×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

2012 vs. 1996

2017-04-13 20:32:32 /
Tizenhat év, ennyi idő telt el a két olimpia között, amikor szupernehézsúlyban Wladimir Klitschko, illetőleg Anthony Joshua aranyérmet szerzett. Igen közhelyes megállapítás, és remélhetőleg nem ezzel a címmel akarják majd sehol eladni ezt a meccset, de tényleg a generációk harcáról lesz szó, ha a brit bunyós nyer, végleg elsöpör majd egy – nagyon megosztó – korszakot a nehézsúlyban, amennyiben viszont Klitschko győz, talán a legnagyobb kritikusainak is fityiszt tud mutatni vele és esetleg mindenki pozitívan fogja majd megítélni az örökségét, amit ökölvívóként maga után hagy a sporttörténelemben.

A 41 esztendős ukrán – ha lehet így fogalmazni – rendkívül pragmatikus stílusa sokaknál kiveri a biztosítékot, egyáltalán nem alaptalanul. A vallásos emberek, ha időszámításról van szó, Krisztus előtti és utáni időszakot szeretnek emlegetni, Klitschko pályafutásában ezt a viszonyítási pontot leginkább Corrie Sanders nevéhez kötjük. Az ukrán ökölvívó fiatal éveiben, feltörekvő időszakában sokkal offenzívabb módon bokszolt, az ütésskáláját, kombinációit illetően sokkal nagyobb merítéssel dolgozott, ütőerejének és fizikumának – na, meg az Universum menedzselési stratégiájának – köszönhetően elhitte magáról, hogy senki nem tudja útját állni és ez egy ideig valóban így is volt.

Aztán jött az azóta már elhunyt dél-afrikai, aki gyors kezeivel, tökéletes időzítésével és nem utolsósorban bombasztikus ütőerejével teljesen lealázta az ukrán addigra már WBO nehézsúlyú bajnok ökölvívót, egyszerűen átment rajta, mint meteor a piskótán. Az egész mérkőzés arra emlékeztethette a nézőket, mint mikor egy kisgyerek rugdal egy úszógumit, ami métereket repül, mikor a poronty csak hozzáér. Ez nem egy olyan kiütés volt, amit Lamon Brewster ellen szenvedett el, itt nem csupán padlóra küldték néhány óriási pofonnal, hanem megalázták, és innentől rákerült a bélyeg: üvegállú, nincs benne harcos véna, az első valamirevaló ütőerővel rendelkező riválisa ronggyá verte.

Innen rendkívül nehéz volt visszajönnie, de mégis megtette. Nyomott egy reset gombot, összebútorozott Emanuel Stewarddal, aki az évek alatt kidolgozta számára ezt a borzasztóan hatékony, de végletekig leegyszerűsített stílust. Klitschko súlypontja fokozatosan átkerült a hátsó lábára, a balegyenes, mint fő eszköz megmaradt, de a fegyvertár további összetevői jobbegyenesre és balhorogra butultak le, és az ukrán ökölvívó nyakló nélkül fogott, tehénkedett, ha védekezésre kényszerült. Ha minden fogásért 1000 dollárt kellett volna befizetnie a mérkőzések után, sok esetben annyi nem maradt volna a zsebében, hogy tudjon enni egy szelet pizzát a legközelebbi sarkon.

Ahogy Wladimir idősödött és izomzatilag egyre sűrűbb, kötöttebb lett, lelassult a mozgása, és azokban a korábbi, rakétaként kilődözött egyenesekben nyoma sem maradt a valamikori dinamizmusnak, továbbá az időközben elhunyt Steward helyére lépő Johnathon Banks – ha lehet – még passzívabb attitűd irányába vitte az ökölvívót. Ez leginkább az utolsó három összecsapásán volt tetten érhető, azokat az egykoron gyors és romboló erejű balosokat csak előretologatta, mintha egy ablakot akarna kinyitni a nappalijában, dinamikus jobbegyenest pedig nem is emlékszem, hogy indított volna. A bolgár Pulev pl. simán elhessegette az egyeneseit – az más kérdés, hogy Klitschko (bal)horgai itt tökéletesen funkcionáltak és a kihívó figyelmetlensége miatt ezekből olyan erejűeket szedett be, amik egy meteoritot is eltérítettek volna a röppályájáról…

Bryant Jennings viszont már tökéletesen kihasználta Klitschko egyre merevebb mozgáskultúráját és – bár jelentősebb támadásra nem volt képes – simán elkerülte az ukrán támadásait, esetenként gyakorlatilag csomót kötve a világelső kezeire.

Aztán jött Tyson Fury, aki egy olyan csomagot tárt Klitschko elé, ami csupa keserű pirulát tartalmazott. Méretre nagyobb, karja hosszabb volt, és eszébe nem jutott megállni Klitschko előtt, csak pont annyira, amíg bemaszatolt neki kettőt-hármat, majd el is tűnt a helyszínről. Fury teljesen olyan volt, mint maga Klitschko: rendkívül hatékony, lényegre törő, minimalista, ugyanakkor nézhetetlen.

Az eredmény: újabb megalázó vereség. Ezúttal nem verték ronggyá Wladimirt, nem mosták fel vele a padlót, hanem egész egyszerűen kibohóckodták, gúnyt űztek belőle, ő pedig tökéletesen asszisztált ehhez, hiszen addig-addig mérlegelt egy támadást, amíg egy nyugdíjas nénike végignézi az összes parizert a hűtőpultban, elolvassa az összetevőiket is és eldönti, melyiket vigye haza reggelire. Ellenfele meneteként indított 6 darab ütése pont elég volt ahhoz, hogy a pontozólapokon magabiztos győzelmet szállítson. Ez a vereség tehát ezért volt leginkább kiábrándító; Tyson Fury kettes alával magabiztosan legyőzte őt, aki akkora egyest bokszolt, hogy kifogyott a tinta, mire bevésték.

Hol volt már az a Klitschko, aki Samuel Peter ellen háromszor állt fel a padlóról és mindannyiszor megrázta magát, kemény ütésekkel tovább zakatolt előre, majd a végén legyőzte a kőkemény öklű nigériait? Vagy aki a rendkívül kellemetlen stílusú, balkezes Tony Thompsont egy egálszagú mérkőzés végén mégis meg tudta állítani?

Van egy általánosan kialakult sztereotípia Klitschkoról, amely arról szól, hogy a Sanders elleni vereség óta fél az ellenfelei ütéseitől és azért nem vállal kockázatot, mert tudja, hogy bárki, bárhogy találja el, a padlón köt ki – a’la Amir Khan. Szerintem ez egy rendkívül lecsupaszított verziója a helyzetnek, a kép ennél komplexebb. Én úgy gondolom, az ukrán nem attól fél, hogy megütik, sokkal inkább attól, hogy megalázó helyzetbe kerül, hogy nevetségessé, gúnyolódás célpontjává válik. Ebbe beletartozik nyilván a padlóztatás is, de az olyan szituációk szintén, amikor valaki összezavarja, ő pedig elkezd luftokat ütni, ilyenkor inkább nem is indít támadásokat, ahogy Fury ellen láthattuk.

