×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Mint arra előzetesen számítani lehetett, könnyedén védte 2018-05-06 08:11:21 https://www.profiboksz.hu/2018/05/06/golovkin-beallitotta-hopkins-rekordjat-20-alkalommal-vedte-meg-a-vilagbajnoki-cimeit/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Golovkin beállította Hopkins rekordját, 20. alkalommal védte meg a világbajnoki címeit

Mint arra előzetesen számítani lehetett, könnyedén védte meg a WBA/WBC/IBO címeit szombat este Gennady Golovkin (az IBF szervezet nem ismerte el a találkozót világbajnoki címmérkőzésnek, így annak címe nem került terítékre). Ellenfele a néhány hetes felkészüléssel beugró, közel két éve inaktív Vanes Martirosyan volt. Az örmény származású amerikai nem volt megijedve a naturálisan erősebb Golovkintól, bátran támadott az első menetnem és hosszú karjaival rendre megelőzte a kissé hanyagul védekező bajnokot. Golovkin próbálta nyomás alatt tartani ellenfelét, ám Martirosyan nem engedte megfélemlítenie magát és a menet végén egy jobbossal keményen keresztbe verte az előre mozgó kazahot. A jobbost bal-jobb-bal-bal követte, amitől Golovkin hátramenetbe kapcsolt és elismerően bólintott Martirosyan kombinációjára. A második menetre agresszívebben jött ki Golovkin és rögtön az elején egy jobbegyenessel majd egy felütéssel meg is kínálta ellenfelét, aki a dulakodást követően térdre rogyott. Jack Reiss vezetőbíró nem ítélte leütésnek az esetet, de Martirosyan feltehetően megérezte Golovkin erejét. Vanes továbbra is bátran küzdött, ám a menet közepénél egy jobbcsapottat követően a köteleknél beszedett tiszta találatoktól padlózott és Reiss vezetőbíró kiszámolta a harcképtelen amerikait.

Videó: a mérkőzés felvétele
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Sarkozi Robert: "ebbol Trinidad es De La Hoya volt klasszis"

Trinidad és De La Hoya nem középsúlyban volt klasszis. Trinidadnak még csak-csak vannak jó győzelmei abban a súlyban, de ő váltósúlyban volt nagydarab, míg Hopkins középsúlyban. Ez a különbség pedig bőven Hopkins javára billentette a mérleget a kettejük meccsén. De La Hoyát meg tényleg hagyjuk, ha középsúlyról van szó, valójában Sturmot sem tudta megverni középsúlyban, az a súly annyira nem az ő terepe volt, ő nagypehelyben kezdte.

» northpaw   válasz erre
    2018-05-10 01:39:41

"taylorrol pedig fair modon kapott ki nem volt ott semmifele elcsalas, nem szeretem amikor utolag szinezzuk a tortenelmet, a kozepsulyu Hop nevsora nem olyan jo, enny"

erdekes amit mondasz, mert mindket meccsen Hopkins talalt tobbet. Bar nyilvan nem talalatokra pontoznak egy meccset, csak ehhez meg az is hozzaadodik hogy szinte az osszes unofficial pontozo Hopkins gyozelmet latta. Tobbek kozt en is szorosan, de igy lattam. a masodik meccs is inkabb Dontetlen volt mint Egyhanguan Taylor..
A wright es a pavlik meccsel kapcs annyiban igazad van hogy koztes sulyon nyomtak oket, de en tovabbra is tartom hogy ha ezeket kozepben rendezik meg, Hopkins ott is behuzza ezeket. Pavlik pl magasabb es hosszabb kezu volt, es csak 6 fonttal volt konnyebb Hopkinsnal a meccs napjan.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-05-10 01:02:40

@Sarkozi Robert: 2007-07-21 : Bernard Hopkins 170 lbs beat Ronald Wright 170 lbs by UD in round 12 of 12
2008-10-18 : Kelly Pavlik 169 lbs lost to Bernard Hopkins 170 lbs by UD in round 12 of 12

Ez mindketto felnehez. Es egy felnehezben aratott gyozelem nem betonoz be semmit kozepsulyban. Wright pedig egy nagyvaltos bunyos volt, ott votl jo, ott szerzett nevet, erdektelen, ahogy Trinidad eseteben is, hogy Hop hol vert meg oket. Hopra mint nagy bunyosra fognak emlekezni, veletlenul sem az altalad felsorolt okok es nevek miatt. Egyreszt a kora miatt, masreszt pedig az impozans felnehez meccsei miatt, kulonosek tekintettel amikor felugrokent legyozte Tarvert, de ezek akkor sem a kozepsulyu eredmenyei.

