×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Pénteken késő este Belfastban szállt harcba a betöltetlen középsúlyú 2018-12-07 23:39:20 https://www.profiboksz.hu/2018/12/07/cummings-kipontozta-berkit/

Cummings kipontozta Berkit

Pénteken késő este Belfastban szállt harcba a betöltetlen középsúlyú WBO-Europe címért a korábbi nagyváltósúlyú Magyar-bajnok ifj. Berki Ferenc, a veretlen budapesti öklöző ellenfele pedig az övet korábban már birtokló észak-ír Conrad Cummings volt. A találkozó során a 23 éves Berki ugyan kifejezetten bátor boksszal rukkolt ki, azonban a rutinosabb, többet ütő Cummings a 10 menetes csata nagy részében irányítani tudta a szorítóban zajló eseményeket. Az idő előtti lezárás egyik fél oldaláról sem lógott a levegőben, a befejező, 10. etapban viszont Berkire rászámolt a vezetőbíró egy fejre irányuló, több ütéses akciót követően. A mérkőzést végül a pontozók (köztük a magyar Enyedi Zoltán) döntötték el, akik egyhangúan, 95-94, 98-91, 99-90 arányban Cummingst látták jobbnak. A coalislandi bokszoló ezzel ismét begyűjtötte a címet, míg Berki profi karrierje első vereségét volt kénytelen elkönyvelni.

Videó: a mérkőzés felvétele
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Henry87: Ja, hogy van már külön sajtósuk? Ezek a Berkiék tényleg profik! :D

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-13 09:43:22

Most látom, hogy ez a boxing 24/7 Szabó Misi oldala, ő meg Berkiék stábtagja, szóval nem csodálom, hogy azon az oldalon mindenkit betámadnak, aki nem Berki mellett kommentel...

» Henry87   válasz erre
    2018-12-13 09:24:17

@emmendy8: Hát ahogy írtam; 2 menet alatt kizsigereli, vagy keresztre feszíti Fecót. Egyébként meg nem állt szépen helyt Fecó, alig ütött valamit, végig védekezett, túlélésre játszott. Akkor meg miről beszélünk?

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-13 06:40:35

@HunFighter: Megy a nyalizás ezerrel....

Berkit is agyba-főbe dicsérték, hogy milyen szépen helytállt egy volt Brit Nemzetközösségi meg Európa bajnok ellen, aki ráadásul nagyobb is súlyban...

Bokszoljon Anthony Fowlerrel, ő nem volt még semmilyen bajnok profiban, és nem nagyobb súlyban sem, bokszoljon vele, lássuk mi lesz. :D

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-12 21:20:58

@torontoisrac: Láttam azt az interjút nemrég... Ez hülye!

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-12 08:31:33

Perutek a nagy magyar "Buffer"1 bohóc, meg profi boxolo...😂😂😂ha a jobb kezemet hatra kotnek csak ballal leutnem ugy h 18 eve nem edzek...Egyszer 1 Feja gala utan azt mondta a senkiházi Méhész Danielrol akit a kislanyom agyonvagna hogy Kokos feelingje volt mert a Kokotol látott hasonló megoldasokat azelőtt!!!! Hogy a f...ba merte a Kokoval 1lapon említeni azt a bohóc Méhészt.....Na ilyen 1 senkiházi ez a Perutek!!!!

» torontoisrac   válasz erre
    2018-12-12 02:46:26

@emmendy8: Hát az én szememben nagyon sokat csökkent... Ha eddig becsültem és tiszteltem, mától kezdve innentől kezdve nem is tudok emberként tekinteni rá, felháborító az egész... És hidd el, ő teljesen meg van arról győződve, hogy neki teljes mértékben igaza van!

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-11 14:09:02

@HunFighter: Ennyit ér az ember....

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-11 13:40:35

@emmendy8: Ha még csak megmondóember lenne... De egyáltalán hogy engedheti meg magának, hogy ilyen stílussal beszéljen bárkivel is? Akárkivel? Mit képzel ez magáról?

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-11 13:36:21

@HunFighter: Szerintem onnan Peruteknek van a leggázabb stílusa, igazi megmondóember, azt hiszi mindent jobban tud másnál.

