×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Az ESPN televíziós társaság és Bob Arum megállapodása 2018-02-15 11:42:53 https://www.profiboksz.hu/2018/02/15/beltran-lehet-lomachenko-kovetkezo-ellenfele/

Beltran lehet Lomachenko következő ellenfele

Az ESPN televíziós társaság és Bob Arum megállapodása szerint napjaink egyik legjobb ökölvívójának, Vasyl Lomachenkonak május 12-re van időpontja, tehát következő meccsére ezen a napon kerül majd sor. A tervek szerint az ukrán klasszis a könnyűsúlyú WBA bajnok Jorge Linares ellen bokszolt volna, ám úgy fest, a Golden Boy Promotions nem fogja őt elengedni. Ennek oka, hogy az HBO TV csatorna az említett napon, május 12-én fogja főműsoridőben, nem fizetős adásban ismételni az egy héttel korábban megrendezésre kerülő Gennady Golovkin vs. Saul Alvarez összecsapást, utóbbi bokszoló pedig pont a Golden Boy Promotions zászlóshajója, így a tulajdos Oscar De La Hoya nem akarja, hogy bármilyen szinten sérüljenek istállója érdekei. Itt jön a képbe Raymundo Beltran, aki február 17-én Paolo Moses ellen vív egy összecsapást, a WBO könnyűsúlyú, betöltetlen bajnoki címéért. Beltran győzelme esetén Lomachenko felrándul majd 135 fontba és mivel jelenleg a WBO-nál nagypehelysúlyú bajnok, simán lehetőséget kap egy újabb divízióban is a címszerzésre.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@northpaw: Szimpatikus nagyon. (Alvarez nem nagyon írogatott ilyeneket Golovkin-nak)

Nagyon jó meccs lenne, mert jó bunyós Linares és igen kellemetlen ellenfél. Persze toronymagasan Loma lenne az esélyes, de hát ki ellen nem?

Bár én annak örülnék a legjobban, ha előbb Linares, Garcia ellen menne, és aki ott győz, az lenne Loma ellenfele.

    2018-02-17 20:46:11

Linares jó fazon. Azt mondja megpróbál mindent a Golden Boynál hogy ne szabjanak gátat a meccsnek

"Vasyl Lomachenko, I know you are ready for May 12. Also I am too. I don’t want politics to interfere with our bout. I will tell my promoter Golden Boy Boxing no matter what will take the fight for the benefit of boxing and the fans. #teamlinares,” Linares said on Twitter.

» northpaw   válasz erre
    2018-02-17 20:24:31

@miskacarus: Először így volt, kevesebb mint félmillió volt Arum ajánlata, legalábbis ezt nyilatkozta Salido menedzsere, Gibbons. És Arum nem cáfolta.
Később a Top Rank állítólag 700.000-t ajánlott, de ez is kevés volt Salidónak. A pénzösszeget nem cáfolta Salido oldala. Állítólag ekkor jött, hogy 7 számjegyű ajánlatot akarnak.
Innenstől konkrétum nincs, csak 2 tény: Arum azt nyilatkozta, irreális összeget kértek, és ő végül megtette a kért ajánlatot. Továbbá Gibbons nyilatkozata hogy a pénzajánlat tényleg rendben van, megkapnák amit kértek, de Salido inkább mexikói ringháborút akar mert Loma stílusára úgysem kíváncsiak a nézők...
Na most ebnől úgy tűnik egymilliós ajánlat is volt, aztán az sem lett elég.
Ezt amúgy én sem értem.
Egy érdekesség amúgy: Salido és May két teljesen, tökéletesen ellentétes stílusú bunyós volt mindig is. Pont a skála két véglete. De mégis mindketten azt nyilatkozták: Loma stílusa unalmas és senki nem kíváncsi rá: nem úgy mint a saját stílusuk. Nekem ez a nonszensz kettősség azt sugallja, mintha ezen amerikai és a mexikói sztárok (talán pénzérdekek kérésére) a profibokszban meglévő pénzügyi egyeduralmukat igyekeznének csak bebiztosítani ezzel a kritikával. Persze ez csak tipp, de Kovának és Golonak is félrepontozták véletlen életük addigi legfontosabb meccsét, Povetkin sem kerülhetett címközelbe. (Cirkálóban ez ugyanakkor nincs, persze ott nem is nagyon van keleti vetélytárs.)

