×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A 2018-as év első igazán nagyszabású gálájára 2018-01-20 13:57:17 https://www.profiboksz.hu/2018/01/20/merlegeltek-brooklynban/

Mérlegeltek Brooklynban

A 2018-as év első igazán nagyszabású gálájára szombaton éjszaka kerül sor a brooklyni Barclays Centerben, ahol két világbajnoki mérkőzést is megtekinthetnek az érdeklődők. A pénteki, hivatalos mérlegelésen az Errol Spence Jr (147 font ~ 66.68 kg) vs. Lamont Peterson (146.75 font ~ 66.56 kg) IBF váltósúlyú világbajnoki összecsapás főszereplői sikerrel mértek be (a felső limit 147 font volt), azonban a Robert Easter Jr (134.5 font ~ 61.01 kg) vs. Javier Fortuna IBF könnyűsúlyú vb. összecsapára csak az övet birtokló Easter Jr tudta hozni a kötelezőt (135 font a határ), ugyanis riválisa első próbálkozásra 1.8-, majd 2 óra múlva 1.3 fonttal bizonyult nehezebbnek az előírtnál, így a kihívó a mérkőzésen győzelme esetén sem gyűjtheti be a címet.

  
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Kane: "Nem lehet hogy a két meccs között fejlődött McGregor?"

Ilyen elo sem fordulhat :D. Teljesen mellekes teny hogy a Diaz elleni zako utan kulon Jitsu edzot vett fel a csapataba...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-24 22:30:33

@deontay: Nem lehet hogy a két meccs között fejlődött McGregor? Különben is, mióta kifogás egy kiütéses vereségre az hogy elcsesztem a taktikát?

    2018-01-24 20:30:44

@Sarkozi Robert: Nem volt kisebb Aldo? https://usatmmajunkie.files.wo...
Nem szúrta el a taktikát Alvarez? Nem hajszálon múlott a Diaz 2? Melyik állítás nem igaz?

» deontay   válasz erre
    2018-01-24 20:07:29

@Kane: Ahha tehát Chad Mendes amíg bírta szuflával úgy vagdalta a földhöz ahogy akarta, de Alvarez nem tudta volna egy èrtelmes taktikával. Ha olvastad pont azt írtam, hogy Alvarez minden elökészítés nélkül próbált földre menni.

» deontay   válasz erre
    2018-01-24 20:01:47

@deontay: Nurma a meccslemondasok nagy kiralya aki az utobbi majdnem 4 evben osszesen 4x meccselt. A kozepszeru Tibau ellen meg eleg szoros meccset nyomott. Ott ő is hajszallal gyozott. Csak mar latnam vegre egy olyan Fenomen ellen mint Ferguson. Azt mar elore kijelentette h ha elnyeri a cimet akkor Conornak nem akar egyenlore eselyt adni. Igazi TBE...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-24 19:05:49

@Kane: Aldo kissebb volt(5-10 font) , Alvarez elszurta a taktikat, Diaz ellen hajszallal gyozott stb... Nem ertem miert kell elvitatni ezeket a gyozelmeket. Hollowayt kiveve Conor idaig osszes ellenfele a csucson volt(Diaz is sokkal jobb volt mint barmikor elotte).

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-24 18:59:50

@deontay: Alvarez pontosan annyit csinált amennyire ő képes volt egy olyan klasszis állóharcos ellen mint McGregor. Nem lehet csak úgy random földre vinni őt, azt is elő kell készíteni, csak "kecskefej" általában résen van és hatástalanítja ezeket a próbálkozásokat.

    2018-01-24 17:58:27

@Sarkozi Robert: RdA elleni fetrengés? Konkrétan a súlycsoport akkori legjobbját úgy csomagolta össze, ahogy akarta. Elötte, és utána is 5 meccses gyözelmi szériában volt RdA. Michael Johnson megverte Fergusont, Barbozát, Poiriert tehát az ellene aratott gyözelmet se szabad lenézni. Barboza meg élete legjobb formájában érkezett Nurma ellen, ahol el lett pusztítva. Ferguson ellen valóban 1szer sérülés miatt, egyszer meg az elrontott fogyasztás miatt elmaradt a meccs, de Tony is volt hogy lemondta. Szerintem ezek a sikerek böven érnek annyit, mint Mcgregor szenvedése a középszerü Diazzal. Alvarez összesen 3szor próbálkozott földrevitellel, ez nevetségesen kevés annak a tudatában, hogy mennyi esélye volt állva. Azért hozom fel a taktikát, mert Alvarez maga mondta, hogy ezt rohadtul elcseszte, pont a megbeszélt taktika szöges ellentétjét csinálta.

» deontay   válasz erre
    2018-01-24 17:26:58

@deontay: Khabib 2016ban megvert egy noname ellenfelet, elotte meg 2 evig inaktiv volt. Nem hiszem h egy 2 evvel azelotti RDA elleni fetrenges feljogosit valakit egy cimmeccsre. Mint ahogy egy Micheal Johnson elleni gyozelem sem. Amikor lehetosege volt akar az interim cimmeccsre mindig elcseszte ilyen tiramisu zabalasokkal, meg a ramadanjaval. Kb 2x mondta mar le a ferguson meccset ilyen olyam okokkal. Ha valaki akkor Ferguson sokkal jobban megerdemelte a lehetoseget. Barbozaval vegig sem ment, legyozte Anjost es Kevin Lee-t is.
Mindig mondod ezt a meccstaktikat, de az igazsag hogy Alvarez tobbszor is probalkozott foldrevitellel csak nem sikerult, onnantol meg csak ido kerdese volt mert Conor klasszisokkal jobb alloharcban. Egyszeruen nem volt fegyvere Conor ellen es azota sem emlegeti nagyon a visszavagot. Tiszteli Conort es nagy rajongoja lett. A tobbit csak te latod bele mert nagyon utalod Conort.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-24 16:55:12

@Sarkozi Robert: Khabibnak egyébként miért kéne bizonyítani? Megverte Dos Anjost, Michael Johnsont, legutóbb meg a súlycsoport 3. legjobb bunyósát törte össze. Normális esetben neki kellett volna mennie a UFC 205ön Alvarez ellen, és akkor már rég bajnok lenne, de sajnos nem mindenki kap 0 könnyüsúlyú meccs után címmérközést, van akinek a 25-0 és 9-0ás UFC könnyüsúlyú mérleg is maximum egy interim bajnoki meccsre elég.

