×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Amikor minden bokszra fordul: Conway vs Kovács

2006-05-21 00:00:00 /

Az elmúlt héten hatalmas sikerrel debütált a profiboksz.hu esélylatolgatós cikksorozata, az „Amikor minden bokszra fordul”. A szomorú emlékű Barrios vs Nagy mérkőzés után ezúttal is egy magyar vonatkozású és kiemelt jelentőséggel bíró összecsapás végeredményét igyekszünk megtippelni. Kovács Attila június 3-án Szolnokon találkozik majd a Kótai Mihályt kétszer is legyőző IBO világbajnok Steve Conway-el. Ha az "oroszlányi Vipera" nyerni tud, akkor a Felix-Promotion bunyósai közül ő gyűjti be elsőként egy komolyabb világszervezet bajnoki címét. Lássuk a profiboksz.hu szerkesztői szerint erre mennyi esélye van.

 

Boniek: „Kovács Attilának ez egy nagyon nehéz meccs lesz. Õrült nagy közhely ilyet leírni, de egyszerűen minden erre utal. Nehéz lesz feldolgozni azt, hogy Nagy Jani csúfos vereséget szenvedett és ettől valószínűsíthetően a teljes Félix Promotion stáb nyugalma felborult, nehéz lesz egy fordított alapállású dörzsölt fickóval bokszolni és nehéz lesz mindezt hazai pályán megtenni, hiszen a publikum siettetni fogja Attilát, ami a lehető legrosszabb egy kontrabunyós ellenében. Ezzel együtt úgy érzem, hogy Lévai nagyon jó munkát végez "Viperával" és kellően fel tudja készíteni a nehézségekre. Nem lennék meglepve ugyanakkor, ha ez csupán egy kétes, hazai pályás pontozásos sikerhez lenne elég, de nagyon bízom abban, hogy Attila megtöri Conwayt, aki végül inkább valamilyen módon feladja a találkozót. Végülis Kovács Attila iskolázottabbnak és keményebbnek tűnik - ezért is voksolok rá.”

 

Chagaev: „Nem a népszerűséget hajszolom, amikor Steve Conway győzelmét jósolom a szolnoki gálán 12 menetben. Vipera lassú és kiszámítható stílusáva csak abban az esetben tudja kiütni a britet, ha az szokatlanul motiválatlan és dekoncentrált (mérgezett szentkirályit neki!). Figyelembe véve Attila eddigi mérkőzéseinek menetszámát és a nála gyakran jelentkező kondifogyást, pontozással csak a zsűri hathatós támogatásával nyerhet (Flóriánt a ring mellé!). Az angol kiváló lábmunkájával és elhajlásaival túl nehéz célpont lesz, míg ő menetenként többször tisztán fogja eltalálni a kinyíló Kovács Viperát. Persze kiütésre Conway-nak is csak annyi esélye van, mint bárkinek Charlie Firpo ellen, mivel az ütőerejét már pehelysúlyban is megmosolyogták, Thiam után pedig Attila azt fogja hinni, hogy ellenfele semi-contactban nyomul. Conway WP.”

 

Erwin: „Érzésem szerint döntő lehet ezen az összecsapáson, hogy Attila mennyire lesz higgadt, és hogy egy esetlegesen hosszan elhúzódó mérkőzésen mennyire tudja beosztani a kondícióját. Meglátásom szerint Conway a kezdeti mentekben (és könnyen elképzelhető, hogy a későbbi etapokban is) távoli egyenesekkel és sok elmozgással próbálja majd kivédeni a nagy rössel kezdő Viperát. Ha Attila gyorsan „kiüti magát” akkor az angol bunyósnak fog állni a zászló. Viszont, ha Kovács megfelelő fizikai állapotban lesz, és nem fog mindenáron kiütésre törekedni a kezdeti menetekben, hanem türelmesen bokszol, és megpróbálja lezárni a menekülő útvonalakat, akkor lehet esély mind a pontozásos győzelemre, vagy akár egy kiütéses sikerre is. Tippem: Kovács nyer pontozással 115-113 arányban.”

