×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A WBC nehézsúlyú világelsõ Deontay Wilder természetesen 2018-01-29 09:10:51 https://www.profiboksz.hu/2018/01/29/lennox-lewis-kiosztotta-a-tysonrol-fantazialo-wildert/

Lennox Lewis kiosztotta a Tysonról fantáziáló Wildert

A WBC nehézsúlyú világelsõ Deontay Wilder természetesen duzzad az önbizalomtól, ahogy a március 3-án, Luis Ortiz ellen megrendezendõ címvédésére készül. A veretlen amerikai ökölvívó egy nyilatkozatában elmondta, hogy szerinte minden idõk legfiatalabb nehézsúlyú bajnoka, Mike Tyson sem jelentene neki problémát, még annak csúcsformájában sem: "Ha veszünk engem, és az 1986-os Mike Tysont, hát megmondom, hogy a meleg sz.rt is kiverném a fickóból. Tudom, hogy sokan szeretik ezt a nosztalgiázást, hogy a régivágású bunyósok, meg az újak, de itt nincs mirõl beszélni, hiszen én vagyok a legjobb a világon és kész." A nehézsúlyú legenda, aki maga is legyõzte Tysont, óvá intette Wildert a hasonló nyilatkozatoktól: "Hallottam, hogy Wilder szerint õ legyõzne egy csúcs Mike Tysont. Nekem errõl az a véleményem, hogy más dumálni valamirõl, meg más a helyzet, mikor ott vagy a szorítóban. Én bírom Wildert, de nem emlékszem, hogy lett volna olyan vérszomjas ellenfele, aki minden ütésével ripityára akarná törni a bordáit. Az a tanácsom minden fiatal bunyós számára, hogy a saját mezõnyére koncentráljon. Nem kell itt fantáziálni, hiszen ezeket a dolgokat úgysem lehet bizonyítani. Annak idején tõlem is kérdezgettek ilyeneket, de soha nem akartam magamat Alihoz, a példaképemhez, vagy bármelyik korábbi nagysághoz hasonlítani. A történelem majd eldönti, kinek hol a helye. Takarítsd ki a mezõnyt, védd meg a címedet, uralkodj sokáig, és a teljesítményed önmagáért fog beszélni."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@dondannyboy: " sparring meg az éles meccs más"

Tudom.

» leibigabi   válasz erre
    2018-02-01 18:46:27

@leibigabi: sparring meg az éles meccs más.
Price leütötte joshuat sparringon (bár ha jol tudom aj alötte nap jött ki börtönből).

» dondannyboy   válasz erre
    2018-02-01 18:05:21

@dondannyboy: "+fraizer atg de sose láttuk liston holmes lyle norton shavers ellen"

Éles meccsen nem, de sparring háborúkban találkozott többször is Nortonnal és holmesszal is. Utóbbinak a bordáját is eltörte...

» leibigabi   válasz erre
    2018-02-01 17:40:06

@deontay: Szerintem pedig neki nem lett volna esélye.
Fraizer foremantől mindig kikapott a méret és az erő különbség miatt.

Szerintem itt is simán kapna ki csak itt erő sebesség és kombináció tárházával szembesülne.

+fraizer atg de sose láttuk liston holmes lyle norton shavers ellen

» dondannyboy   válasz erre
    2018-02-01 16:57:17

@Sarkozi Robert: Nyilván ez igaz, hogy nem csak ö a hibás, és elsö sorban nem is rád értettem. Inkább azokra az emberekre, akik szó szerint minden Tyson vereséget lassú bírói számolásra, rossz formára, kokainra, ellenfelek szabálytalanságaira, és a kiöregedésre fogják. Voltak olyan meccsek, ahol tényleg hátráltatták ilyen dolgok, de nem csak ezek miatt kapott ki, hanem azért is, mert a másik jobb boxoló volt ( Lewis, Holyfield ).

» deontay   válasz erre
    2018-01-31 17:22:30

@deontay: Pillanat, en nem mondtam h nem hibas dolgokert es azt sem h verhetetlen. En azt mondtam h Tyson megitelesehez figyelembe kell venni olyan dolgokat is mint a merete ami szinte az osszes ellenfelenel kissebb volt. Ehhez merten kell a boksztudasat merni. Foleg annak fenyeben erdekes h van amikor kepesek vagyunk 5-10 font vagy 5-10 centis kulonbsegeket kifogasolni. Azt sem mondtam h nem volt hibas a donteseiert, de akkor sem csak ő volt okolhato az emlitett meccs vegkimeneteleert(Holy ugyanis folyamatosan fogott, melyet utott es fejelt es Tyson megincsak felszakadt ahogy az elso meccsukon)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-31 17:15:56

hát érdekes meccs volt, és jó kis vitatéma is ez a meccs, most néztem meg, és hát mindkét oldalon voltak szép találatok, kár, hogy úgy lett vége . Pedig Tyson tényleg nagyon felkészültnek, és motiváltnak látszott, de persze nyilván Holy is jó formában volt, szóval, ha nincs a balhé nagy meccs lehetett volna, meg nem mondom, hogy ki nyert volna, de elég jó, izgalmas meccs lett volna belőle. nyilván Holy volt aki inkább kezdeményezte a fogást, hogy esetleg majd a Tyson elfárad a meccs második felére, vagy vége felé, és akkor jöhetett volna Evander. Viszont ha jól fel volt készülve Tyson akkor, nem biztos, hogy elfogy, kár volt így elcsesznie.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-01-31 12:30:37

@leibigabi: Ha Tysonról van szó akkor mindenki hibás karrierje rosszabb meccseiért csak ö nem. Mike Tyson egy kivételes tehetség volt, aki igazi legenda de el kellene fogadnia sokaknak, hogy ö se volt verhetetlen, megvolt az ellenszere az ö bunyójának is.

