×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Szombat este a WBSS első cirkálósúlyú találkozóján 2017-09-10 11:36:27 https://www.profiboksz.hu/2017/09/10/usyk-ido-elott-intezte-el-huckot/

Usyk idő előtt intézte el Huckot

Szombat este a WBSS első cirkálósúlyú találkozóján csapott össze az ukrán WBO világbajnok Oleksandr Usyk (13-0-0, 11KO) és Marco Huck (40-5-1, 27KO). Huck a tőle megszokott, kettős fedezékes-masírozós stílusban kezdte a találkozót, míg Usyk sok elmozgásra építette a bokszát és remek lábmunkával jobbára állva hagyta Huckot. Huck próbált nyomást gyakorolni az ukránra, ám Usyk feltartó egyeneseivel és gyors kombinációival rendre megállította őt. A találkozó kepe nem sokat változott a menetek múlásával, Usyk irányított, míg Huck próbált közel kerülni és dulakodni, de kevés sikerrel. A 8. menetben Usyk elcsúszott és földre került, Huck pedig elegánsan megkínálta egy jobbkezessel a földön térdelő ukránt. Pontlevonás lett az incidensből, ráadásul Usyk is vérszemet kapott és alaposan helyben hagyta a menet hátralevő részében. Huck egyre jobban elfáradt, majd a 10. menetben Usyk kihasználta ellenfele tompaságát és lefiniselte Huckot (TKO).

Videó: a mékerkőzés felvétele
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Aki véleményt mond, készüljön fel arra, hogy lesz olyan,aki nem ért vele egyet.
Mi ezzel a probléma?
Szerintem semmi.

» pepegross   válasz erre
    2017-09-13 06:44:16

@Kane: Sokaknak még az se lenne elég...

    2017-09-12 20:07:18

@Istvan: Neked van igazad mester.

    2017-09-12 18:57:56

@spomb: Kottazni lehet az ilyen helyzetben valo viselkedesformat, jott a martirkodas :).

» Istvan   válasz erre
    2017-09-12 18:51:24

@northpaw: Ezt tuti direkt csinálja amúgy.

    2017-09-12 18:38:19

Usyk vs angol nyelv:

https://www.youtube.com/watch?...

:))

» northpaw   válasz erre
    2017-09-12 17:09:59

Értem én még leragadtam ott hogy ha valaki kettős fedezékbe vonul akkor testre ütök hogy lehúzzam azt,nem a vállát meg az alkarját.
Természetesen meghajlok a sok szakértő előtt itt,ha ilyesmit látok legközelebb valakitől akkor tudni fogom hogy ez tudatos.
Köszönöm mindenkinek az információt és elnézést mindenkitől.

    2017-09-12 15:02:38

@Kane: Bennem van annyi onkritika, hogy nem kozlom veluk :).

» Istvan   válasz erre
    2017-09-12 10:31:51

@spomb: ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna...

» superman   válasz erre
    2017-09-12 09:54:15

@Istvan: És aztán közlöd a génsebészekkel is hogy hülyeség?:))

    2017-09-12 09:53:25

@Kane: Szerintem siman kijelentheti hogy hulyeseg. En pl neha elkezdek felelotlenul olvasgatni valami cikket pl a gensebeszetrol, aztan a masodik bekezdes utan abbahagyom hogy “ezt a hulyeseget”, mert nem ertem egyaltalan. :)

» Istvan   válasz erre
    2017-09-12 09:14:42

@spomb: Legközelebb amikor sparringolsz és az ellenfeled teknősködik kettős fedezékben, próbáld ki:) Ha nem szoktál ilyet csinálni akkor meg ne jelentsd ki hogy hülyeség. Csak képzeld el hogy szétütik a vállad, vagy valami...

    2017-09-12 09:04:21

@pepegross: Ez jellemzo Lomara is, sokszor uti el a fedezeket, sot le is szokta huzni az ellenfele elol. En elegge laikusnak tartom magam ezen a teren, de meg en is eszreveszem ezeket a dolgokat.

https://www.youtube.com/watch?...

