×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/Uj_fotok_2023/t/TysonFury1.jpg Ahogy azt már az érintett is megerősítette, sérülés 2024-02-02 19:03:28 https://www.profiboksz.hu/2024/02/02/sokkolo-hir-fury-serulese-miatt-elmarad-az-usyk-elleni-csucsrangado/

Sokkoló hír, Fury sérülése miatt elmarad az Usyk elleni csúcsrangadó!

Ahogy azt már az érintett is megerősítette, sérülés miatt elmarad a sokak által várt, és február 17-re, a szaud-arábiai Rijádba tervezett Tyson Fury vs. Oleksandr Usyk WBC, WBO, WBA, IBF, IBO nehézsúlyú világbajnoki címegyesítő mérkőzés.

A kategória vitathatatlan trónjáról döntő, túlzás nélkül történelminek nevezhető ütközet előtt Fury súlyosan felszakad az egyik kesztyűzés során, így – egyelőre - nem tudja vállalni az összecsapást, helyette pedig az IBF vonalon kötelező kihívónak számító Filip Hrgovic ugorhat be.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Peacock: Egyetértek veled. Azt nem tudom hogy hosszú tavon milyen lenne ez, ugyanúgy az 5-6bol meg lenne kenve 3-4. Video bírónak milyen szerepet adnának? Fejelest meg mélyütést figyelne?

» butters01   válasz erre
    2024-02-19 17:35:59

A WBC elnöke érdekes egyedi szabálymódosítási javaslattal állt elő a májusra tolódott Usyk/Fury undisputed meccsre:
- legyen 5 vagy 6 pontozóbíró 3 helyett
- legyen videóbíró opció
https://www.skysports.com/amp/...
Szvsz az ilyen ötleteket nem ilyen meccseken kéne először élesben tesztelni.

» Peacock   válasz erre
    2024-02-18 20:40:39

Tegnap lett volna az undisputed meccs :(

» Peacock   válasz erre
    2024-02-18 19:15:30

@sittes: Azta.. köszi!:) Nem semmi az AI technológia, ha nem olvasom most Hszeket ,teljesen hihető a dolog számomra.

» Dirhanka   válasz erre
    2024-02-09 13:47:02

@Dirhanka: Ez egy fake interjú, összevágták Warren szövegeit, nem valós

» sittes   válasz erre
    2024-02-09 13:42:13

Uh...Warren elég komolyan kiborult Furyékra. Tudja esetleg valaki hol találni a full interjút?

https://www.youtube.com/watch?...

» Dirhanka   válasz erre
    2024-02-09 13:29:28

Megnéztem a "The Gloves Are Off" interjút. Fury nem tűnik magabiztosnak, felhagyott a trash talk-kal, mert Usyk-ről addig is minden lepattant és mintegy barátságosan, magához képest tisztelettel beszélt az ukránnal. Nem működött a Gipsy King féle szokásos elmejáték, ami miatt Fury bizonytalanodott el. Usyk egy dolgot üzent neki, hogy ne fusson el a meccs elől. Mintha érezte volna, hogy benne van a pakliban. Nem tudom, hogy a sérülés kamu volt-e, de nem csodálkozom, hogy Fury-t ismerve sokan ezt gondolják.

» bigbandi20   válasz erre
    2024-02-05 09:42:29

Állítólag fater vágta meg a szünetben…mindenesetre valahogy éreztem, hogy nem lesz ebből meccs. Kár, hogy elmarad a gála, Jai-t megnéztem volna szívesen.

» Wolwerine   válasz erre
    2024-02-03 21:57:54

Május 18 az új dátum elvileg, én nem élném bele magamat bele a helyetekben :)

» fotelharcos   válasz erre
    2024-02-03 20:42:55

úristen de meglepődtem,hogy fury miatt fog elmaradni a gála.


ja bocs,nem ide. :)


de a legjobb,hogy felraktak egy olyan videót aminél még a kaputelefonunk is jobb minőséget csinál.bravó.

    2024-02-03 12:04:49

@butters01: Zhang sokat fejlődött azóta

» sittes   válasz erre
    2024-02-03 11:49:36

@sittes: Nem biztos, hogy Joshuát is eltalálja a bombáival. Másrészt, nem biztos, hogy nem Joshua találna be először.

