×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Szombat este Rigában, a WBSS torna elődöntőjében csap össze a 2018-01-27 10:56:36 https://www.profiboksz.hu/2018/01/27/briedis-vs-usky-merlegeles/

Briedis vs Usyk mérlegelés

Szombat este Rigában, a WBSS torna elődöntőjében csap össze a két veretlen cirkálósúlyú világbajnok, a WBO cím birtokosa Oleksandr Usyk (13-0-0, 11 KO) és a WBC világbajnoka, Mairis Briedis (23-0-0, 18 KO). A feszült hangulatú mérlegelésen mindkét bunyós hozta az elvárt súlyt, Usyk 199.5 fonttal (~90.49 kg) míg Briedis 199.1 fonttal (~90.31 kg) mérlegelt.

Az este folyamán három honfitársunk is ringbe lép, a középsúlyú Hegyi Richárd (4-2-0, 3KO), a cirkálósúlyú Orsós István (16-43-2, 5KO) és korábbi amatőr válogatott, kétszeres Eb-érmes Darmos József (8-1-2, 7KO) is.
 
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Slajos: A jelenlegi nehézsúlyúak nem... De most Usykról volt szó.

Egyébiránt Usyk kb. egy olyan kombinációt evett meg Briedistől a 9. menetben, amivel a lett merevre ütötte Charrt, mindezt gond nélkül. Az álla nem lesz probléma nehézsúlyban sem.

» northpaw   válasz erre
    2018-01-28 12:35:40

@northpaw: A Tua vs Ibeabuchi minden idok legnagyob tempoju nehezsulyu meccse volt. Nem latok jelenleg nehezsulyban senkit aki ezt AJ ellen veghez tudna vinni.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-28 12:16:04

@fixpont: Joshua 45 ütést átlagolt Takam ellen menetenként. Ez legfeljebb átlagos, de inkább átlag alatti egy nehézsúlyúnak. Megnézném, mi lenne vele egy Ibeabuchi ellen, aki ennek majdnem a dupláját átlagolta, amikor Tuával bokszolt.

Amúgy amikor Haye megszenvedett Mormeck ellen, akkor is megmondtad, hogy ez a figura nehézsúlyban semmire nem megy az elit ellen?

» northpaw   válasz erre
    2018-01-28 11:59:02

@fixpont: "..Csucs cirkalo Haye ellen megneztem volna regebben es nem ra tettem volna.."

Hayenek nem lett volna merethatranya + magasan kepzett szinten, raadasul robbanekony, nagy uto volt. Ugyhogy ebbol szempontbol ertheto hogy az elonyt a legtobben Hayera tettek volna. Viszont Haye meg nem szokott olyan magas tempoban oklozni.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-28 11:50:27

@northpaw: AJ kondija nem gyenge, ez viccnek is rossz, Klicsko ellen is csak hullamvolgyben volt, es az szerintem mentalis volt mint fizikai, jo pelda ra ahogy visszajott a meccsbe, Takam ellen mar ez a mentalis megingas sem latszott. Ez teljes felreertes AJ eseten ha valaki szerint kondival meccseket fog vesziteni.

» fixpont   válasz erre
    2018-01-28 11:37:36

@fixpont: "nehezben semmi eselye nincs az elvonal ellen"

Ezt nem ebből a meccsből lehet megmondani... Holyfieldnak is volt, hogy nehéz meccse volt cirkálóban, mégis vert később több élvonalbeli nehézsúlyút. Usyk teljesen máshogy bokszolna Joshua ellen, mint Briedis ellen. Ha az első néhány menetet túlélné, akkor jó esélye lenne a győzelemre Joshua gyenge kondija miatt. Wilderről meg látható volt, hogy tanácstalan, amikor egy jobban mozgó ellenféllel bunyózik, és nem a Stiverne-féle dagadt pingvin lábmunkájú bokszolók ellen.

» northpaw   válasz erre
    2018-01-28 11:35:05

Briedis nagyon jó bokszoló, ellene nem egyszerű villogni. Kb. ezt vártam szoros,de egyértelmű Usyk győzelem. Jó kis meccs volt.

» pepegross   válasz erre
    2018-01-28 10:56:56

Lehet, hogy nem annyira Usyk volt túlértékelve, inkább Briedistől várt a többség kevesebbet.
Nagyon jó meccs volt.
Ami Usyk nehézsúlyú kilátásait illeti, szerintem vagy a nagyobb ütőerő, vagy legalább pár centi magasság hiányzik ahhoz, hogy komoly tényező lehessen. Ezzel az alkattal, hiába a technika és a gyorsaság, nem hiszem, hogy túl jó esélyei lennének.

» Winwin   válasz erre
    2018-01-28 10:43:50

Tegnap nagyon faradt voltam, de most megneztem, jo meccs volt, kuzdos, porgos, de en nem latom egyikben sem azt a zsenialitast (Usyk) amit paran irnak/irtak. Most is inkabb csak azzal nyert, hogy tuldolgzota ellenfelet es nehezben semmi eselye nincs az elvonal ellen. Szernitem olyan aprosag is donthetett, hogy Usyk froditott alapallasu es nyilvan rengeteget boxolt normal ellen mig Briedisnel es forditva nem igaz. Ha felszed nehezbe +20 fontot le is fog lassulni, maradjon itt. Csucs cirkalo Haye ellen megneztem volna regebben es nem ra tettem volna, tul sokat kap, nagyon szellosen vedekezik. Varom a masik elodontot.