» deontay   válasz erre
    2018-01-31 11:35:16

@Sarkozi Robert: Gyakorlatilag azon vitatkozunk, hogy egy (2) súlyos tudatos szabálytalanság elkövetésével kivonod magad a küzdelemből, értelmezhető-e annak, hogy feladtad , vagy valamiféle tudattalan mozdulatsor lehetett-e, ami éppen a nagy harcosokra jellemző...
(Mert ugye sem a mérkőzésvezető, sem a 3 pontozó szerint egyértelműen Tyson nem állt nyerésre a 2. menet után.)

» leibigabi   válasz erre
    2018-01-31 05:02:50

@leibigabi: Mill Lane tol sem varok ertelmesebb magyarazatot, aki vegig asszisztalt Holyfield lathatoan szabalytalan bunyojahoz. Atlas pedig mindig bukni akarta latni Tysont. De attol meg nem lehet belemagyarazni a meccsbe hogy Tyson feladta. Esetleg annak aki nem latta csak hallotta mi tortent.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-31 03:00:10

@leibigabi: "Tyson szerintem az első meccsük első meneteiben dominánsabb volt, mint a másodikon abban az összvisz első 2 menetben"

Holy a masodik menet vegen mar semmi mast nem csinalt csak tehenkedett Tysonon. Mills lane alig birta letaszigalni Tysonrol. Ezt jopar kokemeny talalat utan kezdte el csinalni raadasul. a menet vegen inkabb Holy tunt ugy mint aki lelekben kezdi feladni... a Harmadik menet ugyanitt folytatodott. Tyson kokemeny talalatai utan Holy megint csak joszerivel fog. Ha utott is akkor nagyon pontatlanul viszont melyutesekkel talalt es fejelt szep szammal. A pontlevonas utan is vadallatkent ugrott neki, nem volt ott semmilyen feladas. Egyszeruen mocskos modszerekkel jatszott Holy es Tyson ugy volt vele ha lud akkor legyen kover. Normalis boksz szabalyok kozott Holy nem gyozott volna azon a meccsen. Tyson vegig energikusabb volt es tobbet is talalt Holynal aki menetrol menetre kevesebbet utott, de annal tobbet fogott(es fejelt). Pont az ellentete volt annak ami az elso meccsen kezdett kialakulni az elso 3 menetben...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-31 02:55:57

Aki szerintem Tysonnal szoros meccset csinált volna, és vele egy magas volt kb. az Frazier!

» deontay   válasz erre
    2018-01-31 01:23:02

Lewis néha tud egészen intelligens és szimpatikus is lenni.
Wilder valahogy nem. Ez a régi nagyok lenézése és önmaga eléjük helyezése ugyanilyen gáz volt Maynél is. (Pont Tyson is kiakadt erre.) Az említettek talán pint ezért nem is olyan nagyok. Hiányzik belőlük egyfajta tisztelet, méltóság, alázat a múlt nagyjaival szemben. Mert szólna le a kortársát: az sem oké, de azt legalább meg tudja védeni magát, és igazolhatja az ellenvéleményét ha összejön a meccs. De ez a régi nagyokból kiverném a xart is olyan kicsinyes és sportszerűtlen a szememben - főleg hogy nem poénkodva mondják hanem olyan hót komolyan.

» Peacock   válasz erre
    2018-01-30 18:05:24

@Sarkozi Robert: Abban különbözik a nézetünk, hogy amit én láttam az, hogy egy sok fogásos dulakodós meccsen, Holyfield eltolta, taszigálva kapott és adott egy elég kiegyensúlyozott meccsen. Tyson szerintem az első meccsük első meneteiben dominánsabb volt, mint a másodikon abban az összvisz első 2 menetben. A pontozás mindhárom bírónál 29-28 volt Holyfield javára, ha a Tysontól levont 2 pontot nem számolom. Ezek nem éppen azt mutatják, hogy Holyfield olyan szarul állt volna...
De most utánanéztem a sztorinak. A vezetőbíró Mills Lane írta a könyvében mérkőzésről.: Teddy Atlas aki segítette Mike Tyson edzését Cus Damato alatt, biztos benne, hogy valami váratlan dolog fog történni. Ron Burges, aki egy nagyon híres bokszíró, mondta, hogy Atlas felhívta a meccs előtt és elmondta a következő forgatókönyvet. Mike diszkvalifikáltatni fogja magát. Meg fogja harapni vagy, le fogja fejelni, de tesz majd valamit, ha nem tud nagyon az elején bevinni egy szerencsés találatot. Ismerem a fickót. Ez az egyetlen út számára. Ez egy rejtélyes és ilyesztő üzenet volt. Atlas szerint Tyson félt. És ott nem tudta racionalizálni a félelmeit. Ha ez a helyzet, akkor Tysont fel kell függeszteni. Azt hiszem ez történt: Az első két fordulót Holyfield megnyerte és azzal megnyerte a győzelmet. A harmadik menetben Tyson elkezdett jönni. Csalódott volt és dühös. És bár mindent bevetett az arzenáljából azt is tudta, hogy vérzik és ez sértette. Evander nem kevésbé. Mike rájött erre, hogy már nincs semmilye amit bevethetne. (Majd leírja, hogy egész közelről hogyan élte meg ezt a zavaros véget...stb)
Tehát az én olvasatomban Atlas jóslata egészen pontosan az, hogy Tyson egy várhatóan komoly szabálytalansággal fogja kivonni magát a küzdelemből (megelőlegezve azért, mert Holyfieldet nem fogja tudni megtörni az elején és amiatt majd bekövetkezik a jóslata)

