×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Az elmúlt napokban a nemrégiben visszavonult egykori nagyközép-, 2018-02-09 10:32:46 https://www.profiboksz.hu/2018/02/09/ward-visszaterne-egy-nehezsulyu-meccsert/

Ward visszatérne egy nehézsúlyú meccsért?

Az elmúlt napokban a nemrégiben visszavonult egykori nagyközép-, és félnehézsúlyú bajnok Andre Ward közösségi oldalán megjelentetett egy fotót, amin 200 font körüli, új izomtömegekkel borított súllyal mutatkozott és annyit fűzött hozzá, hogy „valami különleges célon dolgozik.” Ward edzője, Virgil Hunter elképzelhetőnek tartja, hogy a korábbi pound for pound bajnok visszatérjen, de csakis nagyobb meccsek miatt: „Nem hiszem, hogy erre sor kerülne, csak úgy egy mezei nehézsúlyú meccsért nem térne vissza. Ha egy Joshua elleni találkozóról lenne szó, na, az már elég elgondolkodtató lehet. De szerintem nincs szó arról, hogy tömeget növel, ha nincs napi két edzése, akkor olyan 195 font az átlagos testsúlya. Egy Tony Bellew-meccset sem lehet kizárni, ha győz Haye ellen, de mondom, minden az ajánlat függvénye. Tudjuk, hogy óriási mérkőzés lenne. Pont beszéltem erről Eddie Hearnnel és arra jutottunk, hogy ők ketten akármelyik arénát megtöltenék. Ha jól tudom, korábban már volt szó egy ilyen mérkőzésről, de Bellew-nak nem jött be az ajánlat. Nem tudom, mi nem tetszett neki, de ha újra tárgyalnánk, Tony-nak bizonyosan el kellene vállalni ezt a lehetőséget. Én egyelőre nem hiszem, hogy lesz ilyen ajánlat egyébként és úgy gondolom, Ward visszavonult és lezárta a dolgokat. Nincs mit bizonyítania, de persze egy nagy összeg mindenkit képes elgondolkodtatni.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Igen,ezért írtam, hogy az ő adottságaival.

» potyi78   válasz erre
    2018-02-10 22:10:57

@potyi78: Ja csak Holyfield 7 centivel magasabb volt mint Ward, 18 centivel hosszabb reach-el es joval nagyobb utoerovel rendelkezett mint Andre. Ez ugy kb. hatalmas kulonbseg.

» Slajos   válasz erre
    2018-02-10 21:47:14

Nekem Holyfield ugrik be mint aki tudatosan készült és beleerősitették a királykategóriába.De neki is Lee Haney,8x mr olympia bodybuilder segített ebben.De még egyszer hangsúlyozva, hogy tudatosan,és persze Holy adottságaival...

» potyi78   válasz erre
    2018-02-10 21:35:54

@Slajos: szerintem sem mennének bele AJ-ék, vannak neki más kihívások nehézsúlyban.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-10 21:21:36

Az erosen ketlem, hogy az AJ csapat belemenne egy Ward elleni meccsbe. AJ-nak ugyan ma olyan a piaci erteke, hogy meg a sarki hentes elleni meccsel is megkeresne 10 milliot, de abban biztos vagyok hogy Wardal csak akkor allnanak ki ha az elotte meggyozoen verne egy masik nehezsulyut, maskulonben nem lenne miert kiallnia vele Joshuanak.

Cirkaloban szerintem Bellew ellen lenne olyan 60%-nyi eselye, foleg akkor ha Tony nem tudna neki betalalni es kemenyen leutni. De nagyban fuggne attol is hogy mennyire tudna megorizni a gyorsasagat Ward 200 fontosan. Mert Bellewnek fizikailag a cirkalo sokkal jobban passzol mint a felnehez anno. Felnehezben sima Ward gyozelem lenne.

Gassiev es Usyk ellen underdog lenne Andre. Mindketto magasan kepzett bunyos, sokkal nagyobbak mint Ward es mindketto nagyon jo belharcban is.
Gassiev ellen el tudom kepzelni, hogy az elso 3-4 menetben vezetne Ward (ha meglenne a gyorsasaga cirkaloban) de utana a kemeny testutesektol le lenne bontva 9-10 menet alatt. Lehet hogy vegig allna de inkabb egy tko vereseg a realis.

