×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_poszter/MayweatherTensin1.jpg December 31-én, Japánban harcol legközelebb a 41 éves ökölvívó 2018-11-05 12:24:11 https://www.profiboksz.hu/2018/11/05/mayweather-japanban-ter-vissza-de-meg-nem-tudja-miben/

Mayweather Japánban tér vissza, de még nem tudja, miben

December 31-én, Japánban harcol legközelebb a 41 éves ökölvívó legenda, Floyd Mayweather Jr. A megfogalmazás szándékos, hiszen egyelőre bizonytalan, hogy a veretlen amerikai bunyós milyen szabályok között vállalja a találkozót leendő ellenfelével, az MMA és kick-boksz sztár Tenshin Nasukawával. A találkozó egyébként a japán MMA promóciós cég, a RIZIN, illetve a korábban 5 súlycsoportban világelső ökölvívó vállalkozása, a Mayweather Promotions üzleti együttműködését koronázza meg. A két bunyós között 21 év különbség van, hiszen a hazájában hihetetlenül népszerű Nasukawa csak 20 esztendős, és eleddig – Mayweatherhöz hasonlóan – veretlen mérleggel rendelkezik. Remélhetőleg hamarosan az is kiderül, hogy a japán harcos használhatja-e a lábát a szilveszteri összecsapáson, vagy Mayweather nem kockáztat és ökölvívó szabályrendszerben vívják majd meg a mérkőzést.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

May már be is jelentette hogy nem lesz meccs. Lehet elolvasta a hozzászolasokat itt nálunk :)

» Barbados Demon   válasz erre
    2018-11-08 07:23:34

@Subi: Mindezt úgy írom, hogy pl. a Mayweather vs. Mekk Eleket felvételről néztem, pontosabban tekertem át. Kb. annyira érdekelt, mint egy jóféle Ottke meccs.

    2018-11-07 09:20:28

@ogreface: Azt hiszem leirtad a problema gyokeret. Illetve a gyokerekrol irtal. :-) az a tendencia hogy ide mar tobb hozzaszolas erkezett mint mondjuk a hetvegi Berchelt-Roman meccsre ami ha sportszakmailag nem is volt annyira meghatarozo, de egy nagyon jo kis kozonsegszorakoztato meccs volt.
Amig mindegy mi tortenik a ringben csak hype legyen, addig egy Mayweather vs Peppa pig meccsre is kivancsibb lesz a "kedves" kozonseg. Es az a felelmetes hogy ez lesz a mervado hogy alazzuk meg a masikat mindegy mi az ara. Mert ez az ami nezettseget hoz. Ez nem Flloydot minositi hanem azt a,kozonseget aki erre vevo.
Igen lehet hogy valamilyen szinten kondicionalt az atlagember is,de van valasztas. En nem neztem meg a McGregor meccset,de meg a,felvezeteseket is szandekosan ignoraltam.(most majd kapom hogy nagykepu meg sznob meg kamuzok :-) - "Hogyhogy nem lattam az evszazad meccset?") Hoztam egy dontest hogy nem veszem ki a reszem ebbol mert szamomra nem tartalmaz erteket. Ennyi.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-11-07 06:44:21

@Hatton: Mert milyen lesz a világ, ha terítékre kerül, hogy Superman vagy Hulk az erősebb? Õszintén nem tudom.

De azt tudom, hogyha egy ember neve kisbetűvel kerül leírásra - akár leszarásból, akár tudatlanságból, akár műveletlenségből, akár tiszteletlenségből, akár csak a nevelésből adódóan - attól egy kicsit rosszabb lesz.

    2018-11-06 23:02:24

Nevetséges az egész!
Ha valaki boksz rekordot akar döntögetni, akkor azt profi bokszoló ellen kéne, ahogy a Nurmagomedovos témában írtam, szívesebben nézném meg Alvarez vagy Crawford ellen, de megkockáztatom, hogy egy Lomachenko meccsnek is több értelme lenne, mint az ilyen bohózatoknak.
Nem baj majd a sok baromarcú osztogatja facebookon, hogy mekkora meccs lesz és dől a lé, az a maroknyi sportszerető ember, aki meg napi szinten olvas/néz/elemez meccseket meg úgy is le van szarva... szomorú :(

» Miskolci   válasz erre
    2018-11-06 18:50:11

@Hatton: Azért ez a trend itt is pontosan követhető, vannak többen is, akik jobban várják egy egy mérkőzés promójait, mint magát a küzdelmet, mert az a klassz, aki az ellenfelét minél jobban és ötletesebben tudjak megalázni és ehhez gátlástalanul felhasználja a másik családját, származását, vallását, magánéletét stb. Lehet ezt magyarázni, hogy ez csak reklám, csak színészkedés, de azért lenni kéne egy határnak, de akik ebben igazi gigasztárok azoknak már ilyen nincs, mint a tiszteletnek a morzsája se és ezt teszik követendő példának. Azért az már nonszensz, hogy egy tehetséges sportoló azért nem kap pénzes meccseket, mert hiába jó és szórakoztató a ringben, de egyébként olyan "savanyú és szürke", mert senkit sem szólít fel arra, hogy az csináljon magának kistestvért és ebbe mondjuk vonja be egy kutyáját is, amíg ő porig égeti a házát, miközben a többi rokona, gyerekei és barátai benne tartózkodnak.