 

Hollywood: „Szerintem Conway messze nem olyan jó bunyós, mint amit sokan a Kótai elleni meccse alapján leszűrtek, csak megfelelő taktikával kell ellene kiállni. A menekülő útvonalak lezárásával, a folyamatos nyomás alatt tartással és sok testütéssel egyértelműen verhető az angol. Ezt várom Kovácstól is, aki még fizikai fölényére is számíthat ezen a meccsen, hiszen ne felejtsük el, hogy Conwyt nagypehelysúlyban is ütötték már ki. A kezdeti szorosabb menetek után Attila érezhető fölénybe fog kerülni és dominálni fog a meccsen a teljesen kontrabunyóra berendezkedő Conway ellen. Tippem Kovács idő előtt győzelme a meccs utolsó harmadában.”

 

Kozi:Conway pár év alatt hízott fel nagypehelyből nagyváltósúlyba, és ha azt vesszük, hogy Attilát alkata, felépítése viszont erre a súlyra teszi alkalmassá, akkor egyértelmű, hogy a mi fiunk óriási fizikai fölényben lesz. Igaz láttuk sajnos kétszer is, hogy ez a kellemetlen stílusú brit ellen még önmagában semmit sem jelent, de Attila lényegesen pontosabb Misinél. Conway egy jó közepes bokszoló, aki lábon jól mozog, fordított alapállású viszont testen simán üthető. Attila remélem jóval élesebb lesz mint a legutóbbi, a felkészülés közepette megvívott mérkőzésén, és ha kondicionális problémai sem lesznek (ne felejtsük, még sose bokszolt 7 menetnél többet), a meccs második felében kiüti Conwayt, "rosszabb esetben" egyhangú pontozással hozza a meccset.”

 

Leibigab: „Kovács legyőzte nemrég a jó nevű, erős, de már leszállóágban levő Thiam-ot. Azt azonban ne felejtsük, hogy Conway stílusa teljesen eltér Thiam-étól és ráadásul fordított alapállású. A "Vipera" ütőereje elég jó, Thiam pedig meg is állt előtte... Conway valószínűleg nem fog. Az angol végig fogja mozogni a mérkőzést, megpróbálja kibokszolni Kovácsot. Kovács lábon nem túl gyors. Ez még annyira nem baj, ha letudja majd zárni a menekülési útvonalat és a köteleknél tudja tartani az ellenfelét, ahol beviheti a keményebb ütéseit amikor is a mérkőzés második felének közepén, végén, döntő fölényt érhet el. Ha Conwaynak túl nagy teret hagy a mozgáshoz, akkor Kótaihoz hasonlóan akár meg is szenvedhet majd vele... Kovácsnál még nem igazán derült ki, hogy mennyire fekszenek neki a fordított alapállásúak, hogyan bírja a hosszabb menetszámot...stb. Ez majd most talán kiderül. Mindezekkel együtt én azért rá szavazok”

 

Pyngy: „Ha megnézzük a Kótai elleni meccseit Conwaynek, és Kovács legutóbbi meccsét, akkor nem igazán egyértelmű a helyzet. Kovács Attila más stílusban bokszol ugyan, mint Kótai, azonban neki is komolyan feladhatja az angol fiú a leckét. Amennyiben tudtak tanulni Misi hibáiból, és nem erőből akarja hazánk fia megoldani a meccset, akkor hozhatja a tőle elvárt eredményt, és esetleg egy késői kiütésben is bizakodhat. Nem szabad azonban leírni Conwayt, mert könnyen okozhat kellemetlen meglepetést Attila számára, és okos bunyóval akár hozhatja is a meccset. Tippem: Kovács nyer egyhangú pontozással.”

 

Romsy: A Félixes bunyós eddigi legkellemetlenebb stílusú ellenfelével bokszol 3-án, aki nem mellesleg kétszer hülyét csinált Kótaiból. Nehéz meccsre számítok hazai szempontból, sok bekapott ütéssel, majd a 12. menet után egy vitatható pontozással. Kovács UD 115:113, 115:113, 116:112.”