» deontay   válasz erre
    2018-01-24 14:08:05

@Sarkozi Robert: Nem mondtam hogy rosszul sikerült a felkészülèsük. Azt mondtam, hogy elcseszték a meccset. Aldo idegböl ment, Alvarez pedig annak a taktikának a szöges ellentétjét követte, ami meg volt beszélve. Ez az ö hülyeségük volt, amit a kecskefej szèpen kihasznált.

» deontay   válasz erre
    2018-01-24 13:38:55

@deontay: Nem tudom Sonnen mit tud es mit nem, de abban sem vagyok biztos h ilyen tenyleg elhangzott. Egyszeruen latszik ott Mcgregoron h nem annyira fedett mint a kesobbi meccsein. Jelentosege sem nagyon lenne mert egy pontos jol idozitett balegyenesbe leptette bele Aldot. Oly mindegy volt plusz minusz 5-10 font. Erdekes egyebkent h mcgregor ellen valahogy mindenki elszurja a felkeszulest :). Alvarez is igy jart ugye...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-23 22:12:46

@deontay: Ha dolgozik foldrevitelek haritasan a akkor elofordulhat h behuzza a khabib meccset is. En ugy gondolom h inkabb khabibnak kellene bizonyitani mar, mert kb 4 eve ott van a top10ben de meg elore nem sikerult haladni. A ferguson meccset most fogjak negyedszer megprobalni. Elkepzelheto h mar ferguson is nagy falat lesz neki.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-23 22:08:57

@Sarkozi Robert: Sonnen mondta anno, még a Mendes meccs elött, hogy 175 fontròl kezdte a fogyasztást Mcgregor. Aldo nagyon elszúrta azt a meccset, mondjuk amekkora féreg volt Mcgregor nem csodálom hogy nem tudott tiszta fejjel gondolkozni. Nem rossz Mcgregor az biztos, de nem ártana a klasszisát bizonyítani Khabib ellen.

» deontay   válasz erre
    2018-01-23 21:36:32

@Sarkozi Robert: De Mcgregor nem volt akkoriban 175 felett, max Diaz es May ellen. Aldo ellen latszott h nem annyira fedett mint a kesobbi meccsein. Max lehett 170 font

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-23 21:06:01

@deontay: 4-5 kilorol beszelsz most mar. De Mcgregor nem volt akkoriban 175 felett, Diaz es May ellen. Aldo ellen talan lehetett 170. Kb 5 fontrol beszelgetunk. De meg ha 4-5 kilo is lett volna a difi akkor is athidalhato egy P4P bajnoknal. Raadasul az elso utestol lement a brazil. Aldot sajat sulyaval lepetette bele Conor a hajszalpontos balegyenesebe. Egyaltalan nem nehany fonton mulott az a gyozelem. Felesleges kifogasokat keresni. Egyszeruen ennyire jo Conor az MMA-n belul. Alvarez-bol is hulyet csinalt...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-23 21:03:51

@Sarkozi Robert: Igazad van, rosszul emlékeztem, Diaznak több váltósúlyú meccse volt, ettöl függetlenül gyenge volt oda, ès simán vissza is ment könnyübe. Pont Mcgregor elött Michael Johnson ellen simán hozta a könnyüt. Aldo kb. tényleg 165 font lehet a hètköznapokban, de Mcgregor 175 felett van, ez 5 kiló! Az már igen is számít ekkora embereknél!

» deontay   válasz erre
    2018-01-23 20:28:27

@Sarkozi Robert: Azért kérdeztem, mert ha már hazugságvizsgálat, a megfelelő kérdéssel pipakk kideríthető, hogy tudatosan doppingolt vagy sem, attól függetlenül, hogy mellette a turinabolról nem tudott. Tudom a hazugságvizsgáló sem 100%-ék, de valószínű, hogy csak nagyon kevés sportoló lenne képes átverni. Célszerű lehetne bevezetni és az nagyjából megadná a választ arra a kérdésre, amit sokan csak feltételeznek.

» leibigabi   válasz erre
    2018-01-23 19:03:33

@leibigabi: Pontos reszleteket nem tudok, de hazugsagvizsgaloval bebizonyosodott h bizony a turinabol nem onszantqbol kerult a szervezetebe(egyebkent volt egy negativ minta is). Valoszinu fel is fogjak menteni. Szoval kar volt szegenyt meghurcolni. Mondom ujra, annyira csalo mi nt barki mas a Topbol. Nem veletlen h mindenki elismeri a sulycsoportjaban a legjobbnak a tortentek ellenere...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-23 18:36:46

@Sarkozi Robert: Javitas: RDA ellen Diaz nem tudott mar bemerni konnyusulyba

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-23 18:32:55

@Sarkozi Robert: Javitas: RDA ellen Diaz nem tudott mar bemerni konnyusulyba

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-23 18:32:54

@deontay: Irtam h elotte szoval ertelemszeruen ugy ertettem Conor elott. Rory mcdonald és azt megelozo 3 meccsen. Nezz utana.Ezek szerint nem én nem kovetem regota az UFC-t hanem te. Plusz volt egy JDA meccs ahol majdnem nem tudott mar bemerni konnyusulyba. Nem mcgregor akart valotsulyban visszavagozni hanem Diaz ragaszkodott ehhez a sulyhoz és Conor szo nelkul belement. Még mondta is hogy ő nem fog a sulyon kiakadni.
Milyem 7-8 kilorol beszelsz? Csak nem azt akarod mondani h Aldonak 155 font a sulya? Legutobb Holloway ellen is csak masodik nekifutasra tudta hozni a sulyt. Hidd el siman van ő is 165 font legalabb az oktagonban. Akkor meg mar par font difi semmit sem szamit. Foleg nem egy P4P bajnoknal(lasd Miocic).
RDA-rol azt sem tudtad h kb 190 font a sulya. Ott 30-40 fontos dehidratalasok is mennek. Ez nem profiboksz.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-23 18:31:56

@Sarkozi Robert: Mcgregor akart váltòban visszavágózni. Akkor legyünk pontosak 10 napja volt Diaznak felkészülni. Melyik 4 meccset nyomta le váltóban? A két Mcgregor meccset ne vedd ide, mert ott két könnyüsúlyù meccselt váltòban. Diaz RdA ellen nem tudta hozni a váltót, mert szart bele az egészbe, Michael Johnson ellen gond nélkül hozta a könnyüsúlyt. Diaz nem gondolkodik semmiben, ö abban a súlyban fog meccselni, ahol nagy pénzt adnak neki, nem érdekelte öt a Woodley meccs. Aldo ellen a sùlyon is múlott, ne mond hogy nem, mert baromi sokat számít 6-7 kiló ezen a szinten.

