×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A WBC betöltetlen Silver címe volt a tétje szombaton este Cardiffban a Robert 2017-10-29 13:18:51 https://www.profiboksz.hu/2017/10/29/whyte-legyozte-heleniust/

Whyte legyőzte Heleniust

A WBC betöltetlen Silver címe volt a tétje szombaton este Cardiffban a Robert Helenius vs. Dillian Whyte nehézsúlyú ütközetnek. A több nagy szervezet ranglistáján is előkelő helyen szereplő, eddig mindössze Anthony Joshua ellen kapituláló Whyte és korábbi Európa-bajnok ellenfele küzdelmes, de gyenge színvonalú összecsapással rukkolt ki. A találkozó elején még úgy tűnt, a szebb időket is látott finn Helenius megtréfálhatja Whyte-ot, végül utóbbi bunyós sima egyhangú pontozásos győzelemmel (119-109, 119-109, 118-111) abszolválta a mérkőzést.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Off: Whyte beugrana Haye helyére (ismét megsérült)...

    2017-11-20 22:47:56

@CHUBAKKA: Hát ja, Joshuának és Parkernek köszönhetően végre vannak izgalmas párosítású (direkt nem feltétlen szakmai színvonalat írtam mert arról lehetne vitázni pro és kontra) vb meccsek is. Ha Wilder is beállna a sorba, szavunk nem lehetne, de az ő védett bajnokságával (vicc ez a Stiverne 2 is mint a kötelező letudása az ellenfél 2 éves inaktivitása tükrében) kicsit keserű azért még a szájíz és ferde kicsit a kép.

» Peacock   válasz erre
    2017-11-01 22:19:49

meg az jutott eszembe, hogy pl egy Ustinov ellen azért nehezebb dolga lett volna Whyte-nak szerintem. Meg lehet, hogy pl egy Wach is nagyobb ellenállást tanusított volna! Amúgy szó volt egy ilyen meccsről a nyáron egy Whyte-Wach meccsről, de valamiért nem jött össze, ki tudja miért.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-11-01 13:49:21

@Peacock: bár múltkor még az egyik cikkben Hearn jövő év elejére február-március a Parker elleni címegyesítést is említette, az is jó lenne!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-11-01 13:36:36

@Peacock: egyébként gondoltam is rá, hogy elég komolly meccs lehetne AJ-nek akár Ortiz is .Povetkin meg még komolyabb szerintem, piszok kemény a csóka, még Wlad sem tudta kiütni, és Povetkin nagyon tapasztalt, képzett, erős, és szívós is. Győzni menne a ringbe AJ ellen is, nem nagyn tenne egy lépsét sem hátrafelé, komoly kihívás lenne AJ-nek, és még több tapasztalatot szerezne! Mondjuk AJ-en, és a csapatán látszik, hogy nagyon is keresik a kihívásokat, kockáztatnak. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-11-01 13:03:08

@CHUBAKKA: Joshua kapcsán most három ellenfelet említett Hearn (nem keresem most elő a cikket) aki a kötelező címvédés miatt szóba jön:
1. Ortizt, ha a WBA meghagyja a kötelező kihívói pozícióját. Ez azért opció még mert bár a WBA kifejtette hogy eltiltja Ortizt, hacsak a B minta nem lesz tiszta (ami ugye lehetetlen), viszont pár napja a hóvégi WBA ranglistán megtartották Ortiz első helyét egyelőre, igaz jelezve hogy vizsgálat alatt. Ez arra utal hogy valamit csak lobbizik ezért Haymon.
2. A Povetkin-Hammer meccs győztesét - vagyis Povetkint vagy Hammert. Ez szinte biztos hogy Povetkin lesz, ergo ez a 3 opció inkább 2.

Na most ha Joshua a két talán legveszélyesebb és leg elkerültebb bokszoló közül (Povetkin és Ortiz) vállal be valakit, akkor azzal tovább nő a szakmai elismertsége, és mi nagyon is elégedettek lehetünk.

» Peacock   válasz erre
    2017-11-01 12:36:57

hát kíváncsi vagyok amúgy, hogyan fog alakulni a helyzet. AJ-Parker-t emlegetett Hearn ugye az év elejére, ami szerintem összejöhetne, persze nyilván, ha megfelelő ajánlatot tesznek Joeéknak. Viszont, ha nem is jön össze, akkor is szerintem Parker-ban bízhatunk, hogy jövőre is jó ellenfeleket fog választani, mondjuk egy szabadon választottnak egy Jennings, vagy egy Browne stb ellenfelek ellen. Utána meg, jöhet a kötelező kihívó ugye Povetkin, mert szerintem POvetkin le fogja nyomni Hammer-t több, mint valószínű decemberben. Parker meg nem fog elfutni a kihívások elől, ahogy eddig sem tette. AJ-nek meg hogy kit fognak összehozni, ha nem jön össze a Parker meccs azt nem tudom, de nem hinném, hogy könnyű ellenfél lesz. Wilder meg, ha lenyomja Stiverne-t, akkor utána szerintem jön majd egy megszokott kihívó , aki verhető számár talán a lengyel srác, aki kiütötte Szpilka-t, az a Kovács gyerek. Nyáron meg jöhet a nagy meccs a Joshua-Wilder a Wembley-ben!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-11-01 11:45:09

