×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Az IBF-WBA-IBO nehézsúlyú világbajnoki címei kerülnek 2017-10-28 11:39:20 https://www.profiboksz.hu/2017/10/28/joshua-vs-takam-merlegeles/

Joshua vs. Takam mérlegelés

Az IBF-WBA-IBO nehézsúlyú világbajnoki címei kerülnek terítékre szombaton késő este Cardiffban, ahol az öveket birtokló Anthony Joshua és a mérkőzésre beugrókánt érkező Carlos Takam feszül egymásnak. A pénteki, hivatalos mérlegelésen Joshua alatt 254.25 fontot (kb. 115.33 kg), a kihívó alatt pedig 235.5 fontot (kb. 106.82 kg) mutatott a műszer.

      

A rendezvényen a WBA nagylégsúlyú világelső Khalid Yafai (114.5 font ~ 51.94 kg) is kesztyűt húz, ellenfel pedig Sho Ishida (szintén 114 font) lesz, a felső súlyhatár ebben a kategóriában 115 font.

      

A mérkőzéseket és a gálát 21:30-tól élőben közvetíti a hazai Sport2 csatorna.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@deontay: Az egy dolog hogy Joshuanak nagy az utoereje az meg egy masik, hogy kozelharcban el is tudja talalni az ellenfelet mert tud kozelharcolni.
Wladnak is nagy az utoereje, aztan megsem ment bele kozelharcba sosem, vajh miert nem? Hat azert, mert bamba benne, ugyanugy mint Pulev is. Igy inkabb lefogjak az ellent ha az kozelharcba akar keveredni veluk.

Ennyi erovel akkor Povetkin is fizikai elonyben volt Takam ellen kozelharcban mert neki is veszelyesebb az utoereje mint Takamnak? Semmi koze nem volt hozza annak, hogy technikailag kepzett kozelharcos?

» Slajos   válasz erre
    2017-10-29 13:43:16

@Slajos: Annak, hogy Joshua minden ütésében benne volt a KO, mig Takamnek messze nem, semmi köze nem volt ahhoz, hogy a kameruni a közelharcban is sokkal óvatosabb volt?? Ha valaki nem tud komoly kárt tenni az ellenfelèben, viszont az ellenfele bármikor kiütheti öt, nyilván nem fog olyan bátran beleàllni egy komolyabb ütèsváltásba.

» deontay   válasz erre
    2017-10-29 13:22:04

@deontay: "..Takam Parker ellen fizikai fölényben volt.."

Szerintem fizikailag teljesen egalban voltak. Sulyban kb. 3 kiloval volt nehezebb az afrikai ami kozottuk semmi, mivel csontozatban, fizikai eroben nagyon hasonloak. Takamnak nagyobb az utotavja vagy 10 centivel viszont Parker meg magasabb 6 centivel. Nem a fizikai folenyen mult az a meccs.

Joshua fizikai folenyben volt Takam ellen ez igaz de technikaiban is. Mert azt meg ra lehet fogni a meretbeli kulonbsegre, hogy jabekben rendre tobbet talal a magasabb de amikor kozelharcban is azt mar nem. Marpedig Joshua kozelharcban is Carlos fole nott.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-29 13:10:56

@Jersey Joe: de wlad gyorsabb volt kézen és lábon is.
ütőerőben szerintem pedig nincs osztalyos különbség.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-10-29 11:23:47

@Binyu: Te most vagy kötekedsz szándékosan, vagy nem vagy képes felfogni azt, amit leírtam... Parker szerintem TECHNIKAILAG, mègegyszer leírom TECHNIKAILAG egy szint az angollal. Leírtam azt is, hogy kikapna Parker, mert FIZIKÁLISAN SOKKAL gyengébb az angolnál. Takam Parker ellen fizikai fölényben volt, míg Joshua ellen nagyon komoly hátrányban volt. Továbbra is tartom, hogy nem a technikai tudásával mùlta felül Takamot, és Parkert se abban múlná felül, hanem a hatalmas fizikai erejèvel.

» deontay   válasz erre
    2017-10-29 10:35:44

@Kane: "A Klics-Povetkin pedig a 21.század, de talán az egész boksztörténelem legnagyobb támadása volt a sportág ellen, ami ott történt a ringben csak Németországban történhetett meg, ne vegyük alapul."

Nem csak németben, Moszkvában is simán megtörténhetett :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-10-29 09:57:29

@bandi78: Másadvonalasok ellen szenved, pedig keményebbet üt Klitschko-nál. Védekezni kéne magtanítani.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-29 09:38:19

@deontay: Azt irtad tegnapelőtt,hogy neked Parker és Joshua egy szint,Joshua minden menetet megnyerve verte Takamot,mig Parker ideis odais adhato meccset nyomot vele!

    2017-10-29 08:56:12

Azért tegyük hozzá,hogy Joshuának ez volt a 20ik mérközése,még nagyon rutintalan,amióta vb nem alibizik az ellenfél választással,simán van még,és szerintem fog is fejlödni,persze ehez a csapatának is észre kell venni a hibákat,Wilder 39ik meccsén is egy öreg C kategóriás bohócal meccsel,Washingtont ugyanigy léptették le,teljesen ok nélkül,és azon a meccsen Washington elvitt jópár menetet,simán partyban volt,itt Joshua percig nem volt veszélyben,Takam és Washington nem egy szint!

    2017-10-29 08:49:27

@Jersey Joe: Azert az megvan, hogy a bokszot azert nem papiron, hanem a ringben jatszak? Es azert semmi garancia nincs arra, ha Wilder es Povetkin egy ringbe kerul/kerult volna, akkor az altalad vazold modon zajlana / zajlott volna a talalkozo?

» bandi78   válasz erre
    2017-10-29 08:48:12

A leállítás korai volt, éppen 3 pontatlan ütés zúgott el Takam feje mellett ez jól látható volt! Ettől függetlenül Joshua vezetett, de Takam a leállítás pillanatában nem volt megfogva!

» Valero   válasz erre
    2017-10-29 07:33:01

@Kane: "Mert ő végigállta, míg szerinted a nála (véleményem szerint) magasabb szintet képviselő Povetkin 5 menet alatt simán ki lett volna ütve"


A stílus alakítja a harcot. Povetkin nem nagyon tud hátrálni, elmozogni, robog előre, mint a gyorsvonat, emiatt hamarabb is találkozik az ellenfél öklével. Emellett nem is mozgatja úgy a fejét védekezésnél, mint Stiverne.
Klicsko tehénkedett egyfelől, másfelől a meccs politikai vonatkozásai miatt egy kissé vissza is fogta magát, nem akarta mindenáron kiütni sokak szerint. Ami tény, már a 2. menetben leküldte, s nem tehénkedéssel.
Wilder leküldte volna egy jobbossal.
Povetkin a Wilderrel egymagas Wachot is nehezen törte fel - pedig a lengyelnek nem szóltak, hogy a bokszban ütni is szabad.

Ortiz jelentősen jobb bokszoló, mint Povetkin és van köztük 5 centi, ami már érezető differencia.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 02:58:02

@Jersey Joe: Kapott pár fülest igen, de ez nem bizonyítja, hogy AJ "nyeregbe került". Azt az bizonyította volna, ha tovább megy a meccs és vagy megállítja Takamot, vagy visszatereli a meccset oda, ahol Takam nem tudott érdemben akciót indítani. Ugye pont ezért lett volna érdekes :)

    2017-10-29 02:52:07

@Jersey Joe: Mert ő végigállta, míg szerinted a nála (véleményem szerint) magasabb szintet képviselő Povetkin 5 menet alatt simán ki lett volna ütve. Ortiztól nem kevéssel marad el, így igaz, ahogy Joshua is agyonnyomná, de Wilder nem tudja olyan módon kihasználni a méretfölényét ahogy Klicsko használta, nincs meg a fizikai ereje hozzá, és olyan hibás beidegződésekkel van tele a bunyója amit szerintem kizárt hogy Ortiz vagy éppen Pov ne tudna kíméletlenül kihasználni.

    2017-10-29 02:46:46

@BlaZe: "nagyon érdekelt volna a meccs vége."

Lehet, ez volt a vége...
Takam a végén kapott pár fülest, amitől azért bajban volt.

Hülyeség volt a leállítás, de AJ nyeregbe került.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 02:34:12

@Kane: Eleve mit hozod fel populista módon Stivernet? Povetkinról volt szó.

És igen, szerintem az oroszt hamar kiütötte volna Wilder - ez a véleményem, pedig nem kedvelem Wildert.

Povetkin jó bunyós, de számomra Ortíztól simán elmarad, márpedig a kubait is esélytelenebbként hozták ki az oddsok is Wilder ellen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 02:31:15

@grabanc: Nem értem ezt miért írod. Hol írtam én ennek az ellenkezőjét? Szerintem AJ egy jó bunyós, egyértelműen a #1 jelenleg nehézben, és minden kétséget kizárólag meg is nyerte ezt a meccset. Viszont szerintem alkalmazkodásból, taktikából bőven van még mit tanuljon, illetve az alkata egyre inkább beszorítja ebbe a stílusba, és nem csak a könnyen fogyó kondi miatt. Mégis egyre inkább erre erősítenek rá nála, ami szerintem érdekes kérdés, hogy miért. Nem gondolom, hogy azért, mert nem látják, ami nekünk innen egyértelműnek tűnik.

Ami a meccset illeti, én szívesen megnéztem volna hogyan végződik magától, szerintem pont most kezdett igazán érdekes lenni. Elsősorban arra lettem volna kíváncsi, hogy AJ milyen választ ad arra, hogy Takam elkezdett hatékonyabb és aktívabb lenni. Ezek az ütések a végén jók voltak tőle, de nem derült ki, hogy AJ vissza tudta volna-e szerezni a full kontrollt, vagy továbbra is nagyobb teret hagyott volna Takamnak. Nem gondolom, hogy Takam kiütötte volna (pontozással meg nyilván ők maguk se számoltak előre), de nagyon érdekelt volna a meccs vége.

    2017-10-29 02:30:59

@LennoxLewis: "Hearn azt is mondta, hogy segitene Furynak visszaterni"

Fury már soha nem lesz ugyanolyan.

Ezt a meccset lehet, összehozzák, de a sportértéke már nem lesz az, ami lehetett volna.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 02:26:03

@Jersey Joe: Talán a személyedet kritizáltam vagy az emberi tulajdonságaid? Szerintem minden sor amit írtam a bokszról szólt, talán az személyesebb hogy a kedvenced Stiverne, amit gondolom nem veszel sértésnek azok után hogy te magad mondtad. Persze így könnyű, arra reagálok amire van kedvem, amire nem akarok vagy tudok, az személyeskedő hulladék és érdemtelen válaszolni rá.

    2017-10-29 02:11:41

@Slajos: Egyetértek a kondival. Szerintem Takamék erre tudatosan készültek is. De persze, felülmúlta Takamot Joshua, ez nem kérdés. A lényeg, hogy ez most egy olyan meccs volt, amiből bőven van mit tanulnia.

    2017-10-29 02:07:40

@Jersey Joe: Hearn azt is mondta, hogy segitene Furynak visszaterni, ha valaki, akkor o kepes felepiteni a Joshua vs Fury meccset ugy, hogy mindenki betegre keresse magat rajta.

» LennoxLewis   válasz erre
    2017-10-29 02:05:07

@LennoxLewis: Akkor én rosszul hallottam, én 2019-et és 2020-at hallottam.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 02:00:42

@grabanc: Én már nem, ez már nem az a Haye, ráadásul Haye még Klicsko ellen is félt az ütésektől, mi lenne AJ ellen?

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 01:59:37

@Jersey Joe: "Az viszont gáz, hogy Wildert nem akarják bevállalni, csak 2020-ban"

Ezt honnan veszed?? Eddie Hearn kozvetlenul a meccs utan nyilatkozta, hogy 2018-ban mindenkepp akarjak a Wilder meccset. Kerdes, hogy Wilder bevallalja-e, ugye elete penzeert (4 millio dollar) nem volt hajlando Whyte ellen menni, aki ma bebizonyitotta, hogy nem egy nagy szam.
https://www.youtube.com/watch?...