Szabó Mihály meg egy ilyet vállalt: "a Fecó ellenfele egy súlycsoportal feljebbről érkezett, korábbi Nemzetközösségi Britt bajnok, korábbi Európa bajnok!!"

Ez rendbe van, de pl Baranyi is volt Európa bajnok, semmit nem jelent :DD


"max annyi volt elég csúnyának nevezhető, hogy Fecóék bundázásra hajtottak."

Ez meg igaz, nem bundázásra hajtottak, még ha a magyar pontozó meg is próbálta, hanem ennyit ér a "jövőbeli világbajnok" egy gyengébb felhozó ellen. Súlycsoportkülönbséget hagyjuk, ha ugyanakkorák lettek volna akkor mondjuk elvisz pár menetet Berki is, nem oszt nem szoroz....

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-11 13:26:51

@Henry87: Nem normális! A srác még fel is ajánlotta, hogy menjen nyugodtan a budaörsi edzőtermükbe, tök mosolyogva - és egyébként tényleg nem volt agresszív a srác, max annyi volt elég csúnyának nevezhető, hogy Fecóék bundázásra hajtottak. Erre meg Perutek csak kiröhögte annak ellenére, hogy ő hívta ki a gyereket bunyózni. Valószínűleg nem gondolta komolyan a bunyót, de ez az egész akkor is nagyon gáz és számomra is elég undorító az egész... Na, hát talán ezért nem is beszélgetek nagyon bokszolókkal. A többinek még gázabb stílusa van....

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-11 13:06:35

@HunFighter: Beleolvastam. Gusztustalan amit Perutek előad ott. Ha ezeket a kommenteket meglátná, titeket is elmondana minden analfabéta verébnek, és megfenyegetne, hogy televerdesi a fejeteket, ahogyan ott tette, mikor vki kultúráltan leírta a véleményét a meccsről. Vicc ez a pali...

» Henry87   válasz erre
    2018-12-11 11:43:38

@bpjotruska: Hát nincs is vita. És érdekes, hogy ellenvélemény esetén pont ők azok, akik előszeretettel alkalmazzák az argumentum ad hominem érvelési hibát... Vicces... Illetve nem az!

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-10 20:50:24

@HunFighter: Ezert erdemes figyelni arra is, hogy kik mondjak, nem csak arra, hogy mit mondanak :-)
Nem akarok megserteni senkit, de aki szerint az a meccs dontetlenszagu volt, azzal nem erdemes bokszrol vitat nyitani.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-10 20:29:17

* a portál magyar - gondoltam, csak megemlítem a félreértések elkerülése érdekében :D

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-10 20:24:57

Van egy Boxing 24/7 facebookos portál... Ott azt írják, hogy nagyon szoros mérkőzés volt, érdemes a hozzászólásokat olvasni. Azt mondják, hogy ez döntetlen szagú volt és természetes, hogy ilyen esetben a hazainak adják oda a mérkőzést... Miért jó rózsaszín ködbe menekülni???

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-10 20:24:11

@torontoisrac: Egyetértek.

Arcoskodó bokszolók voltak/vannak/lesznek, attól függetlenül hogy milyen szinten vannak. Nyilván egy klasszisnak jobban elnézi az ember, mert ő legalább letett valamit, de azt mondom hogy csinálja Berki Jr, irritáló, de csinálja, ő viszi vásárra a bőrét......de azt hogy egy edző arcoskodik én nem tudom hova tenni. A Szellő-Tóth meccs előtt amit lenyomott facebookon, stb.... Abel Sanchez pl sokat bírálta Canelot a 2. meccs előtt, de ezt leginkább azért csinálta, hogy nyomást rakjon Canelora, hogy álljon bele a bunyóba. (ami be is jött, csak gondolom nem számítottak ilyen erős Canelora...) Na de ez inkább csak a stratégia része volt, viszont amit Berki lenyomott....

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-10 15:16:00

Többre vihetne a kis Berki csak az apja miatt mindenki elfordul tőlük!!! Nem bevonulni kell megtanulni meg a szünetben csinalni a "showt" hanem a 3 percben ütni kellene mert ezt utesre mérik. Az en időmben ez úgy hívták hogy: Alibi boksz!!! Megegyszer mondom h több van a sracban es jó kis bunyos , csak vissza kellene venni a nagy pofabol neki is meg a papanak is, mert néhány hónapja még az egész otthoni bunyost leszoltak elég csúnyán!!!!Mindezt úgy hogy a Harcsa Norbi, a Bacskai Balázs és a kanadai Daranyi Zsolti úgy elverne mint szodas a lovát, ezert is mondták vissza mind 3 meccset pedig a Felix fel ajanlotta nekik!!!!