@Peacock: Hát ja nálam is 60-40 kb. Egyébként érdekes, hogy Wilder teljesítménye romlik, állítólag mindíg nagyon komolyan veszi az edzést, na majd vasárnap reggel kiderül. Duhaupas ellen nekem úgy tűnt, mintha nem is a saját bokszát csinálná, sokszor belement a belharcba, ahelyett hogy elkerülte volt, stb..... nem értettem mért csinálja.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-31 20:58:13

@pressurefighter0088: Igen, Wilder eléggé sötét ló. 60-40 nálam azért min. Joshua esélye (de inkább több). Ráadásul Joshua azért fejlődik technikailag (sajnos izomzatban is ami meg nem kéne szvsz), Wilder viszont inkább stagnál sőt romlik a Stiverne 1 óta. Fene tudja, de az biztos hogy várós meccs lenne.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-31 20:43:12

@Peacock: Én is azt hittem, de nem vagyok már biztos benne. Nem a mostani meccse miatt. Joshua az eddigi meccsein nagy erő és/vagy méretfölényben volt, kivéve Klitschko ellen, de szerintem ott az ukrán eltaktikázta, azért veszített, meg benne van a pakliban, hogy a reflexei megkoptak már valamennyire. Whytenál nagyobb és erősebb, meg is fogta az első menetben, aztán viszont voltak neki is problémái. Na mindegy, végülis minden meccsét kiütéssel nyerte, de Wilder szerintem Wladnál is nehezebb ellenfél lesz, ha összejön a meccs, mert magas, nagyot üt (ez nagyon hiányzott Takamnál), szokatlan a stílusa, és az ütést is jól bírja. Õ ki fogja használni, hogy az angol nagyon elfárad (ha elfárad, de esélyes). Az a baj Joshuával, hogy amennyivel keményebb az ellenfél, annál könnyebben elfárad abban, hogy pl megpróbálja lefinishelni. Whyte lerohanásában persze hogy nem fáradt el úgy, mint Klitschko ellen, mert kisebb az ellenállás, kisebb az ellenfél, stb.

Nem azt mondom, hogy Wilder esélyesebb Joshuánál, csak azért a 80/20-as esélyek (amiket sokan állítanak) sztem nem reálisak, még ha Wildernek nem is voltak olyan ellenfelei, mint az angolnak.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-31 20:15:05

@Peacock: "Nem feltétlen azért mert sokkal jobb bokszoló."
Kimaradt utána hogy egyébként szerintem Joshua ténylegesen is jobb bokszoló mint Wilder.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-31 19:11:09

@Jersey Joe: Wilder biztos hogy fog még épkézláb bokszolóval bokszolni, ebben egyetértünk:)
Az más kérdés mikor és hogy eddig miért nem. Szerintem jól látszik hogy ez a fajta menedzselés nem hoz se szponzort, se érdeklődést, se pénzt, se piaci részesedés növekedést. Joshua Amerikához képest egy füttynyi nagyságú kis ország bokszolója, mégis 10-szer annyi már a meccspénze mint Wildernek, mindenki őt akarja szponzorálni, a szurkolók - az amerikaiak is - rá kíváncsiak. Nem feltétlen azért mert sokkal jobb bokszoló. Hanem mert bátran választ ellenfeleket és meggyőzően intézi el őket.
Wilderben sosem lesz pénz ha továbbra is így védik. És minél kevesebben kíváncsiak rá, annál kevesebb pénzt hoz, annál kevésbé értékes a piacon. Én így látom.
Amúgy ha beletolna Haymon annyi pénzt a meccsbe amennyit Hearn, ő is tehetne ajánlatot Joshuának, mondjuk a Wlad elleni meccspénzét ajánlva neki tuti kiállna. Nem kell Hearn-re várni. De nem teszik. Csak Hearn teszi az ajánlatot, és ő teljesen logikusan lép mikor kéri a Whyte meccset - és ebbe nem kevés pénzt is hajlandó tenni -, mert ez emeli az ázsióját Wildernek a szigetországban a Joshua meccs előtt. (Vagy bajnokká teszi Whyte-ot kis eséllyel.)
Summa: Haymon szerintem nem védi az amerikai piacot, mert ma már sokkal inkább világpiac van. Amerika inkább kiemelt helyszín. A Showtime egy angollal köt szerződést. Egy mexikói bokszoló ma a legjobban kereső. Egy orosz a p4p listavezető. Stb.
Ez a kiemelt helyszín viszont mindenkinek adott. Haymon ad absurdum ugyanúgy lefoglalhatna két angol öklözőnek is egy MGM-et ha akar, Haymonnak ebbe semmi beleszólása nincs. De nem teszi értelemszerűen.
Plusz ha egy angol és egy amerikai akar egymással bunyózni, akkor ha a helyszín Amerika, abból az amerikai bunyós és a promóter nemigen jár rosszul. Szerintem.
Amit mondasz az szerintem akkor lenne - szerintem - igaz, ha Whyte és csapata bejelentkezne a meccsre hogy álljon már ki vele Wilder - mint tették azt Joshua vagy Wlad kihívói - mert pénzt akartak/akarnak a vb meccsel keresni. (Takam és Pineta is élete meccspénzét kereste.) Csakhogy itt hajlandóak lennének ők (Hearn Whyte oldaláról) beletenni a nagyobb pénzt, mert Wildernek pont nincs akkora piaci értéke. Szerintem ez fordítja a logikát.
Lehet rosszul látom, de nekem ez a kép adott.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-31 19:09:38