» Peacock   válasz erre
    2018-02-16 22:29:02

@northpaw: lehet

» miskacarus   válasz erre
    2018-02-16 21:54:45

@miskacarus: Aztán azóta ajánlott neki jóval többet is, és azt sem fogadta el.

» northpaw   válasz erre
    2018-02-16 21:36:07

@Slajos: Azert nem fogadta el Salido managere,mert kevesebbet ajanlott nekik Arum,mint Martineznek.Ami 525 ezer volt.Azt mondta Arum,kell,vagy nem kell.
Nem kellett.

» miskacarus   válasz erre
    2018-02-16 21:23:07

A.Besputin (1,03) - W.Tucker (11,00-13,00)

B.Jennings (1,03-1,04) - A. Muralimov (11,00-12,00)

S.Stevenson (1,01) - J.Tapia (15,00-21,00)

E.Kavaliauskas (1,14-1,22) - D.Avanesyan (4,33-5,50)

R.Beltran (1,02-1,07) - P.Moses (7,00-15,80)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2018-02-16 20:48:39

@Peacock: Szerintem is még mindig komoly érdeklődést hozna egy Salido-Loma, direkt őt írtam előre mert hát ő az egyedül aki le tudta győzni. Bár nagyon szoros volt a meccs. Most szerintem sima Loma pontozás vagy kései tko lenne.

» mikike1   válasz erre
    2018-02-16 19:08:05

@Chico: Nekem is jobban tetszene az ha Loma is meg a többi élmenő is háromhavonta bokszolna, de ahogy csiga is írja nehéz jó ellenfelet találni. Ha meg Klitschko féle hurkatöltés menne 3 havonta, akkor inkább maradjon az évi 2 meccs.

» mikike1   válasz erre
    2018-02-16 19:05:11

@pressurefighter0088: "De vajon nem a kis súly miatt ne olyan jó az ellenféllista? Pl Walters ha középsúlyú lenne, és verte volna Donaire-t, aki nagyközépsúlyú tegyük fel, akkor az ő legyőzése elég nagy ddolog lenne, Rigo meg pláne. A legtöbb embert jobban érdeklik a nagyobb súlycsoportok, a váltótól kezdve felfele."

Ez is benne van nyilván, az ilyen kisebb súlyúaknak nehezebb magukra irányítani a figyelmet. Viszont, ha összejön a megfelelő ellenfél gárda, (mint mondjuk egy Morales, Barrera, Hamed, Ayala, Kelley, Pacquiao, Marquez... vonulat és azok nagyrészben meg is mérkőznek egymással jó meccseken, akkor a kisebbek is tudnak nagyobb figyelmet és népszerűséget kapni. ) Lomachenkonak eddig csak 11 meccse volt, ráadásul az előzőekhez képest egy Russell jr, egy Roman Martinez vagy Nicholas Walters nem név. Rigondeaux mondjuk már igen. Akármilyen jó bunyós is, szerintem az ő súlyában per pillanat nem igazán vannak olyan ellenfelek/nevek, akivel annyira növelhetné az ázsióját.

Peacock

"Azt azért had kérdezzem már meg hogy akkor is inkább p4p 1-nek tartanád-e Alvarezt Lománál, ha Golo ellen most egy friss (elvben ugye megérdemelt) vereség szerepelne a rekordjában?
Mert a megvásárolt pontozói hátszél sokakat megtéveszt (és ez is a management célja), még a fix gépi metódusokat is, pld.:"

Alvareznek 5-ször annyi meccse volt és 5-ször annyi komolyabb név is van a rekordjában, még akkor is ha Mayweathertől és Golovkintól ki is kapott.

