×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Amikor minden bokszra fordul: Carl Froch vs. Mikkel Kessler

2013-05-21 13:42:00 /
Itt van hát, elérkezett 2013. május 25., amikor is a bokszvilág figyelme a Szigetország felé terelődik, hiszen a nagyközépsúlyú IBF bajnok Carl Froch és a WBA címvédő Mikkel Kessler az év egyik legjobban várt összecsapását készül megvívni egymással. Természetesen, a vívást a két fél előző találkozóját látva egyáltalán nem érdemes szó szerint értelmezni, hiszen valószínűleg inkább várhatunk egy nagy fordulatszámon pörgő, óriási bombákkal tűzdelt, kőkemény hiriggel kísért ütközetet, mint egy előkészítő egyeneseken alapuló sakkjátszmát. Mindkét ökölvívó bombaformában van, hiszen Froch a Szuper Hatos Torna óta először Lucian Bute-t építette a padlóba, majd Yusaf Macknek gondoskodott igen korai vacsoráról. A dán bunyóssal kapcsolatos jó hír, hogy a számára sok problémát okozó szeme rendben van, az elmúlt két mérkőzésén pedig Allan Green, majd Brian Magee egyensúlyának komoly megzavarásával jelezte, hogy 34 éves korára sem kell őt leírni. A végkifejlet tehát igencsak kérdőjeles, ez egyértelműen az a mérkőzés, amin gyakorlatilag semmilyen eredmény nem számít különösebb meglepetésnek. A sötétben való tapogatózáshoz a profiboksz.hu szerkesztői próbálnak valamiféle fáklyás segítséget nyújtani a következőkben.

edge: Igazi kétesélyes találkozó a ma esti, egyikük mellé sem merném letenni biztosan a voksomat, így jósolni is igen nehéz. Hasonló mérkőzésre számítok, mint az első meccs volt, azzal az eltéréssel, hogy most a hazai közönség belehajszolhatja Froch-t egy győzelembe. Érzésem szerint végig fog menni a talalkozó és nem is biztos, hogy egyértelmű lesz a győztes kiléte. Ha százalékokban kéne megadni, akkor nálam olyan 10%-10% a Froch és a Kessler KO, valamint 45% Froch, illetve 35% Kessler esélye a pontozásos sikerre. Ha egy tippet adunk csak le, akkor: Froch WP 

Greg: Nos, ha minden igaz, valamelyik félnek az utolsó meccsét láthatjuk, hiszen a dán és a brit ökölvívó is fogadkozott, hogy amennyiben kikap, akkor visszavonul. A helyszín London, ami nyilván Carl Frochnak kedvez, aki nem mellesleg még az általában megszokottnál is sokkal masszívabb önbizalommal állhat ki a mérkőzésre, hiszen utolsó két ellenfelét gyakorlatilag blitzkrieggel sikerült elpusztítania, illetve ő általában profitálni szokott a hazai közönségéből, aminek most nem lesz híján. A Bute és a Mack elleni összecsapásokon Froch visszatért a gyökereihez és az "izomból lenyomom" stílushoz, sutba dobva az Abraham és Johnson ellen látott taktikus, megfontolt Kobrát. Érdekes lesz látni, hogy vajon Kessler ellen melyik oldalát láthatjuk majd, vajon a Vikingnek is nekimegy-e és megpróbálja a mezőnyben egyedülálló (csak Andre Ward vetekszik vele ilyen téren) testi erejét érvényesíteni, és így bedarálni az ellenfelét, vagy visszatér az előkészítő balosokhoz és a megfontoltabb bunyóhoz. Véleményem szerint az utóbbival jobban járna, hiszen a Kessler elleni első összecsapáson is meggyőzőbb volt azokban a menetekben, mikor inkább a hosszú jabjeivel operált és rendre fennakasztotta ezeken Kesslert, aki ilyenkor többé-kevésbé tehetetlen volt. A másik, hogy azoknak a hosszú csapottaknak is szánhatna nagyobb szerepet Froch, főleg, mikor Kessler visszalép a támadásai után, hiszen a dán olyankor nem zár vissza rendesen és folyton lent felejti a kezeit. Ami Kesslert illeti, kicsit furcsállom a bunyóját, véleményem szerint némileg elbutult az ökölvívása. Régebben sokkal inkább gondolkodott kombinációkban, jobban variálta az ütéseket, mostanság viszont inkább egy-kettőket üt, hajlamos leejteni a jobb kezét, és egyre inkább beépültek a bunyójába ezek a széles kaszabolások, amik nagyrészt csak a levegő püfölésére alkalmasak. A mérkőzésen szerintem az átlagnál kicsit többet kellene mozgatnia a fejét, törzsből hajolgatni, hogy ki tudja iktatni Froch előkészítő egyeneseit. Az angol nem igazán szereti a belharcot és nem is tud mit kezdeni, ha az ellenfél közel megy, Kesslernek tehát leginkább erre kellene alapoznia, szimpla, vagy dupla jab, belépni és közelről horgokkal megszórni... és figyelni a fedezék fenntartására. Feltételezem, hogy az Allan Green ellen oly sikerrel alkalmazott bal horgokat most is kellően beélesítették, hiszen Ward megmutatta, hogy Froch még a századik ilyen beszedett ütés után sem teszi fel az állához a jobb kezét . Úgyszintén jó fegyver lehet az előkészítés nélkül kilőtt hátsó kezes egyenes, ezt Kessler az előző összecsapáson is sikerrel használta, csak kicsit korlátozott számban. A mérkőzésen szerintem Froch az első három-négy menetet nagyon meghajtja majd és megpróbálja a kötelekhez terelni, majd kivégezni dán ellenfelét. Kessler azonban fel lesz erre készülve és legalább annyira sikeres lesz ezeken a szituációkban, mint a brit bunyós. Froch ezután taktikusabb ütemre vált majd, megpróbálja a bal egyeneseket érvényre juttatni, a Viking pedig elsősorban beugrásokból, közelről lesz eredményes, illetve középtávról, a már említett bal horgokkal és jobb egyenesekkel. Ezek eléggé nehezen pontozható menetek lesznek, a mérkőzés közepén azonban érzésem szerint Kessler padlózni fog egyet, Froch ki fogja használni a támadás után, hátráláskor lent felejtett kezeit és egy csapottal elkapja majd. A dán túléli a kellemetlen pillanatokat, az összecsapás végén pedig precízebb, és higgadtabb bunyójával inkább ő fog dominálni. Az összkép ismét egy döntetlen közeli találkozó lesz, amelyet többségi döntéssel a hazai versenyzőnek fognak adni. (Kessler pedig nem fog visszavonulni, hiszen nem fog egyetérteni a pontozással...)

Prof: Igazán minőségi párosítás, az utóbbi idők egyik legjobban várt mérkőzése, ahol a visszavágó szabályai szerint az előző győztes tartani kívánja dominanciáját, a vesztes meg fogadkozik, hogy tanult a vereségből, ami persze nem is volt oly egyértelmű, és azóta jobb, hatékonyabb bunyós lett... És most valójában nem is a kötelező kűröket futják, hiszen Froch tényleg nyerő szériában van, de Kessler sem került igazából gödörbe, mégha ő kevéssé jegyzett ellenfelekkel is tartotta karban magát 2010 áprilisa óta, amikor Dániában legyőzte a Kobrát. Három tényező mindenképp a brit mellett szól: 1. a hazai pálya a maga lélektani, hangulati és tán pontozói előnyeivel, 2. Kessler harcmodora látványra kissé egyszerűsödött, félve írom, hogy egysíkúbbá vált, 3. az utóbbi két év meccsei Frochnál meggyőzőbben alakultak, hozzátéve persze, hogy itt önmagában már nem sokat ér Bute vagy Mack elsöprése, ha egyszer most Kessler az ellenfél. :-) Froch lelkiállapota is kulcs lehet, mert a túlfeszített akarás görcsössé teheti, a helyi közönség és a saját maga elvárásai gátolhatják is akár. Kessler esetében ilyen hátráltató motívum nincs, ő bízik a harcosságában, küzdeni tudásában, mely tulajdonságaival egyrészt túljuthat az első menetek kaszabolásán, másrészt a mérkőzés második felében ezzel a lelki tartásával, higgadtabb alkatával dominálhat az eredmény után futó Froch ellenében. Ez a forgatókönyv viszont csak a Kessler-hívők olvasmánya, Froch tábora másképp írja a történetet. Nekik elvileg mindegy, hogy már a mérkőzés első felében TKO-val, netán sérüléssel, de veszít a dán, avagy végigmegy a nagy derbi, sok látványos ütéssel, találattal, ahol a végig küzdő és szemre domináló helyi hőst szoros pontozással kihozzák nyertesnek. Az is érdekes paradoxon, hogy talán eredményesebb lehetne Froch egy nyugodtabb, jabekre építő taktikával, semmint a Bute ellen látott gőzhengerrel. Összességében azonban a mérkőzés eredménye papíron modellezve Froch WP (45%), Kessler pontozásos győzelme 30%. Az idő előtti siker a két bokszoló pályafutását ismerve leginkább sérüléssel, mintsem elfogyással, pláne együtéses KO-val képzelhető el: Froch WI 15%, Kessler WI 10%. Ha viszont nem a patikamérlegen történő esélylatolgatás hívei vagyunk, bátran vállaljuk be Kessler győzelmét, jók az oddsok rá. :-)

2013. márjus 25. - Profiboksz.hu

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@edge: edge,no offense, nem személyeskedni akartam. Oroszul néztem a meccset (legalábbis azt hiszem, mert nem értem a nyelvet), szóval nem hiszem hogy befolyásoltak volna a kommentátorok. :) Viszont stream-en, ami néha megszakadt, szóval most megnéztem az 4. menettől, amíg így nem láttam addig nem akartam reagálni.