 

2006. 05. 21.   Profiboksz.hu


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

Figyi Chunky!Miért kell bántanod a boxolóinkat?Te mitt tettél annak érdekében hogy fejlődjön a box?Vettél talán egyszer is jegyet?Örűlj hogy egyáltalán van profi box ebben a kis országban!

» fxwdg    válasz erre
    2006-07-08 11:24:38

Egyet értek, Amerikának meg az a gond, ha beesik egy ilyen "csonttörő", a mondvacsinált veretlen hős, aki még egy teljes percet sem bír ki a világbajnok ellen, így a gálájuk egyrészt értékelhetetlen lesz, másrész a közönség visszakéri a pénzét, jogosan. Legalább akkor megérezte Rácz úr, milyen a ló másik felén ülni.

» Chunky_Lee_Chong    válasz erre
    2006-06-04 01:03:42

Így van itt minden magyar mindenkinél jobb,csak egyszer jön egy tényleg ELLENFÉL,mint Barrios ,és akkor vagyunk szarban,és látjuk mennyit ér a Csisztu-féle magasszínvonalúnak nem mondható boxgála.

» djmoci    válasz erre
    2006-06-04 00:29:35

Így van Chunky Kovács már Kótai szintű,Amerika meg millió fényév,emberek vegyük észre ez porhintés,Amerikában box van,nem műgála mint nálunk,annyi a különbség az itthoni boxunknál mint a magyar foci és a spanyol közt pl.

» djmoci    válasz erre
    2006-06-04 00:27:06

Tévedtem, Kovács is belépett abba a minőségi kategóriába, amelynek jeles tagja Conway és Kótai is. Egy biztos, nem lóg ki a sorból, Las Vegas pedig fényévekre van.....

» Chunky_Lee_Chong    válasz erre
    2006-06-03 22:48:19

a meteorológusok szerint nem lesz nyár, de erre én nem vennék mérget....

» Chunky_Lee_Chong    válasz erre
    2006-06-03 22:12:44

Nézd meg szakértőink közül többen is szoros meccsre számítanak :D

» Romsy    válasz erre
    2006-06-03 19:59:51

Már elnézést, de ez csöppet sem "bevállalós ellenfélválasztás" volt, sokkal inkább a már megszokott "járassuk le a másik csapat magyar bunyósát". Az egyértelmű, hogy Conway egy gyenge, kocsmai fél profi bunyós, így a meccs végkimenetele nem kérdéses. Kótainak minden bizonnyal még kellemetlenebb lesz, hiszen két, mondjuk ki, nevetséges veresége után most levágják a fejét a legyőzőjének. Na ez a célja Rácz úrnak.

» Chunky_Lee_Chong    válasz erre
    2006-06-03 19:06:14

Irány a körcsarnok srácok!

» kunga    válasz erre
    2006-06-03 15:17:21

Nana, Romsy. Ha nincs jobb, a grundfocival kell beérni. Kovács nem fog kikapni. Szépen el fogja verni Conwayt, mint jégeső a vetést. Meg tudja csinálni. Kovács Kótainál kétszer jobb, motivációja meg van főleg a Csonttörő bukta után, szét fogja kapni Conwayt. Jó lesz nézni. Majd meglátod.

    2006-06-03 14:35:34

Ja és ha Kovács kikap, Nagy Józsi lesz az elsőszámú sztár! Mi kell még? Ezek után annyira nem is lennék szomorú, ha Conway nyerne :DD

» Romsy    válasz erre
    2006-06-03 14:24:02

Bevállalós ellenfélválasztás és ha nem jön össze legyőzni, Félix lehúzhatja a rolót. Mi kell még?

» Romsy    válasz erre
    2006-06-03 14:23:06

Az most mindegy, hogy ez milyen gála. Conwayt le kell csapni.