Egy sok évvel ezelőtt olvasott Emanuel Steward interjúban ütötte meg a fülemet, amit a Mester elmondott Klitschkoval kapcsolatban. Arról mesélt, hogy Wladimirnek nagyon tetszettek azok a felütések, amiket Steward korábbi tanítványa, Lennox Lewis egyébként tényleg mesteri módon használgatott. Gyakorolták is sokat edzésen, és Klitschko minduntalan azt kérdezgette edzőjétől, illetve a jelenlevőktől, hogy nem tűnik-e túl sutának, mikor üti, nem néz-e ki az egész rosszul így kívülről. És mérkőzésen nem igazán alkalmazta, talán a Samuel Peter elleni második találkozón ütött belőle kettőt (a teljesen kába levő nigériai fejére), egyet talán Mariusz Wachnak is bevitt, illetőleg Bryant Jenningsnek is postára adott egyet, csak, mint emlékszünk, a csomag sajnos visszament a feladónak…

Ez elég furcsa hozzáállás, hiszen izgatta valaha pl. Ricardo Mayorgát, hogy hogy néznek ki a parasztlengői, Naseem Hamedet, hogy néha beleesik a saját támadásaiba, vagy – hogy ne menjünk messze – Wladimir bátyját, Vitalit, hogy gyakorlatilag nincs olyan ütése, amit egy vidéki magyar klubban ne javítanának ki neki?
Klitschko maga mondta, hogy tudja, Fury ellen be kellett volna vállalnia 2-3 luftot is, hogy egy találata célba érjen, mégsem tette. Miért nem? Jenningst miért nem merte lerohanni? Vagy Chambers ellen miért húzta az utolsó menetig a meccset, miért nem mert kilépni a komfortzónájából (talán emlékszünk rá, Emanuel Steward elég keményen üvöltött már vele, hogy csináljon már valamit és üsse ki a hozzá képest gyerekméretű ellenfelet)? Valóban, a kétméteres izomhegy Klitschko, kb. 140 amatőr és 60 profi meccsel a háta mögött megijedne ezeknek az embereknek az ütéseitől? Ezt aligha tudom elképzelni. Az elméletet az is megerősíti, hogy az olyanok ellen, akik valóban kárt tudtak volna tenni benne – Samuel Peter, Mariusz Wach, Tony Thompson (második mérkőzés), Ruslan Chagaev – sokkal inkább mert próbálkozni és előre nyomulni.

Meggyőződésem tehát, hogy Wladimir Klitschko a megszégyenüléstől tart leginkább, így ez sokkal komplexebb probléma nála, mint a leütéstől, vagy padlózástól való félelem. Az másodlagos nála, hogy ki, mekkorát üt, akkor van probléma, ha ez gyorsasággal, esetleg olyan technikai elemekkel bővül – vagy helyettesítődik – amivel szemben neki nincs ellenszere. Ilyenkor menekül tehénkedésbe, fogásokba, birkózásba. A legjobb példa erre egy teljesen egyszerű védekezési elem: a törzsből való hajolgatás. Emlékezzünk csak Mormeckre, Povetkinre, vagy Jenningsre, igazából semmit nem tettek, csak elhajolgattak az egyenesei elől, Wladimirnál egyből beakadt a lemez és elkezdte lenyomkodni a fejüket, hiszen pl. felütéseket, szűk horgokat nem mer, vagy nem tud használni. Nézzük meg, a jó erőben levő Wachnak milyen nyugodtan neki mert menni, Mormeck ellen pedig – aki csak szimplán lehajolgatott – milyen szinten kivonta magát a küzdelemből.

Ha valami biztos, akkor az az, hogy soron következő mérkőzésén sem Fury szintű lábmunkára, sem mélyhajlásokra nem kell számítania.

Anthony Joshua gyakorlatilag egy diktátor a kötélnégyszögben, egyszerűen nem tűri el, hogy ne úgy történjenek a dolgok, ahogy azt ő gondolja és a bunyójának komplexitásában minden adottsága meg is van ahhoz, hogy az akaratát érvényre juttassa.

AJ a jelenlegi mezőnyben a legtökéletesebb nehézsúlyú ökölvívó. Félelmetes fizikummal, hosszú karokkal rendelkezik, és a tömegéhez képest gyors mozgással, hatékony lábmunkával, kreatív kombinációkkal, brutális ütőerővel, jó távolságtartással, de emellett megfelelően higgadt fejjel jellemezhető a bunyója.

Vélhetően Joshua teljesen más stílusban fog odaállni Klitscho elé, mint Fury. Az ukrán ex-világbajnokot legyőző britnek nincs olyan ütőereje, amivel komoly hátrálásra kényszeríthette volna Wladimirt, amit vélhetően a Fury-táborban is pontosan tudtak, ezért maga Tyson hátrált és táncikált el folyton. Joshua ennyire nem táncoslábú, nála azonban ott van az az erő, megfelelő technikai merítéssel és sebességgel tálalva, ami visszakozást válthat ki ellenfeléből.

A maga módján ő is megpróbálja majd mozgatni 41 éves riválisát, a fiatal brit azonban – Furytól eltérően – gyakorta le fog horgonyozni Klitschko előtt, hogy meg tudja valósítani szokásos offenzív taktikáját és rendesen alá tudjon támasztani kőkemény ütéseinek.

És ez akár jól is jöhet Klitschkonak, hiszen jobban kedveli ezeket a típusú ellenfeleket, mint azokat, akik elmozognak előle, és ha a 6-8 évvel ezelőtti ukránról lenne szó, nem is haboznék legalább 50%-ot adni neki, de ezzel a megkopott dinamikával és sebességgel, amit az utóbbi mérkőzésein – és a jelenlegi felkészüléséről napvilágot látott videókon – tapasztalhattunk tőle, ez inkább 20-25% csak, leginkább a rutinja és a balhorga miatt, ami – egyetlenként - még mindig igen veszélyesnek tűnik.

A legfontosabb kérdések a meccsel kapcsolatban, amit még nem tudunk:

-    Klitschko meg tud-e újulni 41 évesen, vagy vissza tud-e kanyarodni a 20-as éveiben látott stílusához?

A válasz vélhetően nem, én legalábbis nem tudom elképzelni, hogy – pláne Banks irányításával – egy keményvonalasabb felfogásra álljon át, nyilván egy Hopkinsnak, egy Mayweathernek, egy Lennox Lewisnak ez nem jelentene nagyobb gondot, de Klitschkot nem abból a fából faragták.

-    Joshua fel tud-e nőni a feladathoz?