» fixpont   válasz erre
    2018-05-09 23:37:39

@leibigabi: Igen azt sokan sajnos elfelejtik, hogy kik voltak ezek a bunyosok. Olyan mint De La Hoya, ma pl nem nagyon van. 5 sulycsoportban 6-szoros vb volt a pali, 19 vilagbajnokot gyozot le es 29 cimmeccsen bokszolt. a veresegeibol is tobb kamu volt, mert Sem Trinidadtol, se Mosleytol(masodszorra) nem kapott ki, May dolgat is meg tudta neheziteni a palyafutasa vege fele.
Trinidad pedig egy felelmetes KO kiraly. szeretnek en ma olyan balhorgokat latni mint tőle...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-05-09 23:34:34

@fixpont: a mondandom lenyege az lett volna h Hopkins meg utolag is bebetonozta a nevet kozepsulyba amikor legyozte az akkori legjobbat(aki mellesleg nagykozepben meccselt Hopkinsal, es nem felnehezben). Pavliknal Oly mindegy lett volna hogy azt a meccset melyik sulyban rendezik meg, mert amugy mindketto kozepsulybol jott.
Wrightot sem hatraltattak a meretei es a sulya, hogy Felnehezben bunyozzanak. Ez pont ket olyan meccs volt ahol ezek nem szamitottak. Amik itt szamitottak azok a kepessegeik voltak, es ebben Hopkins volt a jobb mindket esetben

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-05-09 23:17:19

Visszaolvasva látom, hogy vannak akik úgy próbálják összehasonlítani, hogy pl. egy "akkori" lentebbről jövő DeLaHoya vagy Trinidad legyőzése nem ér annyit mint...
Az ilyen összevetéseknél pl. egy De La Hoya vagy Trinidad legyőzése (mert nekik nevük van és az fennmarad), mindig többet ér, mint egy Geale, Wade, Lemieux, Monroe jr, Murray, akik ma még talán ismertek valamennyire, de nem nagy nevek, (holnap még kisebbek lesznek) mert sosem tudták kiharcolni, hogy nagy nevük legyen és az fenn maradjon. Az ilyen összehasonlításokban egy Trinidad legyőzése nagyobb fegyvertény lesz, mint az előző öté együttvéve.

» leibigabi   válasz erre
    2018-05-09 21:06:06

@Sarkozi Robert: kozepsulyrol van szo, nem az egesz palyafutasukrol, miket felsorolsz, Pavlik, Wright azok amr felnehez meccsek voltak, Taylorrol pedig fair modon kapott ki nem volt ott semmifele elcsalas, nem szeretem amikor utolag szinezzuk a tortenelmet, a kozepsulyu Hop nevsora nem olyan jo, ennyi

» fixpont   válasz erre
    2018-05-09 20:37:39

@leibigabi: igy van, ès Hopkinsnal a nevsorban azert ott van egy Pavlik is akire feltette a bohocsipkat, es nem mellesleg pont a kozepsuly legjobb bunyosa volt akkortajt. Vagy Wright aki a nagyvaltosuly legjobbja volt, es kozepsulyban sem kapott ki Taylortol...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-05-09 20:32:27

@Sarkozi Robert: Egyetértek.