    2006-06-03 14:16:37

Csak egy tudjátok hogy megint egy kamugála,így nem lesz más a barriosok ellen mint padló,komolyabb kéne minden boxolónak,Kovácsnak,Balzsaynak,aki ha kell leüti őket,hogy szokják a z ihgazi boxot,hogy ne legyen Csonttörő.

» djmoci    válasz erre
    2006-06-03 10:36:33

És,ha ki is veri,attól nem lesz ő jegyzetteb,Amerika meg álom neki,ő neki nagyon sokat kell még fejlődnie.Azért Hajrá Vipera.

» djmoci    válasz erre
    2006-06-03 10:34:06

Az is elég lesz, ha padlóra küldi. Mondjuk egy szép ütéssel májra... A 49 másodpercet kell megdöntenie.

    2006-06-02 18:58:17

Attila kiveri a fogait ennek a csávónak....

» Maximus    válasz erre
    2006-06-02 18:55:29

Kívánom, hogy Kovács védekezzen zártan, üssön nagyokat, pontosan és sokat, és hogy SÖPÖRJE EL ezt a brit srácot!!! Isten őrizz, hogy hagyja kibontakozni! Már az első három menetben meg kell neki neki mutatni, hogy Kovács nem Kótai! Most kiderül, hogy Kótai ellen a maximumot nyújtotta-e Conway. Ha igen, akkor Attila nagyon el fogja kenni a száját. Ha többet is tud az angol, akkor érdekes lehet ez a meccs. De én úgy gondolom, hogy ez a gyerek Kótai ellen mindent kiadott magából. Az pedig nem lesz elég Kovács ellen. Ami engem illet, én nagyon fogok drukkolni Attilának. Azért a testütéseket kerülje... az ördög nem alszik.

    2006-06-02 17:11:08

Emlékeztek vipera előző meccsén arra a kegyetlen balosra,na most is valami ilyenre számitok!A győzelem nem igazából kérdéses.

» Romeo    válasz erre
    2006-05-30 19:09:30

Atis a gatyádat meg jó lenne ha nem huzigálnád:)megdumáltuk a Csumejékkal ha nyersz KO ra isszuk magunkat a Horiban:)

» fxwdg    válasz erre
    2006-05-26 14:42:49

Attilának kell a 2-3 menet amig bemelegszik.Ez előnyt is jelenthet,mert nem fogja kiütni magát.Szerintem a 4.menettől kezdve előjönnek a kemény horgog,ezzel felőrli Convayt.KO lesz az 5. menetben.Hajrá oroszlányi Vipera!

» fxwdg    válasz erre
    2006-05-26 14:35:35

Conway egy ügyes bunyós, de Kovács szerintem fejlődőképesebb és most véleményem szerint a legerőteljesebb fejlődési szakaszban van. Akármennyire alssú beszédűnek tűnik :))), úgy láttam, hogy a taktikát nagyon fegyelmezetten betartja és nem "pánikol be". Szeinrtem ez lesz a döntő ! Lényegesen erősebbnek tartom a britnél, aki jól mozog el és jól hajolgat. Ha Kovács be tudja terelni a sarkok felé és ott egy-két jó ütéssel megfogja akkor lelassíthatja a lábmunkáját. Testen nagyon el kellene kapnia Conwayt, az nagyon hatásos lenne ! Kovácsnak nagyobb ütőereje van és legalább olyan ha nem nagyobb az ütőtávja. Ez is előny. Ki kell használni ezeket a lehtőségeket fegyelmezett taktikával felőrölni menetről menetre. A britnek szerintem ahhoz nincs meg az ütőereje, hogy "izomból" kiüsse Kovácsot, persze egy pontos félerős ütés is elég, de ezt nem tartom valószínűnek, sokkal inkább arra szavaznék, hogy Kovácsnak sikeről kiütnie a srácot, és ha bejönne, akkor testen tudnám elképzelni leginkább !
HAJRÁ KOVÁCS ATTILA !!!!!!