» Istvan   válasz erre
    2017-09-12 08:23:29

@pepegross: Amikor a bírót:)))
ok:)

    2017-09-12 08:04:19

@spomb: Ez nem orosz iskola, inkább nemzetközi logika. Fejet véd kettős fedezékkel, ütsz testre, karra, vállra majd leengedi, vagy elmozdítja. A pontatlan ütés az, amikor a bírót találom el.

» pepegross   válasz erre
    2017-09-12 07:28:08

Valóban nem vagyok boksz szekértő,ez az üsd a karját meg a vállát,gondolom az orosz iskola alappillére lehet,ezek szerint.
Én mint laikus számára ez csak úgy forog közszájon hogy "pontatlan".
Kivéve Usykot természetesen,ezek szerint :-) :-)

    2017-09-12 06:39:50

@spomb: Most nem fogom végignézni az egész meccset, gyorsan beletekerve 47:50-től egyértelműen látható, hogy a fedezéket üti akarja elütni Usyk.
https://www.youtube.com/watch?...

Többször is volt ilyesmi a meccsen, most nem fogom mindegyiket kiemelni. A bokszban egy ismert húzás, amikor a zártan védekező ellenfél ellen a bokszoló elkezdi ütni a fedezéket, hogy az lazábbá váljon, illetőleg a kar lezsibbadásával a fedezéket is nehezebben tartja fent az ellenfél, valamint gyors kontraütéseket is egyre nehezebben indít.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-11 23:04:02

@spomb: Valószínűleg azért, mert fingod nincs a bokszról, sajnos.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-11 22:49:46

@Jersey Joe: Ekkora hülyeséget hogy direkt püfölte a vállát meg a karjait hogy megpuhítsa,ne hari de ez számomra igen jó poén.

    2017-09-11 21:56:02

@spomb: Köszönjük, hogy kifejtetted a magasröptű véleményedet, Humor Herold.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-11 17:42:41

@Jersey Joe: Ez is jóóó:))

    2017-09-11 17:10:56

@Jersey Joe: na akkor lesz Brizli-Stivi az király !! biztos jó meccs lesz! meg hát igen reméljük, hogy Wilder-nek meg Ortiz lesz akkor a kihívója bár én nem hiszek benne, meglepne eléggé, de hát hadd lepődjünk meg ! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-09-11 16:47:38

ha már cirkálósúly akkor jut eszembe, hogy van egy angol srác is aki elég jónak tűnik Hearn bunyóősa, remélem, hogy jól írom a nevét Okolie, vagy hogy hívják, de nagyon magas a srác kb, mint Joshua, én nem is tudom, hogy hogy tud cirkálósúlyba bemérni. Mindenesetre jó bunyósnak tűnik, de nem lepne meg ha később felmenne nehézbe, és nem is bánnám, hogy tovvább erősítené az amúgy sem gyenge angol nehézsúlyú mezőnyt Joshua, Dubois, Joyce stb jól hangzik!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-09-11 16:45:35

@Jersey Joe: Így van, de Glowaczki ellen azért nyerésre állt, Briedis meg már az új korszak reménysége és ellene (meg aztán Usyk ellen is) Huck önbizalma talán már nem volt a régi. Nem akarom különösebben védeni, szerintem sem volt korszakos bajnok és vannak komoly hiányosságai, de egy gyenge időszakban egyértelműen a súlycsoport élvonalába tartozott.

» superman   válasz erre
    2017-09-11 14:34:50

@superman: Glowaczkitől és Briedis-től azért csak kikapott, Glowaczki általa lett ismert. Povetkinnel pedig nehézsúlyú címért ment, nem címvédés volt.

Talán a legnagyobb meccse éppen Povetkinnel volt, azáltal lett elismert, pedig ott kikapott.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-11 14:14:22

Nézegettem Usyk képeit az instagramon, az alapján egy baromi egyszerű, normális pali. A feje alapján tényleg félnék tőle, hogy mikor tör ki belőle az állat, de a képei között csomó ortodox keresztény kép van, barátaival tökre hétköznapi képek - szóval hozzám ő sokkal közelebb áll a maga egyszerűségével, mint az amcsi, brit sztárok.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-11 14:12:49

@pepegross: Egyik döntetlen lett, tehát hivatalosan volt 3,5 - 0,5 a Huck vs Afolabi ütközet, de ebből a négy meccsből egyet Afolabi nyert tisztán, a harmadik inkább döntetlen lett egyesek szerint.

