×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Vállsérülést szenvedett edzés közben a bolgár 2017-10-17 09:13:17 https://www.profiboksz.hu/2017/10/17/pulev-megserult-takam-ugrik-be-joshua-ellen/

Pulev megsérült, Takam ugrik be Joshua ellen

Vállsérülést szenvedett edzés közben a bolgár Kubrat Pulev, aki október 28-án bokszolt volna az IBF/WBA nehézsúlyú bajnok Anthony Joshuával. Eddie Hearn, a brit bunyós promótere azonnal felvette a kapcsolatot az IBF-fel és megkezdték az egyeztetéseket Carlos Takam táborával, aki Pulev után a következő a szervezet rangsorában, így most ő avanzsált kötelező kihívóvá. Takamék a rövid felkészülési idő ellenére el is vállalták az összecsapást, így tehát Cardiffban megrendezésre kerülő gála is meg lesz tartva. A 36 éves francia ökölvívó utolsó jelentősebb mérkőzését 2016 májusában vívta, amikor is Joseph Parkerrel szemben maradt alul, egy nagyon kemény ütközetben.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Peacock: "Stiverne ellen persze engem is meggyőzött, okos és taktikus volt. De ha nem bokszol az elittel, ő is biztosan romlik."

Ez biztosan így van,de kizártnak tartom hogy évekig még ilyen kaliberű ellenfelekkel bokszoljon,ez lehetetlenség,egész egyszerűen nincs olyan létszámú szar bokszoló:)
Meglátjuk hogy lesz.

    2017-10-20 06:55:11

@spomb: Ez egy vedzélyes küzdősport, világbajnoki szint és dollármilliós megélhetés neki, üzlet.
Nincs olyan 1-1 alkalmi meccset leszámítva hogy azért pötyög vki folyamatosan mert alulmotivált.
1. Kiüthetik, megsérül hét dekoncentráltan bokszolva, és ezt ő is tudja. (Ráadásul nehézsúly, maradandó is lehet.)
2. A saját értékét növeli (több pénzt keres) ha bajnokként dominánsan, impozáns nyer (több néző, több szponzor, stb.) És csökkenti ha nem.

Stiverne ellen persze engem is meggyőzött, okos és taktikus volt. De ha nem bokszol az elittel, ő is biztosan romlik.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-20 01:54:29

Amugy meg nem sok kedvelnivalo van benne. Stiverne ellen aki lassabb es kissebb konnyu villogni, kiutni megse tudta kozben minden rohamnal osszerezzent. Azota ugy viselkedik mintha o lenne Ali Tyson meg Foreman egyszemelyben. Amikor Fury elvette az oveket kijelentette hogy o a bajnok. Ment a szovaltas de a dzsipoval is csak eddig jutott. Helyette jott Duhaupas meg Molina akit egy tisztesseges bajnoknak ki kellett volna par menet alatt szornia(lsd AJ). Povetkint meg Ortizt lekokszosozza, pedig a ruszkit fel is mentettek azota sot a listara is visszakerult. Miert is nem akar vele kiallni? Azutan a balhek: Breazeale csaladja , mariskazas, internet trollokkal valo emberkedes... most meg sir a sajtoban hogy ismerjuk el meg tiszteljuk. Megmondana nekem egy ertelmes ember hogy mirefol ne menjen fel a pulzusom ilyen viselkedesre? Ali trashtalkolt, Tyson balhezott, de a ringben is tettek a dolgukat , nem szarakodtak. Es nem kellett kuncsorogniuk az elismeresert.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-10-20 01:47:49

A masik dedelgetett kedvenc Stevenson ugyan negyvenevesen miert tudja kicsapkodni a masodvonalasokat ahogy illik? Pedig ot is a prnz motivalja es meg nem is nagyobb az ellenfeleinel ....?

» Phenomenal   válasz erre
    2017-10-20 01:34:12

@spomb: Tökéletesen látod!

» deontay   válasz erre
    2017-10-19 23:35:25

@bpjotruska: Majd az idő eldönti kinek volt igaza.