A 7-1-es pontozásoddal továbbra se értek egyet, szerintem az 5. és 6. menet egyértelműen Kessleré volt (Lederman szerint is). A 4. és 8. pedig szoros, ide és oda is adható, bár ezt otthon tuti Froch-nak húzzák be. Én a meccs hevében némileg ittasan mindkettőt odaadtam Kesslernek, de Froch-nak is adható, annyira szoros volt. A kommenteket olvasva mások is eléggé ki-ki meccset láttak az első 3 egyértelmű Froch menet után.

A 115-113 és 116-112 állt legközelebb ahhoz, amit én láttam. Persze az is igaz, hogy Froch sokkal egyértelműbben nyerte azokat a meneteket, amiket elvitt, szóval a 117-111-et bár kicsit túlzónak tartom, de a meccskép alapján lehetett így is pontozni.

    2013-05-27 23:02:30

@xlc: Igen, biztosan teljesen elfogultan pontoztam :). Azert ha ráérsz, majd nezd meg a HBO közvetitését... ok ugye nem britek, szoval feltételezhetjuk, hogy nem elfogultak... Harold Ledermann 117-111-re pontozta a meccset, ahogyan én is.

    2013-05-26 14:55:42

@Tommy Morrison: Pedig egyertelmu, felkeszul a jabekre, iszonyatos mennyiseget beszedett belole, ami nagyon kikezdi a kondit, szerintem ugyan nem allt a kiutes szelen Kessler, de elfaradt, ha nem kap annyit az elejen, tobb ereje maradt volna a vegere, paredig nagyon szisztematikusan es lenyegeben ugyanugy ment el neki 4 menet rengeteg beszedett utessel, mire rajott mit kell csinalni. Es meg igy is ha Frochnak nincs ennyire beton feje, lett volna keresnivaloja. Tehat egyaltalan nem gondolom azt, hogy ez lefutott meccs lenne, ellenkezoleg. Ward ellen lefutot lenne az nyilvanvalo. De Kesslert jobb bunyosnak erzem, kombinativabb es technikasabb is, rajta erzem azt, hogy talan lehetne javitani, ki tudna javitani a hibait. Froch feje, szive, kondija brutalis, utemerzeke fenomenalis, de rajta nem latom a fejlodes lehetoseget ezentul.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 02:50:01

@fixpont: 3-4 menetnél nem tudtam többet adni Kesslernek,hozzáteszem láttam már jobb formában is de hát ez van ez nem lehet kifogás,plusz a végén a kiütés is képben volt Froch részéről szóval én nem látom mitől lehetne esetleg Kessler jobb egy harmadik mérkőzésre.

» Tommy Morrison   válasz erre
    2013-05-26 02:45:53

@Tommy Morrison: Egyertelmu volt, de messze nem folenyes, en latnam a fejlodesi utat, amivel Kessler nyerhetne egy harmadik meccsen semleges palyan. Penz is lenne benne, tobb mint barmelyik masik parositasban. Ha Kesslernek van esze es lelki ereje megint keszulni, ez lenne a legjobb dontes. Kicsit kellene csak valtoztatnia, mert a meccs kozepso harmadaban igen jol csinalta, kar az elso 3 eluszott menetert.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 02:41:26

@sziporka: Rendben bár ugye hivatalos statisztika végülis nem létezik a compubox sem áll törvény felett :)
A mosani meccs viszont egyértelmű Froch győzelem.

» Tommy Morrison   válasz erre
    2013-05-26 02:39:36

@Amador: Úgy tudná legyőzni Wardot hogy telepumpálná magát fokozókkal és emiatt többet bírna ütni de persze nem találna és az angliai hazapontozás miat esetleg a pontozólapokon(de nem a valóságban) megnyerné a mérkőzést.Ward hülye lenne idejönni azt hiszem :)

» Tommy Morrison   válasz erre
    2013-05-26 02:37:14

@Tommy Morrison: Én még régebben ugyanezen az oldalon találtam egy olyan statisztikát, ami teljesen mást mutat, de most nem találtam meg. Ami te linkeltél, az sem hivatalos, ráadásul a történethez sem tesz hozzá igazán :)

» sziporka   válasz erre
    2013-05-26 02:33:59

@fixpont: Teljesen normális nyilatkozat, látszik hogy kedveli Kesslert és csak trash-talk ment a meccs előtt. Csak a végével van bajom, amikor arról beszél hogy hozzuk át Wardot angliába.. sztem nem csak beszél, tényleg komolyan akarja a revansot, pedig el kéne felejteni.

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 02:32:13

@Tommy Morrison: Inkabb egy harmadik meccsre szavazok, engem Stieglitz a legkevesbe sem erdekel. :)

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 02:30:33

@fixpont: Most szerintem kiderült hogy jelenleg Stieglitz már jobb mint Abraham.Ward ellen természetesen esélytelen plusz Direll ellen is de Kesslerrről már nem gondolom ezt.

» Tommy Morrison   válasz erre
    2013-05-26 02:26:25

Aszondja, hogy Kessler elkovetett egy hibat, hogy elmondta, hogy Froch karjai tul hosszutak, es gyuloli a jabeket, mert Froch 8 heten at erre gyurt....meg is latszott azt kell mondjam.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 02:25:09

Nagyon erdekesek az interjuk.

Carl Froch, speaking on Sky Sports: "It feels really, really good, only thing that feels bad is I have had to beat a real gentleman and a nice man, Mikkel Kessler.

"I deserved to win, but he won't lie down for any man and massive respect to him. He made a mistake telling me my arms are too long and he hated my jab because I have been working on that jab for eight weeks now. It's 1-1 now, who knows do you fancy a third one? Best of three maybe? Everyone enjoyed that, thank you to everyone who watched and paid money for their tickets.

"The winner of this fight should be moving on to avenge their other loss and now I move on to the second best boxer in the world. Let's get Andre Ward over to the UK and fight him here."

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 02:23:35

@sziporka: Itt van :

http://www.boxingscene.com/com...

» Tommy Morrison   válasz erre
    2013-05-26 02:22:28

@Amador: Nekem az a leütés is inkább rutintalanság volt, bár tisztának tiszta volt.
Először volt nagy meccsen kint, még picit bizonytalanabb volt.
Azóta is most volt a legnagyobb bajban kábé, itt a 11-dikben.

» kiscapa   válasz erre
    2013-05-26 02:21:53

Abra sem az a boxolo mar, aki a Super6 elott volt, az a torna Wardon kivul mindenkinek rosszul jott, mert megmutatta a hatarokat mindenkinel. :)

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 02:18:55

@Tommy Morrison: Kessler hozta az elsőt vékonyan. Hajszállal csak, de ő dominált inkább. A nemhivatalos ütésstat szerint is többet talált (hivatalo nincs). Több volt a jobbos, és nagyobb iramot is diktált.

Stieglitznek mákja volt. Még egyszer nem tudná azt megcsinálni Abra ellen, aki ráadásul gyengébb bunyós Kesslernél.

» sziporka   válasz erre
    2013-05-26 02:16:32

@tollanik: " mákja volt "

Igen mákja volt Abrahamnak hogy leállították a meccset mert úgy nyelte az ütéseket Stieglitztől mint kacsa a nokedlit...

» Tommy Morrison   válasz erre
    2013-05-26 02:16:31

@kiscapa: És milyen durva hogy Jermain Taylor le tudta ütni..az a srác elképesztően tehetséges volt, ha fejben is egybe lett volna..

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 02:15:31

@fixpont: Hát ok, de Froch fejével egyáltalán nem is kell védekezni, a WBC gyémántövhöz a fejéből kérnek mintát..

» kiscapa   válasz erre
    2013-05-26 02:12:01

@fixpont: Én már megfigyeltem Froch igen szellős védekezését, a meccsek elején még egész jól időzítve hátralép az ütésektől, aztán ahogy egy picit fárad már nem megy ez és egyszerűen fejjel levédi az ütéseket. Kevés ember teheti meg hogy nem rakja fel a kezét, de ő igen..

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 02:11:58

@Tommy Morrison: mert mákja volt múltkor favágó abraham ellen, attól még kessler megenné reggelire:)

» tollanik   válasz erre
    2013-05-26 02:11:33

@sziporka: Stieglitz nagyon jó formában van megnézném ő Kessler ellen és nem lepődnék meg ha Kessler kikapna tőle.

» Tommy Morrison   válasz erre
    2013-05-26 02:09:41

@BlaZe: Ahahah legjobb beszolas fightnewson: Stevie Wonder also scored it 118-110.

:))))

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 02:08:32

@fixpont: Nekem nagy kedvencem Kessler, de valami nagyon kiveszett belőle. Szerintem ő rosszabbul viseli a vereséget pszichésen, szerintem nehezebben térne vissza. És ki ellen? Ezt a súlycsoportot nagyjából kitakarították. A verhető németek meg nem fognak ellene kiállni... Szerintem Kesslernek ideje becsukni a bótot, de legalábbis elgondolkodni rajta. Szerintem ha beleszaladna még egy vereségbe, az nem tenne jót az örökségének. Persze, a harmadik meccs pénzben megérné neki, tehát ki tudja...

