×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_poszter/RuizJoshua1.jpg Ahogy arról a teljes nemzetközi szaksajtó pénteken beszámolt, 2019-08-10 09:44:47 https://www.profiboksz.hu/2019/08/10/hivatalosruiz-jr-vs-joshua-visszavago-december-7-en/

Hivatalos: Ruiz Jr. vs. Joshua visszavágó december 7-én

Ahogy arról a teljes nemzetközi szaksajtó pénteken beszámolt, hétfőn hivatalos sajtótájékoztató keretben fogják bejelenti az érintett promóterek, hogy december 7-én kerül sor az Andy Ruiz Jr. vs. Anthony Joshua WBA, WBO, IBF, IBO nehézsúlyú világbajnoki mérkőzésre és egyben visszavágóra. Az ütközetet (mint az bizonyára mindenki számára ismert, a júniusi „odavágót” óriási meglepetésre a mexikói Ruiz nyerte kiütéssel) Szaúd-Arábia fővárosában, Rijádban rendezik meg.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@leibigabi: "..Ez egy jó kérdés. Pl. Magyarországról egy X idő után, miért indultak meg annyian mondjuk Angliába? És teljesen igazad van, nálunk sincs háború, de mégis megindulnak, mennek.."

1. A valaszom szabinarnak a haborus menekultekkel volt kapcsolatos akiknek a nagy reszuk valojaban nem haborus menekult hanem migrans. Az egesz ugy kezdodott, hogy engedjek be a sziriai haborus menekulteket...ma meg mar johet akarki? Akkor minek a nemzetkozi egyezmenyek amelyeket evekig csiszoltak ha aztan le se ba..ak oket?

2. A ket eset kozt, pl. egy afrikai bevandorlo meg egy Magyar kozt aki Angliaba megy van nemi kulonbseg.
A legnagyobb kulonbseg az, hogy Nagy Britannia es Magyarorszag az Europa Unio resze. Ezen orszagok kozt ugye egyezmenyek szulettek es ez alapjan az Europa Unios tagorszagok allampolgarai szabadon mehetnek munka utan az union belul. Afrikabol meg a tobbi Europa Union kivuli orszagbol ez nem lehetseges, ugyanugy mint ahogy te se mehetsz csak ugy ki vizum es munkavallaloi engedely nelkul mondjuk Ausztraliaba vagy az USA-ba. A brexit utan valoszinuleg mar Angliaba se.

Tehat gondolom a mondanivalom ertheto: Le se szarjak a szabalyokat.

» Slajos   válasz erre
    2019-08-17 21:43:21

@Slajos: +Akkor kerdezd meg magadtol, hogy 2015 ota hany sziriai haborus menekult jott be Europaba abbol aki bejott es hany mas orszagbeli. Hanynak vannak egyaltalan hiteles papirjai ha a Torokoknel feketen gyartjak az okmanyokat? Aztan afrikabol szinten 2015 utan hirtelen miert indult meg annyi menekult Olaszorszagba?"

Ez egy jó kérdés. Pl. Magyarországról egy X idő után, miért indultak meg annyian mondjuk Angliába? És teljesen igazad van, nálunk sincs háború, de mégis megindulnak, mennek.

"Netan ok is sziriai haborus menekultek? Honnan van egyaltalan penzuk ra ha 30-50 dollar a havi keresetuk?"

Nem tudni, lehet valahonnan összeszedik. Lehet, hogy több a havi kerestük, lehet, hogy csak át akartak verni a havi keresettel kapcsolatban, ahol ennyit olvastál... És lehet, hogy a Soros fizeti nekik ... de ha ilyen faszságra szórná el a pénzét, sose lehetett volna milliomos :)

» leibigabi   válasz erre
    2019-08-17 20:39:00

@PeteTheGreek: nem kell őt futtatni, hisz elég nagy dolog volt ahogy elverte AJ-t.

» horvath gergo   válasz erre
    2019-08-14 15:52:05

Ruiz interjú: https://www.youtube.com/watch?...

Végre valami, elég furcsa nekem, hogy nem futtatják jobban Ruizt. Azt hittem tele lesz a youtube az interjúkkal stb...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-08-14 13:57:06

@szabinar: Amiota az emberek fohaszkodtak, hogy a magyarok nyilai elol mentse meg oket az Isten, eltelt kb. 1000 ev, es nagyon orulnek, ha nem sullyednenk vissza az akkori allapotokhoz...ugy latszik vannak, akik meg mindig abban a korban elnek...

