×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A szombat éjszakai londoni profigálán került sor a Dereck Chisora 2019-10-27 00:34:05 https://www.profiboksz.hu/2019/10/27/chisora-4-menet-alatt-lebontotta-price-t/

Chisora 4 menet alatt lebontotta Price-t

A szombat éjszakai londoni profigálán került sor a Dereck Chisora vs. David Price nehézsúlyú ütközetre, amely előbbi öklöző idő előtti sikerével fejeződött be. A találkozóra jelentős, papíron 16 centiméteres magasságkülönbséggel, és hasonlóan komoly ütőtávbeli előnnyel érkezett Price, azonban a liverpooli bunyós képtelen volt élni ezen adottságaival. Az agresszív Chisora a nyitó gongtól közel tudott férkőzni ellenfeléhez, és horgokkal, csapottakkal szisztematikusan lebontotta, felőrölte Price-t. A WBO betöltetlen interkontinentális címéért kiírt találkozó negyedik menetében Price padlóra is került, és ugyan felált a számolás végére, a segédei a törölköző bedobásával jelezték, feladják az egyenlőtlen küzdelmet, amely így a 35 éves, londoni illetőségű Chisora technikai KO győzelmével zárult.



A rendezvény korábbi programjában két korábbi világelső, a skót Ricky Burns, illetve a walesi Lee Selby is összemérte az erejét, a könnyűsúlyú ütközet pedig utóbbi sportoló pontozásos (115-115, 116-112, 116-113) fejeződött be.

Videó: a mérkőzés felvétele
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@sziporka: "minden igazán komoly ellenféltől kikapott, és általában elég simán'

Altalaban kiktol kapott ki eleg siman?

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-10-28 14:02:34

@fixpont: Jah... Az egyik gála Amerikában volt, a másik Angliában. Melyik csapat fizette volna a kártalanítást?

    2019-10-28 12:40:49

@Slajos: en ezt egybol irtam amikor kiderult hogy Usyk ellenfele doppingolt, hogy se neki se Chisonak nincs ertelmes ellenfele, kozel vannak az idopontok, egymas ellen kellene menniuk, most mindketto elpazarolt fel evet az eletebol egy ertelmetlen meccsre

bar Usyk azt mondta csak a cimmeccs erdekli, tehat szerintem nem lesz ilyen, pedig raferne egy igazi erofelmero a cimmeccs elott

» fixpont   válasz erre
    2019-10-28 11:46:24

@sziporka: Szerintem jó mérce a brit. Aki őt simán veri , annak van keresnivalója nehézsúlyban.

    2019-10-28 11:19:40

@Subi: "..Egy ilyen mérkőzés segíthetne beárazni az ukránt a nehézsúlyban.."

Pontosan! Hamar az Usyk vs Takam nem jott ossze.

» Slajos   válasz erre
    2019-10-28 10:47:37

@sziporka: "Chisora látványos bunyós, de egy bizonyos szintet nem tud megugarni."

Ez igaz, de ennek ellenére többségében élvezhetőek a mérkőzései, így én is azokhoz csatlakozom, akik megnéznék xy ellen. Usyk ellen pl. nagyon kíváncsi lennék, hogy mit alkotna. Egy ilyen mérkőzés segíthetne beárazni az ukránt a nehézsúlyban.

    2019-10-28 10:35:43

@Totti: En inkabb egy Usyk vs Chisorat neznek meg.

» Slajos   válasz erre
    2019-10-28 09:59:50

@fixpont: Teljesen egyetértek. Chisora minden igazán komoly ellenféltől kikapott, és általában elég simán. Aztán lever valami kutyaütőt mint Price, és erre mindenki jön azzal, hogy hejjj, micsoda kirobbanó forma, hejjj de megnézném ez meg az ellen, amikor úgyis tudjuk mi lesz az eredmény. Chisora látványos bunyós, de egy bizonyos szintet nem tud megugarni.

» sziporka   válasz erre
    2019-10-28 09:39:27

Egy povetkin vs chisorat szívesen megnéznék.

