet életedben, még nem kell folyton ezt hangoztatnod :-))))

    2007-05-03 17:20:01

Szerintem is Floydnál van az előny.

» atusch   válasz erre
    2007-05-03 16:13:01

Nagyon könnyen lehet, hogy Floyd bohócot csinál majd Hoyából. A Pac vs Morales II-III-nál is bejött a tippem:)

» Sztrego   válasz erre
    2007-05-03 15:52:06

Floyd WP... Oscar túl öreg.

» himpike   válasz erre
    2007-05-03 15:28:18

pedig bizony jo meccs lesz!! a masik az hogy en nem emlekszem arra hogy Baldomir megszorongatta volna a szepfiut en ugy emlekszem hogy csak a kezfogasnal talalkoztak! tokeletes vedekezes es villamgyors kezek + F.M.tokeletes labmunkaval is rendelkezik tehat o egy mozgo bunyos aki nem fog oszinak egy konnyen utheto allo celpontot adni tehat floyd fog nyerni egyhangu pontozassal

» farkas bela   válasz erre
    2007-05-03 14:18:09

Azzal nem értek egyet, hogy a nézők csak nyerni fognak. Szerintem ritka szar meccs lesz.

    2007-05-03 13:25:28

Én Úgy láttom a többség Oscarnak drukkol, és vannak nagyon jó hozászólások. De szerintem Oscart is meg lehet verni, volt is erre már példa (Trinidád, Hopkins), persze PB is verhető, hiszen Judah-nak is voltak jó pillanatai. Talán még PB-nél is gyorsabb volt azon a meccsen. De Oscar lassabb mint PB. És ha a gyorsasság egy jó taktikával párosul. Szerintem már el is dölt a meccs.
Ja és még egy gondolat. Ha Roach jó edző akkor Oscar az egész csata alatt agresszív lesz, de nem Mayorga-val fog találkozni a ringben, hanem a világ legjobban védekező bokszolojával. Szóval Oscar csak az ütőerejében bizhat. Tudja valaki hogy eddig PB hányszor volt padlón????

» pantor   válasz erre
    2007-05-03 09:28:44

Vodor fekudni fog.Ekkora uteseket meg soha nem kapott eddig,mint amit itt erezni fog.Meg Baldomir is meg tudta szoritani parszor a szepfiut.Oscar nem fog hibazni.A legnagyobb finish-elok egyike.Vodor nem fogja birni azokat a testuteseket,es ha egy kicsit is meginog,vege.

    2007-05-03 07:27:39

Sztrego: onnan magadnak mondasz ellent, mert a Sturm elleni meccs valoban minden idok egyik legnagyobb bundaja volt, de mi tortent? Oscar kikapott egy nala joval gyengebb kepessegu bunyostol, mivel olyan sulycsoportba tevedt, ahol neki semmi keresnivaloja, a masiknak meg az volt a termeszetes. Ennyi tortent, az a meccs nagyon jol megmutatta, miert nem lehet buntetlenul felfele rohangalni, es akkor most, egy teljesen ugyanilyen helyzetben nem "Sturmra" teszel? ;-)

» fixpont   válasz erre
    2007-05-03 06:07:20

En anno megmondtam (bar egy menetet tevedtem),hogy kicsapja Oscar Mayorgat.Ez egy teljesen mas meccs lesz.Szerintem vegigmegy, es dontetelen kozeli pontozas,vagy ahogy mar valakitaol hallottuk dontetlen lesz.

» marvel   válasz erre
    2007-05-03 01:22:11

"Golyó" nem írt esélylatolgatást?

» Rossie   válasz erre
    2007-05-03 00:53:03

Ha végigmegy a mérkőzés, nem léptetik le Floydot, mert Oscar a köteleket vagy a kettős fedezéket püföli, akkor Floyd csak úgy kaphat ki, ha a pontozók megint másik (pl. Sturm vs De La Hoya) mérkőzést néznek.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2007-05-02 23:33:14

kivel, cezi Mosley-val,vagy Trinidad-al?

» miskacarus   válasz erre
    2007-05-02 23:27:50

Nagyobb nevekkel, de kikapott kisebb nevűtől is. Floyd sosem.

» Sztrego   válasz erre
    2007-05-02 22:24:33

senki nincs beszarva oscar erejetol, hanem mindenki abban bizik. nagy kulonbseg... bokszleckere kivancsi vagyok, oscar eddig sokkal nagyobb nevekkel bokszolt, mint floyd.