» deontay   válasz erre
    2018-01-23 17:42:23

@Sarkozi Robert: Ja azt nem tudtam, hogy átment hazugságvizsgálaton ami arra mutatott h nem tudott a dologrol. Ez mire vonatkozott, hogy nem tudott róla, hogy turinabolt IS szedett, vagy hogy doppingolt?

» leibigabi   válasz erre
    2018-01-23 17:19:22

@Sarkozi Robert: Egyebkent azt nem sikerult osszeraknom hogy a kokainhasznalat miben fedi azt az allitast h a top elsportban alapbol benne lehet a dopping. De szolj ha sikerult osszefuggest talalni a kola nyujtotta szorakozas es az elsport kozott.

Semmiben, csak ahogy lentebb olvastam, bukott kokainnal is. Az is tiltott szer, nem?

» leibigabi   válasz erre
    2018-01-23 17:09:46

@deontay: Arrol nem is beszelve h Diaznak nem 1 hanem mar legalabb 4 meccset nyomott elotte Valtosulyban. JDS ellen sem tudta mar hozni a konnyusulyt. Es mar most is csak Valtosulyban gondolkozik. Valtosulyu bunyos ő, conor pedig Konnyu maradjunk ennyiben. Conor sem keresett kifogasokat, megoldotta egy visszavegon es kesz. Aldo egy visszavagon is ugyanugy lefagyott volna. Pedig aldo elotte nagyon szepen megoldott konnyusulyu bunyosat is. Nem a sulyon mulott...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-23 17:01:56

@deontay: Egyebkent 2 hét volt az az 1 hét..

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-23 16:50:53

@deontay: És Diaz-nak masodik meccsukon megelozoen is 1 hete volt a felkeszulesre? Mert ott sem ment a valtosuly alá. Azota pedig woodley eggyik lehetseges ellenfelekent jott szoba.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-23 16:49:58

@Sarkozi Robert: Diaz nem volt váltósúlyú bunyós, MaCdonald ellen volt ott egy meccse, aztán vissza ment 155be. Azèrt nem mért be 155 fontba a meccsükre, mert egy hete volt rà, és az ö súlya a hétköznapokban kb. 180 font ( Mcgregor 175 font felett van a hétköznapokban). Aldo nyilván felmenne 155be, mert 145ben már semmit nem fog tudni kezdeni. Mindenkit megvert, kivève Hollowayt, de öt már nem is fogja, mert ahhoz tùlsàgosan meg van kopva. Mint mondtam Johnson addig volt bantamweight, mig meg nem alakult a saját súlycsoportja. Szerinted melyik bunyóssal van egy súlycsoportban?
Dodson: https://cdn.mmaweekly.com/wp-c...
Cruz: https://cdn.mmaweekly.com/wp-c...

» deontay   válasz erre
    2018-01-23 16:38:07

@deontay: Majd ha megveri Dillashaw-t is akkor elismerem h igazad volt. De egyenlore nem is nagyon akarodzik kiallnia vele, mindenfele kifogast kitalal, meg hogy ő kicsi harmatsulyba(eppenseggel Dillashaw is a kissebb termetu harmatsulyuakhoz tartozik). DJ szeret uszni ebbe a P4P nepszerusegben, de ezt inkabb kozepszeru ellenfelek ellen szeretne tovabbra is bizonygatni. TOP10-es harcos, de GOAT semmifelekeppen(egyenlore)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-23 15:13:44

@deontay: Nem tudom mibol gondolod h Diaz 1-2 fonttal lehetett nagyobb mint Conor mikor alapbol keptelen volt lemenni Valtosuly ala a kozos meccsuk kedveert. Arrol nem is beszelve h regen is valtosulyu versenyzo volt Diaz, Conornak pedig az elso meccse volt ebben a sulyban. Ranezesre is Diaz minimum 1 szammal nagyobb volt Conornal. Aldo pedig az utobbi idoben komolyan elgondolkozott h felmegy konnyusulyba. Ez sem azt mutatja h hatalmas difi lenne kozte es Conor Kozott. DJ akkor lett hirtelen kicsi harmatsulyban amikor kikapott Cruztol. Tovabbra is ugy gondolom hogy a legsuly egy eleg ures sulycsoport lenne DJ nelkul. szoval itt 11 cimvedest osszehozni nem akkora dolog mint pl Jones-nak, Anderson Silva-nak vagy Micocnak osszehozni azt a sok gyozelmet egymas utan volt(vagy kesobbi) vilagbajnok ellen.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-23 15:07:53

@leibigabi: Ezzel konkretan arra celzott h szerinte a taplalekkiegiszitojebe kerulhetett bele. Mindez azutan tortent hogy tulesett egy hazugsagviszgaloton is, ami arra mutatott h nem tudott a dologrol.
Egyebkent azt nem sikerult osszeraknom hogy a kokainhasznalat miben fedi azt az allitast h a top elsportban alapbol benne lehet a dopping. De szolj ha sikerult osszefuggest talalni a kola nyujtotta szorakozas es az elsport kozott.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-23 14:57:02

@Sarkozi Robert: Diaz nem volt súlyra sokkal nagyobb, mint Mcgregor maximum 1-2 fonttal. Diaz mindig könnyüsúlyú volt, ahogy Mcgregor is naturálisan. Aldo mindig pehelysúlyú volt, és már kb. ide is kicsi Holloway miatt. Egyébként Mcgregor is csak másodjára verte meg Diazt, az is egy hajszálon múlott, Aldo nem kapta meg ezt az esélyt. Demetrious Johnson addig volt bantamweight, míg meg nem alakult a flyweight súly! Bantamweightben nagyon nagy fizikàlis hátrányban volt, nem az az ö súlya. Én Ngannou ütèstechnikàjàt nem látom jónak, az biztos, hogy hatékony, gyors ( egy menetig ), és eròs, de maga a technikája szerintem messze van a jótól. Jones kétségtelen, hogy nagyon tehetsèges, az egyik legtehetségesebb, de ez a dopping ügy nagyon beárnyékolja a karrierjét, föleg amerikában.

» deontay   válasz erre
    2018-01-23 12:49:28

@Sarkozi Robert: Elképzelem ahogy Jon Jones odaszól a laborosának:
- Kokain is fog kelleni
:)

» leibigabi   válasz erre
    2018-01-23 10:24:20

@Sarkozi Robert: "Legutobb meg az USADA eggyik embere is azt allitotta hogy valami tenyleg allhat a dolgok mogott, mert keptelenseg hogy 2018-ban valaki turinabolt hasznaljon onszantabol, mert az olyan regi szer hogy szinte eggyet jelent a biztos bukassal.."