@Peacock: "Hearn elég sok embere ismert és bokszolt már Amerikában. "


Egyrészt szerintem Wilder vagy Ortizt, vagy Whyte-ot végül be fogja vállalni, másrészt próbáltam rámutatni arra, hogy itt piacokért és szponzorokért zajló nagyon kemény versengés zajlik, amit a te írásod csak épphogy erősít...

Haymon nem is oly rég még közel került ahhoz, hogy egyeduralkodó legyen, nagyon sokan írtak alá hozzá, aztán berobbant Hearn.

Wilder így még az amerikai piacokon sem áll jól igazán - jelentős részt ebből a lépéskényszerből adódott az, hogy a korábbiakhoz képest meglepő módon hirtelen megkörnyékezték és leigazolták Ortizt, majd elkezdték szervezni a Wilder vs Ortizt is... Csak jött a doppingvizsgálat.

Hogy mennyire szükségük van mégis erre a meccsre, mutatja, hogy a Haymonhoz közel álló WBC mégsem tiltotta el Ortizt, hanem még ki is fejezték, hogy remélik, meglesz később a meccs.

Tehát ez mind arról szól, h elsősorban a saját embereit akarja építeni, a riválist pedig minél kevésbé.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-31 15:54:09

@spomb: +3 millió... az volt a gáláns.
Ezt a részt Jersey Joe ellenvetésére írtam.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-31 15:21:15

@Peacock: "Konkrétan Whyte esetében pedig már Hearn alap ajánlatában benne volt és tisztázta hogy az amerikai tv-s bevételek egy az egyben Wilderékhez mehetnek."

Mivel Wilder eddig is tornatermi nézettségű gálákon lépett fel valamint amerikában Whyte-ot a kutya sem ismeri,ennek fényében nem is volt olyan gáláns ajánlat ez Hearn részéről.

    2017-10-31 15:13:19

@Peacock: "Ezek a tobzódó degradáló és kicsinyítő jelzők a bokszolók vonatkozásában ("Helénke", "ezer luftot ütő", "legxarabb", "levegőt seggén vevő", stb.) pedig tényleg nem tudom mire jók."

Semmire nem jók,véleményt alkottam,be lettem csapva,pláne amikor utólag kiderül,felkészületlenül és csak a pénzért lépett ringbe a bunyós,leszarva a nézőket akik éjszakáztak,jó meccset remélve.
Akkor én meg így beszélek róluk,pedig nem szoktam,de marha dühös voltam.

    2017-10-31 15:09:10

@Jersey Joe: Hearn elég sok embere ismert és bokszolt már Amerikában.
Brook Porterrel. Jacobs Golovkinnal. Perez Jenningsel.
Joshuának ráadásul tv szerződése van a Showtime-al és az amerikaiak nagyon is elégedettek vele és futtatják:
http://www.boxingscene.com/jos...
Konkrétan Whyte esetében pedig már Hearn alap ajánlatában benne volt és tisztázta hogy az amerikai tv-s bevételek egy az egyben Wilderékhez mehetnek.
Haymon ráadásul - értelemszerűen - nem egyeduralkodó Amerikában a piacon, hogy félnie kelljen attól hogy Hearn meccset szervez és elveszi a piacát. Ha Wilder elver egy britet Amerikában vagy Angliában, az neki is pénz és növeli az ázsióját. Ráadásul Joshua is azt mondta neki az angliai meg az amerikai helyszín is jó lenne, alighanem Whyte kapcsán is így van ezzel Hearn. A lényeg hogy a briteknél felfusson (vagy el bukjon) Wilder a Whyte meccsel a Joshua meccs előtt. Én így látom, igen.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-31 15:07:01