» fixpont   válasz erre
    2018-01-28 10:36:21

Végig küzdelmes, nézhető meccs volt, különlegesen látványos megoldások nélkül.
Ez pedig szerintem azért, mert két kb. egyforma képességű búnyós állt egymással szemben és "semlegesítették" egymást.
A várakozásokkal ellentétben kiderült, hogy Briedis is van olyan klassz bokszoló, mint Usyk, csupán a méretkülönbség következtében alakult így;
emiatt volt az ukrán eredményesebb.

» Galamb   válasz erre
    2018-01-28 07:56:16

Éjszakás voltam, most néztem meg...nagyon-nagyon jó meccsről maradtam le élőben. Elismerés mindkettőjüknek, nálam is szűken, de egyértelműen nyert Usyk. Nem dominált egyikőjük sem a 12 menet alatt, hullámzottak a menetek is, jó volt látni. Egyik bíró, ha jól értettem döntetlenre adta. Qrva jó ez a torna respekt a kiötlőknek is!

    2018-01-28 07:11:56

brusztos-rakkolós neccs de semmi extra.

» csato gabor   válasz erre
    2018-01-28 06:29:39

@Slajos: Ezt csak megjegyeztem, egyetértek veled.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 02:01:16

Én most, hajnalban néztem meg, itt a meccs annak aki ugyanígy nem látta élőben:
https://m.youtube.com/watch?v=...
Szűk, jogos győzelem. A nehézsúlyba lépés jogosságát viszont szvsz nagyon nem támasztja alá.

» Peacock   válasz erre
    2018-01-28 01:52:05

Jogosan nyert Usyk de Breidis is nagyon durva bunyós , amiket bevitt és ahogy végigállta no ez a nem semmi . Azért Usyk ne nagyon intézgessen Joshua felé semmit még , hiába beton a feje ott beszedi ezeket a fajsúlyosokat akkor borul.
Ettől függetlenül jó lehet nehézsúlyba de jelenleg oda kevés .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2018-01-28 01:47:27

@Jersey Joe: Igen de attol az utestol lement volna a cirkalosulyu mezony kb. 90%-a. Meg attol a tempotol amiben nyomtak.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-28 01:42:02

@Slajos: "jo par piszok kemenyet bevagott az ukrannak es az allta nyekkenes nelkul."


A legvégén, az utolsó menet utolsó perce környékén erősen megfogta egy ütés Usyk-ot, vissza is hátrált a kötelekhez, s egy pillanatra bajban volt.
Le is fogta Briedis-t.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 01:36:47

Szerintem Gassiev jobb mint Briedis. Hosszú kezei vannak, kemény, viszonylag gyors, minden meg van benne, hogy ő nyerje a tornát. Dorticost tudja a franc... Eddig nagyon meggyőző, de nem tudom mit fog mutatni az élvonal ellen. Nálam 50/50 Gassiev ellen.
Bárki is jön Usyknak fel kötnie a gatyát. Ezért nagyon jó egy ilyen torna mert tudjuk, hogy kinek kell jönnie és nem lehet kitérni előle.
Váltósúlyban is megnéznék egy ilyet! :)

» Dr Evil   válasz erre
    2018-01-28 01:26:53

@northpaw: Szerintem azert tunt Briedis elott statikusabbnak mert a lett birta kondival es erre nem szamitottak Usykek. Persze igaz, hogy a vegere latszott, hogy Usyk azert jobban all kondi teren de Briedisek nagyon megleptek a taktikaval. Engem is mondjuk.

Arra szamitottam, hogy a lett gyakran akar fogni majd, de nem.
Mivel Briedis kemeny allu es tudtak, hogy Usyk nem nagy uto azt talaltak ki, hogy igyekeznek felvenni a versenyt Usyk tempojaval es igy nem hagyjak elmozogni. A 2. menetben valami irtozatos tempoba kapcsolt a lett, Usyk meg ugye szinten, hisz neki nem problema, de nem tudott ugy elmozogni mint az eddigi ellenfelei ellen.
Briedis azert nem birta ugy de hozza kell tenni, hogy jo par piszok kemenyet bevagott az ukrannak es az allta nyekkenes nelkul.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-28 01:05:27

Usyk annyiban kicsit csalódás volt számomra, hogy túl statikus volt, nem használta eléggé a lábmunkáját, gyakran megállt Briedis előtt, aki megtalálta a rést és vitte be az ütéseket. Az ukránnak mintha annyira nem menne a kisebb, gyorsabb bunyósok ellen, mint a nagyobb darab, de lassabb ellenfelek ellen. Ezért is lesz érdekes majd, hogy teljesít, mikor felmegy nehézsúlyba.

De mindez nem von le semmit a lett érdemeiből, mert nagyot harcolt.

» northpaw   válasz erre
    2018-01-28 00:50:09

@northpaw: Ah, kosz :D

» Slajos   válasz erre
    2018-01-28 00:40:20

@Slajos: David Diamante a becsületes neve hősünknek.

