×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A tavalyi évben jelentette be visszavonulását a korábbi nehézsúlyú 2018-04-16 18:16:34 https://www.profiboksz.hu/2018/04/16/klitschko-szerint-joshua-verne-fury-t-wilderben-mar-nem-biztos/

Klitschko szerint Joshua verné Fury-t, Wilderben már nem biztos

A tavalyi évben jelentette be visszavonulását a korábbi nehézsúlyú egyesített bajnok Wladimir Klitschko, aki 2017 áprilisában élete egyik legnagyobb meccsén búcsúzott, Anthony Joshua ellenében, aki azóta begyűjtötte már az ukrán bunyós által korábban, Tyson Fury ellen elveszített összes világbajnoki övet. Klitschko úgy véli, hogy a WBC címvédő Deontay Wilder komoly veszélyt jelenthet a veretlen brit ökölvívóra: „Elég veszélyes lenne neki. Nem mondom, hogy nem győzné le Wildert, de van abban a srácban valami. A súlya ellenére meglepően gyors. Marha nagyokat üt, óriási sebességgel. A technikájában persze lehet kivetnivalót találni, néha nagyon vagdalkozik, azt sem tudja az embert, honnan indítja azokat a csapásokat. De pont ezért igen nehéz kivédekezni, hiszen nem lehet tudni, honnan, melyik oldalról, milyen szögből kap az ember tőle. Joshua jobb képességű ökölvívó, de Wilder magasabb és gyorsabb is nála.” – mondta Klitschko, akinek persze megvan az álláspontja arra az esetre is, ha Joshua majd másik legyőzőjével, Tyson Fury-val ütközik meg: „Joshua szerint legyőzné Fury-t. Egyre jobban fejlődik és egyre komplexebb bunyós. Technikában, méretben, erőben, ütőerőben, ezekben jobb nála. És tanul a dolgokból. Fury olyan, mint a népmese, hol volt, hol nem volt. Az ökölvívás történetében számos ilyen fickó volt már. Egy ideig sikeresek tudnak lenni persze, de nincs bennük elég fegyelem, hogy ez igazán sokáig tartson. Minden jót kívánok Tysonnak, de nem látom nála azt a fegyelmet, ami szükséges lenne, és ami fontosabb is, mint a motiváció. A motiváció változhat, de a fegyelem a legfontosabb. Nem vagyok Nostradamus, nem jósolhatom meg a jövőt, de úgy vélem, a tapasztalatom azt mondatja velem, hogy nagyon nehéz dolga lesz Tyson Fury-nak, a fegyelmezetlensége miatt.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@bpjotruska: Szerintem nem a pofontól félt. Egyszerűen meg volt zavarodva, nem találta a helyét azon a mérkőzésen Fury ellen, nem érezte a távot, ott mentálisan volt bajban. Joshua ellen láthatóan a mentális tényezővel nem volt gond: ott összeszedte magát. Meg azért nem kérdés, hogy Joshua nagyobbat üt Furynál.

Én úgy gondolom, hogy Fury nem megoldhatatlan. Nagyon kellemetlen a stílusa, magasabb és hosszabb karú a mezőnynél, fizikálisan erős. De bombázónak nem nevezném. Én úgy látom, hogy mindkét jelenlegi két világbajnok mentálisan felnőtt hozzá, és a Wlad meccsen látott eszköztárnál Fury többet nem tud. Pláne a jelenlegi formájában. Szerintem ő még pár meccset kihoz a karrierjéből, esetleg oda is áll AJ vagy Wilder elé, de ott már ki fog kapni. Persze Fury már sokszor meglepett, lehet, hogy most is meg fog, de én erre nem látok sok esélyt.

» sziporka   válasz erre
    2018-04-19 09:51:30

@Kane: Joshuatol viszont nem felt, Furytol meg igen. Nem sok logikat birok felfedezni ebben. :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-18 18:47:47

@Kane: Ahhoz képest hogy fél a pofonoktól egész jó kis adok kapokot játszott Joshuával! :D Mármint Klitschko!

