×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_poszter/DeontayWilderLuisOrtiz.jpg Minden jel arra utal, hogy kútba esett a WBC világbajnok Deontay Wilder és 2017-08-12 10:57:29 https://www.profiboksz.hu/2017/08/12/wilder-vs-ortiz-november-4-en/

Wilder vs Ortiz november 4-én?

Minden jel arra utal, hogy kútba esett a WBC világbajnok Deontay Wilder és korábbi legyőzöttje, Bermane Stiverne között tervezett visszavágó, mégpedig a tv társaságok által mutatott csekély érdeklődés miatt. Egyik csatorna sem hajlandó pénzt áldozni az összecsapásra, így nagyon úgy fest, hogy új ellenfél után kell nézni a veretlen amerikainak. Mint az korábban lapunk is megírta, Al Haymon tárgyalásokat folytat Luis Ortiz csapatával egy esetleges összecsapásról, amiről természetesen Wilder is elmondta a véleményét.
„A visszatérésemen szívesen megmérkőznék Ortizzal. Valamiért a kubai a mezőnyben a mumus, akitől mindenki be van tojva, bár fogalmam sincs, hogy miért. Én ezúton kihívom őt. Minél előbb találkozni akarok vele a ringben. Ha tényleg te vagy a „Zsákos Ember” és mindenki menekül előled, hadd mutassam meg, hogy ki az, aki nem fél tőled.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

ha igazi bajnok Wilder akkor bevállalja ezt, és nem csak mondogatja, hogy ő így kiáll Ortiz-al, meg AJ-el stb aztán megint jön egy Molina szintű bunyós stb..?! bár, ha jól belegondolok akkor ott van ez a Haymon gyerek igaz akinek Wilder, és Ortiz is a bunyósa, és neki mi haszna lenne egy ilyen meccsből? főként azért is, mert Ortiz kötelező kihívója AJ-nek, és ugye itt is le lett írva, hogy fog kapni lehetőséget AJ ellen, szóval valahogy nem valószínű ez a Wilder-Ortiz meccs szerény véleményem szerint .

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-14 16:57:44

@bpjotruska: azért ez sem volt sima ügy, ide is, oda is adható, ráadásul Wilder komolyan meg volt fogva a második menetben, szerencséje, hogy a bíró elég sokáig hagyta kitisztulni (meg az is, hogy Chakhkiev ész nélkül ment előre az elején, az viszont az ő érdeme, hogy szépen bele is veregette a jobbosait, ahogy kell).

» superman   válasz erre
    2017-08-14 14:10:11

@Jersey Joe: Stiverne Oquendo-i magassagokra tor :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-08-14 14:06:43

Stiverne nyilatkozott, hogy lesz meccs, de lehet, hogy csak jövő év elején...
http://www.boxingchannel.tv/ba...

Vicces lenne, ha újabb félévet várna tétlenül erre a mérkőzésre... Akkor már inkább tényleg vonuljon vissza, ha addig semmit nem csinál.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-14 02:36:09

@northpaw: Ime:
https://www.youtube.com/watch?...

» bpjotruska   válasz erre
    2017-08-13 18:56:31

@bpjotruska: Ez a meccs nekem kimaradt. Mielőtt elküldtem a hozzászólást direkt utánanéztem a boxrecen, ott van ilyen "Amateur highlights" rész Wilder profiljánál, de erről pont nem írnak. De aztán valóban, Chakhkiev volt a legjobb skalpja amatőrként, ami nem is rossz. Kíváncsi lennék hogy sikerült ez neki, ugyanazon az USA - Oroszország tornán volt, ahol a nála jóval kisebb, gyengébb Evgeny Romanov kiütötte Wildert. Chakhkiev meg kikapott az amerikaitól... De ő hajlamos volt alulteljesíteni.