Mindkettőnek jöttek lentebbről ellenfelei, de az a nem mindegy, hogy az egyikük ellenfelét Martirosyannak hívják, a másikét Oscar DeLa Hoyanak, vagy Kell Brooknak, a másikét Felix "Tito" Trinidadnak. Az előzőekre senki nem fog emlékezni pár év múlva, utóbbiak Hall of famer bunyósok, akikerősen beírták magukat a boksz történelmébe.
Golovkin abban a szerencsétlen helyzetben volt, egyszerűen neki nem adatott meg, hogy a súlyában nagy nevek ellen mutathassa meg magát. Alvarezre és Jacobsra lehet azt mondani, hogy egy ilyen összehasonlításban már komolyabb nevek, és esetleg Brook és Lemieaux. Hopkinsnak ezzel szemben ott van John David Jackson, Glen Johnson, Simon Brown, DeLaHoya, Trinidad, William Joppy, Keith Holmes ... utóbbi jóval erősebb névsor. A többi meg nem lényeg :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-05-09 17:39:53

@northpaw: "felmerül a kérdés, hogy Hopkins győzött-e le ennyi ilyen szintű bunyóst középsúlyban"

Golovkinnak azert van mit potolni ami a vilagbajnok ellenfeleket illeti. mig Golovkinnak volt 5 ilyen ellenfele addig Hopkins 9 korabbi vagy kesobbi vilagbajnokot gyozott le vilagbajnoksaga alatt, ebbol Trinidad es De La Hoya volt klasszis(mondjuk ott volt meg komoly ellenfelnek Brown, Johnson es Joppy) . Ha De La Hoyat kivesszuk akkor is marad a puerto ricoi akin Hopkins ugy gazolt at mint egy expressz vonat. ő volt olyan szint mint most Charlo vagy Alvarez megsem jelentett komoly akadalyt. Taylort is legyozte amugy csak elcsaltak a meccset, a Jacobs elleni gyozelem kb annyira volt egyoldalu mint Hopkinsnak a Taylor meccs(arrol hogy az Alvarez elleni mennyire volt egyertelmu mar inkabb nem is beszelek)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-05-09 16:51:11

Olvasom a GGG cikkek alatt a kommentek egy jo részét és hát ja! Golovkin szar bunyos, fos ellenfeleket vert meg, nem is üt akkorát, nincs a sportág legnagyobbjai között és nem is lesz, most is milyen ellenfele volt, pföjj! Szerintem Canelonak ő adta a cuccot is, a gyáva szar, tuti!:D

» gyuriabator   válasz erre
    2018-05-08 19:19:42

@northpaw: Lehet hogy túlszárnyalja,fogalmam sincs mire ment volna Lemieux pl Joppyval mert ennek ma már semmi realitása,vagy Jacobs Holmes ellen,de ragozhatnánk,ezek nyilvánvalóan fikciók,személy szerint nem tudom elképzelni hogy valaha is a legnagyobb középsúlyúak között emlegessék a nevét,legalábbis jelenleg,elképzelhetetlennek tartom hogy Leonard,Hagler,stb mellé be tudna furakodni.Igaz nem is erről volt szó.
Ahhoz tartom viszont magam hogy addig tart a karrierje amíg nem találkozik újra Alvarezzel,ha nem találkozik,tovább tarthat,ha nem akkor addig.
Nem sztár és valószínűleg már nem is lesz az.
Viszont mindenképp ennek a korszaknak az egyik legjobbja,még ha az ilyen Vanes félék nem is adnak sok okot a büszkeségre neki.

» siposattila   válasz erre
    2018-05-07 20:58:04

Annyiban korrigálnám magam, hogy komoly meccse nagyváltóban utoljára Mayweather ellen volt Alvareznek.

» northpaw   válasz erre
    2018-05-07 19:00:18

@siposattila: Alvarez "lentebb" utoljára akkor volt, amikor leaszalta magát Mayweather ellen. 5 éve lassan. Azóta megvert komoly ellenfeleket középsúlyban, és a középsúlyú bajnok lett. Ezzel szemben Trinidad és De La Hoya egy-egy meccset bokszoltak középsúlyban a Hopkins elleni meccsük előtt. Ez az egy meccs De La Hoyánál úgy nézett ki, hogy kapott egy győzelmet ajándékba a pontozóktól Sturm ellen, ennyire nem volt az ő terepe a középsúly. Õket leszámítva a legjobb ellenfelei középsúlyban Keith Holmes, és William Joppy voltak. Hopkins középsúlyú rezüméjét Golovkin bőven túlszárnyalhatja, ha veri Alvarezt, Saunderst és Charlót.