» LennoxLewis   válasz erre
    2017-10-29 01:57:52

@Kane: "A Povetkin mögött sokkal elmaradó Stiverne is kihúzta 12 menetig"


Talán mert a legkeményebb feje talán Stiverne-nekAt volt addig a meccsig.
A többi komolytalan, személyeskedő trágyalére nem reagálok, mert érdemtelen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 01:57:05

@deontay: Én is megnézném (gyógyultan) Wilder ellen Hayemaker-t... csak úgy vegyszer és brahi mentesen :P

» grabanc   válasz erre
    2017-10-29 01:50:45

@BlaZe: Azért mert sorokon át ekézed, attól még megnyert meccset szakított félbe a bíró. Vagy szerinted onnantól jött volna el Takam ideje? Vagy addigra már meg is nyerte a meccset? Itt tart a nehéz (vagy még sz@rabb).

» grabanc   válasz erre
    2017-10-29 01:44:52

@deontay: Szerintem Haye mar sosem lesz olyan mint anno volt amikor pl. Chisorat megsemmisitette. Bellew ellen egy nagy kupac szar volt a regi onmagahoz kepest a labserulese elotti menetekben is, es nagy javulasra mar nem nagyon szamitok tole. De majd meglatjuk.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-29 01:43:42

Nekem nagyon lassúnak tünt Joshua. Haye ellen szívesen megnézném, ha David meggyözöen veri Bellewt.

» deontay   válasz erre
    2017-10-29 01:35:52

@bandi78: Takam kiüthető, de nem jellemző rá. Most ez a tény állt fenn.. nem sírok utána, bár szebb végzet lett volna. Ki a vb?

» grabanc   válasz erre
    2017-10-29 01:32:11

@BlaZe: Kozelharcban is jobb volt mint Takam es utotavbol is. Takam akkor tudott kibontakozni amikor AJ kevesebbet dolgozott es szerintem ez azert volt mert sporolni akart a kondijaval az angol. Ez az a gyengeje Joshuanak ami miatt a jovoben kikaphat, ha nem valtoztatnak valahogy rajta. Ha ledobna vagy 5-6 kilot, lehethogy osszessegeben tobbet nyerne kondi teren mint amennyit vesztene az erejebol.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-29 01:30:08

@Jersey Joe: A Povetkin mögött sokkal elmaradó Stiverne is kihúzta 12 menetig, aki máig Wilder legkomolyabb kihívása volt. Wilder bunyójában alapvető fatális hibák vannak, ezt csak az nem látja aki nem akarja. A Klics-Povetkin pedig a 21.század, de talán az egész boksztörténelem legnagyobb támadása volt a sportág ellen, ami ott történt a ringben csak Németországban történhetett meg, ne vegyük alapul. Stiverne sem túl nagy császára a törzsből mozgásnak, nem tudom miből gondolod hogy a másodvonallal szenvedő Wilder olyan simán átlépett volna Povetkinen. Ha szerinted a kalimpálás, ugrálva ütés, és a védekező technikák teljes hiánya nem lenne megbüntetve egy olyan kaliberű bokszoló ellen mint Pov, akkor nagyon szeretheted Wildert, vagy csak azért akarod minél keményebbnek feltűntetni hogy minél feljebb értékelődjön a kedvenced, Stiverne.

    2017-10-29 01:27:36

Szerintem White nem verné Stivernét se meg nem hogy Wildert, Wilder lehet senkivel nem boxolt de AJ ellen 50/50 lenne, Wilder kondija jobb és az ütőerő megvan benne talán még jobban mint Wladban volt...

» gigaboly   válasz erre
    2017-10-29 01:27:25

@grabanc: AJ esetében a csalódást az jelentette, hogy nem tudott stílust váltani és mintha az erősítés a mozgékonyság rovására menne szép lassan. Nagy rajongója vagyok, magához képest okozott csalódást, nem a kiütés csúszása miatt. Remélem, hogy a hibákat felismerik, javítják és tanulnak belőle.

» bandi78   válasz erre
    2017-10-29 01:17:38

@Slajos: Igen, azt csinálta jól, hogy komoly fizikai fölényben volt :) Ilyen stílusú ellenfelet is meg lehet törni, de AJ nem sokmindent csinált a "lépegetek fedezék mögött, majd kilövök néha valamit" bokszon kívül. Olyannyira nem, hogy Takam egyre jobban felélénkült a sérülése ellenére, és már kombinációkat is meg mert engedni magának, amik találtak is. Nem ótvar szar volt Joshua, de látványosan nem találta a bokszát ezen a meccsen, és én nem is láttam, hogy nagyon keresné. Én nem azt mondom, hogy kipukkadt az AJ lufi, hanem hogy nem tudott igazán jól alkalmazkodni Takamhoz, és (nyilván a biztos vezetés tudatában, de mégis) nem is próbált változtatni, hogy hamarabb lezárja a meccset egy rá együtéses KO-val gyakorlatilag veszélytelen ellenfél ellen.

    2017-10-29 01:17:28

@Jersey Joe: De ez a statikus Povetkin megis eleg gyakran kozel tudott kerulni Klicskohoz is. Wlad pedig ugy vedekezett, hogy szo szerint a hatara ugrott vagy lefogta (a jo oreg Wlad ugyebar es az o titkos shaolin modszere).

Ha Wladhoz kozel tudott kerulni akkor szerintem Wilder sem lett volna problema. Marpedig Deontay nem az a hatra ramaszos tipus, ugyhogy jo par kemeny testutest bekapott volna azon a meccsen. Povetkin ma a legkemenyebb es legrombolobb testuto nehezben. Takam sem csak ugy a semmitol fogyott el a merkozes masodik felere. Persze Povetkin is kapott volna rendesen Wildertol szerintem, de en azt a meccset nagyon ki-ki meccsre gondolom. Wildernek komoly hianyossagai vannak a vedekezesben, ez mar tobb ellenfelevel szemben is kijott (a nem tul acelos Washington ellen is pl.) es ez Povetkin ellen duplan kijonne. Persze Wilder tud hirtelen a semmibol forditani is, mint azt lattuk tole nem egyszer de eppen ezert nem lett volna sima meccs egyik szamara sem.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-29 01:17:16

@bandi78: Valóban, Wilder veszélyessége azokban a totál szokatlan, idióta szögekből ütött, nagy erővel és sebességgel indított ütésekben rejlik, amikre elég nehéz lehet felkészülni és amik kívülről igen idétlenül néznek ki (főleg ha luftot üt). Nem operál túl sok ütésfajtával és a kiütéseinek a döntő többségét ezeknek a csapottaknak köszönheti. Az más kérdés, hogy mi történne, ha végre egy komolyabb bunyós állna a másik oldalon.

» glideswimmer   válasz erre
    2017-10-29 01:16:17

@bandi78: Egyszerű... többet vártunk a kelleténél. A finn, ha tolta volna az első két menet produkcióját, akkor nyert (volna)...
Tony pedig minden menetet vitt, ha vékonyan is. Ja,hogy nem ütötte ki Takamot a 7.-ben (mint VlaKlics szokta)? Takam sehogy sem nyert.

» grabanc   válasz erre
    2017-10-29 01:10:34

@bandi78: "Szóval Wilder fullos felkészülés mellett szenved a másodvonalasok ellen."


Annyira azért nem szenvedhetett, ha Stiverne-n kívül mindenkit lezúzott.

Másrészt meg ez stílus kérdése is.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 01:07:50

@Slajos: "5 meneten belul az a Wilder akit a kozepes kepessegu Szpilka 6-7 meneten at szopatott?"


Már a Szpilka elleni meccs előtt (!!!) leírtam azt, amit most lentebb is kifejtettem , hogy a kulcs a törzzsel való mozgásban van.
Emiatt lett volna Wilder problémája egy prime Haye s kevésbé egy oldalirányban statikusabb Povetkin.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 01:04:19

@pressurefighter0088: Gassiev szerint (nem az a szószártyár, mellébeszélős típus) Wilder mindig 100%-on készül mindenkire, a flegma stílusa ringen kívül van csak. Ja, Gassiev szerint Wilder keményebben üt, mint Klitschko.
Szóval Wilder fullos felkészülés mellett szenved a másodvonalasok ellen. Én amúgy nem hiszem, hogy Wilder lenne ennyire kockázatkerülő, vszeg bevállalna ő mást is, ha csak rajta múlna.

http://www.boxingscene.com/gas...

» bandi78   válasz erre
    2017-10-29 01:04:16

@Jersey Joe: Nem akarom elkezdeni, ez egy hosszú sztori, ami sok helyen sántít. Te úgy látod, hogy Povetkin menekült meg Wildertől, én meg máshogy látom, ennyi. Nem fog kiderülni. :)

» bandi78   válasz erre
    2017-10-29 00:59:01

@Jersey Joe: "..Szerintem Wilder 5 meneten belül kiütötte volna.."

5 meneten belul az a Wilder akit a kozepes kepessegu Szpilka 6-7 meneten at szopatott? Nem tennek ra nagy penzt. Marmint Wildernek megvan az utoereje hozza de ahhoz el is kell talalnia. Nem mondom, hogy sima Povetkin gyozelem lett volna de 5 meneten beluli Wilder ko? Nagyon alabecsulod az oroszt, o nem egy kozepes szintu bunyos akit par malomkorzessel el lehet intezni.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-29 00:56:40

Amúgy a mai gáláról: nagyon csilli-villi volt, sok VIP vendéggel, jó bejátszásokkal, de Helenius teljesen kiakasztott, fogalmam sincs, mit is akart a mai napon a finn. AJ várakozáson alul teljesített... Szerintem az, ami megvolt Lewisban, az nincs meg AJ-ben. Lewis tudott váltani ha kellett, AJ mintha kicsit stratégiailag meg lenne fogva, ha nem működik az A terv. Nagyon jó alapanyag, de az erősítés helyett kicsit jobban foglalkozhatnának az egyéb aspektusokkal is...
A bíró meg... még most is füstölgök miatta...
Ja, pozitívum még, hogy adta a sport2, nem kellett streamelni. :)

» bandi78   válasz erre
    2017-10-29 00:55:43

@bandi78: "A kokszos Stiverne és persze a tpoformáján jócskán túllevő, szintén kokszos Arreola tökéletesen megfelelt, Pov meg a kubai persze nem... "


Povetkin az orosz doppingbotrány közepén gyanúba keveredett egy héttel a meccs előtt.. Pont.
Hagyjuk meg a népmesei elemeket a sztyeppék népeinek.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 00:54:07

@bandi78: És még mindíg nem értem miért, mert sztem Wilder abszolút élvonal, persze sokszor felhozók ellen is szenved, de ki tudja hogy készül azokra a meccsekre. Pl Golovkin állítólag gyengébb ellenfelek (pl Wade) ellen is ugyanolyan keményen készül, de Wilder nem biztos.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-29 00:50:49

@bandi78: Hagyjuk már... Klicsko már a 2. menetben leütötte Povetkint, az orosz rengeteget kapott.
Wach ellen sem muzsikált igazán.

Takam más stílusovetkin és ez volt a kulcs. Alapállást változtat, törzsből mozog, s különböző szögekből is tud ütni.
Povetkin ennél statikusabb.

Amúgy Takam az első 6 menetben felülmúlta Povetkint

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 00:50:22

@BlaZe: "..semmi ötlete mit kéne csinálnia, láthatóan nem működött a boksza...egy percig sem forgott veszélyben a győzelme.."

Ha egy percig sem forgott veszelyben a gyozelme akkor valamit csak jol csinalt, nem? Tobbet talalt, padlora is kuldte Takamot. Amikor valaki otlettelennek tunik a masikkal szemben azt nem arra szoktak mondani, aki amugy siman vezet. Otlettelen pl. inkabb Parker volt Takam ellen (szerintem szuken el is vesztette azt a meccset az uj zelandi). Mit kellett volna tennie Joshuanak egyertelmu vezetesnel, kakalinkat tancolni kozben?

