×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Legalábbis a Ring Magazin a kazah bokszolót rangsorolta elsõ helyre, 2017-09-28 09:09:39 https://www.profiboksz.hu/2017/09/28/golovkin-a-pound-for-pound-bajnok/

Golovkin a pound for pound bajnok

Legalábbis a Ring Magazin a kazah bokszolót rangsorolta elsõ helyre, miután Andre Ward bejelentette visszavonulását a közelmúltban. Golovkin legutóbbi mérkõzésén, Canelo Alvarezzel ugyan döntetlent bokszolt, de egyrészt világbajnoki öveit megõrizte ezzel, másrészt a legtöbben úgy vélik, hogy a meccset korrekt pontozás mellett - Adelaide Byrd részvétele nélkül - neki kellett volna nyerni. GGG-t egyébként Terence Crawford követi a listán, utána pedig Vasyl Lomachenko, Guillermo Rigondeaux és Sergey Kovalev következnek. A helyzet azonban hamarosan változhat, hiszen az említett Lomachenko és Rigondeaux decemberben egymás ellen fog bokszolni és vélhetõen, ha valamelyikõjük impresszív gyõzelmet arat, a nyertes akár meg is elõzheti a kazah bokszolót, amennyiben Golovkin idén már nem lép szorítóba Ám természetesen más lesz a helyzet, ha a középsúly WBC/WBA/IBF bajnoka elfogadja Billy Joe Saunders kihívását decemberre és esetleg megszerzi a WBO övet is a gyûjteményébe. Golovkin és Alvarez meccsére egyébiránt 17.318 jegyet adtak el, amibõl több, mint 27 millió dollár bevétel folyt be, ezzel a két bunyós összecsapása minden idõk harmadik helyét szerezte meg e tekintetben (a ranglista elsõ két helyén egy-egy Mayweather-meccs tanyázik: Manny Pacquiao, illetõleg Conor McGregor ellenében).
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

http://corner2corner.blog.hu/2...

» Blackpanther   válasz erre
    2017-09-29 19:24:04

@superman: Hát igen, van igazságod.. Hiába is szépíteném tény, van egy elég komoly "Ward fóbiám".
Ez sajna többször átitatja a hsz.-aim, pedig egy tényleg kivételes adottságú és eredményességű pali, és ezt elismertem mindig. De én valahogy nehezen "fogyasztom", még kis adagokban is...

    2017-09-29 12:17:31

Itt azért elég sokminden leírásra került...

GGG alapvetően szerintem is megérdemli az első helyet, de akkor is kissé furcsa a dolog, mert döntetlen lett a mérkőzés. Azok a szakírók, akik (helyesen) őt látták jobbnak, azért hozzátették, hogy a döntetlen sem ördögtől való, és Canelot is dícsérték. Ehhez jön, hogy a középsúly még mindig egy nagy kérdőjel minőségét tekintve. Kovaljov ennyire jó helyezése akkor is fura, mert az második meccsen egyértelműen verve volt. Itt most vagy az eredményeket tekintem, vagy szubjektív véleményeket, amikor összerakok egy ilyen listát.

Az én véleményem az, hogy alapvetően nem jó, ha a szubjektív vélemény felülírja az eredményeket, annak nagyon rossz vége lesz. A mostani helyzet elég speciális, mert rengeteg a véleményes meccs, sőt olyanok is elszaporodtak, ahol a valóságtól teljesen elrugaszkodott eredmények születtek (de akkor Pacnak is elöl kéne lennie, Horn ellen jóval nagyobb csalás történt mint GGG esetében). A Golovkin-Alvarez meccsen szerintem nem történt akkora égbekiáltó csalás, és nem volt olyan Golo dominancia, hogy egy döntetlen után első helyre teszem. Szerintem a Ring akkor járt volna el helyesen, ha a főszerkesztő kiad egy közleményt, hogy a szerkesztőség egyöntetűen megveti ezeket az eredményeket, és a tiszta bokszért áll ki, ezért addig nem ad ki listát, amíg úgy látják, hogy rendeződik a helyzet. Szerintem ilyen a felelős újságírás.

Nem tudom ki írta, de Stevensont hurkatöltőnek nevezni elég necces... Oké, hogy az utóbbi választásai kissé ergyák, de a pasas akkor is világbajnokokat vert meg. Fonfara sem épp a hurka kategoria volt. De mindent meg lehet magyarázni, és amúgy ha akarom a világ összes bajnokának a mérlegébe belemagyarázom, hogy valójában egy senki, akár Alit és Tysont is beleértve. Annyi a bajotok, hogy nem jött létre a Kova meccs. Nekem is bajom, de attól még cseppet sincs gyenge névsora.

