×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_poszter/YardeNemesapati.jpg Szeptember 16-án, a londoni Copper Box arénában teszi kockára a 2017-09-09 18:28:05 https://www.profiboksz.hu/2017/09/09/nemesapati-ellen-ved-cimet-anthony-yarde/

Nemesapáti ellen védheti meg a címét Anthony Yarde

Szeptember 16-án, a londoni Copper Box arénában teszi kockára a júliusban Baranyi Richárdtól megszerzett WBO félnehézsúlyú Európa bajnoki címét Anthony Yarde (12-0-0, 11KO). A jövő szombati találkozóra eredetileg a kanadai Ryan Ford (12-0-0, 7KO) lett volna az ellenfél, ám Frank Warren szerint Ford az aláírt szerződése ellenére sem jelenetezik és a csapatával együtt mintha eltűnt volna a Föld színéről. A szervezők úgy döntöttek, hogy beugró ellenfélként Nemesapáti Norbertet (25-6-0, 18KO) szerződtetik, így ismét magyar kézbe kerülhet a WBO címe. Az EB övön kívül a WBO betöltetlen félnehézsúlyú interkontinentális címe is terítékre kerül.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@kovban: tényleg nem. olvasd el kane hsz-eit.

    2017-09-11 12:28:18

@Kane: na pl ebben a hesz-ben sajnálod le. álságosan egyébként.

    2017-09-11 12:27:37

@csiga: Te tudod.hogy mi van Szellővel?

» pepegross   válasz erre
    2017-09-11 05:28:36

@Danifiu: Mit kellene Erdeinek mondania és miért?

» pepegross   válasz erre
    2017-09-11 05:05:18

@leibigabi: Szellőt nem lehet a négy nagy szervezet közül egyikben sem elvinni vb címmeccsig.

    2017-09-11 00:46:51

Ilyenkor bezzeg Erdeinek nincs nagy szája! Vicc az egész vagy inkább szánalmas...
Miért nincs egy épp elméjű szakember, aki valóban segítené a bokszolók előremenetelét és nem a vágóhídra küldené őket?

» Danifiu   válasz erre
    2017-09-10 23:26:16

@pepegross: Ahhoz már késő, az alapok rosszul égtek bele. Ha otthagyja, hosszú évekre visszavonul az alapjaitól újratanulva a sportágat talán lehet belőle valaki, mert pokoli kemény pali amúgy azt aláírom. De ehhez minimum az kéne itthoni viszonylatban hogy mondjuk Svasznek Jenő foglalkozzon vele kiemelten napról napra, meg hogy Berki ugyan ezt tegye vele erőnlét szempontjából. Vagy elköltözhetne Ukrajnába, ott mindent megkap egy bokszoló amire csak szüksége lehet a ringben, és szomszédos ország. De kár is ilyeneken gondolkozni mert semmi esély nincs rá. Feja olyan hülyeségekkel eteti hogy az tükrözi a szakértelmét hogy klasszisokkal léphet ringbe, minden vereséget megmagyaráz neki valahogy... A Hyppolite mészárlás után képes volt azon hisztizni a teremben hogy nem engedték tovább a meccset.

    2017-09-10 22:22:29

@Kane: Megdöbbentő, amit írsz. Ezek szerint Nemesapátinak a menekülés lenne az egyetlen esélye?

» pepegross   válasz erre
    2017-09-10 21:20:21

@tomba: Nem a boksz tudását sajnáljuk le, hanem hogy olykor 2-3 hét különbséggel küldik harcba olyan bokszolók elken, akik nagyobbak, erősebbek és jobbak. Te tényleg nem sajnálod, hogy mennyit kap? Nem én voltam az első ski megemlítette Norbinál a komoly egészségkárosodás lehetőségét. Az, hogy én mit gondolok róla, mint bokszolóról, az az én egyéni véleményem.