» northpaw   válasz erre
    2018-05-07 18:52:52

@Ohioboksz: Az utolsó négyből három ellenfele lentebbről jött a kazahnak is.
Úgyhogy ebben a formában ez sem állja meg a helyét,mindkettő korszaka egyik legjobbja volt,nem érdemes vitázni ezen.

» siposattila   válasz erre
    2018-05-07 17:58:56

Hagyjuk mar ezt a Hopkins rekordot, semmivel se jobban az ellenfelek mint a kazahnak. A valtosulyu Trinidad A legjobb skalpja, mert a nagyvaltobol jött ODL-t legyözni nem akkor a durranas. Söt, hogy kapna az ivet ggg ha onnan felhizott valakit gyözne le.

» Ohioboksz   válasz erre
    2018-05-07 15:09:00

@Sarkozi Robert: "ha visszavagot ad Jacobsnak, Canelonak es mellettuk legyozi Charlot es Saunderst is"

Felmerül a kérdés, hogy Hopkins győzött-e le ennyi ilyen szintű bunyóst középsúlyban.

» northpaw   válasz erre
    2018-05-07 14:26:43

@Sarkozi Robert: canelot hagyni kéne a pontozok ugysem hozzak ki

jacobs saunders jöhet.
Egyik sem lenne könnyü.

» dondannyboy   válasz erre
    2018-05-07 13:59:27

@Beast_Pete: meg az sem mindegy hogy Hopkins az osszes cimet birtokolta a rekord beallitasanal, tehat tekinthetjuk ugy hogy a cimvedesek elejetol a vegeig ő volt a kozepsuly kiralya. Golonak azert meg mindig 1 cim hianyzik. En majd akkor tekintem vitathatatlan bajnoknak meg rekordernek ha visszavagot ad Jacobsnak, Canelonak es mellettuk legyozi Charlot es Saunderst is.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-05-07 13:43:58

ezen a meccsen is már lenn volt az ember, amikor kiütötte, nem csak ott.

    2018-05-07 13:04:24

@Perkins: lemieuxra amikor térdelt golo meg pofán verte.

amugy jacobs meccsnél nem arra gondoltam hogy csaltak hanem szoros volt és ha jacobsot hozzak ki akkor sem kellene obégatni mint a ward kovanal az itteni fanboyok.

» dondannyboy   válasz erre
    2018-05-07 12:09:13

Amúgy Hopkinsnak egy adott szervezetnél (pont IBF) volt 20 címvédése. GGG-nek meg ugye nem volt terítéken most az a cím. Tehát egy adott címet nem védett meg még 20-szor, viszont az tény, hogy középsúlyú regnáló bajnokként már 20 címvédése van sorozatban. :)

» Beast_Pete   válasz erre
    2018-05-07 11:14:24

@gigaboly: Az lehet,hogy tobbet nyujtott mint Ward,de annyit akkor sem nyujtott,hogy ki lehessen hozni Golovkin ellen.

» miskacarus   válasz erre
    2018-05-06 22:52:09

@gigaboly: mert ward javára csaltak?

    2018-05-06 22:41:15

@gigaboly: "nálam Jacobs többet nyújtott Golo ellen mint Ward Kovalev ellen mégis őt kihozták míg Jacobst nem..."

"Nálad" lehet, hogy többet nyújtott, de valójában meg nem.

» Perkins   válasz erre
    2018-05-06 22:40:30

@dondannyboy: Most így hirtelen nem tudom, melyik meccsre gondolsz. De mindegy is. Golovkinnak nincs szüksége csalásra. Megoldja ő a ringben.

» Perkins   válasz erre
    2018-05-06 22:36:52

Hát lehet, de nekem Golo ellenfelei nagyon gyengék voltak mind, most is lentebbről hoztak valakit 2 hét felkészüléssel, úgy hogy 2 éve nem boxolt, legutolsó meccsét elvesztette és az se ebben a súlyban volt, az hogy be tud mérni és azonos a súlyuk az nem azt jelenti hogy ő középsúlyú...szerintem nem volt fair ez a meccs... Jacobs ellen meg azért hozták ki a pontozók hogy a Canelo meccs létrejöjjön, nálam Jacobs többet nyújtott Golo ellen mint Ward Kovalev ellen mégis őt kihozták míg Jacobst nem...