Lebedev ellen tükörsimán kikapott.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-11 14:10:38

@Jersey Joe: Valóban voltak noname ellenfelei, ahogy élvonalbeliek is: Ramirez ellen szerezte meg a címet, további nevesebb ellenfelei: Afolabi (3-szor), Lebedev, Povetkin, Arslan (kétszer), aztán Glowaczki, Briedis, korábban Cunnningham. Nem küzdött meg mindenkivel az élvonalból, de azért voltak bőven ellenfelei közülük. Az ő idejében pl. Hernandez volt a súlycsoport legjobbnak tartott bunyósa sokáig, akivel klubtársak voltak és azért nem akadtak össze, Wlodarczyk meg a WBC bajnoka, de szerintem Huck ellenfelei közt könnyen találni legalább ilyen jó bunyósokat. Szóval szerintem Huck egyértelműen az élvonalba tartozott korábban, a vitatható címvédései mellett is és elég jól le is lett tesztelve, be is lett árazva.

» superman   válasz erre
    2017-09-11 14:04:01

@Jersey Joe: A pontozással kapcsolatosan is voltak problémák, lejtett hazafelé a pálya. Afolabival négy(!) meccse volt 4:0, helyett lehetett volna 2:2 is, az első Firat Arslan meccs is minimum vitatható volt.

» pepegross   válasz erre
    2017-09-11 13:39:06

Csóri Usyk mit kéne még tennie hogy meggyőző legyen, 10 menetből 13-mat megnyernie?

    2017-09-11 13:20:19

@superman: Nem láttam Huck mind a 13 címvédését, de én úgy emlékszem,hogy több is vitatott volt, különösen az ellenfelek minőségét illetően.

Afolabi elleni utolsó meccsük alkalmával is az volt a benyomásom, hogy egy nagyon a feka srác kicsit több motivációval és ésszel le tudta volna győzni Huckot, pedig Afolabi soha nem volt egy sztár a súlycsoportban.

Huck nem rossz bunyós, kemény gyerek, de azért 13 címvédése a legnagyobbaknak van...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-11 13:18:47

@spomb: MIért? Szerintem helyesen írja, például teljesen egyértelmű volt, hogy Usyk többször szándékosan Huck vállát és karjait célozta, hogy lemerevedjenek, illetőleg, hogy a fedezéke összezuhanjon.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-11 13:16:34

@superman: Utolsó mondatodon szakadtam,ez marha jó volt :-) :-) :-) :-)

    2017-09-11 12:24:51

@Jersey Joe: Nem vagyok biztos benne,hogy ez Huckon múlt, odaállt ő Lebegyev és Povetkin elé is, Glowackival egész jót küzdött.
Kicsit idézek, hogy érthető legyen miért morgok, a mostani meccs után néhány kedvesség, amit írnak róla németék: csimpánz,szörnyen buta,feje üres, tehetsége kevés,paraszt... Szerencsére itt nem divat ez a stílus. Olvastam olyan mondatot, amiért innen 2125-ig tiltanának ki, teljes joggal.

» pepegross   válasz erre
    2017-09-11 12:14:56

@Jersey Joe: Elsősorban inkább arról van szó, hogy mostanában megerősödött a súlycsoport. Huck is kiállt az akkori élmenőkkel és mindenkivel képes volt minimum szoros meccset bokszolni (Cunningham ellen még tapasztalatlan volt). Mostanában viszont felpezsdült a cirkálósúly, Usyk pedig más nívót képvisel a Huck-korszakhoz képest (de szerintem a mostani mezőnyből is kiemelkedik, majd a torna végére kiderül, hogy van -e esetleg az új nemzedékből, aki képes felvenni vele a versenyt). Huck-ot ilyen egyértelműen még senki nem verte.
Egyébként örülök, hogy Usyk ismét kiváló formában bunyózott, igaz a statikus Huck jó alany volt ehhez, főleg azzal a taktikával, hogy majd egy nagy, szóló jobbossal megöli Usyk-ot.
Usyk pontatlanságáról az a véleményem, hogy azért ő nagyon sok ütéssel dolgozik, amelyek közül nem mindegyikkel akar találni, sok tapogatózó, feltartó és egyéb "mellékesebb" funkciójú ütése van.