Ezzel vajon mire célozhatott? Hogy titokban valakik belekeverték a kajájába ezt a régi szert? Vagy, hogy Jon Jones laborháttere ezekszerint annyira dilettáns, hogy az már képtelenség?

"A kerdes nem az hogy kokszolnak e, hanem h ki milyen szert tol"

Jon Jones pl. turinabolt :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-01-23 10:12:27

@Sarkozi Robert: Az ütéstechnika érdekes dolog. Ha szigorúan vesszük Wilder vagy pl. Nassem Hamed ütései sem klasszikus etalonjellegűek, de ha valakinél becsapódnak-becsapódtak, akkor villanyoltás a következmény. Ez pedig lényegesebb, mint a látvány. Bár Hamed ütéseit élvezet volt nézni is, és Wilder és okozott már néhány kellemes, vagy vidám pillanatot, persze nem annak aki kapta a maflást.

» pepegross   válasz erre
    2018-01-23 06:57:29

@deontay: Szerintem Aldo teljeserteku gyozelem volt attol fuggetlenul h nagyobb volt mint Aldo. Nala meg Diaz volt 1 merettel nagyobb megis sikerult megoldania vegul. Miocicnal pedig Ngannou volt 40 fonntal nehezebb, magasabb es hosszabb kezu megis megoldotta az afrikait mert egy igazi Klasszis. Egyebkent DJ is sokaig harmatsulyban versenyzett, ilyenforman pedig hatranybol indulnak neki is az ellenfelei mert joval erosebb. Szoval ezt kar ragozni. Wilder is a kiegett kicsiket veri ha ugy nezzuk, de ott meg az ellenfel minosege is hagy kivannivalot maga utan. Hogy Ngannue utestechnikaja borzalmas lenne?! Hat ezzel sokan vitatkoznanak. Pont az utestechnikaja baromi effektiv az afrikainak. Eleg komoly bokszedzovel szokott keszulni a Mayweather Gym-bol. Abban en is egyetertek h mindenki addig tiszta amig le nem bukik, csak en mas szemszogbol nezve mondom ugyanezt. Ha valaki egyszer elkezdi akkor folytatni fogjak a tobbiek is hogy egyenlo eselyekkel induljanak es ez igy megy tovabb mint egy ordogi kor. Itt olyan teljesitmenyekrol beszelunk amit nem lehet szimplan taplalekkiegeszitokkel elerni. Aki elsportolt mar valaha az tisztaban van vele hogy mukodik ez es itt most egy adott sportag abszolut Top-jarol beszelek(aminek en a kozeleben sem voltam soha de egy kozeli jobaratom igen). A kerdes nem az hogy kokszolnak e, hanem h ki milyen szert tol. Onnantol meg mar felesleges azon vitatkozni, hogy ki mennyire tiszta. Jones eseteben eleg azt megvizsgalni hogyan velekednek rola az UFC berkein belul. Meg olyanok is mint Gustaffson vagy akar Cormier is elismerik a legjobbnak a tortentek ellenere. De szinte az egesz UFC vonulat mogotte all.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-23 00:41:44

@Sarkozi Robert: Mcgregor is kerüli a címvédéseket, se Fergusonnal, se Nurmával nem áll ki.Nem mondanám, hogy a gatekeeper Diaz ellen egy veresèg, és egy kín keserves gyözelem, meg az Alvarez elleni meccse többet ér, mint 11 címvèdès ( Aldo nem volt egy sùlycsoport vele ). Úgy gondolom, hogy addig, ameddig valaki le nem bukik, addig ártatlannak kell tekinteni. Jones 3szor bukott meg cuccteszten, egyszer kokainnal, kétszer szteroiddal. Persze mindig lehet a tápkiegre fogni, meg a szomszèd nènire, aki belecsempèszte a vízébe, de minden cuccsos ezt mondja... Ngannou baromi erös, gyors, robbanékony, de szerintem az ütèstechnikája borzalmas. Számomra nagyon képzetlennek tünnek az ütései, igaz ettöl függetlenül hatèkony.

» deontay   válasz erre
    2018-01-22 22:43:56

@deontay: Alloharcban igenis nagyon technikas Ngannou. A Ground game viszont nem az erossege mint ahogy a Kardio sem, ez most kiderult.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-22 21:49:31

@Sarkozi Robert: Javitas: 2017-ben

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-22 21:46:02

@deontay: Baromi Komplex bunyos DJ, csak eppen eggyetlen klasszis ellenfelet sem vert meg ahhoz hogy GOAT-kent emlegesse magat. De nem hogy nem vert meg ilyet, hanem meg keruli is őket Cruz ota. Vesd ossze Conor es DJ ellenfellistajat. Conor utolso 4 meccse nagyobb kihivas volt, mint DJ osszes ellenfele. Tudom h Wilder rajongokent ezt nehez megerteni, de a Klasszis ellenfelek ellen aratott gyozelmek tobbet ernek mint a szimpla cimmmeccsek kozepszeru ellenfelek ellen. Jon Jones ugyanakkora csalo mint barki mas az UFC-ben. Azt kene megerteni h senki nem kepes a toppon lenni ugy hogy mindenki kokszol, csak ha ugyanugy nyomja mint a tobbiek. Ez nem a hamupipoke cimu mese hanem a valosag. Jon Jones akkor is a legjobb marad, ha allandoan lebukik. Legutobb meg az USADA eggyik embere is azt allitotta hogy valami tenyleg allhat a dolgok mogott, mert keptelenseg hogy 2018-ban valaki turinabolt hasznaljon onszantabol, mert az olyan regi szer hogy szinte eggyet jelent a biztos bukassal...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-22 21:44:46

@Kane: Akkor Jones szegény csak áldozat, akit direkt hátráltatnak. DC igazából egy mocskos csaló, csak soha nem bukott meg.

» deontay   válasz erre
    2018-01-22 21:28:32

@deontay: Hehehe, tiszta ketrecharc, ez már a tudományos fantasztikumon is túlmegy.

    2018-01-22 20:37:07

@Sarkozi Robert: Technikásnak nem nevezném Ngannout, a többivel teljesen egyetértek!

