×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Látványos, kifejezetten szoros mérkőzésen, az előzetesen vártnál 2018-01-28 11:43:13 https://www.profiboksz.hu/2018/01/28/usyk-kipontozta-briedist/

Usyk kipontozta Briedist

Látványos, kifejezetten szoros mérkőzésen, az előzetesen vártnál jóval szűkebben, mindössze többségi döntéssel tudta legyőzni a WBC cirkálósúlyú világbajnok Mairis Briedist a WBO világelső Oleksandr Usyk. A szombat éjszakai rigai összecsapást megelőzően a szakértők közül sokan reálisnak tartották azt a forgatókönyvet, amely alapján Usyk simán megoldotta volna lett riválisát, azonban Briedis a 12 menetes ütközet során végig partiban tudott lenni ukrán ellenfelével. A találkozó első szakaszában ugyan többet ütött Usyk, a hangsúlyosabb találatokat úgy tűnt, Briedis jegyezheti, és a WBO címvédő nem tudott fölényt kialakítani, sőt... A mérkőzés „második félidejében” aztán Usyk magasabb munkatempója kezdett célt érni, és egyre több menetben volt meggyőzőbb, ez pedig végül elégnek is bizonyult az üdvösséghez. Az izgalmas csatában mindkét öklöző megsérült, de szerencsére ez nem befolyásolta érdemben a végeredményt, amely Usyknak kedvezett, miután a záró gongot követően két pontozó őt látta jobbnak (115-113, 115-113), míg a harmadik ítésznél döntetlennel ért véget az összecsapás (114-114). Usyk ezzel a sikerrel nem csak veretlenségét őrizte meg, de begyűjtötte a WBC címet is, valamint bejutott a World Boxing Super Series május 11-i fináléjába, ahol a jövő hétvégi Murat Gassiev vs. Yunier Dorticos találkozó győztese vár majd rá.

Videó: a mérkőzés felvétele
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Peacock: "Mert oké hogy a videón is nagyobbak az ellenfelei - de összességében nem ennyivel nagyobbak és erősebbek."
Nana:
Uaine Fa: magasság 196 cm, reach 210 cm, tömeg 117-127 kg (profiként 13 meccsen veretlen, amatőrben verte Parkert)
Joe Joyce 198 cm, 115 kg (olimpiai és vb érmes)
Magomedrasul Majidov - ő csak 190 cm, 110 kg de baromi erős, többszörös amatőr világbajnok, olimpiai érmes és verte Joshua-t is
Matteo Modugno - 200 cm, 118-124 kg (20 meccsen veretlen profi)
- akár bekapott ütéseket ellenük Usyk, akár nem, verte mindegyiket, ez a lényeg. Egyébként igazán nagy ütéseket nem nagyon kapott be, amit kapott, azt állta is.
Szerintem is persze lehet félteni, a nagyütők ellen nyilván benne van a lámpaoltás, de fenntartom amiket korábban írtam. Wilder-rel szemben hatalmas képzettségbeli fölényben lenne, én ott nem tennék Wilder-re jelenleg.

» superman   válasz erre
    2018-01-31 09:32:36

@superman: Itt a videón is végig offenzív, erre próbáltam utalni: ez a bekapott ütésekkel teli stílus - szerintem - öngyilkosság egy Joshua féle bunyóssal szemben, de a technikailag néha esetlen gyors és nagyütő Wilder ellen is benne van egy lámpaoltás.
(Defenzív pintvadászatra pedig még nem kényszerült eddig.) Mert oké hogy a videón is nagyobbak az ellenfelei - de összességében nem ennyivel nagyobbak és erősebbek. Mi több a Wladot verő Joshua nagyon nem az amatőr Joshua fizikumban és ütőerőben sem, Wilder dettó.
(De Parker ellen se rá tennék, hiába sokkal kisebb a mérethátrány.)
De ha felmegy: neki fogok szurkolni az aktuális bajnokok ellen. De részben épp azért mert szerintem nem ő lesz az esélyes. És lehet csak mert hasonlít unokaöcsémhez:) : kicsit féltem is ha fellép és pld. Joshua ellen megy.

» Peacock   válasz erre
    2018-01-30 20:51:36

@bpjotruska: Ja, a reflexek és gyorsaság kulcsfontosságúak számára a nagyok ellen, de ha ezek a videón látható szinten meglesznek még nála, mire odaér, nagyon érdekes meccset csinálhat bárkivel, ez esetben csak Joshua-t látnám egyértelmű favoritnak ellene nehézsúlyban is és még ott is okozhatna meglepetést.

