×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A múlt hétvégén profi karriere legnagyobb lehetőségét 2018-03-05 11:41:49 https://www.profiboksz.hu/2018/03/05/ortiz-wilder-elismerest-erdemel/

Ortiz: Wilder elismerést érdemel

A múlt hétvégén profi karriere legnagyobb lehetőségét kapta meg és bukta el a kubai Luis Ortiz, aki a nehézsúlyú WBC bajnok Deontay Wilderrel találkozott. A 39 esztendős bokszoló nagyon keményen küzdött és alaposan feladta a leckét jóval fiatalabb vetélytársának, sőt, a 7. menet végén úgy festett, hogy be tudja fejezni a meccset és kiüti a címvédőt. Wilder azonban átvészelte a nehéz momentumokat és a 10. menetben már ő szórta meg úgy kihívóját, hogy a bíró – két padlózást követően – kivette a küzdelemből a kubai klasszist. Ortiz a meccs után így nyilatkozott: „Wildert egyértelműen a gond mentette meg. Teljesen kész volt, alig állt a lábán. De minden elismerést megérdemel, hiszen túlélte a tsunamit. Nagy mérkőzés volt, szerintem jól bokszoltam. Úgy gondolom, egyértelműen vezettem a pontozólapokon. De hát ez nehézsúlyú ökölvívás, itt egy pillanat alatt végzetes dolgok történhetnek.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

...amikor Ortiz megcsípte(?) Wildert (miután a kubai már megjárta a padlót), s nem jött a kiütés, azon gondolkodtam, hasonló lehet majd a forgatókönyv, mint a Joshua - Klitschko meccsen. Nos...

    2018-03-14 13:51:59

@CHUBAKKA: De nem így történt...mi lett volna ha....

» patton   válasz erre
    2018-03-07 15:27:40

@Kane: Persze hogy rásegített, el is mondta az interjúban, sajtburgerekkel.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-06 18:15:28

NSO-on is megjelent..

http://www.nemzetisport.hu/oko...

    2018-03-06 18:10:42

na Fury meg Browne-al kesztyűzik, jól van!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-03-06 17:14:26

@Jersey Joe: Pontosabban fogalmazva:

Ortiz 73 betalált ütés,
Wilder 42 betalált ütés.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-03-06 17:00:11

Egy érdekes videó-elemzés a Wilder vs Ortiz csata ütéseiről:

https://www.youtube.com/watch?...


A végére Ortiz 73, Wilder 42 ütést tudhatott le, de Wildernek volt a meccsen 3-4 megrendítő ütése, Ortiz-nak "csak" egy.
Ez döntött.

Ortiz amúgy gyönyörűen bokszolt, nem volt már túl gyors, merev volt a mozgása, de technikailag a védekezése, egy-egy támadás az tényleg, a boksz magasiskolája.

Nagyon veszítettünk azzal, hogy ő csak a 30-as évei második felére futott be.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-03-06 16:59:25

@Kane: Egyébként a legtöbb veszélyt a testépitésben okozza a dopping mert ott nem csak tolják, hanem "túltolják" nagyon komoly szinten. De egyébként úgy hiszem hogy ha tart az ember szünetet vele, tehát egy felkészülés után hagy egy kicsit hogy kipihenje a szervezete, akkor nem olyan veszélyes, illetve ha nem ipari mennyiségben hanem normál mennyiségben akkor viszonylag veszélytelen tud lenni, mivel tudjuk hogy minden élsportoló doppingol, és azért viszonylag kevésről hallunk hogy belehalt, persze vannak esetek, de ritkább.
De attól függetlenül, abban egyet kell hogy értsek, hogy aki nem élsportoló, és szteroidozik, ott tényleg nem oké valami. Ezt az egyik visszavonult testépitő is elmondja.

És hogy Wilderről is mondjak valamit, szerintem nagyon nem bokszol szépen, viszont hatásos, és jelenleg nem lehet vitatni, hogy ott van a nehézsúly elitjei közt.

    2018-03-06 16:41:24

@barcamarsa: áhh Tyson ájultra ütötte volna Wilder-t, csúnya vége lett volna Deontay számára!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-03-06 16:32:57

@Jersey Joe: bekapott pár keményet, már a 9. menet végén is, meg igne fáradt is volt szerintem.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-03-06 16:31:57

Első komoly ellenfele volt Wildernek,és nem sokon múlt ,hogy kikapott akár Ko-val ha végigmegy pontozzással magasan veszit.Ehhez kellett egy motivált nem a csúcson lévő Ortiz akit a veresége ellenére is jobb boxolónak tartok nála.Nem tartom rossz boxolónak Wildert sem most azért igazán letesztelték az állát is.Az a kijelentése ,hogy a szart is kiverte volna az 1986 -os csúcson lévő Mike Tyson-ból az nálam a legnagyobb vicc volt profi bunyóstól.Gyorsaságban,ütőerőben,technikában jobb volt 'Iron Mike"max 2 menetig tarthatott volna a meccs,de ez csak az én véleményem.

» barcamarsa   válasz erre
    2018-03-06 16:25:03

Ortiz amúgy mi a fenét csinált a 10. menetben a kiütése előtt?

https://www.youtube.com/watch?...


Csak ott álldogált, mint aki már menne inkább haza... Ennyire lefáradt, vagy előtte bekapott egy ütést??

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-03-06 16:21:17

@pressurefighter0088: Az ilyenek jobban teszik ha előre bevásárolnak pár akciós vesét a darknetről...