» northpaw   válasz erre
    2018-01-28 00:38:06

@northpaw: Diamanti a hosszuhaju baratunk vezetekneve, ha jol ertettem az elejen :D

» Slajos   válasz erre
    2018-01-28 00:36:21

Briedis szinten nagyon jo oklozo. Lesz o meg vilagbajnok cirkaloban, hiszen barki is nyeri a tornat 4 ovet fenntartania nem lesz konnyu.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-28 00:34:09

Ez egy igazán fasza gála volt, köszönet jár a Sauerland-tesóknak, hogy összehozták ezt a tornát.

A hab a tortán pedig a hosszú hajú ringszpíker volt.

» northpaw   válasz erre
    2018-01-28 00:32:58

Én nem szídnám Usyk-ot, Briedis személyében egy rendhagyó stílusú, nagyot ütő, de fifikás sráccal bokszolt.

Egyszerűen ez a valódi boksz, amikor nem kerülgethetik egymást, meg nem válogathatnak az ellenfelek közül.

Az összes többi súlycsoportban is ez lenne, ha összehoznák a legjobbakat, ilyen szoros meccsek lennének.

Usyk győzelme megérdemelt, Briedis is elismerte, s egy nagy szó, hogy legyőzte a lettet.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 00:25:10

Én nem szídnám Usyk-ot, Briedis személyében egy rendhagyó stílusú, nagyot ütő, de fifikás sráccal bokszolt.

Egyszerűen ez a valódi boksz, amikor nem kerülgethetik egymást, meg nem válogathatnak az ellenfelek közül.

Az összes többi súlycsoportban is ez lenne, ha összehoznák a legjobbakat, ilyen szoros meccsek lennének.

Usyk győzelme megérdemelt, Briedis is elismerte, s egy nagy szó, hogy legyőzte a lettet.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 00:25:10

@Jersey Joe: :DDDDD

» Slajos   válasz erre
    2018-01-28 00:23:55

nagyon jó bunyós ez az Usyk, tud is bunyózni, kemény, és nagy szíve is van! látni szeretném őt nehézsúlyban is tök mindegy, hogy megnyeri-e , vagy sem ezt a tornát. Amúgy elég jó kötésű srác, szerintem elég rendesen fogyasztania kell, hogy hozza a cirkálót. jó meccs volt amúgy, ez jót tesz a sportnak a boksznak, hogy igenis a boksz nem halott, van a sportnak, a boksznak becsülete! hajrá így tovább!!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-01-28 00:21:08

Az biztos, hogy Usyk nagyon bírja az ütéseket is. Ha hasonló ütőereje lenne mint Briedisnek akkor nehézsúlyban is nagyon jók lennének az esélyei. Ezzel az ütőerővel viszont necces lesz. Mondjuk a mai nehéz javát még így is magasan verné, csak ha ott beakad egy power azt azért lehet nem tudná úgy kihordani lábon mint itt.....

» Bredan78   válasz erre
    2018-01-28 00:21:07

@danifiu: Szerintem is. Technikailag szerintem eleg lenne a nehezbe meg a legjobbak kozt is csak az a baj, hogy atgyalogolnanak az utesein.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-28 00:20:11

Ez a riporter nagyobb mint AJ.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-01-28 00:19:55

Usyk tolmácsait hallgatva elgondolkodtam az angol fordítói karrieren..

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 00:19:36

@danifiu: Nem biztos, hogy az ütőerővel van baj. Nekem inkább pontatlannak tűnt Usyk. Keveset talált tisztán.

» Dr Evil   válasz erre
    2018-01-28 00:19:33

@mobyltel: WBC valamelyik alkalmazottja lehet.

» northpaw   válasz erre
    2018-01-28 00:18:48

@Barbados Demon: Hat nem :D

» Slajos   válasz erre
    2018-01-28 00:18:31

@tomba: Nálam elég volt, de nem osztott, nem szorzott. Úgy az egész meccsbe és a pontozásba belekalkuláltam a hazai pályát is.

» bandi1115   válasz erre
    2018-01-28 00:18:18

hogy magyaráz KOKO A HÁTTÉRBEN .d

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-01-28 00:18:18

+1 Reális pontozás, de Usyktól többet vártam. Ráér ő még a Joshua elleni meccsel, mert a bárki ellen megy legközelebb baromi nehéz meccs lesz neki.

» Dr Evil   válasz erre
    2018-01-28 00:18:00

Szenzációs ez a torna, s a cirkálósúlyban pont idejében, amikor kiváló ökölvívók vannak itt.

Nagyon várom már a jövő heti Gassiev-Dorticos összecsapást. Az is drámai lesz.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 00:17:51

na ott van Kokó is.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-01-28 00:17:51

Szerintem akár Dorticos, akár Gassiev lesz az ellenfél csak kiütéssel lesz esélye a győzelemre.
A mai este alapján viszont talán kijelenthető, hogy Usykot elég nehéz kiütni.

» emgabor   válasz erre
    2018-01-28 00:17:47

Usyk azért jobb ha marad a saját súlycsoportjában, mert a kondi mellett nem ártana ütőerő is, ami neki nincs.

» danifiu   válasz erre
    2018-01-28 00:17:28

Usykot hoztak ki szerintem megerdemelten. De Briedis is nagyot bokszolt, megertem hogy a lettek szomoruak. Sokkal jobban oklozott a lett mint Huck ellen. Nagyon jol fel volt keszulve Usykbol.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-28 00:16:35

ki az a szemüveges barna hajú csaj?

