×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png December 9-én minden idõk talán legtöbb és legszebb technikai 2017-10-10 10:30:42 https://www.profiboksz.hu/2017/10/10/rigondeaux-edzje-nem-a-meret-a-lenyeg/

Rigondeaux edzője: nem a méret a lényeg

December 9-én minden idõk talán legtöbb és legszebb technikai megoldását fogjuk látni 12 menetben, amikor is Guillermo Rigondeaux és Vasyl Lomachenko bokszol majd egymás ellen. A két ökölvívó az amatõrök között gyakorlatilag mindent megnyert, és fejenként 2-2 olimpiai bajnoki címmel is büszkélkednek. A meccs kedvéért a kubai klasszis két súlycsoportot rándul fel, amivel sokak szerint óriási elõnyt ad ukrán ellenfele számára, Rigo edzõje, Pedro Diaz azonban nem osztja ezt a nézetet: "Rigondeaux a legutóbbi összecsapásán, Flores ellen 126,4 fonttal lépett szorítóba, de a technikai fölényével simán át tudta hidalni a fizikális különbségeket. Szóval, ez a nagypehelysúlyú mérkõzés Lomachenkoval szemben nem is annyira ördögtõl való, mint sokan képzelik. Lomachenko csak 4 centivel magasabb nála, viszont Rigo kartávolsága 3 centivel hosszabb. Rigo keményen tud ütni, gyors, és nagyon technikás. Persze, Lomachenko képességeit sem becsüljük le. Kiváló ökölvívó, remek csapattal. De Nonito Donaire-rel ugyanez volt a helyzet. Donaire 142 font volt a szorítóban, mikor Rigoval bokszolt, Flores 141. Lomachenkonak ilyen súly-, és méretelõnye nem lesz, mégis nagyon jó meccset várhatunk. A profi ökölvívás történetében elõször fordul elõ, hogy olyan ökölvívó csap össze egymással, akiknek fejenként két olimpiai aranya van."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@spomb: Szerintem a mostani Lomachenkotol a Rigo elleni Donaire hatalmas verest kapna, nem menne vegig az biztos. Az nem bohocsipka lenne a filippinonak, hanem minden perc vesszofutas a tulelesert.

De ez nem jelenti automatikusan azt, hogy mert Loma jobban megverne Donairet mint a kubai tette, akkor Rigo is nagyon kikapna tole. Ugyanis Guillermonak pont az a fifikas vedekezo bunyoja van amivel barkinek keresztbe huzhatja a szamitasait.
Viszont a kor es a 2 sulycsoportnyi kulonbseg meg fog latszani a ringben, szerintem.
Loma pontozassal cca 116:112

» Slajos   válasz erre
    2017-10-13 09:43:56

@LacKO: "Lehet, hogy igazad van, és ez volt Donaire csúcsa" - lehet, csak nagyon valószínűtlen :) - tekintve pl., hogy a következő meccsén nagyon megszenvedett (pontozással nagy hátrányban volt) azzal a Darchynian-al, aki viszont már tényleg leszállóágban volt (az összes jelentős ellenfele verte már akkoriban is). Arra meg mindenki emlékszik, hogyan csontozta ki korábban a veretlenül, sikerei csúcsán érkező Darchynian-t.

» superman   válasz erre
    2017-10-13 09:31:40

@spomb: Ha valaki, hát én imádom Donaire-t, de sztem nem az volt élete csúcsa, és ezt Õ és Rigó is tudta!
Imádtam mindig Nonito bunyóját, de ahogy "nőtt a súly, csökkent a Flash". Szerintem! Walterst is el tudta kapni egy pillanatra, de a vége kudarc lett, amit Donaire is nyugtázott: "a srác a sz@rt is kiverte belőlem"! /Õ mondta így/
Lehet, hogy igazad van, és ez volt Donaire csúcsa, de Rigóhoz nagyon kevés volt! Ez csak egy vélemény....

    2017-10-13 01:04:16

@LacKO: Donaire kb élete csúcsformájában volt azon a meccsen.

    2017-10-12 23:59:49

@leibigabi: Erre +1 tőlem!