Foreman lehet hogy nem tolta, nagyon különleges genetikája volt, és nem valami kondigyilkos stílusa. Habár el tudom képzelni hogy amikor visszatért ő is rásegített valamivel, a kilencvenes években már nagyon komoly szinten ment a dopping.

    2018-03-06 15:25:45

@coles: Most mar tudjuk mitol voros a mehiko szakalla.

» Bruneor   válasz erre
    2018-03-06 14:51:00

@Kane: Pedig sokan ilyen barom van, lemegy a terembe, 2 hét után alig fejlődik, először megvesz mindenféle táplálékkiegészítőt, aztán rájön hogy az nem tesz csodát, majd jöhet a koksz, és egyből beindul a fejlődés. :D

Leírtam már párszor, hogy sztem Foreman nem doppingolt, szerinted?

http://www.profiboksz.hu/inter...

Nagyon nagy forma. :D

Szerintem ő csinálta jól, már ha igaz amit mond, a többi bunyós is jobban tenné ha nem doppingolna, hanem genetikai csodának születne, sokkal célszerűbb és egészségesebb.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-06 14:48:56

@pressurefighter0088: Természetesen vannak káros hatásai a szervezetre,a bunyóban még fokozottabban,hiszen az agysejt pusztulással kombinálódik a sportág.
A dopping egyfajta túlpörgést okoz a szervezetben,magyarul becsapja azt.
A szakmai felügyelet talán enyhít az utóhatásokon,a genetika pedig nyilván nem befolyásolható,olyankor olvashatunk a tragédiákról.

» siposattila   válasz erre
    2018-03-06 13:53:44

@Kane: Amikor látványosan "kiürül a tank": https://youtu.be/DxYvqubXVKw :)

» ogreface   válasz erre
    2018-03-06 13:46:23

@pressurefighter0088: Megfelelő szakmai felügyelet és genetika mellett viszonylag olcsón meg lehet úszni. Az egyik jelentős mellékhatása hogyha egy élsportoló elkezd doppingolni akkor soha nem fogja abbahagyni, maximum amikor visszavonul, mentális függőséget okoz, például ennek a számlájára írható Briggs depressziója amiről beszélt, és hogy érdekes módon amikor újrakezdte az edzést, aktív bunyót, ez elmúlt. Emögött annyi van hogy a szervezete jóval kevesebb tesztoszteront termelt miután nem lőtte magát vele, ettől mindenki depresszióba esik, aztán amikor újra lőhette magát, mert hogy visszatért, újra szép lett a világ.:) A dopping, szteroidok, olyan dolgok, amiket csak egy élsportolónak van értelme nyomnia, a világ barmai azok akik hobbistaként megkockáztatják ezt.

    2018-03-06 13:37:08

@Titok: Láttam már régebben ezt a videót, érdekes. Egyébként a tiltott teljesítményfokozók közt van olyan aminek nincsenek hosszútávon negatív hatásai? Ha valaki mondjuk 10 évig magas szinten sportol, és végig tol vmit, akkor nem megy rá az egészsége?

Amúgy kár hogy nem tudják jobban kiszűrni valahogy, pl Canelo se most kezdte sztem.

Az egyetlen ismert bunyós akire fogadni mernék hogy nem kokszolt az Foreman, nagyobb összeget tennék rá. :DD

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-06 13:26:31

doppinggal vagy nélküle, annyi biztos, hogy egy meglehetősen alacsony színvonalú találkozót láthattunk...

» leslie   válasz erre
    2018-03-06 13:08:37

@deontay: Mashogy gondolom, Ortiz remekul kuzdott de a kor meglatszott rajta.Pov az elmaradt meccs kornyeken igen jo formaban volt, nagyon technikas bunyos az orosz nem hiaba volt olimpiai bajnok.

Sztem lesz meg ilyen meccs, plane ha Price ellen szenvedni fog, fiatalabb mar nem lesz es akkor mar idealis ellenfel lesz Hammer-nek.

» Bruneor   válasz erre
    2018-03-06 12:49:51

@Bruneor: Szerintem Povetkin nem okozott volna annyi gondot, mint Ortiz.

» deontay   válasz erre
    2018-03-06 12:41:39

Kétféle élsportoló létezik: aki megbukott a doppingteszten, és aki nem. Ez nem vélemény volt. La Cucaracha-val értek egyet, méghozzá ezúttal maximálisan.

» bandi1115   válasz erre
    2018-03-06 12:41:32

@deontay: Povit eltakaritottak sztem Wilder utjabol egy hangyaf@sznyi meldonium miatt, mivel tul veszelyesnek gondoltak ra.Kar, jo meccs lett volna igy utolag azt gondolom, soha ne becsuld le a "kalapacsutes" erejet.:)

» Bruneor   válasz erre
    2018-03-06 12:38:30

@csiga: Povetkinnek mintha lett volna dopping botránya... 🤔

» deontay   válasz erre
    2018-03-06 12:20:54

@deontay: Érdekes... A Povetkin balhénál te voltál az első, aki elhordta mindenféle csalónak a ruszkit, most meg egészen más az álláspontod... 😆

    2018-03-06 11:46:05

Szokásomhoz híven most is leírom (amire majd Leibigabi rákontráz), hogy ÉLSPORT NINCS DOPPING NÉLKÜL.
Pont nem érdekel, hogy ki hogy doppingol, ha Wilderről jelenne meg cikk, hogy lebukott, akkor se érdekelne, mert minden valamirevaló sportoló csinál valamit.
Nincs olyan, hogy tisztességtelen "előny", mert ha valaki akkora madár, hogy nem tol semmit, az doppinggal se érne el semmit. Az meg, hogy pl. Ortiznak nincs annyi pénze cuccra, mint az AJ teamnek...az élet igazságtalan sajnos.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-03-06 11:26:46

@Kane: "inkább olyan szereket fejlesztenek tovább, amik eltűntetik a már jól bevált dopping nyomait."

