×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Bő 24 órával azt követően, hogy sérülés miatt le kellett 2024-02-03 21:41:42 https://www.profiboksz.hu/2024/02/03/majus-18-an-potolhatjak-a-fury-vs-usyk-merkozest/

Május 18-án pótolhatják a Fury vs. Usyk mérkőzést

Bő 24 órával azt követően, hogy sérülés miatt le kellett fújni, úgy tűnik, máris megvan, hogy a szervezők mikor szándékoznak pótolni az eredetileg február 17-re ütemezett Tyson Fury vs. Oleksandr Usyk WBC, WBO, WBA, IBF, IBO nehézsúlyú világbajnoki címegyesítést. Az új dátum május 18., a helyszín pedig változatlanul Rijád lehet. Mint ismert, a WBC címet birtokló brit Fury egy pénteki kesztyűzés során szakadt fel súlyosan, emiatt pedig össze kellett varrni a sebet, és kénytelen volt lemondani a 2 hét múlva esedékes csúcsrangadót.

Embed from Getty Images
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@sittes: igen, Mikozben Fury palyafutasa csucsan van, kozben Usyk mar beszelni is alig tud, lassan mar csak bottal kepes jarni, es meg a tejekozodasban is a korulotte levo emberek segitik. Igy legyozni Usykot nem nagy kunszt, viszont ha igy is nyer akkor minden idok legjobbja, nagyobb mint Robinson, Leonard vagy Ali, vagy akar mind eggyuttveve...

Kozben Hopkins is megszolalt az ugyben: a legenda szerint a vilagbajnok mar egyertelmuen hanyatlik, a 37 eves kor mar nem alkalmas arra hogy egy vitathatatlan bajnoki merkozesen barki helyt alljon...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2024-02-08 16:44:36

@bandi78: Szerintem Usyk pont annyira van megöregedve, amennyire a kora mutatja (nagyon), ha nyerni fog, akkor azért nyer, mert minden idők legnagyobb bokszolója.

Mert Fury igenis nagyon jó formában van, nagyon magabiztos (ez átjött a legutóbbi nyilvánosságra hozott edzésfelvételeken, plusz mondták a sparringpartnerei is), gyerekkora óta küzdősportol, egész családja harcolt, a vérében van, érzéke van hozzá, nagyon kitartó (lásd: felállások Wilder ellen), valamint olyan méretfölényben lesz, ami az egész nehézsúly történetében nagyon ritkán adódott valaha is. (akkor is inkább cirkuszi gólemek, pl. Valuev, vagy Carnera kapcsán)

» sittes   válasz erre
    2024-02-05 15:45:24

@La Cucaracha: Szerintem Usyk nincs annyira megöregedve, mint a többség szerint, Fury jobban hanyatlik. Nyilván tévedhetek.

» bandi78   válasz erre
    2024-02-05 14:36:30

@La Cucaracha: "Sanszos, hogy idegileg Tyson van kikészülve, valahol olvastam,, hogy elviharzott valami interjúról."
Az általad említett esetre gondoltam, köszi, csak nem találtam nagy hirtelen, így már sikerült! Szerintem is rottyon van agyilag, lehet Ngannou készítette ki és sérült az önbizalma. Usyk meg mint egy zen mester. Érdekes lesz, per pillanat Usykra tenném a pénzem.

» bandi78   válasz erre
    2024-02-05 14:34:33

@bandi78: "Nem tartom fairnek, hogy már előre vitatva van az esetleges győzelem létjogosultsága."

Usyk vélt vagy valós öregedése nem azóta téma, amióta kiírták a vitathatatlan meccset február 17-re.
Már 2018-ban, amikor kihívta Joshuát, akkor írták többen, hogy nem fog "odaérni" az ukrán, meg fog öregedni, mire lehetőséget kap (és akkor még hol volt Fury...). Amikor kitört a háború, akkor is téma volt, hogy mi lesz vele, fogy az idő, nem tudott (annyit) edzeni, stb.
Szóval itt nem arról van szó, hogy bárki előre magyarázna egy esetleges vereséget, hanem egyszerűen világos, hogy Usyknak csak olyan fegyverei vannak a nehézsúlyú mezőny ellen (mindegy, hogy ki az ellenfél), amiket egy bizonyos kor után egyre rosszabbul fog tudni alkalmazni.

Már múltkor is leírtam, és most is leírom: amennyiben nem történik valami csalás, a győztes személye legitim lesz.
De remélem te is érzed, hogy jelenleg másfél évnél tartunk, amit Fury kitaktikázott magának, és valójában fogalmunk sincs, hogy május 18.-a előtt mit fog kitalálni...
Egyébként én pont most vagyok egyre biztosabb Usyk győzelmében (függetlenül attól, hogy "fogy az idő"), Fury egyáltalán nem úgy tűnik, mint aki mentálisan atom stabil, és alig várja, hogy széttépje Usykot. Volt pár napja egy közös interjú, ott is felállt, és kisétált a kamerából, miután hisztizett egy sort. A szokásos szövegeit sem nyomja, ráadásul a 4. alkalommal csúszik miatta a meccs. Az Ngannou meccs után nem sokkal volt egy faceoff-juk, ott sem úgy tűnt, mintha Fury-t szétvetné a magabiztosság.
Eddig 55-45-öt mondtam volna Fury javára, most már kezd átbilleni a dolog.

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-02-05 13:18:14

Usyk mostani edzőtábora ezek szerint felesleges volt? Semmiképpen nem bokszol május-ig? Megnéztem volna Bakole, Jalolov, Anderson, Hrgovic ellen.

» Wolwerine   válasz erre
    2024-02-05 11:10:18

@bandi78: "sulykolják sokan, hogy tulajdonképpen Usyk egy töpörödött öregember"


Leginkább Fury :)
("you ugly little man")

Maga, Fury nyilatkozta le többször, hogy nem tartja veszélyesnek Usykot, mert a bokszban a súlykategóriák nem véletlenül alakultak ki ("there are weight categories for reason").