    2017-10-12 23:42:15

@leibigabi: Kérlek ne sértődj meg, de már kíváncsi vagyok, hogy ki az ki ily makacsan tud érvelni, "hülyeségek" mellett!! De csípom a dolgaid.... Üdv, Laci!

    2017-10-12 22:46:10

@leibigabi: "Nem, szakértő az, akit szakértőnek tartunk,"

"Nem, de elég jól végig van ez gondolva :) A "Te" szemedben csak az lehet szakértő, akit annak tartasz. Akit nem tartasz annak, arra nem tekintesz úgy, hogy ő szakértő. Ez pedig mindenkire igaz. Ilyen egyszerű"

Ez így egy róka fogta csuka... nem gondolod??

    2017-10-12 22:41:55

@leibigabi: Imádlak!!!Komolyan! Nem is Te lennél, ha nem magyaráztad volna meg!!! :) És logika is van benne! Gratula!

    2017-10-12 22:33:25

@Kane: "Nagyon szerencsésnek érzem magam hogy végigkövethetem egy ilyen zseni pályafutását,minden mozdulatán látszik hogy kivételes. Nem csak ma, de alltime is az. Örüljetek ti is hogy ezt láthatjátok, mert olyan dolgokat visz véghez amihez foghatót még soha senki, ha legyőzi Rigot és Garciát, amit még én is kemény vállalkozásnak tartok, az bizony Hall of Fame."

Jogos! Remélem, hogy Garcianak,/bár sztem ők nem találkoznak/ Rigónak is lesz beleszólása, de jogos amit írsz... Kivételes pali az Ukrán!

    2017-10-12 22:28:57

@LacKO: "Nem, szakértő az, akit szakértőnek tartunk,
Ezt csak simán nem gondoltad végig, vagy újabb kampányba kezdtél? Mond, hogy nem!/ Könyörgöm!!!"

Nem, de elég jól végig van ez gondolva :) A "Te" szemedben csak az lehet szakértő, akit annak tartasz. Akit nem tartasz annak, arra nem tekintesz úgy, hogy ő szakértő. Ez pedig mindenkire igaz. Ilyen egyszerű :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-10-12 22:28:14

Sztem. tök mindegy, hogy Donaire mekkora volt stb. Nonito az utóbbi meccsein már "semmit nem csinált", csak a Flash-ben bízott! Egyszer bejött Rigó ellen, de kevés volt az üdvösséghez.
Viszont Loma a világ egyig legdörzsöltebb, legjobb, legeredményesebb bunyósa, aki jelen esetben még méretelőnyben is van...
Én hiszek kicsi Rigóban,neki szurkolok, és nagyon várom a meccset, de sztem nem ő az esélyes/szerintem/.

    2017-10-12 22:19:05

@leibigabi: "Nem, szakértő az, akit szakértőnek tartunk, "
Ezt csak simán nem gondoltad végig, vagy újabb kampányba kezdtél? /Mond, hogy nem!/ Könyörgöm!!!

    2017-10-12 22:10:23

@spomb: Szimplán tanács volt, ha te utasításnak veszed akkor veled van baj, szerintem rajtad kívül senki nem vette annak, direkt túldramatizálsz mondatokat hogy bele tudj kötni valakibe.

    2017-10-12 15:02:07

@Kane: Örüljetek hogy láthatjátok ti is....
Ez már nem egyes szám első személy,hanem utasítás ami nekem is szól,meg mindenkinek.
Ez a fajta fetisizmus nem érint engem,sorry.

    2017-10-12 13:38:10

@spomb: Ismét bizonyítottad hogy a csökkentett módban agonizáló elmédet nem tudod másra használni mint mások primitív provokálására, megint lemaradt az hogy esetleg mond egyetlen érvet is, vagy legalább véleményt, tudom az nehezebb mint a monitor mögül beszólogatni, de hidd el, néha nem ártana azt a látszatot kelteni hogy teljes értékű, értelmes ember vagy, még ha ez a te képességeiddel igen nehéz is.

