×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A jelenlegi nehézsúlyú szentháromság két másik 2019-06-03 09:49:10 https://www.profiboksz.hu/2019/06/03/wilder-kiakadt-joshuara-fury-empatikusabb-volt/

Wilder kiakadt Joshuára, Fury empatikusabb volt

A jelenlegi nehézsúlyú szentháromság két másik tagja, Tyson Fury és a WBC bajnok Deontay Wilder is elmondta véleményét a múlt hétvége legemlékezetesebb történéséről, ami természetesen Anthony Joshua KO veresége volt, Andy Ruiz Jr.-ral szemben. A korábbi bajnok Fury első körben meglehetősen barátságos hangnemben üzent honfitársának: „Hát, ez ilyen, egyszer fent, egyszer lent, a csillagok állása még Anthony Joshua felett is folyton változik. Ez nehézsúlyú ökölvívás, ilyenek mindig történhetnek, pihenjél, szedd össze magad, aztán fuss neki újra!”

A WBC amerikai címvédője, Deontay Wilder már más stílust ütött meg Joshuával kapcsolatban: „A legbosszantóbb, hogy feladta basszus! Feladta! Engem ki kéne nyírni a ringben, hogy ilyen történjen! Én megdolgoztam a címemért, ő viszont ajándékba kapta. Ez a marha nagy különbség kettőnk között! Teljesen más, ha valamit ajándékba kapsz, mint amikor melóznod kell érte úgy, hogy a semmiből indulsz. Engem meg kell ölni a szorítóban, mert a szívem nem engedné, hogy feladjam, ahogy az akaraterőm és az elszántságom sem. De egy ilyen faszinak, akinek mindig mindent az ölébe dobtak, fogalma sincs róla, hogy éljen túl, mikor jönnek a nehéz idők. Tényleg fel kell adni ilyenkor? Basszus, ez volt a legdurvább része a vereségének. Le van sz.va a pénz! Ez a vadbarom feladta! Napi 24 órát melózol rajta, akkor is mikor alszol, aztán azt mondod, hogy ’Nekem elég volt!’? Engedted tényleg, hogy ez a kis fickó feladásra késztessen? Legalább a 12 menetet küzdötte volna végig, de nem! Feladta, baszki!”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@La Cucaracha: "Akkor ezek szerint nem láttad a Klasz vs. Fekete mérkőzést...ott még a nézők is megsérültek azoktól a parasztlengőktől!"

Pfff de, láttam :)

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-05 17:18:30

@leibigabi: "de nincs akkora hagyománya, hogy háborúkat vívnának a termekben :)"

Akkor ezek szerint nem láttad a Klasz vs. Fekete mérkőzést...ott még a nézők is megsérültek azoktól a parasztlengőktől!

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-06-05 16:59:07

@La Cucaracha: "Nemesapáti Erdei bordáit törte el, ebből is látszik, hogy itt még keményebb az élet, mint a langyos amerikában."

Hát az egy ilyen kuriózum :) Nem mondtam, hogy itthon ne lennének ilyenek is, de nincs akkora hagyománya, hogy háborúkat vívnának a termekben :)

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-05 16:45:51

@leibigabi: Nemesapáti Erdei bordáit törte el, ebből is látszik, hogy itt még keményebb az élet, mint a langyos amerikában.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-06-05 16:33:21

@northpaw: Jah végül is amit lehagytam, hogy tehát Amerikában az ilyen hagyományok miatt van hírértéke, hogy ilyen olyan sparringon lecsapták a bajnokot. Európában pedig nincs ilyen hagyománya vagy népszerűsége a tornatermi sparringoknak, ezért kevésbé kerül napvilágra, hogy ki kit ütött le edzésen.

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-05 16:11:58

@northpaw: Ha nem untatlak nagyon, még egy keveset a sparringokról :)

Pl. Philadelphiában nagy hagyománya van a nagyon kemény sparringoknak. (Megjegyzem, Dawejko is Philadelphiai :) ) pl. Georgie Benton (mint nagyon jó edző lehet ismert a neve, olyanokkal dolgozott, mint Holyfield, Frazier, McCall, McCallum, Biggs, Whitaker, Leon Spinks ... stb. de ő a 60-as években kiváló középsúlyú top bokszoló volt) mesélte, hogy Phillyben szparringolt pl. az akkor már top 1 nehézsúly kihívó Listonnal is. Úgy emlékezett, hogy Liston brutális volt. Mikor beléptek a ringbe azonnal nekiesett, de fürgébb volt nála és egy folyamatos üss és azonnal mozogj el taktikával sikerült kibokszolnia. Liston egyre jobban felbőszült, hogy még nem tudta elkapni a megfoghatatlan, 35-40 kilóval könnyebb ellenfelét, miközben egyre vadabb ütéseket engedett el a feje felé. Aztán a harmadik menetben bement a ringbe Benton menedzsere és érthetően Georgie megkönnyebbülésére megállította a bunyót, mielőtt a Philadelphiai tornatermi háború áldozatává vált volna. A 60-as 70-es években 80-as években is olyan kemények voltak a sparringok, hogy sokszor veszélyesebbek, mint a fizetett esemény, amire a bokszoló készül. Az ilyen környezetben ezeknek az edzőtermi háborúknak az utcán híre ment, és olyan nevet lehetett kiérdemelni, mint hogy az "edzőterem királya". Talán ma már ahogy a bokszsport is hanyatlott, ma már ott sem ennyire kemények, de a hagyomány az ez. És aki egy ilyen környezetben edződik, az beton kemény lesz. Mint pl. egy tipikus Philadelhia bokszoló, Joe Frazier. Holmesnak sparringon eltörte a bordáit, az a fajta fickó aki sem meccsen, sem edzésen nem vár, de nem is ad kegyelmet. Foreman lemészárolta, 6-szor ütötte le, de Frazier, mint egy keljfeljancsi állandóan állt fel. Vagy Manilában Ali ellen. a bal szemére akkor már szinte teljesen vak volt, a jobb pedig teljesen bezárult, de még folytatni akarta. Azok a sparringok is hozzájárultak ahhoz, hogy ennyire elszánt és kemény legyen valaki. Ezt a csávót, vagy lelépteti a bíró vagy meg kell ölnöd, hogy leálljon, szó szerint. A szurkoló erre azt mondja, hogy úristen, ez már őrültség amit csinál, de ugyanakkor ez váltja ki belőle a tiszteletet is, hogy ez faszi, ez képes meghalni a ringben.