Klicskó ellen meg többször hangsúlyozta Klicskó életkorának a jelentőségét, hogy a győzelmének az lesz az egyik kulcsa.

» sittes   válasz erre
    2024-02-05 10:30:11

@Peacock: Nyilván nagyobb, de Usykot legyőzni sem egy kötelező házifeladat kategória, hiába sulykolják sokan, hogy tulajdonképpen Usyk egy töpörödött öregember. Usyknak drukkolok, de ha Fury nyer, az sem lesz kis tett attól, hogy pár embernek az nagyon nem tetszene. Egy egyesített nehézsúlyú bajnokról beszélünk, aki simán mattolta AJ-t, nem egy rekordnövelő taxisról. Nem tartom fairnek, hogy már előre vitatva van az esetleges győzelem létjogosultsága. Ez nem túl sportszerű. Vszeg rosszul látom, de Usykra nézve sem hízelgő ennyire félteni. Ő biztosan nem félti magát ennyire. Szerintem a zsenije kompenzálja a fizikai különbségeket. A többi meg kiderül a ringben -ha lesz meccsugyi :)

» bandi78   válasz erre
    2024-02-05 08:57:21

Usyk sparringpartnere szerint az ukrán nagyon jó formában volt:

https://youtu.be/8ekrEl-_Txo?s...

» sittes   válasz erre
    2024-02-05 08:03:51

@bandi78: Mivel jelentős súly és mérethátrányból bokszol és csak 32 évesen váltott fel nehézbe, Fury ellenben a nehézsúly egyik legnagyobbja, így ha Usyk nyer, az nekem azért egy picit azért nagyobb tett lenne;)

» Peacock   válasz erre
    2024-02-05 07:57:51

@La Cucaracha: Továbbra is azt mondom, hogy aki ezt tisztán és tisztességgel megnyeri, az hatalmas tettet visz véghez, legyen a győztes neve Usyk vagy Fury. Két nehézsúlyú világbajnok kiáll egymással. Aki kicsinek vagy öregnek érzi magát, az adja vissza az övét. Szerintem. Usyk nem rinyál, nem ma kezdte a bokszot, élete legnagyobb meccse előtt szerintem megérdmel annyi bizalmat, hogy feltételezzük, hogy tudja, mit csinál, bár lassan kezdem azt hinni, hogy rajta kívül mindenki tudja, hogy így, 70-hez közel már romlanak a reflexek. Ha esetleg betlizik, lehet majd mondani, hogy de ha 2 évvel fiatalabb, Fury meg sem találta volna a ringben. De lehet, hogy nyer. Akkor a jelen felállás szerint jobb volna, ha Fury nem kapna visszavágót, mert Usyk még egy évvel öregebb lesz... Szerintem (!) várjuk meg, mi lesz a meccsen. Sanszos, hogy idegileg Tyson van kikészülve, valahol olvastam,, hogy elviharzott valami interjúról. Usyk zseni. Fury is olyasmi. Csak egy maradhat. valamelyik bukni fog. Majd kiderül, melyik. A vesztes meg remélem, nem játssza majd el az AJ-féle bohózatot bés a győztes is sportszerű lesz. DE ez az én véleményem csak.

» bandi78   válasz erre
    2024-02-04 23:39:03

Azért az a testütés benne maradt…mindig is véleményes volt az a “mélyütést”, s rávilágított Usyk sebezhetőségére. Dubois elleni meccsen vesztette el a szimpátiám. Bár tény, hogy általában az underdog-nak szurkolok.

» Wolwerine   válasz erre
    2024-02-04 22:47:15

@Subi: Egyetértek. Ha vmelyikük tisztán, nem vitatható módon győz májusban, az legitim győzelem lesz.

» Peacock   válasz erre
    2024-02-04 22:34:21

@Peacock: Ez, ebben a formában érthető és elfogadható. Én inkább arra céloztam, hogy ne az legyen már Fury győzelme esetén, hogy "ja, hát ezt az öregembert ma bárki legyőzte volna".

Azt gondolom, a ringben születő jogos, nem vitatható győzelmet el kell fogadnunk, bárkinek a kezét emelik is a magasba. Erre gondoltam.

    2024-02-04 22:01:14

@Peacock: Itt most nem Joshua személyisége a kérdés, hanem a "pure fact", hogy igazából szinte az összes nagy meccs az elmúlt 10 évben valamilyen szinten aránytalan volt, néhány kivétellel.

Én eleve nem a bokszolókban látom a nagy problémát, hanem a korporációs - menedzsment érdekekben, amelyek a háttérben "intézik" a dolgokat. Ha a szervezetek megfelelően irányítanák a dolgokat, Fury nem állhatott volna ki Ngannou ellen, hanem Usykkal kellett volna küzdenie.

De ezeket a szervezeteket a háttérben kőkeményen lefizetik.

» sittes   válasz erre
    2024-02-04 21:45:36

@sittes: Nézd, Joshua bajnokként mindenkivel kiállt akit a szervezetek elé tettek, és címeket egyesített. Szerintem ez joggal ébresztett sokakban szimpátiát. Amit meg az Usyk 2 végén tett, az meg sokakban joggal unszimpátiát.
Az hogy Fury idegenben elverte Wladot és Wildert, az sokakban szintén joggal ébreszt szimpátiát. Az meg hogy mocskos a szája, hazug, folyton visszavonulgat és tolja a nagy meccseket, iszik, drogozik, maffiózókkal haverkodik, az meg sokakban okkal unszimpátiát.
Ez szerintem így helyes, mindenki a saját értékrendje és kedve szerint választja meg, kinek drukkol, kit kedvel.