Usykkal semmit sem tudna kezdeni. Usyk szetszedne mint ciganygyerek a rongybabat. Utoereje nincs akkora, hogy fenntarthassa az ukrant, technikailag nem all felette, fizikailag joval kisebb es Usyk ellen a piszkos boksza sem mukodne mert az ukran sokat mozog labon es rengeteget ut. Egyszeruen tuldolgozna Wardot a menetek elorehaladtaval. Mivel Usyk sem nagy uto azt el tudom kepzelni hogy vegigallna Ward de nem lenne benne koszonet.
Egyszeruen fizikailag (eroben es kondiban) nem nem lenne mar eleg az ukranra, technikailag meg nem jobb mint Usyk. Azt sem mondanam hogy roszabb, de a merethatranyok miatt ez egy Loma vs Rigo lenne.

» Slajos   válasz erre
    2018-02-10 21:18:38

Nyilvánvalóan kamu egy Joshua elleni meccs,ezt senki nem gondolhatja komolyan,nem csak Ward-nak,hanem az angolnak is hatalmas blama lenne.
Azt viszont sajnálattal lvasom hogy Ward mennyire nincs elismerve,viszont a mostani exszovjet cirkálósúlyúak,mennyire az egekig vannak emelve.
ward már visszavonult,nem maradt neki kihívás,nem bírja fizikálisan,soha nem is lép ringbe többet,ez nagyon valószínű,semmi értelme rugdosni.
Nem beszélve az eredménylistájáról,ami pl a cirkáló torna előtt a résztvevőknek Wardhoz képest,egyhén szólva sem veretes.
Szóval nem értelme értelme ennek,üzletileg sem akkora kategória bármelyik jelenlegi cirkálósúlyúval bunyóznia,a cikkben sincs róla szó.
A Haye-Bellew meccsről pedig a személyes véleményem az hogy Haye megint ki fog kapni,akkor is ha hirtelen 3 jó lába lesz.Az állítólagos ringbáli sérülése előtt is rossz volt nézni amit csinált,legalábbis hogy mi lett a régi szórakoztató,erős Haye-ből.

» siposattila   válasz erre
    2018-02-10 18:17:00

@deontay: Szerintem a Ward vs top cirkálósúlyúak esélylatolgatásaid akkor lennének érvényesek, ha mind egy súlycsoportban lennének. De nincsenek. Ward egy nagyközépből felhízott félnehézsúlyú, szerintem alkatilag már alkalmatlan hogy 10 kg hasznos súlyt még magára szedjen és a stílusa nagyban épül a fizikai erejére, ami cirkálósúlyúak ellen már kevés lenne (az ütőerőről nem is beszélve). Egy Ward-ot senki ellen nem lehet leírni (Joshua-t is simán kivégezheti mélyütésekkel, jobban kézre is esik majd neki az övvonal alatti rész), de a mostani kemény cirkálósúlyú élvonal szerintem már sok lenne neki (Bellew-t nem sorolom ide, ellene Ward-ot látnám favoritnak, de Usyk és Briedis, vagy Gassiev ellen nem - utóbbival szemben egy nagyon jól kivitelezett taktikával talán-talán, de nem hiszem).

» superman   válasz erre
    2018-02-10 17:52:41

@Kane: Komolyabb kárt nem tudna tenni benne, de azért arra mindenképpen elég Ward ütöereje, hogy ne lehessen csak úgy átgyalogolni rajta. Mint említettem Kovaljov is átgyalogolt mindenkin, de Ward ütésein mégse tudott.

» deontay   válasz erre
    2018-02-10 16:41:29

@fixpont: Majdnem minden szavaddal egyetértek, dehát Ward-ra mindenki ugrik. :-)
Azt, hogy kacsa-e a hír, az úgyis ki fog derülni, én remélem, hogy az.

» bandi1115   válasz erre
    2018-02-10 16:38:37

@bandi1115: AJ-t a prime Jones se verte volna meg, nem veletlen ment Ruiz ellen. A nehezsuly nem felnehez bunyosoknak valo, plane nem akkor, amikor oriasok uraljak. De amugy is kacsa a hir es ertelmetlenul sok hozzaszolast generalt ehhez kepest. :D

» fixpont   válasz erre
    2018-02-10 16:26:12

@Lemmy: Láttam pár meccsét (Kessler, Kovalev 1-2., Dawson stb...), de ebből nem szabad kiindulni. Ott a saját súlycsoportjában bokszolt, ahol a fogásban, birkózásban, fejelésben és könyökösben prímán tudta érvényesíteni a fizikai erejét.
Lábon nem olyan jó, mint a prime Jones, ezért én egy értelmetlen mészárlást nem néznék meg, mert az eddig említett urak kettős fedezéken keresztül is lebombáznák. Ekkora fizikai hátrányt véleményem szerint egyik ellen sem tudna leküzdeni.

