×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Robert Easter legyőzése után immár az IBF és a WBC könnyűsúlyú 2018-08-01 11:15:54 https://www.profiboksz.hu/2018/08/01/az-ibf-garcianak-sem-kegyelmez/

Az IBF Garciának sem kegyelmez

Robert Easter legyőzése után immár az IBF és a WBC könnyűsúlyú bajnokának is mondhatja magát a veretlen Mikey Garcia. Az IBF közlése szerint azonban Garciának nincs választása, ha szeretné megtartani újdonsült piros övét, és legközelebb kötelező kihívójával, Richard Commey-val kellene bokszolnia, hiszen a szervezet azzal a feltétellel adott lehetőséget a címegyesítésre, hogy utána a győztes egyből teljesíti kötelességét. A címvédő és Commey csapatának egyébként augusztus 30-ig kellene megegyezésre jutnia egymással, azonban Garcia ambiciózusságát és terveit ismerve a 31 éves ghánai bunyósnak nem igazán kell elkezdeni az oxnardi bunyós mérkőzéseit nézegetni, hacsak nem tanulási céllal. Ahogy mindenki számára ismert, Mikey Garcia jelenleg azt tervezi, hogy felugrik váltósúlyba és kihívja az IBF ottani bajnokát, a hozzá hasonlóan igen pallérozott technikával (de 147 fontban tekintélyes ütőerővel is) megáldott Errol Spence Jr.-t. Ezt az elhatározást nagyon sokan őrültségnek tartják egyébként, köztük a legendás Shane Mosley is: „Talán úgy látja, hogy Spence hozzá képest még nem elég tapasztalt és nem tud annyit a bunyóról, de azt is meg kellene értenie, hogy ő viszont kisebb, jóval kisebb mint Spence. Lehet, hogy vannak neki kisebb hibái, de azzal sem tudja majd ellensúlyozni a méretkülönbséget, ha ezeket kihasználja. Egyébként pedig Spence is irtó gyors, nagyon erős, és elég sokszor kesztyűzött például Floyd Mayweatherrel, szóval tudja, mitől döglik a légy. Ez, hogy Mikey vele akar bokszolni, kétségkívül bátorságra vall, de szerintem emellett hatalmas ostobaság is.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@pepegross: Ezekkel a számokkal mit akasrz bizonyítani? Hogy Tyson pocsék bunyós volt? :D

    2018-08-06 20:36:20

@szaki: A számmániám miatt ránéztem. Tysonnak nem volt a boxrec szerint 30 kg-mal súlyosabb ellenfele,sőt 20 kilóval nehezebb sem. A legnagyobb kb. 15 kg különbség Sammy Scaff, Danny Williams és Kevin McBride esetében volt....
Az általad említett paramétereknek (200-210 cm, 120-130 kg)megfelelő ökölvívó is Tyson. Tyson, a Fury.

» pepegross   válasz erre
    2018-08-03 07:53:50

@szaki: Garciát megnézném Linares ellen, akit nem tartottam képesnek arra hogy megizzassza Lomát aztán mégis ez történt. Szóval lennének azért még Lomán kívül lehetőségek könnyűben neki.

» nagygeza   válasz erre
    2018-08-02 21:42:48

@fixpont: Pontosan, ugyan olyan hülyeség lenne mint Brooknak menni Golovkin ellen.

    2018-08-02 21:28:37

@Ohioboksz: ha valóban érdekel rámész az oldalra és kiguberálod őket. nem vagyok lexikon hogy kívülről tudjam tyson minden ellenfelének a súlyát. de ha valóban ennyire frusztrál a dolog akkor tessék ne légy lusta és nézd meg:
http://boxrec.com/en/boxer/474


de ember, milyen bizonyíték kell? tysonról soha az életben nem hallottál? tudod ő e nehézsúlyú boxoló aki szarrá verte az ellenfeleit. mérettől függetlenül. :D
de ha kell még infó csak szólj és segítek:D

    2018-08-02 15:15:52

A te blöd kijelentesedre en keressek nemletezö bizonyitekot??? Ha allitassz valami, tamaszd ala magad, ne masokat tornassztass a hülyesegeddel. Vagy egyszerübb lenne azt mondanod,bocs tuloztam.