    2017-10-19 13:35:33

@spomb: A Stiverne elleni gyozelem utan en is elismertem, hogy jobb, mint gondoltam.
Viszont a hamradvonalas ellenfeleket is ki lehet utni pontos, tiszta utesekkel, nem kell csephadarni es hasraesni kozben ; ez nem motivacio, hanem boksztudas kerdese.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-10-19 13:10:47

@spomb: Az igazi tudása látszott a Stiverne1-en,engem meggyőzött akkor.
A cséphadarás annyiban helytálló hogy kizárólag akkor csinálja ha az ellenfél meg van fogva,de a köztudatban csak az jön le hogy mindig,ami nem igaz.
Simán elhiszem hogy azért pötyög harmadvonalasokkal mert nem motivált olyan ellenfelekkel amiket a gazdája Haymon eléhoz.
De ettől még nem szar és tartom azt hogy meg tudja verni az angolt,egyedüliként ebben a mezőnyben.

    2017-10-19 12:39:55

@bpjotruska: Nem,te sosem kedvelted,soha nem is tartottad semmire,az őt körülvevő szarakodás miatt utálod,nem azért amit tud,ezért kreálsz neki limitált képességeket,nem azért mert igaz.

    2017-10-19 12:33:37

@spomb: Szerintem meg az alapjan itelnek az emberek, amit latnak. Es kozepesen jo meg szar bunyosok ellen is latszik, hogy limitalt tudasu bokszolo, vilagbajnokhoz meltatlan mozgassl es csephadarassal. Persze az atletikusagga, gyorsasaga meg a kiemelkedo utoereje eddig eleg volt mindenki ellen, de attol meg latszik, hogy technikailag nem jo ( vilagbajnokhoz kepest, nem gipsz jakabokhoz merten! ), es ez nem szimpatia kerdese.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-10-19 09:49:08

@spomb: Miert ne lehetne jobb meccs? Akit az angolnak odatettek es nem volt melto kiszorta. 2 menet se kellett neki hogy VB legyen pedig elszarakodhatott volna Karcsival es Molinaval is. Wilder meg harmadvonalasok ellen szenved. Maradjunk annyiban hogy en mar reg nem hiszem hogy van annyi kockazat a bombazoban mint amennyire egyesek hiszik. Egy Takam egy Stivernehez kepest sokkal tobbet bizonyitott. Se Povi se Parker ellen nem csinalt szar meccset. Majd pont Joshuanal ne tenne oda magat? Nekem ez a meccs mar most jobbnak igerkezik mint a Wilder Stiverne ketto ahol valszeg ugyanaz lesz a forgatokonyv mint az elozon. Hacsak a kanadai hirtelen nem vesz leckeket Lomachenkotol labmunkaban :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-10-19 00:52:29

@Phenomenal: Ne a párosítások neveit nézd hanem a minőséget.
Ne bosszantsd fel magad,egyik meccs sem lesz rosszabb mint a másik,tán még ugyanannyi ideig is fog tartani.
Izgalmas csata,nagy párharc,heroikus küzdelem,színvonal pedig alaphangon nem alakulhat ki egyik meccsen sem.
Azért mert a jenkit nem szeretem az angolt meg igen,nem lesz jobb meccse mitől lenne?

    2017-10-18 23:54:47

@bpjotruska: Wilderben az a jó hogy vele kapcsolatban,hogy igazán mire lehet képes csak szimpátia alapján tippelhetnek az emberek,mert senkinek fingja nincs a valódi tudásáról és nem is lehet róla,amíg nem találkozik top bunyóssal.
Akinek nem szimpatikus annak szar,hadonászó senki ez érthető.
Szerintem meg az egyetlen jelenlegi nehézsúlyú aki meg tudja verni az angolt.
Mindenki más esélytelen.