» sziporka   válasz erre
    2013-05-26 02:07:38

@fixpont: " Ez egy olyan vereseg volt, amitol nott az azsioja"

Nem volt szoros a találkozó annyira hogy ettől nőhetett volna az ázsiója Kesslernek szerintem.És az előző találkozón is Froch talált többet de mégsem ő kapta a skandináv pálya miatt.Nem bír Frochal,nincs értelme harmadiknak.

» Tommy Morrison   válasz erre
    2013-05-26 02:07:24

@iceman: Részben a nyugdíjért jött, de azt is lehet mondani, hogy tudta, erre a a meccsre még fel tudna pörögni. Végül fel is pörgött, csak már nincs benne több.
Jól tenné, ha abbahagyná, innen még jó a visszavonulás.

» kiscapa   válasz erre
    2013-05-26 02:07:11

@kiscapa: Nem baj ha elmozog, sot, viszont igy a sok fedezek felemelessel sok eroforrast fecserel, es semmi ertelme, Froch pl. egyaltalan nem emeli fel a kezeit.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 02:06:35

@fixpont: Az egyik legalapvetőbb dolog, hogy ha bajban vagy, mozogj el, vagy fogj, mert a fedezék átüthető. De nyilván elmozogni is fedezék mögött illik, szóval nem értem ezzel mi a bajod. Kessler stílusának meg része, hogy a fedezékén megtörő támadásokat megkontrázza, ezért marad ott alapvetően. És ebből csinált most túl keveset. Viszont ebben benne van, hogy a fedezéken bemennek az ütések időnként. Meg persze nem csinálja már ezt olyan jól, mint régen. De szerintem azért sokan szívesen ellennének az ő védekezésével :)

    2013-05-26 02:05:08

@sziporka: Siman benne van egy harmadik meccs egy valag penzert, miert vonulna vissza? Ez egy olyan vereseg volt, amitol nott az azsioja. Olvasgatom a kulfoldi portalokat mindenki el van ragadtatva.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 02:01:22

@fixpont: Az igaz, hogy bemegy a kezei közé a jab és az egyensúlya sem elég jó (sokszor meginog ütések után és ettől rosszabnak tűnik amit bekapott).
Viszont a fejét jobban fordítja az ütésekkel, messze nem volt most annyira felszakadva, mint múltkor, pedig sztem Froch már erősebb, mint 3 éve.
Az meg, hogy elmozog miért baj, mert "nem bízik, hogy a fedezék mögött kibírja az ütéseket"? A védekezésnek az is teljesen ok módja, hogy elmozog, nem kell mindent karral levédeni.
Ma láttam tőle egy-két jó elmozgást, fejjel kibújást, amit korábban nem, ezért írtam, hogy ebben javult.

» kiscapa   válasz erre
    2013-05-26 02:00:40

@sziporka: Ez így van,kozzátenném hogy Froch-nak sincs már sok kihívás eben a súlycsoportban és ő sem kisded már,feljebb fog lépni szerintem.

» oba carr   válasz erre
    2013-05-26 01:59:19

@fixpont: Akkor örüljön Froch és jöjjön létre ez a meccs :) Ettől függetlenül sztem simán beférne félnehézbe a jövőben, most nagyon szálkás alkata van, bőven elférne a több súly, nem alacsony, hosszúak a kezei.. én remélem hogy egyszer fellép.

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 01:59:11

Ugyanúgy egymásnak lettek kitalálva, mint Pac és JMM. Amúgy Ward ellen én Calzaghe-t néztem volna meg, kár hogy nem egy korosztály.

» Rimouski   válasz erre
    2013-05-26 01:59:07

Nem hiszem, hogy lenne értelme a harmadiknak. Látszott, hogy Kesslerből már kiveszett az a tűz, ami egykoron nagy bajnokká tette. A sérülése, kihagyása tekintetében nagy teljesítményt nyújtott. Rendelkezik azzal az eszköztárral, amivel egyébként szinte bárkit le lehet győzni - ez most is látszódott, sok kombinációja, elhajlása tanítanivaló volt - de szerintem már kiveszett belőle a harci láz.

Max, akkor győzhetne egy harmadik találkozón, ha Froch is látványosan megkopna, amire én nem látok esélyt. Froch pedig jó taktikát választott. Szokatlan is volt tőle ez a sok jab. De ha belegondoltok, Calzaghe is így verte Kesslert. Állandó ütészápor, feltartás. Megzavarta mindkét esetben a dánt. Amikor volt tere Joe-t is le tudta bombázni, és most Frochot is. De látszik, hogy ez a stílus nem fekszik neki. Kíváncsi vagyok, mit hoz a jövő, Kesslernek logikus lenne a visszavonulás.

» sziporka   válasz erre
    2013-05-26 01:57:15

@Tommy Morrison: Ward más dimenzió....

» oba carr   válasz erre
    2013-05-26 01:55:45

Kessler azért nem használta aktívabban a jobbját, mert félt kinyílni kontrára, pedig a jobbegyenese az egyik fő fegyvere volt az első meccsükön is. Szerintem Kessler komoly sérülése nem múlt el nyomtalanul és ezt ős is tudja. Próbált úgy bokszolni, hogy nagyon tisztán viszonylag keveset kapjon. A vére néha szépen vitte előre, akkor eredményesebb is volt, de utána mindig visszazárt, nem tett rá a kombókra még ütéseket, újabb támadásokat. Kicsit néha az volt az érzésem, hogy Kessler alapvetően helytállni jött, egy nagyon szép nyugdíj előtti pénzért. A meccs után pedig elégedettnek tűnt, mert annyira jól sikerült a helytállás, hogy talán trilógia is lehet, még egy szép visszavonulás előtti csekkecskéért.

» iceman   válasz erre
    2013-05-26 01:55:41

@Amador: Hopkins kihivta es leszogezte, hogy neki a felnehez mar sok, es csak koztes sulyon vagy nagykozepben lehet szo rola.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 01:55:26

apropó tényleg hol volt Froch hangoskodó felesége? ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2013-05-26 01:54:42

Froch felmehetne félnehézbe, bőven meg van hozzá az alkata, ütőtávja. Ha pénzes meccseket akar és nem mégegy verést Wardtól csak arra van az út..

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 01:54:21

igen csak jó kis gálákat lehet rendezni Angliában. ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2013-05-26 01:51:25

@oba carr: Amikor Greenel megszenvedett Kessler onnantól kezdve én már nem sok esélyt látam hogy ő sikeresen tér vissza,de egyébként sztem az hozta meg neki a hírnevet anno hogy Calzaghe nem ütötte ki meg nem alázta és még pár menetet el is vittt ez komoly teljesítménynek számított akkor,azóta ebből élt de nem nyújtott igazán jó teljesímény azóta illetve Ward is simán verte.

» Tommy Morrison   válasz erre
    2013-05-26 01:50:55

@kiscapa: Szernitem viszont Kessler vedekezese gyenge. Eloszor is nem tudja, mit akar. Fent vannak a kezei, de siman bemegy koze a jab, azaz ez ilyen kamu fedezek, de akkor minek emeli fel? Ha bajban van, nem hasznalja, hanem azonnal probal elmozogni, azaz nem hisz benne hogy a fedezek mogott kibirja a sulyos uteseket stb. Labon szerint picit instabil, amikor a jabek befertek egybol rendezetlen lett a mozgasa, es sokszor Froch ezt kontrazta meg, hiszen foleg eleinte o hatralt es varta az alkalmat stb. Szoval nem, Kessler vedekezese nem jo.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 01:45:30

Elképesztően lassú és tohonya bunyós frocli,Kessler többször is kirakta száradni,a végefelé meg röhejes kaszabolásokat mutatott be.
Kessler az utóbbi években kevésbé volt tűzközelben mint Froch,ezen múlott,valamint a jobb kezét nem használta számomra érthetetlen okokból.
Maga a hangulata a meccsnek jó volt.

» oba carr   válasz erre
    2013-05-26 01:45:21

@Tommy Morrison: Technikailag tényleg ugyanaz, viszont mostanában sokkal jobb formát mutat a ringben, élesebb, gyorsabb. Dirrell iskolázná egy ideig, de előbb-utóbb elkapná Froch sztem. Ward ellen viszont tényleg esélye sincs az angolnak, nem csak hogy jól védekezik Andre, hanem fizikailag is nagyon erős (Froch maga mondta) és jól bírja az ütést mert azért betalált Kessler, Froch és Bika is.. nem hatott rá.

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 01:45:14

@Tommy Morrison: Hát igen... Azért irtam hogy megnézném.

» msanyika   válasz erre
    2013-05-26 01:44:14

@Roy Jones Jr.: Beszélni és realizálni a profibokszban két igen különálló dolog. Tehát nem gondolom, h még 1x összekéredzkedik Ward mesterrel.

» grabanc   válasz erre
    2013-05-26 01:43:32

@msanyika: Azért azt vedd figyelembe hogy a Froch által vert Jean Pascal háromszor is padlóra küldte Hopkinst,és Froch sem margarinöklű szóval rázós meccs lenne az szerintem.

