×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Elméletileg gõzerõvel készül a visszatérésre 2018-01-04 10:29:02 https://www.profiboksz.hu/2018/01/04/fury-nem-kell-bemelegites-egybl-kiallok-joshuaval/

Fury: nem kell bemelegítés, egyből kiállok Joshuával

Elméletileg gõzerõvel készül a visszatérésre a korábbi nehézsúlyú világelsõ Tyson Fury, aki utoljára 2015 szeptemberében bokszolt. A bunyós ezt követõen magánéleti, illetve drogproblémákkal is küzdött, valamint orbitális túlsúlyt szedett össze, amit - ha a korábbi stílusát kívánja hozni - mind egy szálig le kellene adnia. Fury természetesen szeretne ismét világbajnok lenni, na és persze sok pénzt keresni, ami a királykategóriában jelenleg leginkább Anthony Joshua ellen lehetséges. Wladimir Klitschko hosszú regnálásának felszámolóbiztosa eddig úgy volt, hogy néhány formába hozó meccsel próbálja majd ráhangolni magát a komoly küzdelmekre, most azonban azt mondja, neki nem szükséges semmiféle felvezetés és simán kiáll Joshuával: "Ha úgy dönt, hogy nyáron kapásból ellenem mérkõzik, akkor hajrá. A labda az õ térfelükön pattog, nekem tök mindegy, hogy csináljuk. Kihívást intézek Anthony Joshuához, bokszoljon ellenem rögtön az elsõ meccsemen, a 2,5 éves kihagyásom után. Szerintem én vagyok a földkerekség legjobb nehézsúlyú bokszolója, bizonyíts, ha nem így gondolod. Rajtad áll a dolog, ne hagyd cserben a rajongóid, Bajnok! Magasról tojok a bemelegítésre, én a karosszékbõl felkelve is megverem Joshuát. Ne lapítsál itt, mint sz.r a fûben, ütközzünk meg a nyáron!"
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

http://www.nemzetisport.hu/tel...

» kovban   válasz erre
    2018-01-09 19:27:53

Ektomorf,mezomorf. A baj az,hogy Fury jelenleg szerintem egy igazi amorf, brutális zsírdominanciával.(La Cucaracha megihletett). Nem tartom valószínűnek, hogy van számára visszatérés-de nem bánnám,ha tévednék.

» pepegross   válasz erre
    2018-01-07 13:53:57

Furkó hiába verte meg Wlad-ot , az már nem most volt, és azóta nagyon elhízott ugye, nem volt meccse, depressziós is volt stb, szóval most nem biztos, hogy még akkora lenne az érdeklődés szóval tényleg kéne pár meccs, hogy lássuk mi van. Most sokkal érdekesebb AJ-nek egy Parker, vagy Wilder elleni meccs, mert ők azért aktívak, formában vannak, és nem utolsó sorban van vb övük is .

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-01-07 13:40:25

@La Cucaracha: "Wilderre visszatérve, nyilván ritka, hogy valaki tisztán ektomorf vagy mezomorf legyen, de az ő esetében inkább az ektomorf felé billen a mérleg (nézd meg a vádliját, meg a mellkasát) szerintem. Tyson szerintem egy igazi mezomorf, brutális fehér rost dominanciával."

De végül is mit mondasz, napjaink mezomorfja legyőzné-e a korábbi összes többi mezomorfot? :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-01-07 10:37:46

@Jersey Joe: Leírtam miért gondolom így?
Fury esetében tökéletesen helytálló ez, hiszen az egész élete a ringben és a médiában zajlik! Neki lételeme az hogy felhajtás övezze! Elegendő rutinja tapasztalata van ahhoz, hogy ne legyen egy pillanatig se megilletődve, ill. nem kell hozzá psziho dokinak lenni, hogy lássuk mennyire természetesen és lazán adja magát! Szoktam nézni róla ilyen olyan videókat, ennek a srácnak vérében van a bunyó, imádja a szereplést, és hihetetlenül magabiztos! Persze ki lehet forgatni a szavaimat, de a lényegen nem változtat, Fury vs. Joshua nagyon jó meccs lesz, amennyiben fizikailag rendbe rakják Furyt! Pedig reális az esélye ennek hiszen addig még rengeteg idő van!