» superman   válasz erre
    2018-01-30 19:09:22

@superman: Jo kis osszeallitas. Lassitva latszik igazan jol, hogy Usyk majdnem mindig latja az ellenfel uteseit, es van ideje reagalni rajuk - ha el is erik, nem mozog veluk szembe, csokkenti a hatasukat - mig az o talalatai sokszor ugy mennek be, hogy az ellenfel nem latja, honnan jott a pofon. Ez azert jelentosen kompenzalja az utoero realiv hianyat - pl egy Medzsidovhoz kepest, aki egy fantasztikus meccsen Joshuat is legyozte ugyebar.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-01-30 18:04:45

@Peacock: Szerintem attól azért messze volt Briedis, hogy hatástalanítsa Usyk-ot, mindketten meg tudták csinálni a saját bunyójukat, ami a másik hatástalanításához egyikük esetében sem volt elég, de Usyk kicsivel túldolgozta Briedis-t, megnyerte a meccset.
"Másrészt Usyk nem igazi pontvadász, ő egy kifejtettem offenzív pontvadász aki legtöbbször magasabb és fizikálisan jobb felépítésű az ellenfeleinél. Nos a pontvadászatot deffenzíve és komoly fizikai hátrányban, kisebbként azért nem ugyanaz prezentálni. "
Azért nem lesz ez teljesen új dolog Usyk számára:
https://www.youtube.com/watch?...
Ahogy írtam, én egyedül a korát tartom rizikófaktornak, mert mintha már most sem pattogna úgy, ahogy ezen a videón és ehhez a reflex-bunyóhoz nagy ütők ellen nagyon pengének, gyorsnak, mozgékonynak kell lenni, amit huszonévesen lehet a legjobban csinálni. Tyson is a húszas évei elején volt a csúcson, a harmincas éveire pl. a lábmunkája jelentősen degradálódott.

» superman   válasz erre
    2018-01-30 09:38:43

@superman: Szerintem Briedis azért majdnem hatástalanította. És nem vmi szuper boksszal, technikai virtuozitással. Hanem kemény, szimpla, őszinte boksszal. Engem ez óvatosságra int Usyk nehézsúlyú kilátásai tekintetében. Amúgy persze, a saját erősségeire kell építsen, gyorsaság és miegymás. De egyrészt nehézsúlyban ritka az olyan eredményes bajnok a sportág történetében, akinek nincsenek nagyon kemény, legalább komoly feltartó erejű ütései ha kell. Másrészt Usyk nem igazi pontvadász, ő egy kifejtettem offenzív pontvadász aki legtöbbször magasabb és fizikálisan jobb felépítésű az ellenfeleinél. Nos a pontvadászatot deffenzíve és komoly fizikai hátrányban, kisebbként azért nem ugyanaz prezentálni.
Az a fura, hogy eddig én is azt gondoltam talán képes lehet rá, de pont ez a meccs ébresztett bennem kétségeket. Lehet persze tévesen.

» Peacock   válasz erre
    2018-01-29 23:34:28

@tomba: Látványosan talán nem, de volt ütés amitől ideiglenesen belassult. És ez így természetes. Egyszerűen a stílusában benne van a sok bekapott ütés, én ezért tartom nagyon veszélyesnek a nehézsúly felé kacsingatást ilyen Góliátok uralta időszakban. Persze legyen igaza, de szerintem a mostani meccs nem őt igazolta.
De lehet maradi vagyok, mert szerintem pld. az örök kedvenc Roy is ha Lennox és nem Ruiz ellen megy, szvsz az is kisebb öngyilkosság lett volna.

» Peacock   válasz erre
    2018-01-29 23:20:34

@Peacock: "Amúgy ha Usyk úgy erősödne mint Holy, és a stílusa is változna: persze esélyesebb lenne."
Szerintem Usyk-nak a saját fegyverükkel nem lenne esélye legyőzni a mai naturálisan erősebb és nagyobb bajnokokat. Véleményem szerint inkább a saját erősségeit kéne kiaknáznia és persze az ellenfél függvényében megtenni a szükséges változtatásokat. Nem csak neki lenne kihívás a fizikai fölényben lévő ellenfél, az ő mozgékonysága, gyorsasága, technikája sem biztos, hogy könnyen megoldható kihívást jelent a lomhább nehézsúlyúak számára. Ami sikerült Briedis-nek, nem biztos, hogy meg tudja csinálni ellene egy nagy benga nehézsúlyú, különösen, ha Usyk is jobban ügyel, hogy ne kaphasson be súlyos ütéseket, időben elmozogjon, stb.
"De Usyk ezt az egy bokszot tudja, én úgy látom. Ami azért Glowacki és Briedis ellen is sok bekapott szuflagyilkos ütést eredményezett."
Ez a boksz eddig mindenki ellen elég volt cirkálósúlyban, senki nem tudta komolyan megrendíteni vagy hatástalanítani, mért is változtatott volna rajta. Ahogy tomba írta, a szufla is kitartott mindenki ellen (pedig pl. Briedis ellen elég komoly tempó volt). Szerintem nem tudhatjuk, hogy szükség esetén milyen mértékben tud változtatni a bunyóján, én kinézem belőle, hogy képes rá. Pontozással bárki ellen esélyes és eddig az ütésállósága, regenerálódó képessége makulátlan volt, ami mindenképp jó előjel a nehézsúlyú próbálkozás előtt.

» superman   válasz erre
    2018-01-29 11:06:10

@Peacock: a szuflagyilkos azért érdekes kifejezés ebben az esetben, mert látványosan nem ment el a szuflája - végigpörögte.