» sziporka   válasz erre
    2017-09-29 10:06:18

@LacKO: "Bár egy Mayweather után, aki bármely stílus ellen tudott hatékonyan bokszolni, sztem egy Ward is nehezen emészthető utód volt. " - szerintem éppenséggel Ward-ra is az volt jellemző, hogy minden stílust megoldott. Mondhatni ugyan, hogy Kovalev megoldásához két meccs kellett neki, de ugyanezt Mayweather-re is mondhatjuk Castillo kapcsán. Ward eszközei joggal kritizálhatók, de a bírók engedtek neki ennyit, tehát ő elvileg a szabályok engedte keretek közt érte el az eredményeit, szerintem ha ez nem tetszik, akkor elsősorban a szabályokat vagy szabályok alkalmazásának kereteit kéne szigorítani, Ward-ot hiába is kárhoztatjuk (egyébként ő is megbűnhődött ezekért és igen nagy árat is fizetett: sosem lett igazán népszerű és így sosem voltak igazán nagy bevételei, mégpedig ezek a profi bunyóban fontosabbak a szakmai sikereknél is).

» superman   válasz erre
    2017-09-29 09:23:02

@northpaw: A Charlo-Lubin nagyon jo meccs lesz. mindketto nagyon tehetseges, de foleg Jermell... Na meg persze a testvere.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-09-29 01:26:07

GGG megérdemli!!! Jelenleg ha valaki, akkor Õ!!!!

    2017-09-29 01:15:01

jövő májusig biztos így marad a p4p lista, akkor lesz változás...

» gigaboly   válasz erre
    2017-09-29 01:10:05

@northpaw: Veretes névsor!!!
Akár hogy is... Respect nekik!

    2017-09-29 00:54:28

Eddig 11 bunyós volt p4p #1 a Ring Magazine-nél, most csatlakozott hozzájuk Golovkin.

Mike Tyson
Julio Caesar Chavez
Pernell Whitaker
Oscar De La Hoya
Shane Mosley
Roy Jones
Bernard Hopkins
Manny Pacquiao
Floyd Mayweather
Roman Gonzalez
Andre Ward
Gennady Golovkin

» northpaw   válasz erre
    2017-09-29 00:45:34

@Kane: Ember, Te 5 sorban összefoglaltad az érzéseim!!! Köszönöm!

    2017-09-29 00:12:59

Aki méltatlannak érzi Golovkint, az évek óta regnáló urát a középsúlynak aki lassan Hopkins rekordját dönti meg, utolsó meccsén pedig az erős többség szerint legyőzte Alvarezt, aki napjaink legjobban kereső ökölvívója, nem tudom mit érezhetett Wardal kapcsolatban, aki két, valószínűleg az utóbbi évek legvitatottabb meccsein győzte le Kovalevet végső soron egy elképesztően undorító stílussal. Ward a kocsmai bunyójával nekem méltatlan volt a címre, Golovkin nem az, habár nem hiszem hogy Crawford kevésbé lenne méltó erre a címre.

    2017-09-29 00:07:48

@Sarkozi Robert: "Azert a vilag legjobb bunyosanak tartott Ward-ot csak legyozte az elso meccsen. A masodik pedig ugyanugy szabalytalansagokkal volt tarkitott,"

Ebben én is egyetértek veled! Az első meccsen győzött Kova, szerintem is.
A másodikban is nyerhetett volna, de belement abba a stílusba ami Wardnak kedvezett, és a bíró... háát.. szo-szo./rengeteg szabálytalanság/
Pedig ha Kova nem áll le birkózni/ amiben Ward a jobb/ hanem, ahogy többször is csinálta, ki-be jár ütőtávba, simán nyerhetett volna.. Ehelyett már eleve frusztráltan állt oda,sokat kapaszkodott, ami csak fárasztotta, hisz x meneten át cipelte Ward 80 kg-ját, kondi elfogyott, többek közt a sok "övvonal", lágyék környékét érő ütéstől is/ szándékosan nem írok mélyütést, mert kikapok/....
Lehet, hogy Kova gyenge volt mentálisan, de Ward sem igazi p4p szerintem, csak egy professzionálisan mocskos bunyós...
May az volt/p4p/, s várom az utódját!!!

