×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Október 28-án a vártnál talán némileg nehezebben, 2017-11-01 14:19:32 https://www.profiboksz.hu/2017/11/01/parker-joshua-csak-egy-atlagos-bunyos/

Parker: Joshua csak egy átlagos bunyós

Október 28-án a vártnál talán némileg nehezebben, de összességében nagyobb gond nélkül győzte le 10 menetben a találkozóra beugróként érkező Carlos Takamot a WBA-IBF-IBO nehézsúlyú világbajnok Anthony Joshua. A találkozót követően megszólalt a WBO világelső új-zélandi Joseph Parker, aki szívesen kiállna egy címegyesítő mérkőzésre a brit klasszissal.

„Minél többször nézem Joshua bokszát, annál inkább azt érzem, hogy szeretnék bunyózni ellene. Semmi extrát nem tudott felmutatni Takammal szemben, Carlos viszont lenyűgöző volt ahhoz képest, hogy csak 12 napot készülhetett. Mi történt volna, ha több ideje marad az összecsapás előtt a tréningekre? Néztem a meccset, és azt gondoltam, ha én álltam volna ott, akkor kiütöm a srácot. Már nagyon sokszor elmondtam, ki akarok állni Joshua ellen, hogy megmutassam, mire vagyok képes. Õ egy magas, erős bokszoló, de úgy gondolom, ezzel együtt is csak átlagos, és olyan, mint egy robot."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Jersey Joe: csak aztán nehogy beleszaladjon egy kontrába Wilder, mert Stiverne keményet üt nagyon! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-11-02 17:51:44

@superman: Biztos, h nagyon rámegy majd arra, h kiüsse Stivernet.

Bizonyítási kényszer alatt van Wilder és ezt ő is tudják

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-11-02 15:15:21

a 3 bajnok körbeverhetné egymást, nagyon jó kis meccsek lennének!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-11-02 14:35:35

Ez a Parker nyilatkozat felbosszantott.
...és remélem AJ-t is. :)
Bár hozná a sors, hogy tényleg szemben állhassanak a szorítóban!
Úgy elveri Joshua, mint szódás a lovát.

» Galamb   válasz erre
    2017-11-02 12:33:48

Nincs kizarva hogy Joshua csak atlagos bunyos, Klicskó is egy végtelenül sablonos boxoló volt. Viszont ebben a sulycsoportban a fizikai adottságok és egy atlagos de jol menedzselt tudas eleg tud lenni. AJ lehet atlagos, de valszeg Parker még annyi se.

» _horas   válasz erre
    2017-11-02 11:30:03

@iceman: bár az ilyen videókból nem érdemes messzemenő következtetéseket levonni, de elég sok power-t is üt (szokás szerint), valószínűleg ők is úgy gondolják, hogy Stiverne romlott és öregedett már annyit, hogy ezúttal a biztonsági bunyó után ki is tudja majd ütni.

» superman   válasz erre
    2017-11-02 10:53:22

@Peacock: Wildernek amúgy igen gyors a keze és lábon sem rossz. Láthatóan arra készülnek, hogy megint távolról kibokszolják az első meccsükhöz képest még inkább ólomcipős Stiverne-t.

» iceman   válasz erre
    2017-11-02 09:59:10

@Peacock: Breazeale meg hagyjan mert az meg egesz jo is lehet. De ha valami csoda folytan Molina lenyomna Dominicot....bazzeg ki nezne azt a borzalmat meg megegyszer? Ha Wildernek van egy kis sutnivaloja bevallalja Whyteot es keres nemi lovet. Raadasul az angol nem annyira veszelyes ra mint Breazeale lehetne.(nem jobb technikailag viszont iszonyu kemeny a feje es nem fujtat 12 menet utan mint a gozkazan)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-11-02 09:49:39

@Peacock: Lehet, csak úgy tesz, mintha lassú lenne.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-11-02 08:44:38

@northpaw: Jaj... hát bakker Ortizzal akkor mi van/lesz?
Õ is ugyanúgy fehér asztalnál bukja a köt. kihívói státuszát mint Pov az első alkalommal? Vicc.
Mind a 2 bunyóst az utóbbi 2 meccse közül az egyiken KO-zta Joshua, és azóta 1-1 meccset nyertek csak. Szólhatna a WBC-nek vki hogy ez így nagyon átlátszó.
(Ja és persze mindkettő Haymon bunyós mint Wilder, vagyis tök egyértelmű hogy ki lobbiztak ezt ki, meg ha tényleg így lesz akkor ki nyomta háttérbe direkt Ortizt.)