» Peacock   válasz erre
    2024-02-04 21:38:24

@Subi: Az én szememben ennek a párosításnak az erkölcsi győztese pont hogy a mindig példamutató sportemberként viselkedő, az ellenfelek elöl soha ki nem hátráló, a saját fizikai korlátait feszegető, erős hátszél nélküli, háború súlytotta országáért is küzdő Usyk.
És nem a rendre súlyosan sportszerűtlenül, minősíthetetlen módon nyilatkozó és viselkedő született óriás, a nagy meccsekből többször is kihátráló, taktikázó, italos-drogos Fury, aki mögé hátszélnek nem csak a WBC Suleiman de most már a szaudi milliárdos is beállt.
Ettől még utóbbit tartom esélyesebbnek, de csak az előbbinek tudok drukkolni, mert őt tudom őszintén kedvelni és tisztelni, és mert ő feszegeti a saját határait, ami a szememben elismerésre méltó.

» Peacock   válasz erre
    2024-02-04 21:28:21

@Peacock: Azt tudom, hogy te Joshua-szimpatizáns vagy, ezért igyekszel az ő érdemeit erősíteni, de szerintem sem Parker, sem igazán Ruiz, de pláne Whyte nem top bokszoló.
Parker ráadásul kifejezetten gyáván bokszolt Joshua ellen, alig indított támadást, Ruiz meg a visszavágóra fegyelmezetlenül készült, 6 kilóval volt nehezebb, mint az első meccsen.

Ennek ellenére fogadjuk el, hogy Ruizt a visszavágón legyőzte, mint a legnagyobb győzelmét.

» sittes   válasz erre
    2024-02-04 21:24:56

@Peacock: Megkockáztatom, hogy Fury puszta életmódja (amire ki is tértél), és rozmár súlyúra hízása, majd onnan a visszafogyás (ami talán egyedülálló a magas szintű ökölvívók között) jobban megviselte a szervezetét, mint Usykét a több mérkőzés.

Ja és most is elég komoly formába került Fury és az ő mentalitásával (rühelli a kemény felkészüléseket) valóságos csoda lesz, ha a jelenlegi szintet hozza. Talán nem is fogja hozni...

Ha Usyk meg tudja verni, verje meg a ringben, de ne kiáltsuk már ki erkölcsi győztesnek a kozák hőst.

    2024-02-04 21:14:17

@superman: Pontosan, nagyon egyetértek, itt nem az a lényeg, hogy 3 hónappal idősebb lesz-e, hanem hogy egy újabb formaidőzítès ilyen idősen nem annyira könnyű.
Ès Usyk pedig azért elhasználtabb mint Fury, mert volt 350 amatőr meccse, míg Furynak meg 35, vagyis tízszer annyi, ráadásul jóval magasabb szintű ellenfelek ellen, amatőr olimpiai és vb bajnokok ellen, nagyobb iramú meccseken.
Profiként pedig szintén majdnem kétszer annyi 12 menetes világbajnoki meccse volt már Usyknak, mint Furynak. Usyknak 9, Furynak 5.
Ráadásul Usyk a saját súlya felett bokszol, lényegében kényszerből tolta fel a súlyát, hogy a sportban a saját határait feszegesse tudatosan. Fury fizikai elhasználtságát pedig lényegében a saját önsorsrontó életvitele okozza, nem a sok kemény meccs (bár a Wilder elleni padlók biztosan nem tett jót). Összesen 5 vb meccse volt, ebből 2 címszerzés, és csak 3 védés (abból is 1 Chisora harmadjára).

» Peacock   válasz erre
    2024-02-04 20:52:17

@sittes: Joshua a 27 éves, profiként veretlen Whyte-on vett revansot az amatőr veresègéért. A 26 éves veretlen, regnáló vb Parker ellen egyesített vb címeket. És a 30 éves Ruiztól szerezte vissza a vb címeit egy azonnali revanssal TKO vereség után. (Ruiz egész máig csak 2 regnáló világbajnoktól kapott ki.)
Nem utolsó sorban Joshua mióta elverte a 29 éves (akkor még veretlen, bár gyenge) Martint és világbajnok lett, szinte mindig a 3 szervezet kötelezőivel bokszolt, kivéve miután bukta az öveit Usyk ellen. Konkrétan Usyk is kötelező címvédés lett volna neki, akit nem került el. Vagyis Joshua nem nagyon kerülgetett senkit - lényegében csak a Wilder elleni címegyesítés maradt el neki. Na az viszont nagyon hiányzott, de nem csak rajta múlt, hogy nem jött össze akkor egy undisputed meccs.

» Peacock   válasz erre
    2024-02-04 20:35:04

@fotelharcos: Hozzátenném, hogy valószínűleg a 3 hónapnál többet számíthat az a plusz felkészülés, amivel most feleslegesen csúcsformába hozták, majd komolyabb pihenőidő nélkül ezt meg kéne ismételni. Ezt idősebb korban nemcsak nehezebb lesz produkálni, de a sérülésveszely is fokozottabb és ha ezek esetleg nem is lesznek olyan súlyosak, hogy le kéne mondják a meccset, a top forma elérését megakadályozhatják. Ha Fury ne adj isten szándékosan alakította volna így az eseményeket és a formaidoziteset is ennek megfelelően alakította volna, az akár elég is lehetne, hogy felé billentse a mérleg nyelvét májusban...