Azoknak a nyomait is keresik a tesztekben.

» ogreface   válasz erre
    2018-03-06 11:03:37

@pressurefighter0088: Nem ilyen egyszerű ez, az új szereket le kell tesztelni valakin, pontosan tudni a hatásait, egy top bunyósba nem tömnek ismeretlen hatású szereket, valószínűleg inkább olyan szereket fejlesztenek tovább, amik eltűntetik a már jól bevált dopping nyomait.

    2018-03-06 09:27:42

OFF (ha már "dopping"):

https://www.ringtv.com/530474-...

    2018-03-06 08:54:43

@pressurefighter0088: Én multkor néztem egy videót, és úgy rémlik hogy az 1939-es évek környékén.

https://www.youtube.com/watch?...

Ez a videó egyébként érdekes annak, akinek érdekes a dopping téma. Azt viszont mindenkinek javaslom, hogy tekerje 14. perchez és hallgassa meg az öreg mit mond, leginkább azok, akik úgy gondolják hogy vannak akik szteroidoznak és vannak akik nem.

    2018-03-06 08:51:38

off: Jacobs szívesen bokszolha Charlo ellen, ha túl jut Suleckin.

https://www.boxingscene.com/da...

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-06 07:31:33

@zappa: Gondolom folyamatosan csinálnak új szereket, amik még nincsenen doppinglistán, plusz ahogy mondtad a vérdopping (azzal le lehet bunki egyáltalán?). Egyébként mikortól létezik a doppingolás? Úgy értem 100 éve nem volt még semmi, vagy ha igen nem volt tiltott? Vagy Ali-ék korában? Említette valaki Mike Tyson-t, ma nem szigorúbbak az ellenőrzések mint akkor? Pl Nigel Benn is abban a korban bokszolt, és sokszor bedrogozva bunyózott, de hát sztem az is tiltott, hogy engedték neki?

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-06 07:23:04

Ha valakit ellenőriznek mindenesetre, az mégis jobb sztem, mintha úgyis mindenki doppingol, tehát eleve ne legyen ellenőrzés. Szóval én a szigorúbb tesztek híve vagyok.

    2018-03-06 06:56:58

Valamilyen szinten valószínűleg a bunyósok döntő többsége igyekszik elmenni a határokig. Ilyen olyan szerekkel, vérdopping, ami belefér az ellenőrzésekbe. Talán ezért kellene az ellenőrzéseket szigorítani. Persze lehet olyan is hogy valaki nem doppingol. Vagy olyan profin, hogy a vizsgálatokra már semmi nem látszik. De az is lehet hogy valakit eleve nem ellenőriznek, olyankor nyilván gátlástalanabbul lehet nyomni. Sok verzió van.

    2018-03-06 06:54:40

@Sarkozi Robert: Hogyne szedett volna, nem csak az doppingol aki lebukik,hanem az is aki nem, sőt valszeg profibb módon csinálja!

» SergioMartinez   válasz erre
    2018-03-06 05:24:54

2 top öklöző között nagy lehet a különbség ha az egyik teli van a másik meg nem, pl egy cuccal teli Floyd vs cucc nélküli Pac között nagy különbség van, főleg hogy egyenlő feltételekkel is FLoydnak állt volna a zászló, itt meg ha Ortiz cuccolhatott volna akkor lehet kibírja az utolsó 2 menetet is egy cuccal teli Wilder ellen.

» gigaboly   válasz erre
    2018-03-06 02:29:55

@iceman: Kieg.:55-45 Joshua javára.

» iceman   válasz erre
    2018-03-06 01:33:33

Nálam most még mindig 55-45-re állna az esély egy Wilder-Joshua derbyn. Önmagában már Joshua tömegbeli fölénye is nyomasztó Wilderrel szemben. Joshuánál a részben e miatti savasodás viszont komoly gond. Takam ellen is többször látványosan belassult, csak ugyebár Takam sem egy villámléptű bunyós, ráadásul masszív ütőtáv-hátrányban is volt. Wilder, ha egy ilyen AJ savasodást kihasználva megindul, akkor bizony komoly gondjai lesznek a britnek.

» iceman   válasz erre
    2018-03-06 01:32:41

@deontay: Tyson pl soha az eleteben nem bukott le doppinggal, de nemreg bevallotta hogy egy gyogyszertarnyi cuccot beszedett karrierje soran.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-03-06 01:29:37

@deontay: Ha le is buknak nem tortenik semmi. Anno Roy Jones es Holyfield is keveredett hasonlo ugyekbe. Legutobb meg ugye Mayweatherek vedekeztek a vitamin oldatos injekciokkal a 3 fontos dehidratacios tunetek enyhitesere...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-03-06 01:06:36

@Peacock: Régen valószínüleg használt cuccot még a profi karrierje elött, de azóta szerintem nem. Legalább is nem fogom rágalmazni addig, ameddig nincs bizonyíték arra, hogy csal.