@Jersey Joe: Szerintem is így van,továbbra sem tartom semmire sem Whyte-ot,a világon semmilyen meggyőző produkciója nem volt,Joshua ellen kiütötték,előtte a kutya sem ismerte,nem gondolom hogy az ő hátán fellépve lenne bármiben is előrébb Wilder.
Az amerikaiakban nem tudatosult hogy jelenleg a nehézsúly "fővárosa" anglia,ők mindig is vigyáztak rá hogy legyen jenki bajnokuk,szerintem egy Whyte kedvéért soha nem jönne a szigetországba Wilder.
Mert lehet hogy nehézsúlyban nem,de minden más súlycsoportban a bokszmekka az amerika,aki oda be tud törni,nincs többé gondja,a világelit ott bokszol.
Ez már már tradíció,így nem engednek a 21ből nehézben sem.

    2017-10-31 15:05:57

@Peacock: "Szóval Whyte bevállalása 3-4 millióért racionális döntés lenne anyagilag nemcsak rövid, de hosszú távon is"



Ezt te gondolod, Haymonék meg esetleg azt, hogy nem akarják Hearn-ék embereit a tengerentúlon futtatni és ingyen reklámot csinálni nekik, nem beszélve a kapcsolatrendszerről a tévés társaságokkal, megavállalatokkal stb.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-31 14:27:06

viszont, ha nem Whyte lesz Wilder következő kihívója a Stiverne elleni visszavágó után akkor meg ki, mert még nem AJ lesz szerintem. Az majd talán nyáron. Ha tippelni kéne akkor szerintem a Brizli-Molina meccs győztese aki inkább Brizli lesz zserintem, túl kemény lesz ő Molina-nak. Brizli-vel még ki is egyeznék, ő nem egy veszélytelen kihívó, ő jó lenne szerintem. Brizli nem lesz berezelve Deontay-től, és őt nem is könnyű kiütni, képes leütésből is visszajönni, és megfordítani a meccset ( Mansour, és Ugonoh meccsek! ), nem egy sétagalopp az ellene való meccs az biztos! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-31 12:28:35

@spomb: Ha Wilder kiáll Whyte-al:
1. Lenne 4 millió dollárja, amennyit eddig sose keresett, egy verhetőnek tűnő ellenfél ellen. Ez azért nem elenyésző motiváló erő.
2. Már hogy ne nőne Wilder piaci értéke, hiszen az angolok megőrülnének érte hogy lássanak egy Joshua-Wilder meccset, ahol a bajnokuk egy kemény angol fószer (aki ráadásul amatőrben kiütötte Joshuát és profiként is izgalmas meccset vívott vele) legyőzése után érkező, s így hiteles (mert Wilderrel az a baj hogy jelenleg nem az) amerikai bajnokkal meccselne. Nem lenne ettől jobb bokszoló se Joshua, se Wilder, se Whyte, de még több ember lenne kíváncsi a Joshua-Wilder meccsre.
3. Letudná a WBC listájának egyik élmenőjét. (Akivel idővel úgy néz ki amúgy is ki kell állnia.)

Parker sem hiába vállalta be hogy Angliában meccsel Hughie-val (és nem ragaszkodik az otthoni meccshez). Ezzel az ő eladhatósága, avagy piaci értéke is nőtt a szigetországban, ahol így egy Joshua-Parker nagyobbat szólna mint előtte. (Főleg hogy Hughie meg Tyson unokatestvére - én azt sem zárnám ki hogy a nagyobbik Fury visszatérése után egy Fury-Parker összehozatala is tervben van.)
Sőt Arum Parkert is azért akarja Amerikában bokszoltatni, hogy mire meg esetleg összejön egy Wilder-Parker, akkora ott is ismerjék Parkert. Szóval nincs ebben semmi egyedi ördöngősség.

(Mi kis piac vagyunk, de Nagy Jani Chacon elleni meccsének is a Koko előzmény miatt lehetett ekkora piaci értéke itthon, hogy mindenki látni akarta, különben egy lett volna a sok közül.)

Amúgy meg persze hogy kíváncsiak lennének Wilderre jó (azaz veszélyesnek tűnő és ismert) ellenfelek ellen - de nemcsak Angliában, hanem Amerikában sem kíváncsiak rá épp ezért. Csakhogy Whyte Angliában ismert és veszélyesnek tűnik a szurkolók szemében mert a sajátjuk (és azért tett is már le az asztalra valamit).