» Tommy Morrison   válasz erre
    2013-05-26 01:43:13

Nálam két ponttal nyert Froch, aki egyébként hihetetlen nagy favágó még mindig. Viszont még ezen a szinten is az elképesztő keménységével képes ezt kompenzálni. Teljesen merev nyakkal veszi le az ütéseket, konkrétan semennyire nem gurul velük, hanem leeresztett kézzel levesz fejjel mindent. A legkiemelkedőbb ütésállóságú ökölvívók egyike mindenképpen. Kessler szép dolgokat csinált, jó pár találatától lement volna a súlycsoportban szinte mindenki, viszont kopott is rendesen a sérülése óta és kevésbé bevállalós lett. Nincs sok értelme egy harmadik meccsnek kb. hasonló kimenetel várható, pár ponttal nyerne Froch. Bute szerintem mondjon le a visszavágóról Froch ellen, még a megkopott Kessler is kiütné. Ward viszont magasan a súlycsoport élén van, ő már ténylegesen az a szint, amit Froch nem tud a keménységével kompenzálni. Direll ellen tolhatna Froch egy visszavágót, mivel az első meccsük inkább Direllé volt valójában. Groves egyre jobb és egyre erősebb, szépen pakolják fel rá az izmot. Két-három meccs múlva megnézném Frocli ellen.

» iceman   válasz erre
    2013-05-26 01:42:39

Emlékeim szerint az 1. meccs is nagyon hasonló volt főleg abból a szempontból, h Kessler megint az utolsó pillanatokban fogyott el. Összességében le a kalappal előtte.

    2013-05-26 01:42:05

"erdekes hogy senki sem irt kessler gyozelmet :)"

Hát nem, de rajtad kívül 8 menet után se látott senki 7-1 állást :)

Max az a zsoldos aki 118-110-et pontozott. Bár ha úgy pontoztál, hogy Kárlító otthon megverte Direllt is papíron, és most is otthon bunyózik, akkor persze igazad van. Kesslernek KO kellett volna a győzelemhez.

Szerintem is Froch nyert, de szűken, az utolsó 8 menet mindegyike nagyon szoros volt. De a lényeg az, hogy hatalmas csatát láttunk, mindkét bunyós megtett mindent azért, hogy jól szórakozzunk. Minden hétvégén megnéznék egy ilyen meccset.

    2013-05-26 01:40:25

Amúgy Kessler szerintem jobban védekezett/mozgott, mint először, pedig Froch tuti erősebb volt, mint 3 éve.
Viszont Froch jabjei rendre bent voltak, ő ebben javult negyon nagyot.

» kiscapa   válasz erre
    2013-05-26 01:40:10

@Amador: Froch nem bunyózik jobban mint régen és már nem is fog,középszintű verekedő aki tényleg nagyon kemény de egy igazán technikás bokszoló mint Ward vagy Direll megoldja,Direll álla nem annyira jó mint Wardé nála minimális keresnivalója lehet de Ward ellen még az sem.

» Tommy Morrison   válasz erre
    2013-05-26 01:40:06

a 118-110 tényleg kicsit erős, de jogosan nyert Froch. Jó kis meccs volt. Kesslernek nagyon nagy szíve van....Igazi harcos(ok).

    2013-05-26 01:38:44

Hopkins megenné Frochot reggelire... Kijátszaná... Azért megnézném hogy szenved

» msanyika   válasz erre
    2013-05-26 01:38:41

@Roy Jones Jr.: Ez igaz, és ebből a szempontból fontos lenne hol van a mérkőzés. Abból indultam ki hogy Pascalnak adták az első meccset Hopkins ellen (mondjuk sztem jogtalanul, de tény hogy Hopkinsnak nem tetszett amikor Pascal felporgott), és Froch sokkal aktívabb, és összeségében jobb mint Pascal.

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 01:38:29

@bandi78: Hát Ward-ot nem lehet egy napon emliteni Frochal.
Bocsi ugy akartam irni hogy leiskolázza, mert ezt a palit nem lehet kiütni olyan kemény feje van. Talán Tyson lecsapta volna :)

» msanyika   válasz erre
    2013-05-26 01:35:40

@grabanc: Most is beszélt róla, hogy visszavágna Wardnak, de megint az lenne, mint az első meccsen, egy tök sima vereség...

@amador: Igen, a munkatempó bejátszhat, de ez Frochra eddig is jellemző volt, viszont Hopkins sokkal jobban védekezik Kesslernél és messze nem ad olyan statikus célpontot, mint Kessler. Szerintem nagy látványos luftokat ütne Hopkins ellen, az öreg meg kipontozná...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2013-05-26 01:35:14

Halkan megjegyezném, hogy Kessler kicsit nagyvonalúbban viselte a vereséget, mint Froch.

» kiscapa   válasz erre
    2013-05-26 01:34:07

@Tommy Morrison: Froch most sokkal jobban bunyozik mint amikor a Dirrell meccs volt, sztem most kiütné. Az a baj hogy mentálisan gyenge Dirrell, amiben Ward meg nagyon erős. Széttördelné Dirrel bunyóját és fölé kerekedne..

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 01:33:50

@msanyika: Persze, nincs azzal semmi gond, azt nem értettem, hogy mikért gondoltad, hogy bármelyik technikás bokszoló kiütné szerinted Froch-t, amikor az Wardnak sem sikerült, perdig ő lelég technikás :))

» bandi78   válasz erre
    2013-05-26 01:32:17

Ilyen latvanyos meccshez az is kell, hogy Kessler amikor bajban volt sem fogott, vagy minimalisan. Ward azert olyan elkepeszto hatekony, mert beugrik es fog a legkisebb problema utan, amellett persze hogy kivaloan elmozog, de Ward kicsit olyan mint Hopkins, hogy megtori az ellenfelet akkor is ha ezzel tonrevagja a meccset nezhetoseg szempontjabol.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 01:32:16

Jó meccs volt. Froch megérdemelten győzött. Kessler látványosabban találgatott, szebbek voltak a kombinációi, de Froch sokkal nagyobb munkatempót diktált.

» sziporka   válasz erre
    2013-05-26 01:31:20

Az a baj hogy van egy Ward a súlycsoporban aki jóval fölöttük áll és középszintű verekedőnek tűnnek csak csupán mellette.Talán Direll nehezíthetné meg a dolgát.Iskolázta Frocht és iskolázná valószínűleg Kesslert is.

» Tommy Morrison   válasz erre
    2013-05-26 01:29:51

Erre számítottam, nálam 116-112 Froch-nak, a 118-110-es pontozás, kicsit túlzó, de az ütésstatisztika miatt végül is lehetséges, Kessler rengeteg jab-et szedett be, és van olyan pontozó akinél ez nagyon sokat számít.

» Wieszt Dániel   válasz erre
    2013-05-26 01:28:38

Azé fvsza monyó van Frocli szeme alatt :) Biztos egész éjjel varrogatott.

» grabanc   válasz erre
    2013-05-26 01:28:35

oriasi sportemberek..respect..

» slovakia   válasz erre
    2013-05-26 01:28:15

Na ezért megérte fennmaradni. Bár sajnálom, hogy nem Kessler nyert, de ez egyértelmű volt. Froch ütésállósága viszont elképesztő. A nagyközépsúly Vityája.

    2013-05-26 01:27:59

@Roy Jones Jr.: Nincs, de viszont Hopkins ellen van sztem. Nagyon aktív és azt Hopkins már nem szereti..

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 01:27:57

118-110......kosármeccset nézett???? :D :D

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2013-05-26 01:27:56

Froch sokkal több ütést indított, alig rosszabb találati aránnyal, mint Kessler. Ez, plusz az első három menet (amit a dán fiú átaludt) döntött. Várom a harmadik meccset!

» loop80   válasz erre
    2013-05-26 01:27:50

A 118:110 idiótizmus, ennyire még edge sem látta mellé :) A 115:113 rendben van és a 116:112 is elfogadható, mert több szoros menet is volt.

    2013-05-26 01:27:45

115:113 a reális. Jó meccs volt, nagyot küzdött Froch és egy hajszállal jobb volt ma. A 118:110 az kabaré.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-26 01:27:44

@Roy Jones Jr.: Lehet, de a duplaöves Froclit kötve hiszem hogy érdekli Ward :P

» grabanc   válasz erre
    2013-05-26 01:27:20

@bandi78: nekem nem tetszett ennyi. Ha már választanom kéne inkább Kessler. Froch unalmas bunyós

» msanyika   válasz erre
    2013-05-26 01:27:16

Froch megérdemelten, de jó meccs volt! Kessler is visszajött párszor.

» kiscapa   válasz erre
    2013-05-26 01:27:00

Le a kalappal koszi a meccset Froch, Kessler, koszi a szurkolast sracok. Ez egy jo boxeste volt.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 01:26:13

@kasimir: " lehet Frochnak adni"

Nyilvánvalóan azért mert egyértelműen ő nyerte.

» Tommy Morrison   válasz erre
    2013-05-26 01:26:00

Jöhetne egy harmadik független terepen.

    2013-05-26 01:25:38

Ward ellen továbbra sincs semmi esélye Frochnak...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2013-05-26 01:25:24

116-112 ok

» deniro2   válasz erre
    2013-05-26 01:25:20

@msanyika: Jobb bokszoló technikailag, de Froch aktívabb és gránit álla van. És olyan kartávolsága van hogy kívülről is effektív..