» Ohioboksz   válasz erre
    2018-08-02 13:40:38

@Ohioboksz: pillants rá a boxrecen és meglátod.

    2018-08-02 12:54:14

@szaki: Sorold mar fel a Tysonnal 20-30 kiloval nehezebb, ES boxolni is tudo ellenfeleket, akiket lecsavart. Bar felesleges, aki tudott boxolni es nem teli gatyaval allt ki, az azonos sulyban is megverte (lasd Holy).

» Ohioboksz   válasz erre
    2018-08-02 12:19:29

@fixpont: na eddig szórtad gondolatokat a nehézsúlyról meg minden másról most meg hirtelen rájöttél hogy ezek off témák? hogy van ez?

    2018-08-02 12:00:49

@szaki: Tysont bearazta az elet, nem kell rola mar elmelkedni, de nem is o a tema, hanem Garica, es az o dontesenek a helyes vagy helytelen mivolta.

» fixpont   válasz erre
    2018-08-02 11:53:39

Crawford neve be van csillagozva boxrecen, de ki az ellenfél? Nem tudja valaki?

    2018-08-02 11:14:13

@fixpont: akkor tysont hova teszed? 20, 30 kilóval és 10-30cm-rek voltak erősebbek az ellenfelek. és csavarta őket. ennyit a fizikai és magassági előnyről.

    2018-08-02 10:53:40

@szaki: gyengebb alatt gyengebb kepessegut ertettem, nem fizikailag gyengebbet

» fixpont   válasz erre
    2018-08-02 10:06:58

@szaki: A versenysulyod nem az amit bevallalsz, hanem az, ahol optimalis teljesitmenyt vagy kepes nyujtani. Garica 135-ben ami a versenysulya megverte Eastert aki joval magasabb volt, igy o klasszis. De nem fogja megverni a legalabb olyan jo, magasabb, erosebb, gyorsabb es ~15 font elonyben levo Spencet, ahogy Usyk sem fogja AJ-t mert ez lehetetlen, ezt nincs aki athidalja. Khant kisvaltoban is kicsaptak, ezert volt total ertelmetlen kozepben bohockodnia.

» fixpont   válasz erre
    2018-08-02 10:06:03

@fixpont: gyengébb bunyósok alaltt kit értesz? mert tysonnak csak és kizárólag nagyobb darab ellenfelai voltak akiket megoldott. és most ne a douglas meccset vagy az utána következőket vedd alapul.

ha loma nem tud a versenysúlyában (abban amit bevállal) magasabb bunyóst megverni, akkor olyan mint khan. ő egy bizonyos szinten jó, de az igazi megmérettetés az amikor olyan ellen bunyózol aki más mint amit eddig megszoktál és vered az ellenfelet.

    2018-08-02 09:57:49

@szaki: Gyengebb bunyosok ellen. A jok ellen meg mar nem tudta. Garcia is lecsavarna olyan kepessegu ellenfeleket 147-ben mint amik Tysonnak voltak, sot, meg igy is legyozne a 90%-at a 147-et, csak epp Spence ellen semmi eselye. Ez kulonosen latszott a legutobbi meccsein Broner, Lipinets, Easter, jobb volt naluk, de a KOtol messze volt, 147-ben meg messzebb lenne es talalkozna a messze legnagyobb utovel. Semmi eselye. Es azert sajnalom, mert az egyik kedvencem aki tok feleslegesen vereti el magat. Nem attol lesz valaki zseni, hogy irrealis kockazatot vallal. Attol hulye lesz. Nem zseni.

» fixpont   válasz erre
    2018-08-02 08:43:11

@Totti: loma valóban nem rossz, de ha nem tud megbírkózni a magassági körülménnyel akkor nem zseni. nézd meg tysont, mindegyik ellenfele magasabb volt és mit csinált velük? lecsavarta, tehát ő valóban zseni volt, mert letudta küzdeni azt amit mások nem.