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-02-03 11:45:55

@sittes: :D :D :D Joshua a szart is kiverte belőle az olimpián, nehezsúly úgyhogy nem mondom hogy nem nyerhetne zhang, de 10bol 9szer Joshua fixen.

» butters01   válasz erre
    2024-02-03 11:42:37

ha nem ismernem Fury hatteret es a multat azt mondanam ilyen elofordul, de mivel ismerem csak legyintek

» fixpont   válasz erre
    2024-02-03 10:43:24

@butters01: Zhangnak attól a bombáitól pl Joshua szerintem simán lement volna, egyszerűen meglepte a horvátot.

» sittes   válasz erre
    2024-02-03 09:20:10

@Wolwerine: Hát ez gáz, megint fél év teljes várakozás a nehézsúlyban :( :(

» sittes   válasz erre
    2024-02-03 09:18:21

@fotelharcos: Rogton a valaha volt legnagyobb uto ellen ennyi kihagyas utan? Neeem....
Chisora mindig keszen all es megfelelo visszatero meccs. Raadasul szegenynek nem megy annyira az auto biznisz miota mindenki Teslakat vesz....meg jo haver. Johet a tetralogia....
;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2024-02-03 09:04:38

Gondolom a következő mozzanat, hogy Furynak ennyi kihagyás után először kell egy felhozó meccs egy ilyen nagy meccs előtt, és megrendezik a Fury-Wilder 4-et :)

» fotelharcos   válasz erre
    2024-02-03 08:08:18

@szakika10: https://www.boxingscene.com/fu...

Nem lesz Hrgovic - Usyk, február 17-n biztos nem! A szervező lefújta az egész gálát.

» Wolwerine   válasz erre
    2024-02-03 07:28:13

Ez benne van sajnos mindig a bokszban. Legkésőbb nyáron összehozzák, túl sok pénz van benne, hogy veszni hagyják.

    2024-02-03 07:26:25

A szaúdi állítólag lefújta az egész gálát. Azt mondják, nem jön össze a PPV, Hrgovic nem érdekel sok embert. Opetaia-t szívesen megnéztem volna, kár érte.

» Wolwerine   válasz erre
    2024-02-03 07:17:00

@sittes: A horvátrol a zhang meccs előtt én is sokat vártam, Wilder sparring video stb. De a zhang meccset kb odaadták neki, és azóta se mutatott olyat amitől egyetértenek itt veled. Usyk gyorsabb, szívósabb, nagyobb a munkatempoja és a meccs utolsó harmadában is tud úgy bokszolni mintha akkor kezdődött volna.

» butters01   válasz erre
    2024-02-03 06:39:38

@Phenomenal: Hrgovic olimpiai aranyérmes lehetett volna, ha nem csalják el a 2016-os olimpiai elődöntőt Yoka javára. Jobban megverte Yokát, mint Joe Joyce a döntőben és korábban már Joyce ellen is megrabolták.

Sokak szerint olyasmi stílusa és ereje van, mint Vitalij Klicskónak, csak pár centivel kisebb, viszont az ütőereje nagyobb.

» sittes   válasz erre
    2024-02-03 00:03:58

@sittes: Lehetseges hogy a Zhang elleni fiasko utan kicsit leertekelodott, es egy vb meccsen odatenne magat de Usyknak nem kell semmit bizonyitania senki ellen. Egyedul Fury maradt.

» Phenomenal   válasz erre
    2024-02-02 23:53:40

@Phenomenal: Szerintem Hrgovic alulértékelt, komoly kihívás

» sittes   válasz erre
    2024-02-02 23:38:04

@Subi: Amugy meglehet hogy igazad van es tenyleg csak egy szerencsetlen veletlen. (Bar egyetertek azokkal akik szerint ez a video meg 2001-ben is vallalhatatlan minoseg lenne. ) Viszont az is igaz hogy Fury elvesztette a hitelet. De nem most. Szerintem valahogy ez qrvara nem izgatja. Inkabb csak a love amit nem kap meg.... persze csak ha veletlen...

» Phenomenal   válasz erre
    2024-02-02 23:31:55

@sittes: Hrgo egysiku, utheto es nem egy fenomen, de jo alla van. Valszeg nem menne le egy ket jabtol. Az meg egy ujabb 12 menetes maraton Usyknak. Remelem az IB F nem lesz hulye....