» mobyltel   válasz erre
    2018-01-28 00:16:19

a 7-5 reális

    2018-01-28 00:15:56

és sportszerűek. a vesztes nem hisztizik, a győztes tiszteletet mutat. ez a sport gyerekek.

    2018-01-28 00:15:51

Sajnálom Briedist. Nálam ő a 2. legjobb cirkálósúlyú ma...

» northpaw   válasz erre
    2018-01-28 00:15:41

Darmos meccse most jön majd?

» Barbados Demon   válasz erre
    2018-01-28 00:15:33

Meglepően korrekt volt a pontozás

» Bredan78   válasz erre
    2018-01-28 00:15:10

Szerintem teljesen korrekt a döntés a meccs összképe alapján.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 00:14:56

115-113, én is így pontoztam.

» bandi1115   válasz erre
    2018-01-28 00:14:45

2 pont. reális.

» Barbados Demon   válasz erre
    2018-01-28 00:14:22

@northpaw: Hat szoros menetek voltak.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-28 00:12:35

szoros meccs volt, de Usyk lesz a döntős

    2018-01-28 00:12:14

@bandi1115: Szerintem Tiszta menet szinte nem is volt a meccsen, ha igen,max összesen 2 Usyknak😀.

    2018-01-28 00:12:13

Nálam sima Usyk, de lehet elfogult vagyok. Briedis is nagyot ment, de nem bírt Usyk tempójával lépést tartani. Nagyon jó meccs volt, középsúlyban nincs ilyen pörgés mint amit ezek ketten leműveltek.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2018-01-28 00:12:00

@bandi1115: szerintem a 12 eleje úgy nézett ki, mintha usik simán lepörögné briedist, de a végén a lett minden mindeggy alapon nekiment, és visszahozta. azért szerinte usik. a 12-ik és az egész is. de nagy meccs volt.

    2018-01-28 00:11:59

Nálam Usky, mert az első három és az utolsó két meneten kívül Briedis-nek inkább "csak" egy-egy kemény találata volt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 00:11:36

Nálam Usky, mert az első három és az utolsó két meneten kívül Briedis-nek inkább "csak" egy-egy kemény találata volt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 00:11:36

Viszont szoros menetek voltak ugyhogy kivancsi vagyok otthon mi lesz Briedisnek.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-28 00:11:23

Hát a pretty boy jelzőt egyik se teheti a neve elé :)

» Barbados Demon   válasz erre
    2018-01-28 00:11:19

@Slajos: Utolsó menetet nálam bukta Usyk...

» northpaw   válasz erre
    2018-01-28 00:11:11

@emgabor: Mondjuk az utolsó pont Briedisé nálam, de így is megvan a Usyk pontfölény.

» emgabor   válasz erre
    2018-01-28 00:10:57

A végén eléggé megfogta Briedis egy ütéssel Usyk-ot, fogott is rendesen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 00:10:50

Hát ez parádés volt. rendesen odatették magukat mindketten.

» Bredan78   válasz erre
    2018-01-28 00:10:22

3 ponttal Usyk. Állati meccs volt

    2018-01-28 00:10:09

Talán Usyk. De a hazai pálya lejthet. Jó meccs volt nagyon.

» Barbados Demon   válasz erre
    2018-01-28 00:10:07

Remek meccs volt. Usyknak adtam, de szoros volt.

» northpaw   válasz erre
    2018-01-28 00:10:07

Köszönöm, srácok!!!

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-28 00:09:57

Tiszta Breidis menet, de ez kevés lesz.

» bandi1115   válasz erre
    2018-01-28 00:09:45

A 12. Usyk nalam
Briedis nalam cca 4 menetet vitt el.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-28 00:09:13

mondjuk Usyk úgy jött ki, mintha szóltak volna neki, hogy kell az utolsó menet is, hogy meglegyen a meccs.

» Barbados Demon   válasz erre
    2018-01-28 00:08:30

Tévedtem Biedissel kapcsolatban, hogy elfáradt.
Van még cucc a pincében. :)

» Dr Evil   válasz erre
    2018-01-28 00:07:18

Hát szerintem ez Usyk pontozás lesz. Az utolsó meneteket elég egyértelműen hozta

» emgabor   válasz erre
    2018-01-28 00:07:04

Hát ilyen tüzijátékot mindenki inkább a Gassiev meccsre tippelt. öröm nézni...

» Bredan78   válasz erre
    2018-01-28 00:07:03

Azért szerintem ilyen meccsre senki nem számított. "Pötyögős" Usyk UD volt a tippem. Én most egálnak érzem

» Barbados Demon   válasz erre
    2018-01-28 00:06:56

Nálam Usyk 3 ponttal vezet.

» bandi1115   válasz erre
    2018-01-28 00:06:20

Kicsivel Usyk. Nálam 2 pontelőnye van az utolsó menet előtt.

    2018-01-28 00:06:19

Nem a szarral gurítanak :D

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2018-01-28 00:05:55

Fu mi lesz itt a 12. menetben?

» Slajos   válasz erre
    2018-01-28 00:05:08

Azért Briedis minden dícséretet megérdemel

    2018-01-28 00:02:51

Usyk 10

    2018-01-28 00:01:39

10. Usyk siman. Briedis az utolso fel percig tiszta passziv volt.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-28 00:01:06

6-4 Usyknak, akinek félelmetes a kondija

    2018-01-28 00:00:58

Hát látva hogy állja Briedis ütéseit, ha ezt behúzza pontozással akkor szerintem Gassievet is meg fogja oldani Usyk. Már feltéve hogy ő lesz az ellenfele a döntőben. Persze addig még van 3 menet ami alatt beakadhat egy nagy Briedis bomba...

