×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A múlt hétvégén egy bemutató meccs keretében visszatérő 2020-12-01 11:04:51 https://www.profiboksz.hu/2020/12/01/tyson-beszelnem-kellene-holyfielddel-a-trilogiarol/

Tyson: beszélnem kellene Holyfielddel a trilógiáról

A múlt hétvégén egy bemutató meccs keretében visszatérő Mike Tyson mellett a bunyós korábbi ellenfele, Evander Holyfield is kőkemény edzésben van és hasonló álmokat dédelget, mint vetélytársa. Holyfield még Tysonnál is idősebb, egész pontosan 58 esztendős, de ez nem akadályozza meg abban, hogy újra kesztyűt húzzon, akár egykori riválisával szemben is. A két ökölvívó 1996-ban találkozott először, ekkor Holyfield nyert idő előtt, a második meccsükre pedig 1997-ben került sor, az ezen történteket pedig vélhetően senkinek sem kell bemutatni. Tyson elmondása szerint szintén nyitott egy harmadik összecsapásra, természetesen a hétvégén látott, bemutató mérkőzéshez hasonló keretek között, de úgy látja, ha a csapataikra van bízva, akkor nem fog semmi megmozdulni: „Nekem kéne személyesen ledumálni ezt Evanderrel, mert úgy tűnik, ha az embereink kezdenek el egymással egyeztetni, abból leginkább semmi nem lesz. Szóval, egyelőre nem tudom, mi lesz, az biztos, hogy ha látták a hétvégi meccsemet, akkor talán Evander embereiben is megmozdult valami és összehozzuk a mérkőzést. Akármi is lehet még ebből, de az biztos, hogy aki Evander ügyeit intézi, az valamit nagyon nem csinál jól.” – mondta Tyson, aki nagyon örül, hogy hétvégén újra bokszolhatott: „Én ide tartozom. Még akkor sem fordult meg a fejemben, hogy mi az francot keresek itt, mikor az első kesztyűzésemen megroppant a bordám, illetve mikor egy srác szétütötte az állkapcsomat. Boldogságot érzek és újra meg fogom csinálni. A határ a csillagos ég. És sok más legenda is tervezi, hogy leporolja a kesztyűit és beszáll ebbe az egészbe.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Mennek a Közel-keletre nagy pénzt kaszálni...
Jótékonykodni is fognak persze, lesz miből...
Életük pénzét fogják keresni szvsz..
Le volt ez zsírozva előre már, és ki tudja milyen stratégia van még a mögött, hogy kaszáljon az oldtimer banda...

» nemexpert   válasz erre
    2020-12-02 11:22:12

@Gergoke: "Azokat a dolgokat/híreket amiket tartalomtalannak és értéktelennek gondolok simán csak ignoralom. Pl.Kiszel Tünci naptárak, Győzike showk, értelmetlen politikai pártok értelmetlen nyilatkozatai, stb."

azokat en is, amit viszont karosnak tartok, az ellen, ahol tehetem, felszolalok ha igy erzem helyesnek, akkor is ha a vilagon en leszek az egyetlen aki abban a temaban felszolal valami ellen/mellett, 30 masodpercben es nem tudom jobban osszefoglalni mint Christopher Hitchens tette: https://bit.ly/3luza0w

» fixpont   válasz erre
    2020-12-02 02:51:56

@La Cucaracha: Egyébként a két nyugdíjas a drámai lassulásuk ellenére is több dinamikat és sebességet mutatott mint a Dubois-Joyce páros... Véletlen sem azt mondom, hogy Tyson most jobb/verné őket, stb.
De számomra sokkolóan lassunak, ötlettelennek, mindenféle átütő technika nélkülinek, sutának tünt a két "fiatal". Nekem szenvedés volt nézni. De az angolok jó pénzt csinálnak az ilyenekkel otthon. A top 10ből meg elverik őket ahogy lenni szokott, persze ezzel sincs baj.

» Gergoke   válasz erre
    2020-12-02 01:17:55

@La Cucaracha: Akkor azt nézd meg, hogy hányadik Tyson Vs. RJJ. hír, hány komment mindegyik alatt. És vesd össze a Dubois-Joyce-val.