Én azt gondolom, hogy igen. Természetesen nehéz dolga lesz, hiszen kb. 85.000 ember fogja teli torokból üvölteni a nevét, és ez azért egy rutinosabb versenyzőnek is komoly pressziót jelent. Karriere legnehezebb feladata várja, amivel ő is tisztában van, Klitschkohoz hasonló rutinnal, erővel, képzettséggel rendelkező ellenfele még soha nem volt, itt nincs helye a taktikai baklövéseknek, mert az ukrán van annyira rutinos, hogy egy-egy adott hibát (bármilyet azért nem mondanék) megtoroljon. Az összecsapást Amerikában is közvetítik és mindenki az elmúlt évek legnagyobb mérkőzésének titulálja az eseményt. Mindezek ellenére úgy vélem, hogy Joshua van annyira intelligens és higgadt sportoló, hogy ezeken felül tudjon emelkedni és magabiztosan tegye majd a dolgát.

-    Mennyire van jó állapotban Klitschko 41 évesen, két év kihagyás után, mennyire fogja bírni a meccset?

Ezzel vélhetően nem lesz komolyabb probléma, az ukrán folyamatosan karban tartja magát, nem hízik el a meccsei között, nem iszik, vagy dohányzik, egészségesen él, extra hatással tehát nem bírnak majd ezek a tényezők. Amit korábban írtam, az természetesen továbbra is ott van a levegőben, azokban a dolgokban – lassulás, a dinamizmus hiánya, gyengébb reakcióidők, reflexek – nem várható pozitív fejlemény.

-    Mennyire bírja az ütést Anthony Joshua?

Ez egy érdekes kérdés, hiszen eddig leginkább egyetlen ellenfele, Dillian Whyte tudta őt alaposabban megküldeni, akkor nem igazán tűnt őszintének AJ mosolya. Az biztos, hogy a jelenlegi Wladimir Klitschkoval szemben nincs arany középút, hiszen az inkább már gyengén közepes tempóban előretologatott egyenesei kivédekezhetők, a korábbiakhoz mérhető kárt nem okoz velük, viszont azok előtt a kicsit nyújtott, villámgyors balhorgok előtt – ha betalálnak – nincs fej, ami megállna, ahogy teljesen mindegy az is, hogy a harckocsi egy Volvo, vagy egy Trabant karosszériáján megy át, úgyis mindkettőt az aszfaltba lapítja.

Én három forgatókönyvet tartok lehetségesnek:

1. Joshua – ahogy írtam – folyamatosan mozgatja Klitschkot, és fokozatosan bontogatja őt, először csak egyes-kettes ütésekkel, kombinációkkal, majd egyre beljebb nyomul az ukrán védelmében, aki nem tudja ezzel a sebességgel, időzítéssel tartani a tempót. Wladimir hamar elbizonytalanodik, Joshua pedig kiüti őt, a harmadik menetig bezárólag.

2. A mérkőzés az első pontnak megfelelően kezdődik, Klitschko viszont valahogy kivédekezi a rohamokat, a hosszabb meccsekben rutintalan britnek pedig a hatodik menetnél túlra is kell merészkednie. Joshua, ahogy fárad, elkezd taktikai hibákat védeni, hanyagolja a lábmunkát, leejtegeti a kezét, és elköveti azt, hogy megáll a korábbi világelső előtt, aki jóval többféle meccshelyzetet látott és élt már át, mint riválisa és – ahogy Pulevnél láttuk – kipattan egy ütés, ami elkaszálja AJ-t.

3. Klitschko előretologatott kezekkel, hátrahajlásokkal, fogással, birkózással kihúzza valahogy a 12 menetet, de túl sok számottevő akciója nem lesz, és fiatal brit riválisa simán, nagy pontkülönbséggel elhozza a győzelmet.

Ahogy már kiemelésre került, Klitschko stílusa és stratégiai palettája a Steward és Banks évek alatt szép lassan faék jellegűre egyszerűsödött, korábban fizikális és ütőereje, dinamikája miatt rá tudta erőltetni akaratát a másikra, a köztes időszakban pedig durván törte a meccseket és ellenfelei erejét, állóképességét. Emiatt túl sok új, kreatív elképzelést nem lehet tőle várni ezen a találkozón sem, nem fog pl. körhajlásokat használni, vagy hirtelen belharcra hagyatkozni, netán ragadni Joshuára és 3-as, 4-es kombinációkkal bombázni őt, egész egyszerűen azért, mert ezeket nem tudja, nem képes rá, és megújulni sem fog 41 évesen. Ugyanazt fogja tenni, amit korábban mindig, csak némileg lassabban, kevésbé robbanékonyan, és – faék egyszerűséggel – egyetlen válaszra fogunk az egész meccs alatt várni tőle: be tudja-e vágni azt a balhorgot, mint egyetlen fegyverét a győzelemre?


          


2017. április 14. - Baranyai Gergely (greg)

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@Jersey Joe: aha értem az jó, köszi szépen! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-16 16:24:00

@Kane: McCline mindig ovatosabb bunyos volt, mint amit a fizikuma es az alla megengedett volna, en sem igazan ertettem, miert akar tancikalni es vivni egy ekkora marha eros ember, aki barkit le tudna utni egy jo utessel, o maga meg birja a pofont. Valoszinuleg ha a Sanders-meccs utan talalkoznak, es tudja mennyire sebezheto Wlad, akkor batrabban neki mert volna menni, es ugy komoly gyozelmi eselyei is lettek volna. Itt en rendkivul feszultnek lattam, a befosas szamomra egy kicsit eros kifejezes. Az ovatossag mindenkepp indokolt egy majd minden meccset KO-val nyero ketmeteres olimpiai bajnok bunyos ellen, mint Wlad, de McCline tulzasba vitte. Joshua biztosan batrabb lesz, de voltak mar olyanok is, akik annak ittak meg a levet. Majd meglatjuk.
Ez a fiatal Wlad bokszolhatna nagyon jo, keteselyes meccset Joshua-val, de szerintem McCline sem lenne setagalopp.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-16 10:32:29

@bpjotruska: McCline jobban be volt fosva mint Spinks Tyson ellen kb. Másrészt Klicsek a Sanders meccs óta egyszerűen nem mert belefordulni rendesen az ütéseibe sem, itt még teljesen más bunyós volt. Stewart alatt véglegesen megváltozott, a mester halála óta pedig mélyrepülésben van egyenesen.

    2017-04-15 20:59:51

@bpjotruska: aham csak egyet felejtesz el hogy mccline be volt tojva teli nacival lépett a ringbe joshua nem úgy fog.

» lufigg   válasz erre
    2017-04-15 19:18:46

@CHUBAKKA: Meglesz a visszavágó Stiverne ellen, Stiverne már edzésben van.

