×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A múlt hétvégén Alexander Povetkin ellen lépett ringbe a 2018-04-05 22:06:49 https://www.profiboksz.hu/2018/04/05/povetkin-alaposan-szetverte-price-t/

Povetkin alaposan szétverte Price-t

A múlt hétvégén Alexander Povetkin ellen lépett ringbe a brit David Price, aki meglepően jól tartotta magát, mielőtt az ötödik menetben elérkezett volna a szokásosnak mondható KO vereség. Price már a negyedik felvonásban padlót fogott, de viszonozni tudta a kölcsön, ám az ötödik menetben Povetkin megfogta őt egy jobbossal, majd egy hatalmas balhoroggal merevre is ütötte. A brit gólem nemrégiben elmondta, hogy igen sok sebből vérzett a találkozó után: „Már a stadion orvosi szobájában megvizsgáltak a meccs után és azt javasolták, menjünk be a kórházba is egy ellenőrzésre. Természetesen belementem a biztonság kedvéért, és mindent rendben találtak. Az orrom eltörött, a számat 30 öltéssel húzták össze, a szemeimhez tizenkettőt kellett tenni. Kemény éjszaka volt, de büszke vagyok a teljesítményemre. Mindent kiadtam magamból és szorossá tettem a mérkőzést, sokkal szorosabbá, mint azt a KO vereségem mutatja.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@siposattila: igen, mert nagyon visszafogta magát, kevés akciót indított, nagyon spórolt sokszor ez viszont igaz. Ezt észrevettem én is, hogy volt, hogy nagyon kivonta magát a meccsből, csak annyit adott ki magából amennyi kellett. de egy bokszzseni volt azért.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-04-08 00:05:09

@CHUBAKKA: Sok meccsén a saját közönsége is kifülyülte már...

» siposattila   válasz erre
    2018-04-07 23:30:19

meg pl Mayweather sem volt egy ko király, és mégis élvezet volt nézni sokszor amit a ringben csinált. A védekezése, kontráis, kombinációi stb..

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-04-07 23:10:24

@bpjotruska: "Klicskonak a harmadik utan allitoleg a sajat batyja is a visszavonulast ajanlotta... aztan 10 evet uralkodott."



Jó.
Nekem időm van.
Türelmesen kivárom, hogy Price világverő egyeduralkodó legyen. ;)

Hajrá David!!! :)))

» Galamb   válasz erre
    2018-04-07 19:26:35

Nem értettem, hogy állhat meg úgy Price Povetkin előtt, védekezés nélkül, ahogy megállt a KO előtt. Szerintem egy általános reagálási hibája is van. Nem heves meccsen kapott ki, hanem egyszerűen teljesen leállt pár másodpercre, és vége lett. Sajnos szerintem innen nem fog tudni újra olyan szintre jutni, hogy esélyes legyen. Persze most sem volt az, de partyban volt a vereségig. Itt valamilyne pszichológiai probléma van, vagy esetleg elsötétült a látása ? Az álla se erős, de azt ellensúlyozhatta volna jobb védekezéssel. Az 5 vereség közül talán csak 3-at vesztett volna, ha jobban védekezik. Pontozásos vereségig el sem jutott ! Szegénynek olyan durva vereségei vannak, sőt durvábbak, mint John Tatenak voltak miután világbajnok lett. Jött 2 durva KO hamarosan, igaz, nem a korai menetekben.
Ezek a Price vereségek rosszabbak, mint Michael Spinks veresége volt Tysontól. Amúgy Spinks nagyon jó volt összességében, ha nem is az emlitett meccsen.

    2018-04-07 18:17:52

@Galamb: Lewis mind a két legyőzőjén revansot vett. De még a döntetlent se hagyta annyiban.
Harrisont 7 ember győzte le, ebből 3-nak sikerrel visszavágott.
Price Thompsonnak próbált, akit az azonnali visszavágó 2. menetében padlóztatott is: kicsit múlt hogy sikerült. A próbálkozás akkor is nemes, ha nem sikerül. A sport már csak ilyen: ezért is tanít meg sok mindenre. A Tv nézés erre nem tanít meg ahogy a tv-ben látott sportidolok csodálata sem hogy hű milyen fasza tehetséges legyőzhetetlen vki.

