×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_poszter/LomachenkoRigondeaux1.jpg Ugyan nagyjából már egy hónapja is biztosnak tűnt, azonban hivatalosan 2017-09-16 16:30:56 https://www.profiboksz.hu/2017/09/16/hivatalos-a-lomachenko-vs-rigondeaux/

Hivatalos a Lomachenko vs. Rigondeaux

Ugyan nagyjából már egy hónapja is biztosnak tűnt, azonban hivatalosan csak pénteken jelentették be, hogy létrejön a sokak által várt álommeccs, és összecsap egymással a WBO nagypehelysúlyú világbajnok Vasyl Lomachenko, valamint a hozzá hasonlóan korábban olimpiai aranyig jutó kubai Guillermo Rigondeaux. A találkozóra december 9-én kerül a new yorki Madison Square Gardenben, a tét Lomachenko WBO címe lesz, és gálát az Egyesült Államokban az ESPN televíziós csatorna fogja közvetíteni.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Slajos: A sztori alapja, hogy a Graves meccs előtt egy újságíró ismerőse megkérdezte, hogy, hé Willie, melyik menetben ütöd ki. Pep erre aszondja, hogy nem próbálom meg, mert olyan kemény a srác feje, hogy eltörik a kezem. Mondj egy menetet, nem fogom megütni és figyeld a pontozólapokat, hogy meggyőztem-e a bírókat, hogy nekem adják-e a menetet.
Az újságíró a 3. menetet választotta...
A történet utána később többször felbukkant, és legendássá nőtte ki magát. Igazából már jó ideje nem ellenőrizhető vissza, hogy valóban így volt vagy csak egy jó sztori legendája az ökölvívó sportban. Sem felvétel nincs, sem a pontozólapok nincsenek, sem szemtanúk nem élnek már, és amíg éltek, már akkor is ellentmondóan emlékeztek vissza egyes részletekre.

cenzure

"a csak védekezel és nem indítasz, hiába védesz minden ütést pont ilyenkor az aggresszoré a menet.
Ez klasszikus pihenőmenet. Ezt tilos ponttal jutalmazni."

Pepnek nagyon virtuóz lábmunkája és mozgása volt, el tudom képzelni azt a szituációt, hogy nem védi az ütést, hanem egyszerűen elmozogva bohócot csinál az utána rohanó ellenfélből úgy, hogy a vak is azt látja, hogy bár indított ütés nélkül, őt el nem találva, mégis csak az történik a szorítóban amit ő akar.

» leibigabi   válasz erre
    2017-09-18 15:10:47

@cenzura: Egy idézet a cikkből

"1946 júliusában egy nem címmérkőzésen megmékőzött Jackie "The Austin Assasin" Graves-szel Minneapolisban. A sajtótájékoztatón Pep bejelentette, hogy a harmadik menetet úgy fogja megnyerni, hogy egyetlen ütést sem indít ellenfelére. A harmadik menetben tényleg egyetlen ütést sem vitt be ellenfelének, de még csak nem is kezdeményezett támadást. Graves viszont, bárhogy próbálkozott, nem tudta eltalálni a bajnokot, így minden pontozóbírónál ő nyerte azt a menetet is. Majd a 8. menetben kiütötte az egyébként igen veszélyes ökölvívó hírében álló Gravest."

» JCalzaghe   válasz erre
    2017-09-18 13:44:47

@Slajos: Ez sehogy nem működik.
Ha csak védekezel és nem indítasz, hiába védesz minden ütést pont ilyenkor az aggresszoré a menet.
Ez klasszikus pihenőmenet. Ezt tilos ponttal jutalmazni.

» cenzura   válasz erre
    2017-09-18 12:25:48

@JCalzaghe: Kosz, utananaezek.

» Slajos   válasz erre
    2017-09-17 13:58:18

@Slajos: Youtubon azt hiszem fent van

» JCalzaghe   válasz erre
    2017-09-17 13:52:19

@JCalzaghe: Kosz az infot, jo tudni, hogy ilyen is letezik :D

Jo lenne latni azt a menetet mert az valami unikatum lehet. En meg Mayweather-rol vagy Rigorol sem tudom elkepzelni, hogy vegig tudna vedekezni egy menetet bekapott utes nelkul ugy, hogy kozben o maga egyet sem indit. Persze rendes profi ellenfellel szemben gondolom.

» Slajos   válasz erre
    2017-09-17 13:36:13

@Slajos: http://www.profiboksz.hu/hires...

» JCalzaghe   válasz erre
    2017-09-17 13:23:30

@Slajos: Pontosan így történt ;)

» JCalzaghe   válasz erre
    2017-09-17 13:20:50

@JCalzaghe: "..Willie Pep tudod indított ütés nélkül menetet nyerni.."

En csak ugy tudom elkepzelni, hogy odaadnak menetet az okolvivonak inditott utes nelkul, hogy o maga azalatt a menet alatt egyetlen utest sem kap be. Mert ez azt bizonyitana hogy mennyire jol vedekezik. Viszont ha csak par utest is bekapna anelkul, hogy o maga utest inditana mar nem lehet neki adni a menetet, mert az okolvivas alapjaban veve az utesekrol es a talalatokrol szol.