» Peacock   válasz erre
    2017-11-02 08:38:26

@Jersey Joe: Jó hogy linkelted, érdekes.
Wilderé amúgy (véletlen a nyilatkozatát linkelted de ott volt alatta):
https://m.youtube.com/watch?v=...

Fura Wilder miket gyakorol, nem igazán szokás ilyen padworkkel előállni média elé. (Az iskoláztató nem nyugodt célpont hanem direkt stresszeli fejmozgással, ugrasztja, és sokütéses kombó nem is nagyon van.)
Stiverne-n amúgy látszik hogy elszánt és hogy sokkal pontosabbak, szebbek az ütései, de a mozgékonysága, energikussága tényleg nagyon lecsökkent. No meg egy magasabb edző is elfért volna talán neki hogy a reach-et jobban gyakorolja.

» Peacock   válasz erre
    2017-11-02 08:29:52

@Jersey Joe: Nyilvánvaló, Stiverne már a múlté, valószínűleg karriere legnagyobb elért eredménye Arreola kiütése marad, ha nem padlózna felhozók ellen nem lenne most aktuális ez a meccs. Cherry picking ez a meccs, nem több.

    2017-11-02 02:52:13

Stiverne a 2. Arreola meccs elötti média edzésen:

https://m.youtube.com/watch?v=...

Sokkal lazábbnak, gyorsabbnak, energikusabbnan tünik, mint a mostanin

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-11-02 02:45:03

@deontay: Stiverne 39 éves, két éve nem bokszolt, úgyhogy minimum az elején lassabb, rozsdásabb is lesz, ahogy Klicsko is az volt az első menetekben Joshua ellen.

Úgyhogy ez lenne a minimum Wildertől...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-11-02 01:29:23

@Jersey Joe: Wilder ezúttal ki fogja ütni Stivernet.

» deontay   válasz erre
    2017-11-02 01:20:53

@northpaw: Hát ez hatalmas, szakadni lehet Jeff-en:

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-11-02 00:27:47

Azt még hozzá, hogy a WBC ranglistáján Breazeale csak a 6., Molina a 12., de kettejük közül kerül ki a kötelező kihívó, erre már nincs is szó.

» northpaw   válasz erre
    2017-11-02 00:25:18

@Jersey Joe: Stiverne nagyon bágyadtnak tűnik...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-11-02 00:23:49

Na szóval a WBC bejelentette, hogy Wilder következő kötelező kihívója a Breazeale - Molina meccs győztese lesz. Siralmas.

» northpaw   válasz erre
    2017-11-02 00:19:43

@Peacock: Szerintem az oroszok ezt más szinten tolták az elmúlt években, amit az orosz doppingbotrány nagyjából igazolt is.

Egy olyan tempóju meccsen, mint ami az volt, olyan nincs, h valaki nem veszít egy fokot a tempóból...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-11-02 00:14:27

Wilder és Stiverne nyilvános edzései a meccs helyszínén:

https://www.youtube.com/watch?...

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-11-02 00:11:52

@Peacock: Igen, igazad van, lehet kicsit szigorú/igazságtalan vagyok vele. Természetesen még nagyon fiatal és piszok tehetséges, csak valahogy nem látom nála a folyamatos fejlődést. Persze vannak jobb meccsei az embernek és vannak rosszabbak. Fene tudja.
Érdekes meccsei lehetnek még. Én Parker és Wilder ellen is nagyon megnézném.

    2017-11-01 23:52:58

@deontay: szoval 3bol 1x Parker nyerne?

» fixpont   válasz erre
    2017-11-01 23:44:30

Joshua azért messze nem átlagos boxoló. A technikai tudàsa nem kiemelkedö, de nem is rossz, Top 10es ebböl a szempontból is, az ereje meg brutális. Vannak hibái böven, amit Parker akár ki is használhat, ha elég fegyelmezett, és felkészült lesz. Összességében Joshua lenne a favorit, kb 65-35 arányban szerintem.