Szerintem lehet hogy az volt a gond, hogy te azt vartad mint paran itt, hogy Joshua 2-3 menet alatt siman leradirozza az afrikait. Tobben nagyon leneztek Takamot itt, nem ertem nagyon hogy miert, hiszen Carlos egy kemeny bunyos, eleg jo kepzettseggel aki meg vezetett is Povi ellen a merkozes elso feleben (szerintem). Maga AJ is megmondta a merkozes elott, hogy kemeny meccsre szamit ami nem par menet lesz.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-29 00:50:08

@Jersey Joe: "Szerintem pedig az orosz örülhet, mert így megmaradt a ködös legendája a rajongók között.
Szerintem Wilder 5 meneten belül kiütötte volna."
Mondjuk nem Povetkinen múlt, hogy nem jött létre a meccs. Wilder mindig megnyeri a "mi lenne, ha lenne meccs" feltevéseket. De mikor meccsre kerül sor, valahogy mindig csak a gondosan kiváligatott emberek mehetnek ellene a ringbe. A kokszos Stiverne és persze a tpoformáján jócskán túllevő, szintén kokszos Arreola tökéletesen megfelelt, Pov meg a kubai persze nem... :) ha valakinek ködös mítosza van, az pont Wilder.

» bandi78   válasz erre
    2017-10-29 00:46:58

@Jersey Joe: Viszont Povetkin is bírja a pofont, Takamnál képzettebb, lényegesen nagyobb ütőerővel, Joshuahoz képest ő is lentebbről támad, ami szerintem annyira nem ízlett Joshuának. Nagyobb esélye van annak, hogy Joshua betalál egy ütéssel, amitől Povetkin kifekszik, de ez fordítva is így lenne.

    2017-10-29 00:45:43

Sauerland lenyilatkozta, hogy összehozná a Whyte - Hrgovic meccset már most.

» northpaw   válasz erre
    2017-10-29 00:43:51

Én egy nagyon jól védekező takamot láttam, aki abszolút nem jön zavarba AJ ütéseitől,főleg mert tisztát alig kapott, az összes lecsúszott az alkarján, v a fejtetején. Nekem nagyon hatékonynak tűnt. Az ütései igaz látszólag kárt nem tettek Joshuában, de ha ez tovább megy, és Takamnak csak a szemsérülését vegyük le, és adjunk hozzá menetenként 2db 3 as kombót, amivel be betalál AJ nek, és mondjuk nincsenek a bíró által adott teljesen felesleges pihenőidők, amiket Joshuának adtak, a 11. re szerintem nagyon elfáradt volna AJ, mivel az utolsó menetekre darabos lett, az erő megvan persze, de Takam, mintha messziről látta volna, miket üt Joshua. Szóval sajna csalódás volt a meccs, viszotn én is megnéznék egy viszsavágót, úgy, h nincs sérülés és Takam is 110% al AJ re készül. Mondjuk egy Povi ellen is megnézném, aki ha tudja hozni a Takam elleni formáját, még 10% al dinamikusabb beugrásokkal operáló Povetkint, mondjuk 10% al 15% al jobban meghúzott ütésekkel, fejmozgással, szerintem AJ nek nagyon kellemetlen meglepetésben lenne része. Le a kalappal Takam előtt egyébként. De picit az ütőerő valóban hiányzott.

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2017-10-29 00:43:10

@Jersey Joe: A Klitschko-Povetkin az minden volt, csak nem bokszmeccs. És emlékeim szerint utána kezdett magára találni Povetkin, mintha az a vereség helyre tette volna fejben.

» bandi78   válasz erre
    2017-10-29 00:42:31

@Slajos: "Wilder mar lehet nem lenne vilagbajnok ha tavaly osszejon az orosz elleni meccse. Szerintem Wilder akkor este az agyaban elrebegett egy halaimat Jezus fele."

Szerintem pedig az orosz örülhet, mert így megmaradt a ködös legendája a rajongók között.
Szerintem Wilder 5 meneten belül kiütötte volna.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 00:41:41

@Jersey Joe: Klicsko ellen foleg a dereka szenvedett Povinak, mer a meccs 70%-ban a hatan cipelte az ukrant.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-29 00:40:12

@glideswimmer: A 7. menetet sztem Takam nyerte, a többivel egyetértek

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 00:38:57

@BlaZe: Abban egyetertek, hogy egy olyan formaban levo Povetkin mint amilyet az utolso meccsein mutatott eleg veszelyes lett volna Joshuara. Povetkin pontosabb, kemenyebb mint Takam es nagyon rombolon dolgozik testre. De nem csak AJ-re igaz ez. Wilder mar lehet nem lenne vilagbajnok ha tavaly osszejon az orosz elleni meccse. Szerintem Wilder akkor este az agyaban elrebegett egy halaimat Jezus fele.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-29 00:38:30

@Slajos: Hát pedig szerintem Joshua zavarban volt. Nem volt semmi ötlete mit kéne csinálnia, láthatóan nem működött a boksza. Az egyetlen dolog, ami miatt előnyben volt, az a fizikai mérete. És a végefelé már védekezésre is kényszerült, meg hátrálnia kellett, és egyre több ütést kapott. Nem úgy volt zavarban, mint Klicskó régen a bekapott ütéseknél. Lehet az ötlettelen jobb kifejezés, de a lényeg, hogy egyáltalán nem volt meggyőző Joshua annak ellenére sem, hogy egy percig sem forgott veszélyben a győzelme.

    2017-10-29 00:38:17

@BlaZe: "Ez után a meccs után én Hearn helyében pl Povetkin nevét a számra se venném (eddig se nagyon tette emlékeim szerint)."


Povetkin azért statikusabb oldairányba Takamnál. sem elhajolni, sem duckingolni nem szokott, szóval ne hasonlítsuk össze teljesen a kettőt.

Povetkin már Klicsko ellen is szenvedett a magasabb bunyós ellen, Joshua felütései pedig gyorsak, pontosak.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 00:37:47

Én is nagyon csalódott voltam a leállítás miatt, mert úgy láttam, hogy Joshua kezd rendesen elfáradni és bajba is kerülhet akár. Takam megérdemelte volna az esélyt, de nem vagyok biztos benne, hogy 20 másodpercnél tovább bírta volna még. A bíró döntése is magyarázható, minden menetet egyértelműen elveszített Takam és beszedett jópár komoly ütést egymás után. A leállítás időpontja viszont nagyon nem stimmelt. Amúgy én nem látom Joshua teljesítményét annyira rossznak, Takam alacsonyabb, gyorsan mozgó, jól védekező és meglehetősen agresszívan támadó bokszoló, nem lehetett túl könnyű eltalálni, de Joshua így is nagy fölényben volt. Elismerésem Takamnak, sokkal jobb teljesítményt nyújtott, mint Whyte.

» glideswimmer   válasz erre
    2017-10-29 00:37:10

@Hapci07: Vagy csak kipontozná. :D Vagy van felső határa a nehézsúlynak????

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-29 00:34:21

@Jersey Joe: Pulev szerintem max. 6 menet lett volna Joshuanak. A bolgar belharcban egy nagy nulla. AJ ellen pedig a belharcot nem tudta volna elkerulni, arra neki nincs "felszerelese".

» Slajos   válasz erre
    2017-10-29 00:34:11

A bíró vagy akkora bakit csinált mint a ház, vagy direkt volt hülye. Főleg Angliában nem szokás és főleg nem egy vb meccsen egy védekezni képes teljesen tiszta bunyóst így leléptetni, főleg hogy még esély volt arra is azért hogy pár ütés után tovább lassulhat Joshua is és akkor Takam villoghat picit. Megérdemelte volna az esélyt.
Kondiban amúgy Takam beugróként is jobb volt szvsz. Joshua simán nyert, eredményesebb volt, de a kondija veszélyesen elkophatott volna ha a bíró nem tördeli a meccset. Lehet ez utóbbit csak belelátom, de mintha ez jól jött volna azért Joshuának.
Takamot most jobban sajnálom mint amennyire dícsérni tudom Joshuát, pedig simán nyert.
Ez a sok izom amúgy visszaüthet könnyen. Ez egy kis iramú meccs volt nem sok bekapott ütéssel, mégis levette Joshua lábmunkáját a végére.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-29 00:34:04

@pressurefighter0088: Wilder 2020-ban már 35 lesz, neki az már neccesebb

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 00:34:02

ez is olyan meccs volt amit Klicskonal ereztem sokszor ha a kisebb bunyos meretben naturalisan akkora lett volna mint a nagyobb, lettek volna nyeresi eselyei, igy meg nem voltak

» fixpont   válasz erre
    2017-10-29 00:33:52

@Jersey Joe: Meglátjuk milyen visszhangja lesz a meccsnek. Szerintem Takam ütései nagyobb kárt tettek benne, mint Vologya monster jobbosa. Úgy értem abból az ütésből felállt, és azzal választ adott egy kérdésre. Takam elleni meccs viszont kérdéseket vetett fel. Korántsem tűnt Joshua ellenállhatatlannak. Ha Takamnak kicsit nagyobb ütőereje lenne, nem biztos, hogy ebből a meccsből jól jött volna ki Joshua. Ez után a meccs után én Hearn helyében pl Povetkin nevét a számra se venném (eddig se nagyon tette emlékeim szerint).

    2017-10-29 00:33:13

@Slajos: Hasonlóan látom, de szerintem nem technikailag áll Takam fölött, hanem Joshua ütései súlyosak, Takamé meg már korábban sem voltak azok.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 00:33:10

@Jersey Joe: Tök mindegy mikor akarják bevállalni, ahhoz Wilderéknek is lesz 1-2 szavuk. :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-29 00:33:09

@Phenomenal: Kemenyebb. Ennel legalabbis.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-10-29 00:32:21

@northpaw: Ez igaz, engem is idegesített, egyértelműen elfogult volt a bíró

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 00:31:25

Hat a leallitas no comment. Es AJ is megerdemli a kritikat megha hozzavesszuk a orrtorest is. Ez a sok izom nagyon szepen mutat de mintha egyre lassulna mindenhogyan. Takam meg mintha elkapta volna a ritmust a vegere vagy AJ volt mar nagyon faradt. Mindenesetre valszeg nem lesz visszavago foleg hogy Takam csak beugro volt es ezt is csak azert vallaltak hogy le legyen tudva a cimvedes. Pedig megneznem egy 100%-s felkeszulessel mindket reszrol valszeg kemeny meccs lenne.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-10-29 00:31:16

@BlaZe: Jo azert ne tulozzunk. Takamnak voltak szep talalatai es oda is tette magat rendesen, ahogy az egy kihivotol elvarando de Joshua komoly zavarban egyszer sem volt. Neki max. a sajat nagy izomzata es a kondija lehet az ellensege de technikailag egyertelmuen Takam folott volt.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-29 00:29:11

@fixpont: Nem csak a leléptetésről beszélek, hanem arról, hogy minden második menetben kapott extra időt Joshua a bírótól.

» northpaw   válasz erre
    2017-10-29 00:28:20

@BlaZe: Így van, de én nem lennék kíváncsi egy visszavágóra, mert Takam ütései semmi kárt nem tettek Joshuában.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 00:28:18

@fixpont: ezt hulyenek tartom = ezt hulyesegnek tartom

» fixpont   válasz erre
    2017-10-29 00:26:47

Pulevre kíváncsibb lennék, mint egy visszavágóra

Az viszont gáz, hogy Wildert nem akarják bevállalni, csak 2020-ban

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 00:26:34

@northpaw: ezt hulyenek tartom, meg lett volna 2 tok ugyanilyan menet es sima 120-108, a biro szerintem megijedt, hogy AJ nagyon le fogja utni Takamot a par tiszta talalat utan, nem volt jogos a felelme, de szerintem ezert csinalta, nem AJ miatt

» fixpont   válasz erre
    2017-10-29 00:26:27

mekkora lenne ha a 160kilós Fury ledogyasztana és kipontozná Joshuát:D

» Hapci07   válasz erre
    2017-10-29 00:26:24

@fixpont: Nem csak felkészülés problémák voltak, Joshua tarsolyában szerintem nincs meg a megfelelő stratégia erre a bunyóra, amit Takam csinált. Õ fedezék mögül lassú tempóban odavereget. Takam a vége felé nagyon zavarba tudta már hozni. Ezért is néznék meg nagyon egy visszavágót, hogy ha eleve Takamra készül, meg egyáltalán ebből a meccsből tanulva elő tudnak-e húzni valamit.