» northpaw   válasz erre
    2017-08-13 18:49:50

@northpaw: Az amerikaiaknak mindig is erős volt a sportdiplomáciájuk, sajnálatos, hogy már jó ideje nem tudnak "kitermelni" egy potens nehézsúlyú bajnokot...
Nekem egy olimpiai bronzéremről pl.1984 jut eszembe, és nagyjából Holyfield profi pályafutásán is nőttem fel.
Ez volt az az érték, ami (ezek szerint tévesen) elismerésem alapjául szolgált (mármint Wilder esetében)...
Egyébként köszönöm a részletes leírásod!

» greenman   válasz erre
    2017-08-13 18:10:33

@northpaw: "A legnevesebb amatőr egyébként, akit Wilder legyőzött Isiah Thomas volt."
Nem szokasom vedeni Wilder-t, de amatorkent szorosan verte Rakhim Cshakijevet, aki tudtommal igazi klasszis volt, nyert is olimpiai aranyat. Persze oriasi fizikai folenyben volt Wilder, de attol fuggatlenul Cshakijev legyozese szep teljesitmeny.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-08-13 18:09:59

@greenman: Az amerikaiakra jellemző az, hogy gyakran könnyű sorsolást kapnak az olimpián. Például legutóbb az egyetlen éremesélyük, Shakur Stevenson kapott olyan sorsolást, hogy az útja sima volt az elődöntőig, tehát a bronz már kb. zsebben volt neki. Ettől függetlenül nem akarom Wilderhez hasonlítani, mert Stevenson jó bokszoló, aki remek meccset csinált a kubai Ramirezzel a döntőben. Wilder viszont amatőrként semmilyen eredményes bokszolót nem vert meg, a két észak-afrikai ellenfél az olimpián, akit legyőzött két fordulónál tovább nem jutottak egyetlen világversenyen sem. Megkockáztatom, hogy Wilderé volt a legkedvezőbb sorsolás, amit egy bokszoló valaha kapott az olimpián, már ami a bronzérem megszerzéséhez kell. A legnevesebb amatőr egyébként, akit Wilder legyőzött Isiah Thomas volt.

» northpaw   válasz erre
    2017-08-13 16:57:39

@northpaw: Magát az eredményt ismertem el, bevallom, az utat ahogyan abszolválta azt, nem tudtam!

» greenman   válasz erre
    2017-08-13 16:25:50

@Phenomenal: Vitya is azonnal bukna a doppingteszten:)

» kovban   válasz erre
    2017-08-13 16:24:31

Ortiz nem mostaniban bokszolt sajnos, sok lesz a kihagyás megint. Áprilisban ugye úgy volt, hogy bokszol Rossy ellen, de sajnos megsérült. Lehet, hogy már nem húszéves, meg a kihagyások, sérülés stb, de még mindig lenne esélye szerintem Wilder ellen győzni king kongnak. Wilder sem mostaniban bokszolt szóval jó lenne már lassan valami bejelentés. Ha nem Ortiz lesz akkor legyen Whyte, vagy Takam vagy mittomén, de végre már valami épkézláb ellenfél nem ártana. Könnyű ellenfelet meg találhatnak megint, abból van elég, és ha nincs fent a ranglistán a 15-ben nekik az sem gond majd feltolják, de ne így legyen, hanem végre bizonyítson Wilder is!!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-13 15:33:57

@greenman: "és az olimpiai bronzot sem igazán a semmire adják."

Igazad van, nem a semmire adták. Hanem arra, hogy megvert egy algériai hurkát, majd egy marokkói hurkát (utóbbit csak épphogy), majd mindössze egy pontot szerezve kapott ki a nála egy fejjel alacsonyabb Clemente Russo ellen, és már meg is volt neki a bronz. Zseniális teljesítmény!