    2017-10-12 10:10:55

@Peacock: Crawford esetében szerintem a súlycsoporton múlna elsősorban az eredmény. Érzésem szerint Lomachenko még nála is jobb, de ahhoz, hogy a méretkülönbséget át tudja hidalni, egy számára vállalható súlyhatáron kéne mérkőzzenek. Kisváltóba talán még bele tudna erősödni, de ha Crawford felmegy váltóba, az már szerintem sok lenne Lomachenko-nak, ott már legalább olyan hátrányban lenne, mint Rigondeaux lesz ellene és még inkább az lenne a véleményem, mint a mostani párosítással kapcsolatban: Crawford túl jó ahhoz, hogy ekkora méretelőnyt ne tudjon kihasználni.

» superman   válasz erre
    2017-10-12 09:31:47

@Kane: Mielőtt szobára mennél vele várjuk meg a következő meccsét.

    2017-10-12 05:17:08

@Sarkozi Robert: Akármilyen zseni, Rigot (mert méretelőnye van és fiatalabb) és Garciát (mert ugyan picit kisebb de gyorsabb és technikásabb) alighanem legyőzi, de Crawford ellen erős underdog lenne nálam - egyrészt a mérethátránya, másrészt Crawford teljesen másképp szuper boksztudása miatt.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-12 03:35:18

Most nem azért de szerintem Garciát egyertelmuen hozná Loma. Crawfordban már nem vagyok ennyire biztos, de erzesem szerint őt is. Várjuk meg a Rigo meccset és mindenki számára vilagosabbá valik majd hol is helyezkedik ez az ukrán.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-10-11 23:25:38

@deontay: Crawfordal sosem fognak találkozni. Az amcsi váltóba megy, Arum meg nem akarná a kezei alatt lévő két legnagyobb zseni egyikét kitenni egy vereségnek.

    2017-10-11 22:56:36

@csiga: Igen, nagyon technikás az ukrán, de az hogy pl. Morales szintjèt megüti e az csak akkor derül ki, ha hasonló klasszisok ellen tudja megmutatni. Jó ellenfelei voltak Lomachenkonak, de azért nem Pacquiao, Barrera, Morales stb... szintüek. Ha hozza azokat a meccseket amiket Rigo után tervez ( Garcia, Crawford ) akkor egyèrtelmüen HOF!

» deontay   válasz erre
    2017-10-11 22:18:09

Lomachenko profi karrierjét az eredmények alapján érdemes csak összevetni bárkiével is. Teljesen rendhagyó módon simán kihagyta a felvezető szakaszt, erre soha senki nem volt képes. Golovkin amatőr mérlege is több volt mint fantasztikus, ha jól tudom 345 győzelem és 5 vereség, de neki is szüksége volt pár Balogh Gáborra amíg otthon érezte magát a ringben. Az hogy valaki ezt úgy hagyja ki hogy meg sem látszik a bunyóján, valami felfoghatatlan ringintelligenciára, tehetségre vall, főleg ha az első 10 meccsén meghódít két súlycsoportot, főleg ha ezt olyan módon teszi mint az ukrán. Nagyon szerencsésnek érzem magam hogy végigkövethetem egy ilyen zseni pályafutását, eddig minden meccse hipnózisba rakott, minden mozdulatán látszik hogy kivételes. Nem csak ma, de alltime is az. Örüljetek ti is hogy ezt láthatjátok, mert olyan dolgokat visz véghez amihez foghatót még soha senki, ha legyőzi Rigot és Garciát, amit még én is kemény vállalkozásnak tartok, az bizony Hall of Fame.

    2017-10-11 22:07:55

@deontay: Itt ti technikailag hasonlítottátok össze Lomacsenkót Barrerával, Moralesszel, stb. Egyiknél sem rosszabb technikailag. Elég csak a lábmunkájukat megnézni.

    2017-10-11 21:50:39

@csiga: Senki nem vonja kètsègbe az ukrán képességeit, de úgy gondolom, hogy ahhoz, hogy De la Hoyához, Cottohoz, Mosleyhoz, Marquezhez, Moraleshez, Barrerához hasonlítsuk, még nagyon sokat kell bizonyítania. Ha legyöznè Rigot, az már egy igen nagy lépès lenne a "cèl" felé.