» Bredan78   válasz erre
    2018-01-27 23:59:44

Usyk most kicsit hanyagolta a testütést, nem kellene pedig.

» northpaw   válasz erre
    2018-01-27 23:58:24

Ha Usyk nem is túl nagy ütő,viszont az ütést nagyon jól bírja+az állóképessége is átlagon felüli. Nálam most már egyértműen ő van fölényben.

» emgabor   válasz erre
    2018-01-27 23:58:15

Fú mekkora menet.. Passz, ez nálam egál.

    2018-01-27 23:58:05

Szenzációs meccs, minden elismerésem mindkettőnek!

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-27 23:57:34

Ez a vege nagyon jo volt. A kevesebb nagy utesnek vagy a tobb kisebbnek adni?

» Slajos   válasz erre
    2018-01-27 23:57:01

Usyk átvette a vezetést

    2018-01-27 23:56:59

Ütésstat alapján a 8. menet egál közeli volt.

    2018-01-27 23:55:50

Usyk a nagyobb, eladhatóbb név, Briedisnek meg hazai pálya.
Szerintetek kinek pontoznak inkább szoros meccsen?

» Dr Evil   válasz erre
    2018-01-27 23:55:01

Azért a tempó is nagyon komoly. Szerintem nem sűrűn látunk ennyi ütést ebben a súlyban....

» Bredan78   válasz erre
    2018-01-27 23:54:25

Briedis meglep azzal, hogy megint felszívta magát, sztem egál 8menet után

    2018-01-27 23:53:46

Nagyon úgy néz ki elfogyott Briedis kondija, pedig eddig nem volt rá probléma.
Az elején azt hittem még megviccelheti Usykot, de nagyon jön fel az ukrán.

» Dr Evil   válasz erre
    2018-01-27 23:53:05

8. Usyk
Briedis kisse passziv volt ebben a menetben.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-27 23:52:32

@Slajos: Cirálósúlyú Lomachenko. :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-01-27 23:50:59

Usyk-4-3, de nagyon jó meccs. Megint fáradtabbank tűnik Briedis. De nincs nagy Usyk fölény sztem.

    2018-01-27 23:50:06

Briedis nagyon ravasz, arra az egy ütésre még tartogatja az erejét - tudja, hogy pontozásra már nem lesz lehetősége.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-27 23:49:59

@Slajos: Letaglózó erő lehet hogy nincs, de a testütésekkel talál folyamatosan és az szépen fogyasztja Briedis kondiját...

» northpaw   válasz erre
    2018-01-27 23:49:54

A 7. Usyk
Briedisnek az a jo hogy Usyk uteseiben nincs nagy letaglozo ero.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-27 23:48:53

@szifi: Az meg hogy jön ki Briedis döntetlenre? :D

» LightsOutPrince   válasz erre
    2018-01-27 23:48:52

4-3

    2018-01-27 23:48:21

Hát nem tudom miből van Usyk, hogy ilyen indított ütésmennyiség, meg a bekapott hangsúlyos találatok ellenére ő az akin egyáltalán nem látszik hogy fáradna...
Nekem egy Briedis ütés is letekerte volna a fejem ő meg állja

» Bredan78   válasz erre
    2018-01-27 23:47:33

Briedisnek 4 menetre volt eleg a kondija,hogy tartsa az iramot Usykkal.
Usyk tobbet indit,tobbet talal,TKO lesz a vege szerintem

» miskacarus   válasz erre
    2018-01-27 23:46:00

Inkább Briedis-3-3

    2018-01-27 23:45:26

A 6. Usyk de szuken.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-27 23:44:28

Nálam 4-1 Usyk, Breidis helyében megpróbálkoznék a felütésekkel is. Az nála lehet egy jó fegyver.

» bandi1115   válasz erre
    2018-01-27 23:43:56

sokszor lefagy, meg minden, és nem láttam az összes menetet, de elég nyitott meccsnek tűnik!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-01-27 23:42:14

Fárad a lett, pedig Usyk legalább 4-5x annyit üt...

» Bredan78   válasz erre
    2018-01-27 23:42:00

Briedis csak ko-val nyerhet, ha nem, nem megy végig, sokkal fáradtabbnak tűni. Lehet nagyobbat üt, de Usyk sokkal többet talál.

    2018-01-27 23:41:49

Mintha Briedis nem bírná ezt a tempót!

Ez a nagy Usyk-ban, hogy ilyen tempóval végignyomja a meccs végéig!

És most nagyon KO-ra megy Usyk - az 5. menet alapján ez meg is lesz neki!

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-27 23:41:47

ja. úgy látszik vért szagolt. mondjuk tényleg.

    2018-01-27 23:41:39

Csak így tovább Usyk, az 5. menetet meghúzta.

» northpaw   válasz erre
    2018-01-27 23:41:37

Usyk felébredt.

    2018-01-27 23:40:33

Az 5. egyertelmuen Usyk. A 4. nalam inkabb Briedise volt.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-27 23:40:26

Briedis nagyon jó,de ezt nem fogja bírni.Usyk tko 10 ?!

