×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A szombati, Smith Jr. vs. Vlasov mérkőzéssel fémjelzett gálán 2021-04-11 13:13:09 https://www.profiboksz.hu/2021/04/11/menetelnek-a-nehezsulyu-remenysegek-ajagba-es-anderson-is-kiutessel-gyozott/

Menetelnek a nehézsúlyú reménységek, Ajagba és Anderson is kiütéssel győzött

A szombati, Smith Jr. vs. Vlasov mérkőzéssel fémjelzett gálán lépett kötelek közé a feltörekvő nehézsúlyú reménység, a veretlen Efe Ajagba, a 26 éves, nigériai öklöző pedig ezúttal az amerikai Brian Howarddal nézett farkasszemet. A találkozó mindössze 3 menetig tartott, ugyanis az említett felvonásban az afrikai bunyós egy fejre irányuló jobbossal gyakorlatilag ájultra ütötte vetélytársát. Ajagba új rekordja: 15 győzelem (ebből 12 ko/tko), 0 vereség, 0 döntetlen.




Ajagbához hasonlóan szintén idő előtti sikerrel hizlalta makulátlan rekordját a nehézsúlyú Jared Anderson, a 21 éves amerikai bokszoló Jeremiah Karpencyt törte össze a 2. menetben a tulsai rendezvény felvezető programjában.


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@faceload: Rice azért Yokanak is feladta a leckét!
Nem adja a bőrét olcsón senkinek!

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2021-04-13 13:46:40

@gulogulo: Ja Makhmudov nem semmi bunyós, egy igazi terminátor.

» horvath gergo   válasz erre
    2021-04-13 12:12:52

Nem rossz Ajagba, de kéne mar neki egy ellenállóbb ellenfél vagy, egY másik veretlen bunyóssal.

» horvath gergo   válasz erre
    2021-04-12 21:10:23

@Gergoke: Később érnek nehézben ez tény, de mindig akadtak itt is, akik már 22-23 évesen bajnokságközelben voltak, nem csak reménységek voltak 26 évesen harmatgyenge ellenfelekkel a listájukban

    2021-04-12 18:40:19

Ajagba elég egysíkúnak és ötlettelennek tűnt Rice ellen....és Rice fényévekre van az élvonaltól....

» faceload   válasz erre
    2021-04-12 12:46:29

@rumble: Ez a súlycsoport miatt van. Ahogy a nehéz atletikában, úgy a nehézsúlyú bokszban is valamivel késöbb "érnek be" az emberek, de idősebb korukig tudnak versenyképesek maradni.

» Gergoke   válasz erre
    2021-04-11 20:01:58

@LightsOutPrince: "Szerintem Ajagba és Hrgovic a két legnagyobb potenciál a jelenlegi feltörekvők közül. Joyce túl öreg, Dubois-ból valami hiányzik, Kownacki nagyon limitált képességű, Yoka darabos és lassú (ez igaz Joyce esetében is)"
Egyetértek ha így nézzük. Nem értek egyet, ha jelen időnkben nézzük. Kíváncsi lennék mire menne Ajagba Joyce-al, Hrgovic is kipontozta, de ahogy teltek a menetek és az angol nem lassult és átgyalogolt mindenen, azért a Hrgovic is bőven zavarba jött.
Ajagba egy torony, erős de rohadt lassú és darabos, szellős védekezéssel és kérdéses állal. Nagyot üt mégsem egy ko gép.
Hrgovic amolyan tesco gazdaságos Vitya. Kemény, de esetlen és nincs ütőereje, sokszor összeakad a saját lábába és üthető.
Yoka számomra mai napig érthetetlen, hogy ki mit lát ebbe a bunyósba, Joyce egyszer már verte, más is fogja, ha esetleg valamikor kiáll egy jobb ellenféllel.
Kownacki kérdéses, kiderült, hogy mégsem olyan jó az álla mint hittük, így ütőerő és védekezés nélkül nehéz lesz újra felkapaszkodnia.

    2021-04-11 19:24:00

@rumble: A többi "reménység" még idősebb.

» robhalford   válasz erre
    2021-04-11 18:47:07

Hrgovic 10éve sparringolt egyet Wilderrel,ergo ma már kiszórná a ring környékéről is.
Wildert ma már mindenki kiszórná a ringből,mert kikapott valakitől,aki mindenkit megvert ellenfelei közül.
Jegyzetelem a képleteket,tanulni sosem késő.