» deontay   válasz erre
    2017-10-11 20:13:42

@zappa: Igen ezt akartam írni! 227-3as recordot olvastam, meg 234-6ot 163 koval. Mind a kettö fantasztikus mérleg.

» deontay   válasz erre
    2017-10-11 20:09:33

Egyébként nem csak Rigonak de pl. Delahoyanak is rohadt jó amatőr rekodja volt.

    2017-10-11 19:30:09

@csiga: Nem húzta le Lomát, csak leírta azt, hogy profiként még nehéz 10 meccs után kapásból egy Morales vagy Oscar fölé helyezni.
Nehéz összevetni egy teljes karriert valamivel amit még nem tudhatunk biztosan milyen lesz. Eddig nagyon profi, kivételesen technikás ezt senki nem vitatta.

    2017-10-11 19:18:27

@csiga: "Teljesen egyetértek veled, aki látta Oscart, Moralest, Barrerat, Cottot bokszolni - és még emlékszik is rá-, az szerintem nem kérdőjelezni meg technikai tudásukat sem, és nem emeli Lomát föléjük. Lomának tényleg kellenek az igazi klasszisok, és meglátjuk mire képes, egyelőre nagyon jó, az mondjuk tény..."
Ezt írtam deontay-nak... Ebben hol van az, hogy valakit elkerült, vagy nem futhat be
szenzációs karriert? Futhat, jó is, de mondjuk egy Rigo és Garcia meccs után szerintem sokkal okosabbak leszünk...
@fixport: erről beszéltünk, hogy Loma még a "lehet" kategória. Ennyi...

    2017-10-11 15:28:40

@Lemmy: Rendben. Tíz meccs alatt milyen klasszisokkal kellett volna bokszolnia? Merthogy az eddigi ellenfelei szinte kizárólag vb-k vagy vb kihívók voltak...
Megteszed, hogy felsorolod azokat a klasszisokat, akiket elkerült eddig?

    2017-10-11 14:42:42

@Untouchable: Éppen ezért szoktunk pont arra fogadni, akit ő vesztesnek tippel :D :D :D

    2017-10-11 14:24:17

@Lemmy: ami eleve ertelmetlen egy mar kb lezart palyafutast osszevetni egy felfutoval

» fixpont   válasz erre
    2017-10-11 13:59:59

Szakértő pl. Lennox Lewis. Õ csak érti a dolgokat, hiszen csinálta is.
:-)

» Untouchable   válasz erre
    2017-10-11 13:54:25

@GGG: " Igen, végülis kik azok a "szakértők"?

Ha rosszmájú lennék, azt mondanám, h olyan laikus, aki pénzt kap azért, hogy véleményt mondjon."

Nem, szakértő az, akit szakértőnek tartunk, függetlenül attól, hogy pénzt kap a véleményéért vagy sem :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-10-11 13:28:27

@csiga: Én ezt nem mondtam, nem is gondolom, de szerintem a profi bunyó nagyon más kávéház, mint az amatőr. Nem bokszolt ürgékkel, de a hozzászólásom arról szólt, hogy Pac vert meg nagyobb klasszisokat, mint Lomachenko (lásd a felsoroltak), innen indult a diskurzus. Ezt a hozzászólásod után is így gondolom...

    2017-10-11 13:09:06

@Slajos: Egyébként érdekes ez a "szakértő v laikus" összehasonlítás. Egyáltalán nem tapasztaltam gyakorlatban, hogy egy hozzáértő laikus rosszabb találati aránnyal tippelnek, mint a "szakértők". Igen, végülis kik azok a "szakértők"?

Ha rosszmájú lennék, azt mondanám, h olyan laikus, aki pénzt kap azért, hogy véleményt mondjon.