» torontoisrac   válasz erre
    2018-12-09 22:53:22

@emmendy8: Kb max 2 menete volt a Dariusz Mihalczewskit verő Gonzinak Erdei ellen. Igen nagyon simán vert egy olyan embert, akit előtte csak Roy Jones vert meg, és elverte DM-t.

» kovban   válasz erre
    2018-12-09 21:19:17

@felix trinidad: Nem volt szuflája a gyereknek, úgy kezdett fáradni, hogy alig ütött. Hát nem tudom...

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-09 21:12:38

@felix trinidad: Azt mondta Tóth Tomi hogy anno mikor még Berki edzette, egy edzésen annyire hajtotta őt, hogy már gondolkozott Berki hogy mentőt kell hívni... Ez a jó erőnléti edzés? Széthajtani az embert? Mondjuk úgy hogy jobb mint a magyarországi átlag...

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-09 20:23:19

Ez Berki Ferenc erőnléti edzőnek jó másnak nem, nagyon nyomatni akarta ezt a trash talkitwde nem megy neki stílusosan, meg h Khant elkapnak, agyon verne a fiát...

» felix trinidad   válasz erre
    2018-12-09 19:19:30

@emmendy8: A Mehdi Sahnoune elleni meccs körül/után elköszönt az Unitól az addigi matchmaker(?), és megkezdődött a Teskohl gazdaságos korszak, ahol már a spórolásé volt a főszerep.

Erdei összesen 13 vb meccset vívott, az ellenfelei közül 3 egész jó volt(Gonzi, Sahnoune, Frago), 5-6 szódával elment, és 4 volt kifejezetten gyenge.

    2018-12-09 19:05:34

@HunFighter: Megnézem majd, csak sokat hallom, hogy az Universum mindig gyengébb ellenfeleket intézett neki, stb...

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-09 17:33:56

Ha az garancia lenne arra, hogy Fecó feltámadjon a meccset követően, akkor szerintem is jöhet :D

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-09 14:45:34

@VRRRT: :D

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-09 14:44:42

@emmendy8: Zsolt tükörsimán verte Gonzalezt, érdemes megnézni.

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-09 14:43:40

@kovban: Jaa, bocsi. Tiszta Erdei győzelem volt? Nem láttam a meccset...

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-09 13:55:07

@emmendy8: Na na, azért J.C. Gonzalez (R.I.P.) vb szintű ellenfél volt.

» kovban   válasz erre
    2018-12-09 13:02:56

@apple: Erdeit ne hagyd ki, ő se bokszolt világbajnoki szintű ellenféllel, most meg csődben a MÖSZ.

Akit nem érhet semmi vád az Papp Laci.

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-09 12:03:21

@VRRRT: Az még messze van, most inkább legyen bunyó Karácsonyig! :D

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-09 12:02:08

@HunFighter: Akkor Húsvétra pont jó lenne a meccs. :D

    2018-12-09 11:32:30

@stewe: Itt egyedül a Berki pénteki teljesítményéről beszéltem. Lehet “magyarkodni”, a tényen akkor sem változtat: gyenge produkció volt.

    2018-12-09 09:08:57

@emmendy8: Az első két menetet kéne túlélnie, utána sima ügy.. :D

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-09 08:06:32

@emmendy8: Aha, Fowler kb. keresztre feszítené jelenleg az első 2 menetben...

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-09 08:05:48

@apple: Akkor fikázzuk tovább.Ahogyan a Szellőt is az öregember ellen,a Barbárt is a Szellő meg a focista ellen,a Baranyit is a Yarde ellen ,a Harcsát, a Kokót is a Chakon ellen,Nagy Jani,.....

    2018-12-09 07:09:20

Ez a Cummings oldalnézetből kicsit hasonlít Harcsa Norbertre, vajon ellene mire menne Berki?

