×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Egyre több nemzetközi ökölvívással foglalkozó lap 2019-01-14 10:17:27 https://www.profiboksz.hu/2019/01/14/visszaterhet-wladimir-klitschko/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Visszatérhet Wladimir Klitschko

Egyre több nemzetközi ökölvívással foglalkozó lap cikkezik arról, hogy a korábbi nehézsúlyú bajnok Wladimir Klitschko nem, hogy fontolgatja a visszatérést, hanem az eseményre már konkrét dátum, helyszín is lekötésre került (Wembley Stadion, 2019. április 13.), sőt, az ellenfél személye is megvan, a brit Dillian Whyte személyében. Az ukrán ökölvívó utoljára 2017. áprilisában bokszolt és szenvedett idő előtti vereséget Anthony Joshua ellenében, és olyan harcos hozzáállást, valamint bátorságot mutatott, amit korábban nem igazán láthattunk tőle. Mindenki úgy gondolta, hogy ez egy szép búcsú volt Klitschkotól, aki akkor már 41 esztendős volt, és már a Joshua előtti két összecsapásán, Jennings és Fury ellen sem tudta azt a robbanékonyságot, dinamikát és időzítést felmutatni, ami korábban jellemezte. Hogy lesz-e valami a visszatérésből, hamarosan ki kell derülnie, hiszen 43 évesen nem lehet 3-4 hét alatt felkészülni egy ilyen kaliberű ütközetre, főleg egy Dillian Whyte ellen, aki jelenleg a nehézsúly leghitelesebb világbajnoki kihívójának számít.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@edge: Mármint a biztonsági boksza nem volt látványos*

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-01-15 21:00:11

@edge: Nem azt írtam, hogy tud alkalmazkodni, hanem azt, hogy ha muszáj volt neki, akkor nem a biztonsági bokszát hozta. Az pedig akármennyire nem volt látványos, ha jabekkel végig tudta verni a mezőnyt, akkor miért kockáztatott volna?
Ha viszont váltania kellett, akkor szerintem azért megmutatta, hogy tud, ha akar.
Az meg baromság, hogy rohadt nagy mázlija volt, mert ennyi erővel minden korszakos bajnokot lehetne fikázni, Aj-t leütötte egy 41 éves vénember, Lennoxnak mázlija volt, hogy Holy nem csúcsformában ment ellene, Ali-nak mákja volt, hogy nem volt az akkori mezőnyben egy Lewis stb stb, a sort napestig lehetne folytatni.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-01-15 20:56:58

@edge: Azért Joshua ellen megmutatta 41 évesen 1,5 év kihagyás után, hogy tud ö máshogy is bokszolni, ha kell. Klitschko ha ma lenne 30 éves akkor szerintem simán ott lenne a mostani Top 3 mellett és 50-50es meccseket vívhatna bárkivel!

» deontay   válasz erre
    2019-01-15 19:26:12

@GaiusM: Ja, azon izgulunk, hogy sikerül-e összehozni egy épkézláb meccset, ha igen, akkor nem marad-e el az utolsó pillanatban, és ha csodák-csodájára már elhangzott az első gong is, akkor nem cseszi-e szét a vezetőbíró, nem csalják-e el a pontozók, és végül, hogy a doppingellenőrök a munkájukat végzik-e vagy a levett mintákkal a kiskertet öntözik, hogy a töknagyságú paradicsomok eladásából szert tehessenek egy kis mellékesre...

    2019-01-15 18:44:50

@edge: Igazad van. :)
De soha ne becsüld le a "nép bajnokát". itthon egyedül ő testesíti meg a hatalmas harcost - mindössze, mert az RTL őt adta. :)

Nem lehet elvitatni tőle, hogy alázatos volt a sporttal szemben. Nála nem lehetett látni dagi képeket. Az elmélettel sem volt baja, de egyszerűen beszari volt. Vitalij profibb anyag. A pályafutásának tökéletes befejezése az AJ meccs, ott volt a legjobb életében.

És igen... lehet szapulni a nehézsúlyt, de talán a Holyfield-Lennox-Tyson éra óta most a legizgalmasabb.

