×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Szombat este a WBA cirkálósúlyú "rendes" bajnoki öve forgott kockán, amikor a cím őrzője, 2017-09-24 10:59:02 https://www.profiboksz.hu/2017/09/24/dorticos-hamar-lerendezte-kudryashovot/

Dorticos hamar lerendezte Kudryashovot

Szombat este a WBA cirkálósúlyú "rendes" bajnoki öve forgott kockán, amikor a cím őrzője, a kubai Yunier Dorticos (22-0-0, 21KO) csapott össze az “Orosz Kalapáccsal” Dmitry Kudryashovval (21-2-0, 21KO). A két nehézbombázó párosítása előzetesen is tűzijátékot ígért és csak nagyon kevesen mertek volna fogadni egy pontozásos végeredményre, ennek megfelelően már az első menetben igen kemény pofonok csattantak el. Az elején Dorticos tűnt gyorsabbnak, Kudryashov pedig hangsúlyosabb találatokat jegyzett, de a második menetre a kubai is begyújtotta a rakétákat és a kötelekhez szorítva keményen megsorozta az oroszt. Kudryashov rendezte a sorait, de nem sokkal később Dorticos egy jobbkezessel megfogta, majd egy újabb jobbossal kiütötte ellenfelét. Dorticos tehát megtartotta a bajnoki címét és makulátlan mérlegét és tovább jutott a WBSS tornájának elődöntőjébe, ahol a Murat Gassiev vs Krzysztof Wlodarczyk találkozó győztese várja majd.

Videó: a mérkőzés felvétele 
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Úgy látszik, hogy ráhajtottak a nagy nézettségre :)

» emgabor   válasz erre
    2017-09-26 20:49:53

OFF

A sport tv szombaton adni fogja a Paul Butler - Stuart Hall gálát.
Egy szavunk nem lehet. Ezzel a lépéssel mindent helyretettek.

(Gondolom ingyen volt a gála. A Briedis-Perez-t nem adják természetesen.)

    2017-09-25 09:45:42

@rosta.roland: "max tesztoszteron szint" Kudryashovnak hatalmas szerencséje volt, hogy Dorticosnak csak a mellDÖNGETÉS jutott eszébe. :)

» pepegross   válasz erre
    2017-09-25 05:08:48

@Jersey Joe: Hát Pereznek iszonyat ereje van, még át is gázolhat Briedis-en, van rá esély, nem is kevés... Bár szerintem Briedis megoldja.

Csalóka egyébként Gassiev stílusa. Valóban merevnek tűnik, talán még lassabb is a kelleténél. De valamiért nagyon pontos, mentálisan nagyon ott van, taktikailag is felkészült srác. Egyáltalán nem veszélytelen. Dorticosnak nagyon nagy falat lesz a ruszki. Bár ne igyunk a medvebőrére, Muratnak még egyelőre Wlodarczyk a következő feladat - bár tény, hogy a lengyelnek nagyon kevés esélye van ellene, bármennyire is szívós és kemény.

» rosta.roland   válasz erre
    2017-09-24 23:22:37

@Jersey Joe: Az igazi meglepi lengyel gyozelem lenne. :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-09-24 22:05:02

@rosta.roland: "Dorticost még nem láttam, mennyire tud koncentrálni 12 meneten keresztül, Gassiev erre képes, nagyon jól működik a szervezete valami miatt."


Dorticos győzelmének azért örülnék jobban, mert szerintem veszélyesebb lenne Usyk-ra, mint Gassiev.
Gassiev már tényleg túl merev, Usyk könnyebben ki tudná bokszolni szerintem, mint Dorticost, aki nagyon szűken, de nagyon pontosan és keményen tudna kontrázni Usyk kombinációira.

Nyilván, még sok van addig, Gassievnek is nyernie kell és még csak most látunk olyan arcokat, mint Briedies és a nehézből lejött Perez.

Röhögnék, ha végül Perez mindenkit leverne...:)

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-24 21:56:38

@Izomtibi: Benne van az emberben nagyon a feszkó, tuti, hogy max tesztoszteron szinttel mennek be ilyenkor a ringbe, simán kijönnek ezek az állatias ösztönök, szerintem erről nem tehet. Elnézhető neki, főleg, hogy utána elég barátságosan kezelte az ellenfél csapatát, nem volt velük bunkó.