» Peacock   válasz erre
    2018-04-07 17:39:09

@leibigabi: Bocs, de szerintem ez a gondolat kb. a keménymagos focidrukkereknek és a tv-ben is nézhető agresszív szórakoztatási formákra vágyó beteg lelkületűek (aberráltak) számára bír teljes igazsággal, akik aláírom persze: sokan, sőt lehet többségben is vannak (működik a tömegpszichózis). De azért, na...
A sport teljesen más mint a gladiátorjátékok. A sportoló maga választja szabadon (!) hogy kiváló teljesítményt nyújt, fejlesztve önmagát, feszegetve-kitolva teljesítőképessége határait: adott esetben versenykörülmények között embertársai szórakoztatására is, de elsősorban akkor is önmagának bizonyítva. Olyan feltételrendszerben mely védi az egészségét s melynek kimondott ethosza a fair play. Ebben van nemesség, kultúra, humánum. (Még ha egy csomó barom gladiátort is játszik.)
A gladiátorok elsöprő többsége ellenben kényszerből, rabszolgaként szórakoztatta a legaljasabb perverz emberi igényeit kielégítő, vérre és halálra vágyó tömeget. Saját és ellenfele életét nemcsak kockáztatva de rendszerint valamelyiket idővel kioltva. Saját életben maradása végett, kényszerből küzdve. Nem fair körülmények között (nesze egy oroszlán baszd meg), sőt minden humánus ethosz nélkül antihumán állati igényeket szolgálva. Nem önmaga fejlesztésere.

» Peacock   válasz erre
    2018-04-07 17:27:06

@Galamb: Vajon hol van az a hatar, amikor biztosan nem eri meg tovabb csinalni? 3 KO-veresegnel, vagy 5-nel? Wlagyimir Klicskonak a harmadik utan allitoleg a sajat batyja is a visszavonulast ajanlotta... aztan 10 evet uralkodott.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-07 17:21:36

@Galamb: "Erőlteti a lehetetlent, ami (szerintem) inkább nevetséges, mint szimpatikus."

Na de a lehetetlent, csak úgy lehet elérni, ha erőlteti az ember :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-04-07 17:17:19

@Peacock: "Nekem ez a csakazértis revansot keresés Lewisban, és a lesajnált Harrisonban és Priceban is szimpatikus. (Nem kicsit angolos-tökös-sporte mberes ez a bevállalósság)."



Ha lenne legalább némi eredménye az erőfeszítésének, akkor én is megsüvegelném, de így csak túlbuzgó megfelelési kényszernek érzem részéről.
Erőlteti a lehetetlent, ami (szerintem) inkább nevetséges, mint szimpatikus.

» Galamb   válasz erre
    2018-04-07 17:06:28

@leibigabi: "mivel ha nem így lenne, akkor olyan sportágakat választanának, amelyben, elsősorban a brutalitás nincs jelen. "
Ingerkuszob-fuggo is. Nemreg mondta meg egy szaki, hogy a Whyte vs Browne kiutes nem volt brutalis :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-07 17:03:24

@LennoxLewis: Egen nem csak elvonalbeliek csaptak ki Price-ot. Viszont nem is tudom volt-e mar ilyen bunyos, mint o: osszesen 4 ember gyozte le eddig profikent, es abbol haromra szamolni kellett ellene :-) szoval nem sokan gyoztek ugy le, hogy azt mondhatjak: ez egy konnyu meccs volt.
A 80-90es evekben talan Bert Cooper volt ilyen, bar neki nem az alla volt rossz, hanem egyeb kepessegeiben volt limitalt. Az igazi top-bunyosok mind legyoztek, de sokan - pl Holyfield, Moorer - megjartak a poklot ellene.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-07 17:01:33

@CHUBAKKA: "azzal egyetértek, hogy harcos, és szórakoztató meccseket szeretne a szurkoló látni. és az is szép ebben a sportban, hogy egy ütéssel is meg lehet fordítani egy meccset!"

Így van, és éppen ez az esszenciája ennek a sportnak, még akkor is mivel benne van, ha elég kegyetlenül hangzik is az, hogy valakit brutálisan kiüthetnek. A küzdősportok olyanok, mint a Római gladiátor játékok egyfajta XIX-XX.-századi enyhébb, szabályozottabb verziója, de a szurkolói mégis csak a keménységre, brutalitásra, ügyességre, hősieségre kiváncsiak, mivel ha nem így lenne, akkor olyan sportágakat választanának, amelyben, elsősorban a brutalitás nincs jelen.