    2019-10-28 06:51:40

@GaiusM: Én arra tudok következtetni , hogy nem tud egyszerűen jabelni és ezért , vagy rossz beidegződés vagy passzolom . Ha gránitálla lenne vagy jó belharcos lenne még azt mondanám okés is , de mivel mind a kettőben nulla így kb tálcán kínálja magát . Azért durva hogy a Thompson vereségek óta David Allen ellen aratta a legnagyobb győzelmet akik jegyzettebb bunyósok azok le is csapták.

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2019-10-27 20:40:27

@fixpont: Ez igaz Chiso az egy klasszikus kapuőr de a nehezebb fajtából . Price is azzá avanzsált egy ideje csak abból a fajtából akihez oda mersz engedni egy feltörekvőt mert névnek számít viszont nagy kockázatot sem vállalsz ellene , igazából így értettem . Viszont abban igazad van hogy a klasszik kapuőr az Chiso .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2019-10-27 20:36:03

@Ultrasberry1990: nem Price a kapuor hanem Chiso, minden valamirevalo ellenfeletol kikapott, aki ot nem tudja legyozni, sosem lesz elit nehezsulyban, ugyanakkor mindenki akit oda sorolunk/soroltunk legyozte

» fixpont   válasz erre
    2019-10-27 19:27:56

Price hatalmas csalódás volt. Az előző meccsén már egész jól bokszolt, erre meg most mint egy idióta... Távolságtartás, egyenesek, ááá, minek... A győzelem volt a cél egyáltalán?
Vitya anno szó szerint fél kézzel verte Chisorát. Price is nagy darab, az ütőereje is jó, erre jön ez... Lehet többre vitte volna, ha a Saus időszaka alatt Ulli Wegner kezelésbe veszi.

    2019-10-27 18:44:47

@Ultrasberry1990: Price-nál már korábbi meccsei alatt sem értettem, hogy ekkora ütőtávbeli fölénnyel miért inkább belharcolni akar.

» GaiusM   válasz erre
    2019-10-27 17:39:30

@SweetSweetSweet: Nem sok olyan van ma mar es ott is par szaz ezer egy kegli

» szabinar   válasz erre
    2019-10-27 15:16:43

@Jersey Joe: De akkor Priceék egyáltalán nem tudták mit kellene Chiso ellen bunyózni vagy Price ennyire képtelen vívni ? Mert még a szándékát sem láttam annak hogy jabbel feltartaná . Aki közel engedi Chisorát az meg számolhat azzal , hogy felőrli a dulakodással és közelharccal . Price pedig .... kapuőr és mivel nem ütésálló abból sem a legjobb . A feltörekvők közül bármelyik lecsapja 5-6 meneten belül kb .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2019-10-27 14:12:24

@GaiusM: a nevek és a múltjuk miatt ellehet adni a meccset.

» Szabo Joe   válasz erre
    2019-10-27 13:54:36

Annyit Price védelmében azért írjunk le, hogy Chisorának Helenius is jól feküdt és Klicskóval szemben is csinált egy izgalmas meccset.

Ez a lebukom és a karommal előrecsapok - stílus idegesítő lehet egy magasabbnak, aki az egyeneseire épít, mert nem találja az ellenfél fejét sehol sem.

Fury ellen aztán már nem volt olyan izgi a meccs, egyrészt mert Fury már majd 20 centivel magasabb Chisoránál, másrészt Fury nem is az egyeneseire építi a stílusát.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-10-27 13:50:07

Chiso mostaniban kirobbanó formában van, nagyon kemények az ütései, nagyon remélem, hogy összehozzák majd az elmaradt meccset mielőbb Parker ellen. Parker ellen viszont már nehezebb dolga lesz Chiso-nak, mert Parker elég ügyes a hátrafelé bunyóban is. Viszont azért voltak nehézségei neki is mikor nyomás alá helyezték, mint pl Takam, vagy Ruiz ellen, és náluk viszont Chisora jóval nagyobb tempóban képes zakatolni előre, egész meccs alatt! Szóval Parker-nak is fel kell kötni majd a gatyót!!