    2017-10-29 00:24:13

Takam meg folyamatosan torolgette a vert a szemebol. Nagy kar, h leserult. Remelem kap nagy penzert egy visszavagot. Megerdemli. AJ meg inkabb Lennox balegyeneset gyakorolja sulyzozas helyett. Hatalmas bunyos, de nem kellene a testepites itanyaba elmennie.

» bandi78   válasz erre
    2017-10-29 00:23:48

@tenere: Ügyeltek arra nagyon, hogy nehogy úgy járjon Joshua, mint Klicskó Puritty ellen.

» northpaw   válasz erre
    2017-10-29 00:23:08

A bíró nagyon unszimpatikus volt. Fontoskodott, tördelte a meccset és a végén még el is b...ta.

» tenere   válasz erre
    2017-10-29 00:21:06

@iceman: szernitem is egyertelmuen elrontjak a felkeszuleset, rossz iranyba viszik, szerintem nem rossz napot fogott ki, az edzoi a hibasak

» fixpont   válasz erre
    2017-10-29 00:20:10

@GaiusM: Azt mondta élete formájában van.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-29 00:19:52

Jol felhuzott ez az inkompetens biro... Mexikoban meglincseltek volna a meccs utan az tuti. Mondjuk egy Morales-Barrera vagy Gatti-Ward... ez a biro amazor meccsekre valo max

» bandi78   válasz erre
    2017-10-29 00:19:33

Joshua-nak gyakorlatilag megszűnt a lábmunkája. Nem is nagyon volt rászorulva mondjuk a méretelőny miatt, de a nem igazán villámléptű Takam elég sokszor be tudott lépni ütőtávba és tiszta találatokat postázni. Klcsiko ellen Joshua sokkal jobban mozgott lábon, ennek az izomnövekedésnek, amit produkál meccsről-meccsre nem lesz jó vége.

» iceman   válasz erre
    2017-10-29 00:18:49

Nagyon szépen helytállt Takam!

» deontay   válasz erre
    2017-10-29 00:18:32

@emgabor: Nyilván nem :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-29 00:17:20

Szánalmas, már az 5-ben is szándékosan megtörte a bíró, amikor lefáradt Joshua.

Sajnos, Takamnak nincs KO-erős ütése, így nem volt izgi igazán, de Takam jó volt

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-29 00:17:16

@northpaw: Igen, ezt már nem is írtam, de azok a menetközbeni pihik is sokszor fölöslegesnek tűntek. Pl a kesztyűnél a ragasztószalagot én nem láttam hogy zavaróan lógott volna. De lehet hogy csak nem figyeltem.

    2017-10-29 00:16:57

Hát Takam nem feküdt AJnek de styles make fights. Povetkin ellen nagyon megnézném.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2017-10-29 00:16:46

Jó, azért adjuk meg AJ-nek is azt, hogy mindenkinek voltak rossz meccsei. Tysonnak, Lennoxnak, Holynak, és Wladnak is. De Takamot sajnálom, hogy azt a sanszot sem kaphatta meg egy ilyen minőségi teljesítmény után, hogy ő legyen az első, aki végigállja AJ-t.

» GaiusM   válasz erre
    2017-10-29 00:16:31

Teljesen indokolatlan leállítás, körelhajlást csináló búnyóst nem szoktak kivenni a meccsből... Ilyen bíró nem való világbajnoki ringbe. Nekem kimondottan tetszett Takam bunyója, megnéznék ebből egy visszavágót.

    2017-10-29 00:15:50

Amugy faradt mar AJ is. Csori biro alig birta lenyomni Takam fejet, ugy meg volt fogva.

» bandi78   válasz erre
    2017-10-29 00:15:43

Úgy minden második menetben adott a bíró extra időt Joshuának, hogy regenerálódjon, majd lelépteti Takamot korán. Szép volt.

» northpaw   válasz erre
    2017-10-29 00:15:30

@pressurefighter0088: ?

» emgabor   válasz erre
    2017-10-29 00:15:24

Korai volt. Joshua a menetek második felére rendre lelassult. Nem sok esélyt adtam ezzel együtt se Takamnak, de így leállítani hülyeség volt még.

    2017-10-29 00:15:11

Az egész gála egy szép és komletten nagy kalap szar volt.

    2017-10-29 00:15:05

@tomba: Benne volt az is a képben, hogy AJ kiüti magát, és lehettek volna nehéz pillanatai.

» GaiusM   válasz erre
    2017-10-29 00:14:43

Hát ezzel a meccsel nem igazán nőtt Joshua renoméja

» emgabor   válasz erre
    2017-10-29 00:14:40

Adjon visszavagot... Tripla penzert...

» bandi78   válasz erre
    2017-10-29 00:14:28

@iceman: menetet sem vittak Takam, de AJ meglepoen rossz volt, vegig

» fixpont   válasz erre
    2017-10-29 00:14:23

Ekkora patkányt.... elveszi Takam esélyét, hogy végig menjen..,

» deontay   válasz erre
    2017-10-29 00:14:05

Ennyi erővel Golovkint is leléptethették volna Canelo ellen olyanokat kapott.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-29 00:13:47

nevetséges volt ez a leléptetés. Szerintem Takam egyáltalán nem volt veszélytelen, sőt én megnéztem volna mi történik, ha engedik még. Joshua a mérkőzés második felére megint lelassult, a sokkal kisebb Takam meglepően sokszor eltalálta.

» iceman   válasz erre
    2017-10-29 00:13:25

Fasz kivan már a sorozatos retardált bírókkal

    2017-10-29 00:12:55

semmi baja nem volt. belenézett egy felütésbe, de már kitisztult. majdnem azt mondanám, hogy féltek, hogy joshua elájul a fáradtságtól. na jó egy kicsi túlzok.

    2017-10-29 00:12:35

Most lépteti le ? .. retard ..

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-10-29 00:11:47

Besírok.

    2017-10-29 00:11:41

ez korai volt...

» dirhanka   válasz erre
    2017-10-29 00:11:22

ne már. ez baromság.

    2017-10-29 00:11:14

semmi eselye nem volt Takamnak, de teljesen jogtalan volt a leleptetes

» fixpont   válasz erre
    2017-10-29 00:11:06

Ilyen fostalicska dontest...... ha serulws miatt, meg csak-csak... de igy???

» bandi78   válasz erre
    2017-10-29 00:11:01

Úristen mi ez a leállítás... Védeni akarták Joshua KO mérlegét, gusztustalan, semmi baja nem volt Takamnak, meg sem vt fogva. Eltiltani a picsába az ilyen ringbírókat.

    2017-10-29 00:10:46

Na ne. Ez a biro ezt elbaszta.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-29 00:10:06

Mi a franc?????? Kap harmat es leleptetik??

» bandi78   válasz erre
    2017-10-29 00:09:54

Hát ez.... ??

    2017-10-29 00:09:52

Na megint egy retard bíró...

» GaiusM   válasz erre
    2017-10-29 00:09:28

@starhu: Közepes minőségű stream, a semminél jobb:

http://ifirstrowus.eu/watch/58...

» northpaw   válasz erre
    2017-10-29 00:08:14

@Sarkozi Robert: Oke. Akkor Tuat mondom. Nem fekszik neki az alacsony ellenfel. Legalabbis ma nem. Pov sem lenne eselytelen ma.
Takam nem kispalyas. AJ-nek szurkolok, de ez nem a legjobb napja :)

» bandi78   válasz erre
    2017-10-29 00:08:00

Takam birja az utest. Szerintem Pulev mar nem allna ennyi bekapott horog meg felutes utan.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-29 00:07:47

nekem se jó.

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2017-10-29 00:07:02

@tony26: Ha jó a streamed, linkeld be én szinte semmit nem látok belőle, annyira szaggat, Olyan, mintha időnkét megnéznék egy egy fényképet a meccsről. köszi

» starhu   válasz erre
    2017-10-29 00:06:43

Ha reggelig bokszolnának se tenne semmi kárt joshuában szegény takam,joshua inkább magára lehet veszélyes ha tovább erőltetik a súlyzozást a továbbiakban

    2017-10-29 00:05:27

Na, Takam már másik oldalt is vérzik. AJ meg nem nagyon tudja mit kéne csinálni. Elég tanácstalannak tűnik, mégha simán zsebben is van neki a meccs.

    2017-10-29 00:04:13

AJ marha darabos :/

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-10-29 00:03:31

Ügyes nagyon Takam, Joshua lábmunkája meg nem tudatos és elég pontatlan, darabos. Nem kéne ekkora súly...

    2017-10-29 00:03:09

@tomba: Gondolom a következő az lesz, hogy kiköpi a fogvédőjét, Klicsko ellen bevált.

» northpaw   válasz erre
    2017-10-29 00:03:06

@bandi78: A csucs Mike Tyson ellen mindenki szarban lenne

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-10-29 00:02:31

Hát Takam minden egyes pennyt megérdemel ezért a mai teljesítményért.

» GaiusM   válasz erre
    2017-10-29 00:02:09

rendes csávó ez a bíró, hagyja pihenni.

    2017-10-29 00:01:50

A mai meccsen nagy szarban lenne AJ Mike Tyson ellen. Lehet csak nem ennyire alacsony bunyosra keszult? Pulev mar reg fekudne mostanra.

» bandi78   válasz erre
    2017-10-29 00:00:24

Meg Mormeck Klicskó ellen... :D

» GaiusM   válasz erre
    2017-10-29 00:00:08

Jelenleg Joshua a legjobb és szimpatikus ember a szememben , de nem hiszem hogy legenda lesz valaha is de ez full szubjektív vélemény .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-10-29 00:00:02

a stream előtt is le a kalappal...

» tony26   válasz erre
    2017-10-28 23:58:52

Mintha most picit lihegne Joshua a bekapott ütések után.
Takam pedig ennyire vérezve nem semmi.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-28 23:58:45

Kar hogy Takam nem lat jol a jobb szemere. Joshua mintha kicsit faradt lett volna ebben a menetben.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-28 23:58:40

Jo Joshua, de Lewis 2x ilyen jo volt.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-10-28 23:58:12

Izgalmi faktor nulla,takam elött azért le a kalappal

    2017-10-28 23:56:18

Pulev már szerintem fekudne . Takam nagyon bírja a pofont viszont tiszta megrendítő találatra nem sok esélye van :/ 9-10.menet lesz a vége .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-10-28 23:55:37

Jók ezek a testütések Takamtól. Komoly fizikai hátrányban van, de tökösen beleáll. Nem sok esélye van, de szimpatikus nagyon.

    2017-10-28 23:55:27

Hát Pulev szerintem már régen elfeküdt volna.

» GaiusM   válasz erre
    2017-10-28 23:54:48

Gyerekek annyit mondok hogy Pulev ilyen porgos meneteket biztos nem csinalt volna Joshuaval.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-28 23:54:32

joshuán az látszik, hogy élvezi a meccset és nem hiszi el, hogy neki itt baja lehet

    2017-10-28 23:53:05

Joshua csak szerintem kezdett el újfent pihegni ??

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-10-28 23:51:15

Próbálkozik Takam szívvel lélekkel,de nem nyerhet,joshua tul nagyot üt,nem leeht ellene végig állni egy meccset.még 2 menet és vége.