» superman   válasz erre
    2017-09-11 12:11:55

@pepegross: Pont azért kap Huck, mert most bizonyosodott be, hogy a 13 címvédés nem volt reális.


Ezért lennének jók az ilyen tornák, mert a papírbajnokokról kiderül, hogy annyira azért mégsem jók.

Ettől függetlenül azért én úgy láttam, hogy Hucknak valóban volt 3-4 kemény találata, de Usyk kiválósága abban is megmutatkozott, hogy simán kiállta ezeket és ment tovább előre.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-11 11:48:21

@Dr Evil: Muamer Hukiæ bosnyák származású német. Német származású német bokszoló a profiknál és az amatőröknél is ritka. Divat most szidni és lenézni(?), a német oldalakon durvábban kap, mint itt. Most a világ egyik legjobbjával került szembe, mindent megtett, ennyire volt képes. Ide el is kellett jutni. 18 évesen kickbox világbajnok volt, összes amatőr bokszmeccsét megnyerte (nem volt sok), leütötte például Glowackit, Lebegyevet, 13 címvédése volt stb.

» pepegross   válasz erre
    2017-09-11 10:59:18

Huck-nak ezzel valszeg vége is ,bár szerintem igazán a Glowacki meccs torte meg!
Még otthon hazai kornyezetben egy-két meccs pár tizezer €-ért és mehet nyugdíjba!

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2017-09-11 10:37:53

@Sayajin: Én nem láttam, hogy különösen megszenvedett volna. Huck sem egy kutyaütő, még ha nem is tartozik a közvetlen élvonalba. Simábban verte Usyk mint vártam.
Simán állva hagyta Huckot, szép dolgokat csinált a ringben és az egyetlen pozitívum amit fel lehet hozni a némettel(vagy nem is tudom milyen származású) kapcsolatban, hogy jól bírta az ütéseket.

» Dr Evil   válasz erre
    2017-09-11 10:08:55

@Sayajin: Huckot el lehet marasztalni néhány dologban, de hogy ne lenne kemény és elszánt, abban nem. Uszikon azért szenvedés nem látszott, csak az, hogy 10 menet neki is elég a látott tempóban.

» Untouchable   válasz erre
    2017-09-11 09:03:53

@Joe Calzaghe5: Kikapott persze, a pontozoknal 17-13 lett Usyknak, csalasrol utana nem lehetett hallani, Beterbiev csapata nem reklamalt, szoval teljesen egyertelmu hogy kikapott, csak mert te azt mondod. Ertem en ezt, valahogy meg kene tanulnom nekem is hogy a teljesen nyilvanvalo tenyek ne zavarjanak meg a donteseim meghozatalaban, lehet gondtalanabb lenne az eletem ugy.

» Istvan   válasz erre
    2017-09-11 08:22:55

Uysk jól megszenvedett Huckkal, nem is gondoltam volna, hogy egyrészt ilyen sokáig elmegy a meccs, másrészt meg hogy "csak" Tko lesz belőle, dehát ettől szép a ökölvívás...

» Sayajin   válasz erre
    2017-09-11 07:57:46

@Slajos: De kikapott.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2017-09-10 21:28:58

Hivatalos:

November 4-én, Wilder undercardjában:

Dominic Breazeale vs Bermane Stiverne...

Egyszer már Stiverne szenvedett egy Ray Austinnal, most a hasonló tudású, csak éppen fiatalabb és még 3 centivel magasabb Breazaele-t kellene legyőznie - csak 5 évvel idősebben, 39 évesen...