» bandi1115   válasz erre
    2018-02-10 16:14:54

szerintem Ward-nak a Bellew elleni meccs lehetne érdekes, az lenne egy érdekes páros, bár Tony azért magasabb is nála, meg súlyelőnyben is lenne azért nyilván. Csak meg kell várni a Haye elleni visszavágót is, mert szerintem az sem egy lefutott dolog. Haye, ha meg legyőzi Bellew-et nem hinném, hogy utána egy Ward elleni meccsre hajtana, nagyobb vadra akarna utána vadászni, legalább is szerintem. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-10 15:20:23

Ward cirkálóban is a Top 10-ben lenne, bárki ellen jó eséllyei lennének. Szerintem Usyk viszont megoldhatatlan lenne neki, ő pont az a gyors technikás bokszoló aki ellen ebben a súlyban már nem tudna mitcsinálni Ward, legalább olyan jó ezekben a tulajdonságokban mint ő plusz fizikailag is erősebb hosszabb karú jóval.

» mikike1   válasz erre
    2018-02-10 15:10:10

@leibigabi: Mit? Elővesz egy AK47-et? Mondjuk belőle kinézem...

    2018-02-10 15:00:17

@Kane: "Gassiev átgyalogolt Lebedev és Dorticos ütésein is, és szerinted Ward vissza tudná tartani?"

Ha úgy érzi nem tudja visszatartani, akkor majd kitalál valami mást, amivel semlegesítheti. Ward mindig kitalált valamit, itt is megteheti :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-02-10 14:58:28

@deontay: Gassiev átgyalogolt Lebedev és Dorticos ütésein is, és szerinted Ward vissza tudná tartani?

    2018-02-10 14:34:23

@Valero: Igen Kovaljov ellen is hasonlóakat írtak sokan :) Gassiev nagyon jó bunyós, de technikailag nincs Ward szintjén. Dorticost szépen megverte, de a kubai ès Ward között az a nagyon nagy különbség, hogy Dorticos egyáltalán nem tud változtatni a bunyóján, akkor se, ha az nem müködik, Ward pedig az egyik legjobban alkalmazkodó bunyós. Az ütöerejét se lenne szabad leírni, leütötte Barrerát is, És Kovaljovot is dúrván megfogta, ami azért nem sok embernek sikerült. 60-40re adnám Wardnak az esélyeket. Usyk szerintem az életben nem ütné ki, nincs olyan ütöereje, szoros pontozásos meccs lenne, de nem tudom hogy a mennyiség ( Usyk ), vagy a minöség ( Ward ) érvényesülne jobban, tipikus 50-50 nálam. Bellew lenne a legkönnyebb meccs véleményem szerint, akkora tudásbeli különbség van köztük, hogy nem lenne elég Bellew ereje, 70-30 Wardnak.

» deontay   válasz erre
    2018-02-10 14:26:38

@bpjotruska: Ha jól tudom már a meccs elött is voltak hírek, hogy Haye lába nincs teljesen rendben. Ameddig nem vált teljesen mozgásképtelenné, addig kb. 5 menetböl 4et elhozott. Ha David lába rendbe jön teljesen, akkor a visszavágón esélytelen Bellew.

» deontay   válasz erre
    2018-02-10 14:14:34

@joeyy: 'oshua dolog nonszensz teljesen,van közöttük vagy 40kg különbség,nem poénból találták ki a súlycsoportokat,másr észt aj semmit nem nyerhet egy ilyen meccsel,még ha kiütné wardot akkor se"

40 kg azért nem lenne, mivel Ward már most 200 font (90 kg) körül van és valószínű egy ilyen meccsre is kb kilencvenegykéthárom kilósan állna oda. Joshua valószínűleg nem sokat nyerne ezzel a meccsel, de mindig is voltak, és lesznek is, "kisembeerek", akik meg akarják mutatni, hogy le tudnák győzni a "nagyembert". :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-02-10 14:10:05

ward visszavonulása komolytalan volt ezt lehetett már akkor tudni,hogy rövid időn belül visszaszáll.
de ez a joshua dolog nonszensz teljesen,van közöttük vagy 40kg különbség,nem poénból találták ki a súlycsoportokat,másrészt aj semmit nem nyerhet egy ilyen meccsel,még ha kiütné wardot akkor se.
oké ward hozná a szokásos dirty bunyóját,de egy top nehézsúlyú ellen ez nullára lenne elég,az ütésein szépen átgyalogolna aj aztán kettös fedezéken is átbombázna.