» robhalford   válasz erre
    2021-04-11 18:45:59

Mondjuk szamomra rettento visszas vagy talan nevetseges is, hogy Ajagba 26 evesen remenyseg. Egy sportolonak valamikor ilyenkor kene a csucson lenni. Lehet en nezem szigoruan, de legkesobb 22-23 evesen ki kene noni a "remenyseg statuszt".

» rumble   válasz erre
    2021-04-11 18:45:03

@LightsOutPrince: Tökéletesen összefoglaltas. Hrgovic könnyedés verte pl. JoYcet is WSB-ben (a bírok mas meccset néztek véletlenül).
Ajagba nagyon jó, ha nem száll el az agya, akkor szerintem dominálhatja a nehézsúlyt.
Ez az Anderson megy Chisora-light. Yoka meg csak simán túl van értékelve.

» Gergoke   válasz erre
    2021-04-11 18:25:40

@Jersey Joe: Hát, azért ne vegyél rá mérget, hogy Wilder nem fog apróért gatekeeperkedni a fiatalabb generációnak. Gyerek van dögivel több alomból is, arrogancia pipa, primitívség pipa, lehúzós slepp és "barátok" pipa, szóval a világ pénze is elfogyhat...

Persze Wilderben nagy lendület volt és lehet még valamennyire van is...de ökölvívni abszolút nem tud. Ez a horvát gyerek simán kipötyögte.
És mióta Fury beárazta, a verhetetlenség elrettentő nimbuszának annyi, valamit a saját egója se lesz már a régi, ami egyébként kellett a lehengerlő stílusához.

» Gergoke   válasz erre
    2021-04-11 18:13:14

@Sarkozi Robert: Te linkelted be harmadszor.

» robhalford   válasz erre
    2021-04-11 17:12:43

@Sarkozi Robert: Ezt már betették lentebb, ebből indult a vita.

Azért a kipicsázás túlzás, de amilyen sebességbeli különbség van közöttük, Wildert toronymagas esélyes lett volna vele szemben egy éles meccsen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2021-04-11 17:12:26

@LightsOutPrince: Akiket említettél, még hozzátenném Makhmudov-ot, szerintem nagyon kemény ellenfél lesz mindenki számára, illetve Martin Bakole-t sem írnám le a Hunter vereség ellenére...

» gulogulo   válasz erre
    2021-04-11 17:09:28

@LightsOutPrince: https://youtu.be/0V8Q--pJE5k

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2021-04-11 17:09:18

@LightsOutPrince: Hrgovic Wildert 2014 környéken konkrétan kipicsazta egy közös sparring alkalmával.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2021-04-11 17:08:01

@LightsOutPrince: "mindenhez ért "


Ezek szerint mégsem, hiszen te még engem is kijavítasz :-)

» Jersey Joe   válasz erre
    2021-04-11 17:03:07

@Jersey Joe: Én kifejezetten örülök annak, hogy mindig itt vagy és mindenben kijavítasz bárkit. Ahogy a művelt angol mondja; te nem az a hős vagy akit akartunk, hanem az akire szükségünk volt.
Jó lehet polihisztornak lenni aki a szerződésektől, a pszichológián át, egészen a fiktív meccsek pontos végeredményének megtippeléséig mindenhez ért.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2021-04-11 16:53:43

@LightsOutPrince: Kinek szerencse, kinek pech :-)

» Jersey Joe   válasz erre
    2021-04-11 16:45:06

@Jersey Joe: Még az a szerencse, hogy legalább itt te vagy a vakok közt a félszemű.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2021-04-11 16:44:11

@LightsOutPrince: Hát ha valaki nem lát, akkor igen :-)

» Jersey Joe   válasz erre
    2021-04-11 16:40:10

@Jersey Joe: Pont csak annyi alapja van, mint az ellenkezőjét állítani.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2021-04-11 16:32:17

@LightsOutPrince: "Egyébként meg látva Hrgovic ringbeli teljesítményét, Wildert 5 meneten belül kibombázná a ringből..."