» northpaw   válasz erre
    2017-08-13 15:06:47

@Slajos: Es bizony ezek a komolytalan ellenfelek is megizzasztjak. Egy beugro hobbibunyossal 11 menet. Az exfocistaval 5 menet ugy hogy pontozassal vesztesre all. A massziv meret es erohatranyban levo Szpilka kibookszolja a kezdeti menetekben....Arreolat mint valasztast mar nem emlitem. Az mar eleve nevetseges hogy Stivernet ujra eloszedtek(mint az egyetlen meccset ahol ertekelhetot mutatott) Karcsi megkapta az ovet, tudta hogy hosszu tavon nem tudja tartani es leadta egy jobbnak. A WBC ovbe meg ugy kapaszkodnak mint kisbaba a cumijaba. Mondjuk olyan szinten leszarom hogy lathatom Joshuat bokszolni jo nevekkel, es igy a Klitschko meccs is osszejohetett, de ilyenkor kivanom hogy Vitalij felalljon a barsonyszekbol es azt mondja "Na tegyuk helyre a dolgokat" es visszaterjen az emiretus statuszbol... :-) kivancsi vagyok a Wilder team mit talalna ki hogy elkerulje. :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-08-13 15:04:11

@csiga: "..Nála csak Martin Karcsi volt rosszabb világbajnok.."

Viszont Karoly legalabb nem kerulte el a komolyabb kihivasokat. Azer az szinte pelda nelkuli, hogy valaki idestova 3 eve nehezsulyu VB es azota egy kotelezo ellenfele nem volt. Mer az meg ok, hogy a Povetkin elleni meccs nem jott ossze, de se addig se azota egy komolyabb ellenfel se?

» Slajos   válasz erre
    2017-08-13 14:41:20

@csiga: Igen. Eleg durva hogy ezt a Szpilkat 4 meneten belul lerendezte egy totyakos feltorekvo. Itt Wildernek mar tenyleg valami nagyot kene alkotnia hogy elismert legyen. Es nem a bulvarsajtoban....

» Phenomenal   válasz erre
    2017-08-13 14:31:37

@greenman: Azzal a védekezéssel ami neki van, nincs keresnivalója Ortiz, Povetkin, Joshua ellen.
Nem véletlenül nem lesz Ortiz elleni meccs.

    2017-08-13 14:28:24

@Phenomenal: Mit kedveljek rajta? :) A lengyel nehézsúly hetedik legjobbja hat meneten keresztül akkor ütötte meg, amikor akarta. Ha Szpilkának csak akkora ütőereje lenne mint a Chocolatitónak, akkor azt a meccset a harmadik menetben befejezhette volna. Nála csak Martin Karcsi volt rosszabb világbajnok...

    2017-08-13 14:26:09

@csiga: Bocs, a másik fele lemaradt...
Abban viszont igazad van, hogy borzasztóan pontatlan, sokszor csapkod mint egy idióta és a védekezése néha valóban gyenge.....
Nem vagyok szakember, nem tudom ezeken lehet-e belátható időn belül még javítani, az erőssègei megtartása mellett, mert ha nem, akkor a kubai valóban felmossa vele a padlót... (amennyiben meglesz hozzá a kondija)

» greenman   válasz erre
    2017-08-13 14:23:00

@greenman: Ne nevezd képzetlennek, de ettől még annak tartom.
Néhány felvétel van a képzettségéről...
Igaz, vannak parádés megoldásai, nekem legjobban a széttárt kezes hátraugrásai tetszenek, ezek bármelyik mémgyárban kiemelt helyen vannak.

    2017-08-13 14:20:21

Windmill Wilder a képen: "NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!" :D

» rosta.roland   válasz erre
    2017-08-13 13:59:24

@csiga: Ahogy Stiverne ellen bokszolt, az alapján azért nem nevezném képzetlennek, és az olimpiai bronzot sem igazán a semmire adják.

» greenman   válasz erre
    2017-08-13 13:53:52

@csiga: Mintha nem kedvelned Wildert.
😁
Mindenesetre ezt a hirt tenyleg csak kisebb nagyobb fenntartasokkal lehet kezelni a Wilder team ismereteben.
Az tuti hogy eddig a bronz inkabb barna bombazo. Es itt a nadragja szinere utalva. :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-08-13 12:17:31

Arra vagyok kíváncsi, hogy ilyen hurka ellenfél-választással vajon eltolják-e 49-0-ig, vagy azért addig meg-megütközik valakivel, akinek a kizárólagos pénzkereseti lehetőséget a boksz jelenti?