» kovban   válasz erre
    2017-09-10 19:39:51

tudom, hogy feja nem szent, és én is tudok saját kézből sztorikat, de a srác szerintem elég jó bokszoló (nem egy usik persze), és egyszerűen irritál, hogy lesajnáljátok.

    2017-09-10 19:19:39

@tomba: Nem tudom honnan szedted hogy én ilyet mondtam volna, én magam is voltam Feja féle edzéseken és igen, teljes mellszélességgel kijelentem hogy Feja nem nevezheti magát edzőnek, ami ott megy pedig nem nevezhető bokszedzésnek. Azt is kijelentem hogy Feja szarik is bele az egész felkészítésbe és azt is hogy nem is akarja kihozni a tanítványaiból azt amire képesek lennének. Kíváncsi vagy pár belsős sztorira, vagy hiszel nekem ezek nélkül is?:)

    2017-09-10 17:53:29

@spomb: "Az a legbosszantóbb az egészben hogy még mindíg lehetne jó bunyóst faragni a srácból"

Szerintem nem olyan rossz bunyós, persze, mindig mihez képest.

"az évek során nem volt nehéz rájönni hogy nem is vágyik többre,mint felhozóembernek lenni apróért. "

Kevesekből lesz bajnokaspiráns :) Viszont, szerintem a felhozó kategóriában a jobbak között van. Jobb menedzseléssel lehetett volna ilyen-olyan nemzetközi bajnokot csinálni belőle, meg gyengébb ellenfelekkel egy fényesebb rekordot... de attól nem lesz jobb bokszoló. Én azt gondolom, hogy per pillanat Magyarországon csak a Szellő az a kategória, akit "reálisan" el lehet vinni egy EBU vagy (4 nagy szervezet) világbajnoki címmeccsig. A többiek nem az a kategória, és ha mégis összejön, az mindenképp menedzselési bravúr.

» leibigabi   válasz erre
    2017-09-10 17:21:16

Az a legbosszantóbb az egészben hogy még mindíg lehetne jó bunyóst faragni a srácból,nem gyerek már így tudja mit akar,de az évek során nem volt nehéz rájönni hogy nem is vágyik többre,mint felhozóembernek lenni apróért.
Ezért nem tudom sajnálni ha merevre ütik.
Mint magyar,a "mi fiunk" persze,de ezt ő választotta.

    2017-09-10 16:58:52

na, már megint elragadtattam magam.

bocsika :)

    2017-09-10 13:26:32

@Kane: én imádom a bokszot, de mekkora csúsztatás az, hogy ha valaki nem bokszoló, bokszedző, az nem tud semmit tanítani bokszból. csak szólok, hogy az összes nagykesztyűs küzdősport boksz technikákat használ lézzel. az egy dolog, hogy a küzdőtávolság és a taktika más, de attól, hogy valaki eredetileg karate, vagy thai boksz sportoló - edző, attól ugyanolyan hiteles ökölvívó edzővé képezheti magát.

ja. széchi súlylökő volt, oszt elég jó úszókat nevelt. pedig ott egy kicsit nagyobb a távolság.

    2017-09-10 13:26:02

@leibigabi: Nem tudom mert kiskorától egy szélhámos tanította a bokszra, fogalmam sincs milyen képességei lennének ha lett volna egy igazi edzője így erre a kérdésre sajnos nem tudok válaszolni.

    2017-09-10 13:18:54

@pepegross: Egyetértek. Csak kérdés, hogy elkezdődik-e vmikor az a 2 év?

» kovban   válasz erre
    2017-09-10 13:16:47

@Kane: "Edző nélkül? Semmilyet."

Ahhoz képest akkor ez így egész jó. :) Edzővel milyen eredményességet várnál tőle? Ilyen-olyan Nemzetközi bajnok, EBU bajnok, világbajnok...?