    2018-01-29 09:45:35

@Peacock: A problémát én is ott látom Joshua ellen, hogy jön a 110 kg izom,és meg kéne állítani, vagy elmozogni előle. Kérdés, hogy mennyire zavarná Joshuát a bekapott ütés, és itt nem elsősorban az erőre, hanem a mennyiségre gondolok.
Egy fix (vagy kettő), nagyon fegyelmezett bokszra lenne szükség és meccs előtt egy kicsit mantrázni,hogy "Joshua gyúr, Joshua gyúr, közel a 120 kg". Az ütésállóságnál azt azért ne felejtsük el,hogy Briedis erejét megérezte ugyan,de hát a lett szabályosan elrepítette azt a Charrt, aki olyan amilyen, de igazi nehézsúlyú, és nem dől el a tavaszi szellőtől.

» pepegross   válasz erre
    2018-01-29 06:00:35

@northpaw: A tegnapi meccs alapján egyébként el is tudom amúgy képzelni még ha Usyk és Klicsko ütőereje nem is egy ligába sorolandó . Breidis számomra egy hatalmas nagy pozitív csalódás és nem a tegnapi miatt , hanem számomra sokáig egyáltalán nem volt szem előtt és meglepett a feltűnése . Lentebb írták róla a legjobb jellemzést miszerint semmiben sem klasszis viszont cserébe nincsen kiugró gyengéje sem .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2018-01-28 23:41:55

@bpjotruska: Eddig nem győzte le és ütötte le senki cirkálóban, oké. De épp ez az, hogy már a 187 vagy mennyi centis Briedis ellen is kapott nagyokat és szaladt át rajta ütés, és őt sem teljesen tudta feltartani az ütései erejével.
A 196 centis, Briedishez képest élő hegyomlás, fullizom Joshuát még annyira se fogja tudni feltartani. (Holy fel tudná.)
És Usyk bokszstílusa egy offenzív boksz, nem egy elmozgós-biztonsági-berobbanós Hayes, de nem is egy trükkökkel teli lefogós-ütős-tördelős Holys. Az ő bokszában benne van a kapott ütés, és bár Joshua jelentősen lassabb nála, tudja hozni a Takam elleni zárt-távolságtartó bunyót és az offenzív lerohanást is. Utóbbiba Usyk közbeverni persze, de erősen kétséges milyen megállító ereje lenne ennek.
Wilder más tészta, Szpilka jó példa, ott az óriási technikai előny kijöhetne. De a gond itt Wilder együtéses KO ereje, és hogy qva gyors tud lenni ha néha felpörög. De ellene még csak-csak mehetne, aláírom.
Amúgy ha Usyk úgy erősödne mint Holy, és a stílusa is változna: persze esélyesebb lenne. De Usyk ezt az egy bokszot tudja, én úgy látom. Ami azért Glowacki és Briedis ellen is sok bekapott szuflagyilkos ütést eredményezett.

» Peacock   válasz erre
    2018-01-28 22:48:58

@Miskolci: Szerintem Povetkint már lehet verné Usyk.

Sokkal lassult Povetkin, aki ugye annak idején még Huck-kal is szoros csatát vívott.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 22:27:32

Briedisről egy érdekesség: James Ali Bashir még korábban azt mondta róla, hogy a lett több mint 30 menetet sparringolt Klicskóval, és sosem volt megfogva. Bashir szerint ez nagyon ritka egy olyasvalakitől, aki ennyit sparringolt Wladdal, pláne egy cirkálósúlyútól.

» northpaw   válasz erre
    2018-01-28 22:24:52

@Jersey Joe: Nehéz az edzősors.

» pepegross   válasz erre
    2018-01-28 22:02:32

@mikike1: Szerintem meg ne vonuljon úgy vissza, hogy nem hozott ki mindent a karrierjéből. Briedis a második legjobb bokszoló cirkálóban, rettentő ügyes és kemény srác. Usyk szerintem ki takarítja a cirkálót 1 éven belül.
Utána menjen fel nehézbe építse fel magát 2-3 felhozó/erőfelmérő meccs után pedig nézze meg mire megy a legnagyobbak ellen. Wilder, de főleg AJ vagy Povetkin ellen nem rá tenném a pénzem, de azért abszolút esélytelennek sem mondanám.
Utána meg az élet eldöntené, hogy olyan nehézsúlyú karriert fut be mint Tomasz Adamek, vagy mint Evander Holyfield. Kívánom, hogy kapjunk választ a kérdésre, mert egyik se lenne rossz mérkőzés. Gazdaságilag meg egy ilyen meccsel annyit keresne, mint cirkálósúlyú karrierje alatt összesen.

» Miskolci   válasz erre
    2018-01-28 21:54:37

Hát ez hatalmas, nézzétek a végiég:

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 21:41:04

Szerintem Usyk se Wilder se Joshua ellen nem lenne esélytelen, igaz nem ö lenne a favorit. Wildernek annyira nem fekszenek az Usykhoz hasonlóan gyors, és képzett bunyósok, nehezen veszi fel ellenük a ritmust, igaz jól ismeri ki az ellenfeleit (Szpilka). Joshua pedig szerintem nagyon lassú lenne Usyk ellen, és biztos hogy nem bírná az iramot úgy mint az ukrán, viszont "gond" nélkül mehetne elöre, mert nem tudna benne kárt tenni. Érdekes meccsek lehetnének.