» GaiusM   válasz erre
    2019-01-15 18:13:55

@La Cucaracha: Ja, pont azt láthattuk Fury ellen is, hogy Klitschko mennyire tud alkalmazkodni :) :) :).
Az nem alkalmazkodás, hogy ha nem tudott valakit lefogni, lenyomni a fejét akkor kenytelen volt megprobálni bokszolni.
Sajnalom, hogy nem ter vissza, mert meg Wilder ellen is begyujthetett volna egy KO vereseget, hogy teljes legyen a rekordja.
Klitschko nagydarab volt, tokeletes fizikumu es baromi profin csinalta azt amit tudot... de borzaslmasan statikus es technikailag atlagos bunyos volt. Ebbol a mixből a karrierje során kihozta a maximumot, de emelett rohadt mazlija is volt, hogy 9 éven át a profi bunyoban nem akadt egy normalis 2 meteres bunyos. Se egy Lennox, se egy Fury, se egy Joshua, de még egy Wilder se. Ha pl a mai mezonyben lett volna Vova aktiv, biztosan nem uralkodik 9 evig, de valszeg meg 2-3ig sem.

    2019-01-15 13:06:24

@superman: Meg azt tegyuk hozza, hogy ha ki kellett lenie a komfort zonajabol, es nem tudta hozni a biztonsagi boxat, akkor tudott valtani (Pl. Wach, Pulev, Joshua ellen).

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-01-15 12:23:23

@fixpont: azért pl. a greg által említett McCline-ra nem mondanám, hogy köze nem volt a bokszhoz és mérethátrányban sem volt. Persze hiányzott belőle több minden, de azért tudott bokszolni és őt technikailag is simán felülmúlta az akkori Wlad. Egyébként abban az időszakban őt még egy jól képzett, technikás bunyósként tartották számon, csak Saunders után redukálódott le a bunyója a "fénykorára" jellemző elemekre.

» superman   válasz erre
    2019-01-15 11:43:53

@fixpont: Lehet ezt csűrni csavarni, a tény az, hogy nem tudták legyőzni, tehát rosszabbak voltak!

» ogreface   válasz erre
    2019-01-15 11:28:26

@klausenburger: Ha megnezed a regebbi meccseit, ott azert joval kombinativabb volt. Egyebkent ahhoz is eleg komoly technikai tudas kell, hogy valaki ugy usson jobb es balegyenest, mint Klicsko. Az is tulzas, hogy sose hajolgatott. Meg azert voltak olyan elemei, amik, amik nem arrol arulkodnak, hogy technikai analfabeta lenne (beugros balhorog, egyideju utes es vedes kombinacio, elokeszito balosok...).

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-01-15 11:26:16

@Flex: Joshua ellen is hamar bekacsolt...ja, nem.
Az oreg Steward maredig a nevet adta hozza, akarmennyire faj neked.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-01-15 11:24:00

@ogreface: vagy csak kisebb volt, akik tudtak is boxolni mind olyan fizikai hatranyban voltak ami athidalhatatlan, aki meg meretben akkora volt mint o vagy nagyobb, annak meg koze se volt a boxhoz, o volt a legszerencsesebb meret/tudas kombo

» fixpont   válasz erre
    2019-01-15 11:22:21

@klausenburger: Viszont arról a mezőnyről senki sem beszél, ahol 11 éven keresztül bajnok lehetett, ha ő szar volt, akkor a többi fos, ennyire egyszerű! :)

» ogreface   válasz erre
    2019-01-15 11:06:40

@GGG: Maradjunk annyiban hogy az egyetlen strategiai eleme a ringbe lepeskori szuros tekintete volt, semmi több

» klausenburger   válasz erre
    2019-01-15 08:41:50

@GGG: Nekem annyira fáj mikor azt írjátok h "Stewardal fejlesztették ezt tökélyre".Én nem hiszem azt,hogy az öreg adta ehhez a nevét.Egyszerűen Wlad ennyit tudott abban a mezőnyben.Németek kajálták,pénzt is kaptak érte.Igazi nyugdíjas évek voltak,tett már le eleget Steward az asztalra.

Ha meg visszatérne arról egy mondat jut csak eszembe,és ez Klicskóra fokozottan igaz:"mindenkinek van egy terve addig amíg szájba nem csapják":)

Whytenál hamar bekapcsolna a pánikgomb:)

    2019-01-15 08:39:55

@GGG: Érdemes megnézni azért a korábbi mérkőzéseit, pl. a Jameel McCline elleni bunyója szerintem sikeresebb lett volna Fury ellen, mint amit később láttunk tőle.