» ogreface   válasz erre
    2018-11-06 17:19:10

@Hatton: "nem miattunk van az igény megszerkesztése és annak kielégítése, hanem ellenünk."
Azért ez konkrétan nem ellenünk van, hanem bizonyos emberek érdekeit szolgálja, akiknek teljesen mindegy, hogy "nekünk" ez jó vagy rossz. Sőt, az az érdekük, hogy legalábbis a világ ezen részén, az emberek inkább azt gondolják, hogy a dolgok így jók, ahogy most mennek.

» superman   válasz erre
    2018-11-06 15:27:49

@ogreface: nem értettél meg...
igen, igazad van, már van rá igény...
de
ez az igény nem az emberek igénye volt még az igény érzése előtt...egy idő után igény lesz arra is, hogy azt nézzük hogy mennyi sz@rt tud megenni valaki egy perc alatt...egyelőre erre még nincs igény, de ha a média rávilágít, hogy ez mennyire fontos, akkor azzá válik. nem miattunk van az igény megszerkesztése és annak kielégítése, hanem ellenünk. az emberiség összértelme úgy zuhan, hogy az elképesztő. a technika ebben nagy "segítség".
szóval, ha régebben is ennyire hülyék lettek volna az emberek, mint ma, akkor Ali csinált volna 100 pankrációt...de csinált volna foreman is vagy bárki...de mégis akkor az csak egy bemelegítés volt...ma meg már igény szinten van.
én csak azt mondom, hogy ez nem véletlen folyamat és ez ellen lehet tenni...gondolkodni kell, rákérdezni magunkban dolgokra

» Hatton   válasz erre
    2018-11-06 15:08:02

@ogreface: Persze, van vevő a való világra is. Na, igényességben ez is itt lesz. :)

» szabolcska   válasz erre
    2018-11-06 15:05:10

@Hatton: Tévedsz, már van rá igény, különben minek csinálnák! Lehet ezt cifrázni, de amíg ebből súlyos milliókat lehet keresni, addig kit érdekel a reklamáló kisebbség véleménye?

» ogreface   válasz erre
    2018-11-06 12:58:23

@superman: elfelejtettem befejezni: pl. az ember is így, vagyis több hasonló folyamat - drasztikus földtörténeti eseményeket követő kihalási hullám - következtében alakulhatott ki.

» superman   válasz erre
    2018-11-06 10:53:53

@Jersey Joe: "menj már ezzel a nihilista hozzászólással a fenébe, de komolyan
Tegnap jött ki egy nemzetközi jelentés, miszerint ettől az idióta kapitalizmustól és fogyasztói kultúrától a földünk durván végveszélybe került, a halak 90%-nak gyomrában műanyag van, az állatvilág 60%-a kihalt alig 40 év alatt"
A Föld miatt ne aggódj, egyáltalán nincs végveszélyben, sőt a földi élet sem, ennél jóval drasztikusabb események után is képes regenerálódni (pl. az ember is így. Az emberi tevékenység csak az érzékenyebb fajokat érintheti (pl. saját magát).

» superman   válasz erre
    2018-11-06 10:49:01

@LacKO: Vagy harcoljanak Teletabbi jelmezben!

» szabolcska   válasz erre
    2018-11-06 08:28:30

Hamarosan megjelenik May új könyve "A kapzsiság hatása a karrierre" címmel, amit Money Monkey álnéven dedikál. A különlegessége az lesz, hogy folyamatosan íródik.. :)

» szabolcska   válasz erre
    2018-11-06 08:24:16

" japán harcos használhatja-e a lábát"

Mondjuk az emelné a meccs fényét, ha kerekes székben küzdene.. :)

    2018-11-06 07:56:14

@Sarkozi Robert: Nem is azokat programozzák...a 99% viszont vevő bármire sajnos

» Hatton   válasz erre
    2018-11-06 00:52:03

@Hatton: ez sajnos ott dől meg hogy nem mindenki vevő a hulyesegre.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-11-06 00:04:37

@ogreface: Az igény az nem "van", hanem teremtik. Nem a hülyék néznek hülyeséget, hanem a hülyeséggel csinálnak hülyéket, akik utána igénynek érzik a hülyeséget és megy a totál széthullás

» Hatton   válasz erre
    2018-11-05 22:08:07

@pressurefighter0088: Az nem sok izgalmat tartogatna.:-)
Bar az tuti hogy a habtestuk szepen lengedezne a lassitasokban.:-)

» Phenomenal   válasz erre
    2018-11-05 21:30:37

Akik ezeket szervezik, azok nem hülyék, tudják nagyon jól, ebből dől a pénz, hogy ma erre van igény, meg a "valóvilágra"...