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2018-01-27 23:40:17

Ez igen! Úgy küzdenek ezek a srácok,mint ha 4 menetre kiírva meccs.

» emgabor   válasz erre
    2018-01-27 23:40:14

2-2, Usyk túldolgozta, Briedis pihent néha, csak ezért.

    2018-01-27 23:38:07

Hát én Usyk pontozást tippeltem, de ha így megy tovább lehet ki lesz csapva. Sokkal kevesebbet üt ugyan a lett, de sokkal pontosabbak és hangsúlyosabbak a találatai....

» Bredan78   válasz erre
    2018-01-27 23:38:07

Briedis el is fogyott kb.Kiutotte magat az elso percben

» miskacarus   válasz erre
    2018-01-27 23:37:28

nagyon jó meccs

» Dirhanka   válasz erre
    2018-01-27 23:37:26

Briedisnel mintha kezdene fogyni a kondi kisse. Mondjuk ekkora temponal nem csoda.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-27 23:36:29

2:1 Briedis

    2018-01-27 23:34:07

Óriási meccs!

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-27 23:33:50

Usyk többet üt, de Briedis sokkal keményebb. Ha bírja szusszal boríthatja a papírformát.

» emgabor   válasz erre
    2018-01-27 23:33:23

3. Usyk nalam szuken

» Slajos   válasz erre
    2018-01-27 23:32:49

Usyk nagy bajban van... Bánom, hogy nem tellem fel a házat a lettre! :)

» klicsko40   válasz erre
    2018-01-27 23:32:16

Briedis megint sokat szabálytalankodik a fejével - ugye, Perez ezért fogott!

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-27 23:31:44

Annyira belemelegedtek a tüzijátékba, hogy még a gongot se hallották :)

» Bredan78   válasz erre
    2018-01-27 23:29:56

@Snake: Még messze a vége, Usyk most kezd belemelegedni

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-27 23:29:39

Nem alibizni jöttek a fiúk. Gong után is nyomják a pedált. :)

    2018-01-27 23:29:24

Mi volt ez a gong? :D

» LightsOutPrince   válasz erre
    2018-01-27 23:29:17

Na ezek a srácok aztán megdolgoznak a pénzükért, nem Mészáros Lőrincztől tanulták a mesterséget :D

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-27 23:29:04

Fu nagyon kemeny 2. menet nem tudom kinek adni. De ez nagyon magas tempo ebbe nem fogjak birni vegig.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-27 23:28:32

Nagyon jó eddig! Breidis jobb mint vártam.

    2018-01-27 23:28:21

Kenny fiú hova figyel?

    2018-01-27 23:28:06

Briedis nincs befosva, de még messze a vége. Szuperjó eddig.

    2018-01-27 23:27:03

Ki lesz utve Usyk

    2018-01-27 23:26:40

Usyk nagyobbnak tűnik, de mégis ő az aki látványosan megérzi az ellenfél találatait idáig.

» emgabor   válasz erre
    2018-01-27 23:26:00

Az elso menet nalam Briedise tobbet es kemenyebbeket is talalt.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-27 23:24:05

Az első a letté.

    2018-01-27 23:23:51

Ez a fej! :))

    2018-01-27 23:20:23

Ezt a gyereket lattam mar 10-12 eve eloben egy thai-box galan.Ugyanigy nezett ki.

» miskacarus   válasz erre
    2018-01-27 23:20:11

and the supervisor Istvan KOKO Kovacs :-)

» faceload   válasz erre
    2018-01-27 23:18:58

Az első körben is érdekes összecsapások voltak,de szerintem ez a sorozat eddigi legjobb meccsének igérkezik.

» emgabor   válasz erre
    2018-01-27 23:17:14

Uj celom lett. Akarok ilyen hosszu rasta lofarkat beszerezni magamnak :D

» Slajos   válasz erre
    2018-01-27 23:16:58

Ez az Usyk teljesen laza arc... Óriási fazon!

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-27 23:15:42

@Jersey Joe: En is nagyon. A lett veszelyes uto, ugyhogy Usyk egy pillanatig sem lazithat. De technikailag o a jobb.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-27 23:15:26

Kezdődik !! Nagyon vártam :D

Szerintem Usyk viszonylag sima pontozással húzza,de Briedis szépen helyt fog állni.

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2018-01-27 23:13:32

@Slajos: :)

Szimpatikus Briedis, kíváncsi vagyok!

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-27 23:12:21

Ott van a gála :)

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-27 23:11:43

Usyk mar beallitotta a psychopata fejet. :D

» Slajos   válasz erre
    2018-01-27 23:11:21

http://myp1p.eu/boxing/chp1221...

» miskacarus   válasz erre
    2018-01-27 23:09:59

Na kerem, kezdodojon a buli!

» Slajos   válasz erre
    2018-01-27 23:09:45

Itt van ez is:

http://www.glaz.tv/online-tv/i...

    2018-01-27 23:09:44

@attila68: csak frissitsed az oldalt

» miskacarus   válasz erre
    2018-01-27 23:09:17

Ez valami szivatás? Nekem eggyik sem megy.

» attila68   válasz erre
    2018-01-27 23:07:30

Na, én már bealudtam. Majd holnap visszanézem. Ez a link is baromi jó:
http://tivix.co/92-boec-tv.htm...

» szabolcska   válasz erre
    2018-01-27 23:01:09

Nem tudjátok véletlenül, Darmos boxolt már?