» Valero   válasz erre
    2018-04-18 18:39:47

@Kane: Azokkal a macskapacsikkal Chisorának a fejéből cipót csinált! Ahhoz képest hogy fél a pofonoktól egész jó kis adok kapokot játszott Joshuával! :D
Fury-t lehet sokan nem kedvelik, de az ökleiben nem csak annyi lepke fing van mint az öccséében, és ráadásként egy igazán színes laza technikás, gyors ökölvívó! Nem fogadjon nagy pénzben senki ellene Joshuára, v. Wilderre! A visszatérő meccs meg fogja mutatni, hogy milyen szinten áll! Ha jó formát mutat akkor ténylegesen biztos vagyok abban, hogy oktatni fogja Wildert meg Joshuát!

» Valero   válasz erre
    2018-04-18 18:35:00

@deontay: Semmi érthetetlen nincs ebben, Klicsko fél a pofontól mióta Sanders szétbombázta, Fury macskapacsijaitól is összeszarta magát, és leblokkolt mert nem az ő ütőtávja volt a hosszabb.

    2018-04-18 18:26:43

Szerintem Joshua Furyt komolyabb gond nélkül verné. Klitschko érthetetlen módon nem mert támadni ez ellen a bohóc ellen, de AJ nem tenne neki ilyen nagy szívességet, beszorítaná a kötelekhez, ès szétbombázná. Wilder szintén megoldaná, csak egyszer kéne eltalálnia, Wilder nem Chunningham szintü ütö.

» deontay   válasz erre
    2018-04-18 18:17:48

@iceman: Fury-Wildert hogy adnád?

» nagygeza   válasz erre
    2018-04-18 13:53:13

@Kane: "A legjobb eddig látott Fury is menetenként 3-4 ütést adott el Wladnak"

Bezzeg Wlad jól megszórta. :) Kb. fele annyi ütést vitt be, mint Fury. Nyilván azért, mert nem akart kárt tenni benne.

Nem mellesleg előtte Fury tükörsimán (és ez a kulcsszó) verte azt a Chisorát, aki viszont azt a Whyte-ot verte (nem a pontozólapokon, és csak vékonyan), aki mind a 4 nagy szervezetnél top10-es.

Fury, ha jó formában tér vissza, mindenki ellen valós győzelmi eséllyel lép a ringbe. Sőt, igazán jó formában, inkább esélyesként.

    2018-04-18 00:45:29

Ha Fury megint tud lábon olyan jó lenni, mint Klicsko ellen volt, akkor akár Joshuát is kipontozhatja távolról, elmozgásból. De.. a visszatérő formája valóban nagy kérdés. Ha csak kicsit is megáll Joshua előtt, akkor AJ közelharcban szétcincálja. Wilder mellett szerintem is a gyorsasága és a dinamizmusa szól, de ő sem állhat meg AJ előtt hosszabban, mert a brit közelharcban sokkal jobb nála. Nálam jelenleg: AJ vs.Fury 70-30, Wilder vs. AJ 60-40 esetleg 55-45.

» iceman   válasz erre
    2018-04-18 00:25:57

@bpjotruska: A legjobb eddig látott Fury is menetenként 3-4 ütést adott el Wladnak, azóta meg csak pusztította magát, az is nagy dolog lenne tőle ha megoldana egy B kategóriást. Ez után lenne miről vitatkozni, de így hogy semmit nem tudunk róla milyen szinten áll, bármit bele lehet képzelni.