» leibigabi   válasz erre
    2018-02-16 18:27:19

@superman: Szakmailag igaz, de üzletileg nem teljesen értek egyet. Szerintem Loma rajongótábora nagyon is érdeklődne iránta. Salido rajongótábora egy győztes felhozómeccs után: dettó.

» Peacock   válasz erre
    2018-02-16 16:55:36

@Chico: Egyetértek, régen nem válogattak a bokszolók, kiálltak bárki ellen. Loma azt mondta, folyamatos edzésben van, ha hoznak ellenfelet, ő nem szalad el. Berchelt nem kívánja, Salido sem, maradnak, akik maradnak. Csak lassan ott tartunk, hogy az ukrán mehet közepsúlyba ellenfélért.

    2018-02-16 14:04:17

@Peacock: Az a baj, hogy Salido veresége után már nem igazán van létjogosultsága ennek a párosításnak. Persze, megérdemelnék, de ez már eső után köpönyeg volna, sem szakmailag, sem üzletileg nem lenne már nagy szám.

» superman   válasz erre
    2018-02-16 13:22:53

@csiga: Igazad van szépen elsiklottam emellett a fontos tényező mellett. Akkor úgy irom, hogy menjen az összes mind a fenébe akik miatt nem lépnek ringbe a bokszolók minimum évente 3x. Nagyon elk.rvul a profiboksz... Most néztem a Russel JRt is... évente egy meccs vagy annyi se. Ez nagyon szomorú. Loma pl. engem nem fog érdekelni Beltran ellen akármennyire kedvelem az ukránt.

    2018-02-16 12:03:54

@superman: Salido-Loma jó volna.
Salido is megérdemelne még egy igazán nagy gázsit: igazi harcos, aki kezd kiöregedni (37 éves sok nagy ringháborúval).
És Loma is megérdemelné a rekordszépítő revans lehetőségét. (Mint feltö
Egy súlyban is vannak, nehezen érthető miért nem jön össze. (A WBO szvsz beleegyezne: hiába nincs Salidonak ranglistás helye, több súlycsoportban és sok címmeccsen volt a bajnokok.)

» Peacock   válasz erre
    2018-02-16 11:53:53

@Chico: Persze, mehet Loma a fenébe az évi két meccsekkel. Csak lassan neki is lasszóval kell ellenfelet találni, ugyanis nem túl nagy a tülekedés a bokszolók között, hogy meccseljenek vele.

    2018-02-16 11:51:24

@Peacock: Meg hát lehet úgy kikapni mint Takam Povetkintől: qva szorosan, hiába lett a vége KO.
Meg úgy is, mint Alvarez Maytől: leiskolázva, csak papíron MD-vel.
Meg lehet úgy is nyerni mint Ward az első meccsen Kova ellen: sehogy, de papíron azért mégis.

» Peacock   válasz erre
    2018-02-16 11:30:06

@leibigabi: Azt azért had kérdezzem már meg hogy akkor is inkább p4p 1-nek tartanád-e Alvarezt Lománál, ha Golo ellen most egy friss (elvben ugye megérdemelt) vereség szerepelne a rekordjában?
Mert a megvásárolt pontozói hátszél sokakat megtéveszt (és ez is a management célja), még a fix gépi metódusokat is, pld.:
http://boxrec.com/en/ratings?r...
Ha May ellen sima vereség szerepelne UD-val, Golo ellen meg friss szűk vereség UD-val (és hagyjuk is a Lara meccset), akkor kb. 5-ödik lenne ezen a listán. Ahogy jelenleg a Ring p4p listáján is;) (Ott még lejjebb is kerülne.)

» Peacock   válasz erre
    2018-02-16 11:24:52

@superman: ".. Loma és Rigo túl jók, ellenük borítékolható a vereség, de nem annyira nagy sztárok, hogy igazán megérje kiállni velük.."

