×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Egyelőre még csak a visszatérését tervezi az utóbbi 2 évben leginkább balhéiról és 2017-12-22 11:36:14 https://www.profiboksz.hu/2017/12/22/fury-csekely-60-ert-kiallna-joshuaval/

Fury csekély 60%-ért kiállna Joshuával

Egyelőre még csak a visszatérését tervezi az utóbbi 2 évben leginkább balhéiról és hatalmas súlygyarapodásáról ismert korábbi nehézsúlyú világbajnok Tyson Fury, mégis úgy érzi, hogy követelései lehetnek a jelenlegi világbajnok, Anthony Joshuával szemben. Fury egyelőre érvényes sportolói engedéllyel sem rendelkezik, ám abban bízik, hogy hamarosan megmérkőzhet a kategória jelenlegi élmenőivel és visszaszerezheti a Wladimir Klitschkotól begyűjtött címeit. A korábbi „Too Fast” (Túl gyors) becenévvel illetett, mára már csak „Too Fat”-ként (Túl kövér) emlegetett Fury 60 százalékos részesedést kér Joshua ellen találkozóért. Eddie Hearn, Joshua promótere rossz viccnek titulálta Tyson követelését és elmondta, hogy jelenleg a Joseph Parker elleni találkozóra koncentrál, aminek a hivatalos bejelentésére akár már a jövő héten sor kerülhet.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@dirhanka: Nagyon várom hogy visszatérjen mert jó kis kozonsegbarat bunyoja van.es végre valaki aki testre is támad rendesen.

» Krissz97   válasz erre
    2017-12-23 13:45:55

@bpjotruska: Csakhogy itt Joshua nem milliókat, hanem tízmillókat tudna keresni, én majdnem teljesen biztos vagyok benne, hogy 50-50 mellett fog menni ez a meccs. Esetleg ha Fury tényleg annyira meg lenne szorulva el tudok képzelni egy 60-40 AJ javára.

» kovban   válasz erre
    2017-12-23 13:08:56

@dirhanka: Tökéletesen igazad van abban, hogy a teljesítménytől kellene függenie annak, hogy ki mennyit kap. De sajnos nem ez határozza meg, hanem az eladhatóság! És ebben bizony Fury jól áll.

» kovban   válasz erre
    2017-12-23 13:05:49

@Furi: "Fury a legismertebb és legszerethetőbb nehézsúlyú"

Ez egy nem kissé elfogult vélemény, sőt, már majdnem szerelmi vallomás. :)

» ogreface   válasz erre
    2017-12-23 10:57:44

@bpjotruska: Megnézném Miller ellen, a győztest meg a Joshua-Parker meccs győztesével. Annak a győztesét pedig a Wilder-Molina visszavágó győztese ellen. :)

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-12-23 10:13:33

@Krissz97: Ha jól tudom Haymon érdekeltségeihez tarozik Ugonoh, ez némileg magyarázza hogy idén miért csak egyszer bunyózott. Instán vagy a twitterjén vannak friss képek róla , azok alapján edzésben van de lekötött meccsről nincs hír sajnos.

» dirhanka   válasz erre
    2017-12-23 10:05:16

@dirhanka: Tényleg mivan ugonoh val?nem hallottam róla mióta kikapott

» Krissz97   válasz erre
    2017-12-23 09:38:23

@kovban: "Sztem egyik ellen sem keres annyit, mint az elhízott, drogos Fury ellen."
Ez valoszinuleg igaz, csak a masik oldalat nem veszed figyelembe: Fury ki mas ellen keresne jelentos osszeget? Mert Joshua - azon tul hogy jelenleg szinte biztosan sokkal gazdagabb mint Fury - tud milliokat keresni masok ellen is, hiszen o ellenfeltol fuggetlenul stadionokat tolt meg es nagy penzeket general. Viszont Fury aki ket eve inaktiv, es azelott sem volt eppen annyira latvanyos es nagy tomegeket vonzo bunyos, mint AJ jelenleg, ki ellen mehetne nagy penzert? Az, hogy most is o a "lineal" bajnok, nem sok embert erdekel, nem hiszem hogy Wilder vagy Parker vagy barki annyira vagyna arra, hogy ellene bokszoljon. Vagyis Fury van raszorulva jobban erre a meccsre, az meg az anyagiakban is szokott jelentkezni.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-12-23 08:59:16

@kovban: 35-40% között érdemel Fury, ennél többet nem adnék neki. Ha ennél többet akar hozzon néhány értékes győzelmet, legyen mögötte teljesítmény. Az sem ártana, ha nehézsúlyúakkal akarna bunyózni és nem Tony Bellew-t kóstolgatná valami elcseszett béna módon. Egy akkora sztárnak, mint amekkorának Fury képzeli magát illene a saját súlyából szemezgetni. Dominic Breazeale, Dillian Whyte, Izuagbe Ugonoh szintű bunyósokkal mérettesse meg magát, aztán lehet menni AJ ellen is. Nem egy Mike Tyson vagy Muhammad Ali tér vissza, semmi alapja a fifty-fiftynek jelenleg.