» deontay   válasz erre
    2017-11-01 23:40:09

@Jersey Joe: Nézz már rá Takamra meg Joshuára, ugyanúgy doppingolnak (azaz tiltott teljesítménynövelő szereket szednek aminek még csak nem is a legjelentősebb hatása és célja az izomfejlesztés) mint Povetkin...
De Wilder, Stiverne, Haye, Parker, Jennings, stb. ugyanezt csinálja. Miért kell Pov Takam feletti győzelmét degradálni ily módon? Ennyi erővel az izomállat Joshua teljesítményét is lehúzhatnád a szerhasználat miatt (igen, az olimpia előtt dealerkedésért majdnem börtönbe került, és mióta profi lett csak nő színizomban egy kardiómozgásos sportágban.)
Vagy a jó szélesizmú Stivernét (aki pont a Pov meccs előtt bukott) a kövérkés (de marihuánázó) Arreola felett (amivel egyáltalán ismert lett).
Vagy a marihuánával (az is tiltott teljesítménynövelő) elkapott Wilderét Stiverne felett.
Vagy a most bukott Ortiz teljesítményét bárki felett akit pedig úgy tudom kedvelsz.
Te vmiért nem bírod Povot, hiába jó bokszoló, oké, de miért kell a doppingra fogni mikor nyer?
Tuti hogy váltott mentalitást és alighanem orvosi stábot vagy szerkombót/dózist már a Wlad meccs előtt. Aláírom. De bakker ez Joshuánál még szembeötlő mióta profi. De remélem nincsenek illúziói a többiek félől sem. Márpedig ha Takam is nyomott tiltott szert (nézz rá, azok nem naturál izmok), akkor miért baj ha Pov is? Főleg hogy egyikük sem bukott azon a meccsen?

» Peacock   válasz erre
    2017-11-01 23:12:13

@Jersey Joe: A vége a lényeg! Bírta, megtörte, befejezte! Joshua is bírta kondival, de igazán nem találta a megoldást, bár az egyértelmű pontozásos győzelem is győzelem! Így lezárva nagyon suta vége lett!!
A doppingot meg ne keverd bele!! Ezen a szinten, sőt ennél alacsonyabb szinte se szent egyik élsportoló sem! Ja bocs! Wilder az tiszta! :D :D

» Valero   válasz erre
    2017-11-01 23:03:49

@tenere: :)

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-11-01 22:46:08

@Valero: "Takam nehéz eset, egy igazán szívós, jó állóképességű bunyós! Povetkin viszont egyértelműen megállította!"


Dehogy állította meg egyértelműen, nagy bajban volt Povetkin az első 6 menetben.

Utána valóban felőrölte a fáradó Takamot, de az már kérdés, h ebben mennyi lehetett a szerepe a doppingnak.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-11-01 22:45:33

@Totti: Én nem csalódtam benne egyáltalán, még fiatal, de én is adnék ellene 30-35% esélyt Parkernak (engem is megköveznek majd az tuti, de ez van).
Wlad kb. pont ilyen idősen kapta be a Sanders elleni zakót, ami meg is törte de váltásra is késztette. (Ne menjünk bele jobb bokszoló lett-e mert szerintem nem csak óvatosabb, és amitől jobb lett az a taktikussága, de az biztos hogy hihetetlen eredményessé vált.) Lehet Joshuának is lesz egy ilyen zakója ami majd ráébreszti hogy váltania kell ebből az izomtömegnövelésből a mozgékonyság irányába. Vagy nem.
De a jelenlegi Joshuát a csúcs Wladdal és Vitalijjal egyelőre nem érzem fair-nek hasonlítani. Javulhat még, és azért bizonyos elemekben javul is.
Viszont talán a 6. menet környékén (már nem emlékszem pontosan) tényleg elkezdte megint szájon át venni a levegőt, pedig közel sem volt nagy tempó azért. Ez nem jó jel.
De azért ilyen idősen összességében hihetetlen jó és veszélyes bokszoló, azt el kell ismerni. Több kisebb hiányossággal (merevség, állóképesség bibi, néha enyhe darabosság, és valahogy nincs szeme az ütéseinek), de ezeket egyelőre szuperül kompenzálja az erényeivel. (Testi erő és magasság, ütőerő, kemény áll, viszonylag széles ütésrepertoár.) No és a bevállalósságára se lehet panasz (talán az Ortiz meccset hiányolhatjuk kicsit). Ergo ha valaki tud jobb lenni nála, megadja az esélyt: elverhetik. Ez elég bajnoki hozzáállás. (Parkernél dettó.)