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-08-13 04:34:23

@szabinar: Akkor kerdezd meg magadtol, hogy 2015 ota hany sziriai haborus menekult jott be Europaba abbol aki bejott es hany mas orszagbeli. Hanynak vannak egyaltalan hiteles papirjai ha a Torokoknel feketen gyartjak az okmanyokat? Aztan afrikabol szinten 2015 utan hirtelen miert indult meg annyi menekult Olaszorszagba? Netan ok is sziriai haborus menekultek? Honnan van egyaltalan penzuk ra ha 30-50 dollar a havi keresetuk?

» Slajos   válasz erre
    2019-08-12 23:54:19

@Slajos: Bar nem akartam offoni de sztem senki nem kuld menekulteket, ha a te faludat/varosodat bombaznak mar regen elhuztal volna a csaladoddal valahova ahol "magyarok, ne lopjatok" felirat van minden bolt ablakaban

» szabinar   válasz erre
    2019-08-12 21:11:56

@Kane: "Magyarok nyilaitol ments meg minket Isten" gondolom azert mondogattak ezt mert mi olyan fasza gyerekek voltunk. Ha ez a vilag egy tenyleg fasza hely lenne akkor haboruk egyaltalan nem lennenek es a nezetelteresek a football palyan vagy a ringben dolnenek el es utana a ket fel rajongoi elmennenek egyutt sorozni. /OFF

» szabinar   válasz erre
    2019-08-12 21:10:01

@Kane: "..Az is tény, hogy a történelemben már nem egyszer próbálták meg meghódítani a környező kontinenseket.."

Azt most is probaljak csak mar fifikasabban. Tudjak hogy katonailag nem lenne eselyuk ezert kuldik a menekulteket. Ha igy megy tovabb a Britek, Svedorszag es Nemetorszag 20-25 ev mulva 35-40% -ban iszlam orszag lesz. Annyi meg mar eleg hogy megnyerjek a valasztasokat.

» Slajos   válasz erre
    2019-08-12 18:23:29

@szabinar: Undorító az amerikai intervenció a közel-keleten, de attól még tény, hogy az iszlám teokráciákban megcsonkítanak, megköveznek, fejbelőnek, megkorbácsolnak embereket amiért nem tartják be a törvényeket. Az is tény, hogy a történelemben már nem egyszer próbálták meg meghódítani a környező kontinenseket, erről Martell Károly tudna mesélni például.

    2019-08-12 18:01:37

vihették volna Vegas-ba is, no mindegy lényeg, hogy legyen meccs!

» horvath gergo   válasz erre
    2019-08-12 11:05:54

semmi probléma muszlim orszagokkal nem ők szoktak minket bombázni hanem mi őket. saudi arabiat USrael iranyitja es fegyverzi, hogy ne legyen esely békére kkeleten

» szabinar   válasz erre
    2019-08-12 10:31:27

@nagygeza: Ezek az emberek képtelenek más rendszerben élni. Van ez a lehetőség, a teokrácia, meg van a Szaddam féle totális katonai diktatúra, ezek közül lehet választani muszlim többségű országban. Ha demokráciát vezetnek be, azonnal megnyeri az iszlám párt a választásokat, és bevezeti a teokráciát, azt amit ma ebben az országban láthatunk.

    2019-08-11 22:50:44

@Slajos: Már amatőrként is voltak vele gondok, ami a munkamorálját illeti, a nagy tornákra felszívta magát, de év közben gyakran kikapott gyengébb ellenfelektől is. A profik között még ennél is nagyobb munkamorál kellene, plusz most még inaktív is volt egy ideig, minden bizonnyal nem készült fel megfelelően, és ez lett az eredménye.

» northpaw   válasz erre
    2019-08-11 21:58:22

@Slajos: azt olvastam a cikkben hogy korabban is ugy latszott, rosszul birja a nyomast es ha az ellenfel nagy tempoban zuditja ra az uteseket, es az ellenfel edzoje elvegezte a hazi feladata, mert a gyerek pont ezt csinalta, es nem is izlett Ramireznek a meccs

» fixpont   válasz erre
    2019-08-11 21:29:34

@fixpont: Egy ilyen vereseg teljesen erthetetlen szamomra. Ha nem egeszsegugyi problema akkor nem tudom mi? Lampalaz egy 2x-es Olimpiai bajnoktol?