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2017-10-28 23:51:08

Az utobbi 2 ev legrosszabb AJ-je a labmunkajan szemmel lathato a romlas, nem kellene ennyit gyurnia vagy nemtom, semmi lazasag.

» fixpont   válasz erre
    2017-10-28 23:50:45

Joshua baromi pontatlan. Csalódás nekem idáig.

» emgabor   válasz erre
    2017-10-28 23:50:42

Na ez jo kis menet volt. Joshua vezet de latszik hogy Takam nem alibizni jott.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-28 23:50:26

Két rendkívül szimpatikus bunyós.

» GaiusM   válasz erre
    2017-10-28 23:49:57

@AnnyiraPesti: Pont elfáradt Joshia akkor állítja meg A bíro

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-28 23:49:24

De utálom ha egy sérülés befolyásolja a meccset.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-28 23:47:16

nagyon darabos AJ, siman megoldja ezt erobol, de megsem tetszik a mozgasa

» fixpont   válasz erre
    2017-10-28 23:46:28

Ha Takamnak nem fogjak tudni elallitani a verzest akkor nem fog sokaig tartani.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-28 23:46:02

takam elég rendesen fejelget, kíváncsi vagyok tökön is veri-e. ez mostaanában nagyon menő.

    2017-10-28 23:43:26

http://www.vipleague.me/boxing...

» Tom Cormie   válasz erre
    2017-10-28 23:42:04

Na 3 menettol mar azer tobb lesz :D

» Slajos   válasz erre
    2017-10-28 23:41:47

Nincs vkinek jo stream? :D

» Shaham   válasz erre
    2017-10-28 23:41:01

@GaiusM: Csak hozzák a,szokásos színvonalat. Jól elbeszélgetnek, de a meccsről nem nagyon van szó - nem is nagyon nézik.

» emgabor   válasz erre
    2017-10-28 23:38:57

Nektek is szaggat a stream? Mióta a Joshua meccs elkeződődött 2 mp box után 15 mp töltés ...

» starhu   válasz erre
    2017-10-28 23:38:52

Takam nem nagyon igyekszik eddig tekintélyt szerezni, pedig kéne valahogy vagy idővel jön az angol dózerolni.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-28 23:38:36

Joshuanak lehet hogy eltort az orra az osszefejelesnel.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-28 23:37:56

Ezek nem ezt a meccset nézik? A fejeléstől vérzi AJ orra...

» GaiusM   válasz erre
    2017-10-28 23:36:09

Hát az első menetet eléggé átóvatoskodták.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-28 23:34:40

Ismerkedos 1. menet

» Slajos   válasz erre
    2017-10-28 23:34:11

Hát a mérlegelésen még nem tűnt ilyen picikének Takam. A ringben irtózatos a különbség.

» GaiusM   válasz erre
    2017-10-28 23:31:33

@AnnyiraPesti: Remelem, hogy azert tovabb fog tartani 3 menetnel es jo bunyo lesz. En mondjuk Joshuanak szurkolok de Takam is szimpatikus bunyos.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-28 23:29:38

Ha Takam itt győz, ő lesz a 21.század Buster Douglase.

    2017-10-28 23:29:21

Hajrá Tank! :)

» deontay   válasz erre
    2017-10-28 23:26:00

Fura itt olvasni a véleményeket Takamról.Szerintem kb. 3 menete lesz.

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2017-10-28 23:25:18

A securitys csóka nagyobb, mint Joshua :)

» Tom Cormie   válasz erre
    2017-10-28 23:24:24

Takamot szeretjük, reméljük, tud meglepetést okozni

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-28 23:23:14

@Joe Calzaghe5: Hát igen, az egy külön történet.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-28 23:20:51

@BlaZe: Engem a Buglioni és az Ishida (Yafai) meccs is érdekelt volna...

» grabanc   válasz erre
    2017-10-28 23:14:27

Amerikai foci, rally, kosár, labdarúgás... Ha lenne a sport tv-nek panaszkönyve, most biztos beírnék olyat...

» karcsi1959   válasz erre
    2017-10-28 23:12:33

@pressurefighter0088: Foreman egy genetikai csoda volt, de lehet hogy csak jobban odafigyeltek az állóképességére. De azért Ali ellen neki is elfogyott a Kraft.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2017-10-28 23:12:04

@karcsi1959: Főleg, hogy volt egy Yafai meccs is ott ma, amiből legalább egy highlightot lehetne mutatni...

    2017-10-28 23:10:34

Miért csinálja ezt a sport tv...?? Az ember már alig várja a meccset, ezek meg itt keringőre kocsikáznak... :)

» karcsi1959   válasz erre
    2017-10-28 23:05:29

@Joe Calzaghe5: Pedig Foreman hogy bírta Holyfield ellen.... :D (mindig őt hozom fel pozitív példaként, de meg is érdemli)

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-28 23:02:19

@northpaw: De Duhapaus nem brit.

    2017-10-28 23:00:58

Kicsit a fiatal Denzel Washingtonra hajaz AJ.

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2017-10-28 23:00:41

@VRRRT: Whyte nem jelent különösebb veszélyt Wilderre, így nem hinném, hogy erre szükség lenne. Megkockáztatom, hogy Duhaupas jobb ellenfél volt nála.

» northpaw   válasz erre
    2017-10-28 22:59:12

Helenius túlélésre hátrált, lógatott kezekkel. Az első 2-3 menet után kicsit csalódás ez a meccs. Whyte is sokszor tenyerest ütött, hiányzott az erő is. Whyte tényleg Chisora 2. Bírja az ütést, megy előre zakatolva és nyomva de kiszámíthatóan, nagy hajlított karú ütésekkel operálva de igazi átütőerő nélkül.
Az mondjuk jó taktika volt hogy testütésekkel lelassította a finnt. Kedvelhető, nagy szívvel harcoló, de egysíkú bunyós Whyte. Wildernek szvsz be kellene vállalnia ennyi pénzért, érdekes lenne hogy az amerikait ez a nyomás mennyire hozná zavarba, s mire lenne elég az ütőereje egy zakatolva robogó keményfejű bunyós ellen.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-28 22:58:03

@Jersey Joe: Vlahogy ezek a magas reménységek pl. Price, Helenius de még Joshua is picit nem épp 12 menetre vannak kitalálva. Nagy test nagyobb energiát igényel.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2017-10-28 22:56:59

@northpaw: Ugyan, a vada lebuktatná Whyte-ot is.

    2017-10-28 22:55:36

Úgy gondolom Wilder nyugodtan aludhat ha Whyte lesz a következö ellenfele...

» deontay   válasz erre
    2017-10-28 22:54:44

@Joe Calzaghe5: Pontosan, már Duhaupas ellen is kondi problémái voltak Heleniusnak

Sajnálom, pedig Whyte borzasztóan bokszol - igaz, kőkemény

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-28 22:54:15

Szegény Helenius már csak árnyeka onmagának!
Pedig pár éve még azthittem simán VB lessz belole.

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2017-10-28 22:51:54

remélem jön a főmérkőzés!!

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2017-10-28 22:50:26

@Kane: De Wilder egy elvetemült szélmalomkörzés során kicsapná Whyte-ot.

» northpaw   válasz erre
    2017-10-28 22:48:32

Heleniusnál nagyon nincs kondi.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2017-10-28 22:47:56

na, most meg mi történt. helenius az utolsó - remélem két - menetre várt?

    2017-10-28 22:47:31

@SweetSweetSweet: Az első 5 menetben jó volt Helenius , főleg az első 2-ben

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-28 22:44:58

@northpaw: Az a meccs lenne a legnagyobb vicc maga, valószínűleg az össz indított ütések 5 százaléka ha találna.

    2017-10-28 22:43:38

@Jersey Joe: Az 1.-menettol?:D

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2017-10-28 22:43:26

@northpaw: Kétségtelenül. Õ már nem fogja tudni kihasználni azt, hogy Whyte-ot simán bele lehet vinni egy kondi KO-ba. Heleniusban már nincs meg az, amiért anno neve volt. De ez a Whyte max Chisora szint, vagy még annyi se. Egy nem ennyire leszállóban lévő bunyós simán le fogja gyalulni. Akkor is, ha nem AJ lesz az megint :)

    2017-10-28 22:42:21

@SweetSweetSweet: Erőnlét problémák

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-28 22:41:24

helenius itt kb azt mutatja, mint a fury elleni klicskó, viszont itt whyte sokkal agresszívebb, mint ott volt fury

    2017-10-28 22:37:37

Úr isten most kapcsolódtam be a 7. menetben de ez borzalmas. Egy életképes bokszoló rég kivégezte volna ezt az enerváltan tántorgó Heleniust, Whyte meg lépked utána és néha pontatlanul csapkod mint a kocsmában. Kritikán aluli.

    2017-10-28 22:37:16

@SweetSweetSweet: Jah, nagyon rázogatja a jobb karját. De az fáradtságtól is lehet... akár így, akár úgy, szerintem neki ezt a profi bunyót fel kell adnia, vagy úgy jár, mint David Price.

» GaiusM   válasz erre
    2017-10-28 22:34:49

Robert szerintem sérult

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2017-10-28 22:33:01

És akkor Wilder ez ellen a Whyte ellen nem akar kiállni, ez a legnagyobb vicc.

» northpaw   válasz erre
    2017-10-28 22:31:42

@szifi: Oda se neki. :D Ezek csak számok, ameddig meg nem a hőmérsékletet vagy a bankszámlát jelzik semmi gond. :)

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-10-28 22:31:20

Helenius állóképessége és testi ereje (azzal az ütéseket is jobban bírná) nagyobb lenne, nyerne.
De most itt már Whyte vezet, és a finn kezd fáradni.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-28 22:30:54

@LightsOutPrince: Egyetértek,nem tudom, miért lett minuszos, én a plusszra nyomtam.

    2017-10-28 22:29:59

Hát ez a meccs csalódás eddig. Egyik résztvevőtől sem várok klasszis megoldásokat, de azt, hogy a 3. menet után így ellaposodjon... Biztos vagyok benne, hogy egyikből sem lesz már tényező.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-10-28 22:28:24

@BlaZe: De Heleniusnak sem, a harmadik menettől fogva a seggén veszi a levegőt.

» northpaw   válasz erre
    2017-10-28 22:24:47

Helenius már most spórol az erejével.... A 3. menet óta túlélő üzemmód.

    2017-10-28 22:20:02

@tomba: Igen, de kezd elveszni az egyensúlya és a mozgáskoordinációja Whytenak. A kondi nem az ő erőssége.

    2017-10-28 22:18:34

Helenius eléggé érthetetlen, hogy miért nem használja a hosszabb kezeit.
Whyte pedig szerintem egy remek bunyós.

» GaiusM   válasz erre
    2017-10-28 22:16:36

szerintem Helenius túl "jófiús" ehhez a whyte-hoz

    2017-10-28 22:16:28

nagy elfáradás lesz ebből

» Winwin   válasz erre
    2017-10-28 22:15:06

@isildurzeroTMT: a harmadikban white ráérzett a távolságra.

    2017-10-28 22:14:37

Whyte túl fogja dolgozni

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2017-10-28 22:14:26

Helenius nekem túl passzívnak tűnik

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2017-10-28 22:14:04

Whyte el fog fáradni ez 95%.

    2017-10-28 22:11:18

@Peacock: meglepően jó. ha így folytatja, újra lehet reménység.

    2017-10-28 22:10:28

Kicsit aggódnék most Hearn helyében. Whytenak nem lesz egyszerű estéje...

    2017-10-28 22:10:00

Helenius eddig jobb mint vártam. Jó meccs lehet.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-28 22:09:54

@Peacock: ja. parker. és ja baromi jók voltak a csajok.

    2017-10-28 22:07:25

@tomba: Márhogy Parker.
Érdekes mennyire másként látjuk a technikai képzettségét. Na majd látjuk mire viszi.

Ez a női bokszmeccs amúgy nagyon jó volt!