    2017-10-18 23:48:30

Bocs a kirohanasert de ezzel inkabb Takamot szeretnem vedeni megha Joshuarol is szolt inkabb. Ha oellene kellene cimet vedenie Wildernek en a Kamerunira fogadnek.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-10-18 23:37:45

Nem hiszem el hogy Joshua a kotelezo kihivo helyett'aki leserult' nem egy hurka hanem egy masik top 10 bunyos ellen keszul es megy a fikaaradat. Komolyan mit kell meg tennie ennek a sracnak hogy elismerjek? Egy olyan vqlaki aki normalisnak es tosztelettudonak van beallitva a kozeletben. Nincs trashtalk hanem teszi a dolgat. (F@szom tudja milyen a maganeletben, es nem is erdekel, amig azt latom hogy a kozeletben normalis es jo peldat mutat) Erre olyanokat olvasok hogy "jajman ha Wlad igy meg ugy kifektette volna ha lerohanja" (de nem igy tortent es az ukran bizonyithatta volna de nem akart visszavagot-Vitali meg szerintem az utolso nyilatkozataval akaratlanul is art az occsenek mert elveszi tole a felelosseget hogy azt a meccset maganak koszonheti. Arrol ne is beszeljunk hogy egy negyven feletti ferfinak nehogy mar a batyja intezze a dolgait :-) )
AJ utana kiallna a kotelezo kihivojaval aki eddig csak Wladtol kapott ki(aki azon a meccsen meg nagyon eles volt) es 5 eve nem lehet levakarni a vilagranglistarol. De mar megy a fika hogy "jajman eselytelen" -hanyszor is lepodtunk meg iden?...
Pulev leserul, jon helyette egy masik top tizes Takam aki eddig sem a konnyebb uton jutott cimkozelbe es azt olvasom hogy ez egyenlo a Wilder-Stiverne 2-vel? Hagyjuk mar. Takamnak mar most olyan ellenfellistaja van ami kettejuknek egyutt nincs es mar nem is lesz. Stivernenek azert mert oreg es valszeg Wilder nyugdijazza, Wildernek meg azert mert Stivernen kivul talan ha esetleg Joshuaval meltoztat majd kiallni hacsaknem a Vada abba is beleszarik.
Szoval komolyan kerdezem mit tegyen meg Joshua hogy lenyugozze a kedves fanyalgokat? Szerintem eddig boven kierdemelte es mindezt ugy hogy nem kell neki kiallni a sajtotajekoztaton hogy "ugyan ma en vok a bajnok ismerjetek man el!"

» Phenomenal   válasz erre
    2017-10-18 23:32:38

@spomb: Wilder egy hadonászó aki D kategóriások aprításában jeleskedik csak, max 10 % esélye lenne Joshua ellen és abba már benne van a sérülés lucky punch is.

» mikike1   válasz erre
    2017-10-18 22:25:23

@spomb: Azért a mai ifjak közül a sokak által lesajnált Parker, az idősebb, kiemelkedően technikás, képzett és tapasztalt bunyósok közül pedig Povetkin és Ortiz sem lenne esélytelen.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-18 21:40:21

@spomb: Lucky punch eselye lenne kb ; Povetkin es Ortiz mar tobbet felejtett a bokszrol, mint amennyit o valaha is tudni fog. Nala amugy nem szamit, hogy lassan 3 eve volt az egyetlen ertelmes meccse, ha mar Povetkinnek felrottad?

» bpjotruska   válasz erre
    2017-10-18 21:37:38

@Peacock: Jelenleg egyedül Wilder lenne az akit nem írnának le egyértelműen az esélylatolgatásnál,senki más.

    2017-10-18 21:23:55

@bpjotruska: Povetkin nem bokszolt 2 éve értelmes ellenféllel,szerintem már nem képes csodákra,nem véletlenül van háttérben,sosem lépett sűrűn ringbe és ez nem múlik el nyomtalanul.
Takam meg másfél,neki a szebb évei már lecsengtek,szerintem minimális ellenállásra lesz képes.
Parkerrel meg nagyjából az összes utóbbi ellenfele partiban volt.
Mike Tyson meg öreg már sajnos aki megfelelne a leírtaknak:)))
Legalábbis jelenleg.