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-05 16:04:34

@northpaw: "Wladimirt is kímélni kellett a sparringok alatt ugyanezen okból kifolyólag, volt akit hazaküldtek, mert túlságosan agresszív volt ellene, Sherman Williamst asszem."

Vannak olyan mentalitásúak, akik sparringon "nem fizetnek érte, nem ütünk keményen" hozzáállásúak, és vannak olyanok, akik minden sparringon is háborút vívnak, mint egy Tyson vagy pl. Duran.

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-04 21:25:08

@Jersey Joe: Wladimirt is kímélni kellett a sparringok alatt ugyanezen okból kifolyólag, volt akit hazaküldtek, mert túlságosan agresszív volt ellene, Sherman Williamst asszem.

» northpaw   válasz erre
    2019-06-04 21:02:07

@Jersey Joe: Itt arról van szó, hogy a bajnokokat nem ütögetik csak úgy le sparringon. És amikor az megtörténik, az ugyanolyan kuriózum, mint amikor meccsen kerülnek földre. Ezért lesz hír belőle. :)

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-04 21:02:06

@Jersey Joe: "Ezerszer elmondták a bokszolók, hogy a sparring edzés, ahol a bokszoló csomó különböző trükköt próbálgatnak, rendszeresen előfordul, hogy a legjobbak is kapnak megrendítő ütéseket. Nekem az, hogy leütötte valaki Joshuát és ebből ekkora hír van, az a meglepő.. "

Itt nem megrendítő ütésről van szó, hanem le / ill. itt kiütésről. Az, hogy ebből ekkora hír van, nem olyan meglepő, mert ez minden bajnoknál hír volt és hír is lesz. :)

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-04 20:46:12

@northpaw: Csak az én véleményem, de egy amatőr világbajnok, olimpiai bajnok, három profi szervezet világbajnoka ha bepánikol, meg önbizalmat veszt a sparringok alatti pofonok miatt, ott már régen gond lenne..

Ezerszer elmondták a bokszolók, hogy a sparring edzés, ahol a bokszoló csomó különböző trükköt próbálgatnak, rendszeresen előfordul, hogy a legjobbak is kapnak megrendítő ütéseket.
Nekem az, hogy leütötte valaki Joshuát és ebből ekkora hír van, az a meglepő.. Ez kb. olyan, mintha egy focista bepánikolna, mert edzésen a megkülönböztető mezesek csapatával kikap.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-06-04 20:37:09

@northpaw: " A pletyka része még az is, hogy Joshua apja összeveszett Hearnnel, méghozzá azért, mert azt akarta, hogy a Ruiz elleni meccset sztornózzák, mert a fiának az önbizalma jelentősen megrogyott a sparringok alatti kudarcai miatt. Hearn viszont arra hivatkozva, hogy túl sok pénz menne veszendőbe, nem tett eleget ennek a kérésnek."

Igen igen, olvastam, de Hearn valójában nem a túl sok pénzt látta veszendőbe menni, hanem egyszerűen csak gondolt a sok átutazó angol szurkolókra, hogy az ő pénzünk nem menjen veszendőbe :)

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-04 20:33:09

@leibigabi: A pletyka része még az is, hogy Joshua apja összeveszett Hearnnel, méghozzá azért, mert azt akarta, hogy a Ruiz elleni meccset sztornózzák, mert a fiának az önbizalma jelentősen megrogyott a sparringok alatti kudarcai miatt. Hearn viszont arra hivatkozva, hogy túl sok pénz menne veszendőbe, nem tett eleget ennek a kérésnek.

» northpaw   válasz erre
    2019-06-04 20:29:31

@northpaw: "Joey Dawejkoval sparringolt Joshua, elég lol ha ő ütötte ki."

Nem tudom, hogy bizonyosan igaz-e vagy sem, de nagy százalékákban az ilyen pletykák nem csak úgy terjednek. Ha ebben az esetben is igaz, akkor Joshua Amerikai bemutatkozása úgy néz ki, hogy mindjárt ketten is kiütötték :)

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-04 20:17:58

@northpaw: "Joey Dawejkoval sparringolt Joshua, elég lol ha ő ütötte ki."

Ruizhoz hasonló testalkatú és stílusú, előkészítette a honfitársának a terepet :)

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-04 20:08:03

@LennoxLewis: Joey Dawejkoval sparringolt Joshua, elég lol ha ő ütötte ki.

» northpaw   válasz erre
    2019-06-04 19:42:42

@Henry87: persze ki lehet találni mindig valamit hogy éppen miért veszített valaki, amúgy Hearn cáfolta ezt a hírt, persze az árpa miatt kapott ki, ha így volt akkor ne is legyen visszavágó...

» gigaboly   válasz erre
    2019-06-04 19:38:22

@fixpont: Koszonom tanitvanyom, telofonrol irtam a kommentet, meg siettem is a kocsihoz, ilyenkor hiba csuszhat a gepezetbe, de ami fontosabb: a megallapitasaimba nem csuszik hiba!

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-06-04 13:10:28

@Henry87: A panikroham az egy kamuhir, tobben megerositettek.
Viszont sparringon tenyleg utottek le Joshuat a felkeszules alatt, csak nem tudni pontosan ki, vagy kik voltak (Bar ez nem ujdonsag, Price es Dubouis is utotte le sparringon regebben).

» LennoxLewis   válasz erre
    2019-06-04 11:13:31

@leibigabi: Õ volt, de Hearn szerint kacsa. Szerinte a legnagyobb baj a Joshua szemén lévő árpa volt, ami zavarta a kilátásban.