» Phenomenal   válasz erre
    2024-02-02 23:27:56

@Phenomenal: Bárcsak így lenne, de fury sosem fog kiállítás joshuaval, usykkal is kétséges.

» szakika10   válasz erre
    2024-02-02 23:27:54

@M COTTO: Szivembol kivanom hogy barcsak osszejonne valahogy az AJ -Fury es lenne eselye helyretenni a dolgokat Joshuanak.
Jelenkorunk 2 legjobb nehezsulyu okolvivoja mar osszecsapott.....
2x

» Phenomenal   válasz erre
    2024-02-02 23:26:33

@Phenomenal: Már 37 is baromi sok egy ilyen stílusú bokszolónak, láthattuk Pacquaionál, vagy nehézsúlyban Luis Ortiznál.

Ezt a meccset örökre elvesztettük, még ha később meg is rendezik a párosítást.

Usyk viszont Hrgovic ellen bizonyíthatja, hogy hiteles bajnok.
Hgrovic biztos, hogy tudta, hogy ő lehet erre a meccsre a beugró, tehát készült is.

» sittes   válasz erre
    2024-02-02 23:22:18

@sittes: Az van hogy eddig elhessegettem a gondolatot hogy Usyk kopik. Viszont ha most rakuldik Hrgot es egy ujabb kemeny felkeszules utan jon, minden egyes nap, utes, menet szamit.
Ha ujabb fel ev tellik el joggal lehet Usyk koraval magyarazni az esetleges vereseget....

» Phenomenal   válasz erre
    2024-02-02 23:17:09

https://www.youtube.com/shorts...

» sittes   válasz erre
    2024-02-02 23:16:49

Ami tény, hogy Fury látszólag jó formában volt, azaz ő maga is komoly erőfeszítést tett a mérkőzés létrejöttéért. Ugyanakkor most úgy járt, mint a farkast kiáltó fiú: ezúttal tényleg jött a farkas, csak ő már eljátszotta a hitelét. Nem kellett volna ekkora idiótának lennie eddig, és most fel sem merülne, hogy ez szándékos. 100%-ban megértem azokat, akik ezt is kamunak hiszik, mert Fury tett érte, hogy így legyen.

    2024-02-02 23:08:23

@Mr. Stone Cold: Nem a sérülés kamu feltétlenül, hanem az a kajak muay thai könyök amit ütött a csávó...ne má...az az ütés nem jöhet egy sima horogból...mindenesetre furcsa mert ez egy szándékos könyök volt nem egy elcsúszott ütés...legalábbis ennyiböl nagyon úgy néz ki

» Hatton   válasz erre
    2024-02-02 23:07:47

Micsoda meglepetés... Még jó, hogy jó párunk írta a nagy véleményezések közepette, hogy azért majd biztos akkor lesz, ha már aznap vonulnak be.
Furcsa egybeesés, hogy milyen sokáig kerülte Usykot, most meg a profik között is a legprofibb szinten becsúszik egy ilyen amatőr hiba PONT ennél a k*rva meccsnél amit úgy vár mindenki és úgy kerülgetett Fury már nem is egyszer. Vajon ennyire amatőr lenne a Fury team? hmm...

Nyilván nem a sérülés kamu, ezt nem is értem, hogy gondolhatja bárki, vajon a Walking Dead es stáb csinált neki sminket?
Max az lehet kamu, hogy ennyire amatőr hiba csússzon egy ilyen rangadó felkészülésének a végébe. Csöppet sem sok véletlenek egybeesése pont ennél a meccsnél pont Fury tól pont ilyen korábbi Usyk meccs kifarolások után.

Aztán lehet, hogy véletlen becsúszott ez az amatőr hiba... A lényeg, hogy ez a Fury egy igazi köcsög és azt sem lehet neki elhinni amit kérdez.