    2017-10-18 21:22:17

@bpjotruska: Pontos leírás.
A másik típus egy okos, magas, szurkálós-kipontozós-eltáncolós típus lehetne szerintem. De Joshua az ilyet alighanem dühből lerohanná idővel szóval ez csak akkor ha belefáradna a meccs végére.
És persze ott van a magas-dinamikus-qva nagyot ütő ellenféltípus is mint igazi veszély.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-18 21:18:36

@spomb: Pedig Joshua-t ha majd megveri valaki, az egyik tipus akit el tudok kepzelni, pont egy nagyon eros, massziv, faradhatatlan es betonfeju pressure-fighter lehetne, aki a meccs masodik feleben felorolne ot. Persze Takam-bol ehhez hianyzik az igazi atuto ero, es valahogy mintha nem lenne mar olyan, mint a Povetkin elleni meccsen volt ; Parker ellen sem volt az igazi, ovatosabbnak, erotlenebbnek tunt. Szoval az elobbi leirasnak jelenleg mar inkabb Povetkin felel meg, de ne feledjuk, hogy Takam 8-9 meneten at tokeletesen partiban volt vele. Ha azt a formajat tudna hozni, es akkora iramu meccsre kesztetni Joshuat, akkor lenne keresnivaloja. De sajnos en is ketlem, hogy kepes lenne ra.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-10-18 20:55:39

@bpjotruska: Takam lehet hogy jó meg mittomén,ettől még fikarcnyi esélye sem lesz ezen a meccsen.
Sem itt sem máshol nem olvastam hogy bárki is érvelt volna amellett hogy mitől lehetne.
Nem is lehet.
Valószínűleg emiatt nem is lehet jó meccs,még addig sem ameddig tart.
Egyoldalú verés maximum.

    2017-10-18 20:26:03

@Slajos: Szerintem Takam képzettebb, technikailag sokoldalúbb mint Wlad, csak hát alacsony és az ütőereje is elmarad. Ha ugyanezzel a boksztudással, agilitással csak akkorát ütne mint mondjuk Stiverne vagy a megerősödött Povetkin, igen jó kis bunyósnak számítana a magassága ellenére is.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-18 20:05:03

@bpjotruska: Fanyalogni szerintem sem kell, Takam élvonalbeli nehézsúlyú, jó, hogy lehetőséget kap. A gond az, hogy Joshua valószínűleg egy nagyságrenddel jobb az élvonalba tartozó többi bunyósnál is jelenleg.

» iceman   válasz erre
    2017-10-18 19:52:44

@bpjotruska: egyetértek, ott a pont! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-18 17:29:18

@spomb: En nem gondolom, hogy Takam annyira konnyu szparing lesz Joshuanak mint amilyen Karoly vagy Brizli voltak. En inkabb olyasmi porgos meccsre szamitok, mint amilyen a Joshua vs Whyte volt.
Takam nem fog szarozni, oda fogja tenni magat es kepzettebb is mint AJ eddigi ellenfelei (Wladot kiveve nyilvan).

Joshua gyozelemre szamitok, es benne van egy barmikori ko-tko a reszerol, de szerintem nem lesz olyan egyoldalu mint a ket C - kategorias dombelharito ellen volt.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-18 15:50:16

@spomb: Az se kevesbbe szomoru, hogy itt ez a Takam csavo, akit a jo bunyosok kozul bevallalt egy 18 meccses feltorekvo egy VB-eliminatoron, most bevallalja egy 19 meccses vilagbajnok 4. cimvedesre, de a 40 profi meccshez kozeledo WBC bajnok ketesfel ev es 5 cimvedes alatt meg egyszer sem vette eszre a nevet a WBC ranglistajan, mikor kihivokat valogattak...
Nem tudom mit kell ezen a meccsen fanyalogni, Takam a mezony legkemenyebb bunyosai koze tartozik, nala jobb kesei beugrot keritettek mar valaha valakinek?

» bpjotruska   válasz erre
    2017-10-18 14:49:50

@deontay: Visszavágó akkor lesz ha parázs meccs lesz, amit Wilder utóbbi éveknen produkált definiálhatatlan favágásából kiindulva nem tartok valószínűnek, vagy ha a vesztes fél pár év alatt újra felkapaszkodik az élvonalba, és visszaépíti a renoméjét, amit Wilder jelenleg is csak leépít.