» Valero   válasz erre
    2018-01-07 10:31:03

@Peacock: És szerintem a legnagyobb jóindulattal sem nevezhető mezomorfnak.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-01-06 14:36:03

@Peacock: Ha meg már Tihanyi József írását elküldted, azt megemlítem, hogy Fekete Laci után ő volt az, aki egy erőmérő berendezést képes volt kiakasztani, a kb. 68 kilós testével :D

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-01-06 14:33:58

@Peacock: Nyilván egy eredendően gyors emberen morfológiailag is van eltérés, egy lassúhoz képest, de én pl. ektomorf vagyok, tipikusan hosszú, vékony végtagokkal, horpadt mellkassal, és mégis gyors-rost domináns vagyok, és nem egy mezomorf ismerősöm van, akit nevetve körbeszaladok, mire megmozdul. Ezért írom, hogy önmagában véve nincs túl sok összefüggés az alkat, és a gyorsaság között (Furyról nehéz elképzelni, hogy fehér rost túltengése lenne, mégsem lassú). Meg hiába születik valaki személyesen Herkules gyerekének, ha az intermedier rostjai nem alakulnak fehérré, és nem végez elég gyorsasági edzést 10 éves koráig, akkor lehet, hogy egy kenyai maratoni futó gyereke is gyorsabb lesz nála, ha speciális edzéssel fejlesztik.
Wilderre visszatérve, nyilván ritka, hogy valaki tisztán ektomorf vagy mezomorf legyen, de az ő esetében inkább az ektomorf felé billen a mérleg (nézd meg a vádliját, meg a mellkasát) szerintem. Tyson szerintem egy igazi mezomorf, brutális fehér rost dominanciával.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-01-06 14:31:42

@pepegross: 😀

» Peacock   válasz erre
    2018-01-06 09:07:57

@Peacock: Légyszi fogalmazz úgy, hogy én is értsem,mint mezei értelmiségi! Akkor Te ezek szerint Wilder rokona vagy?

» pepegross   válasz erre
    2018-01-06 05:20:38

@Valero: "Szerintem Furynak nincsen szüksége felhozó mérkőzésre!"

Ha jól számolom, 3 évet hagyna ki majdnem, mire újra ringbe állna Joshuával...
Hidd el, ez nagyon sok, fel kell venni a ritmust, hozzá kell szokni a ringhez, közönséghez.

Az ilyen nagy visszatérések hosszú kihagyás után, minőségi ellenfél ellen Jim Jeffries óta nem igazán sülnek el jól.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-01-06 02:44:23

@Totti: Az a helyzet, hogy egyszerre vagyok a filozófia tudományok doktora és amatőr sportedző (utcai önvédelmet és hosszúkardvívást oktatok), ami a legrosszabb kombó ha belegondolsz, mert a hozzászólásaim így egyik oldalról sokszor idegesítően bonyolultak, tudálékosak és aprólékosak, másrészt meg a pofonegyszerű praktikumra törnek.
Ez a keletkezett furcsa hibrid - jómagam verbális kivetülései - aztán sokszor önmaga paródiájává válik, pofon csapva saját inkoherenitsát, hogy legalább potenciálisan vmi jó is kisüljön belőle 😀🙈😂🥊

» Peacock   válasz erre
    2018-01-06 01:43:23

@La Cucaracha: A gyorserő nagyon is múlik az izomminőségen (izomszerkezet, rostösdzetétel), és így a genetikán: alkaton. Erre persze ráépül a neurális és akar a hormonális tényező is, ez tény:
http://olimpia.hu/images/MOB/k...
De én itt a születési adottságok gyorserőt közvetetten meghatározó szerepére utaltam.
Wildert én mezomorfnak mondanám. Vagy legyen akkor: ekto-mezomorfnak :)

» Peacock   válasz erre
    2018-01-06 01:22:48

@Valero: Wlad verte meg saját magát Fury ellen ütés nélkül nem lehet meneteket nyerni :) Õ teljesen szét volt esve lelkileg szerintem azért amikor megindult látszott h zavarba lehet hozni Furyt :D Nem mellesleg azért Fury ütőereje nem egy nagy szám . Na és ne felejtsük el h játszott Wladdal visszavágó előtt már csak ezért örökre eltiltanám.

    2018-01-05 23:31:51

@Peacock: Mondjuk Wilder pont nem mezomorf szerintem, inkább ektomorf. A gyorserő meg inkább az idegrendszeren múlik, nem azon, hogy ki-milyen alkatú.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-01-05 19:44:40

@Kane: Igen Joshua ellen egy 100 százalékos Fury kellenne de kétlem hogy olyan passzív lenne AJ mint Wlad!