Most rákukkantva a WBC ranglistára Dominic Breazeale, Agit Kabaye, vagy Jarrel Miller lehet a befutó :)

» Miskolci   válasz erre
    2017-08-13 10:40:00

@bpjotruska: Ez nagy like bazze!!! :D

    2017-08-13 10:24:54

@greenman: Melyik képességei? Mert Wilder azon kívül, hogy gyors meg talán nagyot is üt, totál képzetlen.
Arról nem beszélve, hogy a védekezése nulla. Ortiz öt menet alatt butára verné, de azért a feltételes mód, mert nem lesz ilyen meccs soha az életben.
Egyébként már meg is kereste Wilder menedzsere a tuszkalúzeri traktorgyár raktári anyagmozgató szakmunkását (targoncás) aki 153 dollárért és egy alig használt bakancsért vállalta a meccset. A helyszín a helyi gyapotraktár hátsó traktusa lesz, mert oda befér mind az ötven néző, aki kíváncsi a Rózsaszín Bombázó meccsére. A PPV eladások garantáltak, ugyanis a helyi kábeltévé minden érdeklődőnek fizet 11 centet, ha aznap belapcsolja a tévét...

    2017-08-13 10:20:16

azért Ortiz kicsit más tészta, más lenne, mint az eddigi ellenfelek , nem könnyű őt eltalálni is egyáltalán, és ő viszont meg is kontrázza sokszor egyből . hát azt kívánom, hogy jöjjön össze ez Wilder-nek, egy ilyen meccs!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-12 22:44:39

@La Cucaracha: Bocsi. Jersey Joe volt a kiszemelt. :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-08-12 20:38:20

@Phenomenal: Ezt biztos nekem címezted?

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-08-12 20:03:33

@Jersey Joe: Ez igaz kb.
Csakhogy Stiverne egyedül Moszkvában kapja meg azt a pénzt amit Õ elvárhatónak tart.
Usa kilőve, London és a Sky Sports jó kérdés. Klicskó után azt mondanám kilőve, de tekintettel arra, hogy Brizli, Martin főmeccset toltak ebbe a sormintába Stivi is befér.
Csak van egy bökkenő!
Londonban lenne a legjobban kiporolva a segge. És ha egyszer Jekatyerinburgból lelécelt első adódó alkalommal a bátor Sir Robin hát nekem nincs kétségem afelől, hogy mennyi kedve lenne Londonba repülni.
Semennyi!
Úgyhogy Moszkva vagy valami Montreali hazai búcsúmeccs pl. a fasza Oquendo ellen. És boldog túlfizetett nyugdíjasévek.

De persze a valóság más!
Stiverne és Oquendo is a következő években itt fognak kísérteni a nehézsúlyban mint valami mindörökké szalagavatós kísértetek, akik csak az utolsó nagy címet az érettségit nem érték el.

Mi pedig valami kéjesen perverz vágytól vezérelve meg fogjuk nézni azt a hígan gőzölgő fekáliát amit elénk raknak.

» cenzura   válasz erre
    2017-08-12 19:37:56

Csak félre akarják állítani Ortizt...

    2017-08-12 19:20:31

@bpjotruska: ja értem végül is Ortiz feláldozható! ;-) amúgy a Price cikkhez is írtam, hogy van pár bunyós aki így feltűnt nekem a ranglistákon, és talán nem annyira ismertek, remélem, hogy jól írom a nevüket, szóval Schwarz, Zhang, és Wallin ők milyen bunyósok, mi a véleményed róluk?