    2017-09-29 00:05:42

@fixpont: Azert a vilag legjobb bunyosanak tartott Ward-ot csak legyozte az elso meccsen. A masodik pedig ugyanugy szabalytalansagokkal volt tarkitott, es biroi kozremukodes kellett a vegkifejlethez. Abban viszont igazad adok sokaknak, hogy Kovalev-nek keszulnie kellett volna erre a mocsok bunyora. Megszorhatta volna Ward-ot melyutesekkel, es fejelni, konyokolni is kellett volna. Azert vicces mert ez mar nem bokssmerkozes lett volna, hanem kocsmai bunyo. Viszont mas valasztasa nem volt. Jacksonna sem a legjobbkor romlott meg a viszonya. Egy szo mint szaz, okosabbnak kellett volna lenni. Kova kepessegek teren jobb bokszolo mint Ward, viszont Ward okosabb.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-09-28 23:36:41

Háát, ha mindenképp muszáj, Most, p4p elsőt megnevezni, akkor talán jogos Golovkin!
Bár vannak hiányérzeteim. Bár egy Mayweather után, aki bármely stílus ellen tudott hatékonyan bokszolni, sztem egy Ward is nehezen emészthető utód volt.
Szerintem eddig GGG minden próbát kiállt, tiszta körülmények között szvsz. verte Alvarezt,/értsd rendes pontozás/, de nekem nagyon egysíkú bunyós!!
Számomra: A jövő, s talán már a jelen p4p-je Crawford.. ha nem cseszi el az idejét az ausztrál gyerekre. /bocs de nem jut eszembe a neve.../
Magánvélemény, senkitől nem várom el, hogy egyetértsen velem, s vállalom a kritikákat!!

    2017-09-28 23:34:34

@GGG: pedig a lenyeget tekintve igaza van, en soha tobbet nem tudok ra ugy tekinteni mint a meccsek elott, a kokemeny terminator imazsanak vege egyszer es mindenkorra

» fixpont   válasz erre
    2017-09-28 22:53:20

@Binyu: Nem temetem,csak sosem fog címért bokszolni már,vannak dolgok amiket el kell engedni.

    2017-09-28 21:30:13

@spomb: A bunkó hurkatöltővel Deontayra és Stevensonra gondolok,Wardra max a bunkó illik,várjuk meg mi lesz a következő meccsén,Povit is mindig temeted!

    2017-09-28 21:01:04

@Binyu: Nem tönkreverte csak gyakorlatilag véget vetett a pályafutásának,szerintem a búcsúmeccse jön,innen nem lehet már visszakapaszkodni,fejben nem fog erősödni.
Ha így jobban tetszik.
Lehet hogy Ward bunkó,ahogy nevezed,de ha összevarrnák a szemhéjamat sem tudnám nem elismerni a pályafutását.

    2017-09-28 20:40:10

@spomb: Ugy beszèlsz,mintha Ward tönkreverte volna,az elsőt elcsaltàk,a másodikat szétszabàlytalankodta,valszeg igy is nyert volna,ezek nèlkül is,de ez csak annak köszönhető hogy Kowa fejben esett szét,rosszak voltak a körülmènyek,azért vonult vissza Ward,mert nem akart kockàztatni egy Kowa első meccset,Beterbievvel,Stewensonnal vagy bármelyikkel,lejjebb nem tud menni,feljebb a szart is kivertèk volna belőle,ez az èn vèleményem,amúhy észrevettem hogy te a bunkó,hurkatöltő boxolókat csíped!

    2017-09-28 19:59:12

@spomb: Azt, hogy végleg meg lett-e semmisítve, majd az idő és ő eldönti. Hagyjuk meg neki a választást ;)

    2017-09-28 19:28:20

@Totti: Kovalev szerintem nem csak kikapott hanem végleg meg lett semmisítve.
Nem tudom kik állítják össze és mi alapján.

    2017-09-28 17:16:02

@spomb: Kicsit árnyaltabb a kép. Kovalev az első meccsét megnyerte Ward ellen. És Golovkin is nyert Canelo ellen. Ez a konszenzus a szakírók és maga a szakma között. Gondolom azok, akik összeállították ezt a rangsort, ez alapján tették. És így történhet meg, hogy GGG ott van, ahol, Kova pedig szintén ott van ahol.

    2017-09-28 16:04:30

@Totti: Ebben nincs logika,Golovkin x-elt,Kovalev 2x is elbukott mégis ottvan.
Vagy az is bizonyítás ha remizik vagy kikap?