» leibigabi   válasz erre
    2017-09-10 13:15:57

@kovban: szerintem ezek baromi álszent szövegek. szegény norbi, drukkolunk neki, de sajnos tönkreteszik, meg amúgy is buta szegény, hogy így át lehet verni, és húúú ... de féltjük az egészségét. tehetséges srác, de nem tanították meg bokszolni, meg csak a kemény fejéből él, de menetet sem nyer a komoly meccsein. én szégyelem magam. helyetted.

    2017-09-10 13:14:28

@leibigabi: Edző nélkül? Semmilyet.

    2017-09-10 13:11:07

Még az is lehet, hogy tervszerűen van fejlesztve :) Viszonyítás kérdése. Ti milyen eredményeket várnátok el Nemesapátitól?

» leibigabi   válasz erre
    2017-09-10 12:31:22

@kovban: Azt mondod két év kellene legalább. Bőven belefér, még akkor is csak 24-25 éves lesz. Az a baj, hogy erre -mármint Nemesapáti tervszerű fejlesztésére - nem sok esélyt látok. Nem ő a hibás ebben.

» pepegross   válasz erre
    2017-09-10 12:13:07

Callum Smith, Anthony Dirrell szintű ellenféllel melyik magyar bokszolt? Feigenbutz kategóriájúval sem sokan.

» pepegross   válasz erre
    2017-09-10 11:58:39

@kovban: Hát , nem tudom. Valahogy számomra mégis többet mutat a ringben, mint pl. Baranyi. Róla jobban el tudom képzelni a meglepetést, azzal együtt hogy 10 %- nál többet nem adnék annak valószínűségére. De legalább róla nem akarja elhitetni itt velünk senki, hogy esélyes.

» batka1   válasz erre
    2017-09-10 11:55:56

van Fejának egy másik Nemesapátija is, neki 1-16 a mérlege, hozzá képest zseni, gondolom nem a vérükben van a boksz, sokat kellett felődni hogy legalább fehozóember lehessen.

    2017-09-10 11:43:28

@batka1: Sok mindennel egyetértek amit írsz, de Nemesapátival elhiteti Feja, hogy ezek a meccsek az épülését szolgálják, holott egyértelmű, hogy csak a pénz miatt viszi ki elveretni. Egyébként én kib...ottul sajnálom Noble-t, mert az egészségét kockáztatja az ilyen és ehhez hasonló meccsekkel. Nézd sztem nem egy túlképzett bokszoló, néha az az érzésem, hogy nem is akarják fejleszteni. Jelenleg sztem középszer alatt van. Azt nem mondom, hogy ne lenne jó alapanyag, de ahogy itt már többen is elmondták Norbit elölről kellene felépíteni és legalább 1,5 - 2 év kellene hozzá.

» kovban   válasz erre
    2017-09-10 11:39:59

@kovban: Nem úgy, mint Baranyi, vagy más Félix bunyós, akit mélyvízbe dobnak. Nem mondom, hogy ez így szuper, mert nagyon nem az. De hogy van az, hogy ha Félix gáláit kritizálom, vagy magát Félixet a mindent pénzben mérése miatt, akkor én vagyok a fikázó, nethuszár vagy boxrec.. mittooménmi, ti pedig edge -féle barátaiddal sokszor pl. Nemesapátit valóban fikázzátok tök feleslegesen. Õ legalább tudja és vállalja, hogy felhozóember, míg Félix csak szédíti a jónépet, hogy az ő bunyósai eséllyel lépnek ringbe komoly címekért. Mindemellett inkább sajnálni kellene, hogy senki nem építette fel, mert ebben a srácban több van, az pedig hogy a kemény fejéből él, vagyis hogy nem tud bokszolni az nem igaz.

» batka1   válasz erre
    2017-09-10 11:25:51

@pressurefighter0088: Meg vagyok döbbenve. Vagy nem? A Bacskai-cikknél mindenesetre feltettem egy kérdést.

