×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Közvetlenül a szombat éjszakai Joshua vs. Parker világbajnoki mérkőzés 2018-03-31 23:15:59 https://www.profiboksz.hu/2018/03/31/povetkin-brutalis-ko-val-gyozott/

Povetkin brutális KO-val győzött

Közvetlenül a szombat éjszakai Joshua vs. Parker világbajnoki mérkőzés előtt feszült egymásnak Cardiffban Alexander Povetkin és David Price, a tét pedig a WBO és WBA interkontinentális nehézsúlyú címei voltak. Az összecsapás favoritja Povetkin volt, ennek ellenére egészen a 3. menetig fegyelmezett bokszot bemutatva jól tartotta magát a jelentős magassági fölényben lévő liverpooli Price, azonban az említett etap első percében egy kemény, fejre mért bombával padlóra küldte őt orosz riválisa. A számolás után Price viszonylag gyorsan összeszedte magát (közben megsérült a bal szemöldöke), és a felvonás végén már ő rendítette meg Povetkint, a szédelgő öklözőre pedig rászámolt a vezetőbíró. A relatíve eseménytelenebb 4. menet után jött a mindent eldöntő 5. etap, amelyben Povetkin előbb egy jobbossal megfogta Price-t, majd a leblokkoló angol bunyóst egy brutális balossal gyakorlatilag ki is végezte, a földre rogyó, és láthatóan teljesen összeomló Price-t számolás nélkül léptette le a mérkőzésvezető (KO).

Videó: a mérkőzés teljes felvétele

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@mikike1: azért remélem, hogy Povetkin fog lehetőséget kapni, és egy AJ-Povetkin bunyót láthatunk majd a nyáron valamikor. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-04-02 22:12:20

Povetkin nincs már nagyon jó formában de még mindig képes kemény gyors támadásokat megindítani, az a 15-20 % esélye megvan bárki ellen.

» mikike1   válasz erre
    2018-04-02 20:04:19

@siposattila: Te ezt láttad bele én pedig nem . Nálam a nyilatkozata csak a realitást tükrözte miszerint tényleg nem ő az esélyes de átnézni rajta azért nem kell és ha egy gyengébb állal rendelkezne Povi akkor lehet el is terült volna .
Ettől függetlenül lehet nem volt önbizalmas de az első leütésig nem volt ő olyan rossz .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2018-04-02 13:42:50

@Ultrasberry1990: Már a meccs előtti nyilatkozatában sem volt önbizalom.

» siposattila   válasz erre
    2018-04-02 11:00:17

@kovban: Nincs jelentősége,emiatt nem volt meccs,ez a fele fontosabb.

» siposattila   válasz erre
    2018-04-02 10:57:29

amúgy Price nem volt rossz, jól védekezett és amikor úgy döntött ütni készül azok mind nagyon veszélyesnek tűntek, kár hogy gyenge az álla, a kondija meg csak pár menetre elég, ha nincs a kiütés még max 2-3 menet és magától esik össze... De nem lehet mindenkiből VB, ez van...

» gigaboly   válasz erre
    2018-04-02 02:09:04

@Ultrasberry1990: Totál egyetértek, volt benne még tűz, a kiütések marhán elbizonytalanították és megtörték. Mindene megvolt, hogy top 5 be legyen, csak az idegrendszere nem :) :(

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2018-04-02 01:20:21

Meglestem Price régebbi meccseit még a veretlen időszakában . Pl Audley Harrison ellen milyen gyors volt bakker , most sem lassú de akkor még ennél is gyorsabb volt . Ütőerőben szerintem felveszi az élmezőnnyel a versenyt viszont mentálisan és ütésállóságban ( a kettő némileg összefüggő dolog ) a C kategóriát üti csak max . Tegnap is láttuk Povetkin ellen , hogy mikor megvolt a leütés ütötte a földet ezzel kb kifejezve azt , hogy " basszus már megint " és utána el is szállt az önbizalom ami még az elején azért látszódott némileg . Kapuőrnek megint nem jó kategória mert oda azok a bunyósok kellenek akik az átlagos ütőerő mellett bírják a pofont ami az angolra nem igaz sajna . Vagy elbokszolgat alacsonyabb szinten vagy jobb lenne hanyagolni ezt a A kateóriás bunyósokkal való pofozkodást míg baj nem lesz :/

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2018-04-02 00:56:26

@bpjotruska: Offenzìvában jó lenne Price, de lecövekel, semmit nem mozog oldalra, se hátra. Povetkin mèg mindig nagyon jó. Dinamikus, de szerintem már látszik a kopás.