    2018-02-10 13:49:09

@szabinar: ott a pont.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-10 11:34:42

Nem ertem mit lattok bele Wardba ha akar csak vicckent is szoba kerul egy ilyen meccs, AJ kiutne a f"szba a ringbol kettos fedezeken keresztul

» szabinar   válasz erre
    2018-02-10 11:15:28

@Garcia26: Joshua bomba

» Garcia26   válasz erre
    2018-02-10 09:01:48

Érdekes amúgy sztem; de én Joshua ellen több esély adnék Wardnak, mint Gassiev Breidis Usyk hármas ellen, ha túlélné az első pár menet rohamait, lehetne esélye kiffullasztani Joshuát, persze erre sem látok sok esély, Ward folyamatosan kilövésére készen állna ha betalál egy Joshuanak bomba.

» Garcia26   válasz erre
    2018-02-10 09:01:01

@tomba: Szívemből szóltál, én is pont ilyen vonalon utaltam meg Wardot-vagyis igazából az első meccse óta utálom, amit lattam!!! 🤣

    2018-02-10 08:14:31

@nagygeza: Gondolom Roy Jonest szeretne majmolni, csak az a baj, hogy fényévekre van a csúcs Jonestol, mint ahogy Ruiz (Jones nehézsúlyú ellenfele) is fényévekre volt AJ-hoz!!!

    2018-02-10 07:58:01

Wardot nem sokan ismerik el a piszkos bunyója miatt, a Kovalev meccsek óta pedig tovább romlott a megítélése, nem véletlen hogy vissza akar térni, de Bellew vagy Joshua ellen is csak egy nagyon piszkos húzással nyerhetne pl ha tökön kiüti őket is. Ward keresett jó pár misit de azt is csak Jayz promotere miatt akik ráfizettek hogy meglegyen a gázsija..

» gigaboly   válasz erre
    2018-02-10 05:25:43

@Gretagab2016: Igazából szerintem nem kéne már ezt neki erőltetni, csúcs Hayet, Bellew, megütni nem tudta volna...

» Garcia26   válasz erre
    2018-02-10 00:27:24

én meg aszt hittem csak én utáltam meg wardot a kovaljev meccsek után. mondjuk én már a kessler elleni után se szerettem. szétfejelte a srácot. de őt talán nem verte tökön.

    2018-02-09 23:43:23

Én örülnék egy Ward-Joshua meccsnek. Semmi rosszat nem kívánok az amerikainak (egészségileg), de azért örülnék neki, hogyha azt a pár percet, amit a ringben töltene Joshua-val azt kiélvezné. Azt gondolom erre erősen rászolgált. Hogy úgy mondjam ennyivel tartozik a közönségnek...

Legeslegjobban arra lennék kíváncsi, hogy Joshuat, hogy fogná le, és a kis trükkjei mennyire működnének. Tudom rém szakmaiatlan, amit írok (de kit érdekel, nem is vagyok szakmabeli), de én ezért a meccsért felkelnék az tuti.

    2018-02-09 22:24:15

@Garcia26: Froch mondta, nem én. :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-02-09 22:04:29

@Garcia26: Ja..lehet de én ennek piszkosul nem örülök. És te?

» Gretagab2016   válasz erre
    2018-02-09 22:00:36

@pressurefighter0088: Valószínű h Ward, azért akar Joshuával boxolni mert betojt Bivoltol, tuti..

» Garcia26   válasz erre
    2018-02-09 21:51:39

@Gretagab2016: Haye utoljára Chisora volt jó formában,ennek már 6éve ,+4évet volt inaktív, kétlem hogy ő még azt a formát valaha hozni tudná!

» Garcia26   válasz erre
    2018-02-09 21:35:44

Nem szeretem a bunyóját, de szerintem hazavágná Joshuát is. :D
Meg az egész cirkáló-nehézsúlyt. Kivéve Bivol-t, hisz miatta vonult vissza.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-02-09 21:28:20

Egyébként Ward szempontjából teljesen mindegy ki fog nyerni a Haye vs. Bellew meccsen, mind a kettő át fog gyalogolni Wardon!!