Szerintem május végére berakják, de ez egy tipp.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-15 18:45:20

En ezt a meccset ajanlanam megtekintesre, most, hogy varjuk a Joshua vs Wladot:
https://www.youtube.com/watch?...
Tudom, hogy sokak szerint McCline csak egy "futottak meg" kategorias bunyos, de szerintem nem csak fizikai parametereiben pont akkora, mint Joshua, hanem mozgekonysagban es kezsebessegben is partiban van vele, sot, talan gyorsabb is picit. Es ezekkel igy egyutt talan leginkabb o all kozel Joshuahoz Wlad eddigi elelnfelei kozul. Igaz, a stilusa is mas, es utoeroben is elmarad tole ( bar utni azert tudott o is, nem is kicsit ), de akkoriban nem volt rossz bunyos, es tapasztaltabb, kiprobaltabb volt Joshuanal. Megiscsak egy Shannon Briggs legyozese utan erkezett, aki valoszinuleg szetkokszolva is jobb volt mint Joshua barmelyik eddigi ellenfele.
Persze azota sok minden valtozott: ami biztosra veheto, az az, hogy Wlad mar tuti nem lesz olyan gyors es eles, mint akkor, 15 evvel ezelott. Ami nem biztos, de valoszinu, hogy Joshua tenyleg sokkal jobb (lesz), mint McCline, es a magahoz birja ragadni a kezdemenyezest, s nem hagyja Wladot a sajat bunyojat csinalni, mint az amerikai orias. Hamarosan kiderul.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-15 17:40:39

@Galamb: Még mindig Wilder a kedvencem, és az is marad, kitartok mellette, akár nyer akár veszít, és továbbra is a legjobb nehézsúlyúnak tartom , de igyekszem a hibáit észrevenni, és nem csak rajongói szemmel nézem a meccseit, a hibákat nem szabad figyelmen kívül hagyni, hiszen abból tanulva lehet valaki jobb ;)

» deontay   válasz erre
    2017-04-15 17:16:48

tényleg, ha Wilder akkor, nem tudni, hogy most legközelebb mikor lesz meccse, és ki ellen, mert ugye a WBC elrendelte a Stiverne elleni visszavágót! nemtom lesz-e abból valami, vagy megint egy Washington féle kihívó? az már tényleg sok lenne, vagyis inkább sokk?!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-15 15:28:47

@deontay: Szerintem a védekezése is néha olyan mintha ösztöből csinálná. Például Szpilka ellen maradt meg a fejemben egy jelenet amikor úgy lépett hátra hogy az egyik lába keresztezte a másikat a kezeit meg idétlenül maga elé tartotta, az állát kiemelve. Joshua, Ortiz, Povetkin, Parker egy ilyen hibát kegyetlenül megbüntetne, ilyen testhelyzetben attól is padlót fog egy ember hogyha rászáll egy pillangó. A motiválatlanság viszont biztos hogy igaz, nagy részt vállalhat az utóbbi meccsein mutatott produkcióiban.

    2017-04-15 14:54:18

@deontay: Nem lehet nem észrevenni, hogy kezdel elfogulatlanabbul,tárgyilagosabban fogalmazni Wilderrel kapcsolatosan. Engem őszinte örömmel tölt el. Gratula! :)

» Galamb   válasz erre
    2017-04-15 14:27:34

@Romsy: aj 20 ev mulva 47 lesz szerintem neki nem lesz 50 meccse sem egesz karrierje alatt viszont azok nezheto meccsek lesznek ellentetben wlad tehenkedeseivel.

masreszt ezt wlad maganak koszonheti hogy ugy tekintenek ra ahogy

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-15 14:26:16

szerintem Klitschkonak jóval több esélye van, mint amennyi Joshuának lesz 20 év múlva a következő olimpiai bajnok ellen. már ezért sem kellene ennyi szarságot összehordani róla, ez egy nagyon nagy sportolói teljesítmény, pláne nehézben.

    2017-04-15 14:00:47

@deontay: igen szerintem is motiválatlan az ilyen ellenfelek ellen, mint Washington, és a többiek akikkel Stiverne óta bunyózott, bár Szpilka szerintem is egy jó képességű bunyós ( aki viszont már nagyon rég nem bokszolt a Wilder elleni veresége óta nagyon eltűnt ) . Egyébként egyetértek, Wilder nem egy egydimenziós bunyós ott van a belharcban is, és vannak nagyon jó kombinációi, tud ő taktikusan fegyelmezetten is bunyózni ! ha jó formában van, és kihozza magából a legjobbat nem írnám le senki ellen sem ! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-15 13:37:27

@Kane: Ortizèrt tényleg nagyon nagy kár lenne, zseniális bunyós! Technikás, erös, gyors! Remélem lesz lehetösége vb. Övért bunyózni, vagy legalább top bunyósok ellen. Parkert én se írnám le senki ellen, nagyon gyors, talán még Wildernél is gyorsabb, erös, nem kiemelkedö de jó az ütöerö is, a feje kemény, viszont a kondija és a vèdekezése botrányos! Ezeken kellene javítani, és mèltò ellenfele lenne AJnek ès Wildernek. Wildernek szerintem két baja van, 1. hogy nagyon motiválatlan a mostani meccsein, viszont ez szerintem könnyen megváltozna, ha igazi kihívás elè lenne állítva mint a Stiverne meccsen. A másik meg ha valakit elkap, s vérszagot érez, elkezd eszetlrnül parasztlengöket ütni. Szerintem mikor odafigyel nincs olyan nagy baj a technikájával, szépen zàrtan jabel, ha rést lát küldi a hátsó kezed, tud belharcolni is, szóval szerintem komplex bunyós ö, viszont a finishelést nagyon eszetlenül csinálja!

» deontay   válasz erre
    2017-04-15 12:30:23

@deontay: Ortiz viszont sajnos kezd elindulni a kubai tehetségek kikövezett útján, amit főleg azért sajnálok mert szerintem jó formában mindenki ellen indulna legalább 50 százalék eséllyel... De tisztán látszik a demotiváltság rajta, most megsérült, nem mai gyerek már ő sem... Nagyon nagy kár lesz érte ha eltűnik a süllyesztőben, örök ígéretnek megmaradva.

Parkernek kijöttek olyan hiányosságai, amik túl látványosak ahhoz hogy egy kicsit is komplex bunyós ne használja ki őket, a Ruiz elleni meccset simán bukta, szóval neki sem jósolok nagy jövőt. Viszont ő mindig a nehezebb utat választva jutott odáig ahol most ha kicsit jogtalanul is, de van, én nem írnám le Wilder ellen, ismerve az amerikai néha nevetséges képzetlenségét meg védekezését.

    2017-04-15 12:15:05

@deontay: ortiz most sérült le lehet már a kora miatt van. povi pedig a wbc vonalon esélytelen.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-15 12:13:45

@dondannyboy: Hát közelednek az biztos, föleg Wowa, de szerintem Povetkin és Ortiz nem vívott olyan sok meccset, hogy annyira elhasználódtak volna, hogy ne lehetne bennük 2-3 jó év, föleg úgy, hogy a nehézsúlyú átlag életkor elég idös.