    2018-04-17 22:50:46

@nagygeza: Szerintem sem defenziv mentalitasu Joshua, nem is errol van szo. Csak hiaba vagy agressziv, ha az ellenfel jelentosen nagyobb is, hosszabb karu is, mozgekonyabb is akkor nem biztos, hogy eleg az agresszivitas es a batorsag. Wlad is sokkal jobb volt Joshua ellen, mert ot elerte, meg tudta utni. hiaba sokkal nagyobb uto AJ, mint Fury, megis jobban, hatekonyabban tudott ellene bokszolni. Lehet, hogy reszben fejben dolt el, es a hozzaallasan is mulott, de szerintem nem csak azon.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-17 21:30:06

@nagygeza: azert nehez barmit igy elore mondani, mert AJt meg nem lattad hatranyban boxolni, Takam es Parker ellen a teljesitmenye nem volt lenyugozo, de a ketto egyutt nem vitt el ~3 menetet es egyetlen halvany masodpercig nem volt kerdeses a meccs kimenetele, nem tudni mi van benne

» fixpont   válasz erre
    2018-04-17 21:28:46

@bpjotruska: Joshua nem biztonsági bokszra van berendezkedve mint Klitschko volt, pár menet után fejben feladta a meccset pedig nem volt szétverve. Joshua nem ilyen mentalitású.

» nagygeza   válasz erre
    2018-04-17 21:21:50

@Kane: A Parker elleni meccsen nekem is az jutott eszembe, hogy ha Fury valaha meg kepes lesz a regi formajaban bokszolni, Joshua alaposan felkotheti a gatyat. Fury fel fejjel nagyobb Parkernel, masfelszer olyan hosszu kezei vannak, labon siman van olyan jo, es stilusaban meg kellemetlenebb, mint az ugyes, de nem tul sokoldalu uj-zelandi. Joshua lenyegeben a nagyobb meretebol es utotavjabol adodoan bokszolta ki Parkert, hangsulyos utessel alig birta eltalalni ; nem hiszem, hogy a nala is joval nagyobb es igen mozgekony Fury ellen konyebb dolga lenne. Persze, lehet, hogy Parker esetleges kontrait veszelyesnek erezte, es Furynak batrabban neki merne rontani, de ez csak akkor derul majd ki, ha latjuk oket egymas ellen bokszolni. Siman benne van abban a meccsben, hogy Joshua is kb Wladhoz hasonloan kapna ki, esetleg tobbet es batrabban pufolve a levegot...

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-17 21:11:56

@Kane: Igen valahogy így gondolom én is, hogy "megtanítja Joshuát is bokszolni"! Vagy legalábbis kipontozza viszonylag simán! Chisorát is milyen szépen cipóra verte a második meccsükön!:D Még akkor is figyelembe kell venni, hogy messze nem egy szint Chisora Joshuával!

» Valero   válasz erre
    2018-04-17 20:48:56

"..like a fart in the wind.."

:DDDDDD

» Slajos   válasz erre
    2018-04-17 20:09:20

@Krissz97: es minden joggal, ugyanis Fury 2x hagyta ot felkeszulni a visszavagora, tudvan, hogy nem is lesz, hulyitette, majd mindket meccset lemondta, vagyis a minimalis emberi tisztesseg nem volt meg benne, te hogy ereznel?

» fixpont   válasz erre
    2018-04-17 19:41:47

@Master of Disaster: Nem mondom hogy joshua nem verné furyt.de ebbe a nyilatkozatban erősen érezhető a gyűlölet fury irányába.

» Krissz97   válasz erre
    2018-04-17 19:40:37

A vitatott fordítások eredeti "angol" változatban:
“Hands down, Joshua wins. He is getting to be the complete fighter. Technically, size-wise, weight-wise, power-wise. And he is a good learner. The other guy [Fury], like a fart in the wind it is there and it is gone.