» superman   válasz erre
    2024-02-04 20:20:28

@bandi78: Nem arról van szó, hogy most a 3 hónap alatt romlik-e vagy sem Usyk sportteljesítménye, de ugye ez a meccs nem 3 hónapja csúszik, hanem így már lassan másfél éve. Másrészt, újra kell tervezni az edzéseket, újra be kell lőni a sportformát, stb., ennyi idősen már ez sem olyan egyszerű, mint 25-30 évesen.
Még egy dolog, a képek alapján Fury egyértelműen fogyott, ez a 3 hónap csúszás pont kapóra jön neki, hogy a kisebb súlyát megszokja, és akár erősödni tudjon.
Ezek apró nüanszok (és még mielőtt valaki neki állna habzó szájjal nekem esni: nem azt mondom, hogy Fury direkt felvágta a szemét, hogy legyen ideje gyúrni még) igenis sorsdöntő dolgok lehetnek. Ettől függetlenül továbbra is bízom Usyk képességeiben, és vélelmezem, hogy ezt a helyzetet kezelni tudja, de ha Fury májusban is kitalál majd valami baromságot (amire legyünk őszinték, minden esély megvan), és megint csúszik fél évet a dolog, akkor megint Fury lesz előnyben, az idő egyértelműen neki dolgozik.

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-02-04 20:09:45

@Wolwerine: ugyanazt csinálta régen is

    2024-02-04 19:36:18

@fotelharcos: Sajnos ez nagyon igaz.

Ezért gondolom, hogy lehetett szàndékossàg abban, hogy Fury tavaly tavasszal, ősszel, aztàn decberben sem àllt ki Usyk ellen.


Ha belegondolunk, a hàrom "nagy" àsz - Joshua, Wilder, Fury - alig győzött le egyetlen top rivàlist is a legjobb formàjàban, vagy akàr csak 35 alatt:

Joshua:
- Klicskó 41
- Povetkin 39
- Pulev 39

Fury:
- Klicskó 40
- Wilder (35 felé tartott az első, 36 a màsodik vereségekor)
(- Usyk 37 múlt)

Wilder:

- Stiverne 36 és 39
- Ortiz 39 és 40

» sittes   válasz erre
    2024-02-04 18:06:37

37 évesen már Mayweather is évről évre kopott, pedig Ő folyamatosan vigyázott magára, nem vett részt nagy ringháborúkban, és a stílusán kevésbé észrevehető a kopás, mint például egy Usyk stílusán, mégis bőven lehetett látni a hanyatlását.

Usyk is rosszabb lesz 3 hónap múlva, mint lett volna most, és a visszavágón még a 3 hónap múlva lévő formájánál is rosszabb lesz, ez nem Usyk temetése, hanem egy olyan mérkőzésen ahol nüanszok fognak dönteni ezek kifognak ütközni.

» fotelharcos   válasz erre
    2024-02-04 17:41:06

@Subi: :D

Igen, a közös videón a szaúdi csávó néha felemelte a hangját, érezhető volt, hogy nem igazán van hozzászokva az egyenlőségen alapuló diskurzushoz :P
Kb. olyan érzésem volt, mintha 1000 évet visszamentünk volna az időben.

» sittes   válasz erre
    2024-02-04 17:06:29

@Subi: "Nekem eléggé olyan érzésem volt, hogy aki most kihátrál, azt elássák a sivatagban. :)"
Nagyon úgy tűnt, hogy nem lesz túl jó helyzetben az a fél, aki esetleg visszamondja. A 10 misi megfizetése lesz a legkisebb gondja :D

» bandi78   válasz erre
    2024-02-04 16:51:23

@4man4ever: Pontosan. Illetve még az is elhangzott, hogy a büntetésként fizetett 10 milliót a másik fél kapja, meg hogy az arab fickó állja az új edzőtábor költségét.

Nekem eléggé olyan érzésem volt, hogy aki most kihátrál, azt elássák a sivatagban. :)

    2024-02-04 16:36:01

@Subi: Ezt néztem én is tegnap (pörgetve). Ha jól emlékszem Joshuát említette, hogy fel lesz készülve májusra, hogy Fury ellen kiálljon (ha Usyk mondaná le). Fury helyére meg még kitalálja, hogy ki legyen a tartalék fordított esetben.

» 4man4ever   válasz erre
    2024-02-04 16:18:15

@sittes: Nos, értem én, amit írsz meg azt is tudom, hogy öregszik az ember és nem felfelé megy a telejsítmény-grafikon az évek múlásával. De ez igaz Furyra is. Még meg sem történt a meccs és mégis olyan sokan Usyk kora miatt aggodalmaskodnak. Kivéve magát Usykot. Mindig úgy gondoltam, hogy egy bajnok vagy ne rinyáljon, hogy "még nem kész egy másik bunyósra" vagy "már nincs a topon a kora miatt és azért nem vállal valakit", hanem vagy viselje az övet és álljon ki azzal, akivel ki kell, vagy vegye le az övet, hogy olyan viselje, aki kiáll bárki ellen. Mindig így gondoltam, mindig így fogom gondolni. Fury és Usyk sanszos, hogy meccselni fognak. Lehet, hogy volt olyan, amikor Fury jobb volt mint a májusi Fury lesz és Usyk esetében is biztos volt, amikor jobb volt, mint másjusban lesz, de valószínűleg ezek nem estek egy időpontra. Májusban játszanak. Lesz, ami lesz, bármelyik is győz, azért nem 40+ évesek, annyira nagyon nincs ez a meccs rosszkor. Ha teszem azt Usyk kiüti Furyt 2 menet alatt, akkor az lesz mondva, hogy ha a top Usykkal találkozott volna, akkor már attól kifeküdt volna, hogy ránéz az ukrán? Vagy ga Fury kicsapja 2 menet alatt, ami AJ-nek 24 alatt sem sikerült, akkor Fury egy múmiát győzött le? Szerintem várjuk meg a meccset és utána elemezzünk. Nyerjen bármelyik is, előre ne degradáljuk le a győzelmét. Usyk igazi sportember, ha veszít, akkor sem fogja a korára fogni. És szerintem ha Tyson veszít, ő is sportszerűen fogja viselni. Ki lett már elemezve itteni kiváló szakértők által, hogy AJ-t egy Usyk testalkatával bíró bunyós (Ali) sosem tudna elverni, aztán Usyk varázsolt. Szerintem várjuk meg a meccset. Usyk nem rinyál, teszi a dolgát. Nem veszteni megy oda, ahogy Fury sem. Hiába ő az esélyesebb, nagyon nem lesz könnyű dolga. Ha meg tudja nyerni, tőle is hatalmas eredmény lesz.
Legyen meccs, győzzön a jobbik, mindenki egészséges maradjon utána is és egyértelmű végeredmény legyen, én ennek drukkolok! Aztán majd kiderül,melyik milyen formában lesz. :)

» bandi78   válasz erre
    2024-02-04 16:15:05

Ez még érdekes lehet. Az arab fickó nem csak a büntetésről beszél, hanem arról is, hogyha bárki kihátrál, akkor is komoly mérkőzést kap a másik egy komoly ellenfél ellen:
https://www.youtube.com/watch?...