» leibigabi   válasz erre
    2018-01-30 16:02:05

@leibigabi: Pont azt magyarazom h mindket esetben akkor adjak fel ha vesztesre all az illeto. De Tyson eseteben ez nem allt fent. Itt aki inkabb kezdett szarul allni az Holy volt, mielott elkezdte a folyamatos fogas-fejelest. Nem volt ott feladas hanem eldurrant az agya Mikenak, mert meg a Biro sem szolt ra Holyra...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-30 10:38:26

Wildernek olyan alapvető technikai hiányosságai vannak, hogy Tyson ellen én olyan Marvis Frazieres meccset tudnék elképzelni.

https://www.youtube.com/watch?...

    2018-01-30 00:11:28

Nalam ez annyira nem kerdeses..
Tyson arra lett kikepezve hogy kihasznalja a kisebb termetet a nagyobb darab bunyosokkal szemben. Ezek a torzsbol valo oldalmozgasok szinte lehetetlen celpontta tettek, emelle jon a remek labmunka, es ha bekerult utotavba nagyon durva karokat okozott testen (nagyobb termet=nagyobb utofelulet), majd fejen befejezte. Brutal utoero, acel all.
Sehogy nem tudom elkepzelni hogy Wilder hogyan kerulne el a Ko vereseget egy csucs Tyson ellen..

» menyus   válasz erre
    2018-01-29 23:30:56

Off: Canelo-GGG bejelentés: https://www.reddit.com/r/Boxin...

» shaderlold   válasz erre
    2018-01-29 21:48:47

Lewis ebben a jó kis videóban is a jabet oktatja. Sok jó bunyós van benne :))
https://youtu.be/nJC4bAn63Og?t...

» bandi78   válasz erre
    2018-01-29 21:46:04

Biztos távolságból könnyű dumálni.
Lennox egy cseppet többet letett az asztalra, mint Wilder, mégsem hőzöng itt össze-vissza.
Tysont fénykorában annyian lenyomták szóban, a meccs előtt... :) aztán valahogy egészen máshogy festett a meccs, mint ahogy előre predesztinálták :)
Igaz, ami igaz, ha szóban kell legyőzni valakit, akkor jelenleg maximum Fury versenyezhet Wilderrel, mondjuk tény, hogy Fury ki is állt Klitschkóval, mikor még sem Joshua, sem Wilder nem álltak készen ellene.

» bandi78   válasz erre
    2018-01-29 21:31:50

@Sarkozi Robert: Es kimondottan kedvelte azota...Nem pont ugy ert veget a meccs ahogy Atlas josolta. Meccset ugy szoktak feladni hogy vesztesre all az illeto...

Úgy is fel lehet adni, meg úgy is, hogy egy olyan szabálytalanságot követsz el, amiről tudod, hogy vége lesz a meccsnek és kivülről úgy tűnik, mint ha nem adtad volna fel. Így vagy úgy, de gyakorlatilag leállíttatod a mérkőzést, mert érzed, hogy Te ott, és akkor nem tudsz nyerni. Egy biztos, Tyson ott fejben mindenképp feladta és a tehetetlenségét a boksztörténelem egyik leghíresebb szabálytalanságával nyilvánította ki.

» leibigabi   válasz erre
    2018-01-29 21:05:30

@leibigabi: Es kimondottan kedvelte azota...Nem pont ugy ert veget a meccs ahogy Atlas josolta. Meccset ugy szoktak feladni hogy vesztesre all az illeto...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-29 20:51:26

@Sarkozi Robert: Atlasrol meg annyit hogy hogy eleg regota nem kedveli Mike-ot. Asszem amiota a beleegyezese nelkul meghuzta a hugat...

Nem húzta meg csak a seggét fogta meg valamelyik rokonának :) Valóban azóta nem kedvelte Tysont, de attól függetlenül nagyon is jól ismerte Tysont.

» leibigabi   válasz erre
    2018-01-29 20:46:22

@Kane: Nem tudom volt-e rola szo. Tua 96 utan lett ismertebb szeritnem, John Ruiz brutalis lemeszarolasaval, Tyson meg 96 vegen kikapott Holy-tol, a visszavagon megint kikapott, majd jott egy hosszu szunet. 99-ben a Botha elleni formajaban szerintem mar kikapott volna Tua-tol, es utana mar csak Golota kiutese emlitesre melto... szoval ha talalkoztak volna, akkor olyan idoszakban lett volna, ami Tua eselyeit noveli. ( Tua vs Corrie Sanders-rol volt visoznt szo, arrol olvastam, amikor irtam Sanders eletrajzat... az se lett volna semmi ).