» dirhanka   válasz erre
    2017-12-23 07:56:48

@Furi: A legismertebb az még okés is talán de ez is csak részben a Klicsko győzelemnek köszönhető , nagyobb részt a médiában lévő duma amit leadott annak köszönheti ezt az ismertséget . No de legszerethetőbb ? Hát hát :D

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-12-23 06:47:06

@Dirhanka: Parker kapni fog legalább 30%-ot. Akkor Fury?????

» kovban   válasz erre
    2017-12-22 23:43:50

@bpjotruska: Vaj+baj

» kovban   válasz erre
    2017-12-22 23:42:40

@bpjotruska: Sztem egyik ellen sem keres annyit, mint az elhízott, drogos Fury ellen. Egyébként a “több meccsel majd ugyannyit keresekkel” egy vaj van, vagy be jön, vagy nem. Azért a Fury elleni meccsel AJ qva jól kereshet, és fordítva is igaz. Továbbra is azt mondom lesz ilyen meccs 50-50 mellett :)

» kovban   válasz erre
    2017-12-22 23:42:07

@kovban: A teltházas Wembley, a rekord tv előfizetés a meccseire, a reklám szerződések és szponzorok mennyisége mind azt mutatják hogy AJ jelenleg legnagyobb sztár a bokszolók között U.K.-ban. Lassan "brand"-é válik, ha már most nem az. Ezzel Fury sosem fog tudni versengeni, a jelent AJ uralja.Vicc az 50-60% os követelés, semmit nem tett le az elmúlt 2 évben az asztalra és amit 2 évvel ezelőtt csinált sem valami maradandó. AJ vs Klitchko hihetlenül izgalmas háború volt a Fury vs Klitchkohoz képest. Elismerem Furyt,mert tudott bokszolni. Nagyon jól használta a ringet ,intelligens, gyors, mozgékony volt Wowa ellen de trónfosztást leszámítva semmi maradandó nem volt abban a meccsben. AJ 2015 óta 5 meccset vívott, ebből 4 cím védés volt és kilátásban vannak az egyesítések is.

Mire alapozod hogy Fury a piacképesebb?

» Dirhanka   válasz erre
    2017-12-22 22:41:08

@kovban: Mindkettonek nagyon zsiros meccs lenne, az biztos, de: AJ mar keresett nagyon nagy osszeget, Klicsko ellen ; Fury tudtommal joval kevesebbet kaszalt ott, kihivokent. Ezen kivul AJ karrierjeben sokkal inkabb benne van, hogy ha nem Fury ellen bokszol, akkor masok ellen, tobb meccsbol keres sokat ( Parker, Povetkin, Ortiz, Wilder esetleg, kesobb Joe Joyce, Yoka, Dubois ) hiszen ahogyan o all hozza a sporthoz, valoszinuleg minimum 5 evig meg a csucson lesz. Fury-nak nem nagyon van mas penzes opcioja, nem latom benne azt a komolysagot, szorgalmat es tiszteletet a sport irant, hogy meg evekig csucsformaban bokszoljon - holott a kepessege meglenne barki legyozesehez, ezt mar egyszer megmutatta. Sajna aki 27-28 evesen igy szetcsuszik, pial, drogozik, balnava hizik az mar nem lesz evekig stabil verprofi elsportolo - szerintem.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-12-22 22:11:08

@Kane: Oke, de ha ugy szamoljuk, Saunders kb 20%-ot szedett fel a ringsulyara, Fury meg kb 50%-ot, ami tobb mint duplaja.
Felkeszulesi meccs szerintem legalabb egy lesz, maskeppen vagohid lenne Fury szamara, es azert neki van akkora egoja, hogy a gyozelem (is) a cel, nem csak a penz.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-12-22 22:01:01

@bpjotruska: Sztem nem nagyobb a piaci értéke jelenleg AJ-nek. De ez abszolút saját vélemény. Viszont az, hogy Joshua mással is sok pénzt kereshet, az ok, csak Fury ellen meg ÉLETE pénzét hozhatja össze. Amit kb a jelenlegi ellenfelek ellen kb. 3-4 év alatt tudna. Ez tipp a részemről, de kétlem, hogy ugyanezt a pénzt más ellen is megkeresné. Sztem még Wilder ellen se.