» deontay   válasz erre
    2017-04-15 12:06:32

@deontay: povit ortizt és klitschkot húzd ki a listáról mindegyik a nyugdíj szélén áll.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-15 11:57:23

@gulogulo: ebbe kotottem bele: "Joshua és Wilder lesznek minden bizonnyal a jövö 2 meghatározó bajnoka,"
Egy meghatarozo bajnok attol lesz az, ami, hogy kiall a sulycsoportja legjobbjaival, es tobbnyire le is gyozi oket. Erre szinte semmi eselyt nem latok Wilder eseteben.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-15 11:51:41

@bpjotruska: Szerintem most korrektül fogalmazott Feontay nem pont most kéne belekötni. Úgy írta a jövő meghatározó bunyósai lehetnek. És ez igaz. Még akkor is ha az ellwnféllistája Wildernek nem túl erős főleg a meccsek számához képest. Joshua most be lesz árazva. Wilder még nem de reméljük hamarosan igen. 😉

» gulogulo   válasz erre
    2017-04-15 11:38:36

@bpjotruska: A Joshua meccset szerintem se fogják még összehozni, viszont a Parker ellenit akár már idén év végén el tudom képzelni! Abban 100%ban egyet értek, hogy Wilder a Stiverne meccsen volt magasan a legjobb, és utána egyre gyengébb volt. Abban is egyet értek, hogy a legutóbbi meccseken nyújtott formájában kikapott volna a Povetkin/Joshua/Klitschko triotól, viszont úgy gondolom, hogy ellenük nem úgy állna oda Wilder, mint pl. Washington ellen, hanem maximálisan felkészülve, koncentráltan. Látszik rajta, hogy baromira nem motiválják ezek a meccsek, olyan mint ha csak szórakozna... Bermane ellen látszott, hogy vègig koncentrált, odafigyel, taktikázik, és komolyan veszi a meccset! Remélem jön most egy top bunyós Wildernek, és újra jó formában fog bunyózni, nagyon jót tenne a nehézsúlynak egy jó Wilder, Joshua, Parker, Povetkin, Ortiz, Klitschko körbeverés!

» deontay   válasz erre
    2017-04-15 11:37:57

@deontay: Arreola, Szpilka, Duhaupas es Washington is ugy voltak kivalogatva, hogy az adottsagaik miatt teljesen veszelytelenek legyenek Wilderre. Talan a par evvel korabbi Arreola jelentett volna nemi veszelyt, de most mar csak egy nev volt, aki felhozoemberekkel sem birt, nemhogy az elvonallal ( bar legjobb eveiben is kikapott Adamek-tol, szoval Wilder is meg kellett volna oldja ).
Stiverne pedig valoban az elvonalba tartozott, de o volt az egyetlen ellenfel a kozel 40-bol, akit nem valasztottak, hiszen o volt a cimvedo. Es en eddig ellene lattam a legjobban bokszolni Wilder-t ( az egyetlen meggyozo teljesitmenyenek tartom azt a meccset ), akirol pont az a meccs miatt ismertem el, hogy nem lufi. Viszont ami utana jott, az szerintem senkinek sem jo ; oke, hogy konnyu es veszelytelen cimvedesek voltak, de Wilder bunyoja nemhogy nem fejlodik, hanem egyre szarabb lesz, Washington ellen mar-mar botranyos volt. Ezekhez az ellenfelekhez eleg ez is, tudja hogy elobb-utobb betalal egy nagy utese, es akkor reszeltek a masiknak, de fejlodni igy nem fog, a legjobbak ellen pedig nem eleg amit most tud - szerintem.
Te egyebkent latsz realis eselyt arra, hogy a kozeljovoben - mondjuk egy even belul - cimegyesito meccset vallaljanak? Szerintem joshua-bol bzitos nem fognak kerni, ha az kiuto Klicskot, esetleg Parker-t megkockaztatjak.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-15 11:09:06

@deontay: *nem a legjobb Wilder ellenféllistája....

» deontay   válasz erre
    2017-04-15 10:41:30

@bpjotruska: Tény hogy a legjobb Wilder ellenféllistája, de nem is olyan rossz, szerintem, mint ahogy elö van adva. Stiverne, Arreola, Szpilka, Duhaupas, és Washington igen is jó bunyósok, nem mondom hogy más Top bunyós nem tudta volna öket legyözni, de szerintem nem jutott volna mindenki tùl rajtuk, ahogy pl. Haye se jutott tùl Bellewn, akit nem tartok jobbnak a Stivernenél, Arreolánál, és Szpilkánál, és Parker is kikapott a valóságban Ruiztól aki hasonlo Arreolához. Arról nem beszélve, hogy B-Ware top 3as volt minden listán, mikor Wilder gond nélkül megoldotta, te magad is minimum a Top 5be helyezted annak idején!

» deontay   válasz erre
    2017-04-15 10:32:55

Joshua pont ezzel a meccsel bizonyitja, hogy kesz kiallni a legjobbakkal, es ez az az ut, amelyen haladva valaki a sajat korszakat meghatarozo bajnokka valhat. Meg ha kikap egy jo meccsen, az is tobbet er, mint remenytelen ellenfel et kaszabolni vilagbajnoki merkozeseknek csufolt bohozatokon. Vitalij Klicsko is tobbet nyert a Lewis elleni vereseggel, mint karrierje barmely gyozelmevel. Errol kene szolnia ennek a sportnak, legalabbis vialgbajnoki szinten: a legjobbak meressenek meg egymas ellen. Es akkor nyilvnan nem lehet orokke gyozni, de Ali, Frazier, Tyson, Foreman, Holyfield es Lewis sem attol legendak, hogy minden meccsuket megnyertek...

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-15 10:28:19

@deontay: Ne beszelj melle, kerlek, nem tudom honnan szeded azt a sok zoldseget. Egy szoval sem beszeltem Wilder kepessegeirol, hogy kinel rosszabb vagy kinel jobb ; de meg arrol sem, hogy ki lehet meghatarozo bajnok, ha o nem. Csak annyit irtam, hogy nehez meghatarozo bajnok lenni, ugy, hogy nem allsz ki senkivel, aki szamit. Marpedig Wilder menedzselese errol szol, ezt meg a vak is latja. Majd ha kiall valakivel az elvonalbol, es le is gyozi, akkor beszelhetunk arrol, hogy lehet-e belole meghatarozo bajnok. Addig felesleges haborogni csak azert, mert kimondtam egy nyilvanvalo dolgot.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-15 10:20:36

Ha Wlad jo format tud hozni akkor gyozhet, igy 41 evesen is, de en inkabb azt tartom valoszinubbnek, hogy az a forma mar nem lesz meg. Igy pedig nem fogja sokaig allni Joshua tamadasait. Szerintem a merkozes elso feleben ki fogja ot utni Joshua.

» Slajos   válasz erre
    2017-04-15 10:00:54

@bpjotruska: Leküzdhetetlen késztetést érzel arra hogy belém köss, függetlenül attól, hogy mit kommentelek??? Kèrlek áruld el, hogy Wilderen és Joshuán kívül belátható idön belül ki lesz alkalmas arra, hogy domináns, és nagy bajnok legyen? Esetleg Haye? Pulev? Bellew? Chisora? Whyte? Parker? Povetkin? Ortiz? Tényleg nem tudom... De mind 1 Wilder olyan szar, hogy a Top 100ba se fér be még a leggyengébb nehézsúlyú mezönybe se, az ütöereje kb. Malignaggi szintü, a sebessége Valuevhez képest is gyenge, söt, szerintem mèg Zou Shiming is ki tudná ütni annyira nem bírja az ütést!