» antonio   válasz erre
    2018-01-05 15:52:31

@Valero: Azért ez erős túlzás, van bőven gyengesége annak a Furynak is aki Wladot verte. Másrészt ez mind 60 kilóval és isten tudja hány csík kokainnal ezelőtt volt, valószínűnek tartom hogy pont az erősségei koptak a legtöbbet a két éves banzáj során. Az ütésállósága és az ütőereje például szerintem nem valami acélos nehézsúlyban, egy ilyen fekete Ivan Drago ellen mint Joshua ez azért nem sejtet sok jót, ha ki is tudja zökkenteni nem olyan módon mint Wladimirt, mert Joshua nem fél úgy a pofontól ahogy az ukrán. Joshua gyengesége a kondíciója, de ezt a faktort esélytelennek látom hogy Fury egy ilyen elhízás után kiaknázza. Én aztán nem tartom sem idolnak, sem legyőzhetetlennek a britet, de nem hiszem hogy Fury lesz az aki megállítja.

    2018-01-05 15:41:10

@Valero: Jó amit írsz, de "négereket megszégyenítő a lazasága"? Joshuára gondolsz? :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-01-05 15:30:02

@ogreface: :-D

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-01-05 14:55:39

@Valero: "Fury mentálisan nagyon erős, imádja a tömeget"

Fel is szedett magára a "imádott tömegből" rendesen! :)

» ogreface   válasz erre
    2018-01-05 13:27:34

Szerintem Furynak nincsen szüksége felhozó mérkőzésre!
Fury mentálisan nagyon erős, imádja a tömeget, és az angolok nagy része is őt! Az embereknek kell egy ilyen gyökér, aki nem csak bunyózni tud, hanem show-t csinál! Fury ebben kiváló! Nem kell szoktatni a meccset körülvevő felhajtáshoz, hiszen ez az élete!
Nagyon komoly edzőmeccseket lehet össze hozni, nem kell hozzá komplett gálát szervezni, simán tud a stábja olyanokat leszerződni kesztyűpartnernek, akik még a szart is kiverik belőle ha helyzet adódik rá!
Nem kell a ranglistákon pozícióba hozni, hiszen veretlen, és ő volt az aki a már nagyon hosszú ideje Bajnokot porig alázta 12 menetben, és még volt ereje a végén énekelni is egy jót!
Az alkati adottságai kiválóak, az ütőereje nem kiemelkedő, de erős közepes simán van, négereket megszégyenítő a lazasága és mozgáskultúrája, hihetetlenül gyorsan, és pontosan üt mindenféle szögből, szinte alig lehet normálisan tisztán eltalálni őt, és normálisan felkészülve nevetve végig bunyózza a 12 menetet!
Joshuának is fel fogja adni a leckét, nem lesz ez sima ügy neki! Láthattuk hogy fejben nagyon szét tud esni Joshua, ha igazán betalálnak neki, ez látszott White és főleg Klitschko ellen is! Kondícionálisan nagyon jó, de a mentális fáradság az más dolog! Menetek teltek el mire teljesen össze szedte magát és lefiniselte az ukránt! A vereségét Klitschko leginkább magának köszönheti, mert valami oknál fogva nem fejezte be a meccset amikor Joshua azt se tudta merre van arccal, néhány esetben csak zavartan nevetgélt és grimaszolt!
Fury képes lehet kizökkenteni, és a saját bunyóját ráerőltetni Joshuára. Ha ez sikerül neki, akkor viszont Joshua ki is fog kapni! Én erre is számítok! ;)

» Valero   válasz erre
    2018-01-05 13:18:31

@Elephant: Bizony. Nem csak a szája járt. "Leütötte, mint a büdös szart" xDD

    2018-01-05 10:57:46

@Peacock: Wao. Mindig meglep, hogy milyen profin leírod a dolgokat, és alá is támasztod linkekkel. Kicsit mindig a szakdogám írásának az időszaka ugrik be rólad :D

Persze pozitívumként írom ezt. :D Veled nem csak többen vagyunk. Kicsit kellemetlen is utánad írni bármit is, mert az csak olyan, mintha odafosná az ember egy cetlin a mondandóját... xD

    2018-01-05 10:56:50

@Peacock: Igen de pont te írtad hogy nem a padwork-ot kell alapul venni. Joshua valószínűeg verné Bellew-et és Haye-t is, pedig rosszabbul néz ki a padwork-je, nem mondom hogy lassú, de nagyon statikus. Attól függetlenül az erőkülönbséget nem hiszem hogy át tudnák hidalni ellene. Viszont Wilder ellen már nem lenne akkora különbség erőben (persze lenne valamennyi), de pont az atletikusság miatt az amerikaira fogadnék.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-01-05 10:32:08

Jól látom hogy az előző videóban Wilder legyőzi a konyhát?

