×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Szíve szerint leginkább a WBC nehézsúlyú bajnok Deontay 2018-04-11 09:35:15 https://www.profiboksz.hu/2018/04/11/joshua-remeli-hogy-povetkin-felreall-es-johet-wilder/

Joshua reméli, hogy Povetkin félreáll és jöhet Wilder

Szíve szerint leginkább a WBC nehézsúlyú bajnok Deontay Wilder ellen meccselne legközelebb a súlycsoport összes többi nagyobb kaliberű övének tulajdonosa, Anthony Joshua. A képletet azonban felboríthatja Alexander Povetkin, aki legutóbb, Joshua gáláján kiklopfolta David Price-t, illetőleg, a WBA-nál kötelező kihívói pozícióban van. Az orosz bokszoló azonnali lehetőséget szeretne kapni a brit világelsővel szemben, más mérkőzés nem érdekli, ami az életkora miatt abszolút érthető is. Joshua mindenesetre szeretné kicsit halogatni Povetkint: „Inkább Wilderrel bokszolnék, szóval, ha Povetkin várna egy kicsit úgy 2019-ig, akkor az nagyon jó lenne. Elég bajos, ha az ember több övet birtokol, hiszen az összes szervezet szabályainak meg kell felelni. Sokan inkább azt preferálják azonban, hogy egy szervezet és egy világbajnok legyen minden súlycsoportban. Én ezért dolgozom jelenleg. Remélem, hogy Povetkin tud egy kicsit türelmes lenni, de ha nem, akkor én nem látom értelmét, hogy feladjam a WBA övet, szóval, akkor vele kell mérkőznöm.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@VRRRT: Ja, szerintem is veszélyesebb Jóskára, csak a birkó volt az igazi ellenszere (bár szerintem Wilder-re lett volna a legveszélyesebb és nem véletlenül nem jött össze a meccs). Viszont Wlad nem mozgatott akkora pénzeket sehol, mint Joshua Angliában. Pov sokkal jobb korban volt, amikor Wlad ellen ment, mostanában erősen kopni látszik és címszerzés + 1-2 címvédés múlva még öregebb lesz, addigra tovább fognak romlani az esélyei előreláthatólag.

» superman   válasz erre
    2018-04-13 11:42:18

@superman: Povi veszélyesebb Jóskára, mint annak idején Vovára volt. Márpedig az utóbbi oroszföldre hozásáért képesek voltak kidobni egy huszast...
Itt most az a kérdés, hogy Povit levágatják most idegenben egy fix összegért, vagy ismét kinyitják a pénztárcájukat és megadják neki a hazai pálya előnyét. Ha meg Jóska nem vállalja az utat, akkor megszerzi a vacant övet, tol 1-2 címvédést amíg Jóska és Vili egymással hülyéskedik, aztán üt a győztessel a vitathatatlan címért.

    2018-04-12 19:12:55

@VRRRT: "De itt most konkrétan a kockázat a gond. Povi veszélyes ellenfél, és ha az oroszok nagyon akarják, akkor bizony náluk lesz a meccs"
Szerintem Povetkin teljesítménye jól láthatóan romlott az utóbbi időszakban és egyre inkább kifele megy az ideális korból. A Joshua-nál minden szempontból jóval gyengébb Price is megcsípte (és azon kívül is eltalálta párszor), az elvileg szintén klasszis különbséggel gyengébb Hammer-ben nem tudott komolyabb kárt tenni, szóval úgy tűnik, az offenzív és defenzív képességei is gyengültek. Reálisan szemlélve Joshua egyértelmű favorit ellene.
Azt kétlem, hogy Joshua elmenne az oroszokhoz, ők az erősebb fél üzleti szempontból is és hazai pályán tudnák hozni a legnagyobb bevételt és ha netán nagyon kötnék az ebet a karóhoz az oroszok, legfeljebb leadja az övet - de ezzel a megoldással az oroszok is rosszabbul járnának.

» superman   válasz erre
    2018-04-12 09:41:42

@Izomtibi: Joshua az aki bevállalja a jó ellenfeleket, 21 meccs alatt megvolt neki Wlad Takam Whyte Parker, még Wilder csak lapít mint szar a fűben és akkor van néhány okos akinél mégis ő az isten XD

» antonio   válasz erre
    2018-04-12 09:26:11

Csak nem Õ is tart az orosztól? Wilder fülét-farkát behúzva menekült el a meccs elől, azóta sem rendezte Povetkin felé a tartozását.

» Izomtibi   válasz erre
    2018-04-12 07:01:08

Lehet Hearn elkéri Haymontól annak a VADA embernek a számát, aki segíteni tud és Pov megint megbukik:)

» kovban   válasz erre
    2018-04-11 22:40:22

@Schnauzer: Régen se boxoltak többször vb szinten :)

» Krissz97   válasz erre
    2018-04-11 21:36:30

@Schnauzer: Régen se boxoltak többször vb szinten :)

» Krissz97   válasz erre
    2018-04-11 21:36:25

@Krissz97: Régen nem kellett felkészülni és regenerálódni? :-) Vagy akkoriban ez gyorsabban ment?

» Schnauzer   válasz erre
    2018-04-11 20:15:01

@Schnauzer: Felkészülés, marketing, regenerálódás. Meg élni se árt néha kicsit.
De itt most konkrétan a kockázat a gond. Povi veszélyes ellenfél, és ha az oroszok nagyon akarják, akkor bizony náluk lesz a meccs...