» bpjotruska   válasz erre
    2018-01-29 20:25:36

@leibigabi: ''Egyébként Teddy Atlas már a meccs előtt azt jósolta''

Atlasrol meg annyit hogy hogy eleg regota nem kedveli Mike-ot. Asszem amiota a beleegyezese nelkul meghuzta a hugat...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-29 20:20:34

@bpjotruska: Ráadásul ha jól emlékszem, Tuát sem akárki csapta le amatőrben, hanem Savon. 19 évesen szerintem ellene senki nem állta volna végig a meccset.

Egyébként igazad van, az egyik legjobb párosítás lehetett volna, nem is tudom miért nem jött össze. Volt szó akkoriban róla hogy találkozzanak?

    2018-01-29 20:17:47

@leibigabi: ''Lehet, hogy neked úgy tűnt, de neki valószínűleg nem úgy tűnt, máskülönben nem harap :)''

Akkor mashogy fogalmazok. Valahol meg tudom erteni h elvesztette a fejet, mert a boksz szabalyos elemeivel ugy tunt meg tudna forditani az eroviszonyokat, de aztan a sorozatos fogas, fejeles es biroi asszisztalas akadalyozta ebben.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-29 20:16:42

@Kane: Igy van, lehet, hogy Tua borul fel, ezt mar sosem tudjuk meg. Mindenkit azonban Tyson sem tudott kiutni, elkepzelheto, hogy a szamoai is kihordja az uteseit, es hat az o balhorgabol sem sokan kertek repetat akkoriban. De kurva jo meccs lett volna amig tart.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-01-29 20:00:40

@Sarkozi Robert: Tyson-t meg profikent is utottek ki , Tua-nal kisebb utok - ezzel az erovel ebbol is kiindulhatnank. Senki sem kiuthetetlen, Tua amatorkent, asszem 19 evesen elszenvedett KO-veresege nem hiszem, hogy tulsagosan jo alap ahhoz, hogy megiteljuk mihez kezdtek volna egymassal.
Szerintem a legvaloszinubb egy Tyson pontozasos gyozelem, mert lenyegesen jobb kepessegu, technikasabb, ugyesebb bunyos volt, de benne van az, hogy ha nagyon elfarad a meccs vegere, es Tua fel bir porogni, akkor megallitja. Az idosodo Tyson ellen nagyon benne van, a fiatal ellen mar joval kisebb mertekben. Tua pontozasos gyozelmen kivul barmit el tudok kepzelni.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-01-29 19:57:35

@Sarkozi Robert: Hasonlóan gondolom!!
Másik meg, hogy Tyson kb. felnyalatta volna Wilderrel a padlót amikor igazán a csúcson volt!

» Valero   válasz erre
    2018-01-29 19:48:48

attól függetlenül, hogy Wilder-nek nagy a szája, és nem bizonyított még eleget, attól még szeretném őt látni AJ, Parker, Fury stb ellen! meg persze előbb Ortiz, az is eléggé nagy várakozással várt balhé lesz! ;-) addig meg szerényebben Deontay !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-01-29 19:42:26

@deontay: Azért ez a kép félrevezető, ahol Szpilka kb olyan magasnak tűnik mint Lewis. Wilder magasabb pár centivel, de Lewis fizikálisan erősebb volt, ami pl a kis emebrrel való bírkózásban fogásokban előny volt. Másrészt Wilder nem tudja olyan jól tartani a távolságot mint Lewis anno.

Stiverne kb. olyan kicsi volt Wilderhez magasságra, mint Tyson lewishez. Tyson fényévekkel mozgékonyabb volt lábon mint Stiverrne :D, ennek ellenére Wilder nem tudta hiba nélkül tartani a távolságot.

Itt egy video, csak érdekességképpen a cikkben említett két bunyósról:

https://www.youtube.com/watch?...

    2018-01-29 16:56:44

@Sarkozi Robert: Profi karrierje alatt egyszer se lett kiütve, pedig nem kis ütökkel boxolt. Nem lett volna azért lefutott meccs az, Tua is egy állat volt.

» deontay   válasz erre
    2018-01-29 16:48:27

@bpjotruska: Nem mindenkinek volt Herkulesi feladat. Amatorben utottek ki...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-29 16:33:30

@Sarkozi Robert: igen van benne sok igazság amit írsz, viszont Holy nagyon kemény volt, nem merném 100%-ra azt mondani, hogy Tyson nyert volna, ha nincs ennyi szabálytalansáf , és nincs harapás. Viszont én is úgy láttam, hogy azért Holy nem igazán vállalta fel a közelharcot, az igazi adok kapokot Mike-val a 2. meccsen, mert az elsőn inkább, bár ott is sokat dulakodott. amúgy meg szerintem Tyson-nál nem volt aki jobb volt ebben a műfajban, nagyon jól hajolgatott, a vérében volt ez a stílus. Kár, hogy Mike-nak eldurrant az agya, akár nyerhetett is volna! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-01-29 16:32:19

@bpjotruska: Tua álla ide vagy oda, el nem tudom képzelni hogyha olyan tisztákat beverdes neki Tyson amilyeneket akkoriban mindenkinek, állva maradt volna. Van egy határ ahol már tökmindegy milyen állad van, ez a határ szerintem Tyson tiszta balhorga volt, egyébként nagy kár hogy nem jött össze ez a meccs.