» Elephant   válasz erre
    2018-01-05 07:46:36

@pressurefighter0088: Atletikus azt jelenti: születetten mezomorf testalkatú melyhez (többnyire már jó táplálkozás és edzésmunka eredményeként) erős, de laza és ruganyos izomzat (s így gyorserő) is társul. Vagyis a mezomorf testalkat adottság, az atletikus testalkat ennél több, egyfajta harmonikus keringési és izomfejlődést is magában foglal (mely persze könnyebb is jó adottságokkal), a potenciál kiaknázását.
A mezomorf alkat alapjellemzői: a jó emésztésnek köszönhetően alapban alacsony testzsír százalék, természetesen széles vállak-keskeny csípő, kemény has, alapban is izmos (de nem tömör) végtagok melyek - más izmokal együtt - könnyen reagálnak az efzésmunkára is: vagyis ők azok akikre azt szokás mondani, hogy jó génekkel rendelkeznek.

Ui.: Ha össze akarod vetni a padworkot:
Hayet a korábbi hozzászólssmban belinkelt videón 5:28-tól érdemes nézni.
Bellew-t 0:40–1:04 között és 1:30 után.
Ezek jól mutatják hogy a padworkon -Wilderhez hasonlóan - mennyire gyilkos tud lenni egy Wilderhez hasonló genetikai adottságokkal (naturál tehetség) rendelkező (Haye), de még egy viszonylag közepes testfelépítésű (Bellew) bokszoló is. És az ő alapállásuk ráadásul zártabb, a horgaik szűkebbek, és kombó végi duckingolást is bemutatnak.
Haye testfelépítése amúgy: https://www.thesun.co.uk/wp-co...
Még naturálabb formában (született mezomorf): https://www.thesun.co.uk/wp-co...
Bellew-é (vékonyabb végtagok-kis poci ami adottság és edzés keveréke): https://www.thesun.co.uk/wp-co...
Egymás mellett: https://www.thesun.co.uk/wp-co...
Wilderé: https://www.thesun.co.uk/wp-co...
Joshua-é még kicsit naturálabban (dettó született mezomorf, itt még igen, de ma már nem atletikus mert túlfejlesztette az izomzatát): https://www.thesun.co.uk/wp-co...

» Peacock   válasz erre
    2018-01-05 01:24:27

@Peacock: Tudom hogy nem egy videóból kell kiindulni, de én valamiért őt gondolnám az esélyesebbnek bárki ellen a mostani mezőnyből. Mit jelent az hogy atletikus? Ha csak a látszat, akkor tényleg nem túl atletikus Bellew, de ha a teljesítményt jelenti, akkor igenis az.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-01-04 23:52:48

@pressurefighter0088: half man, half bear and half pig

» fixpont   válasz erre
    2018-01-04 23:32:29

@pressurefighter0088: Huh. Ez látványnak lehet jó, de hidd el, irtó megtévesztő lehet egy már bemelegedett sportoló éles, pontosra csiszolt padworkje.
Õ pld. 100+ kilóban egy vesztes meccs előtti első felkészülési napján hozta ezt a sebességet mikor Wilderhez hasonlóan bele is szökkent az ütésekbe: https://m.youtube.com/watch?v=...
Õ még csak nem is túl atletikus de szintén vannak pariba állítható momentuma:
https://m.youtube.com/watch?v=...

És mielőtt komolyan vennénk a Tysonhoz való hasonlítást mert gyors, erős, pontos és 100+ kg: érdemes megnézni, figyelembe venni az alapállás minőségét, a beleszökkenéseket, és a horogütések szélességét. Wilder erős, gyors, atletikus, de még a padworkjén is látszik a fenti faktorokból hogy közel sem olyan képzett.