» Slajos   válasz erre
    2019-08-11 21:20:49

Off

https://444.hu/2019/08/11/anna...

ON

    2019-08-11 19:51:44

OFF: erdekesseg hogy a ketszeres olimpiai bajnok kubai Robeisy Ramirez kikapott 4 menetes bemutatkozo merkozesen egy 5-2-2 merleggel rendelkezo bunyos ellen ugy, hogy minden menetet elvesztett, le is utottek, de az egyik pontozo meg igy is ot hozta ki :DDD

» fixpont   válasz erre
    2019-08-11 18:38:36

@nagygeza: Valoszinuleg egyformak,azert szovetsegesek.

» miskacarus   válasz erre
    2019-08-11 15:00:34

Szaúd Arábia egy fanatikus iszlám ország ami kőkemény elnyomást alkalmaz mindenkivel szemben aki nem olyan vaskalapos vallású mint az elvárnák, félállati sorban tartják a nőket mindennaposak a kivégzések egy igazi antidemokratikus ország. Szégyen hogy léteznek a földön ilyen államok és ráadásul az Usa szövetségesei...

» nagygeza   válasz erre
    2019-08-11 14:23:56

@fixpont: kihagyod a sztoriból a szaudi rezsimet és a koronaherceget, aki éppen most küzd azért, hogy valahogy stabilizálja a helyzetét, nemzetközi szinten is valahogy elismertesse magát...

Joshua és egy ilyen meccs pedig a származása és állítólagos vallása miatt kapóra is jön nekik.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-08-11 13:08:22

@PeteTheGreek: Hetfon sajtotajekoztato, majd ott elmondja Hearn a magaet, ne felj haha.


Szerintem a 100 millio dollar az egesz galara van, nem csak Joshua es Ruiz meccs penze, a 9 millio realis lehet Ruiznak, majdnem a duplaja mint amit az elso meccsre kapott.

» LennoxLewis   válasz erre
    2019-08-11 12:08:33

Ha 100 millio lesz benne akkor abbol 9 Ruiznak nagyon keves. Legalabb 25-30 millat kene kapnia.

» Slajos   válasz erre
    2019-08-11 11:43:37

@fixpont: Jah röhej ,hogy nem 50-50 a leosztas ! Ha nem haggyja magat es kicsit kiall magaert a Ruiz team ,akkor kiezközlik ennek legalabb a duplajat ,amit perzse AJ gazsija fog banni!

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2019-08-11 11:12:26

Érdekes, hogy Hearn még 1 interjút nem adott miután kijött ez a hír.
Illetve van 1 cikk, amiben Ruiz azt mondja, hogy 9 milláért nem megy Szaúd-Arábiába.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-08-11 10:48:07

@patton: jar, meg a 9-et keveslem is, hogy bajnokkent a harmadat sem keresed mint a kihivo, azt hittem kapni fog 12-15 korul

» fixpont   válasz erre
    2019-08-11 09:41:26

Jár az emelt díjazás Ruiznak, megérdemelte.

» patton   válasz erre
    2019-08-11 09:19:35

@fixpont: ""ez a presztízsről szól" = vagyis ertelmetlen penzszoras, az ilyen dolgok sosem mukodnek hosszutavon, ezek ilyen 1-1 fellangolas, a sport vagy piaci alapon mulodik vagy egyszer a penzzszorok penze, lelkesedese es akkor ott vege, erre a vilagban rengeteg pelda van (foleg a fociban)"

Miért kellene hosszótávon működnie? Ez nem üzlet. Ha én kifizetem Elton Johnnak a 30 millió fontot, hogy adjon elő élőben nekem 1 számot a születésnapomon, akkor azt miért kellene piaci alapon vizsgálni? De ha úgy is vizsgáljuk, attól még múködni fog a dolog, mert ha én Eltonnak hajlandó vagyok kifizetni a 30 millió fontot, hogy előadjon nekem egy happy birthsdayt és neki is megéri, akkor el fog jönni és megkeresete a 30 milliót és mindenki elégedett :)

» leibigabi   válasz erre
    2019-08-11 09:05:45

@VRRRT: "ez a presztízsről szól" = vagyis ertelmetlen penzszoras, az ilyen dolgok sosem mukodnek hosszutavon, ezek ilyen 1-1 fellangolas, a sport vagy piaci alapon mulodik vagy egyszer a penzzszorok penze, lelkesedese es akkor ott vege, erre a vilagban rengeteg pelda van (foleg a fociban)

» fixpont   válasz erre
    2019-08-11 08:24:25

@fixpont: Sehol, ez a presztízsről szól. Mivel a katariak egy rakás nagy sporteseményt rendeztek/rendeznek mostanában, valamit nekik is kell villantaniuk.