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 01:25:19

118-110 mehetne nyaralni

    2013-05-26 01:25:15

jo meccs volt. lesz folytatas szerintem

» scarggy   válasz erre
    2013-05-26 01:25:10

@fixpont: 115-113 a reális vagy a 116-112

» bandi78   válasz erre
    2013-05-26 01:24:37

Jöhet Hopkins!!

    2013-05-26 01:24:30

a 118-110 és a 116-112 nagyon erős a 115-113 nézte ezt a meccset, a másik kettő idióta

» Rimouski   válasz erre
    2013-05-26 01:24:18

Varhato volt Angliaban hogy ennyivel kihozzak, de szuken jobb volt. Kessler is minden elismerest megerdemel.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 01:24:18

megérdemelte fröccs, jó meccs volt:)

» tollanik   válasz erre
    2013-05-26 01:24:07

jó meccs volt...jóccakát nektek

» kolompar   válasz erre
    2013-05-26 01:24:04

@fixpont: Ebből az utolső kettő elfogadható, 118-110 vicc..

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 01:24:03

Byrd nem való pontozónak

    2013-05-26 01:23:51

1-1!!Jöhet a harmadik!!:)

» Rumble in the Jungle   válasz erre
    2013-05-26 01:23:46

118:110 Byrd, 116:112 Sucre, 115:113 francia csoki

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2013-05-26 01:23:45

@msanyika: "nem győzött meg egyik bunyós sem. egy teknikásabb boxoloval egybekerülne valameik úgy kiütné mint a szart"
Ezt ugye viccnek szántad?

» bandi78   válasz erre
    2013-05-26 01:23:43

118-110, 116-112, 115-113 Froch

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 01:23:30

egyébként szerintem Kessler jobb ökölvívó mint Froch, csak Frochban van valami ősi paraszt erő amivel kihuzza mindig a meccseket

» msanyika   válasz erre
    2013-05-26 01:23:23

@BlaZe: Szerintem is elrontotta Kessler, ha többet dolgoz kérdéses lenne a dolog, de túl sok egyértelmű menetet kapott Froch így..

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 01:22:46

Ha Froch nyer, azt a jab-jének köszönheti nameg a gránit állának.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-26 01:22:27

jézusom ez az összefoglaló!!! kemény!

» vizslahal   válasz erre
    2013-05-26 01:22:21

Kessler inkabb tunt emberinek, amikor kapott egy nagyot, rajta latszott is, Froch mindenen atgyalogolt es szinte azonnal vissza is tamadt.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 01:22:02

nem győzött meg egyik bunyós sem. egy teknikásabb boxoloval egybekerülne valameik úgy kiütné mint a szart

» msanyika   válasz erre
    2013-05-26 01:21:49

115-113 Froch

    2013-05-26 01:21:49

@edge: anglia+pontozás=csak Froch nyerhet

    2013-05-26 01:21:47

lehet frochnak adni

» kasimir   válasz erre
    2013-05-26 01:21:23

Mármint 8-4

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 01:20:59

8-4 Frochnak

» Dirhanka   válasz erre
    2013-05-26 01:20:52

kár az első 3 menetért

    2013-05-26 01:20:50

272:178 találati arány

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2013-05-26 01:20:49

Az utolso menet miatt Froch 1-2 ponttal

» TITANIUM   válasz erre
    2013-05-26 01:20:47

Érdekes amikor megrogyott az angol azt a menetet is nekiadták :)

    2013-05-26 01:20:39

erdekes hogy senki sem irt kessler gyozelmet :)

    2013-05-26 01:20:37

ja, froch mar tudja :)

    2013-05-26 01:20:32

7:5

    2013-05-26 01:20:22

Nálam egál, de 1, max 2 ponttal lehet Frochnak adni.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-26 01:20:18

frochnak fogják adni nyilván

» kasimir   válasz erre
    2013-05-26 01:20:10

hát basszus mindenki tapsol és joggal!!

szerintem a három átaludt menettel bukja kessler.

» vizslahal   válasz erre
    2013-05-26 01:20:07

Nálam 6.5-5.5-re Frocli nyert. ;)

» loop80   válasz erre
    2013-05-26 01:20:02

ez x, de ide-oda egy ponttal is jogos bármelyiknek

» Rimouski   válasz erre
    2013-05-26 01:19:58

8-4 Froch. Kessler elkúrta szerintem, pedig a végén kijött, hogy van azért benne is kraft.

    2013-05-26 01:19:50

@Morgo: messze egaltol :)

» slovakia   válasz erre
    2013-05-26 01:19:50

hát ez 9-3 froch (117-111)

    2013-05-26 01:19:46

Froch eszmeletlen jol birja az uteseket dobbenetes.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 01:19:43

Froch aktívabb volt a 12.menetben, de mekkora menet, ütésváltások ide-oda! 8-5 nálam Frochnak..

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 01:19:42

8-4 Froch a vége, max 7-5

» deniro2   válasz erre
    2013-05-26 01:19:37

8:4 froch

    2013-05-26 01:19:36

majd a 3. meccsen

» kolompar   válasz erre
    2013-05-26 01:19:35

Ez sima Froch-menet volt. 115:113 Froch szerintem.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2013-05-26 01:19:24

na halljuk, hány menetet méltóztattak adni a dánnak

    2013-05-26 01:19:20

8:4 Frocsli ;-)

» slovakia   válasz erre
    2013-05-26 01:19:19

:/ hát ezzel fröccsé a meccs

» tollanik   válasz erre
    2013-05-26 01:19:18

115-113 Froch, de Angliaban nagyobb lesz a kulonbseg.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 01:19:17

döntetlen, jöhet a 3. meccs

    2013-05-26 01:19:16

egál. jöjjön a harmadik meccs

» kasimir   válasz erre
    2013-05-26 01:19:06

remélem lesz trilógia :D

» bandi78   válasz erre
    2013-05-26 01:19:00

micsoda meccs!!!!

» vizslahal   válasz erre
    2013-05-26 01:18:18

Bárki nyeri, a másiknak nem kell visszavonulnia!

    2013-05-26 01:17:37

6-5 Froch maybe

» TITANIUM   válasz erre
    2013-05-26 01:16:33

Ja, már csak 6-5 Froclinak...

» loop80   válasz erre
    2013-05-26 01:16:31

Aztak*va... :) 7-4

    2013-05-26 01:16:08

nalam 8-3 frochnak...

    2013-05-26 01:16:05

jo, ha 7:4

    2013-05-26 01:16:00

lássuk a kondit

» kasimir   válasz erre
    2013-05-26 01:15:55

7-4

» deniro2   válasz erre
    2013-05-26 01:15:55

6:5 valakinek :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2013-05-26 01:15:50

Froch feje bazi kemény. Ez sima Kessler menet volt. Nálam 6:% a Vikingnek

    2013-05-26 01:15:50

kessler sajnálhatja, hogy a negyedikben kezdett el bokszolni!

» vizslahal   válasz erre
    2013-05-26 01:15:48

kemény volt,froch kapott szépen

» kolompar   válasz erre
    2013-05-26 01:15:42

Nem hiszem el, hogy Froch ezt kibírta lábon!!! Egyszerűen nem hiszem el!!! :D

» loop80   válasz erre
    2013-05-26 01:15:42

gyerünk kessler

» tollanik   válasz erre
    2013-05-26 01:15:39

@edge: ahogyan te latod a meccset, gondolom a 11. is Froclie ...

» scarggy   válasz erre
    2013-05-26 01:15:39

Remélem legközelebb kommentátor nélkül lesz a közvetítés,én már lenyomtam a hangot!:)

    2013-05-26 01:15:35

Froch most megérezte az ütést, veszélyes még Kessler. Nálam már csak kiütéssel nyerhet.. 7-4

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 01:15:33

7:4 Froch

» slovakia   válasz erre
    2013-05-26 01:15:26

6-5 Frochnak

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 01:15:25

Most azért majdnem Froch feküdt.

» kiscapa   válasz erre
    2013-05-26 01:15:14

Nálam 6:5 a dánnak.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-26 01:15:08

Sima Kessler menet.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 01:15:00

kessler vezet 6:5

» kasimir   válasz erre
    2013-05-26 01:14:49

7-3. Froch olyan masszív, hogy hidat lehetne belőle építeni :)

    2013-05-26 01:12:13

@fixpont: Igen.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2013-05-26 01:12:07

6-4 szerintem Frochnak, de Angliaban ez kb 8-2

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 01:12:01

5:5, esetleg 6:4

    2013-05-26 01:11:53

froch 7:3

» slovakia   válasz erre
    2013-05-26 01:11:44

Froch kipihente magát, és ilyenkor meg simán jobb.. 7-3

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 01:11:42

@Roy Jones Jr.: Elso 3 menetben sokkal tobbet talalt.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 01:11:36

kb. egal

» scarggy   válasz erre
    2013-05-26 01:11:33

Froch lassul és fárad szerintem

    2013-05-26 01:11:26

hmm 8-2.. froch

    2013-05-26 01:11:24

Nálam 5:5. Froch is fárad. Jó lesz a vége.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-26 01:11:16

Na ez nehez, talan Froch, havanyan.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 01:11:07

5:5

» kasimir   válasz erre
    2013-05-26 01:10:51

lehet, hogy watte jo, de angliaban legalabb 3 ponttal megy froch.

    2013-05-26 01:10:28

Ez angoloknál max 7:2.