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-09 06:38:35

@fixpont: boksz foci oktatás társadalom mind messze van meg a középszinttől is.

» dondannyboy   válasz erre
    2018-12-08 22:05:38

@HunFighter: Én tudok egy jó nagyváltósúlyú brit bunyóst, az pont jó lenne Berkinek. A neve Anthony Fowler, nem egy tápos gyerek.

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-08 22:01:44

Inkabb bele kellene torodni a realitasokba, a magyar bunyo a vilag "c" vonalatol is messze van, ez nem egy sulycsoport ide vagy oda, ez olyan mintha masik sportag lenne amit a magyarok csinalnak, ez olyan mint a Barcelona meccs utan megnezni a Fradit. Ha maganak a sportnak a rajongoja vagy es a nemzeti bullshitet kihagyod az egyenletbol, akkor inkabb nem nezed meg. Se a Fradit se ezeket. Es miert is kellene, ma mar mindent el lehet erni, azt nezel amit akarsz, nem arrol van szo, mint amikor en gyerek voltam a 90es evekben, hogy alig jott par csatorna es mindennek orultem ami azokon ment.

Elkapjak Khant...nevetseges, ki a turo tud ilyet csak kigondolni is, ez olyan mint amikor felzarkoznak a berek Ausztriahoz par even belul, meg a focivalogatott majd kijut a VB-re. Ki a tokomet lehet meg hulyieni ebben az orszagban hasonlokkal?

» fixpont   válasz erre
    2018-12-08 21:45:06

@dondannyboy: Khan kb. 2 menet alatt agyon verné :D

» deontay   válasz erre
    2018-12-08 21:23:47

@dondannyboy: Khan akarja el kapni Berkit ! :)

» antonio   válasz erre
    2018-12-08 21:05:22

@Valero: Komoly stábbal talán még váltósúlyú is lehetne Berki. 175 cm magas, és nem tűnik olyan nagyon vastag csontozatú gyereknek. Jarrett Hurd boxrec szerint 185 cm. Charlo 180. Mungia 183. Mondjuk Canelo elvileg csak 173, de ő olyan alkat, kb mint egy tank. Berki szerintem nem olyan, ő max nagyváltó, de még váltó is lehetne.

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-08 21:01:58

@dondannyboy: Láttam, de az a baj hogy Khan se nagyváltósúlyú. :D

Akkor már inkább Jarrett Hurd.

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-08 20:55:21

berke ferenc a dinosportban azt nyilatkozta hogy pár éven belül elkapják amir khan-t.

» dondannyboy   válasz erre
    2018-12-08 20:36:39

@antonio: Azért nem minden áron. Egy súlycsoporttal feljebb bunyózik Cummings. Az elég jelentős erőbeli különbség alapból. Nagyváltósúlyban nem találtak senkit?

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-08 20:29:48

@HunFighter: " nem is értem, miért vállalták be ezt a mérkőzést."

Õ nincs abban a helyzetben hogy válogasson, másfelől meg nem egy elit ellenfelet kapott Berki meg kellett volna vernie ha tényleg mutatni akar vmit. És a pénz is kell nekik persze !

» antonio   válasz erre
    2018-12-08 20:25:44

@emmendy8: A britek között olyan C-kategóriás bunyós. Bacskai pedig egy nagyon jó képességű ökölvívó, azt nem tudom, hogy jó választás volt-e a részéről a Félix Promotion, bár ezt ő tudhatja a legjobban. Berkinek elvileg tükörsimán vernie kellett volna, ha valamit el akar érni, bár tény, hogy magasabb súlycsoportban van Cummings, mint Berki és fizikálisan is ég és föld a különbség - szval ez egy elég irreális párosítás volt, nem is értem, miért vállalták be ezt a mérkőzést. Sparring partnernek kiváló lett volna, szokta volna az erőt.

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-08 20:13:12

Az angol kommentátorból kiszaladt egy Jézusom! a 95:94 hallatán.

    2018-12-08 20:10:17

@stewe: Csak azért, mert magyar hazudjam azt, hogy milyen hatalmasat alakított tegnap? Nem! A tegnapi Berki kb. annyit dolgozott a 10 menet alatt, amit 2 menet alatt kellett volna.