» ogreface   válasz erre
    2018-11-05 19:55:14

@Phenomenal: Én egy 400 métert.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-05 19:19:39

@bpjotruska: Szerintem Seagal mar max Millerel van egy sulycsoportban. :-) egy zabaversenyt neznek meg kettejuk kozott.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-11-05 18:35:07

min csodalkoztok Azok utan hogy a KSI vs Paul Logan bokszmeccs PPV attrakcio volt?!

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-11-05 18:31:29

Oriasi!
Ugy hallottam jovo heten bejelentik az Anthony Joshua vs Steven Seagal meccset is, kotelhuzasban vagy szumo szabalyrendszerben.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-11-05 18:06:38

Na itt van a várva várt hír is amit reggel kérdeztem😀..
Jézusom emberek,most csak szerintem ez a legalja a dolgoknak, vagy van így ezzel más is..
Hozzá teszem Tenshin Hanról meg nem hallotam soha,de ahogy írjátok hogy mennyivel kisseb és még csak 20 éves..
És még itt fikázzák Pacet,canelót,wildert, meg a többieket hogy mekkora gizdák..
Csak az a qrva gáz hogy ilyen bohóc meccsekkel is degeszre keresi magát,a sok agymosott meg előfizet,meg nézi a meccseit..
Hát itt tart a világ..sajnos...

» Ginko86   válasz erre
    2018-11-05 17:49:40

@GGG: menj már ezzel a nihilista hozzászólással a fenébe, de komolyan
Tegnap jött ki egy nemzetközi jelentés, miszerint ettől az idióta kapitalizmustól és fogyasztói kultúrától a földünk durván végveszélybe került, a halak 90%-nak gyomrában műanyag van, az állatvilág 60%-a kihalt alig 40 év alatt, gec, erre meg itt ilyen egysejtű idióták nyomják a lájkokat és a pénzt ilyen népbutító baromságokba.
Mayweather-félék a legkártékonyabb élősködők közé tartoznak a földön, hiába mozog el minden ütés elől.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-11-05 17:42:22

ennyire fogy a pénz vagy minek ez neki? ez a meccs max akkor lenne érdekes ha a japán véletlenül lefejelné a vitaminost..

» gigaboly   válasz erre
    2018-11-05 17:42:00

@Hatton: Ebben igazad van. De ha ettől jól érzik magukat, szórakoztatja őket vagy csak szeretnek teóriákat gyártani, akkor miért ne? Amúgy meg ez a fejtegetés a semmiről számomra kifejezetten szórakoztató. Néha képzelődhet az ember, szerintem semmi baj nincs ezzel :)

    2018-11-05 15:43:12

megint el kezdtétek elemezni a semmit:(
vajon a ping pong ász tenisz szabályrendszerben földre tudná e vinni psota irént?
ti alakítjátok ilyenné a világot.

» Hatton   válasz erre
    2018-11-05 14:46:26

@tomba: Mondjuk, ha Saenchai és McGregor meccselne, egy percig sem gondolkodnék, kire tegyem a pénzem. Nem hiszem, hogy lekerülnének a földre, de azért Saenchai GSP-vel edzett egy darabig, hogy oda-vissza tanítsák egymást. Elvileg Buakaw és Saenchai is tanul BJJ-t, aztán a fene tudja, lesz-e valaha MMA meccsük. De nem a nulláról indulnak ott sem ;)
(nem tudom, mennyi Saenchai meccset láttál, de nem a combrúgásokkal operál első sorban, olyan, mint RJJ volt bokszban kb, egy más szint).
Általánosságban teljesen igazat adok neked, de Saenchai nem egy átlag thai bunyós.

» bandi78   válasz erre
    2018-11-05 14:42:11

@bandi78: azt azért tegyük hozzá, hogy az a lehetőség, hogy megfogjanak, földre vigyenek, és ott földharcban fejezzék be a meccset, ahogy az ökölkvívó, úgy a thaiboksz rúgások alkalmazhatóságát is erősen korlátozza. nem véletlen az mma állóharcában egy-egy ütés vagy rúgás dönt, a combrúgás meg egy felkészült ember ellen nem befejező technika.

egyszerűen túl kockázatos fogás távolságban maradni egy sorozatütés, vagy egy pár combrúgás kedvéért.