Off
Ezek a tobzódó degradáló és kicsinyítő jelzők a bokszolók vonatkozásában ("Helénke", "ezer luftot ütő", "legxarabb", "levegőt seggén vevő", stb.) pedig tényleg nem tudom mire jók. Én speciel nagyon nem örülnék ha mindenki így nyilvánítana véleményt. Ráadásul Whyte tényleg ennyit tud, szívvel harcolt, akart, nem hiszem hogy ezt érdemelné. Helenius aki alibizett inkább, de a "nagyon rossz volt" is ugyanazt fejezi ki pld. De ez persze csak egyéni ízlés. Ja és ezt a "béna" Whyte-ot meggyőződésem hogy alig pár tucat ember tudná csak a ringben legyőzni jelenleg. Világviszonylatban, az összes élő embert figyelembe véve. Ez azért nem olyan rossz.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-31 12:27:45

@spomb: Meg az enyém is +1

    2017-10-31 12:07:35

@Peacock: Kiváncsiak lennének Wilderre is csaknem ilyen ellenfelek ellen.
Whyte ellen semmiféle piaci értéke nem nőne,így is ő jelenleg aki partiban lehetne az angol ellen,senki más nincs se közel,se távol,ez elég érték neki.
A Helénke-Whyte meccs számomra egy kb ezer luftot ütő fekete és egy a harmadik menetben a levegőt már a seggén vételező fehér ember mérkőzése volt,ami ökölvívó összecsapásként szerénykedett a plakátokon.
Persze ettől még lehet valakit ez szórakoztatott,ez csak az én véleményem.

    2017-10-31 10:43:03

@kovban: Whyte legyőzése szerintem sem a szakmai megítélését javítaná, hanem a Joshuához képest nem túl magas piaci értékét növelné (ami a Stiverne utáni nem túl acélos ellenfélválasztásnak köszönhető), elsősorban azáltal hogy valóban ismertté (és ha KO-val győz, elismertté) tenné a briteknél, és általában a (világszinten is nagy számú) Joshua rajongók közt. Utóbbi akkor ha ezután Joshua elleni meccse jön, ez remek promó hozzá.
Fura ez mert Wilder papíron régebb óta vb, de a Wlad meccs óta mindenki érthetően Joshuára kíváncsi. Szóval Whyte bevállalása 3-4 millióért racionális döntés lenne anyagilag nemcsak rövid, de hosszú távon is, minden más szempontból pedig elsősorban “középhosszú” távon, hiszen ez egyértelműen megágyaz egy Joshua elleni szupermeccsnek.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-31 08:48:48

@spomb: Whyte-ot lehet kritizálni, de ez a top 5 legxarabb csapkodás azért bántó túlzás.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-31 08:27:24

@Jersey Joe: Én is valószínűbbnek tartom hogy ez inkább promoteri farokméregetés volt nem bokszolói.

    2017-10-31 06:15:50

@kovban: "Bár az több, mint elgondolkodtató, hogy 4 milláért sem vállalta be..."


Itt nagyon kemény piaci harcok mennek Haymonék és Hearnék között, ez játszhatott szerepet.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-30 23:23:00

@LennoxLewis: Kivételesen egyetértek Spombbal, Whyte legyőzése nem sokat dobna Wilder megítélésén. Bár az több, mint elgondolkodtató, hogy 4 milláért sem vállalta be....

» kovban   válasz erre
    2017-10-30 22:51:40

ja ezt az előzőt nem is ide kellett volna írnom, hanem az AJ cikkhez, hogy lenyomta Takam-ot. Visszatérve Whyte-ra, igen vannak neki hiányosságai ez látszott most Helenius ellen is, de hát akkor is jó helyen van a WBC-nél, és ez a meccs is ugye Silver címért ment, amit megnyert Dillian . Amúgy én pl Chisora-t keményebbnek tartom Whyte-nál, ez látszott is a meccsükön, hogy jobb a kondija, jobban bírja az ütéseket, nagyon harcedzett bunyós. Viszont Dillian-t hozták ki ugye Chiso ellen is, bár szoros volt. Csak azt akarom mondani, hogy Stiverne-t szerintem már nem lehet elfogadni hiteles kihívóként, főként, hogy nagyon inaktív volt, és csak egy meccset vívott ugye mióta elvesztette a címét, és ott is padlózott a nem túl acélos Rossy ellen, és nem is tudta kiütni sem Bermane. Amúgy nem lenne bajom Stiverne-vel, ha aktív lett volna, és hoz pár meccset jó formát mutatva, így viszont fogalmunk sincs róla, hogy milyen kondiban van. Már lefele megy valószínű .