» leibigabi   válasz erre
    2018-04-07 16:50:21

@leibigabi: azzal egyetértek, hogy harcos, és szórakoztató meccseket szeretne a szurkoló látni. és az is szép ebben a sportban, hogy egy ütéssel is meg lehet fordítani egy meccset!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-04-07 16:11:41

@CHUBAKKA: Összeségében arra céloztam, hogy aki bunyót néz, az többnyire valami brutális verekedést szeretne látni, leütésekkel, kiütésekkel, nem balettot vagy szertornát.

LennoxLewis

"Ezzel egyetertek. Viszont Price nem all kozvetlenul az elvonal mogott, legalabbis szerintem... O nem csak az elvonal ellen kapott ki KO-val, hanem azoktol, akik tenylegesen a masodvonalba tartoznak, vagy tartoztak a meccsuk idopontjaban: Thompson, Hammer es Teper. "

Nézhetjük így is, meg úgy is, hogy aki egy top bokszolót meg tud csípni, izzasztani az azért annyira nem állhat a toptól olyan messze :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-04-07 15:35:16

@leibigabi: "Hát ha valaki közvetlen az élvonal mögött áll, annak miért ne lehetne az az ambiciója, hogy megpróbáljon még egy szinttel feljebb lépni?"

Ezzel egyetertek. Viszont Price nem all kozvetlenul az elvonal mogott, legalabbis szerintem... O nem csak az elvonal ellen kapott ki KO-val, hanem azoktol, akik tenylegesen a masodvonalba tartoznak, vagy tartoztak a meccsuk idopontjaban: Thompson, Hammer es Teper.

Price inkabb harmadvonalas, egyedul az utoereje kiemelkedo, de olyan hianyossagai vannak, amik a C kategoriaba teszik. Ilyen Dave Allen, Cornish, Hughie Fury, Saxton felek ellen mehet, ha meg bunyozni szeretne, mint mondtam, lenne ra kereslet a briteknel, de komoly ellenfel ellen, vagy a fiatal feltorekvok ellen mar nem szeretnem latni, mert ki fogjak csapni ismet.

» LennoxLewis   válasz erre
    2018-04-07 15:26:22

@leibigabi: nem értek egyet, mert nem minden a kiütés, inkább hogy jól szórakozzunk, inkább úgy mondanám, hogy legyen izgalmas, küzdelmes fordulatos meccs, persze a ko csak hab a tortán. A Barrera-Morales meccsek, vagy ha már nehézsúly akkor a Holyfield-Bowe első, és második meccs is végigmentek, és jók voltak szerintem. Nem lehet mindig ko-val győzni ilyen nincs, Tyson, Lewis, vagy a Klitschko tesók sem tudtak mindig ko-val nyerni. Persze az jó, ha van leütés, vagy megfogják a másikat egy jó ütéssel, hol az egyik, hol a másik van fölényben, beleadják szívüket -lelküket. Vagy pl a Whyte-Chisora is végigment, és jó meccs volt, nagyot küzdöttek a srácok, és sokan szívesen megnézének egy visszavágót. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-04-07 15:25:49

@ogreface: " Végül is Audley "Gyilkos bal" Harrison is többször próbált felkapaszkodni az elitbe, a végén nem sikerült, pedig tőle többet vártak az elején és neki azért a méretei mellet ott volt egy olimpiabajnoki érem is a zsebében."

Így van, és ha ő idejekorán visszavonul, akkor nem termelődhetett volna ki az egyik kedvencem az "igazi Rocky" Martin Rogan sztori. Az ökölvívás története pedig az ilyen sztorikból is táplálkozik :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-04-07 15:21:08

@leibigabi: Végül is Audley "Gyilkos bal" Harrison is többször próbált felkapaszkodni az elitbe, a végén nem sikerült, pedig tőle többet vártak az elején és neki azért a méretei mellet ott volt egy olimpiabajnoki érem is a zsebében.

» ogreface   válasz erre
    2018-04-07 15:09:51

@CHUBAKKA: " Ok megértem, hogy most kapott egy lehetőséget egy jó név ellen, mint POvetkin, egy AJ gálán, és ez motiválta, meg jó pénzt is kapott, de az egészség mégiscsak fontosabb."

Persze, az egészség mindennél fontosabb, de ha így nézzük, a top sportolók nem az egészségükkel játszanak? A szurkolók, mint Te vagy én, brutális kiütéseket akarnak látni, erről is szól ez a sport... lehet, hogy kegyetlen, de így van.