    2018-11-05 14:13:11

Nem zárnám ki hogy May cipőben és sípcsontvédőben nyomja majd, a srác pedig rúghat de térdelés, könyöklés, fejre rúgás és persze a földrevitel tiltott.
Amúgy a srácnak is 4 MMA meccse volt cakk pakk ahogy nézem. Viszont vert meg kick-boxban ex-vb bokszolót.

» Peacock   válasz erre
    2018-11-05 14:03:17

@pressurefighter0088: Off: A thaibox királya szerintem Saenchai :)
De Buakaw is ott van a szeren.
Saenchai pl McGregor rúgásaitól sem volt elájulva. Egyáltalán nem. :)

https://www.youtube.com/watch?...

» bandi78   válasz erre
    2018-11-05 14:02:23

Pac meccs előtt nemhinném hogy sokat kockáztatna May simán kipontozza ezt a srácot, mindketten jó pénzt keresnek ezzel és nem is kockáztatnak.

» mikike1   válasz erre
    2018-11-05 13:55:17

6 menet box lesz :D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-11-05 13:37:17

@pressurefighter0088: Valóban voltak bokszolók akik értek el sikereket más szabályrendszerben, de nagy kockázatot vállaltak amit Mayweather nem fog. Túl nagy az egója, hogy ekkora kockázatot vállaljon.

Egyébként sejtem mi lesz a megoldás. Kick-boksz szabályrendszerben rendezik a mecset, csak annyi kikötéssel, hogy rúgni nem lehet. :)

» Dr Evil   válasz erre
    2018-11-05 13:19:31

@zolimt: Szerintem is ez lesz, mert Tenshin ráadásul egy ügyes, kreatív kickbokszos...

    2018-11-05 13:18:25

Vagy úgy kéne hogy Nasukawa csak üthet és kizárólag jabet, Mayweather meg csak rúghat.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-05 13:15:17

@Sarkozi Robert: Hát nemtudom, mma-ban kb fél perc alatt veszítene egy bokszoló normál esetben, de pl K1-ben volt hogy kiégett bokszoló jó eredményeket ért el. A thai box királyát, Buakawot is legyőzte egyszer valaki, aki alig rúgott, szinte csak ütött. May ha lehetne cipőben (persze úgy hogy nem rúghat) akkor leet el tudna szaladgálni, és a megfelelő pillanatban meg bevinni ütéseket. Vagy ki tudja, lehet hogy a srác lerúgná a fejét fél perc alatt.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-05 13:11:02

@pressurefighter0088: Az a baj hogy a shoulder rolljaval eggyut rugna le a srac, ugyhogy szerintem ebben a formaban May nem vallalja majd...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-11-05 13:03:11

@greg: Már az elég lenne,ha 2-3 alkalommal sípcsonttal blokkolna a japán srác. Onnantól kezdve se rúgás, se rohangálás sem lenne... :)

Tuti boksz lesz, Mayt kicsinálná lábon egy kickboxos...

» zolimt   válasz erre
    2018-11-05 13:03:10

durva lenne, ha a japán harcos nem használhatná a lábát, azért egy helyben egy mayweather ellen túl nagy hátrány (oké oké, csak magas labda)

    2018-11-05 13:02:16

Abszolut szánalmas. Nézzetek képeket a két emberrol egymas mellett. A kickboxos srás 125 fontban versenyez....

» THE LION   válasz erre
    2018-11-05 12:52:12

@Snake: "Nem szeretitek a kabarét? :)"

Például a Sas kabarét kifejezetten utálom, de ez még annál is szánalmasabb lesz...

» ogreface   válasz erre
    2018-11-05 12:51:45

@pressurefighter0088: Az is lehet, hogy Mayweather rúghat majd, de a japán srác nem :-).

    2018-11-05 12:46:26

Szerintem kick-boksz szabályrendszerben nem lesz kabaré Maynek, nagyon nem. Hiába kisebb nála a srác, baromira ügyes, ott nem adok sok sanszot Maynek, nem is nagyon értem a döntését. Bokszban - ha az lesz - meg tényleg csak pénzért bohóckodnak egyet, de a Rizinben ez is elfér....

    2018-11-05 12:37:56

Végül is szilvester este lesz, nem? Nem szeretitek a kabarét? :)

    2018-11-05 12:31:12

"Remélhetőleg hamarosan az is kiderül, hogy a japán harcos használhatja-e a lábát a szilveszteri összecsapáson" Remélem igen, akkor lehet még izgalmas is a meccs.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-05 12:26:21
Ugrás az oldal tetejére