    2017-10-18 14:11:43

@Kane: Biztos találkozni fognak! Valószínüleg lesz visszavágó is.

» deontay   válasz erre
    2017-10-18 11:56:59

@Kane: Biztos találkozni fognak! Valószínüleg lesz visszavágó is.

» deontay   válasz erre
    2017-10-18 11:56:42

@spomb: Igen ez elég szomorú. Viszont biztosra veszem hogy találkozni fognak, Wilder 30 hurkával összesen nem keresne annyit mint Joshua ellen.

    2017-10-18 10:14:56

@Kane: Senki sincs még a kanyarban sem,csak Wilder,kettejük találkozása pedig valószínűleg kimerül majd az üzengetésekben és sosem találkoznak.
Amikor már azt kell találgatni hogy Pulev vagy Takam húzza ki több menetig Joshua ellen,az jól jellemzi a nehézsúly jelenlegi helyzetét.
Lehet ezen élcelődni,de felesleges.

    2017-10-18 08:54:49

@Kane: hanem ki? nincs mas

» fixpont   válasz erre
    2017-10-18 03:28:44

Óriási mismatch, mondjuk Pulev is az lett volna csak az arányok eltérőek. Joshuát szó nem érheti emiatt, de remélem nem hasonló ellenfelek fogják beszürkíteni az uralkodását, ahogy azt is hogy nem Wilder lesz a lehető legjobb név neki hátralévő karrierje során.

    2017-10-18 01:58:16

Akik Takam felkeszulesi ideje miatt aggodnak:

Eddie Hearn 7 hettel ezelott megegyezett takamekkal es azota edzesben van. Abban az esetben ha nem mondja le Pulev a meccset, az 1 hettel kesobbi monacoi galan bokszolt volna takam. Szoval muszaj hogy edzesben legyen, csak ennyit akartam kihozni a dologbol.

» THE LION   válasz erre
    2017-10-18 00:51:18

Hasonlóan látom, mégha annyira Takam szerintem nem is kötött.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-18 00:43:17

Én nem sok esélyt látok Takam győzelmére, szerintem Pulev érdemben veszélyesebb lett volna AJ-re. Takam lábon nagyon lassú és még a keze sem gyors és még a munkatempója sem jelentős. Ezekkel az adottságokkal közel lehetetlen áthidalni azt a magasságbeli hátrányt, amiben lesz Joshua ellen. Talán az ereje mondható Takam erősségének (és az izomzati kötöttsége miatt részben a gyengéjének is), de Joshua szerintem még nála is erősebb fizikailag. Pulevnek legalább jó laza izomzata van, nagyon jó a kézsebessége és a szeme. Bár neki sem adnék sok esélyt AJ ellen.

» iceman   válasz erre
    2017-10-17 23:35:05

@superman: De jó, akkor rakom fel a házat Takam KO győzelmére! :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-17 22:50:10

@bpjotruska: Én úgy hallottam Povetkin ma már a tajgán él spártai körülmények között de boldogan, ès nagyüzemben gyártja a hóembereket, miután rájött hogy a bokszára senki sem kíváncsi. Nemrég Kova, Golovkin, Bivol, Beterbiev és persze az unatkozó Wlad is jelezte, hogy beszállna az ószláv hószobrászatba mert nem tudják feldolgozni lelkileg hogy soha senki sem kíváncsi rájuk. Ortiz pedig komolyan fontolgatja hogy a világ melegebb táján hasonló okokból átnyergel kubai szivarkóstolónak. Mert úgyis mindegy már, egykutya mi lesz, de főként nem számít mert csak :)

» Peacock   válasz erre
    2017-10-17 22:37:18

https://www.youtube.com/watch?...

Arreola: Stiverne-nek többet kell ütnie

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-17 22:31:17

@spomb: Molina nem volt elerheto, mert Brizli ellen bokszol. Povetkin pedig visszavonult, mert orosz es a kutya sem kivancsi ra.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-10-17 22:20:07

Noffene... Takam? Van egy kis különbség a két kihívó (Pulev@Takam) között. De Tony-nak meg kell oldania. Különben nem érdemli a bajnok titulust...