» Peacock   válasz erre
    2017-10-28 22:04:24

@isildurzeroTMT: gorgess le

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2017-10-28 22:01:13

@isildurzeroTMT: ez angol:

http://buffstreamz.com/watch/b...

» Winwin   válasz erre
    2017-10-28 22:00:53

Van olyan oldal ahol streamen lehet nézni a sport 2 adását ???
Esetleg valami jobb angol stream a meccshez ?

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2017-10-28 22:00:01

OFF: Tóth Laci Németország után Dél-Afrikából is övvel tér haza.

    2017-10-28 21:58:47

@Peacock: nincs semmi bajom takammal, csak nem egy technikai zseni. nagyon akar, nagyon tud küzdeni, erős is. de szerintem jelenleg ő a legkevésbé képzett világfbajnok nehézsúlyban, pedig ugye nem vagyok egy wilder fan.

    2017-10-28 21:56:22

@pressurefighter0088: 5x amatőr világbajnok a csaj

» Winwin   válasz erre
    2017-10-28 21:53:09

@tomba: Parker lábbal nem bírta követni Hughiet. De azt gondolom azon az estén nem is sokan lettek volna képesek erre.
Parkernél többször rezgett a léc, de ha megnézed Takam, Ruiz és Hughie ellen is másként bokszolt. Nem egy zseni, vannak hibái, de szinte mindig próbál alkalmazkodni az ellenfélhez. Ez nehézsúlyban nem sokakra jellemző.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-28 21:48:12

Jaa neki Ross Enamait az edzője.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-28 21:45:44

én is csak innen tudom katie taylor

    2017-10-28 21:45:21

@tomba: Ki a feketeruhás?

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-28 21:42:20

@Slajos: "voltak es vannak ilyen genetikaju emberek" A nevére nem emlékszem, de volt egy olyan a régi erősemberek közt, aki gyerekkorában a suliban a leggyengébb volt, az apja nem engedte edzeni, ezért úgy edzette magát éjszaka, amikor az apja aludt, hogy megfeszítette az izmait ahogy csak tudta, később meg ő lett az egyik legerősebb ember a világon.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-28 21:38:59

de bakker belőttem ezt a streemet, és két kiscsaj akkorát verekszik, hogy ihaj.

    2017-10-28 21:36:00

@Peacock: fury kb háromszor állt bele ütésváltásba, mind a háromszor simán, és szép mozdulattal verte keresztbe parkert. csak persze nagyon kevés volt, jogosan nyert parker, de nem mert technikásabb volt hanem mert jobban akart - mármint hogy ő akart.

    2017-10-28 21:35:17

@deontay: mondjuk az nem is ugyanaz a fury volt.
egyébként egy dolog, ha valaki nem üt, mert óvatos (túlspilázta, megérdemelten bukta), meg egy másik, hogy úgy üt, mimt a helikopter, oszt ha talál jó, ha nem akkor meg úgy is repül.

    2017-10-28 21:32:50

@Slajos: Ilyen csíkok haveromnak is voltak, mikor elkezdett edzeni, pedig ő nem tolt semmit, a kajára se figyelt, csak a bőre valahogy nem tudta tartani a lépést az izomzata növekedésével.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-28 21:31:28

@Phenomenal: Tényleg mi van Fury-val, újra elkezdett edzeni, csinálja még?

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-28 21:29:55

@tomba: Nem elírás, én a két aktív nehézsúlyú Berry tanítvány Parkert és Izut kifejezetten a technikás és kombinatív nehézsúlyúak közé sorolom. A hiányosságaik is hasonlóak: erőnlétbeosztás, nem elég nagy ütőerő és nem elég zárt védekezés.
Hughie meglepően jó lábmunkával, taktikus, biztonsági boksszal távol tartotta, szerintem szoros is volt a meccs. De Parker szerintem tényleg egy okos, gondolkodó, technikás öklöző.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-28 21:29:07

@Kane: Lehetett ide is, oda is adni a Ruiz meccset. Fury stílusa ellen pedig Wladimir Klitschko is szenvedett.

» deontay   válasz erre
    2017-10-28 21:20:12

@Slajos: Csalóka a régi idők naturál erős embereihez hasonlítgatni a maiakat, mert a mai férfiaknak jóval alacsonyabb a természetes tesztoszteron szintjük, mit az akkoriaknak.

    2017-10-28 21:19:32

@tomba: Wlad mèg a luftokig sem jutott el Tyson Fury ellen, aztán mègis seggre ült ellene Joshua.

» deontay   válasz erre
    2017-10-28 21:18:08

@SweetSweetSweet: köszi.

    2017-10-28 21:14:50

@deontay: Ruiz ellen kikapott, Fury ellen meg szenvedett, és független Fury beszari antibunyójától, nem nyűgözött le. De előtte a román télapóval is borzalmas meccset csinált, pedig az egy felhozóember volt kb. Parkerből én pont a valódi kreativitást hiányolom.

    2017-10-28 21:11:31

http://www.genti.str eam/hd/hd1.php

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2017-10-28 21:11:15

@tenere: Itt egy működőképes és meglepően jó minőségű stream:
http://buffstreamz.com/watch/b...

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-10-28 21:10:42

@deontay: na jó, de szerinted wilder is tud bokszolni.

    2017-10-28 21:10:41

Tud valaki streamet? Köszönöm!

» tenere   válasz erre
    2017-10-28 21:03:06

@LennoxLewis: Én nem így gondolom. Parker a mai mezöny egyik legkreatívabb bunyósa, nagyon szèp kombókat szokott ütni, és már megmutatta azt, hogy tud több stílusban is boxolni, ha kell. Ruiz ellen szép jabekkel, tàvolról dolgozott, vègig hátramenetben, Furyt meg beugràsokból, testre sokat ütve, támadó szellemmel verte. Ortizt, Povetkint, ès Hayet pedig remèlem nem kell megmagyarázni mièrt.

» deontay   válasz erre
    2017-10-28 20:47:11

Pfuu ezen a Khlid Yafain el lehet aludni... pedig azt olvastam, hogy nagy ásznak tartják odahaza, na én eddig ebből semmit nem látok.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-10-28 20:46:18

@Peacock: "Szerintem is jobb technikailag és gyorsaságban Parker."

ez most komoly, akkora luftokat ütött a kis fury ellen, hogy majdnem kiesett a ringből. akart, az kétségtelen, de technika? valszeg nagyokat üt (ha néha talál), mert fury nem nagyon erőltette a támadást - pedig volt pár szép keresztbeverése, de ennyi. mint wilder. ha nem akad be, elrepül.

persze gyanús, hogy elírtad, és azt akartad írni, hogy parkerNÉL. akkor nem szóltam.

    2017-10-28 20:44:50

@Chico: szén és urán :)

» zolimt   válasz erre
    2017-10-28 20:33:13

@Peacock: ja Wilder elég kiszámíthatatlan, veszélyes talán ez miatt. Bár nehezen tudom elképzelni, hogy Wilder olyan gondokat okozzon AJ-nek ,mint pl Wlad. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 20:32:41

@zolimt: Hajrá baranya :)

    2017-10-28 20:16:50

@LennoxLewis: Szerintem is jobb technikailag és gyorsaságban Parker. A védekezés viszont mindkettejüknél elég laza. Ettől még Joshua lenne persze a favorit.
Ortiz és Povetkin minkettejüknél technikásabb és tapasztaltabb, de Joshua ellenük is favorit lenne. Nagyobb, erősebb, fiatalabb. És emellett valóban képzett sőt technikailag fejlődik is, de ettől még nem ő a legtechnikásabb.
Wilder technikailag eléggé elmarad a felsoroltaktól, és mégsem lenne esélytelen. (Bár favorit sem.) Mert mindnél atletikusabb, gyorsabb, irtó nagyot üt, és az esetlen mozgása néha furcsa szögű támadásokat eredményez amire nehéz készülni.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-28 20:12:02

@zolimt: az igen, az komoly! elismerésem! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 20:06:30

ha már technika akkor AJ abban is nagyon ott van, nagyon kombinatív a csávó nem semmi azok a horgok, felütések, testütések elhajlások stb.. AJ nagyon képzett is, mellette még akik nagyon jók, képzettek , és szintén remek kombóik vannak azok szerintem Ortiz, és Povetkin. Persze vannak még sok jó bunyósok a mezőnyben, csak most ők így 3-an akik eszembe jutottak, hogy nagyon képzettek, és nagyon jó több ütéses kombinációkat ütnek, és nagyon pontosan is. ;-) Parker is jó, és szerintem AJ-nek kemény meccs lenne, talán majd jövőre összecsapnak, ki tudja. kíváncsi vagyok amúgy, ha AJ sikeresen megvédi most a címét akkor utána mi fog következni, biztos lesz majd interjú is! jó szórakozást estére mindenkinek! ;-))

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 20:04:17

@La Cucaracha: OFF

" Azért elég kevés embert ismerek (konkrétan nullát :)) akinek van mondjuk egy 44-es karja, 65-ös lába, és mellé 8% alatti testzsírja úgy, hogy naturál :)"

amit így hasraütés szerűen leírtál, közel sincs lehetetlen kategóriában, lévén, hogy én vagyok 176 centi magas és 96 kiló, karom 43 centi és a combom 70. Igaz, a testzsír % 15~20 között van, de nagyjából 10-12 hét alatt, célirányos diétával lefogytam 82-re, jelentősebb izomveszteség nélkül - full naturál. Persze, profi sportolóknak nincs 12 hetük diétázni, főleg nem aktív edzésmunka mellett, de mezei halandóként sem elérhetetlen. A baj az sok esetben, hogy az ember türelmetlen és inkább bevállal néhány kúrát az eredményért, mintsem 2-3 évig edzene érte...

» zolimt   válasz erre
    2017-10-28 20:01:51

@deontay: ???

Joshua tamadasban sokkal technikasabb Parkernel, ezerszer valtozatosabb utesarzenalja van, es szinte mindig szepen kivitelezett utesekkel szedi szet az ellenfeleit.
Vedekezese is jobb, kelloen zart ha kell, de hajolgatni is szepen tud neha.

Joshua technikailag is az egyik legjobb manapsag, nem csak a magassaga es az ereje miatt van ott, ahol (persze nyilvan azt is kihaszalja, mindenki azzal foz amilye van)

» LennoxLewis   válasz erre
    2017-10-28 19:57:19

@La Cucaracha: Ja es nem mellékesen Joshua es Takam is szerintem fek perc alatt szétkapna... :)

    2017-10-28 19:54:21

@Binyu: Techikailag!! Nem azt mondtam, hogy megvernék, hanem hogy technikailag jobbak. Parker meg kb. Egy szint vele , de az angol valószínüleg verné, mert nagyobb, és jòval erösebb....

» deontay   válasz erre
    2017-10-28 19:43:45

@La Cucaracha: Off. El lehet erni csak nagyon sok lemondas kell hozzá És idő. Kar 44-46 közt mozog, magasság 185cm, kg 86-90.

    2017-10-28 19:42:43

@La Cucaracha: Off. El lehet erni csak nagyon sok lemondas kell hozzá És idő. Kar 44-46 közt mozog, magasság 185cm, kg 86-90.

    2017-10-28 19:42:41

@Slajos: Igen ! Én is erről beszélek.

» Gretagab2016   válasz erre
    2017-10-28 19:42:18

@La Cucaracha: Az én környezetembe több olyan embert ismerek akik semmilyen "cucc" nélkül tiszta szállkásak szerintem meg ez a természetes."Pedig a nagy izomtömeg nagy zsírtömeggel is jár (mármint természetes módon)." ezt sehogy nem értem vagy a háj az természetes?