» leibigabi   válasz erre
    2018-04-07 15:08:36

@Galamb: Leibivel értek most egyet. Price nem top 10-20, de közel sem szánalmas. (Pov ellen szerintem jól is kezdett, az első leütés után láthatóan spannolta is magát dühösen önmagára hogy hibázott.) Nem antitálentum, bivaly nagyot üt, sportszerű, és szíve is van a bunyóhoz.
Nem túl tehetséges vagy képzett, de próbálkozik, és ez azért szerintem becsülendő. A vereségeit pedig a top 30 tagjaitól szedte össze. Nincs ezzel egyedül, nem csak a közvetlen élvonalnak van létjogosultsága. Persze ha az orvosok látnak vmit, be kell fejeznie. De simán lehetne neki is egy 35-3-as rekordja ha arra megy. De nem, ő már a 13. meccsén a volt olimpiai bajnok Harrison ellen ment. (Aki szintén nem egy zseni de veszélyes.) És az első legyőzőjének, a Wladdal jót meccselő vb kihívó Thompsonnak is azonnal megpróbált visszavágni. Nekem ez a csakazértis revansot keresés Lewisban, és a lesajnált Harrisonban és Priceban is szimpatikus. (Nem kicsit angolos-tökös-sportemberes ez a bevállalósság).
Persze ez csak az én véleményem.

» Peacock   válasz erre
    2018-04-07 15:01:26

hát, ha folytatja Price akkor is ne ezen a szinten, mert azért ilyen brutális ko-s vereségekre nincs szüksége, nem tesz jót. Ez Price-nak már a második nagyon durva ko veresége volt, az első ugye ami nagyon csúnyának tűnt az Teper ellen volt, amikor szintén nagyon kifeküdt Price. Ha folytatja akkor megfelelő ellenfeleket kell hozni neki, mint pl egy Pianeta, Scott, Johnson. Vagy esetleg Cornish, Hughie Fury, Chisora stb. Ok megértem, hogy most kapott egy lehetőséget egy jó név ellen, mint POvetkin, egy AJ gálán, és ez motiválta, meg jó pénzt is kapott, de az egészség mégiscsak fontosabb.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-04-07 14:54:47

@LennoxLewis: "Amit esetleg csinalhat meg, hogy a helyi masod-harmadvonal ellen bokszoljon meg 1-2 evet, a britek kajalnak, keresne meg egy kicsit, de ennel komolyabb ambicioi ne nagyon legyenek mar."

De miért ne lehetne? Hát ha valaki közvetlen az élvonal mögött áll, annak miért ne lehetne az az ambiciója, hogy megpróbáljon még egy szinttel feljebb lépni? Az más kérdés, hogy sikerül-e neki vagy sem, de maga az arra való törekvése az teljesen normális, még akkor is, ha kívülállók azt gondolják, hogy a top szinthez kevés az esélye.

» leibigabi   válasz erre
    2018-04-07 14:32:49

@leibigabi: Ezt senki se mondta szerintem, hogy aki nem a kozvetlen elvonal, az vonuljon vissza.
Csak Price-ra mondtak ezt paran, ugyanis ez mar az otodik KO veresege volt, es ezek kozul 1-2 igen durva volt. Neki mar sok keresnivaloja nincs ebben a sportban, az elmezony ellen nem szabadna mar mennie, mert az egessege karara is mehet mar egy ujabb durva KO.
Amit esetleg csinalhat meg, hogy a helyi masod-harmadvonal ellen bokszoljon meg 1-2 evet, a britek kajalnak, keresne meg egy kicsit, de ennel komolyabb ambicioi ne nagyon legyenek mar.

» LennoxLewis   válasz erre
    2018-04-07 13:01:41

Itt megint arról megy kb az eszmecsere, hogy aki nem közvetlen élvonal az vonuljon vissza, mert gyenge az élvonalhoz :) De az aktuális élvonal kiken jönne fel, ha nem lennének azok a felhozók, akik gyengék az élvonalhoz?