» pepegross   válasz erre
    2017-09-10 11:06:35

@Peacock: http://boxrec.com/en/date?date...

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-09-10 10:09:29

@tomba: Bocs, igaz. Néha nyer 1-2 menetet.

» kovban   válasz erre
    2017-09-10 09:40:49

Szóval Ryan Ford eltűnt? Én megtaláltam, sajnos nincs Warrennel megállapodásom, így nem kapok pénz, mint fejvadász. Minden esetre Warren végiggondolhatná, mit mond.
http://boxrec.com/en/boxer/527...
Montreal, 2017.09.09. Joaquin Murrieta is látta.

» pepegross   válasz erre
    2017-09-10 09:21:51

@leibigabi: Így igaz, nem is mondtam, hogy nem elismerésre méltó Nemesapáti bátorsága, csak remélem, hogy van mellette olyan ember, akit nem csak a pénz motivál, hanem érdekli az is, hogy ez a 22 éves srác egészséges maradjon.

» pepegross   válasz erre
    2017-09-10 08:54:27

@csiga: "Így kell valakiből felhozóembert csinálni."

Yardeból?

» leibigabi   válasz erre
    2017-09-10 08:43:08

@pepegross: "Nemesapáti gyakorlatilag felkészülés nélkül, a saját súlycsoportjánál eggyel feljebb kerül bevetésre egy olyan emberrel szemben aki ellen eddig csak egy ellenfele bírta végig (cirkálósúlyú), de ő sem padlózás nélkül. Személy szerint kedvelem Nemesapátit, drukkolok neki,de..."

Ez a munkája, ezzel keres pénzt. Beugró ellenfél, odateszi magát. Néhány menetig, ameddig tudja, megdolgoztatja Yardet. Már maga a ringbe lépés is elismerésre méltó, ha pedig felette teljesít, pláne. :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-09-10 08:41:36

Így kell valakiből felhozóembert csinálni.

    2017-09-10 08:38:49

@kovban: " Arra jó esélye van, hogy több meneten át állva marad, de nagyon komoly egészségkárosodást kockáztat sztem."

De hát a kemény verekedők mind ilyenek :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-09-10 08:29:36

Nemesapáti gyakorlatilag felkészülés nélkül, a saját súlycsoportjánál eggyel feljebb kerül bevetésre egy olyan emberrel szemben aki ellen eddig csak egy ellenfele bírta végig (cirkálósúlyú), de ő sem padlózás nélkül. Személy szerint kedvelem Nemesapátit, drukkolok neki,de...

» pepegross   válasz erre
    2017-09-10 08:20:53

@kovban: Be kéne vezetni amit focistáink kitaláltak!
Vereség után énekelni a himnuszt!
Cseppet sem érdekelte őket(ha egyáltalán felfogták) , hogy a portugálok hülyére sz..atták őket és nem akartak többet rúgni.

» cenzura   válasz erre
    2017-09-10 08:08:27

@tomba: Persze, hogy nem.

» batka1   válasz erre
    2017-09-10 07:41:11

@kovban: ez simán nem igaz, csak mondom.

    2017-09-10 07:05:52

"így ismét magyar kézbe kerülhet a WBO címe" Esetleg az öv, ha Yarde odaadja megnézni.

» pepegross   válasz erre
    2017-09-10 07:03:28

@jokka82: az 5let valóban jó, de mit akarsz egy olyan házon építeni ahol alap sincs, a téglák nincsenek a helyükön és már dől a ház?

» csato gabor   válasz erre
    2017-09-10 06:28:53

A poster szerint ez a fomerekozes? Vegre a helyen kezelik Saunderst :-D

» Phenomenal   válasz erre
    2017-09-10 00:32:15

@kovban: Én nem látom ilyen sötétnek a teljesítményét.

» Peacock   válasz erre
    2017-09-09 23:46:08

lehet Feja is valami kártérítésre hajt, ezekre a meccsekre semmi logikus magyarázat.