    2018-08-02 08:10:54

@leibigabi: "Tommy Hearns aki, a középsúlyból fellépve az első félnehéz
meccsén nyerte el kiütéssel a félnehézsúlyú koronát :) (Tudom, ő meg rohadt magas volt és hosszú karú :) (aztán a következő meccsére visszatért középbe, hogy ott is világbajnok legyen)"
Nem csak hogy rohadt magas volt és hosszú karú (és rohadt nagyot is ütött), de Õ volt Tommy Hearns :) Persze, meg lehet próbálni hasonló dolgokat, de az sem véletlen, hogy ezeket a 80-as években csúcson volt ökölvívókat ma, bő 30 év után is emlegetjük (igaz pl. középsúlyban pont akadtak hasonló klasszisok, akik szintén súlycsoportokon átívelő karriert futottak be...)

» superman   válasz erre
    2018-08-01 21:02:17

@leibigabi: öregszik na:-)

» siposattila   válasz erre
    2018-08-01 18:41:14

@siposattila: "Tyson 179cm."

Töpörödik. Sok helyen már csak 178 :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-08-01 18:29:06

@szaki: Tyson 179cm.

» siposattila   válasz erre
    2018-08-01 18:14:06

Vagy nivosabb parositasra-cimegyesitesre van kilatas akkor is ragaszkodni kell a szabalyokhoz? (GGG-Alvarez 2...?) Lehetnenek ugy kovetkezetesek hogy a jozan esz hatarain belul. Ha az elvekrol beszelunk akkor itt az okolvivas mint sport ertekeinek a megorzese es nepszerusitese lenne a cel+szakmai szinvonal. Garcia -Commey nem hinnem hogy barmilyen szakmai vagy nepszerusegi elorelepes lenne.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-08-01 16:46:33

@fixpont: Okes ezt alairom. Ha mar szervezet es komolyan veszi magat akkor okes. De komolyan hallottatok balamit eddig Commeyrol? Hogyan lett kotelezo kihivo? Es ha setleg egy szakmailag jobb

» Phenomenal   válasz erre
    2018-08-01 16:42:51

@superman: "Azért Duran már 2 éve váltóban bunyózott, mielőtt Sugar Ray-jel bunyózott és utána tovább lépegetett felfele, tehát ő (ilyen szempontból is) más tészta, mint Khan vagy Brook. És Garcia ha azonnal bevállalja Spence-t, könnyebben előfordulhat, hogy utóbbiakhoz hasonlóan fog járni, nem pedig Duran méltó utódjaként emlegetjük majd a meccs után..."

Lehet, de ha meg sem próbálja, akkor sosem tudjuk meg, hogy mondjuk meg tudná-e azt csinálni, mint pl. Tommy Hearns aki, a középsúlyból fellépve az első félnehéz
meccsén nyerte el kiütéssel a félnehézsúlyú koronát :) (Tudom, ő meg rohadt magas volt és hosszú karú :) (aztán a következő meccsére visszatért középbe, hogy ott is világbajnok legyen)

» leibigabi   válasz erre
    2018-08-01 16:30:43

@szaki: Leszögezheted, de ettől még nem lesz igaz. Lomachenko egy zseni. Na ezt leszögezhetjük, ahogyan azt is, hogy egy ici-picit többet tud a bunyóról mint Dillian Whyte. De azért kettőjük összecsapásánál azt gondolom te sem az ukránra tennél.

Ez butaság. Egy bizonyos erőfölényt képtelenség technikával kiegyenlíteni, áthidalni.
Loma képtelen lenne Whyte közelébe menni. Ha mégis odakerülne, olyan pofonokat kapna, ami fedezéken keresztül is elpusztítaná az ukránt.

Ezért hívják "király" kategóriának a nehézsúlyt, nem pedig azért, mert ott vannak a legtechnikásabb és "legjobb" öklözők. Mert rájuk teljes mértékben veszélytelen egy Loma, egy Mayweather, egy Crawford.

Szerintem érdekes az ilyesfajta összehasonlítás, bár teljesen értelmetlen.