» Peacock   válasz erre
    2017-11-01 22:15:13

@Totti: Szerintem az a fujtatas inkabb a torott orra miatt volt. Nem porgott olyan fordulatszamon mint Wlad vagy Whyte ellen. Inkabb a Breazeale elleni sebesseget hozta.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-11-01 20:39:57

Én kicsit csalódott vagyok AJ-vel kapcsolatban. Azt hittem tanulni fog a Klicskó elleni ütközetből, de semmit nem sikerült neki. Sőt. Még felszedett izmokat. A 4. menetben már úgy fújtatott, mint egy gőzmozdony. Én semmi javulást nem látok nála.

Sokakkal ellentétben én nagyon nem gondolnám esélytelennek ellene Parker-t.
35% minimum adnék neki.

Ami miatt pedig páran megköveznek nem sokára :D : Összességében, tehát összességében én jobb bokszolónak tartom mindkét Klicskót AJ-nél. Nem voltak izgalmasabbak az biztos, de jobbak voltak. Szerintem. Nekem nagy csalódás az angol.

    2017-11-01 20:25:30

Parker elfelejti hogy Takam rendesen fel volt készülve, már rég pályázott Joshuára, és most is úgy volt beugró, hogy edzésben volt, és mérkőzésre készült. Max. Joshua stílusára kellett hamar gyorsan "átprogramozni"!
Takam nehéz eset, egy igazán szívós, jó állóképességű bunyós! Povetkin viszont egyértelműen megállította! Egyébként Joshua egyértelműen vezetett, bár nem igazán tudott alkalmazkodni Takam stílusához. A mérkőzés viszont simán végig is mehetett volna, abszolút benne volt! Valamiért nagyon igyekeztek rövidre zárni a csatát az orvosok és a mérkőzésvezető, nem volt korrekt! Parker rakkolós stílusa jobban fog feküdni Joshuának, szerintem gyönyörűen fel fog akadni Parker a villámgyors egyenesekre, felütésekre, horgokra!

» Valero   válasz erre
    2017-11-01 19:20:01

Nekem sem tetszik Parker nyilatkozata, pedig kedvelem amúgy, és még részigazság is van abban amit mond.
(Az persze nem igaz hogy egyértelműen vesztett Takam vagy Ruiz ellen - mindkettő szoros, döntetlen közeli meccs volt ahol világviszonylatban a szaksajtó sem kritizálta az eredményt.)
Joshua egyértelműen veszélyesebb bokszoló jelenleg nála, jobb pedigrével (főleg Wlad skalpja jelentős), dominánsabb győzelmekkel. Más kérdés hogy Parker így is top 5-ös bokszoló, és szerintem sem tök esélytelen Joshua ellen. Másokkal ellentétben én többoldalú bokszolónak látom, és technikailag kifejezetten képzettek. Ráadásul Parker lenyilatkozta hogy a jelenlegi versenysúlyából is faragni akar hogy mozgékonyabb legyen lábon, Joshua viszont azt nyilatkozta ha tudja hogy Takam az ellenfél még nagyobb súllyal lépett volna ringbe.
Benne van az is hogy elkaphatja Joshuát, de Joshuát jelenleg esélyesebbnek tartom. A kettejük meccsén pedig Parkernek szurkolnék. Remélem több ilyen nyilatkozata nem lesz. És egy normális szakújságíró igazán visszakérdez hetet volna, hogy na de Takam ellen Ön irtó szoros meccset vívott. Nem értékeli ez fel Joshua teljesítményét? ;)

» Peacock   válasz erre
    2017-11-01 19:04:03

@tenere: Az alábbit neked írtam :)

» kovban   válasz erre
    2017-11-01 19:02:50

Miért ne? Egyszer már sikerült neki:)

» kovban   válasz erre
    2017-11-01 19:02:16

@Jersey Joe: Saját magát is? Ügyes :)

» tenere   válasz erre
    2017-11-01 18:49:57

Amúgy

Tyson Fury ezúttal a visszatérését jelentette be...

Azt mondta, hogy seggbe rúgja Wildert és Furyt is.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-11-01 18:43:36

@tenere: "Nem biztos, lehet, hogy végig állná a meccset. Parker még nem volt leütve"


Mert az a két minőségi bokszoló ellen, aki ellen bokszolt, hátramenetben nyomta.

Ennek ellenére Takam ellen többször is meg volt szédülve, pedig Takam sem az ütőerejéről híres...