    2019-06-04 11:05:14

Nem szeretem Wilder stílusát, de abban igaza van, hogy aki nehezebb életúton jut el a csúcsig, jobban megtanul küzdeni a dolgokért és ez a küzdeni akarás a legnehezebb helyzetekben nyilvánul meg legjobban.
Biztos, hogy nagyon meg volt ütve Joshua, de sok bokszolón az ütés ellenére is látszik ilyenkor a küzdeni akarás. Már rossz jel volt, amikor a sarok felé nézelődött tanácstalanul.
Remélhetőleg fel tudja dolgozni és előnyére tudja fordítani ezt a vereséget, de félek tőle, hogy egy biztonsági bunyóra fog beállni, nehogy megint lecsapják.
És ha valaki nem lesz betojva tőle, akkor ezt szépen ki is fogja tudni használni.

» Schnauzer   válasz erre
    2019-06-04 10:56:10

@Henry87: "(Agit Kabayel volt az elkövető"

Többnyire inkább Joey Dawejko-t említik elkövetőként. (azt beszélik, hogy elég keményen le lett ütve Joshua)

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-04 10:47:57

Közben Joshua faterja lenyilatkozta, hogy sparringon is leütötték a fiát (Agit Kabayel volt az elkövető), apuka töröltetni is akarta a Ruiz meccset, de Hearn nem ment bele. Joshuának a meccs előtt a dressing roomban pánikrohama volt, ezért a fater újra leakarta mondani a meccset, de Hearn azzal győzködte őket, hogy a ringben már nem lesz baj. Elvileg meccs után a ring mellett össze is szólalkozott az apuka és Hearn.

» Henry87   válasz erre
    2019-06-04 10:19:18

Ruiz már arról beszélt hogy meg kell majd néznie a szerződést és megbeszélni Haymonnal mi legyen... nyilván tudják mi áll a szerződésben de lehet nem mennek angliába vagy esetleg Haymon inkább usában tartaná az öveket valahogy... Wilder lenne a legboldogabb ha mehetne Ruiz ellen legközelebb

» gigaboly   válasz erre
    2019-06-04 08:10:34

@fixpont: Nemcsak boxszakertö, de egyben nyelvujito is!

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2019-06-04 05:09:22

@La Cucaracha: professzor doktor tekintetes uram, a megbocsatot "j" nelkul irjuk a szegyellned pedig dupla "l"

tisztelettel: egy hodolo

» fixpont   válasz erre
    2019-06-04 01:27:54

@trouble: Nevethetsz, de elore megnyugtatlak: megbocsajto vagyok, fogsz te meg meghajolni a szaktudasom elott, fogsz te meg doktor urnak szolitani, es meg csak szegyelned sem kell magad emiatt, mert mar most megbocsajtottam neked.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-06-04 01:10:33

@La Cucaracha: "a professzori szakertelmem"

hu, anyam borogass..

» trouble   válasz erre
    2019-06-04 00:53:14

@Jersey Joe: Honnan veszed, hogy az ironia miatt lajkoltak be, es nem a professzori szakertelmem miatt?

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-06-04 00:29:06

@csiga: Azokkal a meccsekkel mi is jol jarnank. A Yarde meg maradjon a testepitesnel. :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2019-06-03 23:06:16

Off.
Fury:

https://youtu.be/7yORrlt-nJ4

;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2019-06-03 22:59:42

@Moorer: Joshua emberi nagyságát méltatta Foreman, hogy bárcsak ő is képes lett volna felállni, leporolni a nadrágját és megölelni Alit, miután kiütötte őt.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2019-06-03 22:48:23

@La Cucaracha: "most olvasd el, hogy mit kommenteltem a merlegelos cikkhez, de segitek: Aj borulni fog, Ruiz nyer..."


De La Cucaracha.. :)

Te azt cinikusan kommentelted, az utolsó mondataidból eléggé az jött le, be is lájkolták egy csomóan akkor az irónia miatt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-06-03 22:28:33

@Phenomenal: Kova egyébként még öt meccset akar, Beterbijev, Bivol és utána bárki lehet, aztán szögre akasztja a kesztyűt.

    2019-06-03 22:27:22

@csiga: Kivncsi lettem volna hogy a Nagy Yarde csapat mit nyilatkozik. Nyilvn valami nyomos es ertheto okuk lesz ;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2019-06-03 22:14:09

@Phenomenal: Csak Duva nyilatkozott eddig....

    2019-06-03 22:10:40

@leibigabi: Eleg gyanus volt a tortenet, mar alapbol az, hogy azon a heten negativ lett Povetkin tesztje, ket napra ra pozitiv, raadasul olyan mennyisegu szert mutattak ki, ami kb hibahatar ertek...ha jol emlekszem, tobb szakerto is furcsalta az esetet, aztan meg allast sem foglalt az ugyrol a szervezet, meg meg sem szaradt a tinta a teszt kiertekelesen, Wilderek mar uton voltak hazafele...
Nem allitom, hogy Wilderek megszennyeztek volna a mintat, vagy lefizettek volna barkit, de ez az egesz eset nekem tobb, mint gyanus.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-06-03 22:10:31

@sziporka: Akkor most olvasd el, hogy mit kommenteltem a merlegelos cikkhez, de segitek: Aj borulni fog, Ruiz nyer...ennyit arrol, hogy elfogult vagyok Aj iranyaba (ezt tobb oraval a meccs elott irtam). Csak ket Aj fikazas elott erdemes lenne elgondolkodnu azon, hogy miert nala volt a WBA, WBO es IBF ov, es pl. Usyk miert ellene akar ringbe lepni, miert nem Wilder ellen.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-06-03 22:05:55

@csiga: Nyilatkozott valamit hogy miert?

» Phenomenal   válasz erre
    2019-06-03 22:02:10

@Jersey Joe: Akkor egy Wilder -Aresz es AJ -Hupnosz is legyen teriteken. De a Ruiz - Dionuszosz is johet. :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2019-06-03 22:00:44

OFF

Yarde nem írta alá a június 29-i meccsszerződést, Kova-Yarde elhalasztva.