» horvath gergo   válasz erre
    2019-10-27 13:43:08

@Ultrasberry1990: Az elfecsérelt időt magának köszönheti lehetett volna benne több de reálisan nézve a dolgokat maximum annyira viszi mint Félix bunyósai. A görcsösség meg ahogy le is írtad valószínűleg a szintugrásnak volt betudható. Ebből látszik neki is ez vagy egy picit erősebb kihívások a maximum. Nincs kétségem afelől ha ő is találkozik egy top 100ban lévő bunyóssal az lesz a végállomás.

» El Doggy   válasz erre
    2019-10-27 13:09:03

@El Doggy: Nekem inkább azzal volt bajom , hogy láttam már Árpit sokkal jobban bunyózni . Nyilván az eddigi ellenfeleihez képest nagy ugrás volt Donfack ezért sem sziporkázott ,, nekem azzal volt bajom , hogy görcsös volt Árpi vagyis a maga szintjéhez képest sokkalta gyengébb volt .
Egyébként a többiben igazad van utánanéztem Donfacknak , tényleg a mérlege csalóka ez tény amolyan felhozó a jobb fajtából Árpinak meg nagyobb ugrás volt ez . Én inkább az ő karrierjében az " elfecsérelt " éveket sajnálom mert benne pl látom azt , hogy mentálisan nem törne össze mint pl Baranyi vagy több magyar bokszoló .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2019-10-27 12:56:19

@Ultrasberry1990: 23-22-4 volt a mérlege. Klasz 525. volt a ranglistán a meccs előtt Donfack a 197. Nem is egy meccse volt ahol tizenmeccses veretleneket meg bőven pozitív mérlegű versenyzőket vert meg vagy döntetlenezett velük. A nagyszámú veresége pedig igen csalóka. Nem rossz kis bunyósoktól kapott ki és kiütni sem nagyon ütögették ki. Klasznak meg az első ellenfele volt aki különb annál, mintha én beálltam volna ellenfélnek. Tök amatőr hobbi bunyósokkal találkozott eddig akik szinte szó szerint meccset nem nyertek még életükben ahhoz képest nem rossz az eredmény. A színvonalról felesleges beszélni, nyilván Árpiból sem lesz világbajnok nem is gondolnám, hogy ez a cél. Véleményem szerint a mai szerény Magyar profi ökölvívásban ez egy jó kis eredmény.

» El Doggy   válasz erre
    2019-10-27 12:36:48

@Bjota: pontosan így van.
egy db értékelhető feltartó ütése nem volt, simán beengedte C-t, aki közelről szétbombázta.
semmi érzéke nincs ehhez

» leslie   válasz erre
    2019-10-27 12:32:14

Egy kis magyar off :

Klasz Árpi tegnap győzelmet aratott és nyert valami övet is ( UBO International ) , de a boxrec fel sem tünteti a meccset .
Ellenfele Bernard Donfack volt és a mérlegét passzolom de hagyjuk is . A boksz megcsúfolása volt maga a meccs is és sajnos Árpi részéről is . Bokszoló kinézete van és tökös gyerek de bűn gyengén bokszolt ő is , egy C kategória alja keresztbe verte volna tegnap tucatszor. Az első sorban viszont veszélyben volt mindenki , annyi parasztlengőt ütöttek .

Off2 : Megszólalt Szellő a meccse után . Nem fogja abbahagyni de még le kell üljön megbeszélni a jövőjét , hogy milyen utat szánnak neki . Illetve a kérdésre , hogy nem lett volna e bölcsebb pihenni egy menetet és kitisztulni azt a választ adta , hogy .
" ezt az utasítást kapta de ő ezt felülírta úgymond " Ergo leszarta az edzői utasítást csúnyán mondva , ha valaki emlékszik volt már amikor 2 menet között szólta le az edzőjét . Sajnálatos .