» Peacock   válasz erre
    2018-01-04 23:29:33

@deontay: Hamarosan biztos összehozzák egy komolyabb ellenféllel, mostmár nem félteném senki ellen, eddig is csak azért volt védve sztem, mert amerikai nehézsúlyú vb, de mostmár itt az idő.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-01-04 23:03:33

@pressurefighter0088: Nagyon komoly Wilder, pár napja láttam ezt a videot, szinte hihetetlen hogy 100 kilósan ilyen gyors. Tyson volt az utolsó, aki ekkora tömeggel ilyen sebességre volt képes.

» deontay   válasz erre
    2018-01-04 22:58:02

@Totti: Egyébként a hybrid az nem félig robot félig ember? Mert akkor Wilder 3/4 ember, 1/4 robot.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-01-04 22:34:37

@Totti: Too flexible, too agile, too mobile, too fast. :D

https://www.instagram.com/p/Bc...

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-01-04 22:33:45

@pressurefighter0088: Valóban. Egy igazi: "Half Human, Half Hybrid" :D :D :D

    2018-01-04 22:29:46

@Peacock: Én is remélem, aki így üt 100+ kilóson azt kár lenne örökre hurkákkal bokszoltatni.

https://www.instagram.com/p/Bd...

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-01-04 22:25:08

@bpjotruska: Szerintem fogyott.

» zolimt   válasz erre
    2018-01-04 22:03:32

@zolimt: Ez nevetséges,alig bírja azt a pár ütést is,és elég bénán üt!

    2018-01-04 21:00:28

@SweetSweetSweet: Jo, de par honapja - igaz polo nelkuli kepek alapjan - en olyan 160 korulire saccoltam.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-01-04 20:58:46

@pressurefighter0088: Baxameg, tényleg kb. mindenkit? Most mi lesz? Így beköszönthet akár egy világválság is! Lesokkolhatná vki mielőtt ideér... Remélem a kb. mindenkiben benne lesz akkor legalább a top 10 min. fele is!

» Peacock   válasz erre
    2018-01-04 20:54:46

@bpjotruska: Még igy van vagy 140 KG.
Testzsirszazalékra meg lehet kovetkezteni a tokából :D

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2018-01-04 20:53:20

@zolimt: A fekete szerko teszi, vagy tenyleg fogyott Fury?

» bpjotruska   válasz erre
    2018-01-04 20:32:58

@CHUBAKKA: Wilder szanaszét fog verni kb mindenkit ha végre megengedi Haymon vagy nem tudom ki intézi.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-01-04 20:13:30

Fury mai edzese :
https://www.facebook.com/BoxNa...

» zolimt   válasz erre
    2018-01-04 19:37:44

@Schnauzer: Hát nem mondom, hogy tuti bunda volt, de eléggé gyanúsnak találtam.
Ennyire rossz napot nem tudom, hogy foghatott ki aznap Wlad... :/

» Zoli1974   válasz erre
    2018-01-04 19:20:32

@Zoli1974: Ez a gáz, hogy bohóckodva verte meg. Értem, hogy fáj. Te sem gondolhatod komolyan, hogy Wlad belement volna egy bunda mecsbe.
Egy meccset meg kell nyerni és azt a meccset nem csalták el a pontozók, ott Wlad simán kikapott!
Ez van.

» Schnauzer   válasz erre
    2018-01-04 19:15:01

Hihetetlen csóka ez a Fury, és bár Joshua sem a szívem csücske, amióta legyőzte Wladot, de mégis inkább neki szurkolnék a kettejük meccsén, és nem ennek a bohócnak.
Már ha lesz valóban meccsük, mert nem hiszem, hogy még egyszer sikerülne egy olyan győzelmet összebohóckodnia Joshua ellen, mint Klicsko ellen.
Sőt én még mindig azt mondom, hogy az a meccs erősen bundaszagú volt, itt szerintem ki lesz ütve, ha egyáltalán ki mer majd állni AJ ellen...

» Zoli1974   válasz erre
    2018-01-04 18:33:16

@spomb: Egyetértek, azzal a kivétellel hogy bennem nem tud ellenszenvet kiváltani Fury, annyira komolytalan már amit csinál hogy inkább csak nevetni tudok rajta. Sajnos meg is fogja kapni amit akar, pontosan úgy ahogy akarja, felhozómeccs nélkül a Joshua "derbit".

    2018-01-04 17:24:41

Neki nem Joshuát kellene kihívnia, hanem a sör-virsli verseny bajnokát. Ott esélye is lenne.