    2019-01-15 08:32:47

Valóban vannak gyenge pontjai: felütés hiánya, ahogy Peacock is írja, belharcot sem látunk tőle, kombinációkat sem használja különösebben (egyet, max kettőt üt, aztán fog), főleg jab-ekre épít. Utóbbit én annak tudom be, hogy így a legbiztonságosabb, Emanuel Stewarddal fejlesztették ezt tökélyre. Viszont úgy gondolom, hogy nulla technikai tudással nem lehet olimpiát nyerni (még Valuevnek is volt azért valamennyi, de akkor mit mondanál pl. rá, ha Vladot "lenullázod"), másrészt pedig - mint írtam - szerintem több van neki, mint gondolod, csak sok esetben úgy gondolja, hogy nem éri meg használnia a tudását, mert kockázatosnak ítéli azt.

    2019-01-15 08:27:18

Intelligensebb ember ő annál hogy bármit is erőltessen.

» robhalford   válasz erre
    2019-01-15 07:56:03

@klausenburger: Ha nem is nulla, de elég korlátort, egyoldalú szerintem is a repertoárja. A felütések hiánya különösen fájó.

» Peacock   válasz erre
    2019-01-15 07:25:34

Mindenki Wlad technikai tudasat emlegeti!! Könyörgöm! palyafutasa alatt harom felütest lattam töle!! Hajolgatni?? Soha! Ütöerö az van de technikai tudas az nulla!!

» klausenburger   válasz erre
    2019-01-15 06:25:19

Wladimir Klitschko véleményem szerint maradjon szépen nyugdíjban, nekem nincs vele kapcsolatban semmilyen hiányérzetem, bár sokakkal ellentétben kedvelem-vagy talán éppen ezért nem várom vissza. Sajnálom, hogy az utolsó meccsére az elszántság mellé nem sikerült egy jó adag "gyilkos ösztönt" is elővarázsolnia, akkor bajnokként vonulhatott volna vissza,de ez a múlt. Az eltelt két évben gyorsabb, pontosabb biztosan nem lett, állra sem gyúrhatott. A jelenlegi menők üssék szépen egymást, álljanak ki a fiatalokkal és ennyi.

» pepegross   válasz erre
    2019-01-15 04:56:12

Ha Vitali fiatalabb lenne és ő térne vissza az még érdekes is lenne, egy jobb formában lévő Vitali simán verte volna a mai nehézsúlyt Joshuával együtt

» gigaboly   válasz erre
    2019-01-15 02:13:43

@La Cucaracha: Briggs ellen XD

» Moorer   válasz erre
    2019-01-14 22:16:16

@Moorer: Lewis ellen :D

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-01-14 22:14:30

@csiga: Lehet nem Whyte ellen de vissza fog térni.

» Moorer   válasz erre
    2019-01-14 21:32:06

Wladimir Klitschko tells @SInow that there is no truth to the rumors that he could end his nearly two-year retirement to face Dillian Whyte this spring. In a text message, Klitschko calls Whyte chatter "fake news."

59
14:29 - 14 янв. 2019 г.

    2019-01-14 21:28:29

@ogreface: Ez most telitalálat lett! :)

    2019-01-14 19:43:04

@ogreface: :))))

» Moorer   válasz erre
    2019-01-14 19:15:32

@Moorer: Abban biztos lehetsz!

Szerintem a szobájában van egy egyedi márványszobor: Hopkins, Haye, Pac és Bruce Lee egy viking pajzson a magasba emelik Furyt, akinek a kezében ott van Wlad feje, amire egy bohócsapka van szögezve. :)

» ogreface   válasz erre
    2019-01-14 19:09:21

@deontay: Az iramnak azért nem az indított ütések száma a legnagyobb fokmérője. A Wilder-Fury meccsen nagyon sokszor megálltak egymás előtt, sok idő eltelt úgy, hogy alig mozogtak, a Wlad-Fury-n folyamatosan oda-vissza mentek a ringben.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-01-14 19:06:36

@deontay: Elég sovány az is XD

» Moorer   válasz erre
    2019-01-14 18:59:39

Nagyon tisztelem Klitschkot, drukkolnék is neki ha visszatérne, de szerintem Whyte sok lenne neki. Túl sok a kihagyás, túl idös, míg Whyte a csúcson van, ésszel bunyózik és erös is.