» deontay   válasz erre
    2018-01-22 20:24:34

@Kane: Jones egy csaló, aki szteroiddal a szervezetében küzdött DC ellen. Nyilván visszakapta DC az övet, miután csalt az ellenfele, ezért érvénytelen az eredmény. Majd ha Jones képes lesz tisztán bunyózni, ès megverni DCt, akkor P4P lesz!

» deontay   válasz erre
    2018-01-22 20:23:29

@Sarkozi Robert: Demetrious Johnson az egyik legkomplexebb bunyós, a harc minden területén kiemelkedö. Ha nem is P4P bunyósokat vert meg, de igen is komoly ellenféllistája van. 11szer címet védett, ami szenzációs teljesítmény! Szerintem Miocic és DC után a 3. Legjobb P4P bumyòs jelenleg. McGregor meg viccnek is rossz, hogy P4P legyen, elöször védje meg életében legalább egyszer a címét!

» deontay   válasz erre
    2018-01-22 20:19:10

@Kane: Igazabol az USADA kontarkodik bele az egeszbe. Probaljak gatolni az UFC-t, azzal hogy sorra buktatjak le a legnepszerubb, es legjobb bunyosokat. Nem veletlen hogy Conor-t is idejekoran kivettek az UFC 200 kartyajarol. Azon az esemenyen csomoan lebuktak...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-22 15:59:28

@Henry87: Egyetertek. Erre mondtam hogy azert ismerni kell az adott harcosokat, hogy reszben azt is megertsek mit lattak most az oktagonban. Miocic pont azt csinalta amit Ngannou ellen KELL csinalni a gyozelemhez. Tul eros, Tul technikas es tul gyors Ngannou(szerintem az alla is betonbol van), ahhoz hogy lealljon vele verekedni az illeto. Arrol nem is beszelve hogy rendkivul faraszto lehet meneteken keresztul lebirkozni egy 120 kilos izommonstrumot. Nyilvan Miocic is faradt mar a harmadik menettol.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-22 11:15:03

@deontay: Cormier mint p4p... Nemár. White kiskedvence aki visszakapta ajándékba az övet miután Jones lerúgta a fejét, ha valaki a világ legjobbja, akkor az Jones és nem más. Parkoltatják amikor csak lehetőség nyílik rá, de bármikor megverne bárkit a súlyában. Cormiert is, simán.

    2018-01-22 10:43:28

Sztem fixpont egy bokszmeccshez hasonlót várt, de nyilván ez a meccs olyan formában nem történhetett meg, már csak azért sem mert ez egy öngyilkosság lett volna Miocic részéről. Ngannouval nem lehet leállni bokszolni az irgalmatlan ütöőereje miatt. Elvileg a UFC történetének legnagyobb ütője (ha lehet hinni a méréseknek). Fél perc alatt kivégezne bárkit egy adok-kapokban. Overeem állát föld körüli pályára állította néhány hónapja. Miocicnak csak ezzel a nagyon okos és taktikus bunyóval lehetett nyerni és végre is hajtotta. Azért akarta mindig földre vinni Ngannout, mert a francia-kameruni ott gyenge az elithez képest, Miocicnak meg birkózó múltja is van. A másik meg, hogy a kardioban iszonyat erős a horvát, Ngannou meg láttuk, hogy nem bír többet mondjuk 2 menetnél, na meg nem is tudta milyen ilyen sok ideig az oktogonban lenni. Az utolsó 5 ellenfelét lemészárolta az 1. menetben...:D Szóval 2 verzió volt. Vagy Miocic elképzelése győz és ilyen meccs lesz belőle vagy Ngannoué és akkor véget ér az 1. menetben. Az első nyert és ezzel történelmet írt, mert nehézsúlyban még senki sem tudott 3-szor is címet védeni.

» Henry87   válasz erre
    2018-01-22 09:30:03

@deontay: egyebkent Demetrious Johnsont nem ertem miert tartjak P4P legjobbnak. Az eggyetlen Klasszis ellenfele Dominick Cruz volt, akitol ki is kapott meg a rengeteg noname cimvedese elott. Hangoztatja allandoan hogy mekkora GOAT, de harmatsulyba meg nem hajlando felmenni megutkozni Dillashaw-al, inkabb TJ-nek kell izmot fogyasztani es lemennie hozza. Amikor meg ez megtortenne, akkor gyorsan megmutteti magat es kivesz egy hosszabb szabit. Kozben meg boszen rasszistazzak Woodley-val karoltve White-ot(mert nem helyezi eloterbe a nezogyilkos produkcioikat) attol az aprosagtol eltekintve hogy Miocic-ot nagyon durvan alul fizettek idaig, es masrol sem szolt az UFC 220 felvezetese szinte csak Ngannou-rol es arrol hogy szemelyeben megerkezett a nehezsuly megmentoje. Miocic pedig csunyan kisiklatta ezt a Hype vonatot. Azt gondolom hogy Jon Jones vagy Stipe Miocic(vagy akar Conor) sokkal jobban megerdemelne a P4P cimet, mint Demetrious Johnson.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-22 01:41:26

@deontay: Nem kell leszólni Miocicot, mert én is bírom a palit, de azért ismerjük be, hogy a UFC nehézsúlyú mezőnye jelen pillanatban förtelmesen gyenge. Ez a Ngannou egy nagydarab, erős, atletikus kocsmai bunyós egy menetre elegendő kondival, semmi több.

» northpaw   válasz erre
    2018-01-22 00:37:21

@Sarkozi Robert: Nekem is nagyon tetszett! Mestermunka volt Miocic részéröl! Èn Velasquezben már nem bízok, nagyon sokat volt sèrült, rengeteget kihagyott. Sajnálom mert nagyon kedvelem, de neki szerintem lefött a kávé. Cormier szintén nagyszerü volt! Nálam most ök a két P4P.

» deontay   válasz erre
    2018-01-22 00:28:03

@deontay: Szerintem nagyon jo meccs volt. Remelem Miocic nem merul bele a piazasba nagyon mert meg par evig dominalhatna a nehezsulyt. Cain Velasquez pedig elvileg kilabalt a seruleseibol, ugyhogy ev vegen mar keszen all egy vb cimmeccsre.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-22 00:18:36

Vicces hogy le van szólva Miocic, aki aranykesztyüs öklözö volt...,

» deontay   válasz erre
    2018-01-21 22:58:20

@csato gabor: Persze en ezt ertem. Majd nezd meg az emlitett meccseket. kivancsi vagyok a velemenyedre...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-21 20:34:38

@Sarkozi Robert: én ezt nem vitatémának szántam hanem véleménynek.