Nekem kissè elveszi Povetkint èrdemèt az az állva számolás. Lehet, hogy most Price-t istrnìtjük, ha akkor nem szól bele a bìró.

» sziporka   válasz erre
    2018-04-01 22:22:39

Írogatják páran, hogy Wildernek nem feküdne Povetkin stílusa. De miért? Povetkin egyenest nem üt, a legtöbbször előkészítő ütés nélkül, teljesen nyitottan, lineárisan lép be a nála jóval nagyobb ellenfelek ütőtávjába, még törzsből sem mozog. Price pont egy ilyen előremozgásba vert bele, amitől Povetkin meg is rendült. Szerintem nem lehet komoly ütőtáv hátrányban, élvonalbeli bunyós ellen megcsinálni azt, ahogy Pov támadásba lendül. Povetkin piszok jó bunyós közelharcban, bődületes horgokat üt a relatíve rövid kezeivel, de engem nagyon meglepne, ha AJ, de akár Wilder ne fogadná meg, amikor leengedett kézzel lép be az ütőtávjukba. Amúgy Klicsko is úgy oldotta meg Povetkint, hogy megfogadta miközben előre mozgott és/vagy lefogta. Nem tudom ezt ki hogy látja, de nekem ez ordító hiányosság az orosz bunyójában.

» iceman   válasz erre
    2018-04-01 21:51:53

Hát azért ez a KO legalább annyira brutális volt mint a kettejük közti méretkülönbség. Lehet hogy limitált képességű és mentálisan gyenge Price, viszont azért povi iszonyat mérethátrányban volt. Minimum 2 számmal kisebbnek tűnt Price mellett. Volt szerencsém (igaz csak egy baráti pofozkodás keretein belül)ekkora méretkülönbséghez, és azt kell mondjam nem olyan egyszerű ám azt áthidalni....

» Bredan78   válasz erre
    2018-04-01 21:37:52

@siposattila: Amiből felmentették, merthogy Haymon papa bukta is a pert az USA-ban :)

» kovban   válasz erre
    2018-04-01 21:18:01

Whyte-nak amúgy nem kéne egy No Contest a rekordjába?

    2018-04-01 20:22:38

@TheChesapeakeRipper: A sok brutális Ko megtette már a hatását, és pont ezek miatt nem fog merni beleállni, rálépni az ütéseire, mert ha benézi a rajzot, akkor az aktuális ellenfele mint az ökröt!! Nem fogja kockáztatni, így is minden bekapott ütés ránézve életveszélyes!
Lassan meghalni megy a ringbe! Remélem végre visszavonul!
Mindenkit ki lehet ütni, így Povetkint is! Valakit könnyebben, valakit nehezebben, de kilehet! Ha ez a mafla gólem csak lazán telibe ver valakit, az keményen kifejti a hatását! Messzemenő következtetéseket nem szabad ebből levonni, mert Povetkin képzett, erős, jó állóképességű bunyós, akit továbbra is simán alkalmasnak tartok arra, hogy Wildert elverje!

» Valero   válasz erre
    2018-04-01 20:01:55

"Azèrt ne ájuljunk el Povitól. Ha a totál limitált Price meg tudta csìpni, akkor Joshua vagy Wilder kivègzi. A teljesen lecövekelt Price ellen könnyű villogni."

En meg azt gondolom Wilder-tol sem kell elajulni, barmikor szivesen megneznek egy Wilder vs. Price-t ekkora utovel meg sztem nem is talkozott szereny palyafutasa alatt Mr. Hammer mint az angol.:)

» Bruneor   válasz erre
    2018-04-01 19:46:06

@dondannyboy: Tony Thompsont hamarabb es kemenyebben leutotte, mint Wlad vagy Ortiz ; Harrisont rendes, sulyos KO-val verte, nem TKO-val mint Haye es Wilder - pedig nem utotte tovabb, miutan lement, mint Wilder.
Meg kell nezni par meccset, nem a boxrecen keresgelni, hogy kiket utott ki...