Duva bízik benne, hogy lesz meccs, más nem. Már le is foglalták a sportcsarnokot.

ON

    2019-06-03 21:57:53

@Phenomenal: :D

Természetesen:

www.zeustv.com

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-06-03 21:55:05

@Jersey Joe: Ortiz Kronosz ellen? Melyik csatornan? :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2019-06-03 21:51:33

@RickC137: "AZ IDÕ GYÕZTE LE ORTIZT NEM WILDER!!!"



Most egy pillanatra elképzeltem, ahogy küzdenek egymassal az Olümposzon :)

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-06-03 21:37:47

@La Cucaracha: Hagyjuk már ezt az nettó ellenfél összehasonlítást, ki-hány menet és hogyan. Mindig mindent bele lehet magyarázni akármilyen eredménybe. Most akkor kezdjünk abba bele, hogy Ruiz Jr. végigbokszolta Liakhovich ellen a 12 menetet, Wilder meg úgy ütötte ki, hogy kb. horrorfilmbe illett...

Hiába magyarázod, hogy te nem Joshua-t véded, ezt annyiszor elmondtad, de közben érdekes módon minden kommented arról szól, hogy végülis akármi van, AJ a legjobb.

"Miért látható jól? Mert te azt mondtad? Ha minőségi ellenfele van (tehát két alkalommal eddig), rögtön nem működnek jól azok az együtéses KO-k... " Ezen a mondatomon is fennakadsz. Wildernél szinte soha nincs olyan, hogy lebontja az ellenfelét, aki védekezésre képtelen, és sorozatos tiszta találatokkal végül lemegy. Mindig egy ütés robban az ellenfél valamely KO pontján. És minden ellenfelét leküldte. Fury-t, Stiverne-t, Ortizt. Mndegyik veretlenül jött ellene, és mindegyik megjárta a padlót, ahogy az összes ellenfél. Soha nem hagyta el a számat olyan, hogy Wilder aztán akkora bunyós, hogy mindenkit megold. Két állításom volt: 1. Wilder gyors, magas, hosszúkarú és baromi nagyot üt, együtéses erőben nagyobbat bárkinél, beleértve Joshuát is, 2. Joshua valami miatt nagyon zavarban volt, Ruiz ellen, mire én azt mondtam, hogy levonhatjuk akár azt a következtetést is, hogy nem bírja jól mentálisan, ha valaki zavarba hozza, és ez hosszútávon pl. Wilder ellen nem sülhet ki jól. De nem vitázok veled tovább, mert szemmel láthatóan elfogult vagy.

» sziporka   válasz erre
    2019-06-03 21:17:09

@RickC137: Olyan, mint hogy ha azt mondanánk, hogy Millert Joshuáék meghurcolták...

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-03 21:05:36

@La Cucaracha: "Nana...először pozitív lett, elég érdekes körülmények között, de aztán tisztázta magát, erre valamilyen rejtélyes okból hirtelen Stiverne-vel kellett kiállnia Wilder helyett...valakik nagyon nem akarták azt a meccset."

Na de ezzel azt akarod mondani, hogy Wilderék befolyásolták a doppingvizsgálatot? Ha nem, akkor Te annyira üzletet akarnál kötni egy olyan emberrel, aki miatt ez korábban éppen miatta meghiúsult?

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-03 20:38:22

@Moorer: Azt mondja:"Engedjétek hozzám a gyermekeket!" ;)

» Thotesz   válasz erre
    2019-06-03 20:15:03

Alapszintű angolom van nem értem pontosan a következőt amit George Foreman mondott, ha vki lefordítaná megköszönném :

" Once again The British displays “Civilization” Win, lose or draw we are still Humans. Wished I’d been “big enough” to get up off the floor brush off my pants to embrace Ali, after he KOd me. Cheers AJ "‬

» Moorer   válasz erre
    2019-06-03 20:11:26

@sziporka: Miért látható jól? Mert te azt mondtad? Ha minőségi ellenfele van (tehát két alkalommal eddig), rögtön nem működnek jól azok az együtéses KO-k...
Egyedül Breazeale-t lehet felhozni, hogy hogy legyőzte Joshuához képest (de AJ pl. Molinát győzte le sokkal látványosabban), de azért ha jól emlékszem, AJ ellen nem is nyílt úgy meg Breazeale, mint Wilder ellen, amikor meg kicsit is megnyílt, AJ ellen is borult (a második menetben rögtön pl.).

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-06-03 20:05:05

Mégis mit vártak milyen reakciója legyen Wildernek, ellenkező esetben Wilder ugyanezt kapta volna vagy még többet. Joshua Hearnel nagyon magasan voltak a lovon, jött egy beugró ellenfél aki fel se készült és 4x leütötte, Joshua nem akarta folytatni annak ellenére hogy szerintük ő az 1. nehézsúlyú pontosabban volt...

» gigaboly   válasz erre
    2019-06-03 20:04:08

Mennyivel került jobb alkupozícióba Wilder?

Eddig Joshua vs. Wilder 70-30 vagy 60-40, most min. 50-50%.

Ruiz a visszavágón is kiüti Joshuát, örülhet a 40%-nak is Wilder ellen, ha egyáltalán létrejön a mérkőzés.

https://www.youtube.com/watch?...

» Blackpanther   válasz erre
    2019-06-03 20:02:49

@leibigabi: Nana...először pozitív lett, elég érdekes körülmények között, de aztán tisztázta magát, erre valamilyen rejtélyes okból hirtelen Stiverne-vel kellett kiállnia Wilder helyett...valakik nagyon nem akarták azt a meccset.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-06-03 19:59:25

@RickC137: Én annyira nem akarom védeni Wildert, de

"- Povetkint meghurcolták és később se kértek belőle "

Mi az hogy meghurcolták? Povetkin tesztje pozitív lett, azzal lehetetlenné tette a meccs létrejöttét. Később majd újra felkészülni, hátha akkor talán nem lesz pozitív? Te ezt csináltad volna?