» Slajos   válasz erre
    2017-09-17 13:16:58

a világ jelenlegi két magasan legjobb bunyósa. nagy meccs, nagy párosítás. kár hogy van köztük vagy 2-3 embernyi (fizikális adottságbeli)különbség. borzalmas, hogy egy súlyban nincs 2 jó sem és ezért a legjobbaknak (choko pl) sokkal nagyobb emberekkel kell bunyózniuk, hogy legyen értelmes párosítás.

» Hatton   válasz erre
    2017-09-17 12:36:06

@emgabor: "Rigo művészi szintre fejlesztette a védekezést, de arra pontot nem adnak."

Willie Pep tudod indított ütés nélkül menetet nyerni :)

» JCalzaghe   válasz erre
    2017-09-17 10:02:31

@spomb: Hányszor olvastam ezt korábban pl. Pac mérkőzései előtt... :-)

» leslie   válasz erre
    2017-09-17 06:57:03

@Peacock: Hat ott meg varjak a doppingteszt eredmenyet :)

» Istvan   válasz erre
    2017-09-17 02:42:20

@miskacarus: Lehet igazad van. Nekem mondjuk egy hetfoi bejelentes logikusabbnak tunt volna.

» Istvan   válasz erre
    2017-09-17 02:41:35

@emgabor: "Rigo művészi szintre fejlesztette a védekezést, de arra pontot nem adnak."


Bölcs!

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-17 00:57:19

@talalt: A fesztáv nem feltétlenül döntő, mivel abban a váll(hát)szélesség is benne van, amit nem feltétlenül lehet annyira jól kihasználni, mintha valakinek kifejezetten a karja hosszú.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-17 00:55:51

szerintem semmi baj a bejelentés időpontjával, kb ez is annyira várt nagy meccs, mint a ma esti, ki-ki mérkőzés. ha a mai baromi jó meccs lesz, akkor mindenki arra gondol, hogy na, az is mekkora lesz. ha a mai kívánnivalót hagy maga után, akkor mindenki arra gondol, na majd az lesz az igazi.

    2017-09-17 00:31:48

@bpjotruska: Az semmi a Duhaupas - Evgeny "Molecule from Hell" Orlov meccs visszavágójához képest, ami éppen most zajlik.

» northpaw   válasz erre
    2017-09-16 22:10:23

@bpjotruska: Azta. Csak nehogy infarktust kapjak azon a meccsen az izgalmaktol. :-D

» Phenomenal   válasz erre
    2017-09-16 21:56:53

@Jersey Joe: Persze nagyobb Loma, de érdekességként megjegyezném, az adatlapok szerint Rigonak szélesebb a fesztávja (166/173).

» talalt   válasz erre
    2017-09-16 21:56:47

@Phenomenal: Es ez meg csak a kezdet! Oktoberben lesz Kevin Johsnon vs Pianeta is :-)))

» bpjotruska   válasz erre
    2017-09-16 21:46:39

Tyu elorejott a karacsony? Banyek ha igy megy jovore nem maradnak jo parositasok. :-) :-D ha valaki at tudja hidalni a meretkulonbseget az Rigo. Viszont Lomachenko lesz a masik sarokban. Vagy egy feszult sakkjatszma lesz, vagy Loma megprobalja erobol sok utessel ledominalni(nem kiutni) akkor viszont azt kockaztatja hogy o is kap nehany kontrat. Nagggyon szep nap ez a mai :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-09-16 21:36:44

Ha nagyon az eszemre hallgatok, Lomachenko győzelemre voksolnék, de egyértelműen Rigondeaux-nak drukkolok.
Ez az év már nagyon kellett a boksznak, nem gondoltam volna, hogy ilyen sok álommeccs összejön. :)

» bandi78   válasz erre
    2017-09-16 20:30:35

Szerintem Lomanaka stílusából adódóan us nagyobb esélye van egy pontozásos győzelemre, mint Rigonak. Az hogy még nagyobb is csak tovább növeli az esélyeit. Rigo művészi szintre fejlesztette a védekezést, de arra pontot nem adnak. Elég jó ütőereje is van, de nagyon defenzív stílusban bokszol.
Loma viszont olyan intenzíven támad, hogy kizárt, hogy a sok ütésből ne legyen egy pár találat is.

» emgabor   válasz erre
    2017-09-16 20:27:36

Szerencsére az év második felében több nagy összecsapást is sikerül tető alá hozni, így némileg balanszolva lesz az első fél évi elmaradt gálák sora.

» GaiusM   válasz erre
    2017-09-16 20:12:50

@miskacarus: Azért a hacacáré-verés hátrányt biztos nem jelentett volna nekik, de mindegy amúgy.

Nekünk, akik szeretjük a bokszot, különösen nem számít.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-16 20:02:47

De vártam már ezt a hírt! Két elképesztő zseni, ezt a meccset én jobban várom még a ma hajnalinál is. Visszaszámlálás indul. Nagyon fogok szurkolni Rigonak, de ez esetben em Loma ellen teszem, hanem "mellette". :)
(Tényleg épp ma kellett ezt bejelenteni?)