» Mr. Stone Cold   válasz erre
    2024-02-02 23:03:07

Fury az én szememben az ökölvívás egyre hatalmasabbra növő szégyenfoltja. Ezután az sem érdekel ha összetörik és öngyilkos lesz, meg az sem, ha valahogy hetvennégyöves bajnokká taktikázza magát.
Mert egy váratlan sérülés önmagában mindig megtörténhet. De ez nem volt váratlan, hanem ez egy hosszabb szégyentörténetbe ágyazódó aktus, ami így sajátos jelentést kap. :(

» Peacock   válasz erre
    2024-02-02 22:55:30

En mar nem is mondok semmit. Ha leserult az sajnalatos de Furyekat ismerve en sem zarom ki a szandekossagot. Valahol pedzegettek hogy Opetaiat is azert kuldtek haza mert elgyepalta....
Lehet az edzesen kiderult hogy a fogyasztas kivett belole es igy probal arcvesztes nelkul kihatralni ...

» Phenomenal   válasz erre
    2024-02-02 22:34:13

https://www.instagram.com/tota...

» RickC137   válasz erre
    2024-02-02 22:26:46

https://twitter.com/YazzayBoxi...

» sittes   válasz erre
    2024-02-02 22:25:52

@M COTTO: Többször kellene kommentelned, köszi!

» bigbandi20   válasz erre
    2024-02-02 22:24:43

@La Cucaracha: Totaldamage és az Uncia is kirakta

» RickC137   válasz erre
    2024-02-02 22:24:00

@RickC137: Hol látható ez a videó?

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-02-02 22:22:01

nem kötekedés, de az a felvétel amit most mutogatnak ezerrel az komoly?
kb az 5-6 éves és akkor is 50.000 Ft-os telóm jobb képet/felvételt csinált, ezeknek meg akik dollár milliomosok nincs egy normális kamerájuk vagy valami amivel rögzítik az edzéseket?! vagy tényleg ilyen szarul felvett homályos szarokkal elemzik ki a saját munkájukat??!

» RickC137   válasz erre
    2024-02-02 22:21:06

@sittes: Állra kapta az ütést ha megnézed a feje elfordult. Amúgy meg jó a videó……biztos nem volt kéznél egy iPhone 15 pro, recesszió van, nincs rá pénzük!

» M COTTO   válasz erre
    2024-02-02 22:18:15

És itt jön elő az a dolog, hogy addig járt a korsó a kútra a 35 visszavonulásával, meg a nem tudom hány meccsről kifarolásával, hogy már nagyon sokan nem hiszik el, hogy megsérült, és fikázzák ezerrel (külföldi oldalakon is).

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-02-02 22:12:47

@sittes: Amit láttam, azon úgy tűnt, volt fejelés is, de teljesen vétlen

» UltraGeryke   válasz erre
    2024-02-02 22:07:52

Ha Ngannouval úgy bokszolnék ahogy Fury tette én is lefejelném még a falat is ha Usyk lenne a lehetséges ellenfelem

» Hatton   válasz erre
    2024-02-02 22:06:09

Aki akarja elhiszi, szíve joga.
Sosem akarta ezt a meccset, vagy ha igen akkor kb egy újabb Wilder vagy Chiso ellen.
Azt is eltudom képzelni hogy szándékosan hozták ezt össze.
Hiteltelen az egész ürge. Fosszák meg a címétől és had küzdjenek érte azok akik akarnak is!
4 év alatt 1 hivatalos címvédés!!! Ezt komolyan venni.......

» RickC137   válasz erre
    2024-02-02 22:01:20

@M COTTO: A felvételeken egy könyökös látható, bár kissé bizarr, hogy egy sparrinhpartner miért könyököli le a pénzt adó bunyóst.

» sittes   válasz erre
    2024-02-02 21:52:11

Jó rég írtam ide, de most nem bírtam ki. Gyerekkorom óta hobby szinten bunyózom és pont hétfőn otthon felejtettem a fejvédőmet. Úgy voltam vele úgy se lesz kemény bunyó, csak mozgok kicsit. Persze 12 menet kesztyű volt két részbe szedve. Persze mikor ha nem ilyenkor az egyik srác véletlenül belenyúlt a szemembe a kesztyűjével. Már másnap reggel a szemészeten voltam és még mindig neccesen néz ki. Én Hobbysta vagyok Fury meg profi! Ezen a szinten, ilyen meccspénznél, ennyi szurkolóval a háta mögött ez egy vicc. ALAP A FEJVÉDŐ meg a 16-os kesztyű. Ezt a sérülést ilyen védőfelszerelésekkel amiket leírtam nem lehet összeszedni. Aki volt ringben szerintem ezzel egyet ért. Lehet jó formában volt Fury de neki nem a tudásával van baj hanem azzal, hogy mentálisan gyenge és retteg a vereségtől. Joshuát sokan oltják de ő az egyetlen aki a földön 2x bokszolt nehézsúlyúként Usykkal és lényegesen komolyabb ellenfél listája van mint Furynak. Fury egy papírbajnok, rengeteget ártott a boksznak. Pont annak a sportnak aminek annyi mindent köszönhet!