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-01 19:30:09

@Bruneor: Gondolom az oroszok udvariasan meg fogják kérdezni, hogy jóska melyik övéért menne a meccs.

    2018-04-01 19:04:52

@bpjotruska: Thompsont a visszavágón nagyon keményen lecsapta, de ott sem volt mentálisan egyben nem tudta mitcsináljon rámenjen vagy inkább hagyja rá is cseszett, Price egy olyan középkategóriás aki ellen nem lehet aludni mert nagy erős és gyors, senki nem mehet biztosra ellenne.

» antonio   válasz erre
    2018-04-01 19:00:18

@sziporka: Senki nincs elájulva látszik hogy Povetkin már nem olyan jó, de még így is sokkal jobb mint a legtöbb kihívó. Wilder nem meri beválallni így ővele is Joshua fog kiállni aki nem búj el a kihívások elől.

» antonio   válasz erre
    2018-04-01 18:55:06

Fura ez a srác nagyon, pedig akkora Jabet üt, h povinak nagyon hátralettyent a feje, ki érti, hogy miért nem üt többet, rálépegetne azokra a JAbekre, kis oldalra mozgás, és szerintem meglehetett volna ez a Povetkin, vagy legalábbis a dolga jóval jobban meg lett volna nehezítve, mint így, hogy csak lecövekelt. ÉRthetetlen, a Ko viszont brutál volt, Povetkin ha fel tudná szívni magát utoljára, szrintem lenne keresnivalója, mert nagyobb az együtéses KO ra az esély, mint Parkernál pl. Wildernak nagyon nem feküdne Pov stílusa, rá mégveszélyesebb lehet. Klitschko óta tudjuk, hogy Joshuának elég jó álla van. Wildernek pedig az Ortiz meccs óta, hogy azért üthető bőven. Grat povinak.

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2018-04-01 18:43:12

@sziporka: te hogy hogy nem kaptal még minuszt egy povetkin kritikára?

» dondannyboy   válasz erre
    2018-04-01 18:23:15

@bpjotruska: A balos kiváló volt, csak az a baj, hogy Price maga is meglepődött, hogy betalált.

» Untouchable   válasz erre
    2018-04-01 18:22:35

@bpjotruska: "Attol a balostol sokan eldoltek volna."

kit ütőtt ki price hogy aj kaliberi ütőként van feltüntetve?

» dondannyboy   válasz erre
    2018-04-01 18:22:25

@sziporka: A total limitalt Price szerintem kozel akkora uto, mint Joshua vagy Wilder, kezsebessegben Joshua-t meg veri is. Csak mas mindenben gyenge vagy kozepes. Szoval elkapni barkit el tud egy jo utessel, nem jelent az szinte semmit. illetve de, ha szar alla lenne Povetkinnek, kikapott volna kiutessel. Attol a balostol sokan eldoltek volna.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-01 17:06:15

@sziporka: így van, viszont jó hogy bokszolt POvetkin is AJ előtt egy ilyen ko-s győzelem jó kis promó a kettejük meccsének szerintem. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-04-01 17:04:48

Azèrt ne ájuljunk el Povitól. Ha a totál limitált Price meg tudta csìpni, akkor Joshua vagy Wilder kivègzi. A teljesen lecövekelt Price ellen könnyű villogni.

» sziporka   válasz erre
    2018-04-01 16:59:23

@antonio: hát látod az benne van, hogy Whyte megbukik a doppingteszten, egy Wilder elleni meccs előtt ez benne van bizony sajnos.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-04-01 16:50:30

Azt kell mondjam, a húsvéti nyúl mentalitásával még ilyen testben sem lehet eredményes bokszoló valaki. Price kb. az ifjabb Klicsko szintjén pánikol az ütésektől, és valahogy hiányzik belőle az érzék az ökölvíváshoz, nem tudja, mikor mit volna célszerű csinálnia. Az edzőstáb pedig nem tudom, hogyan alakította a mozdulatainak a kivitelezését; időnként kimondottan esetlen kalimpálásnak tűnik, amit a kezeivel művel.