    2024-02-04 16:12:39

Ha bármelyikük miatt ismét halasztás lenne, az 10 millió dollárba fog kerülni annak, aki miatt megtörténik:
https://www.youtube.com/watch?...

    2024-02-04 16:01:15

@Wolwerine: Ha mégis összejön, akkor én neki fogok szurkolni, de még nem teljesen jöttem rá, hogy miért. Mert ahogyan írod, az elmúlt 2 év túlment minden határon. Talán azért, mert Klicskó és Wilder ellen is megdöbbentő dolgokat produkált a ringben és én szeretem, ha meglepnek. De nem ilyesmivel, mint az elmúlt 2 év.
És annak ellenére, hogy neki szurkoltam/szurkolok, bármit kinézek belőle. Wilder ellen az a kesztyűs dolog azóta is ott motoszkál a fejemben.
Nem saját kútfőből, hanem youtube kommentben olvastam, de valami ehhez hasonlót tartok én is valószínűnek:
Szépen lefogyott, de valószínűleg megint gyenge is lett, mint a Wilder 1 -en. Aztán a sérüléssel akár végleg, akár májusig ki tudott hátrálni, amíg feldoppingolja magát a Wilder 2 szintre.
Sosem gondoltam volna, hogy Usyktól tartana (Joshuával kapcsolatban sokszor éreztem ezt nála), de az elmúlt évek világossá tették, hogy mégis. Pedig minden megvan nála, amivel legyőzheti, csak a munkát kellene időben beletennie a felkészülésbe. De egy trehány disznó, aki a züllést, meg a kamuzást választja, aztán meg rohan a meccs után, amikor már elkerülhetetlen.
Mindenesetre nem lehetett könnyű gyerekkora az apja mellett.

» 4man4ever   válasz erre
    2024-02-04 15:51:28

Fury - Usyk soha nem jön össze. Fury kihátrált. Sokáig kedveltem, bírtam a stílusát - de amit az utóbbi 2 évben művel, az kritikán aluli. Usyk új ellenfelet kell, hogy keressen.

» Wolwerine   válasz erre
    2024-02-04 15:24:07

@sittes: Más jó teljesítményt nyújtani és más abszolút történelmi szintű csúcsteljesítményt nyújtani, hogy érthető legyek.

» sittes   válasz erre
    2024-02-04 14:25:20

@Xavier: Usain Boltot is ha visszatérne, iszonyat gyors lenne a korához képest, feladná a leckét sok kezdő atlétának, de a világcsúcsra semmi reménye nem lenne...
És ez a lényeg.

» sittes   válasz erre
    2024-02-04 14:23:19

@sittes: "A genetikai öregedés mindig döntőbb, pl Cristiano Ronaldo soha egy percig sem élt kicsapongó életet és sokat edz, mégis sehol nincs már az egykori géppuskalábú robbanékonyságához képest régóta. "
Hat ahoz nincs de 39 evesen meg mindig korat meghazudtolva focizik es feladja a lecket a huszoneveseknek.

» Xavier   válasz erre
    2024-02-04 13:59:52

Az eddigi hosszas vergődés után még az lesz szép, ha végre összejön a mérkőzés és Fury az első menetben felszakad...

Attól nem tartok, hogy pár hónap múlva Usyk már bottal fog a járni a kora miatt, de az ismét elmaradó mérkőzés vagy a korai felszakadás szerintem egészen reális sajnos.

    2024-02-04 13:22:05

@bandi78: Fury tényleg nagyon jó formában van, fektettek róla az elmúlt hetekben készült shadow boxing felvételt, nagyon gyors volt a mozgása:
https://www.instagram.com/reel...

A genetikai öregedés mindig döntőbb, pl Cristiano Ronaldo soha egy percig sem élt kicsapongó életet és sokat edz, mégis sehol nincs már az egykori géppuskalábú robbanékonyságához képest régóta.