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-12 18:57:24

Vegulis megis osszejohet az Ortiz elleni meccs. Ortiz elegge izmosnak nezett ki legutobb, es 30 evesen lehet mar ideje feljebb lepnie. A magassaga majdenm megvan a nehezhez ( Tyson is csak par centivel volt magasabb ), es a filmes karrierje meg a Mayweather elleni meccse miatt elegge ismert nev, biztos tobben ismerik az USA-ban, mint Duhaupas-t. S vegre Wilder is legyozne egy olyan kihivot, aki a P4P elsonek is jo volt par eve, igazan nem lenne mit kritizalni rajta.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-08-12 18:48:56

@kovban: nye he he! :-D ;-) mindenesetre ezek után nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki lesz Wilder ellenfele, már elég régen bokszolt amúgy.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-12 18:43:10

@CHUBAKKA: Esetleg :D

» kovban   válasz erre
    2017-08-12 18:35:17

@La Cucaracha: Azert egy parhetes beugrot aki masodallasban bokszol vb szinten szerintem illett volna kiszornia az elso menetekben ,nem 8 meneten keresztul szorakozni.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-08-12 18:15:46

@Jersey Joe: Na jó, nem volt felkészülve rendesen, de azok a fura mozdulatai, amit kezdő bokszoló lányoktól szoktam látni, elég érdekes :D Meg láttam felvételt, ahol Haye-el sparringol, és eléggé úgy tűnt, hogy Haye iskolázza.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-08-12 18:07:00

@kovban: már, hogy arra gondolsz, hogy szerinte tuti nem Ortiz lesz az ellenfele, hanem Martin, vagy valami hozzá hasonló nem túl veszélyes kihívó lesz a választott, és erre akart utalni esetleg? ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-12 17:57:41

@CHUBAKKA: Látom nem esett le Subi "üzenete" :D

» kovban   válasz erre
    2017-08-12 17:51:41

@Subi: hmmm? mi most akkor Martin lesz Wilder ellenfele, vagy mi, ezt hol olvastad? mert egyébként annyira nem lepne meg, beugrott a neve, hogy mondom lehet őt választják.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-12 17:46:32

Wildernek ezt a hoznia kell. Komoly meglepetés lenne, ha november 4-én Martin nyerne. :)

    2017-08-12 17:30:40

@tomba: hát igen ez is benne van, de azért Wilder-nek már tényleg kéne , vagyis illene kiállni valami komolyabb ellenféllel, és ezt ők is tudják szerintem nagyon jól! Ugye legyőzte azért Stiverne-t, de azon kívül semmi! AJ, meg Parker ők már kiálltak jó ellenfelekkel, pedig jóval kevesebb meccsük volt! Meg ugye Fury is, bár ő már nem bokszol, de azért ő is csak kiállt Wlad-al, meg előtte Chisora-val is stb. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-12 16:36:56

@gigaboly: na többek között ebből látszik, hogy semmi esély arra, hogy ez a meccs tényleg létrejöjjön. a szokásos bedobunk egy nagy nevet, aztán bokszolunk valaki egészen mással.

    2017-08-12 16:30:18

Ki lesz a beugro? Vagy meg nem jott meg Ortiz doppingtesztje? :D

» bandi78   válasz erre
    2017-08-12 16:26:40

@gigaboly: hát igen, egy Whyte azért verhető lenne Wilder-nek, persze nem azt mondom, hogy könnyű meccs, meg sétagalopp, de egy hozható meccs lett volna, jó pénzért! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-12 16:18:23

Érdekes hogy Wilder visszadobta a White elleni ajánlatot pedig 4 milliót kapott volna és ha nyer akkor a Joshua elleni mégnagyobb dobás... Ortiz ha formában lesz sokkal veszélyesebb és ellene biztos csak töredékét kapja majd...

» gigaboly   válasz erre
    2017-08-12 16:04:32

@Jersey Joe: bocsánat rosszul írtam Lewis-Bruno-t akartam, bocs. még az hbo-n! ;-) meg a Holy-Bowe meccsek!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-12 16:03:38

@CHUBAKKA: Emlékszel a Lewis vs Bowe olimpiai döntőre a tévében?