» kovban   válasz erre
    2017-12-22 21:54:25

@dirhanka: Pontosan milyen tények:)?

» kovban   válasz erre
    2017-12-22 21:47:54

@bpjotruska: Szerintem az mérvadó hogy az optimális versenysúlyának hány százalékát szedte magára. Ha jól emlékszem Saunders kb cirkálósúlyúra dagadt. Egyébként igazad van, szerintem nem lesz itt semmilyen formába hozó meccs, Fury kihagyja azzal az indokkal hogy ő minden idők legjobbja és nincs szülsége rá, Joshua meg agyonvágja max 5 menet alatt, megy a kasszához és mindenki boldog.

    2017-12-22 21:46:11

@Kane: Hat Fury kis tulzassal annyi tulsulyt szedett fel, mint Saunders sulya :-)) azert nem mindegy, hogy 10 kilot szed fel valaki, vagy 50-et, meg ha akkora melak is , mint Fury.
Nyilvan lehetseges, hogy jol sikerul minden, es jo formaban ter vissza, de attol meg kerdeses. Ha nem megy minden jol, ki is kaphat egy jo-kozepes bunyostol Joshua elott. Sok a kerdes korulotte, es a kora ellenere nem hiszem, hogy sok sikeres ev van hatra a karirerjebol. Ezert gondolom, hogy neki fontosabb egy nagyot kaszalni Joshua ellen, mint forditva.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-12-22 21:25:55

Ahogy kiveszem a cikkből, ezen már Hearn sem nagyon tudott nevetni, Furynak a humorérzéke is kezd csorbulni...

» HunFighter   válasz erre
    2017-12-22 21:02:44

@bpjotruska: Végül is Saunders is egy dagadt szar volt fél éve kb, most meg jobb mint valaha volt. Persze Fury zsírtömege más dimenzió, de ha jól reagál a szervezete a megfelelő terhelésre akár vissza is fogyhat versenyformába. Szerintem az igazi bajt inkább a valós vagy valótlan drogproblémái jelenthetik, ezek hamar szétszedik a reflexeket, gyors gondolkodást, de még a mentális erőt is.

    2017-12-22 20:59:34

@kovban: Joshua viszont tud sok penzt keresni mas ellen is, mikozben csekely ra az esely, hogy kikap. Fury igazan nagyot kaszalni csak Joshua ellen tudna jelenleg, elsosorban arra tamaszkodva, hogy o a "man who beat the man", vagyis o vetett veget Klicsko uralkodasanak. A formaja, ha egyaltalan visszater, nagyon kerdeses, regebbi peldak ( Bowe, Buster Douglas ) azt mtuatjak, hogy profi bunyoskent nem lehet buntetlenul durvan elhizni majd lefogyni ; Fury pedig 30-50 kilonyira ment a versenysulya fole, ha dagadtan, szar formaban, lelassulva vagy a sok fogyastol megviselten ter vissza, gyakorlatilag barmely jobbacska bunyostol kikaphat, es akkor uszott a nagy meccs Joshua ellen. Raadasul sosem volt olyan nepeszeru meg latvanyos, mint AJ, aki jelenleg egy korulrajongott szupersztar. Roviden: inkabb Fury van raszorulva erre a meccsre, es szerintem is AJ piaci erteke jelentosen nagyobb.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-12-22 20:55:38

@Chico: Teljes mértékben egyetértek!

@kovban

"Dehogy AJ marketing értéke magasabb lenne mint Fury -é? Sztem még a kihagyás ellenére sem."

A tények egész mást mutatnak

» dirhanka   válasz erre
    2017-12-22 20:16:19

@Peacock: Igazad van számít Parker öve. Nélküle ugyanis még 10%-ot se kapna Parker. Dehogy AJ marketing értéke magasabb lenne mint Fury -é? Sztem még a kihagyás ellenére sem. Egy biztos Fury 50-50 alatt biztos nem vállalja, és sztem ennyi pénzt Joshua Wilder ellen sem tudna keresni, úgyhogy bele fog menni az 50-50 be....

» kovban   válasz erre
    2017-12-22 19:42:20

@Binyu: Wilderben többet látok mint Parkerben. De ez szvsz:)

» mobyltel   válasz erre
    2017-12-22 19:41:13

Szerintem Joshua a nehézsúly elsőszámú alakja,minden tekintetben,majd Parker és Wilder!