    2018-01-29 16:24:14

@Sarkozi Robert: Az egyetlen erdekes es nem elore lefutott meccs egy Tyson vs alacsony(abb) bunyos eseteben egy Tyson vs Tua. Szinte mindenben jobb volt Tyson, de Tua - ha eljutnak a kesei menetekig - az utolso 2-3 menetben is ugyanazt birta hozni, mint egesz meccsen, mig Tyson kisse megtort, frusztralt lett idonkent, ha nem jott ossze a KO. Marpedig Tua-t kiutni azert herkulesi feladat lett volna. Csucs Tyson ellen is lett volna egy 30% eselye, a kesei, oregedo es nehezkesebb ellen meg 50% korul, szerintem.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-01-29 16:20:18

@Sarkozi Robert: "Valahol meg tudom erteni h elvesztette a fejet, mert ugy tunt meg tudja forditani az eroviszonyokat."

Lehet, hogy neked úgy tűnt, de neki valószínűleg nem úgy tűnt, máskülönben nem harap :)
(Egyébként Teddy Atlas már a meccs előtt azt jósolta, hogy Tyson fel fogja adni. Valószínűleg nem harapásra gondolt, de a többszöri harapással végül is az következett be)

» leibigabi   válasz erre
    2018-01-29 15:58:36

@CHUBAKKA: Elfogadom a velemenyedet, de en nem teljesen igy lattam. Amit en lattam, hogy Holy pontatlanabb volt Tysonnal, mert mar a belharcos reszeknel sem igazan tudta eltalalni Mike-ot a horgaival. Joval tobbet is fogott, es szabalytalankodott az elso meccsnel. En azt gondolom hogy ha valaki sorozatosan ezt csinalja az okkal tortenik, mivel mas kiutat nem nagyon lat a gyozelemre. Tyson valoban elesebbnek, motivaltabbnak es felkeszultebbnek latszott az elso meccsnel, es pont ezert gondolom hogy nem rajta volt a nagyobb nyomas. Kovezzenek meg, de szerintem Tysonnak allt a zaszlo azon a meccsen. Valahol meg tudom erteni h elvesztette a fejet, mert ugy tunt meg tudja forditani az eroviszonyokat. A mai napig en sem szivesen gondolok vissza arra vegkifejlettre.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-29 15:47:14

@Sarkozi Robert: "Tysonnal egyvalamiben biztos vagyok. Ha vilag eleteben ugyanakkora(vagy alacsonyabb) ellenfelekkel bokszol mint ő maga, akkor soha a budos eletben nem verik meg"
Ez egy nagyon furcsa kijelentés szerintem. Tyson kifejezetten alacsony termetű bunyós volt a súlycsoportjában és a stílusát is eleve úgy alakították ki, hogy a magasabb, hosszabb karú ellenfelekkel szemben meglévő mérethátrányát le tudja küzdeni, sőt a kisebb termetét, rövidebb karjait előnnyé tudja kovácsolni - természetesen ehhez szükség volt a fiatal Tyson gyorsaságára, robbanékonyságára, lábmunkájára.

» superman   válasz erre
    2018-01-29 15:37:48

Nagyon kellene már egy szuper torna a nehézsúlynak is, de sajnos a pénz beszél...Bár a cirkáló után lehet valakik összehozzák.

» potyi78   válasz erre
    2018-01-29 15:32:14

@Sarkozi Robert: benne volt Holy valóban, de Tyson szerintem nem csak azért volt ideges, mert szabálytalankodott vele, hanem mert nem is igazán bírt talán Holy-val, aki állta Vas Miska legjobb ütéseit, és vissza is támadott bátran. Tyson talán kissé ez miatt is ideges volt, mert nem nagyon volt ő hozzászokva, hogy vaklaki kibírja a legjobb ütéseit, és felveszi vele a versenyt, nem volt betojva tőle Evander. Egyébként szerintem is Tyson a második meccsükön jóval élesebb, motiváltabb, felkészültebb volt!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-01-29 15:29:36

Tysonnal egyvalamiben biztos vagyok. Ha vilag eleteben ugyanakkora(vagy alacsonyabb) ellenfelekkel bokszol mint ő maga, akkor soha a budos eletben nem verik meg...es ezzel mindent elmondtam azzal kapcsolatban h nalam all-time hol helyezkedik el a pali. Egyebkent en a legnagyobb teljesitmenyet Berbick es Holyfield elleni masodik meccsen lattam..
Holy vastagon benne volt abban hogy miert fulladt botranyba az a meccs...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-29 15:10:44

@Ultrasberry1990: Ha olvastad az elsö kommentem azt írtam, hogy Tyson lenne a meccs esélyese, de nem lenne szerintem könnyü meccs, ès egy Wilder gyözelem sem lenne elképzelhetetlen. Teljesen esélytelennek senki ellen nem tartanám, mert ilyen ütöerövel, gyorsasággal, és alkati adottságokkal minimum egy "lucky punch" esélye lenne. Lennox Lewis, ès Vitali Klitschko ellen adnám egyèbkènt a legkevesebb esélyt neki.