» Master of Disaster   válasz erre
    2018-04-17 19:23:11

elobb szeretnem ringben latni Furyt megint, aztan azt latni, hogy biztosvan ver egy top5-10 bunyost, aztan egy top5-ost, es ezutan majd elgondolkodom azon, mire mehet Wilder/AJ ellen

» fixpont   válasz erre
    2018-04-17 19:10:22

@Valero: Istenem, mintha Fury valami überklasszis bunyót adott volna elő valaha is..:) Kb Alit értékelik objektívan ilyen szavakkal, amiket te használsz. Fury elég magas és kiszámíthatatlan volt hozzá hogy semlegesítse az arcát féltő, kiscicaként kaparászó Wladot, a történelem legszínvonaltalanabb világbajnoki meccsén, ennyi történt, egyesek meg úgy emlékeznek vissza, mintha a boksz istene manifesztálódott volna aznap Furyban. Most aztán három év masszív drogozás és kurvázás után majd visszatér, és megtanítja Joshuát is bokszolni.

    2018-04-17 18:35:25

Igaza van Klitschko-nak, ő aztán biztos tudja milyen fontos a fegyelem. Az esélylatolgatásból annyi biztosan igaz, hogy ez a faktor csökkenti Fury esélyeit. Ezt leszámítva szerintem nehéz a stílusok alapján megmondani, hogy hármuk közül kinek feküdne jobban bármelyikük stílusa. Ahogy írták, Joshua-nak nem annyira feküdt Parker gyorsasága. De azért Parker egész más, mint Wilder vagy Fury, mind alkatilag, mind stílusában. A védekezésben is olyan elemeket használt, amiket a nagyok nem szoktak. És nekem úgy tűnik, hogy Wilder-nek sem kifejezetten ízlenek a nagyobb termetű bunyósok, az ellenfél nagy ütőereje is problémát jelenthet neki. Az öregesen mozgó Ortiz is kis híján kiütötte, szerintem nincs okunk feltételezni, hogy Joshua-nak ne lenne erre legalább ugyanannyi esélye. Fury-nak meg talán egy nagyon jó formájában, a lábon elmozgásra és védekezésre végig koncentrálva és nem lelassulva lehetne keresnivalója ellenük.

» superman   válasz erre
    2018-04-17 18:07:38

Érdekes gondolatok Klitschkotól ami Fury-t illeti!
Valószínűleg a mai napig nem bírta megemészteni azt, hogy rommá alázta őt az angol 12 menetben, úgy hogy nagyon el se fáradt!! Joshua képességeit tekintve tökéletesen passzolt Klitschkonak, akivel ebből kifolyólag csináltak is egy igazi közönség meccset! Fury-val ezt senki nem fogja tudni megcsinálni, ugyanis az alkati adottságai, a gyorsasága, a reflexei, a magassága, a karhosszúsága, a lábmunkája, de még az ütőereje sem teszi lehetővé ezt az ellenfelei számára! Továbbá nagyon okosan bunyózik! Nem fog nagyobb gondot okozni Furynak se Wilder, se Joshua, ha létrejönnek ezek a mérkőzések!

» Valero   válasz erre
    2018-04-17 18:05:59

@northpaw: ezt en is olvastam, valami ~12 inches merteku elteressel kamu adat volt nala fesztavra megadva

» fixpont   válasz erre
    2018-04-17 17:26:09

Sztem Wilder es Joshua is verne!Es ugy 5 eve meg Klitschko is lazan verte volna!

» lacimaci75   válasz erre
    2018-04-17 16:59:35

@ggg: A méret itt az izomtömeget jelentené valszeg.

» gulogulo   válasz erre
    2018-04-17 15:38:37

Biztos mindenhol jó a fordítás? Wildernél: "a súlya ELLENÉRE meglepően gyors..." Ilyen méret mellett kevés ilyen alacsony nehézsúlyú volt az elitben, pont a kis súlya miatt gyors.

Másik: Joshuának méretbeli előnye lenne Fury-val szemben? Még a reach előnyben sem vagyok biztos, de ami a méretet illeti, az tuti nincs.