» balutnepper   válasz erre
    2017-09-16 19:48:23

@Jersey Joe: termeszetesen azt sem fogja befolyasoni,hogy most jelentettek be.

» miskacarus   válasz erre
    2017-09-16 19:42:51

@miskacarus: "Ott nem olyan emberek toltik meg a galakat,akiknek fogalmuk sincsen kik bokszolnak."



Ma már a profi sport nem a meccsbelépőkből, hanem a közvetítésből él, a közvetítések törzsközönsége pedig az adott sportághoz többé-kevésbé ért közeg.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-16 19:40:28

@ManU1: A bokszrajongók sokat köszönhetnek a Wars vs Kovalev-nek szerintem, illetőleg - az egyébként nem túl szimpi - Eddie Hearn-nek is, aki Joshuát bedobta a mélyvízbe.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-16 19:37:06

Nagyon örülök a meccsnek! Tényleg különleges év. Ha egyforma méretűek lennének a Kubaira tennék, de így szerintem 70/30 az esély Lomának.

    2017-09-16 19:36:44

Mi van itt gyerekek, milyen év az idei?!!
Joshua-Klicsko, Ward-Kovalev, Golovkin-Canelo, Rigó-Loma és halkan jegyzem meg, talán Wilder-Ortiz.
Nem is emlékszem mikor volt olyan év amely a hiszti helyett a meccsek létrejöttéről volt híres...

    2017-09-16 19:16:49

@Istvan: Magyarorszagon ez lehet igy van,de az allamokban nem.Ott nem olyan emberek toltik meg a galakat,akiknek fogalmuk sincsen kik bokszolnak.
Teljesen mindegy milyen masik meccs arnyekeban jelentik be.

» miskacarus   válasz erre
    2017-09-16 19:10:50

@Untouchable: "Mind a kettő zseni, ha azonos méretűek lennének, csemege volna. Így szerintem nyer a nagyobbik, és a sportérték elvész."


Sajnos, ugyanígy látom. Hat centi ilyen kis embereknél olyan, mint kb. mint nehézsúlyban 12-15 centi.

Azt mondom, ha Rigondeaux akárcsak szorossá tudja tenni, akkor ő jelenleg nálam a legjobb.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-16 19:05:28

Rigót most fogjuk először 100-on látni.
Jobb lesz mint Donaire ellen.
Pontozással behúzza.
Ha valaki képes ezt a különbséget áthidalni az pont Rigó!
Senki más!

» cenzura   válasz erre
    2017-09-16 18:49:58

@Istvan: Remélem a Wilder-Ortizt is csak ezért halogatják:D
Amúgy igaz, hétfőn nagyobbat robbant volna a hír. És ez az év eddig jutalomjáték a bokszkedvelőknek, az biztos:)
Loma méretelőnye szerintem amúgy szerintem is döntő lesz. De két ilyen extra klasszis megjósolhatatlan mit hoz ki egymásból.
Mindenesetre egy sikeres Rigo meccs után egy Salido visszavágó (ahol már tuti nyerne) eléggé megemelné Loma presztizsét. (Meg aztán egy Garcia meccs...) Ha erre nem sajnálta Arum a pénzt (Rigo temélem nagyot akaszt), remélem arra se fogja.

» Peacock   válasz erre
    2017-09-16 18:46:21

@Untouchable: Így van,itt a méret a lényeg.

    2017-09-16 18:44:42

Nem vagyok boldog. Mind a kettő zseni, ha azonos méretűek lennének, csemege volna. Így szerintem nyer a nagyobbik, és a sportérték elvész.

» Untouchable   válasz erre
    2017-09-16 18:38:47

@udvari: Ez gazdasagi kerdes foleg. Rohadtul nem sok emberhez jut el ez a hir ennek a meccsnek az arnyekaban.

» Istvan   válasz erre
    2017-09-16 18:18:33

Huh!!!!!!! Na ezt várom.

» vizsahal   válasz erre
    2017-09-16 17:30:57

@Istvan: Ismersz Te promoter -t aki az eszéről híres és nem a pénzéhségéről ? :)

» udvari   válasz erre
    2017-09-16 17:30:09

Szerintem Loma gyoz, a merete miatt. Azert lehetett volna annyi eszuk a promotereknek, hogy nem a GGG-Canelo meccs arnyekaban jelentik be, hanem mondjuk utana.

» Istvan   válasz erre
    2017-09-16 17:06:02

@CHUBAKKA: Megérdemelné a kölök, én nagyon csípem, és szurkolok neki!!! Bár Lomát is tisztelem... Nagyon várom, és bárki győzzön, remélem jó bunyó lesz.
/tökös srác a kicsi Rigó!! Respect!!

    2017-09-16 17:01:29

Alig várom!

» recess   válasz erre
    2017-09-16 16:53:11

a kubai gyerek győz majd, én erre tippelek

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-09-16 16:52:57
Ugrás az oldal tetejére