"- AJ-ék akár mennyit kínáltak, neki több kellet "

Itt mondjuk nem tudjuk mennyi az annyi és a feltételek, deállítólag Wilderék is megkínálták őket egy jónak tűnő ajánlattal, amit meg Joshuáék nem fogadtak el, mondván, hogy ők mindenképpen hazai pályán szeretnének mérkőzni.

" Ortiz-t is meghurcolták majd látva 1-1,5 év múlva hogy a kubai kopott és lassult, csak bevállalták de szigorú ellenőrzés miegymás mellet, a szerencsétlen szerintem még c vitamint se mert beszedni, míg a Bronzbombázó televolt mint az állat és még így is rezgett a léc. AZ IDÕ GYÕZTE LE ORTIZT NEM WILDER!!!!! "

Jah, ez is lehet :)

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-03 18:21:15

Tudom hogy nem szamit de Wilder 23-ik ellenfele:
http://boxrec.com/en/boxer/200...

» dondannyboy   válasz erre
    2019-06-03 17:41:11

wildernek két nagyobb név van a rekordjaban ortiz és fury utobbitol szerintem kikapott.
Ortiz viszont 39 volt.

Aj bevállalta Waldot 41 évesen masfél év inaktivitás után povit aki 39 éves volt,takamot és parkert.

Szerintem aj nek jobb a rekordja mint wildernek és keveesebb idő alatt plussz wilder szereti az öreg bunyosokat meg az inaktivakat.

Szerintem még nehéz megmondani ki nyerne de wilder megint faszsagokat beszél mert kerülete a klitsckokat és furyt is inaktivitás után vállalta be + stiverne ellen lett bajnok.
röhej a csávó.

» dondannyboy   válasz erre
    2019-06-03 17:31:08

Wilder megdolgozott a címéért? Azért az ne feledjük hogy AJ nem egy belassult Stiverne-vel vívott 12 menetet. Valóban az egyik címet Martintól nem volt nehéz elvenni, de azért ha Wildernek is Wlad meg Parkeren vezetne az út az övekért lehet már ő is feküdt volna és kisebb lenne az arc, a megítélésről nem is beszélve.Õ is mehetett volna ezen az úton, de érdekes a Bronzbombázóval valahogy senkinek nem sikerült normálisan megegyezni.AJ legalább normális ellenfelek ellen védte a címeit és szerintem nehéz ellenfelektől is vette el őket.
na és Wilder?
- Wladnak 2 év alatt nem sikerült összehozni vele a meccset, pedig biztos nem az ukránon múlott
- Povetkint meghurcolták és később se kértek belőle
- AJ-ék akár mennyit kínáltak, neki több kellet
- Whyte évek óta ácsorog a kapuba és dörömböl mindenkit félre lökve és mégse sikerül neki se
és most jön a java
- Ortiz-t is meghurcolták majd látva 1-1,5 év múlva hogy a kubai kopott és lassult, csak bevállalták de szigorú ellenőrzés miegymás mellet, a szerencsétlen szerintem még c vitamint se mert beszedni, míg a Bronzbombázó televolt mint az állat és még így is rezgett a léc. AZ IDÕ GYÕZTE LE ORTIZT NEM WILDER!!!!!
- Fury elment az oroszlánbarlangjába és meglopták pedig bolondot csinált belőle hazai pályán
Szóval magyarázhat Wilder de aki nem merte bejárni azt az utat amit a másik és csak a messziről nézve ugat az inkább lapuljon el.
Kíváncsi vagyok ő mért nem mert elmenni Angliába és ugyan így megmérkőzni pl: Whyte-al? hogy elkezdjenek nyitni egymás felé ?!

» RickC137   válasz erre
    2019-06-03 17:26:09

@leibigabi: Én már csak azért is Ruiznak szurkolok - a szimpátián túl - mert egyszerűen jobban tetszett a bunyója. Fegyelmezett fedezék, törzsből hajlás, szép kombinációk. Öröm volt nézni.

Joshuát én nagyon nagyra tartottam és benne láttam a jövő nagy bajnokát. Viszont a Wlad meccs óta szerintem egyre rosszabb teljesítményt nyújtott, a bunyója megváltozott, takarékosabb, ötlettelenebb, vérszegényebb, biztonságibb lett. És ami rosszabb, hogy nem fejlődött (Wlad bunyója sem tetszett, de ő azt a biztonsági technikát meccsről-meccsre tökéletesítette). Nekem ez nem tetszett. Lehet, hogy most váltani fog. Én annak is örülük.

Wildert meg én nem azért "bírom", mert nyerni akarom látni, vagy van egy olyan elképzelés a fejemben, hogy ő a legjobb a súlycsoportban, hanem azért, mert ő egy "naturális barom" :). Egy pacák, aki viszonylag későn kezdett bunyózni, nem is túl okos, csak itt hangosan ordibál mindenféle ökörséget, nem is túl képzett, de vannak olyan képességei, ami senki másnak, és mindenkit leütött eddig a karrierje során (ketten felkeltek). Engem ez szórakoztat, ennyi.

» sziporka   válasz erre
    2019-06-03 17:18:51

@La Cucaracha: Pl. ez alapján is. Szerintem elég jól látható, hogy Wildernek az együttéses KO ereje nagyobb Joshuáénál, de szerinted nem. Mindig valahogy Joshua felé billen nálad a mérleg, még most is, hogy kikapott. Én amúgy nem állítom, hogy Wilder már egyértelmű favorittá vált, csak annyit, hogy sok mindent ki lehet olvasni abból, hogy Joshua most ki kapott és ahogyan kapott ki. És nem azt, hogy Ruiz jobb volt belharcban és ezért nyert...