» deontay   válasz erre
    2018-01-29 15:07:47

@Ultrasberry1990: En leginkabb azt neztem volna meg h Lewis mit muvelt volna Wilderrel egy ringben. Szerintem nala nagyobb verest senki nem osztott volna ki... De olyanok is mint Joe Louis, Muhammad Ali, Larry Holmes, Holyfield vagy Vitali Klitschko szinte biztos hogy vertek volna Wildert...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-29 15:02:23

1986-os Tyson vs Wilder ? Ez a csávó tényleg ekkora pojáca ?
Tudom Tyson sokkal kisebb volt Lewisnál is akkor Wilderhez képest már már brutál különbség lenne magasságban viszont az az elsöprő agresszió , azok a törzsből elhajlások és munkatempóval szerintem kb ellehetetlenítené Wildert .
Wilder gyors viszont technikailag hiányos erősen , ütőereje van viszont Mike azért bírta az ütést is . És most ne kezdjünk el azon vitázni ki ütött durvábbat hiszen nem álltunk oda és hagytuk hogy képen töröljenek minket sorba ezek a bokszolók :D
Ami számomra tuti biztos , hogy Wildernek az égvilágon egyik ellenfele sem ütötte meg Tyson szintjét kb 60%-ban sem de hogy ne lehessen azzal vádolni , hogy csak szidom ezért azt mondom : A jelenlegi nehézsúlyban én nem látok olyan bokszolót aki a 86-os Tyson ellen favorit lenne . Sem Joshua , sem Wilder , sem Parker, Povetkin vagy Ortiz , mondom ezt úgy hogy én pl Tyson életmódjával és viselkedésével nem tudok azonosulni . Viszont azt amit láttam tőle a ringben ( nagyrészt már felvételről ) az durva volt .

Deontay : Én megértem , azaz próbálom megérteni miért véded ennyire Wildert de már lassan ott járunk , hogy all time nem találnánk olyan bunyóst akire azt mondanád hogy " na igen ellene Wilder esélytelen lenne de minimum underdog" . Mondd el ki ellen láttad benne azt a "non plus ultra"faktort ? Stiverne , Washington esetleg Arreola vagy Duhaupas ? Csak mert Tyson a 86 előtti Berbick meccs előtt vert hasonló színvonalú embereket és ez nem Wilder kritikája hanem a mostani éráé , hogy ezeket a csókákat B kategóriás ellenfeleknek lehet nevezni .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2018-01-29 14:56:23

@Streky: Sokan azt is elfelejtik h Tyson csucskorszakaban volt 3db 196 centis bunyos akiket nem sikerult kiutni(leginkabb a merethatrany es a boksztudas eggyuttes hatasara). Igaz Tysonnal szamithatott az is, eppen milyen formaban erkezett a meccsre, de en inkabb az utobbit tartom valoszinunek. James Tillisnek peldaul sikerult 96-94-re hozni a meccsuket, ugy hogy meg a padlot is megjarta. De Tyson zsenialitasa pont abban rejlett hogy nagyjabol mindenkinel kissebb volt megis olyan univerzalis kepessegekkel rendelkezett, hogy vegul tole rettegtek a legjobban a "nagyok. Szoval ezzel azt akarom mondani hogy 30cm magassag es karhossz kulonbseg mar igenis donto lehet ebben az osszehasonlitasban figyelembe veve azt is hogy Wilder sem kis uto.
Kerdes az is hogy most milyen korszakban kepzeljuk el a meccset... mert a mostani Wildert el sem tudom kepzelni a stricije Al Haymon nelkul. Ha mostrol beszelgetunk akkor szinte garantalt hogy nem lenne ilyen meccs addig amig valamelyik bunyos ki nem oregszik. Ha regmultrol van szo, akkor meg lehet nem is lenne ertelme ennek az osszehasonlitasnak, mert az tuti h abban a korszakban nem tudta volna kikerulni az elvonalbeli bunyosokat a doppingra hivatkozva...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-29 14:54:50

a Tyson-Wilder 1 menetig sem tartana, kar a szocseples

» fixpont   válasz erre
    2018-01-29 14:54:00

@deontay: Wildernek esélye nem lenne kivédekezni vagy kimozogni Tysont, aki a kezdő gongtól úgy támadná mint még valószínűleg soha életében senki se azelőtt sem azután. A kiemelt állára pedig olyat kapna az első testütés után, hogy az eredményhirdetésig le sem esne a levegőből:) Szerintem maximum sparring partnernek lehetett volna jó egy ideig, de mondok egy merészet, valószínűleg még onnan is hazaküldték volna két nap múltán.

Lehet itt jönni méretfölénnyel, meg az ütőerővel, de elég megnézni egy meccset kettejükről, annyira nem egy liga a kettő hogy ordít a különbség minden mozdulatukról. Tyson egy született vadállat, tökéletes felépítésű, minden fizikai adottsága a lehető legjobb arra amit csinált, Joshuának sem adnék ellene négy-öt menetnél többet. Minden idők egyik legjobb nehézsúlyú bunyósáról van szó, az is egetverő tiszteletlenség vele szemben hogy Wilder egyáltalán elgondolkozott ezen a lehetőségen. Nonszensz összehasonlítani kettejük képességeit.