» Valero   válasz erre
    2018-02-09 21:27:02

@deontay: Ha 10-szer meccselnének akkor 10-szer kapna ki Gassiev ellen!!
Gassiev nagyon komoly bunyós, iszonyatosan jól alkalmazkodik az ellenfeléhez, nagyon robbanékonyan, gyorsakat, pontosakat üt, nagyon jól engedi el a szűk felütéseit, kiváló kombinációkat üt, barom erős, állja is az ütéseket, jól tud ritmust váltani, nagyon jó szeme van ahhoz hogy felfedezze a helyzeteket, és kőkeményen bünteti az ellenfelek hibáit! Dorticos ütései is hatástalanok voltak rá, egyrészt nem "sebezte" meg, és nem is volt képes feltartóztatni Gassievet! Ward garantáltan ki lesz végezve, ha össze engedik Gassievvel, Usykkal! De Bellew is szét fogja tördelni, meg van hozzá minden adottsága, túl erős, túl durva lesz Wardnak! :D :D

» Valero   válasz erre
    2018-02-09 21:24:52

@bpjotruska: Így van Haye ha jó formába van agyonüti Bellewet bárakármikor!

» Gretagab2016   válasz erre
    2018-02-09 21:06:42

@superman: Én nem írnám le Wardot 10 kg. hátrányból sem. Azt mondták Froch összetöri. Majd Kovaljov, majd újra Kovaljov. Senkinek sem sikerült, pedig de vártam Kovaljovtól. Azt hozzáteszem, hogy korrekt és "tökös" bíráskodás mellett szerintem Kovaljovot se verte volna meg, mert míg tisztán vívtak menete se volt Wardnak. Kovaljov vívó szintjén max Usyk mozog.

» jebuzita3   válasz erre
    2018-02-09 19:43:34

Reméljük Joshuának van annyi esze hogy ezt nem vállalja be, Bellew még oké ha megint verné Haye-t amire van esély mert Haye-el megint lesz valami, ha tippelni kell vagy lesérül kamuból és törlik a meccset vagy nem kamu és sérülten boxol megint...

» gigaboly   válasz erre
    2018-02-09 19:03:42

Térjen csak vissza és basszák jól pofán előtte viszont tökön párszor!:D A Haye-Bellew meccsnél pedig már lassan ott tartunk, hogy Haye-nek a két karja is le volt robbantva és Bellew még így is alig tudta megverni... Nevetséges... Majd elkeni megint, de utána majd kitalálják, hogy Haye tulajdonképpen egész meccsen éberkómában volt és csak azért nyert Bellew...

» gyuriabator   válasz erre
    2018-02-09 18:40:09

@deontay: azért Ward már félnehézbe is csak hosszú idő alatt, nagy nehezen tudott beleerősödni és bár ez végül sikerült neki, szerintem további 10 kg-os súlycsoport-ugrásra nem képes az ő alkatával, úgy, hogy ott igazán jó legyen.

» superman   válasz erre
    2018-02-09 18:37:35

@deontay: Haye azutan bokszolt fellabbal, mikor mar Bellew reg ki kellett volna legyen utve, az eselylatolgatasok szerint.
Az elozetesen szinten eselyesebbnek tartott, nem kutyauto Makabu viszont az osszes ep kezevel es labaval egyutt lett kiutve. Akarcsak a nehezsulyban is rutinos, korabban soha ki nem utott Flores ( aki nem egy klasszis, de a kiutese azert nem kis dolog ).

» bpjotruska   válasz erre
    2018-02-09 18:04:27

@bpjotruska: Mint mondtam, a Haye meccset kezeljük a helyén, fél lábbal boxolt ellene.

» deontay   válasz erre
    2018-02-09 16:58:35

@kovban: A Joshua meccs tényleg vicc, de szerintem Gassievet ki tudná pontozni. Usyk az életben nem ütné ki, viszont kipontozni jó esélye lehetne.

» deontay   válasz erre
    2018-02-09 16:56:14

Ward-Fury 🙈😀

» Peacock   válasz erre
    2018-02-09 15:56:50

@Valero: Sok mindennel egyetértek, amit írtál, de Bellewra egy lyukas garast nem tennék Ward ellen. Viszont Usyk kipontozná, esetleg ki is ütné, Gassiev sztem is baromi erős és jó eséllyel összetörné Wadot. AJ meg hasonlók az meg a vicc kategóriába tartozik :).