» sziporka   válasz erre
    2019-06-03 17:12:19

Gyerekek,megint megy itt a felesleges energiapazarlás. Már-már "az én apukám úgyis erősebb kategória"! Engedjétek el,peace!!! :) AJ-Ruiz előtt is ment a zsír meg glükozamin meg ki tudja milyen esélylatolgatás. Ha összekerülnek,majd kiderül ki a jobb. Az úgysem itt fog eldőlni! :)

» Thotesz   válasz erre
    2019-06-03 17:05:53

@sziporka: Melyik kommentem alapjan gondolod, hogy nalam piedesztalon van Aj? Nagyon erdekelne...olyat meg soha sem irtam, hogy Wilder eselytelen, csak mindig megfeledkezunk arrol, hogy Joshua is ut legalabb akkorat, mint Wilder, csak o meg emelett kepzett is.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-06-03 16:39:34

Én úgy látom, hogy Wilder, mint ha ösztönösen jobban kezelné azokat a helyzeteket, amikor gondban van, mint Joshua. Mindkettő képes lehet megrendítő bombát bevinni, de Wilder gyorsabban, robbanékonyabban. Ha Joshua vinné be előbb a megrendítő találatot, Wilderből jobban kinézem, hogy a túlélő készsége képes lenne megmenteni, mint fordítva, ha Wilder kapja el Joshuát. (És szerintem Wilder be fog vinni neki 1-2 bombát) A tegnapi meccs után ma már a lélektani előny is inkább Wildenél (persze csak ha nem ütik ki őt is addig). Õ még veretlen, Joshua már nem. Õt még nem ütötték ki, Joshuát már igen. Ezek mind az ő önbizalmát erősítik, míg a Joshuáé, most valószínűleg elég komolyan megrepedezett. És szerintem a visszavágón most még nehezebb dolga lesz, hiszen a hazai pálya bizonyításkényszere és ez most egy mondhatni "mindent vagy semmit" meccs lesz a pályafutásában, azzal az ellenféllel, akivel nem ki-ki meccset vívott, hanem mondhatni magabiztosan megverte. Szóval nem lesz egyszerű dolga... (Nem írom le Joshuát, de már nem fog meglepni, ha Ruiz ismét kiüti)

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-03 16:31:33

@La Cucaracha: Aj viszont sokkal lassabb, és kevésbé mozgékony mint Wilder, plusz AJ nem épp a jó védekezéséről híres, nem tudom elképzelni, hogy a Furynál rosszabbul védekező, kisebb és lassabb AJ ne kapjon be egy Wilder jobbost. De ez teória. Én csak annyit állítok, hogy be fog találni Deontay.

Nálad nagyon piedesztán van AJ, mindig megmagyarázod, hogy valójában Wildernek esélye sincs (vagy az amerikait utálod ennyire).

» sziporka   válasz erre
    2019-06-03 16:24:00

@sziporka: Ortiz jóval kisebb AJ-nél, Breazeale lassított felvétel, Fury meg fele akkorát sem üt, mint AJ.
Aj kb. az összes belharc szituációból rosszul jött ki, kérdés, hogy ha Wildert így megrohamozza, akkor mihez fog tudni kezdeni az amerikai? Mivel baromi hosszúak a végtagjai, biztos, hogy nem fog tudni olyanokat közbeverni AJ-nek, mint Ruiz. Ebből a szempontból egyáltalán nem elhanyagolható az, hogy ki-hogy belharcol.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-06-03 16:15:26

@La Cucaracha: A két bunyós teljesen más. Nem a belharc meg a technika feltétlenül a mérleg nyelve, hanem AJ üthetősége, kifulladása, zavarba hozhatósága. Wildernek nem fog kelleni belharc meg nagy technika, mert magasabb, gyorsabb, hosszabb karú AJ-nél. Teljsen más taktika, teljesen más meccs. Azért lett most sokak szerint esélyesebb Wilder, mert AJ most nagyon kikapott, és láthatólag egyáltalán nem volt a helyzet ura. Én nem azt a következtetést vontam le ebből a meccsből, hogy AJ ellen jól kell belharcolni, hanem, hogy ha nem tudja kamatoztatni a fizikai előnyeit, akkor zavarba jön. Wilder ellen nem igazán lesz fizikai előnyben. Ortiz, Breazeale, Fury mind nagyobb vagy akkora mint AJ, Wilder mégis mindnél célba jutatta a jobbosát. Én ebből indulnék ki...

» sziporka   válasz erre
    2019-06-03 16:03:39

@sziporka: Azért az első 5 menetben emlékeim szerint elég langyos volt a tempó.
Olyat meg egy szóval sem írtam, hogy Ortiz gyenge vagy kipróbálatlan. Hanem egyszerűen baromság azt a meccset ehhez hasonlítani, és ebből következtetéseket levonni.
Tegnap is leírtam, és most is leírom:
-Wildernek nincs olyan technikai tudása, mint Ruiznak
-Wilder nem olyan jó belharcban, mint Ruiz
-Wilder ellen AJ nem rohanna be nyitott szájjal a f@szerdőbe

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-06-03 15:55:22

@sziporka: Igen Wilder meg volt fogva, de tudott még fogni, és jött a gong is, és Ortiz meg előtte a puskaporát. Ruiz viszont fiatalabb, gyorsabb, jó volt a kondija, jól osztotta be az erejét. Talán Wilder keményebb, mint AJ ez nekem is megfordult már a fejemben, ebben van valami. AJ-nél látszott már más meccseken is, hogy azért ő sebezhető is, vannak azért hibák, de szerintem ki tudják őket javítani. Meg azt is hozzátenném, hogy AJ azért naghyon gyorsan érte el ezeket az eredményeket, jó ellenfeleket hoztak neki, nem vattázták kockáztattak, amibe benne van a vereség. ;-)

» horvath gergo   válasz erre
    2019-06-03 15:30:43

@horvath gergo: Meglehet, hogy Fury győz. Meglátjuk. De itt most nem arról volt szó. Én arról beszéltem, hogy Wilder amikor meg volt rogyva, akkor sem adta fel, amikor többen simán kibokszolták, akkor sem adta fel. Szerintem Wilder valóban elég faagyú, makacs valaki, ahhoz, hogy úgy szétessen, mint Joshua Ruiz ellen. Klitschko ellen AJ is küzdött, ott volt szíve. Viszont most teljesen tanácstalan volt, pedig volt ideje kitisztulni. Lehet, hogy benne maradt az ütés, lehet, hogy csak nem erre volt felkészülve, de ez csak duma. Ott helyben, a szorítóban kell teljesíteni, mert ez nehézsúly, mindig jöhet a megrendítő ütés.