Joshua ellen Parker esélytelen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-11-01 18:42:29

Maradjunk annyiban,hogy ő,ki is kapott Takamtol,a leállitástól függetlenül Joshua kiboxolta simàn,a kondin javítania kell Joshuának az tény,de így is messze a legjobb a mezőnyben!

    2017-11-01 18:29:10

Azert Parker ezzel szerintem csak oda akart szurni AJ nek. Gondolom o is abbol profitalna ha cimegyesites lenne. Nem hinnem hogy alabecsulne az angolt. Es szerintem nem is lenne az annyira lefutott. Mindketten jobb szretnek egyenes vonalban bokszolni. Olyat tudnek elkepzelni hogy a gyengebb allu borulna. Vagy AJ kijabelne de Parkert nem hinnem hogy felteni kene. Hughie ellen tudott szepen beugrani.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-11-01 17:46:01

@tenere: Pedig jó úton haladnak nála hogy ez a pumpedgabós vonal tovább fokozódjon.
Már jelentősen lassult Takam ellen is szerintem,ha Takam néha ütött is volna,kiegyenlítödhettek volna az esélyek.
De lehet hogy csak "jóllakott" a Wlad elleni győzelemmel,ahogy írta itt valaki és már nem bírja felszívni magát "b" kategóriások ellen,ez is előfordulhat.

    2017-11-01 17:27:01

Ha Joshua átlagos bunyós, akkor Parker átlag alatti.
Az utolsó 3 meccséből volt egy ide is, oda is adaható (amit szerintem el is bukott), 12 menet egy ismeretlen román beugró ellen, meg 12 menet a teljesen inaktív Hughie ellen.

» emgabor   válasz erre
    2017-11-01 17:25:44

@Jersey Joe: Nem biztos, lehet, hogy végig állná a meccset. Parker még nem volt leütve, ellenben AJ már megnézte a padlót, amikor Klicsko beköszönt neki. Egyébként ezeknek a Új Zélandi, kiwi fiúknak, mint Parker, nagyon robosztus testük és erős csontozatuk van, bírják a pofont. (Lásd. David Tua vagy a K1-s Ray Sefo, Mark Hunt)

» tenere   válasz erre
    2017-11-01 17:05:02

@Kane: szerintem sem lenne esélytelen Parker abszolút! AJ nagyon jó bunyós, de azért neki is tényleg megvannak a gyengéi, mikor pl jön egy holtpont, és belassul. Hozzák össze azt meglátjuk! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-11-01 16:34:40

@LennoxLewis: " egy egymas elleni meccsen Joshua gyozne, vegig dominalva, es a kesoi menetekben kicsapna Parkert."


Az első 5 menetet sem élné túl Parker.
Sokkal kevesebbet tud ő azokból a fogásokból, amiket Takam alkalmazott a védekezésnél.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-11-01 16:32:38

Nem lenne esélytelen Parker, de esélyes sem. Õ sokkal kiábrándítóbb már elég sok ideje, de főleg az elmozgásos taktikára nincs ellenszere, AJ nem ilyen bunyós. Az igazi kérdés hogy melyik hordja ki lábon a másik tiszta ütéseit, mert itt Joshua is bőven kapna, nem csak Parker, nekem főleg az nem tetszik Joshuában hogy túlságosan a fizikai fölényre alapozza a taktikát, és igenis félvállról veszi a technikai részt, lábon koordinálatlan és elég pontatlan is, ezt bőven kihasználhatja Parker pár közbeveréssel.

    2017-11-01 16:29:45

Jó. Legyen átlagos. De Takam-ot 100x meggyőzőbben verte, mint Parker. Akkor Parker hova sorolandó? :)

» Perkins   válasz erre
    2017-11-01 15:54:51

Pont úgy ütötte volna ki mint azt az A++ kategóriába tartozó román srácot... :)
Kár,pedig eddig szimpi volt parker

» Krissz97   válasz erre
    2017-11-01 15:44:23

Egyébként lehet, hogy pont Parker fogja megoldani AJ-t. Ki tudja? Lehet, hogy Joshua még felszed egy kis izmot jövőre, aztán tényleg olyan lesz mint egy birodalmi lépegető. A sok felpumpált izom mozgatása, sok energiát emészt fel. Majd amikor belassul két roham között, akkor fogja valaki lecsavarni, majd meglátjátok.