» streetfighter    válasz erre
    2006-05-24 22:58:57

Szerintem Kovács technikailag lényegesen jobb mint a levegőt csépelő és a "sztáredzővel" felkészülő Kótai én Kovács kiütéses győzelmére számítok a mérkőzés 2. felében. Nem lesz egyszerű! Egyébként Kótai többet is tudott volna ha valódi szakemberrel készül!

» undespuited    válasz erre
    2006-05-24 21:02:36

Mondjuk nem tudnék olyat mondani, aki hasonlít Conwayra. Talán Kótai utolsó ellenfele :D

» Romsy    válasz erre
    2006-05-24 19:49:59

Lehet.....

» szakerto    válasz erre
    2006-05-24 19:01:34

Az, hogy Dzindzirukkal készült, nem jelenti azt, hogy hasznos is, max el lehet mondani, hogy világbajnokkal készült fel, Conwayben és Dzindzirukban az alapállásokun kívül semmi hasonlóság.

» Romsy    válasz erre
    2006-05-24 18:07:48

Hmm. Szerintem Attila télleg lassú 1 kicsit lábon (EZEN JAVÍTANI LEHET ÉS KELL!!!) Az ütőereje-most, hogy belejött-viszont elsőrangú! Továbbá Dzindzirukkal sparringolt nem keveset, ennél jobb felkészülést nem tudok elképzelni...Szóval KO-t várok, a puhítás után:)) Annak ellenére, hogy Conway nagyon teknikás, jó ökölvívó, ráadás gyors még nagyváltóban is....A Ko-aránya viszont szégyen! Nincs helye, mennie kell!

» szakerto    válasz erre
    2006-05-24 17:59:24

Attila fog győzni a 9. menetben tko-val. Nem annyira szimpi nekem ez a Kovács a furcsa nyálas beszédje miatt, lesír róla a nagyarcúság. De tényleg jó bunyós a kutya fáját neki. Tetszik ahogyan boxol. Szóval győzni fog.

» pipee    válasz erre
    2006-05-24 16:56:14

Nézte valaki tegnap este az Eurosporton Denis Inkin meccsét Koni "Koko" Konrad ellen? Aki látta, az máris félhet a Kovács-Conway találkozótól. Annak, aki nem nézte elmondom, hogy Inkin szépen lazán pofozgatta Konradot, aki minden menetben ütött 3x2 nagyot. Volt, ami még talált is belőle. Inkin viszont minden menetben megütötte vagy... nem tudom... 50 alkalommal. Konrad várta az alkalmat, hogy mikor üthet nagyot, és várta, és vége lett a találkozónak, és Inkin nyert nagy fölénnyel (bár a pontozók máshogy látták, ami fura, mert Konrad alig talált, de mindegy). Na, a lényeg, hogy Inkin nagyjából azt csinálta, amit Conway szokott. Majdnem akkor találta el Konradot, amikor akarta. Isten őrizz, hogy Attila ilyen kivárós taktikát válasszon, és szerintem nem is fog. A jó az lenne, amit Inkin csinált, sok laza ütés, csak mondjuk minden negyediket rendesen meg kellene húznia, hogy romboljon. Ha nem így lesz, Conway el fog szambázni azzal az övvel haza a ködös Albionba...

    2006-05-24 13:59:56

Mit számít, ha Attila esetleg mellé üt? Conway már a szelétől is elesik! :-D
Attila simán nyer kiütéssel szerintem.

» pifpaf    válasz erre
    2006-05-24 09:43:28

Mihály mellesleg készül már a következő meccsére, aki megfejti, hogy hol, annak egy-két hátba veregetés lesz a jutalma.

http://buliblikk.hu/img.php?id...

» Chunky_Lee_Chong    válasz erre
    2006-05-24 01:24:56

Az ellenfelet soha ne becsüljük le de ez Attilának szerintem kötelező győzelem akár KO-val akár pontozással.Szerintem itt csak ő veszithet nem pedig Conway.