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-30 18:26:26

épp néztem egy videót ahol Parker, és az edzője nézik az AJ-Klitschko-t, és hát Joe-nak szinte tátva maradt a szája, mikor Joshua kiütötte Wlad-ot!! :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-30 18:00:14

@LennoxLewis: Wildernek kb 50bokszoló lehetne az eddigi legjobb ellenfele:)
Szerintem Whyte egy képzetlen és limitált képességű bokszoló és mivel fiatal valamint eddig nem tudott csiszolni ezen,így soha nem is lesz jobb,a Helenius elleni meccse az utóbbi idők top5 legszarabb csapkodása volt számomra.

    2017-10-30 16:38:34

@spomb: Whyte top 10-es bokszolo, dehogynem valtoztatna a megitelesen. Stiverne utan a legjobb ellenfele lenne az amerikainak.
Es esetleg egy uzenetet is kuldhetne Joshua fele, ha mondjuk hamarabb megoldja, mint o tette anno, + keresne 4 millio dollart, ezzel messze elete penzet tenne zsebre Whyte ellen.

» LennoxLewis   válasz erre
    2017-10-30 16:29:52

@spomb: végül is annyira nincs előrébb, de pénzben jó, meg Whye azért ismert név a bunyóban, meg Angliábn, és csak egy veresége van. El lehetne adni egy ilyen meccset. AJ előbb Parker-rel akar küzdeni. Stiverne, és Arreola már eléggé lestrapáltak, kifelé mennek, a francia gyerek meg jó bunyós, csak kevésbé volt ismert. Szpilka, Molina, Washington-nál mindenképp jobb szerintem Whyte, és ő azért aktív, formában is van, meg fiatal is! Whyte azért Aj-el is jó meccset csinált, meg Chiso-val, szerintem Wilder-rel is jó meccs lenne, és Deontay jól is keresne vele, és ha kiüti Dillian-t ott Angliában akkor még jobban felcsigázhatná a nézőket, még jobban várhatnánk a nagy meccset. Meg egy ilyen győzelem után Wilder ott a ringben is megemlíthetné AJ-t, hogy na hozzuk össze tesó! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-30 16:11:59

@CHUBAKKA: Szerintem meg semmit nem változtatna Wilder megítélésén egy Whyte elleni meccs,semmivel sem jobb mint mondjuk Stiverne,Arreola,vagy éppen Duhaupas.
Semmivel nincs vele előrébb,max a lóvéval,amit bezsebelne a meccsért.

    2017-10-30 16:02:34

amúgy az jutott eszembe, azon gondolkodtam mikor néztem ezt a meccset, és hát nem volt túl nagy iramú. Szóval arra gondoltam, hogy ezeket a bunyósokat szerintem Miller megállítaná kb a 8-10 menetben.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-30 15:03:57

@Slajos: hát nem tudom a WBC eléggé a markukban van. egy Whyte elleni meccs jót tenne azért Wilder-nek, ő azért nem egy inaktív, lerobbant , lestrapált bunyós. Whyte-ot nem tartom egy gyenge kihívónak, a hibái ellenére, jó meccset vívnának szerintem. De legyen igazad, és álljon a sarkára a WBC, és legyen ilyen meccs ami jó előkészítése lehetne az AJ elleni derbinek. Bár annyira nem szükséges ez, mert ezt a meccset akarja a bokszvilág , a rajongók az AJ-Wilder-t! Csak hát, ha AJ előbb kiáll Parker-al , és megszerzi annak övét az jó nagyot szólna , ha 4 öv lenne terítéken, ez a tervük gondolom. Wilder addig meg megmérkőzik Whyte-al! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-30 13:55:53

@CHUBAKKA: "..még lehet ilyen meccs, mármint, ha Wilder-ék akarják.."

Itt mar nem arrol lesz szo, hogy akarjak-e Wilderek vagy sem hanem arrol, hogy ha nem all ki Whyte-al akkor biza le kell adnia a vilagbajnoki ovet.
Remelem a WBC a sarkara all vegre es nem fog Haymon pitizo olebekent viselkedni. Meg remelhetoleg Hearns sem fogja csak ugy annyiba hagyni a dolgokat.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-30 13:21:10

@Dr Evil: még lehet ilyen meccs, mármint, ha Wilder-ék akarják akkor lehet még Whyte ellen egy jó kis meccs! mert úgy tudom, ugye itt is írták asszem az egyik cikkben, hogy AJ-nek előbb Parker-t akarják majd. Addig meg Wilder elmehetne Angliában, hogy kiálljon Dillian-nal, és jól is keresne vele ugye. Az esélyeket illetően meg szerintem is behúzná Wilder bár nem lenne sétagalopp, Whyte azért szerintem még mindig jobb ellenfél lenne, mint akik ellen eddig védte a címét Deontay, meg kéne küzdenie a győzelemért, de meglenne azért gondolom, meg lehet a ko is mondjuk 8-10 menet körül szerintem. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-30 12:50:01

@Lemmy: Mondj valakit aki nem tévedett a Fury-Klitschko meccsel kapcsolatban! :)
Egyébként én azon is meglepődtem, hogy előzőleg miért nem vállalták be Wilderés White-ot. Igencsak behatároltak az angol képességei képességei, de egy nagypofájú fazon aki ellen eladható lett volna a meccs.
Az ő szintjén nem hiszem, hogy tartaniuk kéne egy ilyen ellenféltől.