Off vége .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2019-10-27 11:59:58

@Jersey Joe: Azok a lakasok ,akkor London legotvarabb gettoiban lehetnek!

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2019-10-27 11:00:51

@GaiusM: Nagyon remélem,hogy ez csak vicc! Nigel Benn-nek is elment az esze 50 felett! Huszonévesek halnak meg a ringben,ezeknek meg fáj hogy megöregedtek,azt hiszik,hogy ha bunyóznak,fiatalok maradnak? Nem szeretném látni őket szánalmasan vonaglani a ringpadlón. Sajna én nem eszem meg ezt a " korához képest jól néz ki" dumát! Korához képest keveset unokázik,arra kéne koncentrálniuk!

» Thotesz   válasz erre
    2019-10-27 09:57:07

@Szabo Joe: A "visszavágójuk" is baromi ócska volt, azóta eltelt pár év, és inaktívak is voltak. Ne várj sokat, és talán nem csalódsz.

» GaiusM   válasz erre
    2019-10-27 08:54:18

@emmendy8: a fene tudja. remélem összejön és jó meccset csinálnak.

» Szabo Joe   válasz erre
    2019-10-27 08:33:38

@Szabo Joe: Hopkins öregebb, de szerintem simán nyerne.

» emmendy8   válasz erre
    2019-10-27 08:26:59

Chiso kedvelhető bunyós a stílusa miatt,nem alibizik,megy mint a tank,ez néha elég néha nem,de nem mondható rá hogy lazsálna,vagy nem szolgálná ki a közönséget.
Price értelmes srácnak tűnik,nem tudom minek erőlteti még ezt,talán nem ért máshoz,ezért,nem tudom,de ennek nem sok értelmét látom.

» robhalford   válasz erre
    2019-10-27 08:25:36

1. Chisorának Price leverèse nehogy már fegyvertèny legyen. Nem jelent semmit.

2. Ezt mèg árnyalja az is, hogy Price beugrós volt, 3 hete volt felkèszülni. Ettől mèg rossz nèzni Price-t a ringben.

» sziporka   válasz erre
    2019-10-27 08:09:07

Teljesen sima ügy volt, egyetlen pillanatig sem hittem, hogy Price-nak lehet esélye Chiso ellen. Másfelől Chisora is megérdemelne egy övet legalább 1-2 címvédés erejéig, mert nekem nagyon szimpatikus a hozzáállása. Igazi őszinte bunyós, kikap, de feláll és megy tovább.

» GaiusM   válasz erre
    2019-10-27 07:35:25

Megnéztem a mérkőzést, mit csinált Price? Tisztán kivehető nincs "húzása" az ütéseinek.
20 szor ennyi feltartó bal egyenest kellett volna ütni.Ekkora ember és nem tud mit kezdeni magával a ringben.

    2019-10-27 06:42:25

1 érdekes hír:

https://www.boxtv.hu/bernard-h...

» Szabo Joe   válasz erre
    2019-10-27 05:48:13

mostanában price csak megélhetési bunyós. a bunyó elment mellette. rossz volt nézni a szenvedését. chisora viszont olyan mint a bor: minél öregebb annál jobb. megnéznék egy povetkin elleni meccset .

» Szabo Joe   válasz erre
    2019-10-27 05:08:23

Amikor meg veretlen volt, egy interjun mondta, hogy hamarosan Chisora kovetkezhet, majd akar Haye is. Ekkor meg Wladimir volt a bajnok.

    2019-10-27 02:49:22

Mondanám én is, hogy "szegény" Price, de elgondolkodom közben, hogy ezért a semmi teljesítményért és 7 elszenvedett kiütéses vereségért cserébe megkereshette 2-3 londoni lakás árát és máris azt mondom, hogy nem olyan szegény ő.


Sok sikert neki a privát életben!

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-10-27 01:01:20

Szegeny Price. Nagy igeret volt annak idejen.

    2019-10-27 00:53:18
Ugrás az oldal tetejére