» deontay   válasz erre
    2018-01-28 21:33:15

A darts-ból már kivették a lányokat és a Forma1 is közel áll hozzá. Felkészül a profi boksz?

http://www.nemzetisport.hu/egy...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 20:31:27

@Jersey Joe: Ennyit jelent egy jó bíró. Köszönet Kenny Bayless.

» pepegross   válasz erre
    2018-01-28 20:12:07

Nagyon jo Volt,mindketten odatettek magukat!Kene egy visszavago!

» lacimaci75   válasz erre
    2018-01-28 19:52:33

@bpjotruska: Meg lehet próbálni végülis ott van a nagy pénz. Ha meg Usyk jól teljesít nehézben akkor már Wilder úgysem vállalja be, szóval az egyetlen lehetőség egy nagy meccsre az AJ lehetne. De akkor is azt mondom maradjon cirkálóban, nem nehézsúlyú az ő alkata.

» mikike1   válasz erre
    2018-01-28 19:30:31

@Peacock: Egyebkent Wilder az Usyk-nal nem jelentosen nagyobb, erosebb vagy nagyobb uto, viszont uthetobb, es technikailag sem egeszen az o szintjen allo Szpilka ellen se ragyogott, sot, egy darabig ponthatranyban volt. Szoval egy tokeletes taktikaval, fegyelmezetten es nagyon koncetraltan bokszolva akar ki is pontozhatna ot Usyk.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-01-28 19:26:17

@fixpont: Jogos, igazad van!

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 19:25:30

@Peacock: Nem mondom, hogy tul sok eselye lenne - de kinek van amugy a kihivok kozul -, viszont ha cirkaloban sem legyozni, sem leutni nem tudja senki, akkor nyilvanvaloan feljebb fog lepni es megprobalja mire kepes. Nala jelentosen gyengebb cirkalosulyuak is megprobaltak ( Adamek, Mormeck ), szerintem o van akkora klasszis, hogy realis eselye van sikereket elerni, nem csak a masodvonal ellen. Ha Gassiev/Dorticost megoldja, akkor utana mar nem sok kihivas marad szamara cirkaloban. Ket kozelmultbeli, es ket aktualis vilagbajnok legyozese utan valoszinu, hogy nagyobb kihivasokat akar majd. persze var ra meg egy nagyon nehez meccs, elobb legyen tul rajta.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-01-28 19:20:19

@bpjotruska: Joshua és Wilder ellen szvsz alig lenne esélye nyerni, mozgékonyság ide vagy oda :)
Túl nagy a méret és ütőerő különbség. Holy keményöklű cirkáló volt, Usyk nem az.
Joshua alighanem nem venné fel az ütéseit és így képes lenne egyszer csak elkapni vmi súlyos ütéssel.
Wilder ellen érdekesebb lehetne, de ott is túl nagy az esély a fentről lecsapó villanyoltásra, ráadásul az amcsi gyorsat üt.

» Peacock   válasz erre
    2018-01-28 19:11:25

@Jersey Joe: sajat magad is ki tudod szamolni a pontozasbol

» fixpont   válasz erre
    2018-01-28 19:06:30

@bpjotruska: Én sem látnám esélytelennek Briedist, de nála is már el kell mondani, hogy 33 éves, nem sok ideje van az elmélkedésre ezen.

Nem lepődnék meg, ha Briedis inkább visszavágóért küzdene majd Usyk ellen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 19:05:43

@GaiusM: A "tiszta" meccs a bírónak is köszönhető, aki rögtön az első menetekben leállította Briedis sorozatos fejeléseit.


Tényleg, végül pontot is vontak le tőle, vagy csak figyelmeztetést kapott Briedis?

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 19:04:27

@mikike1: Akkor nézzünk egy valódi világbajnokot: Joseph Parker. Õt verné Usyk.

» northpaw   válasz erre
    2018-01-28 19:02:25

@bpjotruska: Charrt megverné Usyk, végülis ő is világbajnok, egy ilyen kiruccanásra felrándulhatna de AJ Wilder fizikailag elnyomnák.

» mikike1   válasz erre
    2018-01-28 19:01:31

@szabinar: A jelenlegi harom nehezsulyu bajnok kozul ketto ellen en meg Briedis-t sem latnam eselytelennek. Joshua oriasi tuleroben lenne, de Parker szerintem nem tudna komolyabb kart tenni benne, es pontozassal akar ki is kaphatna ; Wilder-nel pedig sokkal kepzettebb bokszolo, egy jo kontraba is belecsalhatna, de pontozassal sem lenne eselytelen teljesen, ha vegig birna allni, persze. Briedis kiutese pedig alaposan feladna a lecket Wilder-nek is, ilyen tudasu, gyors, kepzett, mozgekony es kemenyfeju ellenfele nem nagyon volt.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-01-28 18:57:40

@fixpont: Lattad AJt annyit mozogni osszesen a profi karrierje alatt mint Breidist ezen a meccsen

» szabinar   válasz erre
    2018-01-28 18:43:32

@mikike1: Pedig biztosan meg fogja. Pontozassal barki ellen lehet eselye, cirkaloban meg sem leutni, sem komolyabban megfogni nem tudta senki, pedig itt sem margarinoklu emberek pofozkodnak. Persze elobb lassuk mit produkal a dontoben, akar Gassiev, akar Dorticos lesz az ellenfel, mindketto roppant veszelyes bunyos.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-01-28 18:27:39

@bpjotruska: Usyk a cirkálósúly legjobbja itt szép évek várnak rá. A nehézsúlyt viszont ne próbálja meg.