    2017-10-11 12:35:12

En szinte mindennap torom a fejem a Loma vs Rigo merkozes vegkimenetelen es akarhogy is rakosgatom a pro es kontrakat, vegul mindig Loma jon ki eselyesebbkent. Persze ez mit sem jelent, hiszen sokszor tevedtem mar, sot ez egy olyan meccs ahol meg a szakertok is nehezen tippelnek, nemhogy en mint laikus.

Viszont mindent osszevetve nalam ez minimum 60/40 Lomanak. Rigo az egyik legkivalobb vedekezo valaha, de ide most meg ez is keves lesz szerintem.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-11 11:53:12

Loma mar tobb mint 400nál tart. Amatorben nyomott le 397 merkozest

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-10-11 11:37:56

@Lemmy: Igazad van, sajnos Lomacsenko eddig csak ürgékkel bokszolt. Az is látszik rajta, hogy technikailag van lemaradása bőséggel, ami abból is látszik, hogy az eddigi háromszázakárhány meccsén már KÉTSZER is kikapott!
És nyilván el kéne felejteni ezt a folyamatos hurkatöltést, mert mi az, hogy már túl van a 10. profi meccsén és még csak két súlycsoportban világbajnok...
Tényleg csak a média által felfújt bokszoló az ukrán, ez nem is vitás!

    2017-10-11 11:25:10

@superman: Há' jókat írsz, Tesó :D :D

Szerencsére, mikor az olimpiai bajnoki címeket osztogatják, ott nincs 4 szervezet, egy súlycsoportban egy bajnok, nem lehet kerülgetni senkit (max. a súlycsoportot). Szóval, ja, szerintem is jóval értékesebb, mint évekig Gipsz Jakabokat püfölve inkább utóbb, mint előbb vb-nak lenni. Még ha a record statisztikailag jóval soványabb is less.

    2017-10-11 10:42:24

@spomb: ""Szerintem a tehetsége és az eddigi eredményei alapján meg lehet az esélye, hogy valamennyi általad sorolt bunyósnál jobbnak tartsa majd az utókor,"

Ahhoz most kéne kb 20évesnek lennie."

Az igaz, hogy a profi karrierjébe minden bizonnyal sokkal rövidebb lesz, de nem is azt állítottam, hogy olyan nagyívű profi pályafutást fut majd be, mint a felsoroltak, hanem, hogy jobb bunyósnak tarthatják majd. Az a két olimpiai bajnoki cím, amit fiatalabb korában bezsebelt, sokkal többet ér egy profi felhozó szakasznál és mint tudjuk, ő utóbbit át is ugrotta azonnal. Nagyon céltudatosan a legeslegtöbbet akarja kihozni a profi pályafutásából is Lomachenko, látszik, hogy tökéletesen tisztában van a rendelkezésére álló idő rövidségével is. Érdekes, hogy egy Rigondeaux szintű zseninek sem annyira örül ellenfélként, mivel neki még komolyabb céljai vannak, nem véletlenül emlegeti Garciát és Crawfordot (mondjuk utóbbi lehet, hogy túlzottan el fog menni súlyban hozzá képest és úgy túl rizikós lenne bevállalni).

» superman   válasz erre
    2017-10-11 10:18:43

-k

Majdnem 400 amatőr meccset vívni (kontinens és világbajnokságokon, olimpián) és mindösszesen 1-et elveszíteni, ennek csak közelében jártak, talán sohasem fogják ezt megdönteni. Szóval a technika az másik osztály. Viszont önmagában nagyon kevés. Gondoljunk Kokóra, gyors volt, nagyon technikás, de az ütőereje gyenge, az ütésálló képessége meg még gyengébb. Az első valamirevaló (nem közvetlen élvonalbeli) bokszoló egyszer betalált és vége is lett. Loma persze más kávéház, mert ő azért ütőerőben és valószínűleg (bár ezt nem tudjuk még sztem) ütésálló képességben is sokkal jobb. Meg persze még többet tud a bokszról...

    2017-10-11 10:13:38

Azért ne emeljük már a mexikóiakat technikai tudásban az ukrán fölé. Gyorsak voltak, nagyobb ütőerővel, volt szívük és bátorságuk, de nem mondja senkik, hogyha mondjuk olimpián találkoznak vele, akkor a lucky punch-on kívül esélyük lett volna ellene. Mint ahogy az is abszurd lenne, ha azt próbálnám bizonygatni, hogy Loma ütőereje eléri az övékét.