» gigaboly   válasz erre
    2018-05-06 22:36:27

@Totti: Én tuti Canelora tennék Jacobs ellen, már csak a “szokásos” pontozás miatt :)

» kovban   válasz erre
    2018-05-06 22:34:02

@Perkins: a rekordjában lehetne egy dq

» dondannyboy   válasz erre
    2018-05-06 22:12:11

@pressurefighter0088: Borzasztóan kíváncsi lennék arra a meccsre. Mindenki Jacobs-szal savazza Golot. Szerintem baromira le van nézve az amerikai. Egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy például Canelo megoldaná. Sőt, ha pénzt kéne tennem rá, akkor inkább Jacobsra tenném.

    2018-05-06 21:42:01

@Perkins: Nem tudná senki utána csinálni, szerintem Jacobs jobb Canelo-nál, padlózástól függetlenül.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-05-06 21:31:50

@csakegybarom: Még annyit hozzátennék, hogy a 2 számmal kisebb mindenképpen túlzó, lévén magasabb, hosszabb ütőtávú öklözőről beszélünk Martirosyan személyében. - utólagos javítás

» csakegybarom   válasz erre
    2018-05-06 21:05:04

@klicsko40: Még annyit hozzátennék, hogy a 2 számmal kisebb mindenképpen túlzó, lévén magasabb, hosszabb ütőtávú öklözőről beszélünk. A mérlegen azonos súlycsoportba mértek be egymással tudtommal. Az meg közhely, hogy lejjebbről jött, hisz ezernyi példa van arra, hogy kisebb súlycsoportból érkezve simán győzött valaki...

A hiteles igazság, hogy Golovkin naturálisan sokkal erősebb - kb. kivétel nélkül mindenkinél a súlycsoportjában, és talán a legnagyobb ütő is középsúly környékén. Méretben azonban egyáltalán nem nagy, sőt...

» csakegybarom   válasz erre
    2018-05-06 21:03:26

@klicsko40: Ne sértődj meg amit írok, de elég szűk látószögből nézed ezt a mérkőzést. Ez nem szeretetszolgálat, hogy simogassuk és pátyolgassuk az ellenfelet - jó hogy már nem azt írod hogy kesztyű helyett csokor virággal lépjen Golo a ringbe. Egyszerűen ha valóban jobb vagyok, akkor nem játszadozok, hiteles maradok és rövidre zárom, jogosan kímélve és védve magamat. Az ellenfelet se fogom hitegetni, ha egyszer sansza nincs, kínozni meg pláne nem. Ne gondolja itt senki, hogy jobb és kevésbé ártalmas az, hogy hosszú meneteken nyeli valaki a pofonokat...

Hogy Martirosyan mit gondolt, nem tudhatjuk. De hogy mit nyilatkozott, azt többek között én tudom. Egy biztos, ezek az emberek profi sportolók, hatalmas akarattal és önbizalommal, máskülönben a közelébe nem érnének annak amit elértek már. Golovkin ellen kudarcot vallani nem szégyen. Golovkin pedig őszinte hozzáállással azt hozta, amit mindenki el is várt tőle.

» csakegybarom   válasz erre
    2018-05-06 20:56:45

amugy ahogy Fury eseteben is mondtam, 2 ev kihagyas utan en nem engednek senkit cimmeccs kozelebe, 2 ev az annyi, hogy ujra kell jarnia a rangletrat a szememben, ujra kell igazolni, hogy a bunyos a regi

» fixpont   válasz erre
    2018-05-06 20:33:32

@klicsko40: hogyhogy 2 szammal kisebb? magasabb, hosszabb kezu es csak egy sulycsoporttal alacsonyabbrol jott, hogy lesz ebbol 2 szammal?

amugy a donto inkabb az inaktiv evek, nem a suly, egy nagy darab nagyvaltos bunyos nagyobb mint GGG, Charlo pl. fizikai elonyben lesz azonnal

» fixpont   válasz erre
    2018-05-06 20:32:00

Nem értem, miért csodálkoznak egyesek, hogy Golovkin nehezebben veri a jobb ellenfeleket, mint a gyengébbeket. Ez már csak így van. Neki mindenesetre nem volt olyan meccse, amit csalással nyert meg, ezt pedig nem sok klasszis mondhatja el magáról. Jacobs-t is egyértelműen verte, egyhangú pontozással, padlóztatta is. Csinálják utána.