» leibigabi   válasz erre
    2018-04-07 12:44:18

@bpjotruska: a lényeg nem azon van hogy harcol vagy sem (ha látod és tudod hogy jobb az ellfél, akkor felesleges szétveretni magad, csak azért hogy utána azt mondják a többiek hogy ez igen szép volt, miközben te 1 hónapig szívószálon eszel és csak emlékekben él a szemed előtt a bartátnőd, szval hülyeség ez a "rocky fílíng") hanem azon hogy az ellenfél is legyen kb azon a szinten mint ahol te vagy és úgy és azt győzd le. mert valljuk meg povi legalább 3 dimenzióval előrébb van mint price.
amúgy most mit ér el vele hogy szarrá verte povi? pozitívan semmit, negatívan pedig most már csak bohócnak lesz jó 1 feltörekvő ifjú ellen (aki majd megint jól kicsapja).

» csato gabor   válasz erre
    2018-04-07 12:05:26

@bpjotruska: Túlzással szólva, kissé úgy képzelem
Price-t, mint azt a néhány Megaszár-os , Xfaktor-os legrosszabbat, akik nem képesek felfogni, hogy párhuzamosak az énekléssel és évről évre röhögtetik magukat.
Vagy pl. jó üzletember se lehet bárkiből. Arra is születni kell.
De ha nem képes belátni az illető s erőlteti a dolgot, odalesz mindene s ráadásul úgy eladósodik, hogy sohanapján mászik ki belőle.
Valahogy így van Price a boksszal.
Elhitte magáról, hogy tud boksszolni, s ki nem lehet verni ezt a tévhitet a fejéből. (Pedig ütik eleget a fejét szegénynek.) :)

Nagy behemót, erős ember, sok tapasztalattal, edzéssel a háta mögött, úgyhogy kinéz valahogy a ringben, tud is ezt-azt, néha elsül a keze ,de mivel nincs az élmezőnyre nézve együtéses KO ereje , robbanékonysága, nem tudja úgy megrendíteni az ellenfelet, hogy majd le is lehessen finiselni.
Aztán mikor az ellenfél összeszedi magát, akkor neki rendszerint annyi...

» Galamb   válasz erre
    2018-04-07 11:32:15

@Galamb: Hat igen, Price-nak nehany tulajdonsaga, gyengeje lehetetlenne teszi, hogy az elvonal ellen eredmenyes tudjon lenni.
Viszont pont a Povetkin elleni meccs nem tette ot nevetsegesse, ahhoz kepest, hogy rovid es egyoldalu meszarlast vart szinte mindenki, lenyegeben a gala legizgalmasabb meccset produkalta Povetkin ellen. Az elso leutoesnel szerintem mindenki azt hitte, hogy na ennyi, Price-nak reszeltek, de onnan visszajott, es hajszal hijan lekuldte a mezony egyik legkemenyebb feju bunyosat ; sozval megmutatta, hogy meg szive is van. Es Povetkin fejen latszott a meccs utan, hogy biza nem csak egy jo utessel talata el ot Price.
Szoval ha vissza akar vonulni, lehet pont most kene, egy ilyen meccs utan, ahol mindent kiadott magabol, es a legtobb helyen elismeroen irnak rola.
Ha meg tovabb bokszol, maradjon a hazai masodvonalnal, Sexton, Cornish, Allen es tarsaik ellen lehet kersnivaloja, es tulajdonkeppen meg erdekes, izgalmas meccseket is csinalhat.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-07 10:27:48

@bpjotruska: Jól van, na! :)
Igazad van. Elismerem, hogy nem egy jóindulatú hozzászólas.
Inkább csak poénkodni akartam.
Amúgy tényleg haragszom Price-ra, mert évek óta repülőből is látszik, hogy nem neki való a boksz. Nagyon szerencsétlen lelki alkat a küzdősportokhoz.
Minél tovább csinálja annál nevetségesebbé válik, s egy fura, iróniára ingerlő figuraként marad meg a köztudatban. Ez pedig nem túl hízelgő rá nézve.
Szerintem nem akarja beismerni se önmaga-, se mások előtt, hogy antitalentum, s erőlködve próbál minden áron bizonyítani a világnak. Így pedig mindinkább elássa magát.
Szerintem egyszerűen szánalmas.

» Galamb   válasz erre
    2018-04-07 09:09:04

@Galamb: Price buszke is lehet a teljesitmenyere, sokkal jobb volt mint varni lehetett, odaallt, harcolt, felkelt a padlorol, kemenyen meg is fogta az oroszt.
Te kevesbbe lehetsz buszke, ez egy - toled egyebkent szokatlan - surmo paraszt hozzaszolas volt. Persze a legkonnyebb dolog mocskolni egy bunyost, egesz biztosan konnyebb, mint eselytelenkent a ringbe lepni es harcolni.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-07 08:27:12

Azért vicces gyerek ez a Price, halljátok!
Kicsapták, mint a büdös sz@rt s azt mondja büszke a teljesítményére. :)))
Ezek szerint nagyon rosszra számíthatott. :)
...habár meg is lehet elégedve, hisz
figyelemre méltó teljesítmény tőle, hogy életben maradt.