» M COTTO   válasz erre
    2024-02-02 21:35:34

@sittes: Azt a videót én is néztem, de nem hittem volna hogy fejvédőben meglehet így serulni.. az meg még keserűbbe teszi ezt, hogy a video alapján Fury nem herevakarassal töltötte az utolsó pár hetet.

» butters01   válasz erre
    2024-02-02 21:07:40

Fury közben posztolt az instára, az alapján pláne nem kamunak tűnik, ilyen vékony utóljára Wlad ellen vagy mégkorábban volt, úgyhogy valószínűleg készült rendesen

» UltraGeryke   válasz erre
    2024-02-02 20:57:58

Egyébként, hogy valami pozitív vetülete is legyen, Usyk a mai nappal sikerrel beallitotta Wlad rekordjat a "hányszor készültél fel linkre Fury ellen" versenyben (2), vajon meg is dönti majd?:)

» rumble   válasz erre
    2024-02-02 20:56:26

OFF
A személyeskedő hozzászólásokat törlöm.

    2024-02-02 20:40:51

@prof: Elvileg megosztottak valami videót, ahol - állitólag - a sérülés történt, ott viseltek fejvédőt, talán valami könyökös lehetett.

De nem ez a baj, hanem az ezt megelőző másfél éve, úgy, hogy Fury nem először rabol meg klasszisokat pályafutásuk utolsó nagy lehetőségétől.

» sittes   válasz erre
    2024-02-02 20:39:27

@fotelharcos: "Miért állt volna készen Decemberben Usyk? Lehetett volna azt követő januárban, vagy februárban, de az általad fényesre szopott Furynak fontosabb volt"

Figyu Haver, mellozzuk a proszto viselkedest, mert tudjuk hogy annak sosincsen jo vege. Leirtal egy valotlan dolgot, en pedig arra reflektaltam, erre egy szemelyeskedo valasz kereteben most te magad vallod be hogy 1 evnel regebb ota valoban nem volt aktalitasa a meccsnek....Egyenlore 1 eve huzodik ez a meccs Fury miatt, es en is bizom benne hogy mihamarabb osszecsapnak.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2024-02-02 20:36:24

Nyilván most mindenki friss érzelmekkel, felindult állapotban kommentálja a sajnálatos hírt. Viszont kérem, hogy a lapunk szellemiségéhez, színvonalához méltó és illeszkedő módon fogalmazzátok meg a véleményeteket!!
Fury becsmérlését, ha úgy gondoljátok pl., hogy direkt keresztbe akart tenni Usyknak és/vagy eleve ki akart farolni a meccsből, ezért jól arcon verette magát, szóval, ha így látja bárki, akkor is kulturáltan adja ki a frusztrációt! :)
Valóban nem túl biztonságos és elorelátó dolog éles sparringot tartani, fejvédő nélkül ilyen közel a mérkőzéshez, és valószínűleg így is történt, mert ha nem éles az edzés és van fejvédő, akkor nem ilyen a sérülés.
Amúgy várom még az igazán hardcore Fury-gyűlölők Photoshop magyarázatát, hogy nem is akkora az a sérülés... :)
Na, nyilván én is elkeseredésemben ionizálok...

    2024-02-02 20:36:04

@szakika10: Láttam egy friss interjút ma Furyval ,nekem abból az jött le hogy készen áll erre a meccsre, és amíg Szaúdiak ekkora pénzt pumpalnak a bokszba ,mindegy ki lenne az ellenfél akkor is felkeszulne és ringbe szallna. Csak legyen megfizetve

» Dirhanka   válasz erre
    2024-02-02 20:34:45

@La Cucaracha: Állítólag nem volt kemény a sparring, viszont Lewis benézett az edzőterembe, ahol egy rossz mozdulattal véletlenül kidörzsölte a hajával Fury szemöldökét.

    2024-02-02 20:34:28

@Dirhanka: Sztem sosem lesz ebből meccs.