Szerintem a meccs favoritja már Breazaele, de azért ez egy jó meccs lesz, reméljük, a főmeccs pedig a Wilder vs Ortiz lesz.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-10 19:53:57

@Jersey Joe: Szerintem most lathatjuk az ex-szovjetek felemelkedeset. Ha egyeseknek ez nem is annyira tetszetos :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-09-10 19:46:34

@spomb: Teljesen egyetértek, örülök, hogy van egy ilyen fickó a cirkálóban, mint Uszik, nekem a show is tetszett - és egyértelműen látszott, hogy Huck-ot zavarta, megtörte Uszik mosolygása. Kiváló fizikai adottságok, gyors, nagy tempóval dolgozik.

Én annyira extra pontatlannak sem éreztem, Huck védekezett, ahogy tudott, lehajolt, két keze az arca előtt, stb., nyilván a sok ütésből ilyenkor sok lecsúszik.
Az látszott Uszikon is, hogy nem akart kockáztatni, túl sok teret hagyni Huck kontráinak, talán ezért is tartott hosszabb ideig a meccs.

Klikcsóék visszavonultak, Abraham és Huck karrierjének vége, a régi "kelet-európai német" generáció ezzel kiveszni látszik Németországból. Nem tudom, mi jön ezután...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-10 19:33:10

Ki.baszott telefon 1x elkuldom 3x kiirja.

» Slajos   válasz erre
    2017-09-10 19:15:14

@Joe Calzaghe5: Milyen el is verte Usykot? Egy menetet sem nyert Beterbiev.
Volt egy leutese testen ami lehet, hogy felig meddig melyutes volt, Usyk lement, valamit mutogatott ha jol emlekszem, de nem volt semmi komoly.

» Slajos   válasz erre
    2017-09-10 19:12:21

@Joe Calzaghe5: Milyen el is verte Usykot? Egy menetet sem nyert Beterbiev.
Volt egy leutese testen ami lehet, hogy felig meddig melyutes volt, Usyk lement, valamit mutogatott ha jol emlekszem, de nem volt semmi komoly.

» Slajos   válasz erre
    2017-09-10 19:12:10

@Joe Calzaghe5: Milyen el is verte Usykot? Egy menetet sem nyert Beterbiev.
Volt egy leutese testen ami lehet, hogy felig meddig melyutes volt, Usyk lement, valamit mutogatott ha jol emlekszem, de nem volt semmi komoly.

» Slajos   válasz erre
    2017-09-10 19:12:08

Nekem nagyon tetszik Usyk stilusa es a showmankedesevel sincs bajom(meccs vegen odamegy kezet fogni a masik sarokhoz azert) Iszonyu gyors labon es kezzel egyarant es jo sok utessel dolgozik. A pontossag mondjuk tenyleg nem erossege es nincs benne egyuteses KO ero. Igy nem tudom nehezben tudna e alkotni maradandot. Mondjuk ha megmarad a munkatempo es a gyorsasag barkit kipotyoghet. Viszont ha atgyalogolnak az utesein akkor csak nagyon fegyelmezett boksszal tudna ervenyesulni. A cirkaloban jelenleg nem tudom ki verhetne.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-09-10 19:07:10

@Joe Calzaghe5: Szoval nem verte el, Usyk gyozott.

» Istvan   válasz erre
    2017-09-10 18:59:47

@Attilah: Ezt most úgy írod, mintha 1 ütéses KO-val verte volna Huck-ot. Én pont ezt hiányolom belőle, az ütőerőt. Rengeteg tiszta találata volt, de egyel sem tudta megfogni a németet.

    2017-09-10 18:33:34

@Attilah: 2012ben az Olimpián el is verte Usykot, számolni is kellett rá. De végül Usyk nyert.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2017-09-10 18:11:24

Namost.
Szögezzük le, hogy ennek az embernek az ütéseit hordta ki lábon Beterbiev.
Nem semmi!
Üdv;
A.

» Attilah   válasz erre
    2017-09-10 17:51:24

@ricfisher: még lehetett volna hagyni, hogy Usyk zsákoljon szerencsétlenen, de minek

» Winwin   válasz erre
    2017-09-10 17:31:35

a leállítás megint korai volt, ehh

» ricfisher   válasz erre
    2017-09-10 17:22:37

@northpaw: Igen de Usyknak jól áll:-)

    2017-09-10 17:00:24

@spomb: Lomachenko ugyanezt csinálja, sőt Inoue is showmankedett most egy kicsit.