» Perkins   válasz erre
    2018-05-06 20:29:03

Golovkin kegyetlen, hogy ilyen durván elbánt egy nála 2 számmal kisebbel. A közönség miatt is játszadozhatott volna vele vagy 5 menetet, nem kiütni szegény kisfiút. De nem tudom, hogy Mártika is mit gondolt.... Súlycsoportoktól függetlenül az egyik legkeményebb ütőt akarta elrendezni úgy, hogy inaktív 2 éve és kisebb súlycsoportból jött fel....

» klicsko40   válasz erre
    2018-05-06 20:27:37

@Romsy: Hopkins szerinted világverők ellen bunyózott középsúlyban? Maradjunk annyiban, hogy Vanes 2 év kihagyás után is bőven jobb ellenfél volt, mint Morrade Hakkar, hogy válasszak valakit Hopkins címvédései közül.

» northpaw   válasz erre
    2018-05-06 19:25:44

hiányolom az olyan hozzászólásokat, hogy “booooo, ilyen ellenféllel állítja be Hopkins rekordját, booooo” :)

    2018-05-06 19:22:08

@nagygeza: persze voltak jo nevek, akik pl. nem voltak kozepsulyuak mint Oszi vagy Trinidad, ha oket komoly gyozelemnek tartod akkor valoban ez jobb nevsor, de ezt leszamitva mar nem sokkal, valamivel azert meg mindig, mert most eleg gyenge volt a kozep, de meg 2-3 gyozelem GGGnek es mar a nevekkel is partiban lesz

» fixpont   válasz erre
    2018-05-06 19:19:46

Beállította a rekordot de persze ezek csak számok, Hopkins ellenfelei sokkal jobbak voltak.

» nagygeza   válasz erre
    2018-05-06 19:11:51

https://www.youtube.com/watch?...

» Blackpanther   válasz erre
    2018-05-06 18:58:36

Golo mindegy hogy milyen ellenfelet kap a közeljövőben. Ezek a bombái ha tiszta ütések lesznek, akkor Canelo is feküdni fog.

» Danifiu   válasz erre
    2018-05-06 18:26:14

@dondannyboy: mondjuk egyértelműen verte, csak nem akkora fölénnyel, mint azelőtt gyengébb bokszolókat. mekkora csoda.

    2018-05-06 16:48:55

Azért ez vicces, kicsit Forrest Gumpos volt:
Martirosyan tanácsa Canelónak Golovkin ellen: Fuss :D
(a videóban 3:20-tól)
https://fightnews.com/martiros...

"What would you say to the next contender for Golovkin, perhaps Canelo Alvarez?
Vanes Martirosyan: Canelo has a lot to prove. I see why he’s eating that kind of meat, trying to get the extra edge. The man (Golovkin) is the real deal. 36 years old and he’s still fighting like that? …I wanted to see what the guy had. I went inside to brawl with the guy and he got me good. Good for him.
What would you say to Canelo?
Vanes: Run!
"

» bandi78   válasz erre
    2018-05-06 14:47:46

nem tartottam ezt a meccset felkelesre erdemesnek es semmifele kovetkeztetest nem is vonok le egy beugro ellenfel elleni meccsbol, varom a kovetkezo, remelhetoleg joellenfelet, elegedett lennek: Canelo, Saunders, Charlo harmas valamelyikevel, ebben a sorrendben

» fixpont   válasz erre
    2018-05-06 12:09:06

@ogreface: "Golo csak óriási szerencsével nyert egy "lákipáncsal"? "

Végülis miért ne, ponthátrányban volt, csak szererncséjére jött a kiütés. :)))

Ennek ellentéte volt a Wilder-Ortiz, igaz hogy kiütéssel nyert Wilder, de vezetett a pontozólapokon, ebből látszik, hogy nem pár nagy ütésre alapozott... :)

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-05-06 10:31:52

Ezeket a pofonokat egy edzésben lévő középsúlyú sem bírta volna ki,nem hogy szegény Vanes.