» Romeo    válasz erre
    2006-05-23 23:40:34

Kovács nyer, ez nem kérdés, Conway nevetséges kocsmai (fél)profi bunyós, Kótai Mihály meg még nála is rosszabb, igazi profiként!

» Chunky_Lee_Chong    válasz erre
    2006-05-23 22:25:57

AHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAAHHAHA Kovacs Attila Vargas es Forrest elott, ahahahhaahhah nembirom abbahagyni a rohogest.

» fixpont    válasz erre
    2006-05-23 21:04:14

Meg lesz, Lévai nem egyenlő Veressel. Tudja mivel lehet Conwayt megfogni.

» blero    válasz erre
    2006-05-23 19:21:48

Conway -ből No-way-t kell csinálni az az lezárni a menekülő utvonalakat, mint Holly írta és gyors egyenesekkel terrorizálni és mikor elkezd hajolgatni akkor keményen odaverni neki testre, ez majd lelasítja az kezdő menetekben. Későb mikor már lábon nem tud olyan jól elmozogni akkor belehet darálni. Szerintem Kovács WI 7-8. menet környékén. Természetesen ezt csak akkor lehet megcsinálni ha nem rohangál a srác után és nem csak a levegőt csapkodja a hült helyén mint Misi. Egyetértek azzal hogy bizonyosfokú nyomást rakhat Kovácsra, Jani veresége és hogy ezért neki most mindenképpen bizonyítania kell, ez görcsössé és pontatlaná teheti (minden áron kiakarja ütni Conway-t) és ebből adódhat egy Kótai féle forgatókönyv.

» mojo68    válasz erre
    2006-05-23 17:15:49

Conway jobban mozog lábon és egyeneseket fog ütni, valamiont a kontra bokszot fogja lakalmazni, elhajlásokkal. Attilának szerintem nem szabad erősen kezdenie, lassan nyugodtan kell bokszólni az első három menetben. A 4. menettől kellene erősen agresszívan támadnia, úgy hogy lezárja a ringet az angol elől és akkor akár ki is ütheti. Ha nem tudja lezárni a ringet akkor nagyon nehezen de nyerni fog. ne felejtsük el hazai pályán lép ringbe, s eztg a bírók is tudják.

» Forrest    válasz erre
    2006-05-23 16:15:29

ja, és milyen rangsor az, amelyiken vernon forrest és fernando vargas előtt jegyzik viperát???? szeretem a srácot, de azért nevetséges ilyen kaliberekkel egyáltalán összehasonlítani

» Hatton    válasz erre
    2006-05-23 15:25:31

nem oltok én senkit...a boxrec meg kicsit furcsa rangsor...ha pl csinálnánk közösen egy wxy szervezetet és két nyugdíjast bokszoltatnánk 25 ször egymás után és mindig az egyik győzne, akkor ezen a ranglistán az élvonalban lenne...az számít, amit látsz, hogy ki hogy bokszol. conway nagyon átlagon aluli...azért ez a súly tele van de la hoyával, mosleyval, mayorgával stb...ne akarjunk már úgy csinálni, hogy csak ők vannak és rögtön utána conway meg vipera...ha meg így van, az szégyen a bokszra nézve