» deontay   válasz erre
    2019-01-14 18:59:22

@ogreface: Vajon Sztregó most is ellenne szurkolna ?

» Moorer   válasz erre
    2019-01-14 18:57:33

@La Cucaracha: Rosszul látod. A Wilder vs Fury meccsen 757 indított ütés volt, a Klitschko vs Furyn pedig 602.

» deontay   válasz erre
    2019-01-14 18:56:57

Egyébként nem is értem, hogy mi lett itt az emberekkel, végre színes, izgalmas, lehengerlő a nehézsúly, erre visszavárják az Antikrisztust! :D

» ogreface   válasz erre
    2019-01-14 18:49:33

"Nem zörög a haraszt ha szél nem fújja!"

Lewis, Calzaghe, Hamed, Tszyu, Tyson, Bowe stb.

Náluk is teljes szélcsendben zörgött a haraszt. :)

» ogreface   válasz erre
    2019-01-14 18:48:04

Jó kis meccs lenne én megnézném és szerintem egy fél wembley is ha nem több. Ha ugy tolna mint Josi ellen akkor nyerne. De ha whyte is yner szerintem nagyon szoros jo meccs lenne belöle. Még parker ellen nézném meg őt. Azért egy whyte-wilderre is kiv lennék.

» Mr.boxer   válasz erre
    2019-01-14 18:43:32

@bees: Pont hogy Wilder ellenn lenne esélye Wladimirnak, Fury ellen biztos hogy kikapna és Joshuával sem bírna, még Wilder ellen a rutinja technikai fölénye elég lehetne.

» Moorer   válasz erre
    2019-01-14 18:19:49

@GaiusM: Az lehet (sőt, biztos), hogy Wilder gyorsabb volt, mint Wlad, csak éppen a technikai hiányosságokat nem lehet mindig az atletikus képességekkel kompenzálni. Ráadásul -ezt lehet rosszul látom- az iram is jóval szerényebb volt, ha az utolsó két menetet nem nézzük, mint a Wlad-Fury meccsen.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-01-14 18:05:47

Klicsko: "fake news az egész"

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-01-14 17:24:28

Egyértelmű, hogy ha igaz a hír, akkor a Joshua elleni visszavágó a cél. Fury ellen nem sok esélye van, Wilder meg ha betalál egyszer, akkor vége. Joshuát esetleg kipontozhatná, de kihozni nem fogják angol földön az tuti. Ha ilyen szándékai voltak, nem kellett volna várni 2 évet.

    2019-01-14 17:17:22

@emmendy8: Egyedül Furyval éri meg neki, Wilder kicsapná, Joshua meg már egyszer ki is ütötte.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2019-01-14 15:44:08

Joshua-tól és Fury-tól már kikapott, de Wildert lehet megverné.

» emmendy8   válasz erre
    2019-01-14 15:03:28

@La Cucaracha: A fene se tudja. Wilder szerintem gyorsabb, mint Wlad volt, és simán oktatta. Így is belenézett két pofonba. Érdekes kérdés, lehet, hogy megnézem mindkét meccset újra. :)

» GaiusM   válasz erre
    2019-01-14 15:00:15

Olvasgatom hogy majd menjen Fury vagy akárki ellen de neki még van egy meccse legalább addig Whyte ellen. Alapesetben nem adnék többet Whytenak 10 %-nál többet Wladimir ellen de a mostani Wladimir már pórul járhat ellenne.

» Moorer   válasz erre
    2019-01-14 14:10:49

Fury vs. Klitschko szintén hasonlóan végződne mint anno!
Klitschkonak szurkolnék, pedig tudom hogy simán ki lenne pontozva újra!
Hatalmas munka van Furyban, és nagyon bebizonyította azt, hogy helye van az első 3 nehézsúlyú között! Mentálisan nagyon erős, hihetetlenül laza, gyors, technikás, okosan bunyózik, a kondíciója kifogástalan!
Simán ki fogja pontozni az ukránt, de Wilder se lesz egyértelmű esélyes a visszavágón Fury ellen!