» rosta.roland   válasz erre
    2017-09-24 21:29:47

@Jersey Joe: Nehéz is megtippelni, mindkét öklöző kezében dinamit van. Dorticost még nem láttam, mennyire tud koncentrálni 12 meneten keresztül, Gassiev erre képes, nagyon jól működik a szervezete valami miatt. Kíváncsi lennék egyébként, hogy ilyen szinten a kubai mit tudna produkálni 12 meneten keresztül, mennyire felkészült taktikailag. Elvileg ő sem hülye a bokszhoz.

A másik hsz.-edre reagálva: val'szeg igen, a promótere nem igazán támogatja a B-kategóriás bunyósokat. Esetleg, ha valahova átigazolna és megelégedne egy ilyen szinttel, akkor Kudryashov nagyon jó gatekeeper lenne. Egyáltalán nem rossz bunyós ő, én megnézném még sok bunyós ellen.

» rosta.roland   válasz erre
    2017-09-24 21:28:02

Dorticos a leütés után fölé hajolt az orosznak és döngette a mellét mint egy gorilla, elég unszimpatikus húzás volt.

» Izomtibi   válasz erre
    2017-09-24 20:29:54

@rosta.roland: Értem a logikád, de én nem tudom megtippelni, ki nyerhet.

Azt nehezen tudom elképzelni jelenleg, h Gassievet kiüssék, de pontozàssalDorticosra tennék, ha eljut odàig...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-24 20:03:09

@northpaw: Sajnálom, de érthetõ ilyen súlyos vereségek után. Nagyon jó bokszoló, de azok közé tartozik, akiknek a 12 menetra profi boksz kevésbé fekszik.


Borítékolható, hogy rövidesen Kudryashov is követi majd.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-24 20:00:50

@Jersey Joe: Gassiev azért fejben ott van rendesen, végig tud koncentrálni, nagyon éles. Lebedevet szépen meg tudta oldani - bár egyáltalán nem egyszerűen. Valóban kemény meccs vár rá, de én Gassiev győzelemre tippelek. Még azt is megkockáztatom, hogy végigmegy, óvatos lesz mind2 fél.

» rosta.roland   válasz erre
    2017-09-24 19:39:59

@northpaw: Jobban bírta, de Kalenga nem nyelt be kiütési pontra egy bombát az elő 1-2 menetben, Dima meg pont halántékra kapott tiszta erőből. Egy ilyentől bárki meg tud borulni. Az lenne furcsa, ha valaki egy ilyen után talpon maradna. Biztos van ilyen, de az már nagyon kemény ütésállóságra utal. Golovkin lehet, hogy talpon maradt volna.. :'D

» rosta.roland   válasz erre
    2017-09-24 19:37:31

@bpjotruska: Chakhkiev pont most vonult vissza.

» northpaw   válasz erre
    2017-09-24 19:29:32

@emgabor: Kalenga ellen meglehetosen jo tempoban birt 10 menetet, es kapott komoly pofonokat o is. ill nem is 10 menetet birt, csak megallitotta a 10.-ben Kalengat.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-09-24 19:07:35

@Kane: Hátnem tudom...
Lehet én láttam rosszul de nekem Dorticos már a 2.menetben fáradtnak tűnt.
Valószinűleg ő vinné az első meneteket Gassiev ellen, de szerintem nem bírná végig. Én arra tippelnék, hogy Gassiev a meccs második felében megállítja.

» emgabor   válasz erre
    2017-09-24 18:11:48

Többen írják,hogy Dorticos merev, darabos vagy valami ilyesmi. Fene tudja. Most inkább úgy láttam,hogy nem kapkod, figyel (nagyon fidel) és nem sok felesleges mozdulata van.

» pepegross   válasz erre
    2017-09-24 17:57:07

@Joe Calzaghe5: Kudrjasov vs Cshakiev kene a nepnek, megfogadnam hogy vegigmegy, mekkorat tudnek kaszalni, ha bejonne :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2017-09-24 17:21:45

@Jersey Joe: Dima nem tud teljesíteni az élvonal ellen mert nincsenek/sosem voltak meg azok a képességei hogy olyat mutasson az ütőerején kívül amit még nem láttak. Látszott is rajta már az első menetben hogy tök tanácstalan mit is kéne tenni azért hogy bevigyen egy ütést, Dorticos állva hagyta mint egy felhozóembert szokás.