» Hatton    válasz erre
    2006-05-23 15:22:06

Én azt saccolom, hogy a Conway gyerek padlózni fog, de óva intek mindenkit attól, hogy egy könnyű Kovács győzelemre tippeljen. Kovács ütőerőben jobb a britnél, nagyon készül is a találkozóra - még jó, hogy készül rá -, de azért Conway sem sörözget valami pubban. Amit Kótai ellen csinált, az nem volt túl látványos, viszonylag kis pofonokkal találta el Misit, de abból ütött éppen eleget, Kótai pedig olyan pontatlan volt mind a kétszer, hogy az már érthetetlen volt a számomra... inkább box-aerobik volt, vagy mi, a legnagyobb sajnálatomra. Szóval nem csapkodni kell, hanem pontosan ütni. Sokat ütni első kézzel, sok egyenest indítani, nem "horgolni" száz méterről, az ütések elől elhajolni, vagy védeni - nem fejjel, meg testtel... bla-bla-bla... ezt mindenki tudja. Csak meg tudja-e csinálni Kovács? Ez a kérdés. Én tartok ettől a találkozótól. Conway most nagyon él. Tele van önbizalommal. Nem jobb bunyós Attilánál, de lehet, hogy azt hiszi, hogy jobb. Ennek ellenére Attilának le kellene csapnia a kölköt legkésőbb a 8. menetben. Ha nem teszi, akkor pontozás lesz, és a kondija az utolsó három-négy menetben kevés lesz. Ha Conway elcsen egy-egy menetet a 8. menetig, az utolsó négyet meg viszi, akkor gáz lesz. KO a 8. menetben, vagy 116-114... talán.

    2006-05-23 15:13:17

Nevetséges. Viperának ezt a Conwayt szó szerint le kell gázolnia. Én 4 meneten belüli TKO/ KO-t várok Kovácstól. Egy ilyen palival neki nem taktikázgatni meg vívogatni kell, hanem el kell állni az útját és szétbombázni erőből . Egy Tyson-féle demoralizáló lerohanós támadással kell nyitni rögtön.

» tbnet    válasz erre
    2006-05-23 14:52:31

Hatton! Egyébként emlékszem rád, ritkán jösz erre, de akkor mindig oltasz, legalábbis próbálsz....

» szakerto    válasz erre
    2006-05-23 14:49:57

Hatton! Boxrec-Light Middleweight :
Nr.5 Oscar De La Hoya, Nr.13. Attila Kovacs,Nr. 14. Vernon Forrest, Nr.16. Fernando Vargas,......Igaz Conway most 57-ik, de ő is volt már 16....tudom hülyeség ez a rangsor, de Conway még csak nagyon jó bunyósoktól kapott ki!
Yuri Romanov,Alex Arthur, Junior Witter, + 3 szinte tökéletes mérlegű angol....

» szakerto    válasz erre
    2006-05-23 14:48:05

Lehetetlen, hogy jelen helyzetben Magyarországon a legpiacképesebb Félix öklöző pontozásos vereséget szenvedjen, Conway-ban pedig nincs benne a K.O. Vagyis a győztes személye nem kérdéses, de Kovács ettől függetlenül is jóval a srác fölött van.

» Waltergibson    válasz erre
    2006-05-23 14:10:40

ki az a Conway??? csak a magyar média csinált belőle sztárt, hogy igazolja valahogy kótai vereségét...conway egy utolsó senki, egy ex 59 kilos gyenge bunyós...tényleg ez a legfontosabb bokszban, hogy valami vipera megveri e ezt a valamilyen conwayt???? egy budapest bajnokságon jobb bunyósok vannak amatőrben

» Hatton    válasz erre
    2006-05-23 13:44:45

Ez a Conway kiköpöm a fogvédőm István már 6x!!!!!!! kikapott! És nem hiszem hogy a világ elitjétől.Az hogy Kótait meg tudta verni kétszer az nem véletlen, mert Misi egyszerűen rosszul bokszol.Össze vissza dobálja az ütéseit és nagyon merev.A Britt parasztgyerek nagyon meg lesz verve ez eggyértelmű.3 menet.

    2006-05-23 11:12:20

Szerintem Kótai is képes lehetett volna legyőzni a szerintem csak közepes Conwayt de mindkétszer rossz taktikát választottak és abszolút nem jó forgatókönyv szerint alakultak a menetek.
Szerintem Kovács más stílusu, mindenképpen nyernie kell, ebben csak egy borzasztó kondi, motiválatlanság akadálíozhatja meg amire szerintem kicsi az esély.
A szakértők többségével egyetértek.

» Tevemadar    válasz erre
    2006-05-23 09:55:59

Szerintem is nagyon kemény meccs lesz ez! Kíváncsian várom, hogy a Vipera, mennyire könnyen, vagy neehezen fog bemelegedni a meccs első részében, mert lassú kezdő! ha Conway ott jól megsorozza, akkor gondjai lesznek a kondijával, a hazai pálya mellette szól mindenféleképpen!