    2017-10-11 10:09:32

@Peacock: "De az ütőerejük és fizikai erejük (relatíve is) elmarad többekétől. "
Ezzel nem feltétlenül értek egyet, szerintem Rigondeaux ütőereje a súlycsoportjában teljesen rendben van, a pontosságával, gyorsaságával, ütemérzékével kombinálva ő egy kifejezetten veszélyes ütő, ezért is lesznek az ellenfelei teljesen defenzívek ellene, akik meg kinyílnak, azok megjárják (a padlót). Lomachenko pedig szerintem a fizikai erővel áll jól, igaz, ahogy lépked felfele a súlycsoportok közt, ez nyilván kedvezőtlen irányba változik (de a magasabb súlycsoportokban már a felsorolt bunyósok is fizikálisan gyengének számítottak). A többiben igazad van, a gyorsaság és reakcióidő tekintetében mutatott fölény bizonyos technikai elemek hatékony kivitelezéséhez nélkülözhetetlen (és fordítva, enélkül ha jól is tud valaki valamit, nem tudja kivitelezni), tehát valóban ők nem pusztán technikás, hanem kivételes képességű bunyósok is.

» superman   válasz erre
    2017-10-11 09:47:29

@GGG: reméljük decemberben kiderül... :-)

» leslie   válasz erre
    2017-10-11 09:36:42

@deontay: Teljesen egyetértek veled, aki látta Oscart, Moralest, Barrerat, Cottot bokszolni - és még emlékszik is rá-, az szerintem nem kérdőjelezni meg technikai tudásukat sem, és nem emeli Lomát föléjük.
Lomának tényleg kellenek az igazi klasszisok, és meglátjuk mire képes, egyelőre nagyon jó, az mondjuk tény...

    2017-10-11 09:12:28

@Peacock: Rigo is rágós falat lesz neki,Garcia meg pláne,szerintem fennakad majd valamelyiken.

    2017-10-11 09:03:13

@spomb: Kb. 5 meccset ha nyer még sima HoF tag lesz, mert kétszeres olimpikonként lett sikeres profi, 3. meccsén már profi vb és 7. meccsén már 2 súlyban is az (a csúcstartókat eleve be szokták választani), a saját időszakában Ring és más p4p listákon előkelő helyen szerepel (a közönség és a boksszakma is kedveli), x db. korábbi vb-t vert meg, ja és látványos. Ez bőven elég lesz már hozzá.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-11 07:27:24

Moralest nagyon nehéz Lomacsenkóval összehasonlítani, mert teljesen más felfogásban és stílusban bunyóznak. Egy maxikóinál inkább csak akkor derül ki a technikai képzettsége, ha éppen odafigyel erre. Mondjuk éppenséggel idősebb Chavezről láttam olyan videót, amelyen direkt bemutatta, hogyan tud védekezni, és igen jól csinálta. A meccsein ebből keveset mutatott; ment előre, és darált.

» Untouchable   válasz erre
    2017-10-11 07:25:25

@Peacock: Sztem nehéz ilyen szinten már megmondani ki a technikásabb. Itt már inkább a stílusok eltérőek.
A másik amit te is írtál, sokszor a technikai zseni szorosan az effektív gyorsasághoz kapcsolódik.
Mert van időd megcsinálni megoldásokat.
Pl. Roy Jones esetében régen őt a legtechnikásabb bunyósnak tartották. Holott, leginkább sztem a kivételes gyorsasága, reakcióideje, és az abból adódó sokszor egyedi megoldások emelték a mezőny fölé.

Talán a technikás számomra azt jelenti, aki a boksz legtöbb elemében otthon van. tehát ha kell tud előremenetben hátramenetben bokszolni, kettős fedezékkel, vagy elhajlásokkal védekezni. Alapállást váltani, közelről bokszolni, távolról stb.
Tehát pont adott esetben ha már nincs meg a sebessége, akkor is talál valamilyen technikát, megoldást amivel célt ér. Illetve sok fajta bunyós ellen megtalálja a kulcsot, mert nagy az eszköztár.