    2018-04-11 18:44:16

@Dr Evil: Engem meggyőzött Pov,van olyan gyors mint Parker, és a tudás meg Ortiz környékén van.Várom az AJ elleni meglepetést több rizikót fog vállalni.

    2018-04-11 18:25:44

@Schnauzer: Elég a 2 meccs is ezen a szinten teljesen. Ugye 3honapos edzotaborok kellenek.szervezni és promotalni is kell a meccseket.pihenni is kell.tyson se a top bunyosok ellen ált ki régen minden hónapban

» Krissz97   válasz erre
    2018-04-11 17:49:31

@Schnauzer: pihenni is kell, kiélvezni a győzelmet, meg ha mág annyit keres , akkor már költeni is kell belőle. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-04-11 16:37:28

Povetkin utolso nagy lehetosege, hogy rendes vilagbajnok legyen. Es meg eselye is lenne a gyozelemre jocskan, ha nem is lenne favorit. Hulye lenne felreallni, 40-hez kozeledve egy felev keses is szamit.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-11 14:24:41

Miért gond először Povival majd év végén Wilderrel meccselnie?
Korábban sokkal többet bokszoltak a profi ökölvívók és nem múltak ki év végén végelgyengülésben.
Manapság annyira rá vannak állva erre a 2, max. 3 meccsre évente...

» Schnauzer   válasz erre
    2018-04-11 14:03:33

@Krissz97: Két szervezetnél Povi a kihívó, az IBF meg most írt ki egy Pulev-Whyte eliminátorit. Szóval esélyes, hogy az IBF szokás szerint itt is beleszól a dolgokba.

    2018-04-11 13:28:54

@Krissz97: Ez pedig esélyes. Emlékszünk még Wladimir hányszor mérkőzött folyamatosan valamelyik szervezet kötelező kihívója ellen.

» Tom Cormie   válasz erre
    2018-04-11 12:57:36

@VRRRT: Hacsak nem talál ki utánna egyik szervezet egy kötelező cimvedest :)

» Krissz97   válasz erre
    2018-04-11 12:42:18

a felreallast ki kell fizetni, ez a minimum, de Povi szemszogebol nincs ok a felreallasra, azert azt hiszem a rajongok inkabb a AJ-Wildert akarjak latni

» fixpont   válasz erre
    2018-04-11 12:39:05

AJ, ez nem jótékonysági akció!!! Povi nem fog várni, hacsak ne esett fejre. Add le a WBA övet, vagy gyorsan vállald el a meccset. Mellesleg úgy tudom, hogy a WBA már elrendelte a versenytárgyalás lebonyolítását a meccsre.

» Leccgocsemp   válasz erre
    2018-04-11 12:32:03

Azt se árt elfelejteni, hogy egy Jóska-Vili meccs szerződésében biztos lesz visszavágó opció, szóval vagy mindkét fél akár közös gálán tol még egy meccset, vagy pedig leadnak egy övet Sanyinak.(azt nem hiszem, hogy kifizetnének annyit, amennyiért hajlandóak lennének félreállni)
A Jóska-Vili bevételét eggyel kevesebb öv nem fogja befolyásolni annyira, viszont utána a győztes egy tényleges vitathatatlan meccsen is tudna keresni. Pláne ha marad ez a feszült politikai helyzet.

    2018-04-11 12:24:31

Joshua csapatának a biztosan megrendezhető meccsekre kellenne menni és Povetkin ilyen, tényleg bokszolni akar és Top 10-es bokszoló. Wildernél bármikor előfordulhat hogy vmi kamu indokkal kifarol a meccsből, szerintem nem akarnak Joshua ellen kiállni még pár évig az biztos.

» mikike1   válasz erre
    2018-04-11 12:16:45

Povetkin ha össze tudná kapni magát, nagyon veszélyes lenne Johuára. Bár Price ellen már ő sem volt meggyőző.

» Dr Evil   válasz erre
    2018-04-11 12:03:41

@Krissz97: Lehet, hogy igazad van. Viszont én úgy látom, Whyte-ot jó eséllyel megoldja az alabamai szélvész, itt inkább a Joshua-Povetkin érdekesebb ebből a szempontból annak ellenére is, hogy öregszik és kopik az orosz. A WBA nyilván nem a következetességéről híres (elég kicsi Rigót felhozni), pénz pedig bőven van egy ilyen összecsapásban. Lehet, hogy meg lehet rendezni egyből.

Akármelyik forgatókönyv jön össze, mi mindenképpen nyerünk, és ez a lényeg!

» bandi1115   válasz erre
    2018-04-11 11:35:18

@bandi1115: Egyáltalán nem biztos h tuljutnanak rajtuk. Inkább most kéne egyből

» Krissz97   válasz erre
    2018-04-11 11:13:11

Nehéz állást foglalni ebben az esetben. A bokszrajongók nyilván a két bajnok mérkőzését szeretnék inkább látni, ugyanakkor meddig várjon még az orosz?
Logikus lenne egy Joshua-Povetkin és egy Wilder-Whyte, utána mehetnének egymás ellen.

» bandi1115   válasz erre
    2018-04-11 10:20:06

@gyuriabator: Így van.es ha joshua esetleg kikap akkor nagyban csokkenne a bevétele a nagy cimmecsbol

» Krissz97   válasz erre
    2018-04-11 10:00:08

Miért állna félre?! Szerintem hülye lenne..

» gyuriabator   válasz erre
    2018-04-11 09:49:42
Ugrás az oldal tetejére