» deontay   válasz erre
    2018-03-06 00:30:25

@deontay: Öhm, akkor Joshuát te tiszta naturál atlétának tekinted?
http://i.dailymail.co.uk/i/pix...

» Peacock   válasz erre
    2018-03-06 00:23:10

@northpaw: Tudom...
De ez az a fajta tisztességtelen versenyelőny (Golo-Alvarez, May-Pac, Wilder-Ortiz, stb.) amit sokan nem hisznek, értenek.

» Peacock   válasz erre
    2018-03-06 00:15:39

@pressurefighter0088: Én azt mondom, hogy amíg valaki nem bukik meg teszten, addig tisztának kell tekinteni!

» deontay   válasz erre
    2018-03-06 00:12:33

@Peacock: A különbség az, hogy bizonyos bokszolókat szarrá tesztelnek a meccsek előtt, másokat meg alig. Bár Alvareznek így is sikerült lebuknia... Illetőleg van, aki előre kér a cuccra terápiás alkalmazási kivételt és úgy sem kap, más meg utólag (lebukás után) is megkapja.

» northpaw   válasz erre
    2018-03-06 00:09:13

@pressurefighter0088: De hát nem bukott le, hogy cuccolna??? Ejnye... 😛
A marihuánát is az orosz maffia csempészte a kocsijába, hogy megbosszulja Povetkin elsikálását.
Vagy a kubai drogkartell akarta lefizetni, hogy álljon már ki mégis Ortizzal... ha így volt: bejött 😀
Komolyra fordítva: minden dollármilliomos létig eljutó aktív profi élbokszoló tol illegális teljesítménynövelőt pont hogy növelje a teljesítményét és hogy így ne maradjon le a további milliókért folyó kiélezett versenyben. A mérték a kérdés. Ha Wilder tényleg a teszteken átmenő metódussal és mértékkel tolja, akkor nincs tisztességtelen versenyelőnye a többiekkel szemben.
Persze van pár érdekesség (a vedzélyes ellenfelei buktak), de ezt nem lehet igazán megítélni.

» Peacock   válasz erre
    2018-03-06 00:02:47

Clenbuterolt találtak a mintájában de a Wada szerint a mennyiség értéke szerint Húsból vihette be, tehát el lesz mismásolva az egész...

» gigaboly   válasz erre
    2018-03-05 23:53:47

@deontay: Szted Wilder cuccol? Te miben hiszel?

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-05 23:38:09

@northpaw: Nem tehet róla hogy a marhahúsban dopping volt. Egy elit bokszoló arról híres, hogy a legrosszabb minőségű, kétes eredetű húst veszi a sarki boltból. :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-05 23:35:43

@PeteTheGreek: Pedig Wilder technikai képzettsége épp hogy elégséges. Wladé némely szempontból elégtelen (felütés) más szempontból meg nagyon jó volt (egyenesek). Joshua boksztudása jó-közepes, semmi extra. Parker talán jó. Ortiz mozgáskultúrája meg: tanítanivaló.
De mint látszik: nem minden a technika (ld. pld. Wilder - idős Ortiz). Nem minden a harci szellem (ld. Wlad időnkénti pánikjai nyertes meccseken is). Nem minden a dinamika és az ütőeerő (Fury kiemelkedő dinamizmus és ütőerő nélkül az idős Wladot így is legyőzte). Nem minden a kondi (Joshua mindenkit KO-z.)

Na most ami szerintem a kis aranykorban kicsit más volt: Holy, Tyson, Lewis boksztudása (védekezés, támadás, lábmunka, mozgáskultúra, kombinációk készség) szuper volt, mindháromnak volt dinamikája és ütőereje, kiemelkedő harci szelleme, lábmunkája, kézgyorsasága, ütésállósága, állóképessége, persze mind kicsit eltérő mértékben, de akkor is. Minden bőven a jó szint felett.
Ma (ill. egy jó ideje) sajnos egy ilyen komplex bunyós sincs. Wilder elég bénán üt-mozog és billeg, Joshua kondi gonddal küzd és merevre gyúrt, Parkernek nincs nagy ütőereje, Fury nem üt nagyot, Ortiz nem elég dinamikus nagyütő, stb.
Mindenki mást preferál szurkolóként. Oké ez, de az említett aranykorban nem ámultam volna el a mezőnyben Ortiz képzettségén, Joshua erején, Wilder ütőerején, Parker kézgyorsaságán, Fury lábmunkáján, stb.
Nem azért, mert akkor ezek a képességeik ne lettek volna jók, dehogynem! Csak nem domb íródtak volna ki ekkora mértékben, mert nem elég komplexek, azaz a hiányosságaik akkor jobban kidomborodtak volna, mint a mostani mezőnyben.

» Peacock   válasz erre
    2018-03-05 23:24:28

@northpaw: Sajnálatos...

» deontay   válasz erre
    2018-03-05 23:19:41

@deontay: A WBC elnöke már nyilatkozott is az ügyben, szerinte ez egy "public health problem in Mexico" :DDD

Elképesztő mennyire kiszámíthatóak ezek.

» northpaw   válasz erre
    2018-03-05 23:17:02

@northpaw: Pár hete még írtam, hogy Canelot is tekintsük tisztának míg nem bukik... ennyit arról hogy a nagy sztárok nem buknak meg ha cuccolnak.

» deontay   válasz erre
    2018-03-05 23:15:09

@deontay: Igen. De el fogják sikálni úgyis, mint Mayweather esetét.