» grabanc   válasz erre
    2017-10-17 21:48:12

@Krissz97: "Legalább pontosabb következtetést kapunk arról h mekkora különbség van Parker és Ajánlott kozott. "


Ajánlott-at nem hiába ajánlják sokan.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-17 20:22:54

*Parker és AJ

» Krissz97   válasz erre
    2017-10-17 20:03:26

Legalább pontosabb következtetést kapunk arról h mekkora különbség van Parker és Ajánlott kozott. Nyilván más takamnak aj ellen de itt ki fog ütközni a színvonal

» Krissz97   válasz erre
    2017-10-17 20:02:59

Pulev vagy Takam,egykutya,semmi jelentősége,Joshuának könnyed sparring lesz.

    2017-10-17 19:41:31

Jobb ellenfél Pulevnél szerintem bár a bolgár is jó lett volna. Kemény Takam de szerintem Joshua felőrli őt is.

» nagygeza   válasz erre
    2017-10-17 18:33:43

Ezzel csak az a baj hogy a meccs jövőhéten lesz, felkészülési idő nélkül nehéz lesz Joshua ellen

» gigaboly   válasz erre
    2017-10-17 17:49:52

Takam biztos, hogy oda fogja magát tenni, nem fog megijedni AJ-től, rá fog menni szerintem már az elejétől kezdve, hisz élete lehetősége.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-17 17:26:57

Ez meg jo meccs is lehet. Bar Takamnak is nagyjabol az az egy eselye, mint Pulevnek: tulelni a meccs elso felet, es ha Joshua kiuti magat es elfarad, akkor fokozni a nyomast - ha lesz meg ereje s kondija hozza. Minimalis esely, de volt mar ra pelda, hogy nagy "uderdogok" legyoztek egy-egy bajnokot.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-10-17 16:25:45

A beugro ellenfel jobb mint az eredeti.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-17 16:22:47

akár Pulev, akár Takam mindegyik egy jó ellenfél, erős kihívó ebben megegyezhetünk szerintem ! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-17 16:18:06

@Winwin: nem tudom, ahogy Jersey Joe említette, Takam nagyon jól csinálja az elhajlásos, beugrálós bunyót, ami magasabb ellenfelekkel szemben hatékony elsősorban. A probléma inkább, hogy nincs meg az együtéses ko ereje, hogy közel kerülve komolyan megrendítse Joshua-t és nincs elég kondija sem ahhoz, hogy 12 menetig tartsa magát és elkerülje a bombákat (az öreg és lassú Thompson felütéseit és horgait is nyelte már a végén, hogy Povetkin horgát ne is emlegessem). Szerintem Takam győzelméhez az kéne, hogy Joshua elfáradjon, ő maga viszont ne és mindemellett is végig tökéletesen védekezzen. Figyelembe véve, hogy Joshua lesz a magasabb szinten felkészült sportoló, igen nehéznek tűnik a feladat. Gondolom ezért is vannak olyan megalázó odds-ok Takam győzelmére: 20 az 1-hez kb.!

» superman   válasz erre
    2017-10-17 15:45:01

Pulevnél én is érdekesebb ellenfélnek tartom Takamot, bár neki a vele egyenlő magasságú Povetkin volt az igazán jó párosítás, Joshuának már nem lesz olyan kemény dió, mint az orosz ellen tudott lenni.

» Winwin   válasz erre
    2017-10-17 14:29:39

@Totti: igen adni fogják! benne van itt a tv műsor rovatban is, jó kis gála lesz, én várom nagyon. AJ nagyon jó meccseket csinál, nagyon komoly szintem nyomja, nagyon színvonalasak a meccsei. Parker sem rossz, de neki még fejlődni kell majd, kíváncsi vagyok amúgy, hogy ki lesz a következő ellenfele. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-17 14:29:10

Elvileg adni fogja a sport tv. Úgy tűnik Joshua maradt az utolsó bokszoló, akiben pénzt látnak itthon.