» sittes   válasz erre
    2024-02-04 11:53:47

szerintem Furynál az a legnagyobb baj hogy nemtudott Usyk agyára menni és inkább fordítva sikerült :D Ennyit a mentális hadviselés bajnokáról :D Tényleges nagy mívű teljesítménye nincs, és most nem egy kiöregedett és egysíkú alak ellen kell ország világ elött teljesíteni, akit mellesleg nem tud provokálni és idegesíteni, inkább fordítva.
ráadásul Usyk-ot a szaudi banda menedzseli és mivel ők adnak, állnak, szerveznek, mindent kétlem hogy Fury menedzsmentje meg tudná venni a bírót, pontozókat, ha meg is próbálják nem csak Fury de az egész promóció elesik a húsos fazéktól
Itt nem lesz Ngannou elleni kétes pontozás vagy a Wallin féle sérülés tovább engedése. Ott mást már leléptettek volna azzal a repedéssel.
Azt is eltudom képzelni hogy ha valami rejtélyes módon megint kifaralnak akkor elintézik azt is hogy leadja az övet. Ebben az egészben a pénz diktál és nekik van bőven. Már az is szomorú hogy nem a két legjobb megy a vitathatatlan trónért, csak kb ő maradt Usyknak és pont nála az utolsó öv. Az igazi rangadó az Usyk vs AJ meccsek voltak, és ez szerintem egyre több emberben körvonalazódik. Nem lehet jó legendás vagy mit tudom én milyen álomba illő titulusú valaki ilyen hullámzó teljesítménnyel miközben az ellenfelei zöme max középszintű.Ugyan az mint Wilder és neki is most szorul a hurok. Nyilván amíg tűzközelben van addig semelyik kolléga edző vagy bárki szakmabeli nem fogja azt mondani hogy ő egy kamu, max csak az amelyiknek elég nagy a szája de azok úgy is kiesnek a pixisből, vagy van tényleges múltjuk. Amíg egy Lennox vagy egy M. Tyson azt nyilatkozza egy Wilder vagy Fury féle bunyósról hogy mennyire nagyszerű azt nem kell komolyan venni csak kb eladják a meccset megfizetik őket hogy mondjanak jókat az emberről és mindenki azt gondolja ha Tyson szerint ennyire jó akkor az is , pedig csak marketing.
4 éve bajnok és 1 címvédés, de volt már színész, pankrátor, reklám ember meg a jó ég tudja mi csak ökölvívó nem. Nézzük meg az elmúlt 10 meccsét! Volt kb 2 ami komolyan vehető, és a nagy részükben még meg is szenvedett vagy totál 0 volt a teljesítménye.
Ilyen meg nincs hogy nem motivált, meg nem készült fel mert nem vette komolyan, ezt nehogy már valaki benyalja, a promóciója az első ilyennél megmondaná neki hogy: pajtás te elsőssorban több milliós befektetés vagy és ha nem tetszik mehetsz az anyádba a lakókocsiparka bunyózgatni, ha nem veszed komolyan. ezt egyszer- kétszer eljátssza és megy a picsába mert akkora piaciértéke nincs az ürgének mint gondolja. Ő nekünk sportoló de a menedzsmentnek befektetés. Ha nincs piac rá és nem teszi a dolgát úgy ahogy mondják menesztik. Legjobb példa Terence Crawford, ott volt teljesítmény de ha a gazdinak nem úgy megy a szekér azt akkor valakin lekell verni. Furyt most hagyják bohóckodni mert közel a tűzhöz de ha elbassza akkor nem lepődnék meg ha menesztenék. Most itt az idő jó pénzért levágatni. Eddig legalább 10 féle képen ki akart faralni. A legjobb esélye ha húzza az időt.

» RickC137   válasz erre
    2024-02-04 11:44:20

Azon túl, hogy baromi bosszantó, ami történt -véletlen vagy direkt-, nem hiszem, hogy 3 hónap alatt annyit öregedne Usyk, hogy az bármit is befolyásolna a február 17-i állapotához képest. Lassan ott tartunk, hogy Usyknak kb csak napjai vannak hátra és meg sem éri a következő hetet, de ha meg is éri valami csoda folytán a meccs napját, akkor úgy kell majd besegíteni a ringbe.
Mondom ezt úgy, hogy buktam egy fogadást, mert biztos voltam benne, hogy lesz 17-én meccs, haverom meg biztos volt benne, hogy Fury hibájából nem. Nyert.
Szerintem Usyk nem lett sem tök lassú, sem öregember, egyszerűen az adott ellenfélhez és helyzethez igazítja a stílusát. Nem mindig ugrál el. Dubois ellen a leütés (mélyütés vagy sem, pár centin múlt, hogy DDD vagy Usyik az ellenfél) után simán szintet és sebességet váltott (pedig nyilván nem volt már top állapotban), nem tűnt trottyos öregembernek. A leütés előtt? Kicsit kémyelmeskedett meg lehet, hogy lazázott is. De utána megmutatta, mi van benne.Nem piás, nem drogos, nem hízik 200 kilósra a meccsek között, szerintem sokkal fiatalabb fizkálisan, mint Fury, aki gyilkolta a szervezetét, nem kicsit, nem csak rövid ideig. Usyk egy zseni, nem kérdés, hogy top állapotban lesz és nem alszik el élete meccsén úgy, mint Dubois ellen. Furynak a méretkülönmbség meg a másfél évvel fiatalabb kor kevés lesz önmagában. Valami zseniálisat elő kell húznia, ha le akarja győzni az ukránt. Megvannak hozzá az adottságai, hogy nyerjen, kérdés, tud-e velük élni.
Alapból Tyson győzelmét várnám, mert minél komolyabb a meccs, annál jobban felszívja magát, de szememben Tyson erőszakot tett a boksz becsületén az Ngannau elleni minősíthetetlen "produkciójával", szóval remélem, hogy Usyk tudja majd a zsenijét érvényesíteni. :)

» bandi78   válasz erre
    2024-02-04 11:24:36

@fixpont: "en is azon a velemenyen vagyok hogy ez kamu es Fury direkt csinalta"

Én alapvetően azt mondom, hogy a sérülés valós lehet, habár a felvétel minőségét, meg kamera szögét hagyjuk, még azt sem lehet látni, hogy egyáltalán könyökös, vagy felütés történt. Az is furcsa, hogy egy ilyen nyílt sebből ömlenie kellett volna a vérnek, a fehér kesztyűjét is odaérintette Fury, és semmi vér nyom nincs rajta, de ezt tudjuk be a kamera minőségének.
Viszont, mivel Furyról van szó, simán benne van a pakliban, hogy valami szélhámoskodás van a háttérben, egyszerűen a múltját figyelembe véve ezt nem lehet kizárni.