    2018-12-08 20:04:17

@emmendy8: Cummings tényleg jól csengő név, meg a Conradban is van valami, de valószínű ő sem nagyon zárja le a karrierjét 10-15-nél kevesebb vereséggel, kivéve ha fiatalon visszavonul.

    2018-12-08 19:01:30

Még pár dolgot hozzáfűznék!
Berki nem ebbe a súlyba való, ez már most látszott! Jó húsban van a kis Berki, lehet belőle még faragni, mindezt úgy hogy az erő, és a dinamika, a gyorsaság megmaradjon!
Meg kell nézni a külföldi bunyósokat, akik mögé komolyan oda állnak, hogy elérjenek velük komolyabb szintre! Le vannak szálkásítva, v. akár szárítva, de a mérkőzés napjára regenerálódnak, és jelentős erőfölényben vannak az olyanokkal szemben mint most Berki, v. akár Szabó Zolinál is nagyon kiütközött az, hogy nem a saját súlyába vállaltak mérkőzést! Ha most ennek az angol csapatnak a tagjai lennének, biztosak lehetünk abban, hogy nem a most vállalt súlyban búnyóztatnák őket!
Egyszerűen lepattognak az ütéseik, nem tesznek kárt az ellenfélben, még a fedezéküket se tudják legtöbbször lebontani, de ez gyakran előforduló jelenség más bunyósaink esetében is! Legalább azokat a bunyósainkat akik mögött magyar szinten komoly menedzseri háttér van, azokat a srácokat igenis olyan súlyba kéne betenni, ahol reális esélyeik lehetnek győzelemre, és nincsenek fizikailag hátrányban! Személy szerint nagyon sajnálom hogy Szabó Zoli menedzselésébe nem állnak bele komolyabban, mert sokkal többre vihetné mint ahol most tart! Kivételesen ügyes, nagyon magabiztos, technikás, gyors, egészen elképesztően laza, jók a reflexei, jó a kondíciója, minden meg van benne hogy sokkal többre vihesse! Még nem lenne késő komolyabban mögé állni, és támogatni őt, biztos hogy nagyon szép eredményeket szállítana!

» Valero   válasz erre
    2018-12-08 19:00:00

@HunFighter: Olyan rossz ez a Cummings? Én azt hittem jó név, na mindegy.

Arra számítottam, hogy kiüti Berkit, akinek sok lesz a súlykülönbség. Mondjuk az én tippjeim ritkán jönnek be. Szavazáson is Fielding TKO/KO-ra raktam.

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-08 18:49:20

Persze örülök ha címeccshez jut egy honfi de nézni nem szeretem mert az esetek nagy része rövid ko vereség ! Berki közepes szintű ha kemény tud maradni akkor kaphat ilyen meccseket még bár valószínű mindet bukni fogja, de szerintem Nemesapáti alatti szinten van!

» antonio   válasz erre
    2018-12-08 18:14:32

@Ohioboksz: Mert az elmúlt néhány évben ,volt olyan bunyósunk,aki a teljesítményével érdemelt ki címmeccset?Ez menedzselés kérdése. De mondandómnak nem is ez volt a lényege.A magyar sajátosságra akartam rámutatni,miszerint sikk örülni honfitársunk bukásának.

    2018-12-08 17:37:13

@stewe: Igazabol a cimmeccet sem teljesitmenyevel erdemelte ki, az ellenfele sem nagy spiler, jol sem bunyozott, akkor megis mitöl ajuljon El barki???

» Ohioboksz   válasz erre
    2018-12-08 17:22:31

@Hapci07: Bacskai Cummingsot bármikor, bárhol el tudná intézni. Még a feltételezés is butaság, hogy bundázással tudná esetleg megoldani...

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-08 16:30:57

Azon Berki is, meg te is. :D

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-08 16:29:49

Bacskai sztem megoldaná ezt a Cummingsot.Félixes gálán biztosan:)

» Hapci07   válasz erre
    2018-12-08 15:43:48

@Phenomenal: Nem vonják le a tanulságot, a környezetük azt sugallja nekik, hogy mennyire szoros volt, sőt, még kárt is tudott tenni a gyerekben (ezt mondjuk az apuka nyilatkozta le). Úgy vannak vele, hogy ez az irány jó, sok mindenen kell változtatni, de ez jó irány... Nem értem, miért jó hülyíteni saját magát...