» mikike1   válasz erre
    2018-01-28 18:24:05

Jo porgos meccset nyomtak a fiuk ; bar lehet az a baj, hogy felvetelrol neztem meg, ismerve a vegeredmenyt, igy nem volt annyira izgalmas, mintha a varatlan fordulat, a kiutes nem lett volna benne a meccsben - eloben nezve megvolt a feszultseg, vagy erzodott, hogy siman vegig fog menni?
Briedis jelentosen jobban bokszolt szerintem, mint legutobb Perez ellen, most valoban megmutatta, hogy remek bunyos o is. Tulajdonkeppen az jutott eszembe rola, hogy nem tudnam megnezvezni, mi a gyenge pontja. Nincs olyan magasan kiemelkedo erossege sem, mint pl Usyknak a mozgekonysaga es a kondija, viszont mindenben vagy jo ( utoero, kepzettseg, gyorsasag, vedekezes ), vagy pedig nagyon jo ( utesallosag, fizikai ero, mentalis kemenyseg ). Lesz o meg vilagbajnok szerintem, 50%-nal sokkal kisebb eselye senki ellen sem lenne a sulycsoportban.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-01-28 18:20:32

Sziasztok! Tegnap nem voltam írásra alkalmas helyen, de néztem a meccset. Nekem nagyon tetszett, őszinte, első menettől kezdve remek iramú, igazi csemege volt. Az első menetekben Briedis engem kissé meglepve eléggé aktív volt, szerintem el is vitt az első 4-ből 3 menetet. Usykot szerintem meglephette kicsit. Aztán az ukrán visszajött a meccsbe, és szépen lassan maga felé fordította a meccset. Fura volt látnia teljesen megosztott ütésstatisztikát. A jabek mennyisége és találati aránya Usyknál, illetve a power punchok Briedisnél. Ebből is látható, hogy mennyire különböző stílusú ökölvívók. A pontozás aránya és az eredmény szerintem teljesen korrekt volt, valóban ez volt a meccskép.
Ami még nekem tetszett, hogy rendkívül sportszerű küzdelem volt, két maximálisan felkészült ellenfél között, a bírónak alig kellett beleavatkozni, és kapaszkodás is egyszer volt csak a 12. menetben.
Soha rosszabbat. :)

Minél többször látom Usykot, annál inkább arról vagyok meggyőződve, hogy a Calzaghe-féle stílust láthatom tőle. Rengeteg apró ütés, néha hosszabb kombinációkkal, elképesztő munkatempó és munkabírás, valamint ütésállóság. Sokszor beleláttam a nagy kedvencemet (JC-t) a meccsbe. A pontosság Calzaghe-nak sem volt erőssége, de például Kessler ellen kétszer annyit ütött. Majd figyeljétek meg, és érdekelne a véleményetek erről.

» GaiusM   válasz erre
    2018-01-28 18:19:39

@Henry87: Minek kellett felhozni Darmost majd valamelyik Félix cikkbe megtárgyaljátok. Ez nem a szint.

» mikike1   válasz erre
    2018-01-28 17:36:44

@pepegross: Igen Briedis A kategóriás öklöző, minden Usyk meccsen azt várni hogy az ukrán majd simán megoldja, az már álmodozás.

» Moorer   válasz erre
    2018-01-28 17:33:10

@cchhiixx: "egy ilyen öklözővel szemben" Briedis szerinted gyenge bokszoló? Sokunknak erről egészen más véleménye van, főleg a tegnapi meccs után.

» pepegross   válasz erre
    2018-01-28 17:24:30

Darmos posztja facebookon:

"Sziasztok!
Kimentünk a csarnokba és már akkor közölték hogy “beugró” meccs leszek ami azt jelentette hogy a 6. vagy a 8. Meccs után bunyózom...
Mondtuk persze oké.
Jött a 8. meccs aminek a végét vártam hogy akkor bunyózok...
Erre közölték hogy mivel a Cimmeccs élőben megy a helyi tv-ben így nem bunyózhatok csak akkor ha a fő meccs 5. vagy 6. Menetben véget ér és utánna...
Tehát a 6. menetig meccsre készen álltam s, vártam..
(kiváncsiságból benéztem az ellenfelem öltözőjébe,csak a hűlt helyét láttam)
Köszönöm hogy ennyien vártatok ,írtatok,hívtatok.
Nagyon jól esik hogy ennyien vagytok..!
Szeretlek benneteket üdv. és pusz mindenkinek "

Ilyenkor megkapja a meccspénzt vagy bizonyos részét szerintetek?