» Dr Evil   válasz erre
    2017-10-30 12:37:54

@iceman: igazad van végül is. Viszont pont ezért kéne Wilder-nek elvállalnia, hisz jó pénzt is ajánlottak neki. Whyte jó bunyós a maga szintjén, fel tudná magát szívni, és egy jó meccset csinálhatna Wilder-rel, de én sem hinném, hogy legyőzné. Legjobb esetben talán végigállná, de hát, ha jól belegondolok Chisora ellen is meg volt fogva, és hát Deontay nagyobb ütő, robbanékonyabb is! Whyte feküdne valószínű. Bár a legjobb az lenne, ha nem tökölnének, és összehoznák a Joshua-Wilder-t, a jövő év elején, minél előbb, tök mindegy, hogy Amerikában, vagy épp angliában, ha jó meccs lesz lehet belőle több is! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-30 11:10:25

@iceman: "szerintem csúnyán ki lenne csapva"
Abszolút így gondolom én is, szinte semmi esélyt nem adok neki Wilder ellen, arra sem, hogy végig fog menni.
Mondjuk én Takamra is azt gondoltam, hogy max 4 menet lesz, mert nem fog, belharcokban az eddigi meccsein is elég sok tisztát kapott, Joshua meg elég jó közelről is, onnan kilépve is ügyes, de aztán nagyot tévedtem, nem először az utóbbi években (pl. Fury-Klicskó)...

    2017-10-30 10:28:58

@Jersey Joe: Eddie Hearn

    2017-10-30 09:10:37

@CHUBAKKA: Whyte egysíkú, statikus bunyós, szerintem olyasmi képességű és stílusú, mint Chisora, csak Chisora jobban mozog törzsből. Whyte védekezése nem jó, támadásban sem dinamikus, hogy áthidalja a magasságbeli hátrányát. Helenius ellen is csak onnantól kezdve tudott belépni ütőtávba, hogy a finn látványosan elfogyott és a kezét is alig bírta felemelni. Nem hiszem, hogy a mozgékonyabb és sok balegyenessel dolgozó Wilder ellen így be tudna jutni ütőtávba, szerintem csúnyán ki lenne csapva. Wildernek szerintem a mozgékonyabb bunyósok nem fekszenek (pl. Szpilka), csak azok meg általában nem elég kemények.

» iceman   válasz erre
    2017-10-29 23:08:40

@CHUBAKKA: Amíg Helenius bírta kondival, addig simán kibokszolta Whyte-ot, sőt a másodikban meg is rendítette. Whyte e mellett, sokak véleménye alapján Chisora-t sem verte meg, szóval én nem fűzök vérmes reményeket a hosszú távú sikeres szerepléséhez.

» iceman   válasz erre
    2017-10-29 22:53:42

@Slajos: Persze számít, hogy ki ellen, ezt csak érdekességnek írtam le. Azért annyira nem pontatlan Wilder, mint ahogy mondják.

» deontay   válasz erre
    2017-10-29 21:54:34

@deontay: Wilder pontossagi mutatoja tenyleg magas a vilagbajnoki meccsein viszont nem mindegy ugye, hogy kik ellen erte azt el.

Mert pl. Joshua is eleg pontos volt Breazeale ellen, 42% volt a pontossagi mutatoja viszont Wlad ellen mar csak 30%.

Wilder viszont az utolso meccsen pontatlanabb volt mint az ellenfele Washington. Wilder 29,2%-ot ert el, Washington pedig 30,6%-ot.

Valamint Szpilka ellen is csak 30% volt Wildernek.

Golovkin pl. Lemieux ellen 51% pontossaggal dolgozott Lemieux 27%-aval szemben viszont Jacobs ellen mar "csak" 37,6% (Jacobs 32,3%).

» Slajos   válasz erre
    2017-10-29 21:33:34

@deontay: És milyen színvonalú ellenfelek ellen bokszolt Wilder? És a többi világbajnok?

» northpaw   válasz erre
    2017-10-29 20:09:36

Most sokan nevetni fognak, de statisztikailag Wilder az egyik legpontosabb boxoló! 40,67% a találati aránya eddig a világbajnoki meccsein. Mayweather mutatója viszonyításként 42% ( ö a legpontosabb ).