» deontay   válasz erre
    2017-04-15 09:51:03

@deontay: Nehez meghatarozo bajnoknak lenni barmifele korszakban ugy, hogy nem allsz ki senkivel aki szamit.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-15 09:28:13

Ez valóban az elmúlt évek legjelentösebb nehézsúlyú meccse! Joshua és Wilder lesznek minden bizonnyal a jövö 2 meghatározó bajnoka, viszont kérdéses, hogy milyen szinten vannak jelenleg. Wilderröl már kiderült sok minden Stiverne ellen, de még mindent nem tudunk róla, Joshua viszont most teljesen le lesz tesztelve, és pontosabb képet kaphatunk a nehézsúly jelenlegi állásáról! Wowa egy klasszis, viszont kezd már kopni rendesen! A legnagyobb kérdések, hogy kopott e annyit Klitschko, hogy Joshua megverje, ill. Van e annyira jó Joshua hogy legyözze a már valamennyire megkopott Klitschkot. Az esélyek a Jennings, és Fury meccsek után AJ mellett szólnak, viszont vannak olyan dolgok, amiket nem szabad figyelmen kívül hagyni! AJ lábmunkája gyenge, statikus nagyon az angol, ami Wowának fog kedvezni, Aj nem boxolt soha 7 menetnél többet, föleg nem ilyen szintü bunys ellen. Joshua nem reagált jòl a Whytetól bekapott ütèsre, 2 menetre teljesen belassult, ès szétesett, ami Wlad ellen aligha a meccs végét jelentenè. Wowa a magasabb és veszéltesebb bunyósok ellen agresszívabban boxol, és mellette szól 20 év profi tapasztalat!Az angol mellett szól viszont a hatalmas fizikai erö, jó képzetséggel, elfogadható sebességgel, továbbá nagyon motivált, fiatal, alázatos, és Wowa hosszú kihagyása is mellette van. Nagyon nehéz tippelni erre a meccsre! Joshua esélyesebb, de úgy gondolom hogy Wladimir motiváltsága, tapasztalata, ereje, tudása és a hatalmas szintugrás sok lesz AJnek! Hajrá Klitschko!

» deontay   válasz erre
    2017-04-15 09:02:58

Azt hiszem sokan egyetértenek velem abban, hogy ha azt mondom, hogy Klitschkonak meg kell fizetnie az eddigi ámokfutásáért :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-04-15 07:53:25

@Joe Calzaghe5: Ha Parker akkor még bajnok lesz (remélem igen), azt gondolom egy éven belül kiáll vele. 3 övért ő van ilyen bevállalós (bár Arum mint társpromóter kicsit vakfolt nekem a képletben).
De szerintem egy jól felépített Wilder-Joshua derbin is annyit kaszálhatnának PPV-ben, hogy az Haymonnak is megérné.

» Peacock   válasz erre
    2017-04-15 00:32:28

én már unom Wlad-ot, AJ sokkal szórakoztatóbb, sokoldalúbb bunyós. Wladimir-nek szerintem is fizetnie kell a sok rossz meccsért, a sok sumákságáért , úgy hogy ezért AJ-nek ki kell ütnie!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-14 23:20:26

Jó cikk, remélem Joshua fog nyerni,aztán összejön a meccs Parkerral vagy Wilderrel.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2017-04-14 23:20:25

@dondannyboy: Nemreg megkerdeztek Lomachenkot, hogy szerinte ki fog nyerni a Joshua vs Klicseken, es o azt mondta, hogy kamera elott inkabb nem felel erre a kerdesre.
Ebbol szerintem nem nehez kitalalni hogy kit var gyoztesnek.

» Slajos   válasz erre
    2017-04-14 21:33:53

@CHUBAKKA: Abban egyetertek veled hogy jo hogy nem jott ossze Wladnak a visszavago mert valoszinu hogy megint fekudt volna Sanders ellen.

Viszont annyit azert hozzatennek, hogy a viszavago nem azert nem jott ossze mert Wladek nem akartak hanem mert Sanders inkabb Vitalival akart menni. Persze ha Wlad nagyon akarta volna utana is oklozhetett volna az afrikaival, de annyira gondolom o sem vagyott ra :D

» Slajos   válasz erre
    2017-04-14 21:31:26

apropó Sanders aki könnyen lehet, hogy a mai bajnokokat is le tudná gyalulni, nem biztos, hogy 2 menet alatt, de nagyon veszélyes lenne szerintem. Elkélne ma is 1-2 ilyen pofa nehézsúlyban, mint Sanders. Továbbra is azt mondom, hogy jó hogy nem hozták össze Wlad-nak a visszavágót, jó döntés volt. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-14 21:25:50

@Peacock: Ali azért elég táncos lábú volt, Klicskó nem az.
Még pont Klicskó stílusa az, amire lehet mondani, hogy jól alkalmazható egy már lassabb bokszoló esetén is.
Itt viszont ugye, a jelenlegi egyik legjobbal találkozik és ehhez lehet már kevés.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-14 21:01:54

jó cikk, helyenként kifejezetten szórakoztató hasonlatokkal, és tartalmas elemzésekkel.

Klicskó ügyben nagyon leegyszerűsítve, a lényeges mozzanat az önbizalomhiány.
Ebben valóban nagyon sok minden beletartozhat, a kudarctól, a nevetségessé válástól való félelem, és valóban inkább ezek, mint magától egy bekapott ütéstől való félelem.
Az önbizalomhiány, a bizonytalanság, hogy sikerül-e legyőzni valamit, amit szeretnénk elkerülni, hiába a sok gyakorlás, hiába a koncentráció, egy pillanat alatt beüthet és tönkretehet mindent annál, akivel ez az élmény már többször előfordult. Ez sokaknál kudarcok sorozatával alakul ki, sokaknál viszont eleve alkati probléma, vívódó, kételkedő, önmarcangoló emberek nehezen képesek teljesen kiiktatni a bizonytalanságot.

Nem lehetett véletlen, hogy egy nem túl kockázatkereső, hanem éppenséggel a lehetséges maximális biztonságra, a hozzá leginkább közelálló tutira felépített stílust dolgoztak ki az évek során.

Vele szemben tehát az egyik legfontosabb taktikai fegyver ennek a körülbástyázott bizonytalanságnak a kiszabadítása. Fury ezt alkalmazta ellene olyan hatékonyan és eredményesen.

» Winwin   válasz erre
    2017-04-14 20:28:47

@bpjotruska: Jobbfelütés-balhorog (ahogy Lewis csinálta Tyson ellen többször is, direkte a hátsó erősebb kézzel indítva a kombót - bár gyakran jabbel felvezetve- a feltartó erő növelése végett hogy tartson is tőle Tyson, persze ehhez a nagyobb ütés-út miatt az ő remek ütemérzéke is kellett) vagy egy balfelütés-jobbhorog (bár a balfelütést nem a legegyszerűbb kivitelezni) azért logikusabb nekem mint a "balfelütés-balhorog" (hiába szuper Wlad balhorga, ehhez a kombód felhúzáshoz saját tapasztalatom szerint azért ügyesnek is kell lenni), de amúgy igen, ez elég érthetetlen technikai hiányosság Wladnál.