Gassiev keményebb, jobb bunyós mint ő de ellene is Dorticos az esélyes, ha csak egy hajszállal is, viszont róla nem tudom elképzelni hogy kiütéssel kapjon ki, főleg nem ennyire csúnyán.

    2017-09-24 17:17:31

@felix trinidad: "Amúgy szerintem dorticos megveri gassievet"


Óriási blama lenne az oroszoknak.

Rövid időn belül elveszíthetnék a legfontosabb bokszolóikat különböző okok miatt:
- Povetkint
- Drozdot
- Kovalevet
- Gassievet.

Gassiev piszok fiatal még a bokszolók között, de egy vereséggel Dorticos ellen azért sokat rontana a megítélésén.

Kudryhashov esetében szerintem kérdés, hogy vonuljon-e vissza inkább ezután... Nagyon csúnya kiütéses vereséget szenvedett, amikor a szemei össze-vissza álltak, egy pillanatra még meg is ijedtem. Ez már a második ilyen volt, s nem igazán látszódott, hogy előre tudott volna lépni, úgyhogy innentől szerintem kár ezt erőltetni.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-24 16:54:33

@felix trinidad: Baromi jó megoldás, óriási felvétel, remélem, hogy általánossá teszik!

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-24 16:38:03

@Phenomenal: Most nezem mekkora szamarsagot irtam. Nem Gvozdyk hanem Drozd :')

» Phenomenal   válasz erre
    2017-09-24 16:12:24

@Jersey Joe: Usyk Huck ellen kb azt csinalt, amit akart, fenyevekre voltak egymastol.
A kubai kepes lehet akar egy hibat is kiutessel buntetni, Usyk meg kifejezetten nem 1 uteses ko-specialista, szoval vigyaznia kellene.
Nem veletlen valasztottak Huckot. Usyknak lett kitalalva kb.
Amugy en nem vennem biztosra, higy Gassiev lesz Dorticos ellenfele. Ot is megviccelheti Wlodarczyk (de mehez leirni). Valamiert a lengyelt sokan eleve leirjak. Nem veszteni megy o sem a szoritoba.

» bandi78   válasz erre
    2017-09-24 16:07:23

@felix trinidad: Nem tartjak sokra itt a lengyelt de szerintem Wlodarzyk is kepes lehet megtrefalni a mezonyt. Nem azert eddig csak Gvozdyk es Cunningham tudta megverni a jobbak kozul, es KO veresege sincs. Gassiev nagyon bizik a kemeny fejeben es ezert szerintem az oreg ordog megtrefalhaja. Nem mondom hogy ki is uti de sztem siman benne lehet hogy kipontozza.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-09-24 15:46:56

Jersey joe : az ien lassitasokat német galakon láttam régebben, pár éves újítás azthiszem hogy a biron van egy kamera.
Am szeritnrm dorticos megveri gassievet

» felix trinidad   válasz erre
    2017-09-24 15:10:20

@Jersey Joe: Igen, bárcsak nehézsúlyban egy Wilder-Joshua-Ortiz-Parker-Tyson Fury-Povetkin-Miller-Takam torna összejönne. (Miller vagy Takam helyett lehetne persze Whyte is pld.)
De a Wlad-Joshua, Joshua-Pulev és a remélt Wilder-Ortiz után jövőre sem panaszkodhatunk majd úgy érzem, szinte biztos lesz címegyesítő mérkőzés (Parker és Joshua célja tuti ez).

» Peacock   válasz erre
    2017-09-24 14:41:34

Hát ez elég sima volt, mondhatni klasszis különbség volt közöttük.

Aki olyanokat ír hogy Usykot az ellenfél fedezékének a csépelése emeli a mezőny fölé, azt nagy meglepetések fogják még érni.:)

    2017-09-24 14:06:21

@bpjotruska: Egyetértek, ettől még Usyk akkor is technikásabb, sokkal szélesebb a repertoárja, mint Dorticosnak.
Érdekes azért lehetne, mert Dorticos kemény srác, mint Huck, csakhogy iskolázottabb, ezáltal jobban védekezik és jobban (pontosabban és keményebben) kontrázik vissza, ami Usyknak nagy kihívást jelenthetne.

Meglátjuk, lesz addig még néhány kiváló csata, pl Briedis és Gassiev meccse is!