» Valero   válasz erre
    2019-01-14 13:53:51

@GaiusM: Én nem láttam jobbnak, szerintem nem volt olyan mozgékony, számomra nem tűnt olyan élesnek.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-01-14 13:43:03

@La Cucaracha: Ha Fury ellen menne, akkor nagyon csúnya vége lenne. Fury szerintem most jobb volt, mint Klicsko ellen úgy is, hogy tudjuk, honnan jött vissza.
Wladon pedig rakódott a rozsda, és már nagyon darabos volt. Arról nem is beszélve, hogy mentálisan kicsinálta Fury. Nem hiszem, hogy egy hasonlóhoz még egyszer a nevét akarná adni. :)

» GaiusM   válasz erre
    2019-01-14 12:35:39

@La Cucaracha: Én is Fury ellen nézném meg szívesen, és szerintem ez az a meccs, ami még motiválhatja Wladot, az ellene elszenvedett vereség úgy gondolom nagy tüske a szemében.

» rumble   válasz erre
    2019-01-14 12:34:51

Kérdés, hogy Whyte bevállalja-e egyáltalán. Ha győz, akkor egy "vénembert" győzött le, ha veszít, akkor off a kötelező kihívói pozíciójának.
Én biztos vagyok abban, hogy egyébként egészségesen él Wlad, és szerintem rendesen felkészülne, csak hát ugye 43 évesen már nem lesz olyan, mint 41 évesen, továbbá olyan sem lesz, mint 36 évesen.
Ha visszatér, én meg fogom nézni a meccsét, ezerszer több sportértéke lenne, mint Mayweather bohóckodásainak.
Fury ellen néznék meg egy visszavágót amúgy, csak ugye gyorsabb nem lett Wlad azóta...

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-01-14 12:27:27

Klitschko értelmes, megfontolt ember, ezért csodálkoznék, mert ennek a visszatérésnek nem igazán látom az értelmét. Joshua ellen volt értelme visszatérnie, ott volt reális esélye, amit majdnem sikerült is megragadnia, de mostanra ez az esély töredékére csökkent, ahogy Klitschko tovább öregedett, Joshua meg egyre tapasztaltabb lett, szóval egy ilyen visszavágóért nem hiszem, hogy érdemes visszatérnie. Az is nyilvánvaló, hogy nem a Whyte-meccs miatt tér vissza, de ez az út elsősorban Joshua felé vezet. Talán majd a Joshua-Fury-Wilder trióból kiemelkedő szuper-bajnokot akarja megcélozni, akinek a legyőzése karrierje csúcsát jelenthetné és boksztörténelmet írhatna vele.

» superman   válasz erre
    2019-01-14 12:17:46

Ha Klitschko meg tudja kozeliteni a Joshua elleni teljesitmenyet, akkor siman nyerne... ha nem, akkor azert gondban lehet mert Whyte eleg kemeny pali.

Nem tudom mennyire Wembley-be valo meccs lenne ez, azert nem lenne ez akkora szam szerintem, itt most Hearn kicsit tulbecsuli a meccs erteket.

» lennoxlewis   válasz erre
    2019-01-14 12:04:01

Nem zörög a haraszt ha szél nem fújja!
Klitschko vissza fog térni, és Whyt-ot el is fogja verni! Az angolról azért nem szabad túl sokat gondolni, annyira azért nem jó bunyós!

» Valero   válasz erre
    2019-01-14 11:05:21

@HunFighter: Alapvetően egyetértek, főleg mikor egy bunyós 5 év után jelenti be a visszatérést, de nehézsúlyban még inkább elmegy, főleg Wlad esetében, aki nem egy agyatlan hülye. Whyte ellen az ukránra tennék.

» emmendy8   válasz erre
    2019-01-14 10:58:53

@HunFighter: szerintem nem ter vissza

    2019-01-14 10:35:12

Én értem, hogy ki van testnevelésezve eléggé Wlad, de ne mááár... 40 fölött van már ő is, nem kell ezt erőltetni. Hobbinak tök jó, de a versenyzést már nem kéne erőltetni...

» HunFighter   válasz erre
    2019-01-14 10:22:07
Ugrás az oldal tetejére