» csato gabor   válasz erre
    2018-01-21 20:22:43

@csato gabor: Csak hogy erzekeltessem amit nem ertek a hozzaszolasodban... Ez olyan mintha Rumble of the Jungle Alapjan jelentened ki hogy Foreman mekkora Szar. Ismerni kell a bunyosokat is ahhoz hogy ertekelni tudd a latottakat(mindamellett hogy maga sportot is simerni kell). Ez egy taktikai meccs volt. Sok ilyen fos van a bokszban is. De attol meg mindket harcos kb klasszis szint. Egyebkent ha igazan jo meccset akarsz latni ajanlom neked a Yancy medeiros vs Alex Oliveira meccset(lentebb belinkeltek, de erdemes megnezni Robbie Lawler emlitett meccseit is). Nem nagyon lathattal ilyen meccseket mostanaban a profibokszban..

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-21 20:20:08

@Sarkozi Robert: en is ugy ultem le, hogy mindket fickot eletemben eloszor lattam es gondoltam latok egy jo meccset, ede ha ez szamit jonak, akkor most neztem utoljara ilyet, mert ez ultrafos volt

» fixpont   válasz erre
    2018-01-21 18:01:22

Fanyalgók...

Robbie "Ruthless" Lawler - Rory "Red King" MacDonald
Robbie "Ruthless" Lawler - Carlos "The Natural Born Killer" Condit
Justin "The Highlight" Gaethje - Eddie "The Underground King" Alvarez
Justin "The Highlight" Gaethje - Michael "The Menace" Johnson
Eddie "The Underground King" Alvarez - Michael "Iron" Chandler
Yancy "The Kid" Medeiros - Alex "Cowboy" Oliveira
Dustin "The Diamond" Poirier - Anthony "Showtime" Pettis
Tony "El Cucuy" Ferguson - Kevin "The Motown Phenom" Lee

» Blackpanther   válasz erre
    2018-01-21 17:54:20

@northpaw: Ez azért elég érdekes. Két amerikai, bőven A kategóriás, látványos stílusú bunyóst sem lehet eladni, közismerté tenni. Két olyan bokszolót, aki mindennel rendelkezik amivel PPV sztár lehetne. Itt már nem a két bunyós, hanem maga a sportág népszerűsége bukott meg szerintem. Talán nemsokára eljön az idő amikor a PPV rendszer megbukik.

    2018-01-21 17:51:47

@sziporka: Spence-nek az érdeke, hogy maradjon váltóban, mert itt lehet pénzesebb meccse, nagyváltóban nem. Ezt az aranytojást hozó tyúkot nem egészen világos, hogy érted, mert nagy pénzt egyikük sem fog hozni, Crawford már 30 éves, és az eddigi egy PPV meccse csúnyán megbukott, ő csak a szülővárosában ismert. Spence még a saját szülővárosában sem, mert Haymon olyan érdekesen menedzseli, hogy eddig csak egy meccse volt Dallasban, az is egy gatekeeper ellen. Belőlük nem lesz sztár, nagyobb pénzt csak úgy tudnak keresni, ha kiállnak egymással.

» northpaw   válasz erre
    2018-01-21 17:16:55

@Sarkozi Robert: engem egy érdekel: jó meccset lássak.

nem drukkolok sem egyiknek sem másiknak, csak és kizárólag saját magamnak. ha jó a meccs akkor nyertem, ha nem jó akkor buktam.

hidd el lűttam olyan meccseket ahol egyik fél sem volt "senki" és olyan meccset csináltak amire csillagos ötöst adtam. és láttam olyat hogy két nagy név (pl. az egyik méjvödör) semmit nem csinált a 12 menet alatt. ezért nem drukkolok egyik félnek sem, csak magamnak.

» csato gabor   válasz erre
    2018-01-21 17:11:26

@northpaw: nekem van egy rossz erzesem, hogy sosem lesz olyan meccs, de Spence tennek a fizikai ereje es agilitasa miatt, Crawford talan picit jobb, de 12 meneten at elkerulni Spencet nehez lesz, nagyvaltoban nem tudom mi var ra, ha fellep, szerintem valtoban nem verik meg

» fixpont   válasz erre
    2018-01-21 16:49:25

@csato gabor: Erdekes hozzallas. Akkor ezek szerint te ugy szeretsz barmit nezni h nem erdekel es nem szamit ki kicsoda.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-21 15:49:04

@Sarkozi Robert: engem nem érdekelt hogy ki kicsoda, engem csak önmagában a meccs érdekelt, de ez az unalom a köbön volt. és lényegtelen a körítés hozzá.

» csato gabor   válasz erre
    2018-01-21 15:25:48

@northpaw: Nálam is bárki ellen, kivéve Spence-t. Sokan nem látják, hogy miért olyan jó Errol, mert nem annyira látványos a bunyója. Közben Spence végig brutálisan rombolja az ellenfele testét, fizikai fájdalmat, sérüléseket okozva. Õ szisztematikusan felőrli az ellenfeleit. Nagyon nem basic bunyós, még Crawfordhoz képest sem, csak homlokegyenest mást csinál.

Az a sajnálatos, hogy a közeljövőben nem fognak találkozni, mert ugye egyikük Haymonnál van, a másikuk meg Arumnál... Főleg, ha mindketten jól fognak muzsikálni váltóban, egyik cég sem fogja levágatni az aranytojást tojó tyúkját. Spence szerintem egy éven belül megkapja Thurman ellen a címegyesítési lehetőséget, és szerintem Thurmant verni fogja. Innentől csak Crawfordnál lesz már csak öv (persze ha legyőzi Hornt, de én ebben nem kételkedek), és mire tető alá hozznák, Spence már rég feljebb fog lépni.

» sziporka   válasz erre
    2018-01-21 14:34:42

@sziporka: Crawford két meccs között 177 fontot nyom, rengeteget kellett fogyasztania eddig ahhoz, hogy beférjen kisváltóba, és ahhoz sem kell neki keveset, hogy a 147 fontot hozza majd. Nem lesz olyan hatalmas méret- és erőhátrányban Spence ellen, képzettségét tekintve meg egyértelműen felette áll, Spence amit tud, abban valóban technikás, de basic bunyós Crawfordhoz képest. Lehet, hogy elhamarkodott, majd meglátjuk, hogy muzsikál Horn ellen, de jelenleg nálam Bud az esélyes bárki ellen váltóban is.