Ez mondjuk igaz.

"..Salido esetében biztos vagy az ötszörös gázsiban?.."

Ha Salido atlagos meccspenzeit vesszuk (persze nem a karrierje elejetol) akkor szerintem kijon az 5x-os osszeg. Ha jol emlekszem akkor olyan 800.000 dollart ajanlottak neki es nem fogadta el, tobbet akart, pedig a legjobb meccspenze kb. a harmada volt ennek. Atlagban ilyen 150-ezer korul szokott kapni amikor mar a top bunyosok koze tartozott.

» Slajos   válasz erre
    2018-02-16 11:21:17

@Slajos: Loma és Rigo túl jók, ellenük borítékolható a vereség, de nem annyira nagy sztárok, hogy igazán megérje kiállni velük. Akik meg kerülik a kihívásokat, ők pont ellenkezőleg, nem annyira jók, hogy bárkit nagy valószínűséggel verjenek, vagy hogy egy vereség után biztosan visszakapaszkodjanak. Salido esetében biztos vagy az ötszörös gázsiban? Õt mondjuk kevésbé értem, mert mindig mindenkivel kiállt, vereségei is vannak már bőven. Talán érzi, hogy szakmailag Lomachenko legyőzése a legnagyobb tett, amit a karrierjében elért és nem akarta, hogy ezt beárnyékolja a visszavágón valószínűsíthető sima vereség.

» superman   válasz erre
    2018-02-16 09:57:42

Erdekes ez a mai boksz. Vannak vilagbajnokok akik kerulik a kihivasokat (vagy ok vagy a menedzsmentjuk) es vannak vilagbajnokok akik ellen meg valahogy a tobbiek nem akarnak kiallni.

Nem Lomaekon mulik, hogy nem jon ossze a cimegyesito nagypehelyben, ahogy pehelyben sem akartak vele cimet egyesiteni a tobbi szervezet vilagbajnokai.
Meg Salido sem vallalta a visszavagot aki egy igazi mehika harcos, pedig kb. 5x annyi penzt kapott volna mint amennyit keresni szokott a meccseivel.

Rigo esete szinten ugyanez, kerultek mint a tuzet igy a karrierje vegefele kenytelen volt bevallalni egy masik klasszist 2 sullyal feljebb.

» Slajos   válasz erre
    2018-02-16 08:54:41

Oscarnak nem volt jó sem április 28 (túl korai), sem május 12 (akkor van a Canelo - GGG 2 ismétlése az HBO-n lol) a Linares elleni meccsre. Arum helyében blöffölnék, és azt mondanám nekik, hogy jó a május 19 is. Kíváncsi lennék, milyen kifogást találna ki arra..

» northpaw   válasz erre
    2018-02-15 22:55:24

@leibigabi: De vajon nem a kis súly miatt ne olyan jó az ellenféllista? Pl Walters ha középsúlyú lenne, és verte volna Donaire-t, aki nagyközépsúlyú tegyük fel, akkor az ő legyőzése elég nagy ddolog lenne, Rigo meg pláne. A legtöbb embert jobban érdeklik a nagyobb súlycsoportok, a váltótól kezdve felfele.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-02-15 21:46:29

"Saul Alvarez ellenféllistája sokkal jobb."

Igen, de a legfontosabb meccseit elbukta May es GGG ellen.

» Bruneor   válasz erre
    2018-02-15 21:44:16

@northpaw: az ellenfelek minőségét tekintve már a legjobbak közt van, de mennyiségben azért háromszor annyi volt a többieknek, ami jóval kisebb mértékben, de a címmeccsek/minőségi ellenfelek számában is megmutatkozik, illetve a legtöbb élmenő címeket is egyesített, valamint régebb óta vannak az élvonalban. Ezek nem számítanak annyit, mint az ellenfelek minősége, de azért valamit számítanak.