» northpaw   válasz erre
    2017-09-10 16:53:23

Usyk próbál valamit visszacsempészni a régi időkből,olyasmit ami ma már senkiben nincs meg ez pedig a meccs közbeni show,amit nagyon hiányolok a mai mezőnyből,persze kellő tudással párosulva igazán szórakoztató ez,márpedig ez erről is szólna ugye.
Jól csinálja Usyk,még nem az igazi de jó úton halad.

    2017-09-10 16:50:05

Szegény Huck,mindig is hót sötét volt a boxhoz.Bár kétségtelen tény h kemény,és Povetkint is elverte,bár az akkori nehézsúlyt hagyjuk.
Német közönség továbbra is zseniális ahogy huhog,lehet melegük van ilyenkor.Mindenesetre Huck az első pár sort tuti lehűtötte.Ekkora luftok istenem...szinte el sem találta Usykot.Azért jó meccs volt.Tetszett.

    2017-09-10 15:21:03

Lehet, hogy nem azonos fogalmakkal dolgozunk, de nekem Uszik stílusáról nem az iparos jut eszembe. (Iparosnak inkább Huckot nevezném.) Méretéhez képest nagyon mozgékony, és ötletes is; jó néhányszor remekül mozgott ki Huck bal könyöke mögött.

» Untouchable   válasz erre
    2017-09-10 15:10:44

@Joe Calzaghe5: :-D

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-09-10 14:44:43

@pepegross: nagyon nem hallani mostaniban Wilder-ől, biztos nem találnak neki már könnyű ellenfelet aki vállalná aprópénzért, vagy nem tudom.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-09-10 14:42:34

jó meccs volt, jó irammal, ez az Usyk kemény legény, és nagyon tud bunyózni, lehet, hogy megverné még Joshua-t is!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-09-10 14:41:15

@crank: Inkább úgy mondanám, bár valaha lett volna ilyen iparosunk.:)

    2017-09-10 14:22:26

@tomi: Bárcsak nekünk is lenne egy ilyen iparosunk mint ez az Usyk gyerek...... Akkor te is biztos élveznéd ;-)

    2017-09-10 14:18:18

https://www.youtube.com/watch?...

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2017-09-10 13:55:18

@pepegross: Biztos van, aki azt a fajta bunyót élvezi... :D :D :D

    2017-09-10 13:44:34

Fekete gyémántnak ott van Wilder.

» pepegross   válasz erre
    2017-09-10 13:16:32

@tomi: Nem iparosok, csak alapjában véve másként tanulták és másként fogják fel a bokszot.

    2017-09-10 13:12:24

@Ohioboksz: no comment kategoria

» Ohioboksz   válasz erre
    2017-09-10 13:11:56

@tomi: Usyk neked iparos ?? Eze viccnek gyenge, ha pedig komolyan irtad az comment kategoria.

» Ohioboksz   válasz erre
    2017-09-10 13:10:13

@tomi: Akkor nëzegessed pl Klitschko trënerët o egy igazi fekete gyëmant.

» mikike1   válasz erre
    2017-09-10 12:25:33

Nem tudom, most hogy az igazi fekete gyémántok (aka afroamerikai művészek) kezdenek kikopni a bokszból, jönnek az exszovjet iparosok, akik megtanultak minden tökéletesen jól is csinálják, de valahogy én még sem tudom élvezni a bokszukat, tipikusan ilyen ez a Usik gyerek is.

    2017-09-10 12:10:50

Usyk elég pontatlan volt. A meccsközbeni arcoskodás se volt túl sportszerű.
Huck meg mehet Moszkvába, ott még talán hajlandóak lesznek egy visszavágóért tisztességes meccspénzt adni.

    2017-09-10 12:03:51

Remélem decenberben jön Briedis, nála benne van a pakliban, hogy kicsapja az ukránt. Huck pedig... nem A kategóriás, kemény volt és fejben erős ígyjutott el idáig.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2017-09-10 11:53:12
Ugrás az oldal tetejére