» northpaw   válasz erre
    2018-01-21 14:18:19

@northpaw: Szerintem ez kissé elhamarkodott kijelentés. Nem tudjuk, hogy Crawford hogyan fog muzsikálni váltósúlyban, mennyire tudja hozni az erejét. Szerintem is sokoldalúbb bunyós, de Spence fizikálisan szerintem sokkal erősebb, és 4 cm magasság és 5 cm reach előnyben lesz. Én 50-50%-ra adom jelenleg a meccset. Brook és Peterson személyében Spence a két méretre legnagyobb bunyóst verte meg, innentől szinte mindenki jóval kisebb nála. Ez egy fontos faktor, mert Spence technikailag nagyon magasan képzett, így minden ellenfél plusz hátránnyal indul ellene. Thurman pl. szinte törpe lesz hozzá képest.

» sziporka   válasz erre
    2018-01-21 14:01:54

@fixpont: Crawford verni fogja Spence-t, sokoldalúbb bunyós.

» northpaw   válasz erre
    2018-01-21 13:24:26

@fixpont: Kiragadtal egy hozzaszolast, de most olvasom h a twitteren is joreszt dicserik a meccset es Miocic gyozelmet. Hatalmas volt ahogy miocic elveszi Dana White-tol az ovet h az edzoje tegye inkabb ra. Ezzel mindent elmondott...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-21 11:52:11

@fixpont: Ha mar foldharcoztal volna eletedben akkor ertened h Miocic folyamatosan farasztotta a faszit. Az sem igaz h nem csinalt semmit mert azert dolgozta testen, fejen is konyokosokkel vagy folytogatta. Ha nem csinalt volna semmit, akkor a biro megallitotta volna a meccset(szolnak is ilyenkor h valamit csinaljon mert kulonben alloharcban folytatodik). Stipe sokkal jobb allapotban varta az eredmenyt, a feka meg ugy nezett ki mint aki mindjart osszeesik. En arra szamitottam h Stipe ki lesz utve, ehhez kepest elegge meglepett amit latta.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-21 11:26:40

@antonio: Peterson 158 indított ütésből 45-tel talált. Azért ezt nem nevezném annak, hogy "amikor ütött akkor el is találta".

» sziporka   válasz erre
    2018-01-21 11:22:03

Engem nem győzött meg Spence hogy annyira kiemelkedne a mezőnyből! Jobb volt Spence de Peterson amikor ütött akkor el is találta őt!

» antonio   válasz erre
    2018-01-21 10:25:06

@Roy Jones Jr.: Tényleg jut eszembe te fordítottad XD

» antonio   válasz erre
    2018-01-21 10:21:25

@Chico: Egyetértek, teljesen jó meccs volt. DC is jól nyomta. Ahogy nézem total damage-en sincs egyetlen olyan hozzászólás sem, ami negatív lenne a meccsre nézve, inkább a zseniális, meg a "bánhatja, aki nem kelt fel" jelzők röpködnek. Nem ok nélkül...

» Henry87   válasz erre
    2018-01-21 10:11:01

@fixpont: Nem akarok itt offolni, de nem pont az történt mint amit te elég felszinesen beleláttál. Brutál első menetet nyomtak jól el is fárdtak utána pedig valóban nem volt látványos, de nagyon nagyot küzdöttek.A Spence meccs után közvetlen még is mit vártál? Még a legjobb kéztechnikájú UFCsek is messze vannak egy profi bokszoló szintjétől. Meg ők nem is állhatnak bele úgy egy ütésbe, mert az ellenfél lábára is komolyan figyelniük kell. Ott lábbal is jöhet a kontra. A birkozás meg nagyon viszi ám a kondit főleg, ha még fojtogatnak is közben.

    2018-01-21 09:38:01

@Sarkozi Robert: ha nyersen a tenyeket nezzuk a 2. menettol csak lodorogtek, alibiztek, a foldharc az annyi volt, hogy a neger gyerek negykezlab nekidolt a ketrecnek a feher gyerek atkarolta aztan lihegtek, mintha egy porno forgatasno a rendezo azt mondta volna, alljunk le ameddig elolvasom az emailjeimet, aztan 3 perc mulva a biro szolt, hogy vege a menetnek mehetnek pihenni....ezek volt a tenyek nyersen, a miertekre en nem tudom a valaszt, de beleolvastam a twitterezok velemenyebe, es olyan kerdesek merulnek fel, hogy:

"Does the UFC performance center NOT have treadmills and wrestling class? 🤔 #UFC220"

» fixpont   válasz erre
    2018-01-21 07:33:33

@fixpont: Ha csak nyersen a tenyeken nezzuk, Stipe nagyon ledominalta Ngannout. Egy 270 fontos izommonstrumot, aki olyan gyors kezzel mint egy kozepsulyu es akkorakat ut hogy levegobe emelkedik tole mindenki, azt igy lehet gyozni. Igazabol ez a meccs azert lett csalodas csak mert oriasi volt az Afrikai hypevonata...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-01-21 07:14:47

hahahha a twitteren is mennek a beszolas:

"Ngannou vs a treadmill next" :DDDDDDDD ezen besirok de kb igaz a neger gyerek semmit nem csinalt, pedig elsore azt mondtam milyen jo a felepitese tuti nyer :D

» fixpont   válasz erre
    2018-01-21 07:00:24

@csato gabor: na vege lett, oszinten megmondom ilyen fost evek ota nem lattam, alig vartam, hogy vege legyen

» fixpont   válasz erre
    2018-01-21 06:52:56

@fixpont: na ugyanígy voltam én is. a megdöbbentő hogy a 2 riporter úgy adja elő mintha hagler-hearns meccs lenne. pedig a dögunalom kategória.

» csato gabor   válasz erre
    2018-01-21 06:44:41

@isildurzeroTMT: nem vagyok nagy UFC nezo, de ez a meccs annyira be volt harangozva, gondoltam megnezem, szerintem irgalmatlan fos, nem tudom ezen mit szeretnek annyira az emberek, 2. menete elejen mar a seggukon vettek a levegot es csak lodorognek, foldharcban meg nem csinalnak kb semmit

» fixpont   válasz erre
    2018-01-21 06:42:04

@fixpont: Ilyen Ward/Hopkins tipust nem csak váltósúlyban nem találni :)

    2018-01-21 05:31:53

@Chico: ahhoz egy Hopkins/Ward tudasu bunyos kellene, hogy megverje, olyan meg nincs valtoban

» fixpont   válasz erre
    2018-01-21 05:26:54

@fixpont: Brook azért igen nagy mester a meccs tördelésében plusz egy nagyon jó ökölvivó. Kellett ott jó pár menet mire Spence a saját bokszát tudta csinálni. Petersonnak most momentuma nem volt én azon csodálkozom, hogy eddig is kibirta. Jó lenne, ha most nem kéne egy évet várni mire Spence újra ringbe lép.