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-08 15:42:26

Ez annyira magyar.Kimegy hazánk fia külhonba.Megmérkőzik egy rangos címért,de alulmarad. Erre másnap zúdulnak a negatív kritikák.Szánalmasnak,elkeserítőnek nevezik.Emberek!Ez a fiú egy sportoló.Nem is akármilyen. De ami még ennél is fontosabb,magyar.Vagy ez is valami hungarikum?

    2018-12-08 15:38:26

@Peacock: azért tettem idézőjelbe a senkit, de nincs neve a sportban az biztos.

» ricfisher   válasz erre
    2018-12-08 15:26:43

Plusz pont Berkinek hogy szepen helytallt de miert nem utott? Azert amikor jott elore Cummings szepen bele tudott kontrazni, csak ritkan csinalta. Meg a kommentator is mondta hogy tobbet kene abbol.
Meg ugy alltalaban tobbet utni. Ha van kondi azzal nem a szunetben kell emberkedni, hanem a meccs alatt hasznalni.
Ezzel egyutt remelem levonjak a tanulsagokat. Lehet hogy lesz ez meg jobb is. Berki 23 eves es nem egy Nemesapati aki csak a kemeny fejebol el. Tetszik hogy harcolt vegig, csak e melle kene nemi strategia+ technikai csiszolas.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-12-08 15:03:00

@Peacock: Azért az igaz, hogy Cummings sem komoly tényező nemzetközi szinten.

Fecó végigbokszolta a 10 menetet- nem feküdni ment ki, ezért mindenképpen elismerés illeti, de - szerintem - a lehetőséget sem adta meg magának győzelemre. Egészen jól védekezett ugyan és ment is előre, viszont iszonyú kevés ütést indított. Egy olyan sráccal szemben maradt alul egyértelműen, aki maga is elég messze van az élvonaltól.

Én azt gondolom, hogy képességek terén nem volt lemaradásban és a fizikai hátrány sem volt ledolgozhatatlan. Itt lett volna reális esély a győzelemre.

» emgabor   válasz erre
    2018-12-08 14:32:32

...és a magyar bajnokot milyen simán verte.

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-08 14:21:10

Szerintem szánalmas volt. Vagy inkább elkeserítő. Egyetlenegy menetet sem adtam volna Berkinek. Nem értem mire alapoztak!? Az első három menetben Berki kb. 20 ütést indított, amiből 4 talált, de a későbbi menetekben sem volt aktívabb.
Szabó Zoli legalább próbálkozott, és szépen találgatott is, pedig az ő ellenfele is nagyobb volt nála.

    2018-12-08 13:57:43

szerintem inkább valószínű arról van szó, hogy szimpátia alapján pontozott, csak akinek ez a foglalkozása annak ezeket simán ki kellene tudni zárni. utolsó 8 menetet láttam, az alapján 1-et véleményesen oda lehetett volna adni neki, ha az első kettőt hozta akkor ez a legjobb esetben is 97-92 ha jól számolom. nagy "mákja" van Enyedinek az utolsó menetes leütéssel, mert ha ez nem UD, akkor azért jobban megmarad a szervezőkben, hogy (nem gondolom hogy szándékosan, de) "csalni" próbált, így meg 3:0-ás egyhangú döntéssel lett kihozva a győztes.

    2018-12-08 13:00:12

@ogreface: Vagy kezd beerni a MOSZ koltseges befektetese. A magyar birok mar nekunk pontoznak. Meg egy VB, es a kulfoldiek is nekunk fognak :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-08 12:48:32

@Romsy: Ezért is érthetetlen, de vicc helyett és mást mondanék. Gondolom a válasz is meglenne rá: "Én így láttam, szerintem objektív voltam és jogom van a véleményemhez, amit minden körülmények között fenntartok."

» ogreface   válasz erre
    2018-12-08 12:34:09

@ogreface: Van egy olyan erzesem, hogy Enyedit egyhamar nem fogjak hivni a britekhez pontozonak. Az, hogy a leutes nelkul dontetlen lett volna a meccs, nevetsegesen reszrehajlo pontozas. raadasul felesleges is volt ( mivel ugyis harom biro van ), csak magat jaratta le.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-08 12:29:18

@ogreface: az a vicc az egészben hogy semmire nem megy vele, mert tök mindegy mit pontoz, ha a másik két pontozó az alapján értékel, ami a ringben történik, ugyanúgy C.C. nyer.