Aj valamit nagyon elrontott. Most az a kérdés, hogy ez meg fog-e ismétlődni. Lehet, hogy csak egy megingás volt, egy túledzettség, egy rossz felkészülés...stb., de Ruiz az első menettől irányított, míg AJ csak keresgélte a távot. Ez viszont technika, taktia és tudás kérdése, hogy hogyan bokszolok az ellenfél ellen. Povetkin sem ízlett neki, csak Ruiz fiatalabb, motiváltabb, éhesebb, élesebb és kevésbé viharvert Povnál. Egyszerűen az látszott, hogy Ruiz nincs megilletődve AJ méreteitől és erejétől, amivel az angol meg nem tudott mit kezdeni. Wlad végig kívülről bokszolt vele, a többi ellenfeleinél jóval magasabb, hosszabb karú és erősebb volt. Povetkinnél is látszódott már, hogy nem kezeli jól, ha valaki nincs megilletődve a fizikai előnyeitől, Ruiz pedig már bőven kihasználta ezt. És itt nem egy lucky punchról beszélünk, hanem Andy az egész meccsen, az elejétől fogva szisztematikusan előre ment, fegyelmezett védekezéssel, gyors kézzel, kombinációkkal. Ezt nem lehet valami kis "épp nem jött ki jól" című dologra fogni. Szerintem ez Joshuanál rendszerszintű hiba. De ez csak egy vélemény, az idő ezt eldönti, na meg a visszavágó.

» sziporka   válasz erre
    2019-06-03 15:15:37

@sziporka: hát ezt így nehéz eldönteni, meg kéne majd mérkőzniük. Wilder nem lufi, viszont ők nagyon megválogatják az ellenfeleket, tudják, hogy kivel, és mikor kell kiállni. Sosem mérkőzött meg Klicskó-val, Povetkin-vel stb. Ja, és Fury-t nem verte meg aki láthatóan nem volt a legjobb formájában, mint pl Klicskó ellen. A visszavágón szerintem Fury le fogja győzni Wilder-t.

» horvath gergo   válasz erre
    2019-06-03 14:58:14

@La Cucaracha: Nem volt az fele ilyen iramú. Nagyon jó meccs volt, csak a Wilder utalát miatt Ortiz öreg, gyenge, kipróbálatlan lufi lett sokak szemében. Ortiz ma is bárkinek feladná a leckét, Ruiznak is, Joshuának is.

» sziporka   válasz erre
    2019-06-03 14:25:21

Azért az, hogy a 100 éves Ortiz egy fele ilyen iramú mérkőzésen megcsípte Wildert, aki utána ráborult Ortizra, az meg éppen nem tudott egyszerre ütni meg levegőt venni, ne hasonlítsuk már ehhez a szituációhoz :)
Nem AJ-t akarom védeni, már máskor is, és most is leírom: eddig minden nagy meccsén ellene szurkoltam. De tényleg ne hasonlítsuk az Ortiz-Wilderhez a történteket (ahol szilárd meggyőződésem, hogy Ortiznak hagyni kellett volna extra pihenő időt a tarkó ütések miatt), mert teljesen irreleváns....a Szpilka meccsről meg ne beszéljünk, kicsit más ütőerőt képviselt a lengyel és a mexikói....

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-06-03 14:18:11

@leibigabi: Ha ennyire fegyelmezetlen lesz ott is, akkor nagyon csúnya vége lesz valóban...

@sziporka Furcsa, hogy Wlad ellen Joshua mentálisan nagyon stabil volt, pedig ott óriási bombát kapott. Talán az lehet benne, hogy a pufinál nem számított ekkora bombára, míg Wladnál mentálisan felkészült a nagy ütésekre. Meg az elsőnél Andy nagyon eltalálta halántékon, abból baromi nehéz kitisztulni, szerintem ilyen tapasztalata még nem is volt AJ-nek. Wildert azért párszor lecsapkodták amatőrben, ebből azért előnyt tudott kovácsolni, bármennyire hülyén hangzik.

» HunFighter   válasz erre
    2019-06-03 14:15:14

Az a szinte sírós, zavarodott tekintet, amik Joshua arcán ültek a leütések után nagyon beszédesek. Ha ennyire megzavarják a pofonok, az nem jó előjel. Minden ellenfele rá fog menni és ki fogja ezt használni. Wilder személyisége irritáló, de az Ortiz pofon után ő visszatámadott, és akart, nyomott, amikor Spilka kb. hülyét csinált belőle technikailag, akkor is nyomott. Fury ellen, aki szintén kibokszolta, ott is még a 12. menetben is éles volt, le is ütötte Tysont. Fury mentalitásáról meg annyit, hogy Wilder bombáiból felkelt és nyomott.

Mentálisan a fentiek miatt Furyt és Wildert is erősebbnek látom jelenleg. Kíváncsi vagyok, hogy mit hoz a jövő Joshuának.

» sziporka   válasz erre
    2019-06-03 14:01:12

@butters01: Az vajmi kevés, hogy valamit kimotyog a száján, hogy folytatni akarja, közben meg kapaszkodik a kötelekbe és nem megy előre a bíróhoz, mint aki valóban folytatni akarja. A foggumi sem volt a szájában, mert kiköpte direkt az utolsó padlózása után, ez a manőver is csak egyetlen célt szolgált, az időhúzást. A testbeszéde is egyetlen dolgot mutatott, hogy totál készen van...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2019-06-03 13:52:56

@HunFighter: "Remélem, összekapja magát és visszavág - márcsak az AJ vs. Wilder meccs miatt, mert szeretném, ha azt még időben összehoznák!"

Hááát, szerintem Wilder ellen csúnya vége lesz...