    2018-04-17 15:25:36

a tudomány jelenlegi állása az, hogy Joshua Takamot és Parkert is alig találta a ringben, Fury és Wilder meg mindkettőnél jóval többet mozog lábon - ha Fury tud mégegyszer formát hozni.

    2018-04-17 15:19:08

@sziporka: Nem hosszabbak a karjai, a Showtime-nál lemérték a Wilder elleni meccse előtt. Alacsonyabb annál, ahogy a boxrecen szerepel, a reach-e meg jóval kisebb.

» northpaw   válasz erre
    2018-04-17 13:41:11

@La Cucaracha: Nem tudom.... Ortiz 5 centivel alacsonyabb Joshuanál, de hosszabbak a karjai, és jobban mozog, gyorsabb lábon. Szerintem nem az fog dönteni a meccsen, hogy Joshua magas.

» sziporka   válasz erre
    2018-04-17 13:23:06

@sziporka: Lehet, hogy Ortiz a jobb "közbeverő", csak 39 évesen, 10 centi magassághátrányból ez kevésbé tud kibontakozni, mint AJ-nál.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-04-17 10:45:46

@Stoti: Egyrészt ezt minden Wilder minden meccse előtt elmondták. Ortiz előtt is. Szerinted Ortiz tud jobban közbeverni vagy Joshua? (gondolom a válasz zsigerből AJ, mert mióta Wilder verte Ortiz is a hurka kategóriában van)

Annyiban igaza van Klitschkonak, hogy Wilder ellen nehéz lehet felkészülni, mert valóban kiszámíthatatlan, erős és gyors. Egy jó edző persze ezt is megoldaná, kérdés, hogy AJ sarka elég jó-e ehhez. Furyról nem tudunk semmit. Én nem értek egyet azokkal, akik a nehézsúly királyának kiáltották ki a Wlad meccs óta. Egyrészt nem tudjuk, hogy milyen formába tud kerülni, másrészt azt sem tudjuk, hogy a Wlad elleni teljesítményét még egyszer el tudja-e adni. Szerintem AJ vagy Wilder fejébe már nem tudna így belemászni (az egyik túl higgadt, a másik túl ostoba), meg a Klitschko meccs óta szerintem könnyebben lehet ellene felkészülni.

» sziporka   válasz erre
    2018-04-17 10:41:12

@pressurefighter0088: Nem tudom...Wildernek Joshuánál jóval gyengébb bunyósok is okoztak kellemetlen perceket.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-04-17 10:36:31

@pressurefighter0088: Ja Millert ki ne hagyjam.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-04-17 09:29:43

Szerintem mindkettőtől kikapna, sőt még Povetkintől is.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-04-17 09:29:26

Én pont fordítva gondolom. Wildert szerintem biztosan verné, Furynak meg rohadt kellemetlen stílusa van, véleményem szerint vele nehezebb dolga lenne AJ-nek.

» HunFighter   válasz erre
    2018-04-17 09:12:36

Wilder vagdalkozásai kiszámíthatatlanok, de közbe lehet verni, és Joshua ezt megtudja tenni. Egy jó közbeveréstől Wilder aludni fog.

    2018-04-17 08:58:31

@Leon: Ja, hát az nagy előny egy bokszmeccsen, ha az ember nem bokszoló alapokkal bír... 🙈 😀
Mondjuk ha arra gondolsz, hogy növeli a kiszámíthatatlanságot, azt értem, de ez olyan kétélű fegyver ami - kis kép zavarral élve - inkább visszafelé szokott elsülni.

» Peacock   válasz erre
    2018-04-16 20:03:07

@Leon: Ja, h

» Peacock   válasz erre
    2018-04-16 19:55:49

Egyetértek. Wildernek szerintem nagyobb tapasztalata is van,a meccssszamok alapján mindenképpen. És hát nem is bokszolokent kezdett,ami előny is lehet.

    2018-04-16 18:47:13
Ugrás az oldal tetejére