» northpaw   válasz erre
    2018-03-05 23:10:43

Off: Canelo tényleg bukott a cuccteszten? :O

» deontay   válasz erre
    2018-03-05 23:08:53

@PeteTheGreek: Nem beszélve arról,hogy az AJ Klicsko meccs sokkal szinvonalasabb,és pörgősebb meccs volt!

    2018-03-05 22:58:45

Tiltott, de le kell vedetni.:)

» Bruneor   válasz erre
    2018-03-05 22:36:12

@Bruneor: Csakhogy a tenyeres, a kalapács, az alkaros-tarkós és hasonló ütések a bokszban: tiltottak ;)
http://boxrec.com/media/index....

» Peacock   válasz erre
    2018-03-05 22:19:51

@pressurefighter0088: Parkert kedvelem, az még lehetne is, hogy valamelyik tornyot valahogy megveri egy kis (na jó: nagy) mákkal, de hogy mindkettőt, az azért elég merész remény :D

» Peacock   válasz erre
    2018-03-05 22:13:12

@PeteTheGreek: Pont ezt írtam én is még régebben, amikor nagy vita volt AJ kondiját illetően. Véleményem szerint nem a "roham" miatt fogyott el a kondija, hanem attól, hogy addig minden menetben legalább egy nagyon-nagyon kemény jobb egyenest bekapott, továbbá, a rohamot követően, amikor Klikcsó felállt, még volt benne szufla, egészen addig, amik Klicskó el nem kapja egy ütéssel, utána roggyant meg AJ.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-03-05 21:21:15

@Miskolci: Az lenne jó ha Parker csodát tenne, verné AJ-t, aztán Wildert, aztán Ortiztól kikapna, sztem megérdemelné az öreg hogy vb legyen. :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-05 21:11:36

Az ilyen mérkőzésekben az a jó, hogy nincs igazi vesztese.
A nézők jól jártak, Wilderék nyertek, de Ortiz is minden elismerést megérdemel, hisz uralta a mérkőzést. Szívből kívánom neki, hogy tudjon még jó (jobb) kondiba maradni és nyerjen még pár nagy meccset! :)

» Miskolci   válasz erre
    2018-03-05 21:03:53

Wilder-nek ezt a kalapacsutest le kellene vedetnie.

» Bruneor   válasz erre
    2018-03-05 20:03:29

@Blackpanther: :)))

» siposattila   válasz erre
    2018-03-05 19:47:47

@PeteTheGreek: Pont Wilder mutatta meg, hogy nem minden a technikai tudas ; megfeleloen alkalmazva es kihasznalva az adottsagait, sokkal hatekonyabb tud lenne egy szerenyebb tudasu bunyos is. Joshua pedig - amellett, hogy technikailag is rendben van - kurvara hatekony abban amit csinal.
Nehez megmondani, hogy Joshua hengerelne-e le Wildert, vagy Wilder vinne be azt a pusztio jobbost elobb, es utana lecsephadarna egy rohammal... remeljuk, meg az iden kiderul.
Mindenesetre, en azt tanacsolnam AJ-nek, hogy a az elso 1-2-3 menetben, minnel hamarabb, amig Wilder tapogatozni probal, akkor rohanja le egy hirtelen ritmusvaltassal ; nem lenne biztonsagos dolog, de en ugy lattam, Wilder kisse tetovan kezd a nagydarab ellenfelek ellen ( Washington, Ortiz ), es akkor talan sebezhetobb, mert alig indit erdemi uteseket. Ahogy telnek a menetek viszont, es felmeri az ellent - no meg az is ovatlanabb lesz, esetleg lassul is mar kicsit - akkor kezdi elovenni a veszelyes uteseit. Ha tovabbjutnak az elso 4-5 meneten, szerintem Joshua lenne picit lassub, Wilder meg elesebb, es tobb eselye lenne eladni a jobbosat.
Lehet vicces lassu kezdonek nevezni egy olyan bunyost, akinek rengeteg elso par menetben elert KO-ja van, de biza a jo(bb) ellenfelek ellen en ugy latom Wilder megis az, es csak az elso par tapogatozo menet utan valik igazan veszelyesse ( Stiverne lehet nem ert egyet ezzel )

» bpjotruska   válasz erre
    2018-03-05 19:45:49

https://www.youtube.com/watch?...

» Blackpanther   válasz erre
    2018-03-05 19:37:30

Szerintem itt azért páran kicsit túltolják Ortiz tecnhikai képességeit Joshuával szemben. Azért nincs köztük ég és föld különbség, érdemes megnézni Joshua első pár menetét Klicskó ellen, amikor még tiszták voltak mindketten.

Wilder mozgása és csapkodásai számomra is mulatságosak, de az biztos, hogy kegyetlen gyors és kemény az a jobbos, szóval bárki ellen van keresnivalója. Majd kiderül, hogy az okosok milyen oddsot adnak, túl nagy különbség nem lesz az esélyek között. Bár nagyon akartam, hogy Ortiz kicsapja, de el kell ismerni, hogy Wildert tényleg nem lehet leírni. Én előtte egy forintot sem raktam volna rá AJ ellen, szóval nagyot nőtt a szememben. Nagy kár, hogy ilyen későn került profi körülmények közé és későn kezdte a boxot.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-03-05 19:32:23

@deontay: Jousha kegyetlenül meg volt ütve abban a menetben, amikor padlóztatta Klicskót.
Nézd vissza, 5. menet és még 1 perc 4 van hátra. Betalál egy brutál balhorog, és onnantól nézd a menetet. Hatalmas ütéseket kapott Joshua, a kiütés szélén volt.
Nehogymár azt higgyük, azért volt utána pár meneten át passzív, mert kiütötte magát 1 perc alatt, nem pedig amiatt, mert meg volt fogva :D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-03-05 19:24:17

@bpjotruska: Én se mondanám jobbnak Ortiz kondiját, de rosszabbnak se. Joshua is egy roham után fulladt ki Wlad ellen utána kb. 4-5 menetig nem nagyon csinált semmit. Ortiznak ennyi ideje nem volt regenerálódni, mert Wilder 1 menetre rá kicsapta.