    2013-05-26 01:09:14

Eddig úgy pontoztam, mint Jim Watts

    2013-05-26 01:08:42

hajlamos vagyok egyetérteni Wattal

    2013-05-26 01:08:40

Érdekes volt ez a kiírás.
193:106 volt kb. a találati arány Froch javára, ha jól láttam.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2013-05-26 01:08:15

Ez megint Kessleré. 5:4 Frochnak.

    2013-05-26 01:07:44

Dobbenetes kemeny uteseket hord ki Forch megingas nelkul.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 01:07:40

Kesslerben még van erő, Froch elfáradt az előző menetben, 6-3..

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 01:07:36

carl erosen visszavett.. ez nalam kessler menet volt... 7-2 froch

    2013-05-26 01:07:31

5-4 Froch

» TITANIUM   válasz erre
    2013-05-26 01:07:21

Szoros menet, talan Kessler, hajszallal.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 01:07:12

kessleré

» kasimir   válasz erre
    2013-05-26 01:06:48

Jó ha Kessler végigállja.

    2013-05-26 01:06:29

Ez Kessleré. 5:4.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-26 01:06:18

Halljatok, ez egy kurva jo kis meccs.

» 4man4ever   válasz erre
    2013-05-26 01:05:36

Félelmetes kondija van Froch-nak. És okosan is bokszol.

    2013-05-26 01:04:52

Viva mehikó. Ja nem. De sajnos Kessler kezd nem jól kinézni.

    2013-05-26 01:04:26

ú bazz már a 9.menet ez repül ez a meccs

» Rumble in the Jungle   válasz erre
    2013-05-26 01:04:22

Ha elfogy, kiutik, Froch mint egy robot.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 01:03:52

Froch dominál mostmár, siman atgyalogolt Kessler utesein es sokkal hangsulyosabbak helyez el.. 6-2

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 01:03:45

oriasi emnet.. es 7-1 sztem :)

    2013-05-26 01:03:44

Kesslernek necces volt a menet

» deniro2   válasz erre
    2013-05-26 01:03:38

hatalmas meccs....nem gondoltam volna.....:) nálam eddig 4-3 az angolnak

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2013-05-26 01:03:30

Nelsonnak igaza lesz, Kessler még ki is fekhet nemsokára.

» kiscapa   válasz erre
    2013-05-26 01:03:29

froch nagyon megy

» kolompar   válasz erre
    2013-05-26 01:03:26

Jo kis menet a 8.

» TITANIUM   válasz erre
    2013-05-26 01:03:25

6:2 :)

» slovakia   válasz erre
    2013-05-26 01:03:24

Kesslernek nagyon kell figyelnie, mert rafizethet.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 01:03:20

Rám is cáfolt ..:)

    2013-05-26 01:03:15

ev menete...

» slovakia   válasz erre
    2013-05-26 01:03:09

Hát ezek vadállatok!!!:D

» Rumble in the Jungle   válasz erre
    2013-05-26 01:03:06

Froch menet, de Froch sokat koszonhet a beton fejenek.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 01:03:03

de jó meccs froch 5:3

» kasimir   válasz erre
    2013-05-26 01:03:01

Kessler kezd elkészülni az erejével. 5:3 Frochnak.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-26 01:02:47

@dombradigy: Ne bosszantsd magad, vedd le a hangot.

» 4man4ever   válasz erre
    2013-05-26 01:01:54

Talan 4-3 Froch de szoros

» TITANIUM   válasz erre
    2013-05-26 01:01:12

5-2 Froch. Amikor nem jabpárbaj van, akkor Kessler a hatékonyabb. De ez még kevés.

    2013-05-26 01:00:22

Egyik pontozonal 3-3

» TITANIUM   válasz erre
    2013-05-26 01:00:21

Borbély egy idióta...

» dombradigy   válasz erre
    2013-05-26 01:00:11

Érdekes mert mikor odaállnak verekedni, sztem Kessler egész jó. Jabekkel Froch sokkal jobb, testen Kessler többet talál.

    2013-05-26 01:00:00

Ha Kessler kinyilik, veszelybe kerulhet, amugy szepen dolgozik testre.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 00:59:48

Froch megint jobb volt tavolrol es most kozelrol is..5-2

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 00:59:46

hu de nagy menet.. sztem froch 6-1

    2013-05-26 00:59:34

Froch-nál úgy tűnik, eljött egy holtpont, meg persze Kessler testütései kezdenek beérni...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2013-05-26 00:59:27

jó kis menet

» kolompar   válasz erre
    2013-05-26 00:59:22

na, elkezdik végre

    2013-05-26 00:59:20

hááát, talán újra Froch 4:3

» kasimir   válasz erre
    2013-05-26 00:59:20

5:2

» slovakia   válasz erre
    2013-05-26 00:59:14

Inkabb Froch.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 00:59:13

jó kis menet volt :)

» vizslahal   válasz erre
    2013-05-26 00:59:13

Legyen ez az angolé a sok jab miatt. 4:3 Frochnak.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-26 00:59:04

@dombradigy: :)

» grabanc   válasz erre
    2013-05-26 00:57:16

4:2 Froch

» slovakia   válasz erre
    2013-05-26 00:56:47

hm, Wattnál egál

    2013-05-26 00:56:45

Jim Wattnak kb igaza lehet. nala 57-57

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 00:56:32

@Amador: Igen, ez lenne az ő nyerő taktikája szerintem, hogy mindenképpen ő indítson először és utána ne maradjon ott a kontrákra, mert Froch rengeteget talál belőle. Erwin nagyon jól meg is jegyezte a menet alatt...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2013-05-26 00:56:28

Dr. Borbély katasztrófa... ennyi erővel Kudlik Juli is szakérthetne...

» dombradigy   válasz erre
    2013-05-26 00:56:23

Kessler kombói amik ülnek. Froché nem annyira. De Froch jabje nagyon sharp.

» kiscapa   válasz erre
    2013-05-26 00:56:16

Froch kezd fogyni kondiban?

» TITANIUM   válasz erre
    2013-05-26 00:56:06

kéne mást is ütni azért a jaben kívül frochnak, teljesen leállt a többivel.

» vizslahal   válasz erre
    2013-05-26 00:56:06

3:3. Kesslernek szurkolok. Mar csak azert is, mert ugyanabban a varosban lakunk.

» scarggy   válasz erre
    2013-05-26 00:55:59

A riporterek szerint a minosegi utesek most Kesslerei.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 00:55:46

nalam az elso menet amit szorosan de kessler nyert 5-1

    2013-05-26 00:55:42

Kesslernél voltak a hangsúlyos ütések, 4-2. Jó meccs ez, kivancsi vagyok mikor allnak le haboruzni..

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 00:55:26

talán Kessler

    2013-05-26 00:55:13

Nalam ezi s Kessler.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 00:55:12

egál

» kasimir   válasz erre
    2013-05-26 00:55:05

3:3 Most már jobb a viking.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-26 00:54:47

úú a mély ütés után milyen 2t bekapott Froch, a riporter reakcó semmi

» Rumble in the Jungle   válasz erre
    2013-05-26 00:53:50

4-1

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 00:52:33

Hát azért most fincsit hordott ki Froch lábon. 4-1

    2013-05-26 00:52:29

@Arcos Harcos: mikor nyert Kessler 2 menetet? :-P

» slovakia   válasz erre
    2013-05-26 00:52:01

Kessler megoldotta a problémát, belép a saját jabjeivel, Froch jabje nem is tűnik már olyan veszélyesnek.

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 00:51:48

4-1

» deniro2   válasz erre
    2013-05-26 00:51:47

kessler probalkozik..de ezis froch menet... 5-0 .. legalabbis nalam

    2013-05-26 00:51:46

sztem kessler hamarosan betalál ha froch lógatja a kezeit....

» kolompar   válasz erre
    2013-05-26 00:51:45

@cezi: Pontozassal ezt Kessler nem nyerheti meg, az nyilvanvalo, de nem is neki all eddig.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 00:51:44

nálam 3:2 Frochnak eddig

    2013-05-26 00:51:41

Na Kessler némileg magához tért..

» Rumble in the Jungle   válasz erre
    2013-05-26 00:51:35

@Arcos Harcos: Mit nézel?

» grabanc   válasz erre
    2013-05-26 00:51:34

3:2

» scarggy   válasz erre
    2013-05-26 00:51:25

és ez is Kessleré volt? :P

» grabanc   válasz erre
    2013-05-26 00:51:13

Ez Kessleré. 3:2 nálam.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-26 00:51:08

Inkabb Kesslere ez szuksege is volt ra.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 00:51:07

szűken kessler

» kasimir   válasz erre
    2013-05-26 00:51:07

ez már talán Kessleré

    2013-05-26 00:51:02

angliaban ez is froch menete :)

    2013-05-26 00:48:54

3:1 Frochnak.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-26 00:47:56

lassan ébredezik ez a kessler gyerek.....froch kemény mint a beton

» kolompar   válasz erre
    2013-05-26 00:47:43

tovább javul a dán

    2013-05-26 00:47:42

@fixpont: Igen, mintha kezdene életre kelni Kessler.

    2013-05-26 00:47:40

Kessler eddigi legjobb menete volt, de még mindig túl sokat szed be...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2013-05-26 00:47:27

Ez Kessleré volt

» kasimir   válasz erre
    2013-05-26 00:47:21

Ez most jó volt Kesslertől.