» Untouchable   válasz erre
    2018-04-01 16:27:17

@CHUBAKKA: Igen nagyon jó kis meccs lenne az AJ-Povetkin de a Wilder-Whyte is jó lenne, de az is lehet hogy Whytenál szteroidot találnak és ezért nem lesz majd meccs, de jó kis meccs lenne egy Povetkin-Wyte is XD

» antonio   válasz erre
    2018-04-01 16:16:03

@Perkins: talán igen, mert Povetkin menni fog előre, jobban fog kockáztatni, mint Parker. Meg szerintem Povetkin stílusa jobban is fog feküdni AJ-nek, majd meglátjuk remélhetőleg nemsokára. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-04-01 16:05:16

@Bruneor: én is olvastam ilyesmit, és jól hangzik, jó páros, de én inkább egy AJ-Povetkin-t szeretnék, és egy Wilder-Whyte-ot, aztán meg hozzák össze a Joshua-Wilder megameccset a Wembley-ben! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-04-01 16:02:48

@kovban: úgy emlékszem egy kis cucc figyelt ott be és nem Wilder részéről:-)

» siposattila   válasz erre
    2018-04-01 16:01:29

Azt olvastam Hearn legkozelebb Whyte ellen akarja osszehozni Povit, az orosz szempontjabol nem jo ha huzodik a meccs.

» Bruneor   válasz erre
    2018-04-01 15:31:01

Teljesen egyértelmű, hogy most azért bokszolt AJ undercardjában, mert ő lesz a következő. Egy jó felkészüléssel még akár nyerhet is az angol ellen.

    2018-04-01 14:47:19

Ha öreg, ha nem, de Povetkin szerencsére még éhes, mint egy óvodás.

A nagy sztárok vállalják be, ha olyan nagymenők. A pikorgramm-mok utáni nyomozással pihenősávba tették, de ez a csávó úgy kell a mostani nehézsúlyba, mint egy pezsgőtabletta. (És még egy csúcs Haye hiányzik nagyon.)

Povi becsekkolt még 1 évre. Hajrá!!

    2018-04-01 12:38:12

@Totti: pov lassu és öreg.
ja és pov nem kiemelkedő ütő.
amint belép aj elé és vár fél mp-t ahogy price ellen aj felütéssel leszakitja a fejét.

» dondannyboy   válasz erre
    2018-04-01 11:17:13

@CHUBAKKA: "akkor a következő lépés AJ-nek egy Povetkin elleni derbi lesz gondolom"

Jó kis meccs lesz ez? :)

» Perkins   válasz erre
    2018-04-01 11:16:20

@kovban: nem kellett volna bukni doppingal.

» dondannyboy   válasz erre
    2018-04-01 11:15:05

@dondannyboy: Akkor ezt siposattilával elmondhattátok vna Haymonnak is, akkor talán nem féltette vna annyira Wildert Povtól :)

» kovban   válasz erre
    2018-04-01 10:41:04

@CHUBAKKA: AJ-Povetkin következzen szerintem is.

» mikike1   válasz erre
    2018-04-01 10:40:05

akkor a következő lépés AJ-nek egy Povetkin elleni derbi lesz gondolom, na az is jól hangzik. Wilder meg, ha annyira ki akar állni majd AJ-vel akkor neki kell majd utaznia szerintem, a Wembley-t megtöltik !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-04-01 10:36:42

@dondannyboy: Inkább úgy mondanám, hogy nem esélytelen. Egy ekkora ütőerővel bíró bokszolót, senki ellen nem szabad leírni. Ráadásul Wilder és AJ sem egy bokszlegenda. Üthető mindkettő.

    2018-04-01 10:26:42

@siposattila: egyetertek povi gyözött egy b-c kategoriás bunyos ellen és már sokan azt hiszik hogy az a kategorias tornyok ellen eselyes

» dondannyboy   válasz erre
    2018-04-01 10:19:41

@sziporka: Elegge hatareset volt, inkabb nem kellett volna szamolni, mint igen... de a biro ugy itelte meg, hogy Povetkin-t a kotelek mentettek meg a pedlozastol, maskepp nem tudta volna visszanyerni az egyensulyat, es ilyen esetben lehet szamolni. Azt hiszem, ez az allo raszamolas egyetlen lehetseges magyarazata profi VB-meccsen.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-01 10:09:37

@Winwin: Egyetértek rá kellett volna rontani Pricenak, és beleállni jól meghúzva úgy ahogyan Pov kiütötte őt.Kicsit Valuev jutott az eszembe a meccs alatt,itt van ez a bamba nagy csóka és totyog.Fury sokkal mozgékonyabb.