    2017-09-28 15:48:02

@northpaw: Az igaz, hogy Narvaez 39 eves volt de ez akkor szamit igazan, hogyha az illeto bunyoson mar egyertelmuen latszik, hogy kopott a korral. Narvaezrol ezt egyaltalan nem lehetett elmondani akkor.
Zsinorban a 12. vb cimvedese volt az Inoue elleni es jo formaban volt fizikailag. Az igaz, hogy Narvaez a hosszu vilagbajnoki regnalasa ellenere sosem volt egy extraklasszis bunyos, de egy ilyen szintu oklozot mint o csak egy extraklasszis tud ugy megsemmisiteni, mint ahogy azt Inoue tette vele.

Narvaez az egesz addigi profi karrierje alatt sosem volt padlon, erre Inoue 4x leutotte a 2 menet alatt es a 4.-nel lenn is maradt.
A csucson levo Donaire sem tudta kiutni az Argentint pedig o sem kis uto. Annak ellenere, hogy siman nyert a filippino, bizony vegig allta ellene Narvaez, marpedig akkoriban ezt nem sokan mondhattak el magukrol azok kozul akikkel Donaire bunyozott.

» Slajos   válasz erre
    2017-09-28 15:17:31

Ha Golovkin még decemberbe két ilyen meccs után mint az idén volt (Jacobs, Canelo) még bevállalja Saunders-t, és le is győzi, emelem kalapom előtte! Akkor valóban ő lehet p4p bajnok, kétségek nélkül...

» Sayajin   válasz erre
    2017-09-28 15:15:16

En uresen hagytam volna a p4p1 helyet Ward utan "majd mglatjuk" cimszoval. Nalam jelenleg nincs olyan bunyos, akinekaz eredmenyessege es a a bunyoja alapjan Roy, May, Ward megkerdojelezhetetlen sorba illenenek. Uresen hagytam volna az elso helyet ahogy szervezeteknel szokas az ovet es csak 2-tol 10-ig osztom ki jelezve, hogy a sorrend nem szigoru.

» fixpont   válasz erre
    2017-09-28 15:06:25

Nem ertem mitol lett egy Alvarez elleni dontetlen utan listavezeto. Szerintem Loma vagy Crawford P4P 1. Lomanak azert ott volt Salido(aki ellen szinten a legtobben jobbnak lattak), Gary Russel es Walters akik kokemeny pehelysulyuak. Tovabba kiutotte Martinezt is(ami azert nem kis szo). Remelem a Rigo meccs helyrebillenti ezt a Listat.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-09-28 15:01:28

@northpaw: Minden figy-fasz rapper beszáll a bokszbizniszbe?? Nem tűnt fel nekik, hogy eddig egynek sem jött be?

    2017-09-28 14:56:08

@spomb: Azt gondolom, hogy a következő nehézsúlyú, aki felkerülhet erre a listára az a Wilder vagy Ortiz/Joshua meccs győztese lesz. Ennek a fő oka az, hogy egyetlen egy ökölvívó sincs nehézsúlyban, aki olyan hatalmas dolgot vitt volna véghez, vagy olyan nagyon kilógna pozitív értelemben.

Persze Joshuára talán rá lehetne fogni ezt, viszont a Klicskó meccsel szerintem ő pont annyit bukott is, mint amennyit nyert. Ez a kondi probléma sokat ártott a megítélésén. Az kérdéses persze, hogy ez egyszerűen csak egy pszichés összeroppanás volt, ami valahol érthető is lenne, bár tulajdonképpen teljesen mindegy is, hogy mi a kiváltó oka az elfogyásának, ha ezen nem tud javítani, akkor hatalmas bajba kerülhet a komolyabb ellenfelek ellen.
Mert valljuk be, ha Klicskó nem "balfaszoskodja" el azt a meccset, akkor Joshua ma nem világbajnok.

Félreértés ne essék. Hatalmas tehetség a brit. Nagyon komoly ütésből állt fel, le a kalappal, és hát az a kiütés sem volt csúnya. De ettől függetlenül még sokat kell tanulnia.

Én nagyon elfogult vagyok a "királykategóriával" szemben (tudom sokan utálják ezt a megnevezést), de szívem-szerint most én sem raknék egy nehézbombázót sem ebbe a listába. Ha megveri Wildert vagy Ortizt, akkor ott a helye. Bizonyítson még szerintem.