» Henry87   válasz erre
    2018-01-28 17:11:14

Usyknak nagyobb különbséggel és látványosan kellene nyernie egy ilyen öklözővel szemben. Talán rossz napot fogott ki,és az alacsonyabb és gyengébb kvalitásúval szenvedett.Szerintem túl sokat kapott. Bár Joshua is ilyesmi volt legutóbb.

» cchhiixx   válasz erre
    2018-01-28 17:00:45

@Moorer: Jogos, amit írsz (mégha vannak más kivételek is, mint pl. Gamboa, aki a Crawford elleni 4. menetig nagyon szép pályát nyomott le), de Dorticos nálam azért képez kivételt, mert a bokszstílusa neki pont a profik közé jó.

Nagyon letisztult az egész stílusa, semmi felesleges mozdulat. Csak ismételni tudom, nagyon kíváncsi leszek a jövő heti meccsre.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 16:09:48

@bpjotruska: :D :D
Bakker, tényleg :D

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 16:07:19

@Jersey Joe: Amatőrbe nagyon jók a kubaiak de amint országot váltanak a teljesítményük jócskán visszaesik, úgyhogy szerintem ezt a kubai mítosz profiban már nem él. Van aki leszarja az edzéseket mint Solis, van aki nem érti meg miért profi a profibunyó és miért nem amatőr mint Rigondeoux, a Loma meccsen pedig nem mutatatta meg hogy lenne szíve. Nálam Casamayor az aki élvonal volt jó meccseket is csinált és volt benne alázat.

» Moorer   válasz erre
    2018-01-28 15:59:52

@Jersey Joe: Azert Lewis inkabb csak ne josolgasson Wilder ellen, mert a vegen meg tenyleg vitathatatlan bajnok lesz 50-0 merleggel :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2018-01-28 15:57:45

@leibigabi: Tényleg? :D

Végre, itt lenne az ideje, hogy a régi nagyok felszólaljanak már a ma visszáságait illetően.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 15:53:27

@Jersey Joe: :))) Elképzelni sem tudok ennél egyértelműbb kimenetelű párosítást a történelemben két nehézsúlyú vb között, a házamat feltenném Tyson első menetes kiütésére.

    2018-01-28 15:48:30

@pressurefighter0088: Wilder nagyon kemény, megmondta most is hogy ő leverné a 86-os Tyson-t is.

Jah, még Lennox Lewistól is kapott kritikát, hogy előszőr verje le napjaink legjobbjait mielőtt a múlt legjobbjaihoz meri hasonlítani magát :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-01-28 15:47:30

@pressurefighter0088: Szerintem is leverné, mivel Tyson (178 cm) nem érné fel őt (Wilder 201 cm).. :)

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 15:42:55

Azért ne nagyon írjátok le Parkert, Joshua eddig az erejével megoldott mindenkit, de úgy tudom le akarnak faragni pár kilót, ki tudja milyen hatással lesz rá. Ha nem AJ-val hanem Wilderrel bokszolna, akkor én is azt mondanám, hogy nem lesz sokáig vb, mert Wilder nagyon kemény, megmondta most is hogy ő leverné a 86-os Tyson-t is.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-01-28 15:33:20

@superman: Teljesen egyetértek, csak annyit, hogy Dorticos-ról óvatosan!
Õ a kubai iskola gyermeke, tartogathat még meglepetéseket szerintem!

Nagyon-nagyon kíváncsi leszek, mi történik jövő héten!
Dorticos pályafutását nagy csalódottság övezte Kubában, mindenki többet várt tőle amatőrként.
Most profiként ez az utolsó nagy bizonyítási esélye, én rá fogok tenni. Gassiev fizikálisan jobb, de Dorticos tudását magasabbra tartom.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 15:26:44

@Jersey Joe: Nekem is az jutott eszembe, hogy Usyk bokszához fiatalság kell és hogy egy kicsit későn is állt profinak, mert hiába a magas súlycsoport, ezt a kondira, rengeteg ütésre, mozgásra, lábmunkára, gyorsaságra épülő stílust huszonévesen lehet a legjobban csinálni. Persze remélhetőleg még lehet néhány jó éve, ami alatt kihozhatja nagyjából a benne rejlő potenciált, de én is úgy gondolom, hogy minél hamarabb kell odaállnia a nagy kihívásokra, a tapasztalata (az amatőr és wsb évekkel meg ezzel a tornával), képzettsége már a maximumon van nagyjából.
Ezen a meccsen szerintem Usyk hozta az elvárhatót, de nekem Briedis pozitív csalódás volt, róla nem lehetett biztosan tudni, hogy mire lesz képes egy Usyk-szintű bunyós ellen és hozni tudta a saját bunyóját. Azt gondolom, hogy ők ketten a torna legjobbjai, a Gassiev-Dorticos győztese csak ko-val nyerhet majd Usyk ellen, de az nem lesz könnyű (hogy Briedis bevitt szép találatokat, az nem feltétlenül jelenti, hogy nekik is sikerülhet).

» superman   válasz erre
    2018-01-28 15:15:34

@Flex: Nem fog ő nehézsúlyba menni szerintem csak szövegeltek egy kis reklám volt. Charrt vagy vmi hasonló kvalítású világbajnokot megoldana de Joshua Fury Wilder már túl nagy lenne neki.