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 00:47:18

Talán ez Kessleré az offenzivitása miatt.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-26 00:47:17

Nalam 4-0 Froch

    2013-05-26 00:47:16

Ez volt a legszorosabb.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 00:46:56

@fixpont: Kombinációkat kéne ütni a dánnak..

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 00:45:07

Kessler WI 6. menetben.

» Blackpanther   válasz erre
    2013-05-26 00:44:37

Kessler kezd felpörögni. Úgy értem egyre aktívabban nyeli az ütéseket. Ez így bajos lesz neki.

    2013-05-26 00:44:29

Én már évek óta mondom hogy marha jó időzítése van Frochnak :) 3-0

» Amador   válasz erre
    2013-05-26 00:43:53

Kessler feküdni fog. Kár érte...

» dombradigy   válasz erre
    2013-05-26 00:43:24

Nem is tudom mit kellene csinalni Kesslernek....teljesen tanacstalan, nyeli az uteseket es Froch egyre magabiztosabb. Ebbol az utotavbol sima Froch meccs.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 00:43:20

Eddig Kesslernek semmi eselye..30-27 Froch

    2013-05-26 00:43:15

ez már kiegyenlítettebb volt

    2013-05-26 00:43:06

Javult a dán, de ez is Froclié.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-26 00:43:02

fröccsöt birom de azert ebresztő kessler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

» kolompar   válasz erre
    2013-05-26 00:42:56

Nem tudom, mit akar Kessler, de annyira adja Froch alá a lovat, hogy borzasztó. Teljesen Froch kontrollálja, ami a ringben történik, már belőtte az ütőtávot, az ütemet is érzi, Kessler meg kapkod...

Froch 20:18

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2013-05-26 00:40:28

@Rumble in the Jungle: Szerintem is benne van a KO.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 00:40:01

Hát ez így nem lesz hosszú. Kessler olyan éles, mint egy bot.

    2013-05-26 00:39:58

Froch nagyon kemeny..kivancsi vagyok meddig birja..hajra Kobra :)

» slovakia   válasz erre
    2013-05-26 00:39:43

Kesslernek nincs ötlete. Papírforma lesz.

» kiscapa   válasz erre
    2013-05-26 00:39:29

ez így nem lesz jó

    2013-05-26 00:39:17

eddig sima Froch

» deniro2   válasz erre
    2013-05-26 00:39:16

Taktikailag abszolut Froch akarata ervenyesul.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 00:39:10

@fixpont: tényleg nagyon jó ütemben bokszol. és nem csak a jab. hanem szinte mindent nagyon jó ritmusban időzít.

» vizslahal   válasz erre
    2013-05-26 00:39:09

a dán versenyzö kicsit rozsdás

» kolompar   válasz erre
    2013-05-26 00:39:02

Nem tudom csak én érzem úgy h Froch bármikor leütheti a viking harcost?

» Rumble in the Jungle   válasz erre
    2013-05-26 00:39:02

Froch sokkal tobbet ut es tobbet is talál, agresszivabb ... egyertelmu folenyben van ... 20-18 Froch

    2013-05-26 00:38:58

Sima Froch menet es no is a folenye.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 00:38:55

2:0 Frochnak. Kessler rákapcsolhatna.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-26 00:38:51

2:0 Frochnak. Kessler rákapcsolhatna.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-26 00:38:50

Kesslernek jo a gatyaja...

» TITANIUM   válasz erre
    2013-05-26 00:36:19

Rendkivul jo utenben "dobalja" a jabjeit.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 00:35:44

az első Froch-é

    2013-05-26 00:35:38

nagyon bekezdett Froch

» Rumble in the Jungle   válasz erre
    2013-05-26 00:35:08

Elso menet Froch, tul sok jabje talal be es kemenyebbnek is tunik.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 00:35:03

Az első az angolé.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-26 00:34:36

froch jab-je hozza a menetet.

» vizslahal   válasz erre
    2013-05-26 00:34:32

durván néz ki, hogy csak a fél oldala van szétvarrva kesslernek

közönség óriási!!!

» vizslahal   válasz erre
    2013-05-26 00:32:32

@Vig Szabolcs: Nálam se fogy hajnalban 3-4 sör :) Na lássuk!

» Rumble in the Jungle   válasz erre
    2013-05-26 00:32:22

Froch nagyon elszant. :)

» fixpont   válasz erre
    2013-05-26 00:31:11

@Rumble in the Jungle: jaja....nekem is furcsa...:) hajnalban nem szoktam meginni meccsek közben 2 üveg bort... :D

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2013-05-26 00:30:00

@vizslahal: még rendesen furcsa h nem hajnalban kell nézni! :)

» Rumble in the Jungle   válasz erre
    2013-05-26 00:27:07

@vizslahal: Angolok az angolt, a danok meg a dan himnuszt biztosan szeretik:-)

» TITANIUM   válasz erre
    2013-05-26 00:26:46

A dán néz ki idegesebbnek.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-26 00:25:13

na a himnuszok... szereti ezt valaki? :)

» vizslahal   válasz erre
    2013-05-26 00:24:48

elég jó hangulat van a stadionban! közönség mint egy foci meccsen!

» vizslahal   válasz erre
    2013-05-26 00:22:25

Gyere Kessler!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-26 00:22:14

azért mennyivel jobb így este megnézni egy top meccset mint hajnalban :)

» vizslahal   válasz erre
    2013-05-26 00:21:17

@Dani1: Mit mondjak?Nem tudlak sajnálni :)

» Rumble in the Jungle   válasz erre
    2013-05-26 00:20:45

froch nagyon lazának tűnik, nulla feszültség olvasható le róla.

» vizslahal   válasz erre
    2013-05-26 00:19:57

@Dani1: Hát....hogy őszinte legyek....most én is szívesen toporognék ott a ring körül...:)
Jó helyről tudjátok nézni a meccseket??

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2013-05-26 00:18:32

Hogy ezeknek az angoloknak mindig az amcsik seggét kell nyalniuk!!! Bmeg az hbo. Nem igaz, h az európai szurkolókat szivatják azért, hogy az amcsiknak minnél kedvezőbb időpontban kezdődjön a gála.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-26 00:16:15

@Dani1: a következő lépés innen az, hogy a csapokat fogják piszoárnak használni :D

úgy látom amúgy egyre nehezebben tudják húzni az időt :)

» vizslahal   válasz erre
    2013-05-26 00:14:16

@Vig Szabolcs: Én meg itt nem merek sörözni mert az eldugult wcknél kígyózik a sor, a csapokat meg hamutartónak használják az angolok :D azért 1-2-t megiszok!

    2013-05-26 00:11:14

@Rumble in the Jungle: én 10kor bontottam egy üveg bort.....meg azóta még egyet.... :D Ha sokáig húzzák a kezdést,akkor a harmadik is előkerül...és még a szomszédokat is felébresztem :D

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2013-05-26 00:01:19

Ami nyilvanvalo is, hiszen a BL donto utan meg kell nyugodni, hazamenni vagy kocsmaba, le kell tudni ulni stb, nem kell ezt elkapkodni. :)

» fixpont   válasz erre
    2013-05-25 23:58:38

A HBO is eloben kozvetiti, ugyhogy 0.15 elott nem fogjak elkezdeni (sot inkább még kesobb), addig nyugodtan mehettek kajalni, inni, wc-re, stb, stb...

    2013-05-25 23:54:53

Na mi a tokom van, elmarad a derbi?

» TITANIUM   válasz erre
    2013-05-25 23:52:34

@Rumble in the Jungle: :S

» tollanik   válasz erre
    2013-05-25 23:46:43

sose kezdik el..

» tollanik   válasz erre
    2013-05-25 23:46:22

Negyedkor kezdődik az még félóra :O

» Rumble in the Jungle   válasz erre
    2013-05-25 23:46:03

@tollanik: Köszi, ez tényleg jó!

» Perkins   válasz erre
    2013-05-25 23:45:33

Jöhetne már a meccs mert nem marad a söröm :)

» Rumble in the Jungle   válasz erre
    2013-05-25 23:44:45

na ott van a stúdióban David Haye is,ott feszít,ki van gyúrva. Gondolom,hogy Haye Froch-nak szurkol,mert haverok,vagy nem?

» horváth gergely   válasz erre
    2013-05-25 23:30:14

Hoppare...

» 4man4ever   válasz erre
    2013-05-25 23:17:41

Na azért... :d kiütésre fogadtam.... :)

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2013-05-25 23:17:28

Hát ennyi. Jöhet a főmeccs!!!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-25 23:16:54

Szívós ez a Gonzalez!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-25 23:11:45

http://www.rincondeportivo.org...

itt egy jobb minőségű stream

» tollanik   válasz erre
    2013-05-25 23:08:27

1 számmal minimum nagyobbnak tűnik Groves. Meglepne, ha sokáig tartana a meccs.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-25 23:02:28

@edge: köszi! :)

» vizslahal   válasz erre
    2013-05-25 22:57:03

Froch WP-re tippelek, viszont jobban örülnék egy Kessler WI-nek.

Az ilyen várva-várt meccseknek gyakran valamilyen sérülés vet véget. Remélem, most nem lesz ilyen.

» Perkins   válasz erre
    2013-05-25 22:54:42

@BUBI: Köszi! Ennek öülök! Most már csak Kessler győzzön!