» oakenfold    válasz erre
    2006-05-23 09:47:33

Kozival értek egyet és Hollyval, kb 50-50 százalékban.

    2006-05-23 09:43:08

Erwinnel azonos a véleményem. Szerintem szoros pontozásos siker lesz, amiben közrejátszik majd, hogy Conwaynak kicsi az ütőereje,de gyorsabb mind lábon,mind kézsebességben, Attila kiüti magát, a pontozók pedig a hazai oldal fele lejtenek. Ha WI lesz, az csak a korai menetekben valszínű szerintem.

    2006-05-23 09:22:41

Kovács WP a 7. menetben vagy WKO 118-112 :)

» csendtoro    válasz erre
    2006-05-23 09:00:17

Egyetértek az elöttem szólokkal, Kovács érvényesíteni fogja fizikai fölényét és kiüti Conway a meccs közepe felé.

» TOMKA    válasz erre
    2006-05-23 08:58:44

Kovács győz K.O.-val. Miután letöltöttem, megnézem azt a menetet, amikor Kovács kiüti Conway-t. Ennyire érdekel a meccs...

    2006-05-23 08:55:45

Akit már értek meglepetések, az onnantól fogva óvatos lesz, akit még nem, az majd csak azután kezdi. A tippem hasonló mint Misi esetében is képzeltem, tehát az Ati kiütésen győzelmére tennék. Továbbra is azt a kényszerképzetem, hogy a cowboy inkább focista bunyót végez.

Jók a dolgai, és tényleg tisztességes támadós, hajolgatós arc, de komolyabb ütéstől le fog menni,,,ahogy mindenki. Misit valóban kimozogta, kiidegesítette, fogta, lökte, persze a bunyó ilyen.

Ati viszont talán abban mássabb Misinél, hogy kevesebbet lő fölösen, inkább céloz, így energiát takarít meg, a mozgása stabilabb, határozottabb, és van benne egy adottság, hogy az adódó pillanataot időben észreveszi, és van hozzá fizikai adotsága a kihasználáshoz. Ebben az a lényeg, hogy a kettőnek együtt kell működnie, hiszen akinél csak az egyik van meg, annak nehéz hamar befejeznie a mérkőket. Ati egyébként bírná a 12 menetet, de szerintem most sem lesz rá szüksége. Remélhetőleg.

» Tyll Vietta    válasz erre
    2006-05-23 08:48:41

Ez a meccs (plane a heetvegi utan) valahogy nem nagyon eri el az ingerkuszobom....tippem Kovacs nyer a hazai palya elonyevel.

» fixpont    válasz erre
    2006-05-23 08:45:41

Ha Félix kicsit tanult Las Vegasból, akkor pár háttérbeli trükkel megzavarják Conwayt. Tippem: Kovács WI 1., 48. mp :)
Viccet félretéve: Conway ellen a test-fej (fej-test) kombik lesznek jók, de az biztos, hogy menekülni fog. Szerintem Misinek is lett vna lehetősége kiütni Conwayt (chinek), de Misi pontatlan volt. Attila nem lesz az. Kovács WKO 7

» KriZS    válasz erre
    2006-05-23 07:57:31

Kovács véleményem szerint erőből fogja megoldani a meccset. Conway "könnyen" kiüthető ellenfél Attila pedig jó ütőerejű bunyós. Tippem szerint a meccs első felében kiütéses Kovács győzelem lesz.

» pjotr    válasz erre
    2006-05-23 07:50:23

Na, itt mar nagyobb a szakvelemenyek szorasa :-). Kovacs Attila nem egy rossz bunyos, szerintem siman hozza a meccset. Mondjuk a tippem: Kovacs WP 117-111 :-).

» hayimpapa    válasz erre
    2006-05-23 06:55:39
Ugrás az oldal tetejére