    2007-05-02 22:07:37

nem tudom miert van mindenki beszarva oscar erejetol.ja,meg hogy nagyobb.
azt senki nem veszi figyelembe,hogy Floyd nem verekedni,hanem nyerni megy.
3-5 kilos kulonbseg lesz koztuk,ami a kesobbi menetekben valoszinu mar hatrany lesz.
eleg komoly boxlecket fog kapni de la hoya:)))

» miskacarus   válasz erre
    2007-05-02 21:48:13

A német RTL is adja élőben !

    2007-05-02 20:59:01

akarmi is lesz az biztos hogy mi nezok csak nyerni fogunk, de szerintem floyd gyozelem lesz meghozza egyhangu pontozassal!!!!!

» farkas bela   válasz erre
    2007-05-02 20:48:37

Tetszettek a tippek.Egész szórakoztatóak voltak....tényleg;)
Oscar kondija fogja eldönteni az egészet.Ha a taktika rossz(konkrétan arra gondolok,hogy esetleg nem tartaná presszúra alatt a kölyköt akkor ki fog kapni pontozásal.Tehát a mérleg nyelve ODH.Én is bízom abban,hogy összehoztak neki olyan állóképességet amivel egy okos de nem túl laza kezdés után be tudja majd zúzni Mayweathert. Fizikai fölény csak akkor fog dominálni ha meg lesz a dinamika és a gyorsaság...és persze a kondi.8-9. menet körül már el lehet majd kapni Floydot.Ha a 6. menet tájékán nagy lesz a sebességbeli különbség akkor már 90-95%-ra elviszi a meccset a a zseni.
Remélem Oscar fog nyerni a fentebb vázolt módon;)

» Victor   válasz erre
    2007-05-02 20:15:02

@Sztrego: szintúgy. Az valami borzalmas nagy bunda volt... bárki mennem ODLH ellen, még ha egy teljesen ismeretlen csóka, akkor is a Hóyag ellen drukkolnék. :P Most meg pláne... Floyd-ot jobban bírom, esélyesebbnek is tartom, bár tény, ez még nem lejátzsott mérkőzés.

» Beast_Pete   válasz erre
    2007-05-02 19:29:31

F.M. kipontozza Oszit

» farkas bela   válasz erre
    2007-05-02 18:25:51

Nekem mindegy ki nyer.Végre egy igazi jo meccs.

    2007-05-02 17:32:00

Én Sturm óta nem bízok Oscarban. Az szégyen volt.

» Sztrego   válasz erre
    2007-05-02 16:36:56

szerintem Oscar ki uti a PB-t, valamokor a 6-8 menetben. Nagyon remelem hogy ez fog tortenni, mert nem birom Mayweathert.

UI - amugy Romaniaban eloben fog menni a meccs. TV Sport 03.00 (magyar ido szerint) - lehat hogy a neten is adjak www.tvsport.ro

» coccodee   válasz erre
    2007-05-02 16:06:34

ha Odhl fizikálisan rendbe lesz és agresszív bokszal nem engedi kibontakozni a csinos fiút akkor nyerni fog. fel van bőszítve amúgy is,ez a Mayweather csapat neki is únszimpatikus és ha valaki felbosszantja Oszit akkor könnyen úgy jár az ellenfél mint Vargas, Mayorga stb. de hát viszont ez Mayweather így egyikre sem tennék de Oszi ha jól fel készült meg tudja oldani. Judah is amíg agresszíven fellépett addig Mayweather kissé bajban volt. nem szabad engedni a saját bokszát és akkor van esély.+ nincs olyan ember akit ne lehetne megverni... hajrá Odhl!!!!!!!!!!

» undisputid   válasz erre
    2007-05-02 15:42:35

Én mér nem is tom kinek szurkoljak mindkettöt szeretem:) Odavissza fogok izgulni biztos jó meccs lessz:) de szntem Floyd hozza pontozással!

» Shaham   válasz erre
    2007-05-02 14:10:22

Volt aki Pacmanra tett! :)

    2007-05-02 13:56:55

Remélem, hogy a jóslatok nagy részé ugyanolyan bukta lesz, mint anno a PAC vs Morales III után.:)

» Sztrego   válasz erre
    2007-05-02 13:28:32

10 emberbol 9, de inkabb 100-bol 95 nem tudja, ki az a delahoya meg mayweather. miert vennek meg amugy kva sok pizert?