» Gretagab2016   válasz erre
    2017-10-28 19:38:09

F.Buglioni (1,10-1,14) - C.Richards (5,00-6,00)

K.Yafai (1,04-1,08) - S.Ishida (7,50-13,00)

D.Whyte (1,12-1,20) - R.Helenius (4,33-6,00)

A.Joshua (1,02-1,04) - C.Takam (11,00-19,00)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-10-28 19:32:49

@La Cucaracha: En ismerek ilyen embert szemelyesen, nincs beloluk sok de vannak.
Vagy ha megnezzuk a regi idok eroembereit mint pl. Eugen Sandow, Bobby Pandour, Hermann Goerner stb. ok is bizonyitjak, hogy voltak es vannak ilyen genetikaju emberek. Ok meg akkor eltek amikor koksz meg nem letezett es mit sem tudtak a taplalkozasrol meg a feherjek helyes bevitelerol.

https://qph.ec.quoracdn.net/ma...

» Slajos   válasz erre
    2017-10-28 19:24:53

A két ránézésre natural ,de meg sincs rinya , hogy a masik milyen energiaitalt ivott vagy milyen szívgyogyszert szedett kamuf.szság miatti meccs elmaradás. Lufiwilder....

    2017-10-28 19:13:17

@Romsy: A comb kerületére gondoltam.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-10-28 18:59:34

65-ös a lába a yetinek, meg big footnak sincs szerintem.

    2017-10-28 18:45:37

@zappa: Persze, nem egyertelmu hogy csak kokszosoknak szakadhat meg es sok olyan is van aki kokszol, gyorsan no es nem reped meg a bore. De mint irtad, into jel es azert Lewisnal sem mernek ratenni nagy penzt, hogy natural volt, foleg ugye a 90-es evek oklozoi kozt.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-28 18:42:47

@leibigabi: Na igen...minden második ismerősöm, akik 2 hónap alatt ki lettek gyúrva, állítják, hogy nem koxolnak :) Volt ismerősöm, akit kb. két hónapig nem láttam, és nem ismertem meg konkrétan. Tiszta gennyes pattanás volt a háta, a csöcse már kezdett nőiesedni, de neeem, ő csak fehérjét szed :D

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-10-28 18:42:14

@La Cucaracha: Igen, de ő hormonproblémákkal született, kicsit korában kapott belőle sokat. Meg ha az ember focizik, hiába kokszol nem lesz látványos izomzata csak a teljesítménye nő, mivel egész életében kb fut.

    2017-10-28 18:39:31

@starhu: Sport 2

    2017-10-28 18:32:50

@Gretagab2016: Joshua sztem nagyon nem természetes izomzatú, most a szálkásság ide vagy oda.

    2017-10-28 18:29:50

@CHUBAKKA: Ja ez Slajosnak ment.

    2017-10-28 18:27:54

@Kane: De pl. Messi-t is lőtték ilyennel, természetesen nem dopping céllal, és neki se tolták túl, mert nem lett látványosan izmosabb.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-10-28 18:24:51

@CHUBAKKA: Hát, a búr az simán megszakadhat naturális edzéstől is, ha intenzív az izomnövekedés, de tényleg intő jel.

    2017-10-28 18:24:27

@La Cucaracha: "Azért elég kevés embert ismerek (konkrétan nullát :)) akinek van mondjuk egy 44-es karja, 65-ös lába, és mellé 8% alatti testzsírja úgy, hogy naturál :)"

Ha pedig jelentkezne egy ilyen ember, kérdés el tudnád-e hinni :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-10-28 18:24:04

@Slajos: Azért elég kevés embert ismerek (konkrétan nullát :)) akinek van mondjuk egy 44-es karja, 65-ös lába, és mellé 8% alatti testzsírja úgy, hogy naturál :) Vagy ha képes is előidézni egy ilyen szálkásságot, akkor azt maximum csak rövid időre.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-10-28 18:18:01

@Binyu: Egy igazi troll ne foglalkozz vele !

» antonio   válasz erre
    2017-10-28 18:14:57

Sziasztok!
Tud valaki streamet? Köszönöm!

» starhu   válasz erre
    2017-10-28 18:08:54

@La Cucaracha: Ahogy én tudom az itthon forgalomban lévő Humatrope nevű szer adagonként kerül kb 60-70 ezer forintba, mondjuk nem tudom egy fiola hány alkalomra elég, de azt igen hogy élsport szinten napi 2-3x kell szúrni, hihetetlen drága dolog a növi, rejtély számomra hogy van pénze rá az itthoni mezőnyből is sokaknak. Plusz kell mellé orvosi felügyelet, ami nyilván nem ingyen van. Az ismerősödön gondolom azért nem látszódott mert nem az élsportolóknak kimért adagolásban részesült, ami alapból sokkal magasabb dózis mint a sima egészségügyi kezelés, és egyébként fizikálisan nem mindig annyira látványos a dolog, de az izületek, kötőszövetek, inak, csontozat, mind nagyon sokat erősödik, és ezekre talán nagyobb szüksége is van egy élsportolónak mint a tiszta színizomra, amit egyébként változó mértékben de szintén előidéz. Meg gyanítom hogy Joshua emellett elég nagy dózisú tesztót is használ, ami inkább magyarázat erre a brutális izomzatra.

    2017-10-28 18:06:29

@deontay: Joshuánàl jobbak?És Parker van egy szinten Joshuával? P

    2017-10-28 18:06:27

@Slajos: de mondjuk annal meg a tobb is edeskeves lesz itt, az a baj

» fixpont   válasz erre
    2017-10-28 17:52:09

@CHUBAKKA: Egyetertek. Porgos bunyora szamitok, Carlos oda szokta tenni magat a meccsein.
Jo "kis" bunyos az afrikai, es ha netan sikerul kihuznia AJ ellen 6-8 menetig ugy, hogy kozben neki is sikerul idonkent testen megdolgoznia az angolt, akkor ki tudja nem-e jon Joshuanak egy veszelyes kondi krizis.
Alapbol nyilvan AJ a favorit de Takam nem Breazale vagy Martin, tole en tobbet varok annal mint amit ok ketten nyujtottak vala.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-28 17:31:36

@Phenomenal: Fury nem jobb technikailag, mint Joshua, viszont majdnem 10 centivel magasabb, sokkal gyorsabb, jó lábmunkával, és kondival. Nem mondom, hogy favorit lenne Joshua ellen, sőt... de a termete, és a gyorsasága miatt az egyik legérdekesebb meccse lehetne Joshuának a mai mezőnyből.

» deontay   válasz erre
    2017-10-28 17:27:08

@Binyu: Ortiz, Povetkin, Haye biztos jobbak, Parker kb. egy szint vele.

» deontay   válasz erre
    2017-10-28 17:24:58

amúgy azon gondolkodtam, hogy Takam jó eséllyel le is győzhetné Helenius-t, vagy épp Whyte-ot is, pedig náluk is kisebb. Persze nem bztos, de szerintem meg tudná csinálni a tank Takam!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 17:22:26

@La Cucaracha: "..Pedig a nagy izomtömeg nagy zsírtömeggel is jár (mármint természetes módon)...Alapból nem természetes, ha valaki extrém szálkás"

Nem ertek egyet, ez erosen genetika fuggo. Viszont az igaz, hogy viszonylag keves a tiszta mezomorf alkatu ember, ezert nem latni olyan gyakran mint az endo vagy az ektomorf tipusut.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-28 17:09:29

most néztem meg a Whyte-Chisora meccset jó kis bunyós volt biza. csak arról jut eszembe, hogy ugye beszéljük itt, hogy Takam elég alacsony AJ-hez. Viszont Chisora is egymagas Takam-al, és ugye ő is bokszolt már jóval nagyobb ellenfelek ellen, és biza meg tudta nehezíteni a dolgukat eléggé . Chisora most fog majd menni uygebár a jövő héten asszem az eb övért, ha megnyeri, és szerezne még pár győzelmet akkor ő sem lenne rossz kihíó szerintem valamelyik vb szmára. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 17:06:55

@zappa: Ha jobban megfigyeljuk Lewisrol azt a kepet amit belinkeltel, akkor lathatoak a vallan ilyen feher csikok. Ezek alapjan eleg valoszinu, hogy az o izomzata sem csak naturalis modszerekkel lett megnovelve.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-28 17:00:19

@SweetSweetSweet: hm szép egy adag flamó ! :-D nekem most elég lesz majd egy kis ropogtatni való, vagy ilyesmi erre a gálára, meg egy sör! :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 16:28:28

@Gretagab2016: Pedig a nagy izomtömeg nagy zsírtömeggel is jár (mármint természetes módon). Alapból nem természetes, ha valaki extrém szálkás, élettanilag nincs túl sok funkciója a 6% alatti testzsírnak egy 30-40 éves embernek.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-10-28 16:28:08

@Binyu: Szerintem Furyra. De azt hozza kene tenni hogy ha Klitshko ugy all oda Fury ele ahogy Joshua ellen tette akkor rola most nem sokat hallanank. De tortent ami tortent. Fury egy erdekes szinfolt volt de nem m9ndanam hogy technikailag szerintem nem annyira kepzett. Raadasul papirokluektol padlozott. Szerintem AJ meglepoen hamar kiutotte volna.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-10-28 16:14:40

@zappa: Nekem mondjuk a szállkás izomzat a természetesebb és Joshua a szállkásabb.

» Gretagab2016   válasz erre
    2017-10-28 16:04:08

É DZSÉ súlyához visszatérve még https://www.youtube.com/watch?...
egy napi kaja adagja (én egy hét alatt nem eszek ennyit:D)!

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2017-10-28 15:55:50

@deontay: Kire gondolsz,aki jobb technikailag?

    2017-10-28 15:31:32

sosem becsüljük le az ellenfelet igaz?! én pl Bellew-et is nagyon lebecsültem Haye ellen, nem gondoltam volna, hogy le tudja győzni!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 15:22:57

@deontay: hát azért sok érdekes ellenfél várhat még AJ-re ettől a meccstől függetlenül. amúgy, ha valamikor esetleg kikapna majd AJ szerintem ő akkor sem esne kétségbe, nem adná fel visszamenne az edzőterembe, és sikeresen visszatérne! Povetkin, Ortiz is veszélyes ellenfelek lennének, és szerintem egy nagyon remek meccset csinálnának AJ-el! ;-) AJ ellenféltől függetlenül szerintem egy nagyon közönségbarát bunyót mutat be, nem egy unalmas bokszoló ő, nagyon látványos amit csinál! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 15:21:26

@Sayajin: Igazából az a baj, hogy akik technikailag jobbak, mint Joshua, kb. akkorák, mint Takam, maximum pár centivel magasabbak. Takam jó mèrce lesz, hogy egy technikás, kemény fejü, nagy ütö, 190 körüli nehèzsúlyú mire megy Anthony ellen ( mondjuk Povetkin, Parker, Ortiz, Haye?? ). Ha Takam meg tudja szorongatni az angolt, akkor még sok jó, ès nem lefutott AJ meccs várhat ránk, ha viszont simán kikap, akkor valószínüleg 2 emberere szükül azoknak a száma, akik megverhetik Joshuát, abból az egyik sajnos 160 kiló, és 2 ève inaktív...

» deontay   válasz erre
    2017-10-28 15:14:53

@spomb: Takam azért nem C kategóriás boxoló, nyilvánvaló, hogy magasan AJ a favorit, de azért itt 100 kiló fölött már bármi megtörténhet.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-10-28 15:12:42

meglepne kicsit, ha csak 3 menet lenne, azért Takam nem egy MOlina szintű bunyós szerintem, nagyon nem!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 15:10:15

@Sayajin: persze, hogy nem előre lefutott , ezért is várjuk ennyire, Takam veszélyes kihívó, nem azért jött, hogy veszítsen, hogy ki legyen ütve, ez látstik is rajta. Szóval én is veszélyesnek tartom Carlos-t, ahogy veszélyes lett volna Pulev is, AJ igazi profi, igazi bajnok keresi a kihívásokat! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 15:09:11

Max 3 menet lesz,semmi esélye Takamnak.

    2017-10-28 15:08:13

hát igen Lewis nem volt ennyire kigyúrva, de ő is sokat erősödött a profik között. Felszedett azért ő is jópár kg-ot . Lewis lazább volt, mozgékonyabb is, AJ kissé darabos, viszont akit eltalál az ütéseivel az megérzi nem kicsit.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 15:04:42

@Romsy: Így van!

