×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Március 31-én, azaz jövő szombaton mérkőzik meg egymással 2018-03-23 13:42:10 https://www.profiboksz.hu/2018/03/23/parkerek-a-gyorsasagra-gyurnak/

Parkerék a gyorsaságra gyúrnak

Március 31-én, azaz jövő szombaton mérkőzik meg egymással a nehézsúlyú WBO bajnok Joseph Parker és a WBA/IBF világelső Anthony Joshua. Az új-zélandi bunyós győzelmére nem sokat számítanak a korábbi olimpiai bajnok és nála sokkal nagyobb, erősebb brit címvédő ellen, de Parker és edzője úgy gondolják, elsősorban a gyorsaságra alapozva megoldható a feladat. „Tavaly némileg felgyúrtuk Joe-t, egy rakás izmot pakoltunk rá, úgy 10 fontot hízott is, de ez nem igazán volt működőképes ötlet. Ezt követően leültünk, és átbeszéltük a dolgokat, Joe azt mondta, jobban érezte magát, mozgékonyabb, gyorsabb volt, mikor nem volt olyan nagy a súlya. Egy ilyen ellenféllel szemben, mint Joshua, aki jóval erősebb, nagyobb, fontosnak láttuk tehát visszatérni a korábbi könnyebb testtömegre. A sebesség lesz a kulcstényező, és úgy látjuk, Joe a leggyorsabb nehézsúlyúak között van. Joe szerintem képzettebb, mint AJ, és komplexebb ökölvívó is. Persze, Joshuának 100%-os KO mérlege van, ám a kézsebesség, a képzettség, és a mozgáskultúra a mi oldalunkon van, és szerintem ez lesz a győztes recept március 31-én.” – mondta Parker edzője, Kevin Barry.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Dana White Offers Anthony Joshua $500 Million Deal!

https://www.youtube.com/watch?...

» Blackpanther   válasz erre
    2018-03-25 14:04:28

apropó, mikor a bokszra fordul a kocka, ma meg egy másik nehézsúlyú derbi lesz ugyebár Whyte-Browne meccs döntő! egy ilyen páros elég jó mindkét bunyxós a legjobb vb kihívó lehet, méltó kihívók szerintem, és ha már van olyan , hogy ideiglenes vagy milyen cím akkor inkább egy ilyen meccs, mint Charr-Oquendo, vagy kicsoda micsoda ?4 :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-03-24 12:45:54

"ám a kézsebesség, a képzettség, és a mozgáskultúra a mi oldalunkon van, és szerintem ez lesz a győztes recept március 31-én.”

Lássuk!

» ogreface   válasz erre
    2018-03-24 10:45:32

Parkernak egy sansza lesz, ha gyors lesz és feljavul a védekezése. A késői menetekben Joshua lassulhat a nagy izomtömeg miatt, kevésbé figyel védekezése. Ott lehetnek jó pillanatai és el is kaphatja AJ-t. Erre viszont kicsi esélyt látok, mert az új-zélandi nem elég pontos és a védekezése is hiányos. Én a 7-8. menetben egy TKO-ra számítok Joshua részéről. Ez a reális, pedig nagyon kedvelem Parkert.

» tenere   válasz erre
    2018-03-24 08:00:37

@fixpont: Mikor én százalékot adok, azért had tudjam mire gondolok;)
De igen, ez csak az én platóni ideáktól mentes előzetes esélylatolgatásom, ami lehet téves.

» Peacock   válasz erre
    2018-03-24 01:52:24

@Peacock: nem akartam tizedeseket irni, mert annak meg kevesebb ertelme, van, hogy 3 meccsbol 2.1x nyer AJ es 0.9x Parker. :)

De amugy szernitem ezt te felreerted megint. Mert amikor %-ot adsz nem nem arra gondolsz, hogy ha valoban leboxoljak az elso meccset majd utana lesz egy visszavago akkor arra megint az elozetes % ervenyes, hanem arra ha elmeletileg vegtalan szamu meccset tolnanak teljesen ugyanolyan feltetelrendszer mellett. Nincs benne semmi olyan amit irsz, hogy kozben oregszenek vagy az egyik egy KO miatt mentalisan osszeesik vagy hasonlo. Ezert irtam az elejen, hogy ha mar %-ot jatsznuk, akkor helyesen tegyuk, mindenfele tevkoncepcio nelkul. Te 30%-ot adtal ami szerintem borzalmasan magas en 10%ot adok. Es meg azt is megmondom hogy ertem a 10%-ot, ugy, hogy AJ vegig vezet de Parker egyszer elkapja es kiutni. Minden mas esetben azt fogom irni, hogy tevedtem ha Parker nyer, kulonosen ha pontozassal nyer. Es ugy latom 10 meccsenkent egyszer jonne neki ez a mutatvany. Minden mas alkalommal AJ nyerne.