    2018-08-01 16:25:50

@superman: Én mondjuk az ilyen súlycsoport ugrásokról mindig azt gondolom, hogy természetesen sok olyan példa van, amikor a kisebb ember elbukik a nagyobbal szemben, ezek a negatív példák. De mi van a pozitív példákkal, amikor a kis ember legyőzte a nagyobbat? Ha ők is hagyták volna akkor lebeszélni magukat arról, hogy megpróbálják, akkor ma nem lennének pozitív példák :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-08-01 16:06:46

@szaki: ...kivéve, ha az ellenfél is tud bunyózni és még sokkal nagyobb is nála :)

» superman   válasz erre
    2018-08-01 16:02:03

@leibigabi: Azért Duran már 2 éve váltóban bunyózott, mielőtt Sugar Ray-jel bunyózott és utána tovább lépegetett felfele, tehát ő (ilyen szempontból is) más tészta, mint Khan vagy Brook. És Garcia ha azonnal bevállalja Spence-t, könnyebben előfordulhat, hogy utóbbiakhoz hasonlóan fog járni, nem pedig Duran méltó utódjaként emlegetjük majd a meccs után...

» superman   válasz erre
    2018-08-01 16:00:53

@superman: sztem szögezzük le: aki tud bunyózni annak mindegy hogy mekkora az ellenfél akkor is megveri.

    2018-08-01 15:59:47

@szaki: mondjuk nagy különbség, hogy Tyson egy igazi nehézsúlyú erejével és keménységével bírt, sőt...A többi emlegetett fellépő bunyós viszont nem erősödött bele a nagyobb súlycsoportba, sőt utána vissza is fogyasztottak.

» superman   válasz erre
    2018-08-01 15:55:59

@superman: így van, sőt anno tyson esetében is ott volt a bevállalósság, mert azzal a mérettel ami neki volt (182 cm!!) nehézsúlyban nem igazán sok bunyósnak termett bajnoki öv. persze meg lehet kérdezni hogy akkor meg minek ment el bunyózni? a válasz nagyon 1Xű: mert tökös gyerek:D
fontos szempont a méret de nem minden. a technikai tudás -és a spiritusz- többet jelent mint maga a gólem méret.

    2018-08-01 15:33:54

@sziporka: "Mindketten csak a pénzt látták benne. Egyikük karrierjének sem tett jót. Ez egy biztonsági döntés. Még ha brutálisan kicsapnak is, utána verheted a melled, hogy mekkora tökös csávó vagy, közben meg csak simán a pénzt hajhásztad, és belerohantál egy biztos vereségbe."

Igen, de hát ez csak akkor igaz, ha tényleg csak a pénzért ugrik fel. Garcia több pénzt kapna Spence ellen, mint Lomachenko ellen? Pl. egy Duran nem kimondottan a pénzért ugrott kettőt Sugar Ray ellen, és főleg nem azért, hogy kikapjon tőle, hanem azért, mert valóban úgy is gondolta, hogy meg tudja verni Sugar Rayt. Igaz ott csak 8 cm volt a magasság különbság és vagy 20 a reach. De hát így születnek a legendák...

» leibigabi   válasz erre
    2018-08-01 15:28:18

@sziporka: Így van. Nagyobb pénz és lassan már vitathatatlan cím is lenne egy loma elleni találkozóban.es a győztes egyből p4p listavezető lenne.

» Krissz97   válasz erre
    2018-08-01 13:58:51

@superman: Én veled értek egyet, sőt továbbmegyek, sem Khantól, sem Brooktól nem volt tökösség felugrani egy esélytelen mérkőzésre. Mindketten csak a pénzt látták benne. Egyikük karrierjének sem tett jót. Ez egy biztonsági döntés. Még ha brutálisan kicsapnak is, utána verheted a melled, hogy mekkora tökös csávó vagy, közben meg csak simán a pénzt hajhásztad, és belerohantál egy biztos vereségbe.

9cm magasságkülönbség és 10 cm reach, a súllyról meg ne is beszéljünk, főleg úgy, hogy Spence technikailag sem utolsó. Az meg megint más tészta, hogy feltehetőleg ő is óriási tömeget rehidratál a meccsek napjára, naturálisan már régen nagyváltóban lenne a helye. Ez egyszerűen nettó baromság Garcia-tól, és kész.