    2007-05-02 13:22:26

Méghogy magyar TV, lóvét boxért !

Ez, De La Hoya ember ! Nekünk elég a Győzike , meg a mi Zsótink ! (azt még azé is hálásaknak kéne lennünk, mert elvárják :-( ) !

» udvari   válasz erre
    2007-05-02 12:34:15

Ja, ez meg ismét gyönyörű, hogy egy ilyen kaliberű meccset egy magyar TV csatorna sem képes megvásárolni (ahogy a műsort néztem)...

    2007-05-02 12:28:54

Én az Oscar idő előtti győzelmét jósolókkal értek egyet. Annyival a többi tényezőben nem kiemelkedőbb May, hogy ellensúlyozni tudja a fizikai fölényt.

Viszont azt nem tudom, mennyire fogja Oscart befolyásolni a nagy kihagyás. Láttuk, hogy Mayorga ellen ezt teljesen kiküszöbölte, de már nem fiatal, és emiatt bármikor (akár most is) visszaüthet neki ez a tényező.

    2007-05-02 12:26:48

És pont emiatt test-test elleni küzdelemben Floyd akkora hátrányban lesz, hogy az elképesztő. Ha meg kell álljanak, Floydot úgy tudja majd dobálni Oscar, hogy csak néz majd a csinos fiú. Erre meg ugye készülnek is Oscarék :) Szerintem Oscar el fogja törni, túl nagy az előnye fizikálisan.

De már nagyon várjuk ezt a meccset, igaz Romsy? :D

    2007-05-02 12:23:42

R.R.J. is egy zseni vót aztán........
Legyőzte 2 iparos (sőt ki is csapta 1 ütéssel) ! Gondolom ennyit a zsenikről :-)

» udvari   válasz erre
    2007-05-02 12:18:23

Nekem Leone jóslata tetszik a legjobban. Ne felejstük el hogy PB edzője úgy ismeri Oscart mint a tenyerét. Szóval PB-nak lesz jobb a taktikája, és ugyanezért ő is lesz a felkészültebb, ja és neki nem kell fogyasztania.

» pantor   válasz erre
    2007-05-02 12:12:46

Floyd WP

» Santos   válasz erre
    2007-05-02 12:03:26

Szerintem ha nem lessz KO akkor dontetlen mint anno Lennox Lewis vs Evander Holyfield !
Miert?
Mert ez mind a penzrol szol es miert ne legyen meg 1 visszavago & megtobb penz!!
SRY ez nem 1 fantasztikus regeny!

» Megalodon   válasz erre
    2007-05-02 12:02:32

Azt azért megnézem:)))) De tényleg, Oscarnak két dolgot kell használnia, az egyik a hosszabb ütőtáv, a másik fizikai fölény, ehhez kell párosulnia megfelelő agresszivitásnak és akkor elverheti ezt a beképzélt majmot.
(attól még hogy valaki nagyon jó, ne adj isten zseni, nem fontos, hogy beképzelt is legyen, ez nem igazi sportemberi viselkedés) OFF
Ha taktikai jellegű küzdelem lesz, azaz egymásra várnak, akkor tuti, hogy Oscar vereséget fog szenvedni. Hajrá Goldenboy!!!!!

    2007-05-02 11:50:03

télleg nem volt eccerű a tippelés, de tökön rúgom az Aranyfijút ha nem tudja legyűrni a vödört.

    2007-05-02 10:27:54

Romsyval értek egyet, és hasonlóan látom! Kicsi Floyd nem egy Mayorga, esze is van, és mivel nem is túl jó "kezdő", ezért az első 3 menetben elképzelhető, hogy ODLH dominál, de aztán.....Ez a fiú (PB) valóban egy zseni, és most lesz a legnagyobb és legnehezebb feladata, meglátjuk mennyire figyelnek rá "odafentről"?!

» oakenfold   válasz erre
    2007-05-02 09:47:57

A 8évvel ezelötti De La Hoya simán verte volna Mayweathert.Most 50-50.Hajrá Goldenboy!

» Monzon   válasz erre
    2007-05-02 09:17:43
Ugrás az oldal tetejére