Én eddig nagyon elégedett vagyok a tornával, ez hiányzott a boksznak, remélem, jövőre más súlycsoportban is lesz ilyen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-24 13:32:53

@Jersey Joe: Usyk sokkal jobb labon, de kezzel ha jobb is, Dorticos annyival kemenyebb uto ( meg pontosabb is szerintem ). Rendkivul erdekes meccs lenne egy Usyk vs Dorticos.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-09-24 13:25:14

@spomb: És ha még technikás is lenne, egész jó kis bokszoló lenne ez az Usyk...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-24 13:24:28

@northpaw: Abból nincs annyi mint az alkaroskból meg vállasokból,ami a mezőny fölé emeli őt.

    2017-09-24 13:22:26

@spomb: Usyknak az is nagy fegyvere, hogy kombinációkat üssön az ellenfelei fejére...

https://www.youtube.com/watch?...

» northpaw   válasz erre
    2017-09-24 13:19:21

@spomb: Igen azzal a sok vall es kar utessel addig odegesitette Hukicsot amig a biro unta meg... :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-09-24 13:17:42

12:25-nél van egy tök jó lassítás, az ilyet többet is alkalmazhatnák a bokszmeccseken, nagyon bejön!

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-24 13:12:24

@Jersey Joe: Meglátjuk,Usyk nagy fegyvere hogy püföli az ellenfél alkarját és vállait hogy puhítsa,meglátjuk a kubainak lesz e ellenszere erre majd.

    2017-09-24 13:12:12

@spomb: "szerintem Dorticos az egész mezőnynél technikásabb"



Usyknál biztosan nem technikásabb.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-24 13:05:33

@rosta.roland: " a következő körben Dorticos szerintem ki fog hullani, Gassiev azért más kategória."


Amit Kudryashov-ról írtál, abban egyetértek, itt már mindenki minőségi bokszoló, de a Gassiev vs Dorticos párharc (ha tényleg ez lesz a leosztás) sok kérdőjelet tartogat.

Gassiev baromi erős, mint egy szikla, kb. olyan, de még Dorticosnál is merevebb. Dorticosnak rohadt nagy tapasztalatot és iskolát jelentettek a kubai amatőr évek és ugyan nem egy őstehetség, de tegnap megmutatta, hogy keményet üt és ő is kemény gyerek. Gassievnél iskolázottabb és ha a keménységben fel tudja venni a versenyt, akkor Gassievre kemény meccs vár...

Maradjunk annyiban hogy egy igazi agysejt-gyilkos mérkőzés lesz, valószínűleg még a nézőknek is fájni fog, amit látnak..

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-24 13:04:13

Milyen biztos benne mindenki hogy Gassiev lesz a masik agon. Csak nehogy megtrefalja a lengyel. Lehet Wlodarzyk nem egy bombazo de van tapasztalat es Gassiev vedekezesebol eddig annyit lattunk hogy fejjel vedi az uteseket...

» Phenomenal   válasz erre
    2017-09-24 13:01:53

Dima nemhozta elsőre a súlyt se, szóval gondolom a fogyasztás is megviselhette. Valóban nem egy zseni de közönségbarát meccseket még tud vívni.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2017-09-24 12:59:02

@rosta.roland: A puha állú túlzás, de Kalenga pl. jobban bírta Dorticos ütéseit. Szerintem Dorticosnak van legalább 50% esélye Gassiev ellen is, csak Usyk ellen gondolnám, hogy ott jó eséllyel veszít.

Amúgy ritkán van bokszfogadásnál ilyen könnyű pénz, mint az under 9,5 erre a meccsre.

» northpaw   válasz erre
    2017-09-24 12:51:35

Szerencsére Gassievről sem tudni semmit,max hogy egy testütéssel vitte a Lebedev elleni meccsét,így bármi lehet,szerintem Dorticos az egész mezőnynél technikásabb,ezért is látszott most Kudryashov favágónak mellette.

    2017-09-24 12:50:31

Kudryashov rendkívül korlátolt képességű bunyós, mert kiütötte Dorticos a második menetben? :D Ne haragudjatok, de Dorticos elég sok mindenkinek tudna egy meccs elején nagy meglepetést okozni! Azért annyira ne írjuk már le Dimát! Nem egy A-kategóriás bunyós, ez tény, de egy Huck-ot azért csak szétcsapna. Meg puha állú? Hát akkor Dorticos eddig csak puha állúakkal bunyózott :D És attól, hogy valaki B-kategóriás, az még nem egy "szar" :D Az csak annyi, hogy nem tud feltörni az világ élmezőnyébe, mert nincsenek meg neki azok a csúcsképességei, de attól még nem szar képességű bokszolókról beszélünk... Kudryashov átlagon felüli bokszoló még attól, hogy Dorticos lecsapta.