» Peacock   válasz erre
    2017-04-14 20:27:38

@Peacock: Igen tudom hogy a saját szemszögéből írta.
Egyébként én is kíváncsi vagyok Furyra, és bízok benne, hogy vissza fog térni!
Klitschko meg hamarosan megmutathatja hogy valójában mire képes?!
Ehhez a témához már igazából sok újat nem is lehet írni, már igen felcsigázta az érdeklődést ez a két bunyós!

» Valero   válasz erre
    2017-04-14 20:16:58

Sztem nagyon jo cikk
En azt gondolom hogy ez nagyon sima Joshua gyozelem lesz, hiaba Wlad rutinja, a kort nem tudja legyozni o sem, raadasul neki a stilusa pont olyan ami a koncentracio kopasaval egyre kevesbe lesz hatekony, nem ugy mint Foreman aki 46 evesen is egy terminator volt de ez az erejebol meg az acel fejebol fakadt nem pedig kifinomult taktikai rutinbol..

Ugy gondolom AJ nagyon siman le fogja tarolni Klicskot, es sztem ez is kell a boksznak, Vladot tisztelem de kb egy meccset sem neztem ujra a Sanders (meg talan a Samupeti) kivetelevel, neki ideje menni

» menyus   válasz erre
    2017-04-14 20:15:50

@bpjotruska: Na ja, azzal én sem értek egyet a cikkben hogy ennyi idősen másfél év kihagyás nem veszélyes Wladra, mert úgyis sportosan él. Ennyi kihagyás 40 évesen egy Ali vagy Loma szintű zseni ringbeli teljesítményét is simán tönkrevághatná egy veszélyes ellenfél ellenében. Nemhogy Wladét. (Ali huszonévesen pld. a 3 éves kényszerpauza alatt képes volt megtartani a Folley elleni alapképességeit (sebesség, lábmozgás, sőt technika) Quarry és Bonavena ellen is, de a beugrásai, az időzítése neki sem volt olyan jó azért, csak érződött a kihagyás.)

» Peacock   válasz erre
    2017-04-14 19:57:26

Köszönjük az írást, hasonlóan látom, de azért több esélyt adok Klicskónak. Lassultak az egyenesek, de még nem annyira, hogy teljesen ki lehessen venni őket a képből.

A jövőben több ilyen írást vár tőled a vezetőség, minden adottságod megvan hozzá, mégha majd vitatkozunk is rajtuk.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-14 19:54:20

@Peacock: "Mert legyünk őszinték: aki ekkora hegy és nem tud normális felütéseket használni kisebbek ellen (ami hót logikus tehénkedést helyett) vb szinten (a boksz három alapütése közül az egyiket...), azzal vmi mögöttes baj van. "
Ezt en sem ertettem soha Wlad bunyojaban. Oke, mondjuk egy Povetkintol tartott, es volt nemi veszely, hogy beugrasbol lekaszalja a ruszki egy horoggal - bar akkoriban Pov sem szamitott nagyutonek, utana kezde hozni a szep kiuteseket. No de Mormeck ellen?! A Wladhoz kepest abszolut kezdo favago Washington es Breazeale kepes volt szep feluteseket utni - a Morminal azert veszelyesebb - Mansour ellen, Wlad meg nem? Kb akkor zarhatta volna le a meccset, amikor akarja, ha ut egy normalis balfelutes-balhorog kombot, amikor a francia lehajtott fejjel megindul elore... de nem, o inkabb n+1 alkalommal is a hatara maszott es rafekudt.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-14 19:47:57

@lufigg: Az a pezsgo milyen volt Fury gyozelme utan? Jo sokaig allt elotte, nem? :))(

» bandi78   válasz erre
    2017-04-14 19:31:45

@bpjotruska: Évek kellenének Furynak, de nem fog ő mar bokszolni szvsz. Vagy ha igen, Wlad elleni formát semmiképp nem fogja tudni hozni.

» Dirhanka   válasz erre
    2017-04-14 19:26:32

@dondannyboy: Jogos, ezért fikció. De ez el tudna felejtetni majdnem minden "bűnét" :D
Amúgy Joshua ellen azért benne lehet a támadó szellem és a bomba.
Bár gregnek nagyon jó meglátása ez a "nem akarok nevetséges lenni, inkább nem járok járatlan utakon" attitűd. Mert legyünk őszinték: aki ekkora hegy és nem tud normális felütéseket használni kisebbek ellen (ami hót logikus tehénkedést helyett) vb szinten (a boksz három alapütése közül az egyiket...), azzal vmi mögöttes baj van.
Technikailag amúgy jó meglátás hogy Vitalij se volt egy fenomén, de ő legalább küzdött és okosan ütött, soha nem alibizett, ha csak tehette.

» Peacock   válasz erre
    2017-04-14 19:24:53

@Valero: Ez egy elemzo iras, nem egy hir, pont az a lenyege, hogy a cikk iroja a sajat szemszogebol mutatja be a dolgokat, nem az enyembol, a tiedbol vagy a szomszedneniebol.
Szerintem is okozhat Wlad gondokat Joshuanak, de az, hogy maximalisan toppon lesz, 41 evesen, vereseg es masfel ev kihagyas utan, az nagyon kerdojeles. Sot, en szinte kizartnak tartom, hogy toppon lesz - ugy ertve hogy a legjobb sajat magahoz kepest, nem egy 41 eves bunyoshoz kepest.
Ami Furyt illeti, valoban egyedi stilusa van, es az extrem meretei is nehez ellenfelle teszik ot, de egyelore meg kb 50 kiloval odebb van annal, hogy barkinek is keresnie kene ot a ringben. Kivancsi vagyok, mikor es milyen formaban ter vissza, de en valahogy nem latom benne azt az elhivatottsagot, hogy a mostani formajabol ( 150-160 kilosra saccolom kepek alapjan ) belathato idon belul igazan jo formaba lenduljon.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-14 19:13:20

@lufigg: "erről vitát sem vagyok hajlando nyitni igy lesz és kész."
Sebaj, majd feldolgozzuk valahogy, hogy errol nem tudunk veled vitazni. :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-14 19:06:47

@lufigg: Az jó, ha ilyen sokra tartod a véleményed, de nem hiszem, hogy a valóság bárki véleményéhez is idomulna. :)

Egyébként - a többséggel ellentétben - simán el tudom képzelni, hogy Wlad kiüti Joshuát. Sok múlik azon, tele lesz-e az ukrán nadrágja az első bekapott ütés után (addig a pontig azért vélhetően magabiztos lesz).