Itt 20 éve is sokan károgtak (Magyarországon), hogy régen bezzeg ilyen meg olyan bajnokok voltak...persze 100 évet vetettek össze az adott pillanatnyi (5-10 éves) intervallummal...

De abban teljesen igazad van, hogy 20 éve teljesen mas volt a kommentek (szakmai) szinvonala. Kb.csak olyanok irogattak akik vagy maguk is bunyóztak ilyen-olyan szinten életükben, vagy abszolút fanatikusak voltak. Azok pedig azért nézték ezt a meccset mert nosztalgia volt&mert gyerekkorunk ászai voltak mind a ketten, akiket lelkesen próbáltunk másolni. Ahogy ők, "mi" is (meg)öregedtünk, de jó volt ha lassabb kiadásban is, de újra látni Tyson dukingját, Jones sasszéit.

De az elmúlt 20 évben minden tanyára bekötötték az internetet&sokan nem tudják sem ezt a meccset, sem a gazdasági racionalitást a helyén kezelni. De azért eerk az emberek is (gondolom) lehajolnának pár millió dollárért.

Egyébként te nem néznél meg egy olyan meccset ahol a pocakos, 60 éves Maradona focizik kedvenc gyerekkori játékosaiddal?

» Gergoke   válasz erre
    2020-12-02 00:54:55

@Gergoke: 22 komment...azért az nem tanúskodik túl nagy érdeklődésről.
Engem pl jobban lekötött a Dubois-Joyce meccs, mint ez (nyílván 20 éve mást mondtam volna erről). Nem az a baj egyébként, hogy néha tartanak egy ilyen gálát, csak ne az legyen, hogy vérszemet kap mindenki, és akkor jönnek az olyan típusú nyilatkozatok, amiket Roy Jones is mondott, tegnap, és akkor megint olyan kommenteken olvashatunk itt, hogy Tyson/Holyfield/Foreman még most is beférne a top 10-be :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-12-01 23:12:08

Szerintem is túl van, nem ez teszi tönkre a sportot, bár én alapvetően nem értek egyet a sopánkodással, hogy mennyire megy tönkre a box. Max. jelen pillanatban kevesebb most a nagy sztár, mint régen, van ilyen.

Aki élvezi, hogy a régi kedvenceit láthatja 50 évesen bunyózni, annak hajrá, nézze. Ez nem befolyásolja a jelenlegi profi meccseket, nem onnan veszik el a pénzt. Én pl. leszarom, ezt se néztem meg, majd lehet valamikor beletekerek ha fent lesz youtubeon, de van elég bunyó, amit vissza tudok nézni...:)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-12-01 23:05:31

Egyébként rendszeresen tartanak öregfiúk foci gála meccseket is pl.
És ezek sem rombolják a profi labdarugás nimbuszát,sőt.
Túl van ez lihegve.

» Gergoke   válasz erre
    2020-12-01 21:28:49

A kommentelők 90%-a leírja, hogy ez 1 sz.r, meg manipuláció stb. Mégis ő maga is ezzel foglalkozik, ide kommentel, megnézte a meccset, olvassa a kapcsolodó híreket és közben elmondja, hogy akit ez érdekel az hülye, manipulált, stb. Közben meg, fogadok, akár itt is egy "normál VB" meccs hírére sokkal kevesebben kattintanak.
Csak azt nem értem, hogy akik annyira átlátnak a szitán, és sátáni dolognak tarjták Tyson haknizását, azok miért generálják maguk is az érdeklődést iránta, ami egyébként táplálja is ezt a tüzet és üzletet?
Azokat a dolgokat/híreket amiket tartalomtalannak és értéktelennek gondolok simán csak ignoralom. Pl.Kiszel Tünci naptárak, Győzike showk, értelmetlen politikai pártok értelmetlen nyilatkozatai, stb.

» Gergoke   válasz erre
    2020-12-01 21:23:30

Én már csak a Lewis-Klicskó visszavágót várom, hogy mikor jelentik be.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-12-01 17:46:05

Amióta felmerült először a Tyson visszatérés, akkor még Holy ellen, azóta foylton látom, hogy Holy eddz, mint az állat. Volt kép Wladdal is stb. Nem tudom azelőtt, hogy és mit csinált, de mindig ott motoszkál bennem, hogy biztos nem véletlen ez az állandó kemény non stop edzése.