» fixpont   válasz erre
    2018-03-24 01:05:24

@fixpont: 30 százalék akkor már=10-ből háromszor. (Nem 33,33 százalék.)
És továbbra is tartom: ez egyéni esélylatolgatás, nincs fix százalékérték sosem. És sosem fog ugyanaz a két ember mégegyszer megmérkőzni a ringben, mert az ő állapotuk is változik. S (jó esetben de nem feltétlen ezzel korrelálva) az esélylatolgató esélylatolgatása is az első meccs után.

Pld. a Wilder-Ortizt 50-50-re adtam előzetesen (sokakkal szemben). Utólag is azt mondom, helyesen, hiába nyert Wilder. De most már kevesebb esélyt adnék Ortiznak, mert egy vesztes meccsből és KO után érkezne, ráadásul még idősebben. Vagyis ha netán helyes is volt az 50-50 latolgatásom (mert szerintem Ortiz igazolta hogy sokkal jobb bokszoló és majdnem nyert is az egyik menet végén), ez akkor sem jelenti azt hogy a második meccsen Ortiz nyerne. Egy harmadikon meg talán még kevésbé.

» Peacock   válasz erre
    2018-03-24 00:17:10

@fixpont: Alapjában véve így van, bár a 3 meccsenkénti átlagosan 1 győzelem ugye 33,33 %-os esélyt jelent a valóságban.

A fogadóirodák általában úgy adnak Parkernek esélyt, ahogy Te, bár talán pesszmistábbak. Ha a döntetlent kivennénk, akkor kb. 1,09-es odds felelne meg a 10% esélynek, inkább ez alatt adják egy picivel.

    2018-03-24 00:07:55

@Peacock: szerintem a peldad a boxrecre hivatkozva totalisan teves, az pedig, hogy mennyire eletidegen csak attol fugg, mennyire hasznalod helyesen a fogalmakat, 30% azt jelenti, hogy 3 meccsenkent 1x Parker nyerne, atlagosan, persze nem biztos, hogy az elso 3-ban ez megtortenne, de amit irtal helyes, ahogy none a merkozesszam ugy nyerne egyre inkabb az ~1/3-at Parker. De ettol meg ha 30%-ot adsz neki, azt akkor sem lehet maskepp, ennel pontosabban ertelmezni, mint amit irtam. Amit te irtal az alapjan teljesen felesleges barmilyen szammal jellemezni a meccset akkor elore. Ami valamilyen mertekben igaz, de ha mar %-ot jatsznuk, akkor jatszuk helyesen.

En Parkernek 10 meccsbol 1 gyozelmi eselyt adok es az nem most lesz.

» fixpont   válasz erre
    2018-03-23 23:55:33

@fixpont: Nem. Ez egy életidegen, téves, fixált, absztrakt gondolkodás (kicsit olyan mint mikor vki boxreces statisztikára alapoz meccsnézés helyett vagy ugyanígy pld. elhiszi hogy vki verhetetlen csak mert 40-0 a mérlege.)
Ha valakinek 50 % esélye van (ami - mint bármely esélylatolgatás - egy küzdelemben amúgy sosem lehet abszolút igaz állítás ahogy más százalék sem, de ebbe most bele se menjünk) sem azt jelenti, hogy minden második meccset nyer vki a valóságban. Egyáltalán nem. Lehet csak az egyik nyer 5-ször egymás után majd a másik egyszer. Ha igaz is lenne és élne is az abszolút esélyszázalék - ami nincs - az is csak azt jelentené hogy több ezerszer mérkőzésből jönne ki az átlag ami nemcsak lehetetlen hanem értelmezhetetlen is hiszen az adott esélylatolgatás az aktuálisan ismert formára alapoz s a vélemény erről meccsről meccsre (s az adott meccseken mutatott teljesítményekre és kísérő pld. felkészülési információkra alapozva) változik mert élő emberekről s élő küzdelemről beszélünk.

» Peacock   válasz erre
    2018-03-23 23:21:33

@pressurefighter0088: ha ugy gondolod, hogy minden meccset megnyert volna akarhany utkozetbol, akkor igen

» fixpont   válasz erre
    2018-03-23 21:40:12

@Perkins: csak remélem, hogy jó kis meccs lesz ! Parker-nek nem mindig voltak ugyebár az utóbbi időben túl látványosak a meccsei. Viszont AJ-t ismerve ő általában elég színvonalasan bunyózik jó nézni amit csinál, jól bokszol nagyon korrekten. Végül is várom a meccset, és jó előadásra számítok, de, hogy őszinte legyek a holnapi Whyte-Browne meccset legalább így várom ( ha nem jobban ) na ott is igazi tűzíjáték várható papa! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-03-23 21:28:16

Azért azt lehet tudni,h AJ kevesebb súllyal kezdte ezt az edzőtábort mint amivel Takam ellen mérlegelt. Oda 120 kg körül érkezett. Ezt a felkészülést 115 kgmal indította, amiből még tovább faragtak. Gyorsabb lesz és robbanékonyabb, mint legutóbb.