» msanyika   válasz erre
    2013-05-25 22:46:06

@Vig Szabolcs: Ok kösz! Gondolom legalább éjfélig várni kell.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-25 22:46:01

Bellew WP

    2013-05-25 22:44:59

Mi lett a Bellew- Chilemba eredménye?

» msanyika   válasz erre
    2013-05-25 22:44:16

Mennék már bulizni, remélem nem éjfélkor kezdik...

» VMVKWA   válasz erre
    2013-05-25 22:44:15

Mikor lesz a mecs kb?Csak Froch vs Kessler érdekelne

» Siska Imre   válasz erre
    2013-05-25 22:41:51

link, akit erdekel:

http://www.firstrow1.eu/watch/...

haye a studioban :)

    2013-05-25 22:38:08

@Arcos Harcos: Grooves meccs után...

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2013-05-25 22:37:41

Mikor jönnek Kesslerék?

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-25 22:35:44

@zolimt: Mondjunk ez az angol gyerek ritka gyenge, Chilembaban meg nincs átütőerő, úgyhogy két elég limitált képességű bokszoló meccsét láttuk

    2013-05-25 22:23:34

Sztem Kessler az esélyes. Neki is drukkolok. Megvert kutya megismeri a gazdáját, szval egyáltalán nem fog fickándozni a kobra, amint megkapja az első pofonokat a vikingtől. Persze a Pac-Bradley meccs után kiderült, hogy bármit el lehet csalni, így remélem Kessler is tudja, hogy csak a ko a tuti, és meg is csinálja. Hajrá Kessler, de felőlem akár Froch is nyerhet, ő is megérdemli, csak tisztán tegye és jó meccs legyen!!!!!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2013-05-25 22:06:46

@horváth gergely: Hagyd mar Erdeit, az a szolo mar reg leerett...

» zolimt   válasz erre
    2013-05-25 22:03:33

Chilemba- Bellew ,vagy kik ezek ,szerintem ezeket Erdei egy este alatt elintézné ,egymás után mindkettőt!!

» horváth gergely   válasz erre
    2013-05-25 21:50:06

Köszi

» starhu   válasz erre
    2013-05-25 21:45:00

http://boxingguru.eu/gurutv1.h...
stream kessler vs froch

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2013-05-25 21:42:18

Én most ezen tudom nézni :-)
http://www.tsmplug.com/boxing/...

» Maestro   válasz erre
    2013-05-25 21:37:00

@BUBI: Ügyes vagy :-P

» Maestro   válasz erre
    2013-05-25 21:21:13

@BUBI: Akadjon a torkodon a popcorn vagy a sör..... :D :D

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2013-05-25 21:20:27

Nálam tökéletesen megy HD minőségben akadás nélkül.
Mondjuk az igazsághoz tartozik hogy nekem van DIGISPORT 2-m. :D

    2013-05-25 21:18:02

@tollanik: Aham oké

» Maestro   válasz erre
    2013-05-25 21:14:34

Kérnénk szépen egy stream-et. kőszi:-)

» Maestro   válasz erre
    2013-05-25 21:13:57

@Maestro: jaja, kell

» tollanik   válasz erre
    2013-05-25 21:12:53

@grabanc: Itt regisztrálni kell ??!!! Vagy ez mi ez ?? :-P

» Maestro   válasz erre
    2013-05-25 21:10:14

Kesslernek drukkolok, de Froch fog nyerni, amit azért is sajnálok, mert még nagyobb arca lesz, pedig most sem kicsi.

» sziporka   válasz erre
    2013-05-25 21:01:43

@grabanc: áhh megvan, köszi :)

» tollanik   válasz erre
    2013-05-25 21:01:06

Próbáld meg ezt... hátha :)

http://onlinetv.gportal.hu/gin...

» grabanc   válasz erre
    2013-05-25 20:56:30

neten nem lehet nézni a digi sport 2-t?

» tollanik   válasz erre
    2013-05-25 20:43:43

Bellew - Chilemba II
1,60 21,00 2,50 (SB)
1,62 21,00 2,40 (Bwin)
1,50 21,00 2,62 (WH)
1,57 21,00 2,50 (Ladbrokes)
1,57 23,00 2,38 (Paddy Power)
1,53 21,00 2,62 (BetVictor)
1,62 21,00 2,38 (BetFred)
1,53 21,00 2,50 (Boylesports)
1,54 21,00 2,58 (Unibet)
1,57 -------- 2,37 (Bet365)

G.Groves - N.G.Alcoba
1,02 34,00 15,00 (SB)
1,06 34,00 9,00 (Bwin)
1,02 34,00 12,00 (WH)
1,04 34,00 11,00 (Ladbrokes)
1,04 36,00 11,00 (Paddy Power)
1,02 34,00 12,00 (BetVictor)
1,04 34,00 12,00 (BetFred)
1,04 34,00 11,00 (Boylesports)
1,03 -------- 11,00 (Bet365)

Froch - Kessler II
1,45 23,00 3,00 (SB)
1,45 19,00 3,00 (Bwin)
1,44 19,00 3,00 (WH)
1,50 19,00 3,00 (Ladbrokes)
1,44 21,00 3,00 (Paddy Power)
1,44 21,00 3,20 (BetVictor)
1,40 21,00 3,25 (BetFred)
1,44 23,00 3,00 (Boylesports)
1,57 24,00 2,45 (Unibet)
1,44 -------- 2,87 (Bet365)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2013-05-25 20:25:57

@fixpont: Én is így gondolom....Kesslernek szurkolok,de mégis Froch pontozásos győzelmére fogadtam a Bwinen.....még eddig ilyent se tettem

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2013-05-25 20:08:35

streamet tud valaki? köszi!

» southpaw   válasz erre
    2013-05-25 19:45:33

Sztem Froch WP, pont azért amit írtatok, hogy Froch tud jabekre építeni és távolról bokszolni ha akar. Nem fog végig így bunyózni, de sztem használni fogja ezt a taktikát is, ugyanis sokan leírják az angolt amikor intelligenciáról van szó, pedig egyáltalán nem hülye, nyílván elemezték mint ment el az első meccs. A másik dolog meg amit Johnny Nelson mondott, sztem Carl most is bomba formában lesz..

» Amador   válasz erre
    2013-05-25 19:40:42

Froch WI.

    2013-05-25 19:19:25

Sajnos tényleg Froch az esélyesebb.... De hajrá Kessler!!!

    2013-05-25 19:16:55

@Roy Jones Jr.: Nagyjabol egyetertek, Kesslernek szurkolok de Froch picit eselyesebb es valojaban Kessler eronlete lesz a kerdes.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-25 19:07:51

Szerintem nagyon sokan a vágyaikat fogalmazták meg, akik Kesslert várják győztesnek, mert kiütésre nem lehet alapozni Froch ellen, pontozással meg Angliában nem lehet tervezni, mert mégha meg is lesz a nyerő taktika úgysem lesz képes akkora fölénybe kerülni a meccsen, hogy elég legyen a pontozásos győzelméhez. Nem kérdés, hogy Kesslernek drukkolok, de reálisan Froch győzelmét várom, sőt a Tippjátékban Froch WI-t tettem, mert Froch-nak nagy pluszt jelent a hazai pálya mentálisan és a végére elfogyhat Kessler, de méginkább egy sérülés/cut igencsak benne lehet a pakliban Kesslernek sajnos.

Szerintem bárki vereséget szenved ezen a meccsen, akkor sem fog visszavonulni. Amennyire tudom előzetesen megállapodtak, hogy bármelyikük nyer az IBF-övet azonnal feladják, nem kívánván kiállni Adonis Stevensonnal, de persze ez még azelőtt volt, hogy a kötelező kihívó leszerződött volna a Dawson elleni meccsre, feladva ezáltal a mandatory posztját...

Szóval kíváncsi vagyok, megtartják-e így az IBF-övet, hogy nincs egyelőre új kötelező kihívó a láthatáron...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2013-05-25 18:24:02

M-on caK Digi tv közvetíti, amely viszonylag kevés helyen fogható (így nálam sem..)Használható stream közzétételét igazán szívesen venném,...köszönettel.

    2013-05-25 17:09:03

Valóban nagyon kétesélyes meccsnek igérkezik. Leginkább talán Kessler kondiján múlhat a dolog. Ha elfogy, nagy bajban lesz.

Esetleg linket kapunk a meccshez?

    2013-05-25 17:07:41

Csak serules miatt ne legyen vege.

» fixpont   válasz erre
    2013-05-25 17:04:33

+1 szakértőtől:
Most néztem meg egy interjút Johnny Nelsonnal. Most a brit tvnek szakért és elment mind a két edzőtáborba.
Először Kesslernél járt és le volt nyűgözve tőle, hazajövet azt nyilatkozta, látta Kesslert, nagyon jó formában van, nagyon okosan arra építenek, hogy kihasználják Froch szokott hibáit és a látottak alapján szerinte meg is fogja csinálni a dán.
Aztán elment Frochoz Sheffieldbe és leesett az álla. Azt mondta a 15 menetes sparring edzésein iszonyatosan feltüzelve hajtott. Váltott edzőpartnerekkel, minden sparring, mind a 15 menetének minden percét megnyerte, és iszonyatos kondiban van.
Azt mondta meggondolta magát, már biztos benne, hogy Froch a végefele kiüti Kesslert.

» kiscapa   válasz erre
    2013-05-25 16:37:54
Ugrás az oldal tetejére