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-02-04 11:22:47

@butters01: "És egy kérdés Ali-Foreman meccset tényleg csúsztatták és a rumble in the jungle nem az első eredeti időpontban volt megrendezve, hasonló ok miatt, vagy ezt csak warren és az arab állítja"

Fogalmam sincs, de semmi jelentősége nincs annak, hogy mi történt akkor, nem elsősorban az a baj, hogy Fury lesérült.
Hanem, hogy ha végigpörgetjük a karrierjét, azt látjuk, hogy az életben nem volt olyan meccse, ami simán összejött volna.
1. 2015-ben én nem tudom mennyi b***akodás volt a Klicskó meccs előtt, hogy nem jó a kesztyű, nem jó a ring, elmarad a meccs.
2. Klicskó rematch előtt elvileg lesérült, hónapokat csúszott a meccs, majd megint a kiírt meccs előtt benyögte, hogy neki bajai vannak, nem tud ringbe lépni. Végül is csak kétszer készült fel az ukrán fölöslegesen. Gondolj bele, egyetlen egy ellenfél, és 2 potenciális, és 2 tényleges meccslefújás.
3. Aj ellen is már nem tudom hány szappanopera volt, egyszer a Wilder 3 jött közbe, ami állítólag Fury-t is váratlanul érte (ja, biztos azért volt 2 nap alatt, rekord sebességgel leszervezve a gála, mert annyira váratlan volt...), aztán ment az ugatás, hogy Aj egy csicska, nem áll ki vele, meg nem tudom mennyi meccspénz kell neki.
4. Whyte ellen is húzodott a meccs, már perrel fenyegetőzött a kötelező kihívó, mert hát Fury nem áll ki ilyen csicskákkal, mint Whyte (ja, és közben vagy kétszer visszavonult).


Aztán, az Usyk-Aj 2 után Usyk egyből lenyilatkozta, hogy valami eü problema miatt ő januárnál előbb nem tud meccset vállalni. Pár nappal később a dzsipó king nekiállt döngetni a mellét, hogy ő csak decemberben hajlandó kiállni a rusnya kolbásszal...Majd amikor tavaly február végén felröppentek a hírek, hogy tavasszal összejön a vitathatatlan meccs, Fury először a pénz miatt hisztitett, majd amikor Usky lemondott a pénz egy részéről, hirtelen a visszavágó opcióval lett baja (jelzem, a mostani szerződés szerint is van visszavágó, valamiért mégsem hisztizett). Megint csúszott a meccs, aztán jön az Ngannou elleni bohóckodás, emiatt megint tovább csúszott a dolog, és akkor most hogy hogy nem, 2 héttel a meccs előtt neki feltétlenül kellett ez az éles kesztyűzés...

Nekem ebből baromira elegem van, nagyon tré, amit Fury művel. A fanboyok persze mindig megmagyarázták, hogy Fury mekkora zseni, hogy az ilyen trükkjeivel még több pénzt zsebel be, meg kizökkenti az ellenfelet, meg a fejébe mászik, meg a többi baromság. Erről az egészről az a vicc jut eszembe, amikor az agresszív kismalac eltanyál a biciklivel, majd felkiált, hogy "én így szoktam leszállni".
Na itt is valami ilyesmi a helyzet.

Hozzáteszem: amikor Haye lesérült a meccsük előtt, minden sz*rnak elhordta, és ott is mintha döngette volna a mellét, hogy ő levágott karokkal is ringbe lépne (annyira volt kamu Haye sérülése, hogy konkrétan visszavonult).

Mennyivel elegánsabb lett volna egyébként, ha Fury elnézést kér Usyktól a sérülés miatt, de nem, jött megint a duma, hogy mákja van Usyknak :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-02-04 11:15:47

en is azon a velemenyen vagyok hogy ez kamu es Fury direkt csinalta, pont ugyanezt adta elo Klicsko elleni visszavago elott csak ott meg a meccset is lemondta masodikra is

» fixpont   válasz erre
    2024-02-04 10:51:30

@butters01: Az Ali vs Foreman tényleg csúszottnsérülés miatt, de az egy teljesen màs helyzet volt, nem húzta az egyik tudatosan a màsik idejét már évek óta.

Fury itt egyértelműen húzta Usyk idejét, hogy lassabbá váljon, meg mentálisan kikészítse

» sittes   válasz erre
    2024-02-04 09:57:40

@butters01: Azt is mondta Turki az interjuban hogy visszalepes eseten 10 millios buntetest fizet a visszalepo fel. Ezt mindenki ertelmezze ahogy akarja(az en ertelmezesem szerint a szaudiaknal sincs bizalom Fury fele)

» Phenomenal   válasz erre
    2024-02-04 09:43:29

@sittes: Én is megnéztem chiso interjut. Fury-wallin es Fury-Wilder 2 között nagyjából 5 hónap volt. Másfél hónap ennyit számít? Ott szinte semmi nyoma nem volt a szakadásának.

» butters01   válasz erre
    2024-02-04 09:02:13

@La Cucaracha: Az arab egy interjúban elmondta hogy hrgovic hat ellenfel közül, ezekre nem emlékszem pontosan de DDD és Miller is benne van. Ezt március 8ra ajánlotta fel neki. Fury Usyk meg azért május 18 mert akkor meg az IBF az o állítása szerint nem veszi el az övet, csak utána. Usyk és Fury inaktivitasat, pedig azzal akarja védeni hogy fizeti mindkettőnek májusi meccset a táborát. Mondott egy olyat is, hogy Fury már 2 hét múlva is menne ellene, de ezt nyilván senki nem hiszi el, illetve én sem örülnek mert közel se azt kapnánk mint nézők amit kaphatnánk.

Viszont ugyanebben az interjúban jelentette be a bivol beterbievet június 1-re.