» dirhanka   válasz erre
    2018-03-23 20:44:56

Kali Meehant akkor meg jol kicsapta!Sztem az elsö 2/3 menetben van eselye ha ugy inditana mint Corrie Sanders Klitschko ellen!;)

» lacimaci75   válasz erre
    2018-03-23 20:28:17

@pressurefighter0088: Láttuk mi történt azon a meccsen. 100bol 100x is may nyerne :D

» Krissz97   válasz erre
    2018-03-23 20:12:09

Parkernek akkor lenne esélye (bár így is csak minimális) Joshua ellen, ha a 20 éves Tyson (nem Fury) gyorsaságával, ütőerejével és dinamikájával rendelkezne. Szerintem Takam jobban helyt állt A.J. ellen, mint Parker fog...

» Perkins   válasz erre
    2018-03-23 20:00:38

@Slajos: "Nezzuk csak meg, hogy mit boxolt Takam ellen Parker es mit Joshua."

Hát, ez az. Joshua győzött, Parker meg...

» Perkins   válasz erre
    2018-03-23 19:55:26

@fixpont: Érdekes ez a felvetés. Mayweather anno Canelo ellen 10-ből 10x nyert volna, akkor 100 % esélye volt? :)

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-23 19:29:18

@CHUBAKKA: Szeretem, amikor így megmondod a tutit! :-)

Amúgy -szerinted- jó kis meccs lesz ez? :-)

» Perkins   válasz erre
    2018-03-23 19:25:29

@tomba: lehet, hogy Parker nem egy Lewis, de azért egy jó ellenfél, és van nála egy vb öv is, amit AJ nagyon szeretne megszerezni, és meg is fogja jó eséllyel . ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-03-23 19:14:54

nem egészen értem mit látnak sokan parkerben. ok, vagány gyerek, kemény, meg bátor, na de, hogy képzett lenne? a kis fury, amikor (mondjuk összesen talán kétszer a meccsük alatt) beleállta az ütésváltásba, mind(két) alkalommal könnyedén keresztbeverte.
rohant utána, és parasztlengőket szórt, amik alig találtak.
tény hogy joshua lassult és elég darabos újabban, de az ütései azok formailag simán rendben vannak.

    2018-03-23 19:11:58

@Peacock: 30% esely az annyi, hogyha 3 meccset letolnanak abbol 1x Parker nyerne, ami szerintem tulzas. 10-bol ha 1-et nyerne valami szerencses utessel az meg elmegy. 3-bol 1-et (es csak 2-on kapna ki) az igazabol eleg komoly esely.

» fixpont   válasz erre
    2018-03-23 19:01:13

Parkernek akkor lenne esélye ha lenne utoereje. Parker meg a román srácot se tudta megrenditeni.nemhogy joshuat.es ez a kondi kérdés.ha erre akarnának alapozni akkor baj van mert Parker is látványosan szokott lassulni a meccseim

» Krissz97   válasz erre
    2018-03-23 17:41:22

Én speciel egyetértek Berry összehasonlító elemzésével. Mindössze az általa említett tényezőkben szerintem nem annyival jobb Parker, hogy az kompenzálja a szintén említett erő és mérethátrányát. De persze ebben kell higgyen. S szerintem Parkernek így is van némi esélye - 30% kórülre tenném.

» Peacock   válasz erre
    2018-03-23 17:17:18

"..Joe a leggyorsabb nehézsúlyúak között van..képzettebb, mint AJ, és komplexebb ökölvívó is.."
Kezzel tenyleg gyors de labakon mar nem mondanam. Azzal pedig hogy kepzettebb es komplexebb okolvivo nem ertek egyet, legalabbis az eddigi meccseik alapjan. Nezzuk csak meg, hogy mit boxolt Takam ellen Parker es mit Joshua.

» Slajos   válasz erre
    2018-03-23 16:22:56

Egyébként abban nem vagyok biztos, hogy naturálisan Joshua erősebb. Sokkal nagyobb, nagyobbat üt, tehetségesebb, kombinatívabb, de Parker őserő, genetikailag ilyen. Nem hiszem, hogy ennek sok jelentősége lenne a meccsen, de ránézésre egy maori származású, vaskos csontozatú, kemény gyerekről beszélünk, míg Joshua sokkal többet dolgozhatott az évek alatt jelenlegi alkatáért.

    2018-03-23 14:54:20

Szerintem Parker odavág AJ-nek

» TeamJP   válasz erre
    2018-03-23 14:30:56

Képzett mindkettő bár Joshua formásabban bokszol, gyorsaságra nem látok nagy különbséget. Joshua viszont erősebb nagyobb ütőtávú, igaz a nagyobb tömeg miatt hamarabb is fárad. Nem lesz egyszerű meccs de a mérkőzés második felében szerintem Joshua kiüti, Parker nem lesz képes kihordani az ütéseit.

» mikike1   válasz erre
    2018-03-23 14:20:57

Hát, az én meglátásom szerint ez az eszmefuttatás több sebből is vérzik.

Parker képzettebb. Ja. Izmot pakoltak rá. Ja. Mozgáskultúra. Jaja...

Bevétel szempontjából jó a szöveg, de amúgy...

» Perkins   válasz erre
    2018-03-23 13:58:55
Ugrás az oldal tetejére