» tenere   válasz erre
    2017-11-01 15:43:17

legutobb valoban igen rosszul mozgott es nezett ki AJ, de az elmult 15 ev nehezsulyanak tukreben meg ez sem lefitymalando, kulonosn nem egy Parker reszerol

» fixpont   válasz erre
    2017-11-01 15:42:06

van még mit fejlődnie AJ-nek, és ezt ők is tudják, de hogy egy átlagos bunyós lenne azzal nem értek egyet. Ezt nyilván Parker sem gondolta komolyan, csak hát odaszúrt egy kicsit AJ-nek, nyilván tényleg ki szeretne állni ellene. Amúgy tényleg lett volna lehetősége Joe-nak, hogy kiálljon AJ ellen hiszen kötelező kihívója volt, de hát nem vállalta a meccset inkább ment a WBO övért. Mindenesetre jó lenne, ha összehoznák jövőre kettejük közt a címegyesítést, várós lenne, nagy meccs lehetne belőle.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-11-01 15:36:39

@Jersey Joe: Takam nem verte Parkert. Szoros volt igaz, de szűken Joe nyert.

» tenere   válasz erre
    2017-11-01 15:35:01

a szomorú hogy parkernek igaza van. és még ezzel az átlagos teljesítménynel is ő a bajnok. süllyed szépen a box minősége.

» csato gabor   válasz erre
    2017-11-01 15:17:45

Jajjj, nemár, ez nagyon gáz Parkertől, akit kb megvert Takam, (mellesleg kuncsorszkyval buktunk fejenként egy 5-öst fogadáson). PEdig régen nagy kedvencem volt, de azóta eléggé kijött a középszerűsége sajnos, bírói segédletekkel veri meg az ellenfeleit, akik közül mondjuk nem válogat, ez becsületére váljon, de nekem hiányzik belőle valami. Aj ellen szerintem esélytelen Parker... Be lesz dobva a sarokba, mint egy rongybaba. Mondjuk jó taktikával, jó erőnléttel jó elmozgással, menetenként 4 megindulással beugrással többütéses kombóval AJ elfáradhat, de mint láttuk eddig, Parkernek nincs meg ehhez se a kondija, se az átütőereje.

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2017-11-01 15:11:37

@Sayajin: Pont, hogy Parker nem vallalta a Joshua elleni meccset 1-2 eve mikor kotelezo kihivo volt az IBF-nel, de inkabb visszalepett... ami jo dontes volt a reszerol, mert igy ajandekba kapott egy WBO ovet az elcsalt Ruiz meccsel.
A mostani VB-k kozul messze Joshuanak van a legjobb ellenfellistaja, ezen kar is vitatkozni. Klitschko, Whyte, Takam, es meg talan Breazale is emlitheto... Parker bevallalosabb mint Wilder, ezert tisztelem, de Takam es Ruiz Jr. is verte.

AJ nem volt meggyozo Takam ellen, de meg is igy siman megoldotta (korai lealitas ide vagy oda, Takamnak eselye sem volt), mig Parker ki is kapott Takamtol igazabol...

Szerintem egy egymas elleni meccsen Joshua gyozne, vegig dominalva, es a kesoi menetekben kicsapna Parkert.

» LennoxLewis   válasz erre
    2017-11-01 15:09:02

Van igazság abban amit mond! Ha AJ a Takam elleni formáját tudja csak hozni, akkor Parker megoldja ezt a feladatot. (hanem nem is KO-k arányában, de minőségi ellenfelek legyőzésének számában Parker vezet)Nem véletlen, hogy anno volt már megkeresésük AJ csapat felé de azok nem vállalták. Igazi Ki-ki meccs lenne most, amelyiknek nagyobb "szíve" van az győzne. Wildert viszont nagyon valószínűnek tartom legyőzné AJ, mivel hogy ő is AJ-t akarják a több vb-öv elvén menve. Ezt a találkozót a menedzserek összehozzák nekik, vagyis ebben látják a legtöbb pénzt az utóbbi idők nyilatkozatai szerint... és legkevesebb kockázatot bunyósaik számára.

» Sayajin   válasz erre
    2017-11-01 14:45:51

Ez a nyilatkozat a legalja...

Éppen Parker volt az, aki valójában veszített Takam ellen pontozással. Pont hétvégén néztem vissza a Parker vs Takamot, utólag egyértelműbbnek tűnik, mint akkor.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-11-01 14:36:26

Ez a Joshua lufi hamar ki fog pukanni szerintem

» Klausenburger   válasz erre
    2017-11-01 14:33:57
Ugrás az oldal tetejére