» siposattila   válasz erre
    2018-05-06 10:12:48

Én Golo helyében elhúztam volna a meccset 6-7 menetig, és ütöttem volna direkt luftokat, biztos utána könnyebben összejönnének a meccsek :))) Akkor lehet Canelo be merné vállalni kevesebb doppinggal, amennyivel még nem bukik meg a teszten. Csoda hogy az első meccs előtt negatív lett...

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-05-06 10:07:24

@LacKO: Vagy várhatott volna juniusig sandersre de ez így látványosabb mintha cssak a levegőt ütné.

» dondannyboy   válasz erre
    2018-05-06 09:56:22

Golo a "B" kategoriát simán apritja ahogy eddig is.

Továbbra is tartom nem a kopás miatt nem verte egyértelműen jacobsot hanem a szintlépés miatt.

» dondannyboy   válasz erre
    2018-05-06 09:55:18

@VMVKWA: "Ironizalni probaltam csak,nem sikerult"

Nekem átjött a poén, nyomtam is rá egy pacsit!!

    2018-05-06 09:54:38

Sajnálom, hogy elmaradt a visszavágó Caneloval.. Az ilyen meccsekkel csak telik az idő Golo felett, és az nem az ő malmára hajtja a vizet. A Komoly felkészülés, szinte feleslegesen, szintén nem! Na de a mi a dolga volt azt megtette!

    2018-05-06 09:52:56

Ironizalni probaltam csak,nem sikerult.

» VMVKWA   válasz erre
    2018-05-06 09:50:23

@gigaboly: Hát ez ilyen. Canelo se dominált ellene úgy, mint szokott.

    2018-05-06 09:48:32

@VMVKWA: :D Nagy kaland...

Szegény Márti, így beugróként a civil életből legalább csepegtettek neki rendesen bánatpénzt?

» grabanc   válasz erre
    2018-05-06 09:46:56

@Totti: azok a mérkőzések nem középsúlyban voltak hanem a saját súlyában 154 fonton és nem 2-3 héttel a meccs előtt kezdtek felkészülni rá. Nyilván Golo megverte volna így is úgy is csak így nem volt fair az egész szerintem, Golo bunyója zseniális ha gyengébb az ellenfél, de míg Canelot igaz verte szűken rengeteg luftot ütött amik ma mind találtak

» gigaboly   válasz erre
    2018-05-06 09:45:59

@VMVKWA: Ez szerintem is vitathatatlan, de egy menetről beszélünk. Ebből mit akartál kihozni, hogy Golo csak óriási szerencsével nyert egy "lákipáncsal"? :)

» ogreface   válasz erre
    2018-05-06 09:35:38

Szerintem Vanes vezetett a pontozolapokon.

» VMVKWA   válasz erre
    2018-05-06 09:17:06

@gigaboly: Hát ez tényleg marha érdekes :DDDD

    2018-05-06 08:42:48

@gigaboly: Vanes a meccs után azt mondta, hogy ilyen erős pofonokat soha az életében nem kapott.

Jermell Charlo-val is megküzdött, az a meccs végig ment. (10 menet) UD
| Adalaide Byrd 93-97 | Lisa Giampa 94-96 | Dave Moretti 94-96

Demetrius Andrade-val szintén, az is végig ment. (12 menet) SD
| Don Griffin 113-114 | Jesse Reyes 110-117 | Javier Alvarez 115-112

Erislandy Lara-val szintén, az is végig ment. (12 menet) UD
| Adalaide Byrd 111-116 | Patricia Morse Jarman 111-116 | Steve Weisfeld 112-115

Golo ellen 2 menetet bírt...

    2018-05-06 08:42:00

@gigaboly: canelo és martirosyan? ne viccelj már ember! :D úgy bunyózott akkor amennyit tudott egy olyan bunyós ellen aki legalább annyira jó mint ő.

» csato gabor   válasz erre
    2018-05-06 08:38:10

Martirosyan jól boxolt amíg bírta, kiderült hogy Golo talán nincs még kiégve, dehát felrángatták szerencsétlent lentebbről felkészülés nélkül, hasonlóan oldotta meg a többi sokadvonalast is, de érdekes Canelo ellen nem így bunyózott...

» gigaboly   válasz erre
    2018-05-06 08:19:03
Ugrás az oldal tetejére