    2017-10-11 07:10:11

@Peacock: Moralesnél és Mosley-nál is volt olyan időszak amikor verhetetlennek tartották őket,Lománál is addig tart majd ha most nyer,amíg nem akar nagyon felfelé tekintgetni,mert megunja hogy nincs ellenfele,az első Garcia lesz,majd meglátjuk.
Előbb Rigot kell legyőznie most.
Lehetséges hogy egyeseknél már most HOF tag az ukrán,de odáig még rögös útja lesz.
Szerintem ahhoz már öreg is.

    2017-10-11 06:01:10

Loma és Rigo szerintem elsősorban sokkal gyorsabbak, és jobb reakcióidővel rendelkeznek a felsoroltaknál. Ezért tűnnek technikai zseninek (már persze azon kívül, hogy ténylegesen kivételesen képzettek - de pld. Loma kivételes lábmunkája gyorsaság nélkül nem is igen lehetne effektív). Pac-nél pedig (aki hasonlóan gyors volt) képzettebbek is technikailag, avagy sokoldalúbbak, nagyobb ring Iq-val.
De az ütőerejük és fizikai erejük (relatíve is) elmarad többekétől. A profi bokszban ez is óriási tényező lehet, mert 12 menetben azért rizikósabb kibokszolni vkit. Simán benne van Rigónál és Lománál is hogy találkoznak majd egy nem klasszis, csak nagyon jó, de piszok erős "mezőnybokszolóval" aki képes lesz legyőzni őket. Főleg ha kopnak kicsit a kivételes reflexeik.
Most én is szinte verhetetlennek látom őket, de természetesen nem azok.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-11 03:05:16

Az alább felsoroltak mind nagyszerű bunyósok akik nagyon sokra is vitték.
Loma a profik közt MÉG nem vitte annyira(10 meccsel mondjuk nem is vihette volna) de technikailag midenkihez képest más liga.

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2017-10-11 00:08:40

@deontay: Nézd, mindegyiküket nagyra tartom, különösen Moralest, Õ nagy kedvencem volt, de képzettségben sztem Loma felettük áll. Lehet félreérthető voltam, de technikailag egyik sem tud annyit, ez számomra nem abból derül ki csak, hogy kikkel bokszolt, hanem hogy hogyan.

» kovban   válasz erre
    2017-10-10 23:27:06

@kovban: Technikailag De la Hoya, Cotto, Mosley, és Morales is bizonyították számomra, hogy vannak olyan jók mint az ukrán. Ha Lomachenko is így fog remekelni olyan klasszisok ellen, mint a fent említettek, akkor elismerem hogy egy szinten van velük, addig meg csak találgathatunk.

» deontay   válasz erre
    2017-10-10 23:08:54

@spomb: Egyébként a 100 éves Mosleyt sztem ő is kipötyögte vna :)

» kovban   válasz erre
    2017-10-10 22:57:00

@spomb: Mosley ellen, ááá inkább Golo ellen nem?

» kovban   válasz erre
    2017-10-10 22:56:06

@deontay: Olvasad ami írtam? Technikailag.....

» kovban   válasz erre
    2017-10-10 22:55:18

@superman: "Szerintem a tehetsége és az eddigi eredményei alapján meg lehet az esélye, hogy valamennyi általad sorolt bunyósnál jobbnak tartsa majd az utókor,"

Ahhoz most kéne kb 20évesnek lennie.

    2017-10-10 22:19:41

@kovban: Azért Mosley és pl Morales ellen megnéztem volna az ukránt.

    2017-10-10 22:18:43

@deontay: az összehasonlítás azért sántít, mert a felsoroltak mögött már egy kiteljesedett, nagyszerű profi karrier és hatalmas eredménylisták állnak, Lomachenko-nak meg kb. 10 meccse volt, valószínűleg még elég sok van hátra az ő pályafutásából. Szerintem a tehetsége és az eddigi eredményei alapján meg lehet az esélye, hogy valamennyi általad sorolt bunyósnál jobbnak tartsa majd az utókor, de ezt most még nem tudhatja senki.