    2018-01-21 05:23:11

nem fogjak megverni Spencet valtoban, tul sokat ut es tul pontosan es erosen, meg Brook taktikaja volt a legjobb, hogy beugrott es lefogta, mert boxban meg annyi eselyed sincs ellene

» fixpont   válasz erre
    2018-01-21 05:12:52

hat a TKO8 is bejott es a feladas is :DDD

» fixpont   válasz erre
    2018-01-21 05:09:39

UFC - Ngannou vs Miocic jön 1 óra múlva ;)

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2018-01-21 05:06:57

@Chico: kicsit a Pac-Clotteyra emlekeztet

» fixpont   válasz erre
    2018-01-21 05:04:38

@fixpont: Ezért kár volt felkelnem, Spence zsákol egy jót Petersonon aki nagyrészt teknősbéka pózban állja ezeket egyelőre.

    2018-01-21 05:03:20

fel fogjak adni szerintem, kilatastalan

» fixpont   válasz erre
    2018-01-21 04:58:40

@Chico: minden erejet lekoti a vedkezes alig ut, tulelni jott es meg azt sem fog

» fixpont   válasz erre
    2018-01-21 04:55:30

Elképzelése nincs Petersonnak...

    2018-01-21 04:54:27

Petersonnak semmi eselye, ido kerdese mikor kap annyit, hogy eleg lesz.

» fixpont   válasz erre
    2018-01-21 04:46:51

Peterson kb nem utott egyet sem az egesz menet alatt....

» fixpont   válasz erre
    2018-01-21 04:42:57

@fixpont: A filippínóknál úgy van, hogy aki átlépi a súlyhatárt, arra automatikusan nagyobb kesztyűt adnak, így kéne ezt máshol is.

» northpaw   válasz erre
    2018-01-21 04:22:38

114:113, 113:114, 115:112 Easter Jr. nyert, megosztott pontozas, forditva is lehetett volna, sokkal nagyobbnak tunt es nem tudta kihasznalni nalam, de mivel a masik meg atlepte a sulyhatart, valahol igazsagos

» fixpont   válasz erre
    2018-01-21 04:13:46

egy ennyire szoros meccsen en a kisebbnek adnam, aki ekkora magassag es utotavelonnyel ennyire nem tud mit kezdeni az kapjon ki

» fixpont   válasz erre
    2018-01-21 04:10:46

szoros volt, Fortuna jobban tetszett

» fixpont   válasz erre
    2018-01-21 04:08:38

ebbol a R.Easter Jr.-bol se lesz semmi hosszutavon, az viszont meglepo, hogy az ellenfele nem tudta hozni a sulyt, mert sokkal sokkal kisebbnek tunik, ekkora magassag es utotav elonyt ennyire szarul kihasznalni

» fixpont   válasz erre
    2018-01-21 03:46:08

A.Kownacki (1,20-1,25) - I.Kiladze (3,75-4,33)

M.Browne (1,02-1,03) - F.Ntetu (10,00-14,00)

R.Easter Jr. (1,12-1,18) - J.Fortuna (4,50-7,00)

E.Spence Jr. (1,01-1,06) - L.Peterson (9,00-14,00)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2018-01-21 00:28:05

@antonio: Az miért lenne jó neked, hogy Don Trella, Julie Lederman-féle mekkmester ítészek döntsék el, hogy ki a győztes, ahelyett hogy egy KO-val egyértelmű és látványosabb legyen?

» northpaw   válasz erre
    2018-01-21 00:27:52

@antonio: És akkor ez már fel is menti Petersont, mert lehet, hogy mások is használnak valamit? A doppingügyekre amúgy nem nagyon kell emlékeztetned, mivel pont én fordítottam le ide nem egy cikket ezzel kapcsolatban... :)

Amúgy én Moorernek válaszoltam, aki nem érti, hogy miért ellenszenves sokaknak Peterson és szerinte nem szolgált rá, csak ez nem teljesen igaz...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2018-01-21 00:17:55

@fixpont: Azt a sparringot jobban megnézném mint ezt a meccset :D

    2018-01-21 00:16:35

@Roy Jones Jr.: És az hír? Mindenki koxol a sportban, Mayweather is bukott meg de eltusolták az ügyét !

» antonio   válasz erre
    2018-01-20 23:52:49

nem is tudtam, hogy Jermell Charloval volt edzotaborban Spence es egymas ellen nyomultak,

"4th round knockout, because I’ve been in with Errol, and I know how hard he hits"

4 menetes KO-t josol, mert tapasztalta mekkorat ut

» fixpont   válasz erre
    2018-01-20 23:51:17

@Moorer: Igen, meg azt is olvashattuk Petersonról, hogy szintetikus tesztoszteronnal lebukott pár éve.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2018-01-20 23:38:37

@northpaw: Remélem végigmegy XD

» antonio   válasz erre
    2018-01-20 22:46:42

@fixpont: Az nem lenne rossz, mert tettem egy kis pénzt az under 9,5-re.

» northpaw   válasz erre
    2018-01-20 20:41:41

Spence TKO8

» fixpont   válasz erre
    2018-01-20 20:31:37

@isildurzeroTMT: Én Garcia ellen alig adtam esélyt Petersonnak aztán nagyot bokszolt, Mattysse hamar kicsapta, érdekes meccs is lehet belőle!

» antonio   válasz erre
    2018-01-20 16:50:14

Easter beszárítva tiszta Tommy Hearns:) Fortunára tippeltem pontozással, de látom a súlyát sem tudta hozni, így el tudok képzelni egy Easter KO-t.

    2018-01-20 16:45:37

Nem roszz bunyós amugy Peterson ,de Spence nagyon kemény és kb mindenben jobb.

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2018-01-20 15:54:02

Elég nagy az ellenszenv Peterson iránt néhány embernél amit szerintem nem igazán érdemel meg, számomra egy szimpatikus és jó öklöző aki nagyon mélyről jött, aki vette a fáradtságot és kicsit olvasott róla az tudhatja hogy jóideig hajléktalanként élt a testvéreivel, hidak alatt és hasonló helyeken éjszakáztak, azt gondolom ha ő akkor valaki megérdemli a pénzt és tudja is értékelni.

Hajrá Peterson !

» Moorer   válasz erre
    2018-01-20 15:50:27
Ugrás az oldal tetejére