» Mr. Stone Cold   válasz erre
    2020-12-01 17:41:02

@leibigabi: Akkor is 2-1 lesz Holynak...
;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2020-12-01 16:56:34

@joeyy: "itt még meg volt az első alakalom varázsa,hogy visszatért két legenda,de 2.3. stb többedik alkalommal már ezzel a pötyögéssel nem lehet gálákat építeni szerintem."

A legtöbbek számára szerintem nem az adja a meccs érdekesség, hogy pötyög, vagy nem pötyög, hanem, hogy harmadjára le tudja-e győzni Holyfieldet vagy sem. :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-12-01 16:55:37

Es valszeg az is dontetlen lesz....mert bemutato meccs, es elotte lehet majd ra fogadni, mert megiscsak eles.... mindig afele tereljuk a narrativat ami az erdekunket szolgalja..
:-)

» Phenomenal   válasz erre
    2020-12-01 16:52:29

írtam is a meccs előtt,hogy tyson nyer,és a következő meccse a holyfield elleni lesz,nahát tyson nem nyert,de a többi úgy nézki stimmel :D

azért abból a szempontból megnyugodhattunk,hogy olyan meccset vívtak amilyent(korukhoz képest oké,de amúgy...) ,értem én,hogy ma mindenki elakar adni minden szart,de ezt és az ehhez hasonló teljesítményt nem fogják tudni.egyszerűen megöregedtek és lassúak,nincs tétje se a meccseket,mert nem is vérre megy

itt még meg volt az első alakalom varázsa,hogy visszatért két legenda,de 2.3. stb többedik alkalommal már ezzel a pötyögéssel nem lehet gálákat építeni szerintem.

    2020-12-01 16:38:56

Manipulálnak mindent és mindenkit. Olvastam olyat is, hogy azzal a manipulációval próbálják meggyőzni az embert, hogy ne ir erőlködj, nincs szabad akaratod, csak amit "beleprogramoztak". Ha ez így van, akkor mi még örülhetünk, mert szerencsére belénk nem azt programozták, hogy a szarra tartsunk igényt :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-12-01 15:52:15

mindig mindenre (szarra) lesz kereslet.
Ugyanis az igényt azt megteremtik, nem pedig van.
akik megteremtik pontosan tudják, hogy mit és hogyan kell tenni az emberekkel, hogy azoknak igényük legyen (úgy higgyék hogy van rá igényük) valamire. Aztán az igényből kereslet lesz és el lehet mondani, hogy látod van rá kereslet akkor miért ne legyen. ezzel pedig lecsökken a színvonal és még jobban lehet csökkenteni, amivel még több fajta igényt lehet generálni...aztán csak lefelé a spirálban.
amikor valaki elhiszi, hogy a saját érdeklődése az, hogy megnéz egy kínai törpét ahogy megbasz egy kecskét, pedig ez nem az ő igénye, hanem egy program, ami vmiért rajta fut, aztán egy idő után egyre többeken. de a lényeg hogy aki a programokat írja és futtatja, annak kellene belátnia hogy vmi milyen irányban haladjon. a mai programozók ilyen programokat nyomnak. igény az igénytelenségre és ez csak rosszabb és rosszabb lesz. persze aki üzleti részt nézi az ezt egy természetes vagy véletlen folyamatnak tekinti, de nagyon nem az.
el kell olvasni edward bernays propaganda c. művét,
(p.r. ami nem public relation hanem propaganda...volt vele egy interjú a halála előtt majd beszart a röhögéstől a vén szemétláda amikor kérdezték arról hogy a p.r. az a reklám vagyis public relation...ő meg elmondta hogy szándékos félrevezetése még a kicsit tudóknak is, mert az a a puszta propaganda semmi más)
meg ha valakit érdekel hogy miért van igény egy kosaras vs blogger bokszmeccsre, vagy arra hogy halott nagymamát dugja az unoka szarevés közben akkor utána kell nézni a social engineeringes és geoengineres (régebben úgy hívták őket hogy fajnemesítők, vagy eugenikusok) "tudósoknak" és munkáiknak. ha jó pár ilyen irományt volt gyomra végigolvasni valakinek akkor pontosan képben lesz azzal hogy mi a célja egy valóvilág műsornak vagy egy találd meg ki a fasz énekel egy macskajelmezben műsornak vagy épp annak hogy 100 éves emberek egymást taszigálva nyögnek ütés nélkül majd kertesnek vele pár millát.