» Galamb   válasz erre
    2018-04-07 08:00:41

@VRRRT: + klitsckonak erősebb álla van,jobb labmunkaja,jobb kondija, jobb ring iq
és ő a vereségek után vissza tudott térni és újra csucsra jutni.

» dondannyboy   válasz erre
    2018-04-06 21:44:27

@lunatic: Ahhoz kéne egy olyan edző is.

    2018-04-06 20:22:24

Legyen biztonsági bunyós mint Klicskó

» lunatic   válasz erre
    2018-04-06 18:43:12

Marco Huck úgyis nehézsúlyban készül vitézkedni, Price pont meg tudná mutatni neki, hogy milyen amikor ebben a súlycsoportban szelíden meglegyintik. (Huck Povetkin elleni mérkőzést hagyjuk, ott az orosz nem igazán volt a topon.)

    2018-04-06 18:05:51

@felix trinidad: Ja, meg maradando seruleseket tobbnyire az utesallo bunyosok szenvednek, aki rengeteg nagy utest kihordanak labon.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-06 17:26:33

Ha mindenki abba hagyna pár kiütéses vereség után profi bunyo se lenne.

» felix trinidad   válasz erre
    2018-04-06 17:08:00

@GaiusM: Az elvonal nem valo neki, nem a profi bunyo. Mivel a bunyosok 90+ %-a sem vilagbajnok, sem VB-kihivo nem lesz, Price is elbokszolgathat meg gyenge-kozepes ellenfelek ellen, es kisebb regionalis oveket esetleg begyujthet, meg izgalmas mecseket is csinalhat.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-06 16:46:35

úgy látom hogy agykárosodást is szenvedett (nem kicsit), mert azt mondja hogy:

"szorossá tettem a mérkőzést", nos mi volt ebben a szoros? :D hacsak az nem hogy 3 menetig bírta:D

    2018-04-06 14:13:34

Szerintem is folytassa meg ha örömét leli benne!

» felix trinidad   válasz erre
    2018-04-06 13:10:13

Price azt nyilatkozta, hogy nem akarja azért sem abbahagyni és újabb hasonlóan kemény kihivást keres. Vagy nagyon ostoba, vagy nagyon tökös, hogy nem adja fel, esetleg semmi másra sem használható pénzkereset céljából, azért csinálja tovább. Chisorát, Heleniust talán elverné. Pulev ellen is megnézném, ő szerintem neki való.

» Leccgocsemp   válasz erre
    2018-04-06 12:09:56

szerintem price jól bokszolt, a védekezése önmagában teljesen rendben volt, a gond akkor volt, amikor kockáztatott. egyszer bejött, kétszer nem.

    2018-04-06 09:32:19

Az a baj, hogy nincs Price körül senki, aki felnyitná a szemét, hogy ez minden volt, csak szoros nem, így ezt ő is elhiszi. Idő kérdése volt az egész... Az pedig még nagyobb baj, hogy olyan sincs, aki megmondaná neki, hogy menjen el tisztességes munkát végezni, mert a profi bunyó nem neki való.

» GaiusM   válasz erre
    2018-04-06 08:55:57

@Valero: A türelme odáig terjedt, hogy hagyta magát leütni.... Hogyne.

» sziporka   válasz erre
    2018-04-06 08:42:20

Nem volt rossz magahoz kepest Price, de az a testre fejre kombo a vegen brutal Pov-tol.Be kellene fejezni a bunyot mert ennek rossz vege lesz, tul sok a kiutese veresege.

» Bruneor   válasz erre
    2018-04-06 08:27:47

Price kitett magaert most. Erre volt eleg. Povetkin terminator modba kapcsolt.

» bandi78   válasz erre
    2018-04-06 07:44:53

Nem tette szorossá a meccset, csupán Povetkin volt türelmes! Price nem kockáztatta a rizikós szitukat, tisztában van a gyengeségével! Nála minden bekapott ütés életveszélyes, csak idő kérdése volt!

» Valero   válasz erre
    2018-04-05 23:14:20
Ugrás az oldal tetejére