    2018-01-29 14:51:24

@Streky: Az egyértelmü hogy Tyson sokkal képzettebb, a feje is keményebb valószínüleg, az ütöerejük, és a sebességük szerintem hasonló, ès erre alapozom azt, hogy nem lenne ez a meccs sètagalop. Szerintem baromi nehéz lenne Mikenak ilyen mérethátrányból, hasonló sebességü, és erejü ellenfél ellen meccselni. A kérdés az lenne, hogy van e annyival képzettebb, hogy leküzdje ezt a hatalmas hátrányt.

» deontay   válasz erre
    2018-01-29 14:47:42

@JCalzaghe: Tyson már Lewis ellen is hatalmas hátrányban volt Wilder pedig mèg Lewishoz képest is jóval nagyobb: https://i.ytimg.com/vi/-zPkoTc...
Senki nem mondta, hogy Tyson ellenfelei nem ütöttek nagyot, azt mondtam, hogy Wilder ütèsein nem lehet csak úgy átgyalogolni, böven megvan a feltartó ereje. Azt nem gondolnám, hogy Holyfield nagyobb ütö volt mint Wilder, sokkal technikásabb volt, és összességében jobb boxoló ( Tysonnál is jobb ), de ütöeröben szerintem pont nem volt jobb.

» deontay   válasz erre
    2018-01-29 14:34:43

@deontay: Tyson valóban alacsonyabb, de nagyobbat üt, jobb a feje, sokkal gyorsabb, és ezerszer képzettebb mint Wilder, ráadásul utóbbinak a feje sincs betonból, legalábbis nagyon úgy nézett ki eddig. Persze nem vajállú, de nem egy Vitali.

Tyson simán nyerne 2-3 menetben, de szerintem ez mindenki ellen így lenne a mai mezőnyben. A nevetséges, hogy szerintem egyedül Fury-nak lenne körülbelül 40% esélye Tyson ellen, mert sokkal jobb lábon mint a többiek, és ott már tényleg irreálisan nagy a méretkülönbség. Ott is Mike-ra fogadnék, de az lenne a legneccesebb. A többi nehézsúlyút minden gond nélkül megoldaná, szerintem elég könnyedén.

Sokan elfelejtik, hogy a 86-88 közötti Tyson kondícionálisan is nagyon jó volt, emellett iszonyatosan gyors, nagyon képzett, jó állal, és nagyon jó ütőerővel. Belőle csak egy volt.

» Streky   válasz erre
    2018-01-29 14:29:16

@deontay: Tyson alacsony volt a súlycsoportban, szinte mindig mérethátrányban volt. Akiket Leon felsorolt ők sem habszivaccsal ütögettek, Wildernél szerintem még Holyfield is rombolóbb volt (ezzel nem azt mondom hogy Wilder kicsit üt)

» JCalzaghe   válasz erre
    2018-01-29 14:01:49

@deontay: Szemellenzőt vedd le és próbáld meg újra!

» Blackpanther   válasz erre
    2018-01-29 14:00:56

Tegyük fel, hogy Tyson ma lenne fiatal, és megütköznének. Tyson lenne az esélyesebb, de azért nem lenne lefutott meccs! Tyson brutális alkati hátrányban lenne, több, mint egy fejjel magasabb Wilder, és több, mint 30 centivel hosszabb a karja. Tyson nem lenne gyorsaság fölényben, így baromi nehéz lenne közel kerülnie, arròl nem beszélve, hogy Wilder ütéseinek böven van visszatartó ereje. Szerintem az lenne a kulcs, hogy mennyire tudná Wilder tartani a távot, mert ha jól, akkor Tysonnak max egy egy nagy ütésre lenne lehetösége, ha viszont nem tudná akkor Tyson kiütné.

» deontay   válasz erre
    2018-01-29 13:50:40

@superman: Tyson mindig veszélyes volt, akkor is, ha veszitett. Tysonhoz hasonló bokszoló nem volt azóta. Lehet, hogy Wladimir többször védte a cimét, stb. De azt a robbanékony őserőt, aggresszivitást nem lehetett azóta másoknál látni. Korábban azt hittem, Hayeban ez megvan, de nyilván nincs meg. Illetve Haye inkább nálánál gyengébbek ellen volt agressziv és eredményes. Nagyon szerettem Hayet, de kiábrándultam belőle. Tyson mikor magyarázkodott ? Nem emlékszem rá. Haye meg az utolsó éveiben és meccsei után, helyette rendre magyarázkodott. Talán egyszer volt, hogy Tyson nem állt ki. Állitólag Lewis a 90es évek végén kihivta, de Tyson nemet mondott neki. Aztán később találkoztak. Tyson is kiállt mindenkivel, aki ott volt és számitott (Michael Spinks, Holmes, Holyfield, Lewis hogy csak a legnagyobbakat emlitsük). Haye nem állt ki Vitalijjal, Furyval, Johuával akik pályatársai volt és számitottak.

    2018-01-29 13:36:17

A "86-90"közti Tyson max 2-3 ment alatt kicsontozta volna Wildert mint 1 csirkét.Csúnya padlózás, k.o lett volna, ami mehetne a vicces videókba.