» deontay   válasz erre
    2018-03-05 18:31:49

@bpjotruska: Teljesen helytállónak látom az 50-50%-t,jelen pillanatban,megjósolhatatlan ha most meccselnének a közeljövőben,akkor mi lenne a vége.
Talán a köztes meccseikből lehet majd valamiféle konzekvenciát levonni,de abból sem nagyon hiszem.
Meglátjuk.

» siposattila   válasz erre
    2018-03-05 18:22:12

Wilder-Joshua jó lenne igen, és meg is lesz, csak kérdés, hogy mikor. Meg hát előbb AJ-nek Parker-t kell megoldania, ami nem lesz könnyű szerintem, de persze megoldható, bár én meglepetést várok. Viszont AJ általában jó ellenfeleket választ, és ezeken a meccseken lesz még tapasztaltabb, jobb. Amúgy gondolom, hogy Wilder elmegy majd a meccsre Cardiff-ba, és talán a meccs után bemegy a ringbe, és kihívja a győztest!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-03-05 18:17:46

@bpjotruska: 50-50 lett az AJ-Wilder termeszetesen :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2018-03-05 18:15:28

@deontay: Hmmm... elismerte, hogy remek teljesitmeny volt Wildertol Ortiz kiutese, de a sokat kritizalt kondija Joshuanak szerintem nem rosszabb, mint az Ortize. Ortiz egy meglehetosen komotos tempoju, "lepegetos" meccsen egy igazan meghajtott menet utan a 8.-ra ki is fujt, mig Joshua egy lenyegesen kondigyilkosabb meccsen ( tobb mozgas, tobb nagy utes, ket eleve nagyobb es nehezebb ember kozott ) a 11.-ben is kepes volt elsopro rohamot inditani. Igaz, neki vannak komoly holtpontjai, de kepes visszajonni ( persze ha hagyjak...). Ortiznal kesobb jott a holtpot, de ott vege is volt. amint rajott Wilder, hogy nem tud mar gyorsan, elesen es nagy erovel kontrazni, le is finiselte.
Nalam 50-50 lett az AJ-Joshua az Ortiz meccs fenyeben, eddig magas eselyesnek lattam az angolt.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-03-05 18:15:06

@deontay: Nem tudom, hogy a boxolói technikai tudásnak mi a mértékegysége, de tényleg nem látom, hogy Ortiznak miben mutatkozik meg a "több szinttel" feljebb lévő tudása. Jobban mozog lábon talán, és kb. ennyi. Mind a kettő tud jó kombókat ütni, nyilván Ortiz jobban kontrázik (az alkata miatt muszáj volt ezt csúcsra fejlesztenie), Joshua viszont egy igazi faltörő kos. Más a kettő, de nincs nagy különbség technikai tudásban köztük.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-03-05 18:10:28

https://www.instagram.com/p/Bf...

Utolsó előtti képen Wilder mátrixol egyet. :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-05 17:58:58

@Titok: "kevés esélyt látok rá, hogy végig állná a két srác ellen a meccset"

Hát jó formában biztos nem állna, hanem szállna, és csípne. :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-05 17:54:46

Én ezt a gong mentette meg dolgot nem értem. Megnéztem a meccset, de nekem úgy tünt hogy nem a gong előtt kapta el pont Wildert, hanem elötte vagy 40-50 másodperccel, és ennyi idő alatt nem ütötte ki. De egyébként nagyon nagy találat volt, és az is meglepő hogy még csak le se padlozott Wilder, pedig eléggé közel állt hozzá.
Jó meccs volt, és Ortiznak se lehet mondani hogy üveg állú, elég jól birta ő is az ütést, csak hát van ami már sok.
Ami az AJ meccset illeti, én Wildert látnám esélyesebbnek. AJ képzettebb, és sokkal szebben is bokszol, de üthető, és le is üthető. Persze benne lenne hogy AJ csapja ki Wildert, benne van.
Ami meg Furyt illeti, hiába gyözte le elég durván Klichkot, szerintem Wilder és AJ ellen is ki lenne ütve. Persze rám cáfolhat, mint ahogy Klichko ellen is tette, de kevés esélyt látok rá, hogy végig állná a két srác ellen a meccset.
Persze ez is csak egy vélemény, de nagyon város meccs lesz.

    2018-03-05 17:44:27

@deontay: Viszont Joshua ellen teljesen máshogy kell bokszolni mint Ortiz ellen, és ez nem jelenti azt hogy könnyebb kibokszolni mert kevésbé képzett. Sokkal inkább meggondolja az ember hogy indít-e ütést olyan ellen aki méretfölényben van mint az ellen aki hátrányban, teljesen máshogy mozog, más a gyenge pontja. Reakcióidőben szerintem jobb a mai Ortiznál, ez rengeteget számít majd. Wildernek hiába hosszabb a keze, mert a távolságot nem tudja úgy felmérni hogy ezt Joshua ellen is ki tudja használni, Joshua viszont ha egy valamiben, akkor ebben első osztályú. Kiegyenlített meccs lehet belőle egy darabig, de ha már a kondit említjük, Wilder sem volt tele energiával a meccs második felére.