» sziporka   válasz erre
    2018-08-01 13:43:01

Nem könnyű kérdés,fontos kéne hogy legyen hogy milyen bokszoló derekán van egy szervezet öve,hisz akkor az adott bunyós a "zászlóshajója" ő reklámozza azt,ő képviseli.
Egy Commey szintű bunyós nyilván nem fogja érdekelni Mikey-t,leadja az övet,megkapja majd a Ghánai,aki már nem akkora relámérték a szervezetnek,gyakorlatilag tökismeretlen,senki nem fogja felkapni a fejét a neve hallatára.
Viszont az afrikai is megérdemli a meccset hisz megküzdött érte,ő van abban a pozícióban,így nem egyszerű a történet.
Ha az IBF úgy gondolja ez a helyes út,tegye,Garciát ez vajmi keveset érdekli.

» siposattila   válasz erre
    2018-08-01 13:35:09

@szaki: szerintem a párhuzam nem szorul további magyarázatra...
Persze, tökösség volt Brook-tól és Khan-tól is (persze utóbbinál kevesen ismerték el, mivel ő népszerűtlen), hogy kiálltak középsúlyúakkal, csak éppen a bokszrajongók nem elsősorban ezeket a meccseket várták és aztán ki is derült, hogy a méretkülönbség nem volt áthidalható egyik esetben sem. Garcia-tól sem várja senki, hogy 2 súlycsoporttal feljebb egy sokkal nagyobb valakivel bokszoljon, tőle azt a tökösséget látnánk legszívesebben, hogy a saját súlycsoportjában Lomachenko-val áll ki...

» superman   válasz erre
    2018-08-01 13:25:26

@superman: miért is? én a tökösséget emelem ki. és ahhoz nem kellett volna nagy golyóknak lenni hogy ugyanabban a súlyban kiálljanak jonessal a többiek. a tökösség az tökösség, a beszariság az beszariság. most ne a súlycsoportot nézd, hanem azt hogy nem mertek kiállni jonessal a skacok. mi ez ha nem gyávaság?

    2018-08-01 13:06:27

@szaki: "ha mined bunyós ilyan tökös lenne akkor létrejött volna a jones-michalcevski vagy a jones-maske meccs amit sokan vártunk"
Nem egészen, ha minden bunyós ILYEN tökös lenne, akkor Jones-Lewis vagy Jones-Tyson jött volna össze...

» superman   válasz erre
    2018-08-01 12:51:53

@Phenomenal: Szóval az a baj h a kihivoknak lehetőséget adnak és nem tartják fontosabbnak a pénzt? Inkább dicsérni kéne őket

» Krissz97   válasz erre
    2018-08-01 12:17:40

@Phenomenal: "Most komolyan mi a jo abban az IBF nek hogy sorban adogatjak le a nagy nevek az oveiket? Nem kell a penz vagy mivan?"

Ilyen az amikor valakinek elvei vannak es ragaszkodik hozza. Bar a tobbi szervezetrol lenne ez elmondhato, barcsak a WBC-nek pl. lennenek barmifele elvei.

» fixpont   válasz erre
    2018-08-01 11:57:31

"Ez, hogy Mikey vele akar bokszolni, kétségkívül bátorságra vall, de szerintem emellett hatalmas ostobaság is.” örüljünk hogy van bunyós akinek vannak golyói és ne úgy nézzük a poharat hogy félig üres. ha mined bunyós ilyan tökös lenne akkor létrejött volna a jones-michalcevski vagy a jones-maske meccs amit sokan vártunk. de ehelyett csak a beszariság volt.
a bunyó erről szól: gyere és mutasd meg hogy mit tudsz! ez nem szájkarate hanem box.

    2018-08-01 11:49:34

Most komolyan mi a jo abban az IBF nek hogy sorban adogatjak le a nagy nevek az oveiket? Nem kell a penz vagy mivan? Garcia meg inkabb Lomaval kene egyezkedni.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-08-01 11:48:50
Ugrás az oldal tetejére