» superman   válasz erre
    2017-10-10 21:59:17

@kovban: De la Hoya szerintem simán volt olyan jó, igaz hogy már pályafutása végén járt, de Oscar az Oscar. Cotto, És Mosley szintén nagyobbak voltak, és szintén fantasztikus bunyósok, Morales, Barrera, és Marquez pedig nem nagyobbak, de azt hiszem már az hatalmas dolog, ha csak az egyiket megveri valaki.

» deontay   válasz erre
    2017-10-10 21:34:23

@northpaw: az lenne a legrosszabb ha ilyen serules befolyasolna a meccset

» fixpont   válasz erre
    2017-10-10 21:17:39

@deontay: Már akiket Pac legyőzött( May persze kivétel :) )

» kovban   válasz erre
    2017-10-10 21:13:38

@deontay: Biztos, hogy nem vert meg technikailag nagyobb klasszisokat. Azért Loma Pac összes ellenfelétől képzettebb, és itt két közel azonos tudású bunyós meccsel elég nagy súlykülönbséggel.

» kovban   válasz erre
    2017-10-10 21:12:42

Amiről itt még nem nagyon esett szó, pedig tényező lehet az az, hogy Lomachenkónak könnyen felszakad a bőre, akkor is, ha nem kap sok ütést, lásd a Marriaga elleni meccsét. Rigondeaux pontos ütésekkel átrendezte már néhány ellenfele arcát, Donaire-ét is, meg a japánét is, aki bár nem túl színvonalas ellenfél, de még az ukránnál is nagyobb darab.

» northpaw   válasz erre
    2017-10-10 20:48:08

Gamboa is belebukott ebbe, pedig ő sem akárki volt...

Kíváncsi leszek, nagy várakozással nézem meg, de Lomachenko az esélyes.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-10 20:26:07

Ilyen kis embereknél nagyon sokat számít 4-5 centi vagy 4-5 kiló. Csak akkor hidalható át, ha gyengébb az ellenfél.

    2017-10-10 20:06:20

@GGG: Pacquiao vert meg nagyobb klasszisokat is, mint Lomachenko.

» deontay   válasz erre
    2017-10-10 19:31:57

@leslie: szerintem meg nagyon komoly elony, es csak rosszabb bunyos ellen lehet athidalni, ez csak marketing szoveg, hogy ne irjak le Rigot elozetesen es sokan nezzek a meccset, en Lomaval ertek egyet, hogy ha nyer sem fog elismerest kapni erte

» fixpont   válasz erre
    2017-10-10 19:27:06

-nem

    2017-10-10 19:00:16

@leslie: Ja. De nem Pac "akármelyik" ellenfele áll majd vele szemben. Lomával szemben 4-5 kiló hátrány... na, az szerintem nagyon sok. Én nem tudom elképzelni, hogy megoldja. Ha igen, akkor nálam a modern kor legjobb (de korántsem a nem legkedveltebb) bokszolója.

    2017-10-10 18:59:57

@Dr Evil: Rigondeaux-nál még nem nagyon. :)

    2017-10-10 18:56:22

a helyzet az, hogy én is így gondolom, 4-5 kg még nem akkora súlyelőny, hogy ne lehessen kibokszolni...
Pac is megcsinálta számtalanszor, akkor is mindig az volt előtte a mondás, hogy ez lehetetlen... nem az.

» leslie   válasz erre
    2017-10-10 18:55:36

Rossz szöveg ez a "Nem a méret a lényeg". Azt hittem ez már rég megdőlt. :)

» Dr Evil   válasz erre
    2017-10-10 18:51:50

Itt multkor valaki leallt vitazni Donaire ringsulyan Rigo ellen erre kiderul h Donaire Váltosulyu volt a meccsen. Pont arrol volt szo hogy Rigo miert b**zakszik koztes sulyokkal amikor Donaire is joval nehezebb volt.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-10-10 11:03:44
Ugrás az oldal tetejére