    2018-03-05 17:42:35

@Kane: Senki nem mondta hogy átgyalogolt az ütèsein, meg volt fogva, de mèg csak padlóra se került. Joshua nagyobb ütö de messze nem olyan képzett, és hiába fiatalabb, a kondija nem jobb.

» deontay   válasz erre
    2018-03-05 17:37:30

@La Cucaracha: Nyilván a 10x jobb túlzás, de technikailag szerintem több szinttel van Joshua felett. Szerintem is nagyobb ütö az angol, de nem gondolnám hogy annyival nagyobbat üt, mint amennyivel gyengébb technikailag.

» deontay   válasz erre
    2018-03-05 17:36:00

@pressurefighter0088: hát nem igazán. Viszont a WBC-nél az első a ranglistán Whyte, ő a kötelező kihívó úgy tudom, és ha megveri Browne-t is akkor szerintem ő fog következni, hacsak nem lesz címegyesítés. Ortiz szabadon válkasztott volt asszem, és ez most jót tett Wilder-nek szerintem mégha ő is volt bajban, ez egy kmoly győzelem volt. Kellett is már ez Deontay-nak ezt ők is tudták, és megcsinálta! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-03-05 17:26:40

Ortiz többet kihordott mint Wilder, csak többet is kapott.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-05 17:24:36

@deontay: Azért ne tegyél úgy mintha átgyalogolt volna az ütésein, meg volt fogva, tántorgott rendesen attól az ütéstől. Joshua pedig nagyobb ütő mint Ortiz, fiatalabb és élesebb is, ezért mondom.

    2018-03-05 17:22:04

@siposattila: "Wildernél amúgy sem jellemző hogy első komolyabb ellenfele után,rögvest még abban az évben mégeggyel kiálljon"

Nem arról híres, igaz?

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-05 17:14:21

@Romsy: Igazad van, de Furyról se sokan gondolták hogy legyőzi Wladot, még Lennox is Klitschkora tippelt, mégse ő nyert.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-05 17:13:47

Szerintem meg az angol lassított felvétel Wilderhez képest,Joshua viszont erősebb fizikumú,érdekes meccs lesz,aki először betalál,Wilder jobbos,vagy Joshua felütés,ott vége is lesz.
Abban egyetértek hogy nem idén lesz ez a meccs,Wildernél amúgy sem jellemző hogy első komolyabb ellenfele után,rögvest még abban az évben mégeggyel kiálljon,minél később annál nagyobb lesz az érdeklődés és a bevétel is.
Addig gyengébb ellenfelek jönnek.

» siposattila   válasz erre
    2018-03-05 17:03:15

@pressurefighter0088: az elég nagy blama lenne, igaz nem láttam sok Parker meccset, de Fury és Ruiz Jr. ellen nem láttam semmit sem rajta, amiben pl Ortiznál jobb lenne, vagy bármelyik komoly kihívónál. de szó szerint semmi kiemelkedő tulajdonságot nem tudnék mondani róla azokon a meccseken látottak alapján.

    2018-03-05 16:44:25

@Romsy: "Parkert szinte 100%, hogy már most Joshua kiüti."

Jobb lesz vigyázni.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-05 16:28:03

Számomra Wilder annyit mindenképpen bebizonyított szombaton, hogy senki ellen nem szabad őt leírni.Joshua ellen is van esélye a győzelemre, még ha nem is ő az esélyes. Minél tovább tart a meccs annál jobban nőnek majd az esélyei. (Kivéve ha végigmegy, de erre nem sok esélyt látok)
Szerintem nem fogják összehozni idén ezt a meccset egyébként. Akármit is mond Hearn, szerintem ő sem fog erre törekedni.
Jelenleg Wilder a legveszélyesebb ellenfél AJ számára.

» emgabor   válasz erre
    2018-03-05 16:23:24

@deontay: Azért 5 centi szerintem már elég jelentős. Azt meg nem gondolom, hogy Ortiz 10-szer jobb lenne, mint Joshua. Szebben boxol, ez tény, de technikai képzettségben nem hiszem, hogy olyan nagy különbség lenne köztük.
Egyikük sem ütött még meg, tehát nem tudom, hogy ki mekkorát üt, de AJ ellenfeleinek a 3.-4. menet körül mindig felszakad az arcuk, amikor főként még csak jabeket üt. Szerintem sokkal nagyobb ütő, mint Ortiz.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-03-05 16:23:22

@CHUBAKKA: szerintem sem, Joshuát szerintem legalább annyiszor ki fogják ütni, mint Wladot, ha neki is ilyen hosszú pályafutása lesz. Wildert is lehet elkapja valaki előbb-utóbb, Parkert szinte 100%, hogy már most Joshua kiüti.

    2018-03-05 16:08:13

@La Cucaracha: 5 centivel magasabb Joshua, szerintem az nem sok, föleg úgy hogy a kubai 10szer olyan jó boxoló. Erösebbnek lehet erösebb Joshua ütése, de nem biztos hogy olyan sokkal. Azèrt a jobb állú bunyósokat ö se csapkodta ki olyan gyorsan.