» sandor30   válasz erre
    2018-01-27 23:00:41

No, kezdődik az esti mese, gyerekek! :-)

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-27 23:00:30

@mobyltel: na hát az jó lenne, ha kiállnának egymással !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-01-27 23:00:03

Wallin a 3. menetben TKO-zott, jöhet a Granatos buli:)

» mobyltel   válasz erre
    2018-01-27 22:48:23

@Jersey Joe: Ez a link nekem is teljesen jól működik. Jó a kép,nem akad. Köszi!

» emgabor   válasz erre
    2018-01-27 22:29:17

@Jersey Joe: Ez a stream a legjobb eddig.

» northpaw   válasz erre
    2018-01-27 22:28:48

http://myp1p.eu/boxing/chp1221...
ez is tokeletesen megy.nemet

» miskacarus   válasz erre
    2018-01-27 22:28:35

@Perkins: Próbáld meg teljesképernyős módban. Az esetek nagy részében úgy eltünnek a reklámok.

» emgabor   válasz erre
    2018-01-27 22:24:25

@Perkins: A legutóbbi linkem a tökéletes, nekem nagyon jól megy. Az adblockplust ki kell kapcsolni.

Tehát megint a teljesen jól működő link, kb. 30 másodpercet kell rá várni:

http://www.sport365.liv e/en/player/5a6c5b0c428a9053802379/33/140/5a6ce83998789/OleksandrUsyk-MairisBriedis/960/540

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-27 22:24:19

@Jersey Joe: Köszi, jó lenne ez, de ha az AdBlockPlus be van kapcsolva akkor azért reklamál, ha meg kikapcsolom, akkor reklámok és felugró ablakok tömkelege és homokóra...homokóra.
cchhiixx linkje viszont működik-egyelőre.

» Perkins   válasz erre
    2018-01-27 22:15:22

@Jersey Joe: http://www.sport365.liv e/en/player/5a6c5b0c428a9053802379/33/140/5a6ce83998789/OleksandrUsyk-MairisBriedis/960/540

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-27 21:59:57

Beteszem a közvetlen linket is, már él a közvetítés, jegyezzétek meg tehát az oldalt, mert más meccseket is adnak:


http://www.sport365.liv e/en/player/5a6c5b0c428a9053802379/13/140/5a6ce7a5f3aab/OleksandrUsyk-MairisBriedis/768/432

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-27 21:58:08

@Kane: :D

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-27 21:56:47

Jól láttam, hogy Otto Wallin is ezen a tornán fogsz bunyózni, vagy már túl van rajta?

» mobyltel   válasz erre
    2018-01-27 21:48:19

Nálam is előjönnek emlékek. Itt ott még értem az oroszt.

» attila68   válasz erre
    2018-01-27 21:40:30

Itt egy német link:
http://sportcategory.org/boxin...

» cchhiixx   válasz erre
    2018-01-27 21:39:36

1

» cchhiixx   válasz erre
    2018-01-27 21:39:13

Félix betolhatta volna erre a gálára Szellőt.

» Moorer   válasz erre
    2018-01-27 21:35:59

@Jersey Joe: Köszi szépen!

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2018-01-27 21:33:46

http://www.glaz.tv/online-tv/i...

» Einfug   válasz erre
    2018-01-27 21:33:06

@Jersey Joe: Csiga streamjeire mindig fél órával közvetítés előtt kapcsolok, imádom ezeket a szocreál drámafilmeket amik általában mennek orosz adókon:))

    2018-01-27 21:32:35

Köszönöm Jersey Joe!

» attila68   válasz erre
    2018-01-27 21:31:34

Középen felkiáltójel és ennyi! Pedig egész nap erre vártam.

» attila68   válasz erre
    2018-01-27 21:29:30

Na ebből nem sokat fogunk látni! Akadozik, de inkább áll a kép.

» attila68   válasz erre
    2018-01-27 21:27:15

Mindig írom nektek, hogy van egy standard-stream, jegyezzétek meg, plíz:

http://www.sport365.liv e/en/home

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-27 21:26:48

srácok ez a ruszki stream nagyon akadozik, vki nem tud egy másik linket.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2018-01-27 21:22:41

Az undercard már megy, előbb bokszolt Hrgovic. Persze a WBSS streamje nem elérhető Magyarországon, kellene hozzá proxy.

» northpaw   válasz erre
    2018-01-27 21:08:44

@csiga: Micsoda egy komcsi film megy most ezen bakker.. :D

A meccs maga hánykor kezdődik?

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-27 21:00:06

M.Briedis (4,50-5,50) - O.Usyk (1,13-1,21)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2018-01-27 20:56:58

@VRRRT: hát nem, mert ha már az a nevük is ugyebár, hogy sport tv , akkor közvetítsék az ilyen gálákat, mert szerintem a boksz még mindig az egyik legnépszerűbb sport, és érdekli az embereket, csak valahogy ezek magasról tesznek rá! nem érdemlik meg, hogy nézzék őket, amerikai foci, ufc meg ilyesmi amiket próbálnak az emberek torkán lenyomni!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-01-27 20:49:45

@CHUBAKKA: Ne légy telhetetlen, minden pénzük elment arra, hogy a fántásztikus Méjveder-Mékgregor álommérkőzést láthasd, az nem volt elég?