» Hatton   válasz erre
    2020-12-01 15:10:59

@superman: "Természetesen ettől még bizonyos szintű érdeklődést generálhat, de szerintem akkorát már biztos nem fog, mint ez az esemény (ami szintén nem biztos, hogy hozta az elvárt bevételt)."

Nem tudom, hogy valójában mennyit vártak el, mert olvastam olyat is, hogy reménykednek, hogy minden rekordot dönt, elérve akár az 5 milliós előfizetést. Hát ennyit valószínűleg nem hozott, de a meccs előtti előfizetések állítólag "nem voltak rosszak". Fene tudja, majd meglátjuk. De szerintem a Tyson-Jones meccs érdeklődési adatai "überelhetők" lennének mondjuk egy Tyson-Holyfield III végső leszámolással.

» leibigabi   válasz erre
    2020-12-01 14:53:21

@leibigabi: Ez így van, de szerinted ez után a meccs után lesz "megfelelő számú fizető kereslet"? Szerintem aki újra látni akarta Tyson-t, az most megnézte és aki megnézte, az legközelebb előfizetni nem fog a meccsére. Természetesen ettől még bizonyos szintű érdeklődést generálhat, de szerintem akkorát már biztos nem fog, mint ez az esemény (ami szintén nem biztos, hogy hozta az elvárt bevételt).

» superman   válasz erre
    2020-12-01 14:45:43

wow es beutrol beture ugy alakul ahogy megirtam es ugy is teszi tonkre a sportot :D vennem kellene egy lottoszelvenyt

» fixpont   válasz erre
    2020-12-01 14:39:52

Teljesen lényegtelen, hogy vannak akik ellenzik ezt az egészet, de a profiboksz a szórakoztatásról szól, és amíg van rá megfelelő számú fizető kereslet és vállakozó kedv, addig megrendezésre kerül. Amíg a befektetők azt látják, hogy néhány kiöregedett sztár nagyobb érdeklődést generál, mint bármelyik aktív bunyós napjainkból, akkor a pénzüket abba fogják beletenni. Mondhatnánk, hogy lejátszhatnák ezeket a meccseket egy edzőterembe is ha annyira akarják. De őszintén, melyikünk akarna adzőterembe játszani, ha tudnánk, hogy ugyanazzal sok pénzt is kereshetünk?

» leibigabi   válasz erre
    2020-12-01 14:29:13

@ogreface: +1. Véletlenül nyomtam mínuszt :)!
Remélem ez csak vicc.....

» kovban   válasz erre
    2020-12-01 14:15:22

"És sok más legenda is tervezi, hogy leporolja a kesztyűit és beszáll ebbe az egészbe.” Megmondtam, de bár tévedtem volna.

    2020-12-01 13:39:59

Legends only leage.
Gyertek be a ringbe en meg leveszem a hasznot.Ez errol szol Tysonnak igazabol. Teljesen mindegy milyen kamuval adja elo.
Visszataszito fuggo.
Nem a ringben lenne a helye,hanem elvonon.

» miskacarus   válasz erre
    2020-12-01 13:36:00

Szerintem erre nem lesz érdeklődés a Jones-meccs után. Persze mivel a helyszínen úgysincs közönség, valamelyik edzőteremben vagy akárhol lezavarhatják anélkül is és feltölthetik a youtube-ra.

» superman   válasz erre
    2020-12-01 12:54:42

A bevételek számszerűségére kiváncsi lennék.

» robhalford   válasz erre
    2020-12-01 12:26:31

"A határ a csillagos ég. És sok más legenda is tervezi, hogy leporolja a kesztyűit és beszáll ebbe az egészbe.”

Édesegyatyaúristen!!!

» ogreface   válasz erre
    2020-12-01 12:01:53

hú bakker! nem nézte meg a jones elleni meccsét? mert ha igen és ezek után akar holy apóval bunyózni, akkor a tyson cuccos nagyon ütős lehet:D

    2020-12-01 11:58:46
Ugrás az oldal tetejére