» deontay   válasz erre
    2018-03-05 16:07:43

@Kane: Mitöl olyan biztos hogy feküdne Wilder? Ortiz is telibe verte nem is kevésszer, aztán még csak nem is padlózott.

» deontay   válasz erre
    2018-03-05 16:04:33

@Kane: A Joshua - Wilder meccs szerintem kb. olyan képet fog mutatni mint a Crawford - Indongo.

» Barbados Demon   válasz erre
    2018-03-05 14:55:49

@La Cucaracha: hát jó kérdés, de most legalább megvolt ez is, és remélem, hogy vége a vattázásnak! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-03-05 14:40:52

@CHUBAKKA: Én csak azt nem értem, hogy miért vártak 3 évet Wilderék, mire lett egy épkézláb ellenfele...

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-03-05 14:39:23

@La Cucaracha: szerintem AJ, és Parker-nek is jó esélyük lenne a győzelemre Wilder ellen. Mindenesetre az jó lesz, ha ezen bokszolók körbeverik egymást, mi csak jól járunk függetlenül attól, hogy ki nyer. Szerintem amúgy egyik bokszoló sem marad veretlen, főleg így, hogy kiállnak egymással. De nincs is gond ezzel, mert olyan bajnokoknak is voltak vereségei, mint a Kltschko tesók, vagy Lewis stb.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-03-05 14:36:22

Két dolgot ne felejtsünk el, Joshua jóval magasabb, mint Ortiz, és -véleményem szerint- jóval nagyobbat is üt. Nem csak a hátsókezes ütései, de a jabjei is komolyabbak. Én úgy gondolom a szombati meccskép alapján, hogy Joshua legyőzné Wildert, persze a nehézsúlyban bármikor dönthet egy ütés (meg néhány tarkós, meg egy földre dobás).

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-03-05 14:26:12

@SergioMartinez: Az a lákipáncsnyi esélye pont elég lesz a magas szintű feszültségre végig a meccsen. Meg tudja fogni Joshuát, kiaknázhat egy-két gyengeséget nála, viszont ha a brit telibe találja akkor ő nem hogy megfogva lesz, de feküdni is fog. Parázs meccsnek néznénk elébe, ha Parkeren túljutna Joshua.

    2018-03-05 14:13:09

@Gaggggggga: de jó bunyós Ortiz, viszont ami az ellenfeleiről mondasz az igaz, Jennings-en kívül nem igazán volt neki értékelhető ellenfele!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-03-05 14:00:49

Ortizzal kapcsolatban,ha egyáltalán emlékszik majd rá valaki 10-20év múlva mindig az fog eszembe jutni hogy mi lehetett volna belőle ha profi háttérmunka áll mögötte.
Olyasmi érzésem volt vele kapcsolatban mindig hogy nem profi bunyós nagyhatalom szülötte volt,hanem kubai,talán ennek is volt szerepe.
Abban a korban vitézkedett volna ahol orosz,amerikai és angol srácoknak van elsőbbségük.
Nem tudom ez mennyit nyomhatott a latban.
Nemcsak Wildernek hanem a cím alapján Ortiznak is kijár az elismerés,legalább ugyanakkora.

» siposattila   válasz erre
    2018-03-05 13:54:15

@Kane: Ott már nem lessz méret előnybe Wilder, Klicsko féle meccsképet nem fog tudni csinálni Wilder technikai okok miatt,max egy lucky punchba bízhat!

» SergioMartinez   válasz erre
    2018-03-05 13:47:47

Wildernek ez tényleg belépő volt a közvetlen élvonalba, el kell ismerni hogy ilyen adottságokkal hatékony a stílus amit csinált. Kellemetlen, unortodox, nehezen kiszámítható. Ortiz már öreg és fáradékony volt ahhoz hogy megverje, de amennyire lehetett helyt állt, tisztelet illeti őt is. Joshua ellen más lesz a kotta, főleg hogy az angol vagy 30 fontal nehezebb nála, de ott sem kizárt hogy a kockázat miatt nem végig Wilder lesz hátramenetben, az angol sokszor mintha izgulna, mi lesz a karrierjével ha bekap egy nagy sallert, el tudom képzelni hogy Wilder ütőereje óvatosságra inti majd őt is.

    2018-03-05 13:26:31

Ortiz nem az a szint amit a mutatói alapján lehetett hinni.
Ha nem vagy nagyokkal üösszeállítva semmit sem ér a KO arány.
Wilder bármikor megoldaná....

» Gaggggggga   válasz erre
    2018-03-05 13:19:25

Annyit azért jegyezzünk meg Wilder javára (én is az ekézők csoportjába tartozom, de most nem szaporítanám a létszámot feleslegesen :D), hogy most alaposan le lett tesztelve az álla. Nehezen, de átment a teszten! (Y)

» HunFighter   válasz erre
    2018-03-05 12:55:49

Hát szerintem is vezetett (kellett volna) pontozással! Pontosabb volt és többet talált wildernél amíg bírta szuflával Ortiz . De Wilder ettől függetlenül megérdemelten nyert mert vissza tudott jönni és pillanatok alatt megfordítani a mérkőzést.

    2018-03-05 12:50:01

Gondolom nem a gond, hanem a gong mentette meg :) A gong oldotta meg a gondot...

» Barbados Demon   válasz erre
    2018-03-05 12:48:20

"Úgy gondolom, egyértelműen vezettem a pontozólapokon."

Ezek szerint neki nem is merték megmutatni... :)

» ogreface   válasz erre
    2018-03-05 12:17:26
Ugrás az oldal tetejére