    2017-09-28 14:55:14

off:

Nap vicce: A 21 éves tehetség Erickson Lubin, aki Jermell Charlo következő ellenfele lesz aláírt a rapper Lil Wayne promóciós cégéhez.

Ennél nagyobb hülyeséget nehezen lehetett volna csinálni.

» northpaw   válasz erre
    2017-09-28 14:50:15

@Totti: Leesett sorry,na de tényleg,hová tűnt Joshua?

    2017-09-28 14:35:18

Majd a Loma-Rigo meccs után meglátjuk.

» pepegross   válasz erre
    2017-09-28 14:32:00

@Slajos: Azt azért tegyük hozzá, hogy Narvaez ekkor már 39 éves volt.

» northpaw   válasz erre
    2017-09-28 14:23:28

@Roy Jones Jr.: "..Aki Inouet előrébb rakná, nem tudom miért tenné, hiszen Narvaezen kívül nincs komoly bunyós ellen győzelme.."

Ha csak ilyen szempontbol nezzuk (es nem szamitjuk be az oklozo nyilvanvalo kepessegeit is) akkor Rigonak sem lenne nagyon mit keresnie a 4. helyen.

Inoue egy istenadta tehetseg aki 21 evesen, 2 ev profiboksz multtal es 7 meccsel a hata mogott gyakorlatilag ugy radirozta le a sokat tapasztalt, vilagbajnok Narvaezt a terkeprol mintha csak egy kezdo lenne. Azota pedig csak jobb es jobb lett. Hatalmas potencial van a fiatal gyerekbe, nem hiszem hogy ebben a sulyban barki is meg tudna szorongatni. Hat ezert tennem en feljebb a 6. helyre.

» Slajos   válasz erre
    2017-09-28 14:12:53

@sziporka: Szerintem azért van ott Kovalev mert ha a lista készítői figyelembe veszik azt, hogy Golovkinnak valójában nyernie kellett volna, akkor nyilván a p4p első Wardot az első meccsükön legyőző Kovát sem volt képük elsüllyeszteni. Mert valljuk be a többség szerint igenis megverte az elsőn Wardot. A második meccs már no comment gondolom azért van csak a hatodikon. De az, hogy az utolsó két meccsét elvesztette azért nem teljesen fedi a valóságot...

    2017-09-28 13:52:50

@JCalzaghe: A Lara meccset nyerte Canelo. Lehet, hogy a kubai végig jab-elt, viszont a meccs nagy részében rohangált, Canelo meg testre szórta a bombákat, a végén meg már fejre is, amikor Lara lelassult, egy felütéssel fel is szakította a kubai arcát. Ott éppen, hogy jogosan nyert Canelo. Canelo egyszer halászott alsóbb súlyból: Khan esetében. Inkább az ellenszenv beszél belőled.

Alvarez jelenleg 6., ami szerintem jogos helyezés, bár én nem tudom, hogy Kovalev mitől került elé, sem az ellenféllistája, sem a legutóbbi teljesítményei nem indokolják ezt a helyezést.

» sziporka   válasz erre
    2017-09-28 13:46:44

@Roy Jones Jr.: Inoue szerintem nagy lehetőséget rejt, az egyik legnagyobb potenciált benne látom. Ahogy többen is (és Te is) írták, itt nem a potenciált és a boksztudást rangsorolják, hanem az ellenfelek ellen elért eredményeket. A lista szerintem reális, bár nyilván nincs olyan lista, amely mindenkinek megfelelne. Egyébként Joshua bátor ellenfél-választása és győzelmei szerintem is megérnének egy Top10-et.

    2017-09-28 13:39:38

Szerintem jogosan első GGG. Normális pontozás mellett nyert volna Alvarez ellen, ezen kívül csak megszorongatni tudták, sosem volt padlón, megfogva sem hiszem és mindenkivel kiállt, akivel lehetett és számított. Nyilván, ha Ward még aktív lenne, nem versenyezhetne az ő listájával, de a mostani kicsit légüres térben lehet ő az első.

Én úgy gondolom, hogy a Loma-Rigón, ha a kubai tisztán nyerne, akkor lehetne Rigo 1.helyén gondolkodni, fordítva nem, lévén Loma van súlyelőnyben, őt csak feljebb léptetném győzelme esetén.

Crawford szerintem jó úton halad, de még kellene egy-két jó név váltósúlyban az elsőségéhez.