» kovban   válasz erre
    2018-02-09 15:29:36

@deontay: "Ward sokkal jobb boxoló, mint Bellew"
Ez igy igaz. Viszont Bellew-nek ugy latszik, kiskoraban nem mondta az anyukaja, hogy nala sokkal jobb bokszolokat nem illik kiutnie, es azota sem tanulta meg. En tobbet nem mondom rola, hpgy X ellen semmi eselye :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2018-02-09 15:29:22

Egy meccsre lennek kivancsi: a WBSS cirkalo torna gyoztese ellen. Nem is lenne olyan elrugaszkodott otlet, mert megsem fel fejjel nagyobb es 20 kiloval nehezebb ellenfellel nezne szembe, es erdekes is lehetne, foleg Usyk ellen, mert ott a vilag ket legkepzettebb "nagy embere" bokszolna. Gassiev pedig megfelelne egy egy szammal nagyobb Kovalevnek, az is erdekes lehetne.
Nem tartom valoszinunek, hogy bokszolni fog meg, pedig ha a karrierje utolso mozzanataira gondolok, akkor nem hiszem, hogy szeretne, ha ugy emlekeznek ra... ( hogy nez mar ki egy highlights videoban, mikor tokon utod ki a legnagyobb ellenfeled? ).

» bpjotruska   válasz erre
    2018-02-09 15:27:00

@Valero: Azért ne legyen már ekkora ász Bellew, mert egy mozogni alig tudó Hayet nagy nehezen megvert. Várjuk meg a visszavágót elöbb. Ward sokkal jobb boxoló, mint Bellew.

» deontay   válasz erre
    2018-02-09 15:19:11

Vicces elképzelések ezek!
Észrevehetően izzadságszagú győzelem volt neki a Kovalev elleni két mérkőzése, amiből az egyiket elcsalták, a másikat meg végig szabálytalankodta büntetlenül, majd mélyütéssel zárta le a másodikat!
Ha félnehézben ez volt, akkor cirkálóban, pláne nehézsúlyban semmi esélye a jobbak ellen! Gassiev, Usyk, Bellew mind jóval erősebbek nála, gyorsakat pontosakat ütnek, marha nagy az ütőerejük, képzettek, és bírják is az ütéseket! Talán képzettségben Bellew lehet a leggyengébb láncszem, viszont ő is remekül teljesített Haye ellen! Se kipontozni, se kiütni nem fogja egyiket sem! Ha sokat fog v. szabálytalankodik max. "véletlenül" kilökik a ringből! :D Eleve fárasztó megoldás lenne ezekkel a tankokkal bírkóznia, mert nem csak elnyomják, hanem közelről is marha jók! Kb. össze fogják törni Wardot!

» Valero   válasz erre
    2018-02-09 15:11:41

Csak ne terjen vissza konyorgom. Nelkule sokkal szebb ez a sportag.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-02-09 15:04:30

33éves,semmin sem lepődnék meg.
McGregor és Bellew,hát igen ennek a két embernek nagyon megy a szekér,mindenki velük akar kiállni,Bellew soha az életben nem lesz még egyszer ilyen kapós,mint mostanában:)

» siposattila   válasz erre
    2018-02-09 14:10:29

Nehéz az már túl nehéz lenne neki, de a cirkálósúly az realitás lehetne. Usyk vagy Gassiev ellen szeretne gondolom egy szupermeccset, ahoz meg kellenne egy ismert cirkáló akit legyőz, na pont ilyen lenne Bellew.

» nagygeza   válasz erre
    2018-02-09 13:14:46

nyilvan csak vicc

» fixpont   válasz erre
    2018-02-09 13:00:46

Charrt még simán el is verné szerintem. :)

    2018-02-09 12:50:37

Jobb az néha, ha megszabadulunk egy szupersztártól. :)

» szabolcska   válasz erre
    2018-02-09 11:47:56

A Bellew meccsnek még értelme is lenne, viszont elkap a röhögés amikor arra gondolok hogy nézne ki Joshua mellett mint ellenfél... Valószínűleg ő sem gondolja komolyan.

    2018-02-09 11:18:32

@bandi1115: Szívemből szóltál!:)

    2018-02-09 11:16:29

Mindig is rühelltem a bunyóját, ennek ellenére azt mondom, remélem, ez csak bulvár.

» bandi1115   válasz erre
    2018-02-09 11:14:33

"ők ketten akármelyik arénát megtöltenék."

Aha, hogyne.

» sziporka   válasz erre
    2018-02-09 11:09:48

na ne már , ezt nem mondják komolyan, hogy AJ ellen, na ne! ha még Bellew az ok talán.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-09 11:08:26
Ugrás az oldal tetejére