Ezt nem tudom, mi alapján gondolod...
Hrgovic a kiégett Molina ellen legfeljebb azt mutathatja fel, hogy hogyan lehet valakit tarkón verni izomból többször is - ott le kellett volna léptetni.
Booker ellen sem tűnt úgy, hogy akár felével rendelkezne annak a robbanékonyságnak és gyorsaságnak, amellyel Wilder rendelkezett.

Hrgovic egy jó bunyós, nagyon jó fizikai alapokkal, de nem látom kiemelkedőnek, a 2010 körüli érában lehetett volna egy masszív kihívója Klicskónak, de most az utóbbi időben azért fejlődött a nehézsúly szerencsére.

» Jersey Joe   válasz erre
    2021-04-11 16:26:34

@yoda: Ahhoz képest, hogy Hrgovic még milyen keveset meccselt, már megverte Mansourt, Molinát és Kevin Johnsont. Nem mondom, hogy ejj de veretes egy névsor, de olyan tragikusnak sem tartom.
Egyébként meg látva Hrgovic ringbeli teljesítményét, Wildert 5 meneten belül kibombázná a ringből...

Szerintem Ajagba és Hrgovic a két legnagyobb potenciál a jelenlegi feltörekvők közül. Joyce túl öreg, Dubois-ból valami hiányzik, Kownacki nagyon limitált képességű, Yoka darabos és lassú (ez igaz Joyce esetében is), a többiek meg mint például ez az Anderson vagy Wardley, Trevor Bryan esetleg Kabayel véleményem szerint még a fent említett bagázshoz képest is egy szinttel lejjebb vannak.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2021-04-11 16:00:15

@Gergoke: "Wilder pedig ha így folytatja az ámokfutását, akkor (szerintem) mind a 3 "fiatal" számára egy verhető, de jó nevű ellenfél lesz, akivel lendületet adhatbak a karrierjüknek."


Nyilván, mivel 36 éves és a legfőbb erőssége az atletikussága és a magassága mellett a gyorsasága volt, az pedig ennyi idősen már kopik, ahogy kopott Stiverne-nél és kopni fog Andy Ruiznál is ilyen korában (náluk szintén a gyorsaság volt lényeges).

Viszont Wilder nem fog velük bunyózni, ha vissza is tér, még egy nagy meccset összehoznak neki, ahol valószínűleg már megkopottan kikap majd és akkor ennyi volt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2021-04-11 15:21:24

@Jersey Joe: Köszönöm, hogy felvilágosítottál, hogy a sparring "másról szól" :D.
Mondjuk arról, hogy ne erőből, hanem technikából és játekosságból oldjuk meg? Éppen ezért egy sparringon nem kellene megennie azokat az útéseket, amiket beszed.
És úgy jön ide, hogy Ajagba, Anderson és Hrgovic illene, hogy bokszoljanak a a következő években, Wilder pedig ha így folytatja az ámokfutását, akkor (szerintem) mind a 3 "fiatal" számára egy verhető, de jó nevű ellenfél lesz, akivel lendületet adhatbak a karrierjüknek.
A videó alatti komment szekció pedig arany, ahogy oltják szegény Wildert. :D

» Gergoke   válasz erre
    2021-04-11 15:07:32

@Gergoke: 10éves videó,szerintem Wilder már nem edz manapság.

» robhalford   válasz erre
    2021-04-11 14:51:01

Jobb ellenfelek ellen akarom látni a nigériait. Mi a fenére várnak? Hrgovic és ő az akiknek kritikán aluli az ellenféllistájuk a több feltörekvőhöz képest, bár előbbinek most Hunter jön.
Kownacki USA piacon kiállt szinte mindenkivel, Miller is jó úton haladt, amíg még bunyózhatott, Joyce és Dubois bevállalta egymást, DDD beárazta a szintén reménység Goremant..........

    2021-04-11 14:26:04

@Gergoke: Ez most hogy jött ide?

Látva Hrgovic ringbeli teljesitményét, Wilder 5 meneten belül kibombázta volna a ringből..
A sparring másról szól, mint az éles meccsek.

De amúgy most itt Ajagbáról és Andersonról van szó amúgy is.

» Jersey Joe   válasz erre
    2021-04-11 14:16:02

https://m.youtube.com/watch?v=...
Eközben Wilder felkészül...

» Gergoke   válasz erre
    2021-04-11 14:02:19
Ugrás az oldal tetejére