    2018-04-01 10:06:57

Povetkinnek ez kötelező győzelem volt,nem kell sokat belelátni,a két tornyot meg sem tudná ütni.

» siposattila   válasz erre
    2018-04-01 10:03:32

ez a POvetkin egy iszonyat egy bivaly! nem csoda, hogy Wilder nem kért belőle! megszorongatná AJ-t, vagy megszorongatja inkább úgy mondom, mert ugye lehet, hogy ő lesz a következő ellenfél .

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-04-01 09:22:45

@gigaboly: De eleve minek ment oda a bìró? Povetkint állt, csak meg volt tántorodva. Èn úgy láttam, hogy Prince ment volna, csak a bìró odaáll. Elèg furcsa volt.

» sziporka   válasz erre
    2018-04-01 08:39:08

@Winwin: Ez Price formája... :) :)

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-04-01 07:58:55

a gong a számolás után volt.
Ha Price-ban nagyon a vadászösztön, előbb ront rá, mint a bíró odaér, és a még az egyensúlyát keresgélő povetkint ugyanúgy kivégezhette volna, mint ahogy az tette vele az ötödikben.

» Winwin   válasz erre
    2018-04-01 07:39:51

@gigaboly: De nem volt vége a menetnek?

Én úgy láttam, hogy azért számolt rá és azért állította meg, mert vége lett a menetnek éppen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-04-01 03:56:28

@sziporka: simán mehetett volna tovább, Price ha rászalad akkor le is üthette volna, de ugye angliai meccsen jó bírót nehéz kifogni, mivel nem volt padlón ezért se számolni se leállítani nem kellett volna..

» gigaboly   válasz erre
    2018-04-01 03:49:26

@sziporka: Nem a gongszó?

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-04-01 03:39:07

Azt valaki magyarázza már el nekem, hogy mi volt az, amikor Prince megrendìtette Povetkint, akkor a bìró leállìtotta az akciót? Nem èrtem...

» sziporka   válasz erre
    2018-04-01 03:01:59

@Kane: Azt én is, bár szerintem Hearn ezt sose hozná össze :) Szvsz nem egy liga a két srác.

    2018-04-01 02:23:30

@Bruneor: Magához képest jó volt, de Price nagy gyengéje, hogy nem tudja magától távol tartani az ellenfeleit, hiába a nagy méret és komoly ütőerő. Onnantól pedig az amúgy nem túl acélos védekezése könnyen megadja magát. Itt is ez volt, Povetkint ütni hagyni lőtávon belül pedig nem egy életbiztosítás. Hiába volt egy kis feljavulása Pricenak, azt az egy ominózus ütést leszámítva nem volt benne a meccsben, hogy megnyerheti.

    2018-04-01 02:22:24

Egy Whyte-Povetkin meccset megnéznék.

    2018-04-01 01:24:20

https://www.youtube.com/watch?...


Price-ról maradjon meg emlékeinkben a 3. menet.. Felállt a padlóról és bevitt egy-két pofont az orosznak, majd a harmadikkal meg hivatalosan "padlóztatta" is.

Szerintem amúgy jó volt Price, ha lenne olyan feje és koncentrációja, mint egy Wach-nak, még kifejezetten jó kis nehézsúlyú lett volna..

Minden jót a privát életben, David!

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-04-01 01:14:13

@BlaZe: Szerintem nem volt rossz, egyszer meg is renditte Pov-it.Az elso es masodik menetben jo volt a vedekezese de a ruszki lebontotta, komoly volt amugy a merethatrany..pff

» Bruneor   válasz erre
    2018-04-01 01:09:50

@Bruneor: A végével egyetértek :) Price szvsz egy percig nem volt a meccsben, azt az egy ütést kivéve.

    2018-04-01 01:04:37

Nagyon jo volt, Price szepen bokszolt..aztan Pov kicsapta.:)

» Bruneor   válasz erre
    2018-04-01 01:00:54

Érdekes KO volt. Povetkin Price-t a jobbossal álló merevre ütötte, utána meg egy balossal a mozgásképtelen ellenfelet levadászta. Érdekes KO volt.

    2018-03-31 23:31:39
Ugrás az oldal tetejére