» Moorer   válasz erre
    2018-01-28 15:01:51

Most mar johetne Briedisnek Szello Imre .

» zsolt01   válasz erre
    2018-01-28 14:23:47

nem szeretnék abba a hibába esni mint a Canelo-Golo meccsen.Ott is az első rossz minőségű videó szerint Canelo tűnt jobbnak,majd mikor újra néztem,látszódott h sima GGG.
Nekem ez a videó alapján Usyk pontatlannak tűnt,és döntetlenezett egy olyan boxolóval,ahol a box történelme 0.
Lehet Usyk fogott csak ki rossz napot,bár én eddig sem láttam azt a klasszist,ami Lomában benne van(ezt csak azért írom,mert már korábban sem értettem ezt a nagy Usyk hypot,és sokan Lomával jöttek).
Ki most az edzője?Loma apja?mert a kanadai cutman többet kiabált vele a sarokban h "kombinácká".
Mindenesetre az üdvözlendő h egy ilyen mostoha súlycsoport mint a cirkáló így kikupálódott.
A mai teljesítménye alapján Usyk felejtse el a nehézsúlyt.Legalábbis Joshuát mindenképp.

    2018-01-28 13:42:29

@csato gabor: Állítólag akkor került volna bele a programba, ha 6-7 meneten belül végeznek...

» Toth Lajos   válasz erre
    2018-01-28 13:37:54

@csiga: köszönöm, mi volt gáz?

» csato gabor   válasz erre
    2018-01-28 13:33:53

Jó meccs volt szoros volt szűken Usyk.

» Moorer   válasz erre
    2018-01-28 13:26:12

@csato gabor: Elmaradt Darmos meccse.

    2018-01-28 13:20:50

@csato gabor: Végül nem lépett ringbe, a facebook oldalán ír róla!

» sandor30   válasz erre
    2018-01-28 13:19:03

@Kane: :)


Amúgy Ukrajna rendesen odacsapott bokszban mostanában...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 13:07:56

off: darmos mit játszott ezen a gálán?

» csato gabor   válasz erre
    2018-01-28 13:07:52

@Jersey Joe: Lehet igazad van, remélem gyakorlatban is választ kapunk mindenre. Egyébként én egy kicsivel fiatalabb Ortiz ellen sokkal jobban megnézném nehézsúlyban. A Kuba-Ukrajna találkozók mindig élményszámba mennek:)

    2018-01-28 13:02:49

@Kane: Spinks megcsinálta.

Nem ezen múlik ilyen klasszisoknál szerintem, a felkészülés során tud sparringolni nehezebbekkel.

Mivel a gyorsaságára építi a bunyóját, nem lesz neki ideje már várni.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 12:56:53

Ezt tartottam a legvalószínűbbnek: Uszik nyer, de a lett nem adja olcsón a bőrét. Amit nem értek, miért ment bele Oleksandr az ellenfél utcájába. Máskor keresztül-kasul szelte a ringet, most meg odaállt a taktikus külharcba, amiben inkább csak túldolgozta Mairist. És kapott is néhány barátságos sallert. Pedig Briedistől az ilyenek rizikósak; aki nem hiszi, kérdezze Charr-t...

» Untouchable   válasz erre
    2018-01-28 12:53:59

@Jersey Joe: alig tudva verni Briedist de egyesek szerint nyerhet AJ ellen... en valahol nagyon lemadtam ezek szerint

» fixpont   válasz erre
    2018-01-28 12:47:46

@Jersey Joe: Usyk szempontjából szerintem az lenne a legrosszabb. Kb harminc kilóval nehezebb ellenfél a megszokottnál, és egyből a valószínűleg legjobb a mezőnyben, ilyen hirtelen ez túl nagy ugrás lenne.

    2018-01-28 12:43:04

@VRRRT: Ez jogos, akkor utána..:)

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 12:42:42

@Jersey Joe: Egyáltalán nem felesleges, mégiscsak Denisnél van az utolsó öv.
Ráadásul Jóskának ősszel valszeg Szása fog következni.

    2018-01-28 12:41:47

@leibigabi: Ez alapján a meccs alapján Usyknak elég jó feje van.Komoly Briedis találatokat hordott ki különöseb megrázkódtatás nélkül.

» emgabor   válasz erre
    2018-01-28 12:40:40

@Slajos: Parker ellen sokaknak lenne esélye, a gond ott van, hogy nagy valószínűséggel már nem sokáig lesz nála az öv.

    2018-01-28 12:39:43

@Slajos: Szerintem Parker ellen lenne eleg jo eselye. Ha nem tudna ot kiutni Joseph akkor a magasabb munkatempojaval elvinne a merkozest.

Mondjuk általában a gyorsabb mozgású (kis)nehézsúlyúak a stílusukból adódóan nem túl nagy ütők, de ugyanakkor éppen a fürgébb mozgással és nagyobb munkatempóval tudják azt helyettesíteni. Viszont ami elengedhetetlen a nagyobb emberek elleni sikerhez az a "jó fej".