    2017-04-14 18:54:48

A cikken jót nevettem, leszűrve a lényeg, hogy legalább az kiderült, hogy a cikk írójának se Klitschko, se Fury nem tartoznak a kedvencei közé! :D :D
A cikk írója a saját szemszögéből vázolta a dolgokat, alaposan kiszínezve azokat!
Semmi mást nem kívánok, mint hogy legyen maximálisan a toppon az ukrán, mert ha így lesz, akkor a következő cikk már a hatalmas meglepetésről, a papírforma borulásáról fog szólni! Ami mondjuk számomra nem is lesz különösebben meglepetés! :D
Joshua egyébként egy jól felkészült Fury ellen is alaposan felkötheti a mélyütésvédőjét, ugyanis annyira egyedi, és saját magára nézve annyira tökéletes stílus az övé, hogy Joshua is csak keresni fogja a ringben Furyt, az meg gyűjtögeti a pontjait, majd énekel neki is egy dalt miután kipontozta a fiatal angolt! Szóval csak óvatosan a hangzatos cikkekkel! ;)
Viszont megnevettetett, így hát nyomok egy like-ot! :D :D

» Valero   válasz erre
    2017-04-14 18:52:50

@lufigg: mármint Wlad lesz kiütve, akkor azzal egyetértek, így legyen! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-14 18:33:26

ki lesz ütve el lesz taposva meg lesz semmisítve erről vitát sem vagyok hajlando nyitni igy lesz és kész.

» lufigg   válasz erre
    2017-04-14 17:55:59

Wladimir, mint legenda áhhhh ..... Olyan bajnokok, mint Foreman, vagy épp Holyfield na ők már igen. Wladimir ahhoz, hogy legenda legyen kevés, mint mackósajtban a brummogás szerintem! Ja legendásan jól tud fogni, lenyomni, bírkózni, vagy épp unalmas meccset csinálni . Vitali azt mondom, hogy nagy bajnok, mert ő bizonyított , hogy tud harcolni, bízik magában, és állja az ütéseket, ha kell, szóval megvan hozzá a vére, a szíve, de azért ő sem legenda szerintem. Wladimir egy jó Német bajnok ennyi. Szerintem. megvannak a korlátai ez bebizonyosodott már jó párszor, perzse attól függetlenül szép eredményeket ért el, egy jó sportember . AJ-ben látom azt a magabiztosságot, mint pl más nagy bajnokokban, mint pl Lewis-ban. Meg persze a többi adottság is megvan benne szerintem, hogy nagyot alkosson, bár én azt mondom, hogy Lewis jobb volt nála. AJ-nek muszáj győznie, győznie kell !! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-14 17:54:57

@Peacock: túl sok a ha..

Előbb fog floyd andre wardal megküzdeni mint ezeket wlad megcsinálni.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-14 17:33:17

@Flex: Hát, ha legyőzné Joshuát meggyőzôen (támadó szellemű bevállalós bunyó, kiütéssel), majd címet egyesítene szintén ilyen szellemben bunyózva meggyőzően (főleg ha Wilder és Parker ellen is), 42-43 évesen, akkor azt hiszem joggal válna legendává.
Ez persze fikció most.

» Peacock   válasz erre
    2017-04-14 17:29:28

@Peacock: Bryant Jenningsnek is postara adott egyet,de mint tudjuk visszament a feladohoz:))))azzal mondjuk nem ertek egyet ha Wlad nyer,azzal mit kozmetikaz azokon a borzalmakon amit bemutatott ezidaig.

    2017-04-14 17:23:27

@dondannyboy: Kellet nekik egy Lomachenko:D

    2017-04-14 17:19:54

Meteor a piskótán? 😀
Az nem átmegy rajta hanem felrobbantja :DD
Amúgy a cikk első bekezdésében nagyon jól meg lett fogalmazva a meccs tétje.

» Peacock   válasz erre
    2017-04-14 17:08:30

Amugy wladimirrol az ukran szakma mit gondol??

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-14 17:04:15

jó kis várós meccs lesz ez :D :D

» professor   válasz erre
    2017-04-14 16:48:09

@WRITER: Sztem greg nagyon jol ir,mindig megnevettet a stilusa.Joshuarol nincs sok irnivalo,mert ez a 16 meccs edeskeves volt eddig,es tenyleg egyedul a White elleni produkciobol lehet kiindulni.Mindenesetre en emlekszem mikor meg greg is kiallt Klicsko mellett,nem hitttem volna h ezt is megelem:)Klicskonal azert azt megjegyezem ,h persze 41 eves,es kopik is az ember,de neki nem voltak ringhaborui ahol elhasznalodhatott volna.A hianyossagai meg amik meg lettek emlitve...most ebbe kosson bele vki.Lehet h ezt Steward jol kitalalta,de ez nem box.Raadasul egy kuzdosportrol beszelunk,azon belul is a kiralykategoriarol.Lehet az utestol fel,vagy a kudarctol,de ez megbocsathatatlan.Sztem Sanders utan maradnia kellett volna Sdunek mellett.Ott meg ugyesen kombinativan boxolt.Wladmirt egy psichologusnak kellett volna kezelnie,mentalisan helyreraknia,es visszavagni.Nem pedig beszarni es "bruderbosszut" kialltani.Hiteltelen es az is marad.Joshua meccstol fuggetlenul.Egyebkent vegig fogja kapaszkodni,Joshua rutintalan h kiusse.

    2017-04-14 16:44:06

mint ahogy már írtam egyszer ma, nem szeretném, ha Wlad nyerne, és tovább folytatná. Remélem, hogy AJ nyer, és Wladimir meg visszavonul, röviden ennyi! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-14 16:36:36

Ha kiüti Klitchkot, vagy tényleg egyhangú pontozással nyer Joshua, akkor azt mondom hogy tud valamit a srác. De remélem nem így lesz. Ilyen kaliberű meccsnél bármi megtörténhet.

» WRITER   válasz erre
    2017-04-14 16:30:02

Szerintem Klitschko meglepően bevállalós lesz,hiszen sok veszíteni valója nincs azt nem mondom hogy képes lesz nagy mértékben meg újulni,de úgy érzem fogunk tőle látni olyan dolgokat amit korábban nem,csak ugye kérdés egy bevállalósabb,támadóbb szellemű boksz mennyire lehet hatékony Joshua ellen aki gyorsan megkontrázhatja ezeket próbálkozásokat,már ha ebben a formában próbálkozik mutatni valamit,én speciel hasonlót várok.Remek párosítás ami lehet 2-3 menetig fog tartani de akár az is elképzelhető hogy végig bokszolják a mérkőzést,régóta vártam egy ilyen kaliberű nehézsúlyú meccsre és nagyon jó hír hogy a Sport Tv is közvetíti.

» schneider999   válasz erre
    2017-04-14 16:29:32

@WRITER: Bőven akad. Õ még azért nagyon messze van egy kész bokszolótól. Ezt Whyte ellen bizonyította. Viszont tényleg piszok jó alapanyag, aki sokra viheti ebben a sportban. Ehhez az első lépcsőfok Wlad megugrása lesz. Ha lesz...

    2017-04-14 16:24:11

Nem hinném hogy a cikk írója tisztában van vele hogy ki milyen testi-lelki állapotban van. Látszik kedves Gergely hogy Joshuának szurkolsz, de azért nem kellene ennyire leszázalékolni Klitschkot. Azért írtam volna Joshua gyengepontjairól is, mert biztosan van neki is.

» WRITER   válasz erre
    2017-04-14 16:04:26
Ugrás az oldal tetejére