Aki Inouet előrébb rakná, nem tudom miért tenné, hiszen Narvaezen kívül nincs komoly bunyós ellen győzelme, neki még egy Srisaket Sor Rungvisai meg egy Estrada elleni győzelem tutira kellene az elsőséghez. Minden eddigi meccsén - mégha korrekt nevek ellen is ment - masszív favorit volt.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-09-28 13:26:57

@spomb: Humorérzék/ha megy...

    2017-09-28 13:10:02

@Totti: Értő olvasás/ha megy/,köszi,nyilván Inoue-re gondoltam nem Joshuára.

    2017-09-28 13:03:22

@superman: Canelo mennyire érdemli meg? Cotto volt az egyetlen olyan a "nagy" nevek közül akit egyértelműen vert. Azonkívül vagy alsóbb súlyból halászott vagy hazapontozással volt eredményes (pl. Lara ellen)

» JCalzaghe   válasz erre
    2017-09-28 12:42:52

@spomb: "innen is látszik a kissebb súlyok mostohasága. "-----> Joshua benne sincs az első tízben."

:D

    2017-09-28 12:42:17

@JCalzaghe: hogy jobbak, az lehet, de hogy klasszisokkal -e és hogy mennyivel érdemlik meg jobban nála kipróbálatlanabb bunyósok az azért megkérdőjelezhető.

» superman   válasz erre
    2017-09-28 12:39:10

@sziporka: Azért helyes, hogy ne szálljon el magától. Szoros de (szerintem) egyértelmű meccsen kikapott. Top 10-be valóban befér de klasszisokkal jobbak vannak nála akik megérdemlik hogy előtte legyenek. Pl Golo, Crawford, Rigo, M. Garcia, Inoue, Joshua, Loma. Kaptam a mínuszokat, de reálisan nézve szerintem ez a helyzet

» JCalzaghe   válasz erre
    2017-09-28 12:23:52

Sajátos lista Golovkin döntetlenezett,Kovalev két bukta után megelőzi Inoue-t,innen is látszik a kissebb súlyok mostohasága.
Joshua benne sincs az első tízben.

    2017-09-28 12:05:35

De a P4P listában nemcsak a képességek, hanem az elért eredmények is benne vannak. Sőt, igazából az van benne, annak kellene benne lenni, mert ez nem a lehetőségek ről, a "mi lett volna ha" fikciorol, hanem a valóságról szól.

» Ohioboksz   válasz erre
    2017-09-28 12:01:04

@Hatton: A képességeket és boksztudást figyelembe véve egyetértek, de az ilyen listáknál az elért eredmények legalább ennyire számítani szoktak, ezért nem lehet Rigo az első.

» superman   válasz erre
    2017-09-28 11:58:21

Rigo és loma messze jobb képességű, mint golo. (vagy mint bárki) Crawford van a legközelebb kb.
Nálam
Rigo
Loma
Crawford
az első 3

» Hatton   válasz erre
    2017-09-28 11:43:55

@JCalzaghe: Miért helyes? Egy szoros meccset vívott a p4p bajnokkal (most eredménytől függetlenül).

» sziporka   válasz erre
    2017-09-28 11:23:52

Joshua? Sor Rungvisai, aki az előző p4p élmenőt verte? Spence helyett miért nem Thurman?

» Arcos Harcos   válasz erre
    2017-09-28 10:06:25

Canelo ezekszerint eléggé hátra van sorolva. Helyes

» JCalzaghe   válasz erre
    2017-09-28 09:33:05

Hat sokkal inkabb egyet tudok erteni ezzel a listaval mint a boxrecevel pl. mer az egy vicc.

Habar itt is cserelnek parat a sorrenden. Nalam talan meg mindig inkabb Crawford van az elso helyen es picivel utana Golo. Garciat tennem a 4.-5. helyre, Rigot talan egyel lejjebb. Guillermo a kepessegei alapjan mindenkepp megerdemli a 4. helyet de keveset bokszolt az utobbi idoben es az ellenfelei sem voltak olyan szintuek ami indokolna a 4. helyet.
Inouet pedig Canelo es Kova ele tennem a 6. helyre.

» Slajos   válasz erre
    2017-09-28 09:30:34

Jövőre a visszavágón még joval nagyobb érdeklődés lehet, főleg úgy ha valamelyikkel kiáll Saunders végre (és mondjuk nem Khannal meccsel), úgy a 4 öv lenne terítéken, és ha jobban promotaljak a meccset.

» Ohioboksz   válasz erre
    2017-09-28 09:23:38
Ugrás az oldal tetejére