» szakika10   válasz erre
    2024-02-02 20:27:58

Képek alapján valós a sérülés,nem hinném hogy ekkora meccspénzből kihitralna ha nem volna komoly a dolog. Talán jobb lett volna ha törlik az eseményt, így 4-5 hónap minimum de inkább fél év mire ezt újra tető alá hozzák.

» Dirhanka   válasz erre
    2024-02-02 20:27:17

Nyilván a Kameruni Ketrecharcos ellen is fontos volt kiállni Usyk helyett, de ez sem azt jelenti, hogy Fury húzta a meccset!

Javaslom, hogy várd meg hátha elválik Paristól a jelenlegi feleségétől, mert addig ez a szerelem plátói a részedről.

» fotelharcos   válasz erre
    2024-02-02 20:26:43

@sittes: Nyilvan valahol érthető (mondjuk akadt boksz tortenemben olyan hogy valakinel 4 honao telt el ket meccs között) de akkor ne beszeljunk mar nyilvánvalo valotlansagokat, hogy Fury másfél eve huzza meg ilyenek...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2024-02-02 20:23:21

Ha ez tényleg nem kamu, és ráadásul jó formában is volt, a médiából fakadó utálat és az alapvetően is lelkileg megterhelo váratlan esemény miatt nem tudom, hogy fogja ezt mentálisan viselni. Sajnos simán benne van egy mélypont, ami miatt később sem lesz meccs. Ha meg mesterkelt a dolog, akkor nincs is miről beszélni.

» rumble   válasz erre
    2024-02-02 20:23:07

@Sarkozi Robert: Ja, persze, mert bármennyire reális volt, hogy alig egy hónap pihenő után Usyk edzésbe álljon... Augusztus végén mérkőzött meg Joshuával.

Fury a 2022. decemberi meccs "felajánlását" már csak provokálásnak használta, Kovalev ennél többet pihenhetett Canelo ellen, mégis egy ordas csalás volt az a meccs is, ez meg pláne az lett volna.

» sittes   válasz erre
    2024-02-02 20:18:50

@sittes: Kevessbb mint másfél évvel ezelott volt az Usyk-Joshua visszavago, decemberben meg pont Usyk nem állt készen de ne zavarjon meg...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2024-02-02 20:15:41

@fotelharcos: 2022 szeptember ota hogy lenne aktuális amikor aug 20 volt az Usyk-Joshua visszavago? Decemberre meg pont Usyk nem akarta a meccset. Egyenlőre realisan nézve 1 éve csuszik a meccs, de csak úgy kíváncsiságbol kerdezem hogu hol van ez az 1 év ahhoz képest hogy a Crawford-Spence és a Mayweather-Pacquiao meccsekre 5 évet kellett várni ?!

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2024-02-02 20:12:39

@sittes: Kíváncsi leszek hrgovic beugrik-e.. gondolom nem volt felkészülésben, így nem sok értelme lenne

» szakika10   válasz erre
    2024-02-02 20:07:52

Állítólag Hrgovicot próbálják megfűzni, hogy pótolja Furyt két hét múlva.

Nagyon sajnálom Usykot, tönkretette Fury a reményeit, megrabolta. Fury lett volna az esélyes, de ez, amit csinált vele az elmúlt másfél évben, ez történelmi szintű szégyen, Furyt el kéne tiltani a sportágtól

» sittes   válasz erre
    2024-02-02 20:06:35

@La Cucaracha: Ez is lehet. De ha full edzésben vagy és fejben is kész akkor nem nagyon fájnak a dolgok...hozzá szokik. Persze vannak extrém dolgok és extrém helyzetek. Nem voltam profi világbajnok vagy annak kihívója így nem tudom hogy ilyen szinten és ekkora üzletben hogy megy ez. Én csak annyit írtam hogy ebben nekem nem lenne semmi sztori...ha nem Furyról lenne szó...vele kapcsolatban előfordulhat bármi...egy igazi szarházi sztem

» Hatton   válasz erre
    2024-02-02 19:56:23

:(

    2024-02-02 19:41:33

@Hatton: Ez elég furcsa...sporttudományi alapvetés, hogy a csúcsterhelés után (ami magára a versenyre készít fel) legalább 2-3 hét kell, hogy megtörténjen a szuperkompenzáció, az idegrendszer is regenerálódjon, és tényleg csúcsformában legyen a sportoló.