    2017-09-09 23:05:50

@Istvan: :D:D:D

» kovban   válasz erre
    2017-09-09 22:52:33

@Peacock: Igen fontosak. De ezeket max a Novotel hotel portása ellen kamatoztatja. Neked nem tűnt fel, hogy gyakorlatilag csak a kemény fejéből él? Még csak menetet se nyer egyik külföldi komolyabb megméretettésén sem.....

» kovban   válasz erre
    2017-09-09 22:52:03

Felépíteni kéne Norbit, nem pedig le...

» jokka82   válasz erre
    2017-09-09 22:21:05

Inkább nem szólok semmit , mert "boxrecnethuszár" leszek... /ha már az nem vagyok/

    2017-09-09 22:02:06

Rossz idok jarnak szerencsetlen Yarde-ra.

» Istvan   válasz erre
    2017-09-09 21:37:50

oh boy...

» fixpont   válasz erre
    2017-09-09 21:26:57

Nemesapáti félnehézben? Nem értem mit keres ott, igaz nem követtem mostanában a karrierjét.

    2017-09-09 20:54:19

@kovban: Azért fejben is jobban egyben van, no meg a fizikai ereje és az erőnléte is jobb.
Ezek azért fontos tényezők a technika mellett, főleg profi meccsen.

» Peacock   válasz erre
    2017-09-09 20:12:37

Feja ismét nem hazudtolta meg magát,péppé vereti a srácot Yarde ellen is.

    2017-09-09 20:02:09

@kovban: Baranyi semmit nem tudott megmutatni abból amit esetleg jobban tud mint Norbi!
Szemmel láthatólag teljesen le volt blokkolva agyilag, és legyünk őszinték, fizikailag is inkább egy kisgyerekre hasonlított! Hatalmas volt a kontraszt a két bunyós közt minden tekintetben! Sajnos...

» Valero   válasz erre
    2017-09-09 19:57:07

@Valero: Én inkább azt mondom, hogy Norbinak kemény feje van, de a boksz egyéb részét illetően bizony elmarad még Baranyitól is. Arra jó esélye van, hogy több meneten át állva marad, de nagyon komoly egészségkárosodást kockáztat sztem.

» kovban   válasz erre
    2017-09-09 19:50:13

Hajrá Norbi!
Elnézést az érintettektől és persze az átkötésért, remélem senki sem haragszik meg érte, de ez az egy meccs innenstől jobban érdekelne a tv-ben nézve mint a teljes Félix gála, ahol 9-ből 8 embernek az ellenfele még most sem publikus - szurkolói érdeklődésre se.
Norbi szvsz nem lenne esélytelen, de a beugrósága miatt a tisztes helytállás a valószínűbb. És mindenképp jobb lenne meglátásom szerint egy súllyal lejjebb bokszoltatni. A Direlles 2 nap 2 meccs dolog pedig edzői és promóteri felelőtlenség. Így egy kicsit tartok is tőle mennyire lehet komolyan felkészítve most is...

» Peacock   válasz erre
    2017-09-09 19:05:28

Annyiban nem lesz gond az összképpel, hogy Norbi tökös gyerek, nem fogja magát lejáratni azzal hogy brékelnek a lábai a parától! Sajnos csúnyán lejáratta magát Baranyi a címmeccsén! Az egyébként nem csak Baranyi hibája volt, hanem az egész csapaté! Nem azt mondom hogy Nemesapátit jól menedzselik, de az mindenképpen javára írható, hogy nem fossa össze magát idegenben, és küzd ahogy csak tud! Fizikailag, mentálisan sokkal jobb mint Baranyi, de egyébként ő sem igazán félnehézbe való! Mindenesetre szurkolok neki!

» Valero   válasz erre
    2017-09-09 18:49:39

Az igen!

    2017-09-09 18:36:56
Ugrás az oldal tetejére