    2017-10-17 14:25:01

@Jersey Joe: "Thompson ellen jól tudott ezekkel élni, de Thompson sokkal lassabb és gyengébb ütéseket indít, mint Joshua."
Emellett Joshua - főleg profiként - sok hajlított karú ütést üt, meglehetősen jól és hatékonyan, szóval egyetértek, hogy Takamnak nagyon mozgékonynak kell lennie és sokat hajolgatni, de nagyon vigyáznia is kell közben, nehogy rálépjen ő is egy brutális felütésre vagy belelépjen egy horogba.

» superman   válasz erre
    2017-10-17 13:27:53

@deontay: "örülök hogy Pulev kidölt"



Én nem örülök, Pulev marha vagány srác, jó meccset csinált volna - és ha a vagánysága ütőerővel is párosulna, kifejezetten jó esélyei lettek volna szerintem.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-17 13:18:21

egyébként igen kellemetlen ellenfél Takam, nem lesz könnyű AJ-nek aki azért még mindig tapasztalatlan kissé, mert hát a Wlad meccsen kívül nem volt még hosszú meccse. Takam-nak viszont volt már jópár hosszú meccse, jó , és különböző stílusú ellenfelek ellen . AJ-nek ilyen stílusú ellenfele, mint Takam, nem volt még szerintem aki azért elég jó kondival rendelkezik, strapabíró, keményfejű, és azért zártan is védekezik. Meg megy előre folyamatosan, és szerintem Takam-nak elég jó az ütőereje is, és nem csak egyenest üt. Viszont azért bízom AJ-ben, hogy nyeri a meccset akár ko-val is, bár Takam-ból kinézem, hogy végigállja!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-17 13:13:07

@Jersey Joe: Hasonlóan látjuk :)

» deontay   válasz erre
    2017-10-17 13:02:53

Takamnak ha jól rémlik Thompson volt hasonló méretü ellenfele, mint Joshua, és ott elég jól müködtek a testütései, és a fejét is jól mozgatta. Az álla is kemény a tanknak, szerintem az lehetne egy egy jó taktika neki, ha egy jó kettös fedezékkel, sok fejmozgással dolgozna testre, így gyilkolná AJ nem túl acélos kondiját. Nagyon kíváncsi vagyok erre a meccsre, nem szép amit mondok, de örülök hogy Pulev kidölt.

» deontay   válasz erre
    2017-10-17 13:01:49

@ogreface: ja hát igen, tudom kire gondolsz, és jogos. Tudjuk ezt mind jól, de hát mit tudunk tenni, de szerencsére nem csak 1 bajnok van. AJ-el, és Parker-el nincs gond szerintem. Amúgy nagyon örülök, hogy nem marad el a gála, mert jónak ígérkezik, 3 nehézsúlyú meccs, meg ringbe lép az igen tehetséges bokszoló nő Taylor is. Meg ott van a cirkálósúlyú Okolie, vagy hjogy hívják ő is elég jó szerintem, meg még lesznek más jó meccsek is! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-17 12:53:08

@superman: Mozgékonysággal, meg sok hajolgatással esetleg zavarba hozhatja Joshuát:

https://www.youtube.com/watch?...

Thompson ellen jól tudott ezekkel élni, de Thompson sokkal lassabb és gyengébb ütéseket indít, mint Joshua.

Takam nagyon jó bunyós, Povetkin is szerintem csak koksszal tudta legyőzni (Takam erőnléte fogyott el - érdekes módon az orosz ugyanúgy zakatolt tovább egy nagy iramú meccsen), de nem KO-erős bunyós, márpedig 12 menetig kibokszolni Joshuát bekapott bomba nélkül nem tűnik egyszerű feladatnak..:)

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-17 12:52:37

@CHUBAKKA: "tehát pótellenfélről mindig gondoskodni kell!"