Btw a következő körben Dorticos szerintem ki fog hullani, Gassiev azért más kategória.

» rosta.roland   válasz erre
    2017-09-24 12:41:01

@Hatton: Szerintem meg tul sok nagy utest nez be ( amelyek osszegyulnek persze, es egyre ingatagabb lesz toluk ), amugy jo-kozepes alla van. Durodola es Dorticos is majdnem makulatlan KO-merleggel rendelkeznek, nem veletlen, hogy pont ellenuk borult fel.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-09-24 12:29:25

@bpjotruska: nem az uccsó ütésre mondtam feltétlenül. minden egyes ütés megrázza és nem csak ezen a meccsen. igen, sztem üvegállú.

» Hatton   válasz erre
    2017-09-24 12:26:35

@Hatton: Fáradtnak tűntek? Akkor úgy látszik rossz doppingszert fogyasztottak :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-09-24 12:23:24

@Hatton: Puha allu... egy majdnem minden meccset kiutessel hozo, 90+ kilos csavo verte telibe halantekon, miutan mar tobb sulyos utest bekapott es meg is volt fogva. Ettol lenne puha allu? Nem sokan hordtak volna ki ,amit o kapott itt a masodik menetben.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-09-24 12:21:34

amilyen nagyütő kudryashov annyira puha állú és olyan gyorsan fogy a kondija, hogy az már érthetetlen.

» Hatton   válasz erre
    2017-09-24 12:13:42

Két hiba is van a cikkben:
1. nem vb öv, hanem csak a "regular" öv volt terítéken(az igazi öv még Lebedevnél van)
2. a kubainak az orosz-lengyel párharc győztese következik, szal valszeg Gassiev

    2017-09-24 12:10:47

Nekem nagyon tetszett amit a kubai csianalt. Labon valoban statikus, de gyorsan, pontosan, nagy erovel es valtozatosan ut, nagyon fel kell kosse a gatyajat barki, aki vele talalkozik. Szerintem most a vedekezesevel sem volt baj, utesvaltasokban szepen vedte Dima uteseit.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-09-24 11:36:27

@emgabor: Nekem Dorticos mindig "fáradtnak" tűnt eddig is, lehet bírta volna még simán, lehet tényleg fáradt. Nem tudom, meddig jut, nem gondoltam, hogy ezt a szintet is megugorja majd. De még ott van a versenyzők között :)

» bandi78   válasz erre
    2017-09-24 11:31:47

Nem tudom. Én azért annyira nem láttam rossznak ezt a kubait. Szerintem komoly gondokat tudna ő okozni bárkinek. Gyakorlatilag az orosznak egy minimális esélyt nem adott. Hozzátenném, hogy azért Kudryashov baromira korlátolt képességű bunyós. Nagy ütő. Oszt kb ennyi.

    2017-09-24 11:29:46

@bandi78: Én nem hiszem, hogy Dorticos legyőzhetné Gassievet. Nekem úgy tűnt, hogy már ő is fárad a másodikban. Szerintem a következő körben ő is búcsúzik.

» emgabor   válasz erre
    2017-09-24 11:26:21

@antonio: Huck stilusa kellemetlen es nagyon jol birja az utest. Nem hinnem hogy Dima le tudna iskolazni.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-09-24 11:18:37

@Phenomenal: A mezőnyből pont Hukics ellen lenne esélye mert ő is hasonló szintű mint ő, bár Dima erősebb. A többi bunyós ellen Dima elég esélytelen max egy kósza nagy ütésbe bízhat.

» antonio   válasz erre
    2017-09-24 11:15:34

Szerintem a kubai még tud majd meglepetést okozni, én úgy emlékeztem, sokkal statikusabb. Kudryashovnak nem sok köze volt a meccshez. Dorticos mikor támad és kap egy kontrát, egyből védi. Ez eddig fel sem tűnt.
Hosszabb -és főleg kiegyenlítettebb- meccsre számítottam azért :)

» bandi78   válasz erre
    2017-09-24 11:11:27

Hat a Dima-Gassiev szerencsere kutba esett. Nem rosszindulatbol de Dimanak ezzel a vedekezessel meg Hukics ellen sem lenne sok eselye.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-09-24 11:08:18
Ugrás az oldal tetejére