» Untouchable   válasz erre
    2018-01-04 17:22:55

Gondolom jönnek majd Furyék a 60-40-es ajánlatukkal aztán amíg megegyeznek 50-50-ben lesz ideje lefogyni.

» emgabor   válasz erre
    2018-01-04 17:21:50

@spomb: Én is így látom,tisztában van magával,és hogy nincs belőle már semmi,nem kockáztat hogy egy "felhozó"megverje,ha bukik,Joshua ellen nagy pénzért!

    2018-01-04 17:10:29

@CHUBAKKA: Dehogyis! Csak eszembe jutott, hogy a jó öreg Eric mellett hamarabb tűnne úgy,hogy szépen hat az edzés és a fogyózás.

» pepegross   válasz erre
    2018-01-04 16:31:00

@Subi: Hát igen kb,bírtam a fickót,de ez a produkció nélküli szájtépés,nagyon hiteltelen.
Máig a Klicskó a elleni győzelme farvizén lovagol,különben ha ott kikap rég elfelejtette volna mindenki.
De nincsenek csodák,talán Foreman volt egyedül aki erre rácáfolt,nem fog tudni jó formában visszatérni,ezek hiú ábrándok,akár Haye-nél,de szerintem szarik ő a formára,a zsetonra hajt,ezáltal nem tiszteli sem a sportágat,sem a nézőket,lásd May pl.
Van egy réteg akiben ez ellenszenvet vált ki,közéjük tartozom én is.

    2018-01-04 16:18:56

@spomb: "hátha egyszer közel kerül a zsírosbödönhöz"

Most már ő maga a zsírosbödön. :)

    2018-01-04 15:39:55

Egy rovid forditas, hogy mit akart modnani valojaban: "Nezzetek ram, basszameg, akkora vagyok, mint egy elefantfoka. Nem fogok en ket-harom felkeszulest vegigcsinalni, s kockaztatni egy serulest vagy netan vereseget, szoval ide nekem egybol a sok stekszet s johet Joshua!" :-)
Persze nyilatkozta mar ennek az ellenkezojet is ( marmint hogy kell neki felhozomeccs ), csak hozza a szokasos formajat, en nem hatagszom ra ezert, mar megszoktam.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-01-04 15:34:54

azért szerintem ahhoz, hogy nagy érdeklődés legyen a meccs iránt , kell az, hogy Fury bizonyítsa, hogy jó formában van, és, hogy méltó ellenfele lenne AJ-nek! nem most volt már, hogy legyőzte Wlad-ot, és azóta csak elhízott, meg botrányai vannak, és csak dumál, bár mostaniban elkezdett edzeni is, de az még édeskevés. Gyerünk Furkó kapd össze magad, bizonyíts pár meccsen, hogy jó vagy, jól megy a bunyó, na gyerünk !!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-01-04 15:06:47

@spomb: hát igen lehet, hogy ezt elcseszte a sok kihagyással, meg a sok zülléssel, ezt lehet, hogy nem fogja büntetlenül megúszni, és csúnya vereség, vereségek lesznek a vége. Kéne azért Furkónak mégis pár felhozó meccs akármit is mond, jöhetne tényleg egy Price elleni meccs kezdésnek.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-01-04 13:53:20

Ez két dolog miatt sem jöhetne össze:

1, egyik szervezet sem fogadná el szabadon választott kihívóként sem, mert 2 és fél éve inaktív.
2, Fury valószínűleg Frank Warrennel fog visszatérni, aki a BT-vel van szerződésben, Hearn pedig a Sky-jal. Hacsak nem ír alá Hearnhez Fury, ilyen meccs nem lesz mostanában...

» zolimt   válasz erre
    2018-01-04 13:51:29

Fury soha nem lesz a régi,a sport iránti alázata közelít a nullához,anélkül pedig nem megy.
Neki folyamatosan "be kell jelentkeznie" hogy ne felejtsék el,hátha egyszer közel kerül a zsírosbödönhöz.
Ha nagyon megembereli magát,talán odáig eljuthat hogy Joshua szétveri a fejét jó pénzért,aztán nagyjából el is felejthetjük szerintem.