» leibigabi   válasz erre
    2018-01-28 12:37:02

@Slajos: Szerintem is jó esélyelenne Usyknak Parker ellen, viszont Parker - nagy valószínűség szerint - hamarosan búcsúzik a VB címtől.

» emgabor   válasz erre
    2018-01-28 12:35:28

@VRRRT: Felesleges, menjen Joshua ellen.

Kedvelem Lebedevet, de ő lassan már a múlt lesz.
Engem nagyon érdekelne, mit tudna egy Joshua ellen Usyk, ha legyőzne egy Dorticost, vagy Gassievet a cirkálóban.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 12:29:07

@leibigabi: Szerintem Parker ellen lenne eleg jo eselye. Ha nem tudna ot kiutni Joseph akkor a magasabb munkatempojaval elvinne a merkozest.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-28 12:28:29

Szerintem nem az ütőerő a legnagyobb gondja Usyknak sokkal inkább az, hogy rengetegszer pontatlan. Különösen mikor letámad van, hogy 7-8 ütéséből egy se talál. Ezen kellene inkább dolgozniuk mert hiába nem üt bombákat, ha ilyen ütés mennyiség és presszió mellett pontosabb lenne, azzal bárkit be tudna darálni

» HI-TECH   válasz erre
    2018-01-28 12:27:06

@Jersey Joe: "Lomachenko-törvény" ez hatalmas :DDD

» Slajos   válasz erre
    2018-01-28 12:26:04

@VRRRT: "Usyknak a nehézsúlyú terveit nem ártana átgondolnia, az ütőereje kevésnek tűnik oda."

Ha többnyire elkerüli és állja Joshua pofonjait, akkor megverheti pontozással, nem kell feltétlen lerombolnia :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-01-28 12:21:43

@Jersey Joe: Előbb még ősszel verje meg Lebedevet is.

    2018-01-28 12:21:35

@Kane: Szerintem a nehézsúlyban kapja meg azonnal az esélyt valamelyik világbajnok ellen.

Michael Spinks is azonnal megkapta az esélyt, mert kiemelkedő bokszoló volt, kapja meg Usyk is - ha nyer a döntőben.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 12:18:11

Piszok jó meccs volt, Briedist remélem a torna után összehozzák azokkal akikkel nem csapott össze, megnézném Gassiev és Dorticos ellen is. Usyk egy klasszis, néha ugyan görcsösen mozog, de hamar észreveszi magát általában, az ilyen pillanataiban sebezhető. Nehézsúlyban nem hiszem hogy az élmezőnybe tudná verekedni magát, ha nyeri a döntőt, egy Povetkin elleni meccs hasznos lenne számára, ott választ kapnánk a legtöbb kérdésre ezzel kapcsolatban.

    2018-01-28 12:13:01

@Jersey Joe: ×bokszolóinak

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 12:08:47

Usyk-nak szerintem Gassiev jobban feküdne.

Gassiev magas, erős pali, de az ütései lassabbak, ami fekszik Usyknak.
Szemben Dorticos-éval, akinek a kondija erősen kérdéses, de az ütései gyorsak, pontosak és erősek.

Summázva: Bárki-bármit írjon Usykról, ha a torna döntőjében is győz, valóban igazolja, hogy ott van a jelenkor legjobb bokszoló szűk élmezőnyében súlyhatároktól függetlenül.

Ha valóban legyőzi akár Gassievet, akár Dorticost, akkor én szívesen megnézném Joshua ellen, de csak akkor, ha a következő 1 éven belül bokszolnak is egymással.
Usyk ugyanis 31 éves már, az ő gyorsaságra és nagy munkatempóra építő bunyója még éppen most van a csúcson - aztán jön a "Lomachenko-törvény".

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 12:07:48

A jobb kondi győzött. Briedis szűken elvitte az első 3 menetet, aztán Usyk rákapcsolt és a 4-5 elvitelével felzárkózott. A 6.-ban még magára talált a lett, de aztán elfogyott a kondi, és a következő négyet bukta, és hiába hajrázott az utolsó két menetben, már nem volt elég ereje ahhoz, hogy döntetlenre mentse az összecsapást.
Az est mindhárom ringbeli főszereplője az utolsó centig rászolgált a pénzére, a srácok nagyot küzdöttek, és Keny fiú se nem hiába napjaink legjobb vezetőbírója.
A pontozók munkájára se lehet panasz, a 115-113 teljesen korrekt(én is így adtam), de amilyen szorosak voltak a menetek, elfogadható lett volna még a 116-112 és a 114-114 is.
A szakértők meg ha láttak volna pár Briedis meccset, akkor nem sajnálták volna le ennyire a lettet.
Usyknak a nehézsúlyú terveit nem ártana átgondolnia, az ütőereje kevésnek tűnik oda.

    2018-01-28 12:01:56

Az utoero hianya az ami az egyetlen gyengeje az ukrannak. Briedis talan 2-3 alkalommal torpant meg Usyk kontraitol a meccsen. Usyk ha kikap a dontoben akkor ugy fog kikapni, hogy az ellen atgyalogol az utesein es kiuti vagy tobbszor lekuldi a kemenyebb bombaival. Nehezsulyban detto.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-28 11:57:21
Ugrás az oldal tetejére