    2017-12-22 19:17:39

@kovban: Meglátjuk. Én azt gondolom Joshua piaci értéke most jóval nagyobb, mint Fury-é (ezért irreális az 50-50). A Parker elleni meccsére Joshuának pedig szvsz igenis főleg azért kíváncsiak az emberek, mert címegyesítő meccs lenne. Ha Lucas Browne lenne az ellenfél pld. szerintem 20% az amit kb. kaphatna. Parker övét igenis meg kell fizetni és szvsz nagyon sokat számít az az öv. Továbbá Parkert ismerik is az angol bokszrajongók, együtt sörözött meg táncolt Tyson Fury-val, és megverte Hughie-t Angliában. Én úgy érzem hogy elő van ez készítve. De a tévedés jogát fenntartom, az üzlet részéhez nem igazán értek a profi boksznak de a rendelkezésemre álló adatokból ez tűnik nekem logikusnak.

» Peacock   válasz erre
    2017-12-22 17:39:08

@Peacock: Csak hogy Parker és Fury marketing értéke Angliában ég és föld. Sztem megkapja az 50%-ot. Az sosem számított túl sokat, hogy van-e öved.

» kovban   válasz erre
    2017-12-22 17:01:40

Dimitrenko meccshez vki tud streamet!:)

» mobyltel   válasz erre
    2017-12-22 16:59:19

@Peacock: Parker is ennyit kap vb-ként,


Annyit kap?
Úgy tudom nem egyeztek még meg.

    2017-12-22 16:50:04

Furyról egy betűt sem szabadna irni csak miután már volt egy visszatérő meccse.
Alaptalan baromság minden amit állit, tervez vagy igér már két éve! Indulatokat gerjeszt azon kivül másra nem hiszem ,hogy alkalmas egy Fury hir.

    2017-12-22 16:39:13

@Furi: azt te boxnak neveznéd amit csinált klicskó ellen?

» Csumirobi   válasz erre
    2017-12-22 16:16:40

Ejjj mint wilder tularazza magát ugat egy kicsit és kijelenti h joshua nem mer vele kiállni.addig is reflektorfényben marad.csak a szokásos recept :)

» Krissz97   válasz erre
    2017-12-22 14:06:19

@Furi: Így is lehet nézni

    2017-12-22 14:03:40

@Furi: Fury jelenleg trönkövetelő, nem övbirtokos. Ha elvenné Parker övét, joggal kérhetne 50-et Joshua ellen a Wladod múltja miatt. Ha Wildert verné el, akár 60-at is. Ha Haye-t egy visszatérő meccsen, akkor esetleg 40-et.
De jelenleg kb. 35 a reális max hisz hosszú ideje inaktív, Parker is ennyit kap vb-ként, ez több mint gáláns lenne.
Ha megver pár könnyebb ellenfelet mint Price pld., sem nagyon megy az értéke 40 felé Joshuával szemben. Joshua most a vezéralak, ő is legyőzte Wladot, nem is akárhogy (értsd: közönségszórakoztató meccsen), van mögötte egy rakat szponzor és termeli is a bevételt. Furynak előbb vissza kell építenie magát, ezt lásd be.

» Peacock   válasz erre
    2017-12-22 14:01:20

ha fury sport teljesítményét nézzük, akkor a fenét sem érdekli, ha a cirkuszprodukcióját nézzük , akkor sztem max. egy bablevesre valót kaphatna ezért.
volt egy idő amikor nevettem rajta, de ma már sajnálattal nézek rá.

úgy látszik a cuccosnak is felment az ára, mert amit ő kér az már a horribilis kategóriába tartozik és megfizethetetlen.

» Csumirobi   válasz erre
    2017-12-22 13:29:31

@Binyu: Furi szerintem ismertebb mint Joshua jobban kommunikál és neki volt meg először Klicsko.

    2017-12-22 13:12:51

@Furi: Neked ment

    2017-12-22 13:00:17

Legismertebb és legszerethetőbb,ez szerintem Joshuára mondható el,ő keres a legöbbet a nehézsúlyúak közül!

    2017-12-22 12:59:51

@Binyu: Melyik nem igaz abból amit írtam? :)

    2017-12-22 12:55:25

@ogreface: :D :D

» bandi78   válasz erre
    2017-12-22 12:40:33

@Furi: Mindig megnevettetsz:)

    2017-12-22 12:34:31

60 az inkább csak szöveg az 50 % a realitás,ennél alább semmiképpen nem adja Fury hisz a legismertebb és legszerethetőbb nehézsúlyú aki tükörsima győzelmet aratott Klicsko ellen.

    2017-12-22 12:23:55

Fury annyi pénzt követel, mint amennyi a jelenlegi testzsírszázaléka... :D

» ogreface   válasz erre
    2017-12-22 11:41:53
Ugrás az oldal tetejére