» superman   válasz erre
    2018-02-15 21:21:17

@northpaw: Crawford pont annyira eredményes, amennyire csak lehetősége volt karrierje során. Ha váltóban bajnok lesz, úgy értem igazi, nem Horn legyőzésével, akkor betonbiztos helyezése van a P4P dobogón.

    2018-02-15 21:20:44

@northpaw: "És ki eredményesebb nála most? Crawford, akinek a legkeményebb ellenfele Postol volt?"

nem tudom, gondolkodni kellene ezen a kérdésen, de hirtelen pl. Saul Alvarez ellenféllistája sokkal jobb. Crawford túl van egy címegyesítőn, Lomachenkonál ez hiányzik. Utóbbiról azt gondolom, hogy a saját súlyában most nincsenek olyan nevek, aki ellen annyira bizonyíthatna, feljebb kellene mozdulnia.

» leibigabi   válasz erre
    2018-02-15 21:08:00

Nem örülök, hogy már megint feljebb lépked, mert lenne egy-két jó meccsre kilátás, ha nagypehelyben marad akkor is. Beltran egy látványtalan unalmas bunyós amúgy is, de ami a legjobban zavar, hogy igy nyárig nem lép ringbe. Évi 3-4 meccs kéne egy ilyen kondijú és képességű tálentumnak mint ő. Ha ő is beáll erre az évi 2 meccsre akkor menjen ő is a fenébe kb.

    2018-02-15 21:00:36

@leibigabi: És ki eredményesebb nála most? Crawford, akinek a legkeményebb ellenfele Postol volt?

» northpaw   válasz erre
    2018-02-15 20:33:23

@superman: "de a p4p lista inkább eredményfüggő és onnan nézve már egyáltalán nem ennyire egyértelmű az ő elsősége."

Egyetértek. A készségei megvannak, hogy később az legyen, de az eredményessége még ezt "nem teljesen bizonyította".

» leibigabi   válasz erre
    2018-02-15 20:31:01

@northpaw: A cipőpucoló? Ezt nem gondoltam volna. :)

» szabolcska   válasz erre
    2018-02-15 20:29:10

@northpaw: Szerintem is simán ő a legjobb bokszoló, de a p4p lista inkább eredményfüggő és onnan nézve már egyáltalán nem ennyire egyértelmű az ő elsősége.

» superman   válasz erre
    2018-02-15 19:29:05

Tyson szerint Lomachenko most a p4p #1, méghozzá magasan

https://www.youtube.com/watch?...

» northpaw   válasz erre
    2018-02-15 18:22:21

@northpaw: Én sem örülök. Talán annyi pikantériája van a dolognak, hogy Beltran Crawford-dal is bokszolt, és végig állta. Persze ebből az ég világon semmi nem fog következni, csak próbálom menteni a menthetőt. :D

    2018-02-15 18:04:43

Ez a meccs max arra jó, hogy a Loma "beleszokjon" az egyel nagyobb súlyba (amire szerintem nincs szüksége), valszeg ha egy évig folyamatosan bokszolnának akkor se tudna nyerni Beltran. Csodálkoznék ha 1,05-nél nagyobb oddsa lenne majd Lomának.

» Barbados Demon   válasz erre
    2018-02-15 16:25:49

@northpaw: Szerintem is ezerszer jobb lett volna Linares. Így valószínűleg Loma megy Beltrannal, Linares majd Garciával ha ő megoldja Lipinetst, utána a győztesek egymással. Így azért annyira nem katasztrófa, csak ne jöjjön közbe semmi promóteri szarrágás és a 2018-as év is hasonlóan príma lesz mint az előző.

    2018-02-15 15:13:35

Szomorú, ha ez így lesz. Ennél az is jobb lenne, ha maradna 130 fonton, és bokszolna Berchelttel. Utóbbi nem biztos, hogy belemenne mondjuk.

» northpaw   válasz erre
    2018-02-15 15:06:59
Ugrás az oldal tetejére