És egy kérdés Ali-Foreman meccset tényleg csúsztatták és a rumble in the jungle nem az első eredeti időpontban volt megrendezve, hasonló ok miatt, vagy ezt csak warren és az arab állítja

» butters01   válasz erre
    2024-02-04 08:21:57

Nem lesz ebből semmi sajnos. Én eddig Usykot láttam favoritnak de az idő nagyon nem neki dolgozik. A mozgása, a technikái, mind a gyorsaságára és robbanékonyságára épülnek, nem az erejére. HA még is.....
Ez az egész egy nagy időhúzás része. Most már mosdatják Furyt hogy szegénynek csak 19 napja lesz felkészülni stb. stb..
Ha győz Furkó akkor akkora lesz az arca mint állat, tökmindegy hogy milyen állapotban és formában lévő Usykot győz le Ő a király kifogás nincs. Amennyiben kikap még ha egy szar formában lévő Usyktól is akkor meg jön az hogy Ő sérült, nem motivált, 19 napja volt elötte is csak pár hetet készült, nem vette komolyan, drogozott stb.. stb..

ezt már leírtam egy cikknél hogy nagyon mosdatják előre: -- ha veszít akkor jönnek a kifogások de Ő maradt a király --ha nyer akkor meg: ennyit értek még csak komolyan se kell vennem sérülten is megy ez szinte 0 felkészüléssel

egy volt kollégám stílusára emlékeztet, tökmind1 mekkora balf*sz volt mindig nagy hanggal hőzöngött hogy ő mekkora király és mi lesz velünk ha már nem lesz, nagyon minimális munkával nagyon jó pozícióba került mindig mert nagyon tudott nyalni nagy hangú volt meg ilyenek meg előadta hogy mekkora melót lenyomot de kb a fele igaz a másik felénél meg csak ott álldogált, ha valamit elb*szott akkor elkurtuk úgy adta elő hogy közös baki, ha mi hibáztunk és Ő is ott volt de nem dolgozott akkor el*sztátok,
megjegyzem minden sokkal jobb lett Nélküle, a munka, a munkánk megítélése, a hangulat, és persze gazdaságilag is
egyetlen egy ember és mégis nagyon megmérgezte a társaságot és mindent, és akarva akaratlanul mindenkit
a főnök pont szart rá mert jól nyalt, és neki mindegy volt hogyan, kik, mikor, milyen munkával, hány jó ember munkája és elvesztegetettideje által de pénz legyen

» RickC137   válasz erre
    2024-02-04 08:16:42

Chisora szerint május 18ra nem fog begyógyulni Fury sebe, s kis ütéstől is felszakadhat majd, ezért Usyk a favorit.

» sittes   válasz erre
    2024-02-04 00:11:03

Biztosan csak véletlen, de másodszor futok ebbe a hírbe és sehol nem írták, melyik évről van szó...

    2024-02-03 23:31:03

Pótolhatják. Az a fránya feltételes mód.

    2024-02-03 23:28:14

Május 18.-án sosem lesz meccs.. de sztem amúgy soha

» szakika10   válasz erre
    2024-02-03 23:13:30

Most mar tenyleg akkor hiszem el ha latom oket a ringben es megszolal a gong....

» Phenomenal   válasz erre
    2024-02-03 22:40:46

@butters01: Azt tudom, hogy magát a gálát törölték, de az Usyk17Promotionon mintha láttam volna egy képet, ahol Usyk mellett ott van Hrgovic, és a horvát is nyilatkozta, hogy készen áll 17.-én egy meccsre.

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-02-03 22:38:41

@Wolwerine: Szerintem Fury tényleg akarta most ezt a meccset, s tényleg biztos is volt a győzelmében a méretkülönbség miatt - csakhogy egy felelőtlen idióta, aki előtte már 1,5 évig letojta Usyk-ot, meg talán örült is, hogy kissé lassul majd, mire harcolnak.

» sittes   válasz erre
    2024-02-03 22:25:52

@La Cucaracha: Offos, az egész gálát viszik át május 18ra és asszem bővítik egy co main event-el

» butters01   válasz erre
    2024-02-03 22:19:13

Aztán akkor mi lesz? Kap egy térdest? Vagy a földön egy soccer kicket utolsó sparringon?

» Mr. Stone Cold   válasz erre
    2024-02-03 22:17:37

És most akkor Hrgovic teljesen off? Usyk május 18-ig nem lép szorítóba?

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-02-03 22:13:53

Pótolhatják. Vagyis feltételes mód.

Addigra el kellene hinteniük Usykéknak valami kamu dumát, hogy Usyk nem bírja az edzéseket, mert túledzette magát, vagy valami hasonlót, akkor talán gyorsabban gyógyulna Fury sebe is...

» Perkins   válasz erre
    2024-02-03 22:13:27

Nem lesz ebből meccs. Kamu ez az egész. Majd valami új indokkal táncol ki a buliból Greedy Belly. Akkor hiszem el, hogy lesz meccs, ha mindketten a ringben vannak.

» Wolwerine   válasz erre
    2024-02-03 22:09:29

@sittes: Igen. Furynak több ideje lesz fogyni, már itt is jó szereket kapott amikkel faszan lejött róla alig 2 honap alatt vagy 10 kilo (vagy baromi jó szögből fotózták), most fogyás után meg ramehetnek az erő fejlesztésre. Wilder 2 formát hozni fogja minimum, de inkább klitschko elleni 115 kg körülre tippelnék. Úgy tűnik képek/vidik alapján hogy inkább gyorsítani akartak furyt. Annyi hogy szerintem Usyk meg így is gyorsabb lesz és birosabb mint o, ha a klitschko meccs tempójából indulnank ki.

» butters01   válasz erre
    2024-02-03 22:03:43

10 millió dollárt kellene fizetnie annak a bunyosnak aki vissza lépne május 18 án is.

» Dirhanka   válasz erre
    2024-02-03 21:55:21

Usykéknak tovább kellett volna lépnie.

Ezzel a sztorival még totál bealázottan is lép majd ringbe, megint elfolyik egy negyed év.

» sittes   válasz erre
    2024-02-03 21:48:45
Ugrás az oldal tetejére