Nekem simán van olyan, hogy egy sparring után 1 hétig fájnak a fejemen az izmaim, ha nagyon kemény volt (persze a saját szintemen, nyilván egy profi bunyósnak az én "hard sparringom" kb. délutáni teázás) a dolog, akkor 2 napig simán nehezebbeb alszom el.
Én furcsálnám, ha ezen a szinten ez tényleg így lenne, hogy 1 héttel a meccs előtt még kinyírják egymást a ringben az edzésen (mert oké, hogy a megyei boxbajnokságon így csinálják, de ott nem is dollár tízmilliók forognak kockán).

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-02-02 19:34:50

Az uccsó héten szokták befejezni a sparringokat...persze edzője versenyzője meg terme válogatja

» Hatton   válasz erre
    2024-02-02 19:29:31

@sittes: Vágom...nem is felmentésként írtam csak elvileg lehet frankó sérülés is meg igen ezért nem kellene húzni az időt a párosításoknál

» Hatton   válasz erre
    2024-02-02 19:28:17

@Hatton: De ez ma történt elvileg. Én még sosem olvastam/hallottam olyat, hogy ilyen közel a meccshez hard sparringot nyomnának. Ráadásul egy normál fejvédővel egy ilyen sérülést meg kellett volna úszni.
Úgy tudom, hogy a meccsek előtti utolsó 3-4 hétben főleg iskolázás, meg kevésbé megterhelő gyakorlatok vannak, ha van is sparring, az kb. ilyen koordináció megtartás miatt, nagyon lazán, inkább a mozgás gyakorlására, fél erejű ütésekkel, nagy kesztyűben.

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-02-02 19:27:56

@Hatton: Ja, csak előtte másfél évig húzta a meccset Chisorákkal, meg meccslemondásokkal, meg Ngannoukkal

» sittes   válasz erre
    2024-02-02 19:27:09

Egyhamar nem jön rendbe, ez több hónap.

» Dirhanka   válasz erre
    2024-02-02 19:26:48

Több mint egy évet vettbel Usyk pályafutásából ez az idóta, Usyknak gyakorlatilag ennyi volt.

????????

» sittes   válasz erre
    2024-02-02 19:25:51

@Hatton: Akkor meg vegyen fel fejvédőt, pláne 2 héttel meccs előtt

» szakika10   válasz erre
    2024-02-02 19:25:01

Csak teljes erős full éles sparringoknak van értelme ilyen szinten, úgyhogy ez benne van elvileg a pakliban de aztán ki tudja mi az igazság

» Hatton   válasz erre
    2024-02-02 19:23:53

A videókon meg a megjelenésein kifejezetten jó formában lévőnek tűnt, plusz azért a képen az nem kamu sérülésnek tűnik. Wallin ellen is hasonló volt. Nem hibáztatnám érte. Max azért hogy ilyenkor azért fejvédőben szokás sparringolni...

» UltraGeryke   válasz erre
    2024-02-02 19:14:43

Usyk már most 37 éves, és az utolsó meccsein a kopás jeleit mutatta, mire létrejön a meccs, addigra már nem lesz értelme megrendezni.

» fotelharcos   válasz erre
    2024-02-02 19:13:34

Elegem van ebből az emberből, vártam a meccset, nagyon is, de ha valaha megrendezik nem biztos, hogy mégegyszer feltudok ülni a hype vonatra.

2022 szeptembere óta lenne aktuális a meccs, 2024 van…

A WBC meg vegye el az övet ettől a szerencsétlentől, és soha ne adjon neki új dátumot egy meccsre se soha.

» fotelharcos   válasz erre
    2024-02-02 19:11:51

Valaki írta is, hogy ha elő- is fizet a DAZN-re, akkor is legfeljebb a meccs előtt egy nappal, mert Fury-nál sosem lehet tudni... És milyen igaza volt.
Persze remélem most nem igaz ez a hír.

» emgabor   válasz erre
    2024-02-02 19:08:52

Nincs túl sok közöm testközelből a profi bokszhoz, de 2 héttel a meccs előtt nem ilyen nagyon lájtos, átmozgató sparringok szoktak lenni?

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-02-02 19:07:46
Ugrás az oldal tetejére