    2019-08-10 22:03:02

@SweetSweetSweet: Ha nincs akkor majd felhuznak egyet par nap alatt

» noonecanbeatme   válasz erre
    2019-08-10 21:49:58

Hat ez jopar millios bukas lessz az araboknak!Bar valahol el kell kezdeni.
Eggyaltalan van olyan stadionjuk ,ahol elfer több tizezer nezö...

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2019-08-10 21:08:59

@szabinar: Nyilvan nem tudom a pontos szamokat, de AJ 30M korul kap, Riuzrol 9-et olvastam azaz minimum 40M-et kell kitermelni a 30M-et a DAZN kifizette volna ha az USAban van a gala, igy most nem tudom mennyit fizet talan 20-at vagy annyit se, azert kellettek az arabok szerintem, hogy kipotoljak a hianyzot.

"The Telegraph reports that ‘Saudi Arabian sports entities have put up close to 100 million US dollars (£83m) for the contest to take place there.’

Hat nem tudom, ez nekem irrealisnak tunik. Melyik oldalon tudjak ezt beszedni?

» fixpont   válasz erre
    2019-08-10 17:21:46

"Clash on the Dunes"mi ez a vicc?
Miert nem mexico? vagy anglia?

» miskacarus   válasz erre
    2019-08-10 15:13:47

@fixpont: most mit jelent pontosan az 8 figures less, mennyi lett vola eredetileg? 8 figures lehet barmi 10 es 99 millio kozott.

» szabinar   válasz erre
    2019-08-10 13:36:39

@fixpont: “DAZN, which carried the first fight, pressed for the rematch to be in New York but would pay eight figures less with the fight in Saudi Arabia than New York because of the seven-hour time difference, the source said.”

hehe, pedig nem is olvastam ezt mielott mar furcsallottam a helyzetet, de akkor tenyleg nem vagom miert vittek ide, az arabok meg a kulonbozetet is kifizetik? de ez hogy eri meg nekik?

» fixpont   válasz erre
    2019-08-10 13:01:05

akkor a bokszvilág mekkájába lesz a meccs,jah nem.a pénz döntött ezek szerint ami a helyszínt illeti még jó,hogy úgy indult a történet,hogy az egész azért van,hogy joshua ismertebb legyen az amerikai piacon.

idő kérdése és joshua vagy valamelyik sztár mikor lesz katari vagy szaudi állampolgár :D vesznek egyet maguknak.

    2019-08-10 11:59:04

Joshua utalt arra, hogy mostantól ő dönt az ügyeiben.
Nem lennék meglepődve, ha vallási okok is szerepet játszanának abban, hogy a mérkőzés Rijádban lesz.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-08-10 11:56:33

Ugy látom megveték az arabok a mecset xd

» Professor   válasz erre
    2019-08-10 11:42:38

@gigaboly: Engem csak az lep meg, hogy az USA szempontjabol baromi rossz idzona Szaud Arabia, kevesen fogjak nezni ami sem Ruiz sem AJ erteket ott nem noveli, pedig eredetileg az elso meccs is azert volt az USAban hogy AJt bevezessek a piacra. Europaiaknak meg baromi jo, kora este lesz a meccs igy.

» fixpont   válasz erre
    2019-08-10 11:10:08

nem azt mondta Hearn hogy ők mondjàk meg hol lesz a meccs? ez lehet kènyszermegoldàs mert Ruizèk nem akartak angliàba menni, de akkor lett volna inkàbb az usàban mint rijadban vagy hol, persze lehet Hearn kapott pàr zsetont èrte de ez csalòdàs...

» gigaboly   válasz erre
    2019-08-10 10:24:06
Ugrás az oldal tetejére