Hú, az kemény...:)

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-12 16:03:26

nem bokszolok, nem is tudom ,hogy miért szerettem meg, jó kérdés, meg hogy mióta, hát Kokó-t mindig néztem, de előtte is volt, hogy néztem a tv-be pl az olyanokra emlékszem, hogy néztük mint a Lewis-Bowe meccset, de akkor még nagyon kicsi voltam. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-12 16:01:16

@CHUBAKKA: Te bokszolsz amúgy? Mióta és miért szeretted meg a bokszot? Hány éves vagy?

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-12 15:51:51

@Jersey Joe: hát nem tudom, hogy pl Duhaupas ellen mennyire volt felkészülve, de azért a 11. menetben úgy megsorozta, hogy vége lett a meccsnek. Meg annyit is hozzátennék, hogy pont asszem Duhaupas volt az aki nem volt felkészülve, mert későn szóltak neki, későn jött a lehetőség, és talán pár hete volt felkészülni. Asszem, hogy ő volt aki panaszkodott erre! Aztán ugye Helenius-t, hogy szétszedte Duhaupas! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-12 15:35:12

@La Cucaracha: Wilder általában azért szenvedett, mert nem volt rendesen felkészülve és mert játszotta az eszét.
Duhaupas is nyilatkozta a meccsük után, hogy nagyon tehetséges, de többet kellene edzenie.

Ortiz a jelenleg aktívak közül a kedvencem, de Wilder esélyesebbnek tartom a kora miatt. Ortiz sokkal többet tud a bokszról, egy született tehetség, de egy ilyen mérkőzésen, ahol valaki majd 10 centis magassághátrányból bokszol, sokat számít, hogy milyen atletikus, mennyire robbanékony még az egész testével.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-12 15:23:19

Van egy olyan érzésem (de szerintem nem csak nekem), hogy ez a meccs nem nagyon fog összejönni :D Egyébként Wilder Ortiznál jóval gyengébb fizikai és technikai képességekkel rendelkező boxolók ellen is szenvedett néha, úgy hogy szerintem (ha csak Ortiz nincs már annyira megkopva) ezt behúzza a kubai.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-08-12 15:16:25

@Jersey Joe: hát igen mindegyik érdekes páros, jó meccsek lehetnének, és még ezeken kívül is lehetne pár jó meccset összehozni, és akkor jobb lehetne a nehézsúly ! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-12 15:12:53

@cenzura: Povetkint letiltották a WBC vonalról, nemdebár?


Mondjuk egy Povetkin vs Stiverne, vagy egy Whyte vs Stiverne meccset szívesen megnéznék.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-12 14:58:20

@bpjotruska: :D

Így van, csak semmi stressz, élvezzük a show-t! :)

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-12 14:54:40

végül is sose lehet tudni, még az is lehet, hogy tényleg Wilder lesz a legjobb, de egyenlőre még bizonyítania kéne jó kihívók ellen, mint pl az itt említett Dillian Whyte. Wilder annak ellenére, hogy legyőzte Stiverne-t,( és ott látszott, hogy tud ő bokszolni ) , még mindig nem tudjuk, hogy mire képes igazán, mert Molina, Duhaupas, vagy épp Washington azért annyira nem veszélyes kihívók, nem a legjobbak.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-12 14:52:01

"Dillian"

» greenman   válasz erre
    2017-08-12 14:28:54

@Jokka82: Ha Diliadottan Whyte meglett volna neki, talán igazad is lehetne...
Nem lehetetlen, hogy Õ lesz a No.1, mert a képességei adottak hozzá, de eddig még lószart sem tett le ehhez az asztalra...