    2018-01-27 20:44:17

ez mind szép, és jó, hogy megint lesz egy vb meccs cirkálóban, csak épp az a baj, hogy a sport tv ismét nem közvetíti, köszönte érte !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-01-27 20:15:47

Két tolmács kellett Briedishez? Egyik angolról lettre, a másik lettről angolra fordítja. Komoly. :)

» tenere   válasz erre
    2018-01-27 17:03:05

Vicc ez a hajasbaba :) !

Briedis neve kapcsán Prescott ugrott be, azt hiszem az nagy meglepetés lenne ha legyőzné a lett Usykot hát még ha az elsőben kicsapná !

» antonio   válasz erre
    2018-01-27 16:40:25

@Streky: Nem "hétköznapi"

    2018-01-27 15:42:33

21:15-kor kezdődik a közvetítés itt:


http://xittv.net/inter.html

    2018-01-27 15:14:10

A WBSS csinált egy kisebb promóciós dokumentumfilmet a Usyk - Briedsről, elég fasza lett szerintem.

https://www.youtube.com/watch?...

» northpaw   válasz erre
    2018-01-27 15:10:10

11 körül lesz elvileg !

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2018-01-27 15:08:02

@Chico: Miért milyen megjelenése van Tominak?:D

» Streky   válasz erre
    2018-01-27 15:02:15

A ringspeakernek tényleg komikus a külseje, de a hangszíne szerintem nagyon jó!

» deontay   válasz erre
    2018-01-27 14:32:29

Csodálkoznék ha Usyk nem tudná megoldani, mint ahogy akkor is, ha Briedis nem tudná legalább megnehezíteni a dolgát.
Igazából mindkét fél eléggé szimpatikus, győzzön a jobb!

» bandi78   válasz erre
    2018-01-27 14:23:26

off: "feszült hangulatú melegelésen"
apró elírás, javítsátok szerintem.

» bandi78   válasz erre
    2018-01-27 14:18:36

Mikor kezdődik kb a meccs?

    2018-01-27 13:34:38

@Jersey Joe: Egyetértek!

» Moorer   válasz erre
    2018-01-27 13:15:05

Sziasztok !
Tudtok esetleg használható stream -et ?
Köszönöm Üdv !

» udvari   válasz erre
    2018-01-27 13:00:27

Mindkét bokszoló szimpatikus, Briedis óriási tehetség, de Usyk viszont egy bokszzseni. Ezért ő nyer szerintem.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-27 12:55:36

@Moorer: Én is jobban szeretem a klasszikus stílusú bemondókat.

Amikor néztem a legnagyobb régi meccseket, 50-es, 60-as évekből, a bemondók olyan tekintélyt, varázst tudtak teremteni, hogy az elképesztő.

Most a meztelenre vetkőztetett nők, az ilyen raszta-figurák, az első sorokba ültetett Mariah Carey-k rendesen blikkesítik az egész atmoszférát..

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-27 12:52:57

@Moorer: Szerintem meg jól nyomja, figyelem már egy ideje és nekem tetszik amit hallok. A kinézetét pedig lehet kritizálni, de az nem sokat tesz hozzá. Ennyi erővel pl. ImikeTnek is van egy megjelenése aztán még is milyen jó cikkeket hireket készit. A minuszokon meg ahogy irtam szerintem csak a lelki szegények kattognak akik szintén nem a lényegre fókuszálnak.

    2018-01-27 12:08:34

@Chico: Szerintem meg kurvára nem lesz méltó :) Messze nincs Lennon vagy Buffer szintjén, a rasztaparóka meg nevetségessé teszi. Nem én minúszoltalak de ahogy néztem mindenki kapott egyet vkitől.

» Moorer   válasz erre
    2018-01-27 11:58:56

Már régóta nyomja csak eddig kisebb gálákon tűnt fel vagy nagyobbakon akkor ,ha a két nagy épp máshol konferált. szerintem méltó utód lesz. Elnézve a méretkülönbséget szerintem Usyk szépen megfogja oldani ezt kivülről bokszolva. arra még kiváncsi vagyok Darmos mire lesz képes.

    2018-01-27 11:36:27

@Moorer: "..Szerintem pontozással győz Usyk.."

Nekem is ez a tippem. Ha nem fogja tudni lefogni a lett Usykot, akkor kb. egy olyan meccsre szamitok mint az Usyk vs Hunt volt. 1-2 menetet el fog vinni az elejen Briedis szuken, de utana egyre fog noni az ukran folenye.
Viszont ha sikerulne tordelnie a meccset Briedisnek akkor szoros bunyora szamitok.

Nem szeretem amikor tordelik a bunyot de Briedisnek muszaly lesz ezt tennie mert tisztan technikailag nem veheti fel a versenyt az ukrannal.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-27 11:33:29

Oriasi arc ez a hajasbaba, megvan Buffer utodja.:)

» Bruneor   válasz erre
    2018-01-27 11:28:36

@Slajos: Találhattak volna egy komolyabb embert erre a feladatra.

Szerintem pontozással győz Usyk.

» Moorer   válasz erre
    2018-01-27 11:23:32

Ezt a konferanszie csavot ezzel a hajjal valami szurrealis mesebol vettek elo? Meg a fulcimpajaba kellettek volna ezek a nagy karikak a teljes sikerhez.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-27 11:21:01
Ugrás az oldal tetejére