    2018-12-08 12:04:09

Többen féltették Ferit a "hazapontozástól": Zoltan Enyedi 94-95 | Howard John Foster 91-98 | Stephane Nicolo 90-99. Na, szóval aki látta a meccset, az tudja, hogy miről van szó... :)

» ogreface   válasz erre
    2018-12-08 12:01:17

Közben ugyanezen a gálán SzabóZ már zsinórban a harmadik vereségét gyűjtötte be, ráadásul ezt három hónap alatt sikerült összehozni.

    2018-12-08 11:57:52

Taktikailag ez a meccs Berkiék szempontjából botrányos volt. Végig szemben maradt az északírrel szemben, aki rendre eltalálta, ha csak a kettősfedezékét, már akkor is. Ennyire passzív bunyóval nem is értem, hogy gondolták, hogy nyerni fognak.

» HunFighter   válasz erre
    2018-12-08 11:06:06

@Peacock: 16

» Peacock   válasz erre
    2018-12-08 10:19:30

@ricfisher: Hagyd már ezt a senkizést kérlek. Menj le inkább hobbi szinten bunyózni (sok zsák, ugrálókötél, kevés sparring fejvédőben 26 unciás kesztyűben értelmes, fokozatos, nem vadbarom ellenfelekkel) valahová és akkor alighanem elkezded majd tudni értékelni a sportteljesítményt a maga valójában.

» Peacock   válasz erre
    2018-12-08 10:19:16

értem én, hogy pénzből élünk, de minek kell egy számmal nagyobb emberrel menni? Ebben a súlyban már az a pár kg is számít, elég megnézni a korábbi meccseik mérlegelését. Valahogyan úgy is érzem, hogy máshol megtanultak tudatosan súlyt hozni, minket magyarokat meg kizártak ebből a tudományból. A másik pedig, hogy nem elég egy fegyvert használni, nagyon a bal horogra és a kombináció nélküli balegyenesre volt kihegyezve Berki, ez abszolút kiszámíthatóvá tette a bunyóját.

» saabo89   válasz erre
    2018-12-08 08:05:43

@ricfisher: ki kellett volna menned a magyar amatőr bajnokság selejtezőmeccseire, láthattad volna hogy miért. azt a sok ügyetlen -néha már nevetséges- boxolót akik "küzdöttek" a bajnoki címért. szánalmas az utánpótlás. és aztán ezekből építkezik a profi. egy a lényeg minden az alapoknál dől el. ha nincs megfelelő alap lerakva, akkor olyan is lesz a végeredmény.

» boxfan11   válasz erre
    2018-12-08 06:09:41

Cummings nagyobb, erősebb, de ami döntő volt az az, hogy többet ütött, pontosabb volt, többet is talált, és jóval mozgékonyabb volt Berkinél!
Voltak szép találatai Berkinek, becsülettel végig bunyózta a meccset, de érezhetően inkább nagyváltóban fog jobban érvényesülni az ereje, a fizikuma, de ennél ott is többet kéne ütni, és mozogni.
Ettől függetlenül Gratulálok neki, és bízok a még jobb folytatásban!

» Valero   válasz erre
    2018-12-08 00:27:18

az a baj, hogy még ez a Cummings is egy "senki". elszomorító, hogy az egyik legjobb bunyósunknak csak egy helytállásra futja ellene.

» ricfisher   válasz erre
    2018-12-08 00:01:05

Sajnos a mai meccsen egyertelmuen a minimum egy számmal nagyobb Cunnings volt a jobb. Berki tisztessegesen de helyt állt, de max 2 menetet vitt el a 10-bol.

    2018-12-07 23:49:14

Enyedi meg ki akarta hozni legalább döntetlenre, ha nincs a végén a leütés? ennyire nem lehet benézni.

tisztán látszott, hogy kb 4 menetre van meg a kondi, de az agyonfikázott Nemesapáti is legalább ennyire helytállt Feigenbutz ellen, szóval van még min dolgozni.

    2018-12-07 23:47:19
Ugrás az oldal tetejére