» deontay   válasz erre
    2017-10-29 19:47:21

Wilder megnyugodhat,ez a Whyte maximum annyi kárt tudna tenni benne hogy megfázna az angol parasztlengőinek szelétől.

    2017-10-29 19:05:52

@tenere: "Egy régi top Helenius szerintem verte volna White-ot, ha nem is kiütéssel, de pontozással biztos."

Hát, nem tudom. Ha visszagondolunk rá, hogy hogyan "győzte le" Chisora-t, akkor nem biztos hogy érdemes lett volna sok pénzt rátenni Whyte ellen...

» Perkins   válasz erre
    2017-10-29 18:29:28

Whyte jó bunyós, és jó neve is van a nehézsúlyú mezőnyben, de azért nem verhetetlen . Wilder-nek ki kéne állnia vele szerintem, meg tudná oldani, és őt el is ismernék, hogy nem rossz kihívó, hisz Whyte azért fiatal aktív, és nem rossz bunyós.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-29 15:57:36

Helenius a második menettől nem csinált semmit, csak hátrált, tartotta a távolságot, mozgott folyamatosan. Látszott, hogy az a célja, hogy túlélje a meccset és ne legyen kiütve. Elég lapos, unalmas meccs volt. Sajnálom Heleniust, mert technikailag képzett és ütőerő is volt valamikor. De látszik, hogy csak árnyéka önmagának. Vagy nincs már állóképessége, vagy a sok sérülés visszavetette. Egy régi top Helenius szerintem verte volna White-ot, ha nem is kiütéssel, de pontozással biztos.

» tenere   válasz erre
    2017-10-29 15:19:59

@deontay: hát igen, én is gondolkodtam is rajta, hogy Duhaupaahh, nem-e jobb bunyós Whyte-nál . Nagyon szívós a francia, és hát magas is, bírja az ütést, és aktívabb, mint Whyte. Érdekes egy dolog ez. Bár Wilder sem tudta őt úgy rendesen leküldeni, és a franciának sem adtak elég időt a felkészülésre, ha jól rémlik asszem. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-29 15:10:55

Azért az elég dúrva, hogy a gyenge ütöerejü Duhaupas kiütötte Heleniust, mig Whyte, aki azèrt ùgy van a köztudatban, hogy elég jó ütö, még megrendíteni se nagyon tudta, pedig párszor keményen eltalálta.

» deontay   válasz erre
    2017-10-29 15:02:55

@Slajos: Whyte nem fog kiallni,mert doppingolt.

» VMVKWA   válasz erre
    2017-10-29 14:55:42

https://www.youtube.com/watch?...

Thomas Hearn a folytatásról

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 14:19:56

Csalódtam Heleniusban.

https://www.instagram.com/p/Ba...

Az rendben van, hogy kellett neki a pénz, de egy hétnél azért többet készült, hiszen szeptemberben még Joshuával szparringolt.

Abban igazam lett, hogy Whyte-nál képzettebb és a egyeneseivel megállíthatná az angolt, de egyszerűen a 4. menettől eltűnt az állóképessége, nem tudott mozogni sem.

Sokan mondták, hogy nincs már ütőereje a vállműtétek miatt, de a 2. menet végén majdnem kiütötte az angolt, Whyte szerencséjére akkor jött a szünet.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 14:11:10

@CHUBAKKA: Ugy legyen! :D

» Slajos   válasz erre
    2017-10-29 14:07:12

@Slajos: össze kéne ezt hozni szerintem, ahogy már a másik cikknél is leírtam. Jövő év elején, vagy tavasszal lehetne egy jó kis gálát a Wembley-ben, ahol Wilder védené a címét Whyte ellen a főmeccs meg lehetne egy AJ-Parker, vagy ilyesmi. Aztán, ha mindketten hozzák a győzelmet akkor nyáron meg jöhetne a nagy meccs Joshua-Wilder!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-29 14:05:34

@CHUBAKKA: Hat Whyte ha jol tudom, kotelezo kihivo mostmar a WBC-nel. Ha igy sem fog akarni kiallni Wilder ellene akkor mar az egiek sem mossak le rola, hogy tudatosan keruli a veszelyesebb ellenfeleket. Raadasul Whyte ellen meg olyan nagysagu gazsit is kaphat amit eddig meg sosem.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-29 14:00:35

ha Whyte felszívja magát jó ellenfele lehet majd Wilder-nek, ha tényleg összehozzák esetleg azt a meccset. Nem biztos, hogy le tudja győzni Deontay-t, de szerintem egy elég jó meccset ütnének össze. Érdekes lenne!!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-29 13:35:40
Ugrás az oldal tetejére