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-03 13:51:20

Szerintem az első padlózása előtt annyira szar helyen ütötte meg Ruíz, hogy valszeg a világáról nem tudott AJ, végig remegett a lába, mint a kocsonya. Szerintem ilyen ütésbe még nem nézett bele soha, amikor padlóztatta a mexikóit, utána nagyon fegyelmezetlenül rohanta le és nagyon nem koncentrált. Tuti nagyon meglepte azaz ütés, ezzel meg nem tudott sztem pszichésen sem mit kezdeni. Van ilyen. Remélem, összekapja magát és visszavág - márcsak az AJ vs. Wilder meccs miatt, mert szeretném, ha azt még időben összehoznák!

» HunFighter   válasz erre
    2019-06-03 13:49:02

hogy feladta volna, hát nem tudom, szerintem azt sem tudta igazán, hogy hol van. hátra volt még több, mint a fele, Ruiz befejezte volna, AJ már eléggé védekezésképtelen volt én úgy láttam. Meg amúgy Ruiz-t lefogni sem volt könnyű ahogy elnéztem. Amit meg Wilder dumál hát, vele nem kell foglalkozni, nem is várok tőle mást, meg hogy jó ellenfelekkel bunyózzon stb. Szerintem amúgy még mindig az idegesíti, hogy igazából kikapott Fury-tól.

» horvath gergo   válasz erre
    2019-06-03 13:48:20

@Thotesz: Igazad van! A bíró állította le amugy is, Joshua azt mondta készen áll a folytatásra, de egyáltalán nem volt tiszta es ha a bíró nincs ennyire képzett akkor lehet komolyabb uteseket is beszed. Utana is az interjú kozben se volt meg magánál rendesen szerintem

» butters01   válasz erre
    2019-06-03 13:45:20

@Roy Jones Jr.: "A foggumi sem volt a szájában a leléptetéskor (mivel az a bíró kezében volt), mert az utolsó leütés után mikor négykézláb volt, kiköpte. Még több időt akart volna nyerni, de tudjuk, hogy valójában nem akarta folytatni..."

Igen, azt én is néztem, hogy a foggumi már nem is volt a szájában

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-03 13:41:47

@leibigabi: A foggumi sem volt a szájában a leléptetéskor (mivel az a bíró kezében volt), mert az utolsó leütés után mikor négykézláb volt, kiköpte. Még több időt akart volna nyerni, de tudjuk, hogy valójában nem akarta folytatni...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2019-06-03 13:39:37

Viszaütött az egysíkú stílus, az hogy csak az erejére és a méretfölényére építettek.

» emmendy8   válasz erre
    2019-06-03 13:24:52

Persze,nem egy emelt fős vereség,de hát na! Ez van. Elkészült mint a rakott krumpli. Nekem a feladás az ha a menetre nem jön ki,vagy ha a bíró kérdésére azt mondja "no mas"! Vagy repül a törcsi. Kész lett,kifulladt,elverték. Ennyire tüzes,ennyi! Hajrá,menjen tovább! Lássuk lesz e még ilyen. Akkor nálam is végleg kuka a srác! Ne legyen egy nehézsúlyú Amir Khan!

» Thotesz   válasz erre
    2019-06-03 13:21:15

@Thotesz: "Ki akarná folytatni,mikor 24 harang szól a fejedben?"

Valóban, elég empatikus a hozzáállásod, én is megértem, de a szurkolók nagy többsége nem ennyire empatikus. Õk azt várják, (én is, de megértem ha nem így történik), hogy a bokszoló az utolsó leheletéig küzdjön és harcoljon, de ne adja fel. Mert ki lehet kapni, de nem a sarokban álldogálva, vagy széken ülve. Ezt nehezen bocsájtják meg bárkinek is. Szerencsétlen Joshua átment Amerikába bemutatkozni, nem elég, hogy az 1 fejjel alacsonyabb pufi ellenfél hülyére veri a szuperatlétát, de az a végén még a sarokban ácsorogva egyszerűen úgy viselkedik, hogy láthatólag feladja. Talán egy kicsit "elkendőzhető" a dolog azzal, hogy végül a mérkőzésvezető léptette le és nem hozta olyan helyzetbe, hogy egyértelműen kelljen feladnia.

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-03 13:14:23

Kinezett a csapatara kerdo fejjel "most mit csinaljunk" mikor ment a sarokba.
Mikor lattam gondoltam azonnal hogy feladja.
Kijottek a hibai ezzen a merkozesen. A nagy nyomas es valoszinuleg nem 100% felkeszules. Innen kell tudni felallni! Joshuanak nem eleg a pontozasos gyozelem a visszavagon ko kell a 7. menet elott ha lehet.
Lewis ezert volt az utolso nagy bajnok mert vissza tudott jonni a veresegei utan.

    2019-06-03 12:57:35

Ki akarná folytatni,mikor 24 harang szól a fejedben? Attól,hogy nem feküdt,el volt rendesen búbolva a feje! Volt olyan oxigén-hiánya,hogy megszólalni se bírt,nem hogy lázadni a leléptetés miatt!

» Thotesz   válasz erre
    2019-06-03 12:49:08

@leibigabi: En is ugy lattam hogy mar nem akarodzott neki a folytatas. Pedig a bironak azt mondta hogy menne de oyan halkan hogy alig lehetett hallani.
Ennek ellenere Wilder nyilatkozatai undoritoak. Tobbet kene bokszolnia mert meccsek utan kicsit kinormalisodik. Lehet azert mert kitombolja magabol a frusztracioit. :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2019-06-03 12:43:42

@Thotesz: "Szerintem nem adta fel! Megverték,ennyi!"

Úgy érti szerintem, hogy nem volt igazán roggyant, tudta volna folytatni, ha akarja, de nem akarta. Megadta magát, vagyis feladta. Persze volt még benne egy nagyon kicsi "reklamáció vagy értetlenkedés), mikor a bíró leléptette, de a testbeszédén a tekintetén látható volt, hogy mára neki ennyi, nem akarja folytatni...

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-03 12:16:33

Szerintem nem adta fel! Megverték,ennyi!

» Thotesz   válasz erre
    2019-06-03 11:40:14
Ugrás az oldal tetejére