» greenman   válasz erre
    2017-08-12 14:23:12

@Jokka82: milyen jóska, meg diszkókirály, fúú hu hú, hát ez nagy volt, jót vidultam ezen is, köszi!! :-DD ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-12 13:44:41

Teljesen kizárt :D

» vizsahal   válasz erre
    2017-08-12 13:38:37

Ortiz egyszer mar ugyis megbukott dopping teszten. Senkit nem fog meglepni ha most sem megy at. "Szegeny" wilder a legjobbakkal bokszolna csak azok ugy rettegnek tole hogy mindenfele szerekkel probaljak javitani elenyeszo gyozelmi eselyeiket. :P

» THE LION   válasz erre
    2017-08-12 13:11:17

Szóval, Ortiz lesz a következő, akiről kiderül, hogy gyanús anyagokkal fűszerezi a fehér rizsét.

» Untouchable   válasz erre
    2017-08-12 13:01:44

Szokásos Wilder script megy hálivúdi nevekkel a végén meg lesz egy Wach:)))))
Nem bedőlni ennek a Haymonos befőtt-kapitalizmusnak!

Ami viszont zseniális, hogy Showtimenél, Hbo nál esze nőtt valakiknek és nem kérnek már totyi-motyi Stivernéből!
Zseniális!!!
CBS, FOX Sports meg a többi pedig nem tud annyit kigazdálkodni amiért Stiverne ringbe hajlandó lépni.
Úgyhogy a kanadai főmeccset már többet nem kap ez fix. Marad az undercard vagy a nyugdíj.
Vagy az a perverz megoldás amitől Stiverne zsigerileg undorodik:
Moszkvában főmeccsért kaparni Povetkin ellen!

» cenzura   válasz erre
    2017-08-12 12:58:17

Na, akkor doljunk hatra, es varjuk, hogy ez miert nem fog vegul osszejonni. :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2017-08-12 12:47:42

Ezt majd akkor hisszuk el, ha mar ringben kesztyuvel allnak egymassal szemben es a biro mondja hogy "touch gloves"....

» Phenomenal   válasz erre
    2017-08-12 12:40:05

@deontay: Senkit sem halgattat el Wilder. Vagy kacsa a hir vagy Ortiz bukni fog doppingal, es helyette megint valakit elorangatnak valami kocsmabol.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-08-12 12:23:36

Uhhhh,reménykedjünk,hogy összejön ez a meccs! Nehéz tippelni, Ortiz könnyen lehet sok lesz Wildernek....

» fcs2000   válasz erre
    2017-08-12 12:07:03

@deontay: Szerintem még azért ne éld bele magad túlságosan!

    2017-08-12 12:05:32

viszont, ha Wilder legyőzi esetleg Ortiz-t, amibe azért egyáltalán nem vagyok biztos, szóval ha lenyomja, és AJ is letudja Pulev-et akkor semmi akadálya nem lesz a szupermeccsnek! ezazzz !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-12 11:45:23

Na ez az a meccs amire vártam! Wilder végre elhallgattathatja a kritikusait, és Ortiz végre esélyt kap egy vb. meccsen. Nem lesz egyszerü menet, de megcsinálja Wilder! Boombsquaaad!

» deontay   válasz erre
    2017-08-12 11:23:54

hát, ha tényleg kiáll Ortiz-zal akkor az nagyon pöpec lenne, és ha le is győzi, akkor meg minden elismerésem Wilder-nek. Talán tényleg úgy gondolják, hogy king kong megy lefelé, eljárt felette az idő, és most meg lehet fogni, és erre azért igen csak fel kapják majd a fejüket az emberek, mert Ortiz elég jó bunyós, ismert is, veretlen . Novemberben legyen akkor Wilder-Ortiz !!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-12 11:18:29

A végén még tényleg lesz valami a dologból és Wilder tényleg kiáll egy "bokszolóval" is, ha mégsem akkor tanúi lehetünk egy Mayweather-McGregor szintű hülyítésnek egy még magasabb szintre emelkedésének is..
Egyébként abban talán igaza lehet, hogy a kubai a meccs kb feléig borzasztóan veszélyes, ám a második felére akár könnyű préda is lehet (a kora és kondija miatt) a villámgyors és erős Wilder számára...
Mondjuk odáig el is kell jutni...

» greenman   válasz erre
    2017-08-12 11:12:02
Ugrás az oldal tetejére