Nehézsúlyban nem árt, ha van több is és alap a negatív doppingteszt és a minimális győzelmi esély! :)

» ogreface   válasz erre
    2017-10-17 12:33:07

@mobyltel: köszi, ez jó hír! Kíváncsi vagyok mennyire meggyőzően rendezi le Takamot Joshua. Takam sokakkal bunyózott az élvonalból, így jó mérce lesz a számára. Mivel majdnem minden lényeges tulajdonságukat tekintve Joshua van többé-kevésbé fölényben, ezért egyértelmű favorit, de Takam eddig mindenkinek nagyon megnehezítette a dolgát és élete meccsén remélhetőleg képes lesz a maximumot hozni (azért valószínűnek tartom, hogy lehetséges beugróként nem teljesen úgy készült, mintha őt nevezték volna meg eredetileg is ellenfélnek).

» superman   válasz erre
    2017-10-17 12:12:36

@Peacock: Ezt csak ugy alltalaban irtam valamiert ranyomott a nevedre :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-10-17 12:00:41

@Peacock: Ha jol belegondolok Takamnak is veretesebb mar most az ellenfellistaja mint a Barnanadragos Bombazonak. Igaz van veresege is, de ha Wilder egy ilyen listaval buszkelkedne akkor mar hitelesebb lehetne es senkit nem erdekelne az a nehany vereseg.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-10-17 11:59:35

Eddie Hearn ugy intezte, hogy bokszoltatta volna Takamot a November 4. galajan Monacoban, hogy mindenkeppen edzesben legyen, ha Pulevvel tortenne valami.
Jobban orulok, hogy vele bokszol AJ, erdekesebb meccs lesz.

» LennoxLewis   válasz erre
    2017-10-17 11:37:52

@apjoks: Ja, béna, hátszéllel agyonnyomott, inaktív Takam. Ugyanúgy igaztalanul kap lehetőséget, mint Stiverne.
Várj. Vagy mégsem? :D

» Peacock   válasz erre
    2017-10-17 11:35:47

Utolsó "jelentősebb" mérkőzését 1,5 éve vívta, amin alulmaradt, és második a szervezetnél, valamint elédobnak egy vb meccset, annak megkezdése előtt bő 1 héttel, amit nyilván el is vállal.
De azt hiszem ez egy újabb keserű példája a mai box helyzetére.
Tudom beszéltünk Stiverne-ről is, de ott sem tudok napirendre térni: Lassan 3 éve volt egy vesztes meccse Wilderrel, majd ezt követően (rá egy évre, mostantól két évre visszamenőleg!) egy "felhozó" meccse, ahol még padlón is volt... erre tessék: A WBC (ami elméletileg a legnagyobb szervezet) most boxol egy világbajnoki meccset.
Katasztrófa!!!!

» apjoks   válasz erre
    2017-10-17 10:26:43

@superman: úgy tudom, hogy rendes felkészülési időt kapott, mert Hearn B opcióként amikor Pulevvel megegyeztek és megvolt az időpont, akkor a Takam táborral is felvette a kapcsolatot, hogy Standby beugróként edzésben legyen és fel legyen készülve rendesen. Ez szerintem profi hozzáállás a részéről.

» mobyltel   válasz erre
    2017-10-17 10:20:55

Normál felkészülési idővel Takam szerintem is érdekesebb ellenfél lehetne Pulev-nél is, így viszont Joshua könnyebben fog túljutni egy újabb élvonalbeli nehézsúlyún.

» superman   válasz erre
    2017-10-17 10:13:59

Végre megkapta a lehetőséget Takam. Más kérdés, hogy a győzelmi esélye minimális. Kár, hogy Windmill (akarom mondani, a VADA) elkaszálta Ortizt, mert ő is lehetne a másik sarokban.

» bandi1115   válasz erre
    2017-10-17 09:59:05

tehát pótellenfélről mindig gondoskodni kell! Takam jó lesz, nagyon kellemetlen stílusú bunyós! és van is tapasztalata nem is kevés, nem lesz sétagalopp AJ-nek.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-17 09:58:05

Egyértelmű AJ győzelem ez is, de érdekes párosítás! Õ szerintem pár fokkal keményebb feladat, mint a bolgár.

» HunFighter   válasz erre
    2017-10-17 09:24:49
Ugrás az oldal tetejére