    2018-01-04 13:37:26

Egyébként nekem van egy olyan érzésem, hogy Fury csak elherdálta a pénzét...Nem érdemelné meg, hogy egyből AJ ellen menjen, bizonyítson előbb, hogy visszajött a formája.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-01-04 13:28:46

@GGG: "Vitalij még többet hagyott ki és sikeresen tért vissza"
Vitali végig edzésben volt, és még így is látványosan lassult, meg romlott a koordinációja. Fury boxának a lényege a gyorsasága, neki nagyobb érvágás lassulni 2%-ot, mint Vitalinak 10-et.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-01-04 13:27:55

@pepegross: komolyan?

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-01-04 13:16:16

Fury Butterbeannel készül!

» pepegross   válasz erre
    2018-01-04 12:55:41

@jebuzita3: Ez tuti így van. Még ha nyerne is a felhozó(ko)n, de látni lehetne, hogy messze van a régi formájától, sokkal kevesebben lennének kíváncsiak a meccsre. Ez olyan picit, mint a Megrágó-Mélyvödör, ha előző kiállt volna bármilyen élvonal-beli bokszolóval, nem lettek volna annyian kíváncsiak a meccsre.

Persze ettől még Fury lehet jó formában, Vitalij még többet hagyott ki és sikeresen tért vissza (igaz, ő nem hízott fel 160 kg-ra), de ha nem sikerülne a visszatérés, a zsák pénz garantált.

    2018-01-04 12:48:44

Ha Fury komolyan gondolja ezt - amit nála ugye nem lehet tudni -, akkor viszonylag egyértelmű, hogy nem kíván sokat fáradni holmi felkészüléssel és fogyással, hanem csak a pénzt készül(ne) felvenni hatalmas lelkesedéssel.

    2018-01-04 12:48:10

hát szerintem ezt Fury azért nem gondolja komolyan, annak ellenére, hogy már egy ideje edzésben van. Előbb szerintem Price fog következni, ami nem rossz ötlet szerintem. AJ azért kemény falat, és ő nem fog megtorpanni, mint Wlad, őt nem fogja tudni Fury elbizonytalanítani, biztos, hogy el fogja kapni Furkót, és akkor le fog menni a padlóra, nem biztos, hogy vége is lesz a meccsnek, de fog padlózni sztm. AJ-nek meg tényleg nem kellett volna ennyit súlyzózni, a bunyó nem erről szól, egy ekkora ember amúgy is erős, kisebb súllyal, és kisebb izmokkal is tudna nagyot ütni, ott van pl Wilder hány kb szokott lenni max 103-105, de inklább kevesebb, és mégis erős, robbanékony, és piszok gyors, meg elég szívós is , jó a kondija.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-01-04 12:40:33

@spomb: Jo eselye van ra, hogy tul jut Parkeren. Ha meg nem, akkor meg meg nagyobb az eselye, hogy osszejon a Joshua vs Fury.

» Slajos   válasz erre
    2018-01-04 12:04:59

@Dave28: Szerintem is. Meg aztán ha az a nem kívánt felhozó meccs bukik, bukik a nagy meccs is. Azonnal kell AJ...:-)

» jebuzita3   válasz erre
    2018-01-04 12:03:34

@spomb: Fury meg a fogyókúrán. :D

» kisbecsker   válasz erre
    2018-01-04 12:02:03

Joshua először jusson tovább Parkeren.

    2018-01-04 11:55:25

@Dave28: Valószínűleg a nyári meccset nem gondolja komolyan, de szerintem azt, hogy ki akar állni AJ-vel, azt igen. Már be is indította a verbális rakétáit. Nyáron majd ilyen-olyan ok miatt nem lesz meccs, de Fury izomból tolja majd utána, hogy AJ milyen gyáva... és közben készül.

Ha a Wlad elleni formájába tudna lendülni, akkor nagyon érdekes meccs lehet, főleg, hogyha addig bele tud mászni AJ fejébe. Nagyon bírom Joshuát, de adott olyan nyilatkozatokat, amiből én arra következtetek, hogy Fury el tudná bizonytalanítani.

» sziporka   válasz erre
    2018-01-04 11:06:25

Gyakorlatilag minden Fury ellen szól, de valahogy mégsem merném azt mondani, hogy semmi esélye a sikeres visszatérésre. Kár, hogy egy ilyen lusta, hízékony malac, mert bárki bármit mond, üde színfoltja (lenne) a nehézsúlynak.

» Dave28   válasz erre
    2018-01-04 11:03:41
Ugrás az oldal tetejére