» cchhiixx   válasz erre
    2018-01-29 13:35:40

1

» cchhiixx   válasz erre
    2018-01-29 13:32:10

a sok duma helyett már itt lenne az ideje bizonyítani is Wilder-nek, kezdetnek verje meg nagy fölénnyel Ortiz-t! (ami nem biztos, hogy az olyan könnyen fog menni, már hamenni fog-e egyáltalán, mert Ortiz jó bunyós azért nagyon, meg persze ne maradjon el a meccs! )

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-01-29 13:19:37

@Subi: Egyetértek, Deontay Wilderben semmi alázat és tisztelet nincs. Fontos az önbizalom kimutatása ennél a sportágnál, de nem ilyen módon kellene. - Õvele szemben Lennox Lewis véleménye viszont nagyon szimpatikus, főleg azért is mert bár valószínűleg nem a legjobb Mike Tysont győzte le, de legyőzte akkor is.

» csakegybarom   válasz erre
    2018-01-29 12:26:43

@ogreface: hát nemnagyon asszem. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-01-29 12:19:36

"Ha veszünk engem, és az 1986-os Mike Tysont, hát megmondom, hogy a meleg sz.rt is kiverném a fickóból. Tudom, hogy sokan szeretik ezt a nosztalgiázást, hogy a régivágású bunyósok, meg az újak, de itt nincs mirõl beszélni, hiszen én vagyok a legjobb a világon és kész."

Maradt még kérdés azzal kapcsolatban, hogy miért utálják annyian Wildert?

» ogreface   válasz erre
    2018-01-29 12:07:47

Lewisnak itt minden szava arany. Nem szeretem az összehasonlítgatást, a mi lett volna ha kérdéseket, mert baromira nem tudjuk. De Wildernek én nem sok esélyt adtam volna se Iron Mike, se Lewis ellen. Először tényleg takarítsa ki a mezőnyt, védje meg a címeit utána éveken keresztül, aztán vissza lehet erre a kérdésre térni. Ha sikerül neki.

» Beast_Pete   válasz erre
    2018-01-29 11:42:31

@Leon: "És még Lewis sem a csúcs Tysonnal találkozott."
Ennek ellenére az a rég kikopott Tyson is komoly veszélyt jelentett Lewis-ra 3-4 meneten keresztül és csak vitatható mennyiségű fogással tudta hatástalanítani. Nem nehéz megtippelni mi lehetne a csúcs Tyson és Wilder közti meccsen, Lewis nagyon finoman fogalmazott (de okosan beszélt).

» superman   válasz erre
    2018-01-29 11:19:47

@Henry87: A drog rossz:
https://www.youtube.com/watch?...

    2018-01-29 11:08:01

"Ha veszünk engem, és az 1986-os Mike Tysont, hát megmondom, hogy a meleg sz.rt is kiverném a fickóból."

A drog rossz, Deontay barátom...

» Henry87   válasz erre
    2018-01-29 11:00:34

@Gebi: :DDDDDDD

» gyuriabator   válasz erre
    2018-01-29 10:43:37

És még Lewis sem a csúcs Tysonnal találkozott.

    2018-01-29 10:34:00

Jobb felütés testre aztán bal horog fejre és a köteleknél össze is csuklana ez a colostok ;) Lewisnak igaza van. Amúgy is ez a generáció napjainkban nagyon összefog egymással, úgyhogy aki belemar Tysonba vagy akárkibe a 80-as, 90-es évekből az kapni foga fejére :D

    2018-01-29 10:32:52

Lennox Lewis jól beszélt.
Más idősík, koncentráljon szépen a jelenre. Ha Ortiz rendesen felkészül, az sem lesz sétagalopp neki.

» bandi1115   válasz erre
    2018-01-29 10:25:53

Még azt is leszázalékolták volna aki felsegiti

    2018-01-29 10:14:22

Ezt el is hiszi magáról? Ez csak azért van hogy legyen egy kis hír róla a meccsig. Nem kell ezt komolyan venni ahogy magát az embert sem :D

» Krissz97   válasz erre
    2018-01-29 10:13:30

Vajon hány másodpercig tartott volna Iron Mike-nak ez a kalimpáló,ügyetlen pali..

    2018-01-29 10:10:58

Minden elfogultság nélkül kijelenthető hogy az első menet után gyufásdobozba kaparhatnák össze ami megmaradt Wilderből, szerintem indokolni sem kell annyira..

    2018-01-29 09:57:26

Tyson még most is kiütné a gatyájából ezt a nagypofájú bohócot

» JCalzaghe   válasz erre
    2018-01-29 09:55:48

Lewis sokadjára bizonyítja, hogyha nem tippelésről van szó, akkor nagyon korrekt nyilatkozatokat ad.

Wilder nagy pofájára meg szavak sincsenek. Ahogy a mondandóját megfogalmazta egy régi legendával szemben, az egyszerűen gyomorforgató. Ritka féreg egy ember.

    2018-01-29 09:48:32

Wilder-nek nem sikerül mostanság normális nyilatkozatokat tennie!?

Nem tudom mit lát saját magában, de közel sem akkora ász.

» All_in   válasz erre
    2018-01-29 09:41:23

Van itt Tyson csak Fury

» Gaggggggga   válasz erre
    2018-01-29 09:38:41

Lewis egyszerűen bosszút állhatna Tyson helyett. Csak nyilatkoznia kellene: "Wilder simán megveri Ortizt!"-és Wildernek annyi.

» pepegross   válasz erre
    2018-01-29 09:27:35
Ugrás az oldal tetejére