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-28 15:03:56

Szerintem ez nem egy előre lefutott meccs, sőt ha véletlen Takam nyerne azon sem lepődnék meg. Bár pontozással úgysem hagynák nyerni Takamot az aranytojást tojó tyúk (AJ) ellenében! Engem AJ nem győzött meg a Klicsko elleni meccsel sem, valahogy olyan "sótlan" ez a srác! Jó fizikumú ez kétségtelen és emelet még technikás is, de valószínű, hogy a túl nagy "tömege" lesz a veszte, sebesség, fáradékonyság stb. még ha ez nem is mostani ütközetben fog kijönni, egy fejjel alacsonyabb ellenfélel szemben...

» Sayajin   válasz erre
    2017-10-28 14:58:57

@La Cucaracha: Pontosan! Wowa élete legszebb, és legbátrabb boxát hozta élete legnagyobb meccsén, de a reflexei, a sebessège, ès a balhorga már nagyon messze volt a csúcstól! Úgy szerintem a legkönnyebb definiálni, hogy mentálisan a toppon volt, olyan szinten mint elötte soha, de fizikálisan sajnos már nem. Amennyiben Wowa 30-35 között lenne ma, ès mentálisan az AJ elleni szinten lenne, valószínüleg ma is a súlycsoport elsöszámú alakja lenne.

» deontay   válasz erre
    2017-10-28 14:55:15

@zappa: Előnye és hátránya is van, ha valakinek nagyobb/kisebb izomzata van egy küzdősportban, attól még semmivel sem természetesebb szerintem Lewisé, hogy neki a lazább mozgást, kisebb erővel találták jónak. Lehet Joshua azzal a stílussal semeddig nem jutott volna el, Lewis meg jóval izmosabban nem tudta volna érvényesíteni a képzettségét.

A "bodybuilder izomzat" azért kicsit odébb van, nála körülbelül 25-30 centivel alacsonyabbak szoktak 250 font tömegűek lenni komolyabb szinten.

    2017-10-28 14:54:23

@La Cucaracha: Igen egyértelmüen látszik a növekedési hormon a hasán. Mint Bertonàl, csak persze 2szer akkora Joshua.

» deontay   válasz erre
    2017-10-28 14:50:09

Hát eljött a nap! Nagyon megèrdemelte Takam ezt a lehetöséget, és bízom benne, hogy legalább egy tisztes helytállásra futja töle! A súlya arra enged következtetni, hogy sokat fog mozogni lábon, és hosszú meccsre készülnek. Joshua megint nött, már 115 kiló, kíváncsi vagyok, hogy ez még pozitív irányba tudta elvinni, vagy már átlépte a határt. Meglátjuk. A szívem azt mondja, hogy Takam élete teljesítményével hozza, de az eszem viszont azt, hogy egy Povetkin ellenihez hasonló, nagyon jó mérközésen, Takam ko vereséget fog szenvedni a 9-10 menet környékén.

» Deontay   válasz erre
    2017-10-28 14:49:02

@La Cucaracha: igen ezt látni is az edzős videóin, hogy sokat emelgeti a súlyokat AJ, sokat gyúr. Pedig lehet, hogy nem kéne ennyit, ilyen sokat.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 14:47:06

@Kane: Meg arról se feledkezzünk meg, hogy AJ elég nagy energiát fordít a súlyzós edzésekre.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-10-28 14:45:34

@zappa: nekem is sokkal termeszetesebbnek tunik Lewis, AJnek ilyen kepregenyhos kinezete van, a mellizma meg olyan mintha valami superhero mozi kosztum lenne :D

» fixpont   válasz erre
    2017-10-28 14:44:58

@Kane: Persze nem kizárt. Egyébként nekem volt egy ismerősöm, aki használt ilyen szert egy bizonyos betegsége miatt, de érdekes módon, semmilyen látványos hatása nem volt (talán kicsit szálkásabb lett az ember), de pl. a bele nem nőtt így meg. Viszont azt hiszem fél millió forint volt egy ilyen kezelés.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-10-28 14:43:20

@La Cucaracha: A somatropin tudtommal már a kilencvenes évek óta létezik, nincs kizárva hogy Lewis használta, csak lehet nem abban a mennyiségben, ergo kevesebbet tudtak róla, óvatosabban bántak vele. Joshua esetében meg annyit nyomnak bele amennyit csak lehet, tényleg látványos különbség, a két képet egymás mellé téve akár reklámozhatnák is a növit.

    2017-10-28 14:29:17

@zappa: A sok koksz mellett Joshua nagyon ügyel a táplálkozására. Ezert is nez ki így. De ahogy nezem Takam se a Broner féle hamburger meg cola diétát alkalmazza.

    2017-10-28 14:09:14

@Romsy: Ha a sportoló ember bokszoló, akkor már inkább lewis lazább kevésbé kötött izomzata tűnik jónak. Minek is kellett volna neki több izom, vagy ilyen tömeges "bodybuilder" izomzat?

    2017-10-28 14:07:55

@La Cucaracha: lényeg a lényeg azon a meccsen tényleg remekül harcolt Wlad, nagy szívvel, keményen, úgy, mint még előtte soha szerintem, szóval le a kalappal. Bizony gondokat okozott AJ-nek az 5., és a 6. menetben is nagyon nagy bajban volt Joshua! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 14:04:47

@noonecanbeatme: "Ha Klicsko nem tudta megverni Joshuat elete formajaban es a legnagyobb szivvel"
Maximum mentálisan volt élete formájában. Nézd meg, hogy milyen gyors reakciói voltak Haye, Povetkin, vagy Wach ellen, és nézd meg Jennings, Fury és AJ ellen. Látványosan lassabban reagál szerintem a támadásokra, és az ütései is lassabbak valamivel, látszólag nem pattantak úgy ki, mint régebben. AJ ellen azért lehet megtévesztő a "formája", mert jó taktikát választottak ellene, nagy hangsúlyt fektetett a lábmunkára meg az elhajlásokra (valszeg emiatt is fogyasztott le 3-4 kilót), plusz jobban "akarta" a győzelmet, vadabban boxolt.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-10-28 14:00:22

@zappa: AJ szerintem alkatilag is izmosabb Lewisnál, másrészt meg biztos, hogy növekedési hormont szúrnak neki, Lewis max sima szteroidot használt, attól azért nem lesz ekkora bele valakinek, meg nem is lesz ennyire definiált.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-10-28 13:56:22

azért most ezt a címvédését is, hogy várjuk AJ-nek Takam ellen. Mi lenne, ha most nem Takam, hanem mondjuk Povetkin állna AJ-el szemben hmmm? Povetkin majd jövőre kap lehetőséget vb meccsen, ha minden igaz Parker ellen, bár lehet, hogy Joe-ék majd inkább címet egyesítenek AJ-el!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 13:38:05

@zappa: már ha azt jelenti a "természetes izomzat", hogy valakin nincsenek izmok, csak amennyi egy nem sportoló embernek sem kirívó.

    2017-10-28 13:30:03

@zappa: igen, és Lewis lazább is volt, jó volt a kondija is, már ha toppon volt, és nagyon fel volt készülve! nem úgy, mint a Rahman elleni első meccsen, vagy épp Vitya ellen, ezeken a meccseken hát nem volt épp élete formájában szerintem! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 13:27:31

amúgy elég nyugis kis mérlegelések voltak nem volt feszkó, de nem is baj, lényeg, hogy a meccsek legyenek klafák ! Whyte pedig nem az a bratyizós fajta, úgy látszik Helenius-al jóban vannak, de a meccsen már nem lesz pardon ! ;-) lecc get rediii rambóóó!! :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 13:25:03

Lennox Lewis mennyivel természetesebb izomzattal rendelkezett:

http://sportpesanews.com/wp-co...

http://sportpesanews.com/wp-co...

    2017-10-28 13:23:00

@bandi1115: igen szerencsére. Meg lesz valami gála jövő héten is Monte Carlo-ból, ahol bokszol Chisora is eb övért asszem. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 13:20:03

Joshua meccseit legalább adja a SPORT TV.

» bandi1115   válasz erre
    2017-10-28 13:17:16

@CHUBAKKA: reachben viszont csak 4 cm a különbség, ami ekkora méreteknél szerintem nem tényező

» kuncsorszky   válasz erre
    2017-10-28 13:15:14

alacsonyabb Takam 11 cm-el na és akkor mi van, ki tudja lehet, hogy ez pont jól jön majd neki, AJ nem ilyen alacsony ellenfélhez van szokva. Stiverne meg mennyivel is alacsonyabb , mint Wilder, és hát szerintem ő nincs ilyen jó formában, mint a tank Takam. Persze AJ győzelemt várok, de azért nem pár menet alatt ! nagyon várós ez a gála!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 13:12:02

Takam eléggé rendbe van, még egy érdekes meccs is kijöhet belőle. elég gyors, lábon is jó, a pofont is bírja, szerintem mentálisan is oké.

» kuncsorszky   válasz erre
    2017-10-28 13:07:23

@Jersey Joe: " az Afrikában feketék "

Főként azok vannak Afrikában :)

» antonio   válasz erre
    2017-10-28 13:04:45

Ha Klicsko nem tudta megverni Joshuat elete formajaban es a legnagyobb szivvel, akkor legyunk realisak Takamnak sem fog sikerulni. Ortiz, Povetkin, Wilder akik veszellyel lehetnek ra, esetleg Csepi. :)

» noonecanbeatme   válasz erre
    2017-10-28 13:04:02

AJ ezzel a súllyal arra utalhat ,hogy átszáguld a Tankon mint egy gyorsvonat!;D

Remélem 6-7 menetig elhuzza Carlos utána lehet igazán érdekes AJ ezzel a nagy súllyal.

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2017-10-28 13:01:38

Takam szimpatikus fazon, az Afrikában feketék sokszor nagyon szerények és egyúttal árad belőlük mégis valami természetes életöröm. Van szerencsém ismerni néhányat.

Takamnak drukkolok, de kevés esélye van - igazából a taktikája is nagyon izgi lesz, hiszen 11 centis mérethátrányban neki kellene nyomulnia - de nyomulni Joshua ellen???

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-28 12:52:48

@CHUBAKKA: https://static.comicvine.com/u...

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-28 12:40:40

Jó meccs lesz nem volt balhé de így is lehet izgalmas egy mérlegelés, szerintem Joshua KO 7

» antonio   válasz erre
    2017-10-28 12:39:44

Takamnak kötelező ezt hozni, Joshuát Ishida is verné. :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-28 12:38:48

@Henry87: vannak azért páran. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 12:34:30

Hatalmas ez a két video/kép így egymás alatt :D :D :D

    2017-10-28 12:31:44

Én Takamnak szurkolok. De tisztában vagyok, hogy csak véletlenül nyerhet AJ ellen. Hiába jó Takam, ezekkel a méretekkel nem fog tudni mit kezdeni.

» tenere   válasz erre
    2017-10-28 12:28:24

láthatóan Takam is jó formában van! Igaz, hogy AJ majd tíz kg-al több, de hát nehézsúlyban ez nem akkora nagy szám, van, hogy 20-30kg is van a versenyzők között, vagy több is. Whyte is igen jó nagy darab fickó, mégha ő nem is kétméteres, de nagyon jó felépítésű . Helenius meg nagyon veszélyes én azt mondom kétesélyes a meccs szerintem, de azért Whyte-tól győzelmet várok, és ha meglesz akkor ő is mindenképp egy hiteles vb kihívó lesz ám! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-28 12:05:00

Jó kis este lesz!

Whyte 112.3 kg Helenius 112.7 kg remélem csinálnak egy izgalmas ki-ki meccset. AJ 115.33 kg brutális.

» Dirhanka   válasz erre
    2017-10-28 11:51:23

Már-már fura ilyen kipattintott emberkéket látni nehézsúlyban:D

» Henry87   válasz erre
    2017-10-28 11:44:14
Ugrás az oldal tetejére