×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Bejelentette visszavonulását Wladimir Klitschko, aki közel 10 éven 2017-08-03 10:51:17 https://www.profiboksz.hu/2017/08/03/visszavonul-wladimir-klitschko/

Visszavonul Wladimir Klitschko

Bejelentette visszavonulását Wladimir Klitschko, aki közel 10 éven keresztül uralta a nehézsúlyt. A most 41 éves ukrán 1996-os olimpiai sikere után szinte rögtön profinak állt és a hamburgi Universum Box Promotion csapatában négy év múlva már első világbajnoki címét is megszerezte Chris Byrd ellenében. Bár a Corrie Sanders elleni 2003-as veresége után kisebb hullámvölgybe került pályafutása, új edzőjével, az időközben elhunyt Emanuel Stewarddal rég látott sikerszériába kezdett és egészen 2015 novemberéig a WBO, a WBA és az IBF címeket is magénak tudhatta. Bár címvédései során bőven akadtak kritizálni való ellenfelei, így is elmondhatja magáról, hogy aki számított ebben a korszakban azt legyőzte, olyan neveket mint Ruslan Chagaev, Sultan Ibragimov, Alexander Povetkin, Kubrat Pulev vagy David Haye. Bár 2015-ben, a Bryant Jennings elleni összecsapásán már komolyabban mutakoztak az öregedés jelei, így is általános meglepetést okozott, hogy pár hónappal később a feltörekvő Tyson Fury fosztotta meg címeitől. Hosszú kihagyás után idén áprilisban még kiállt az új szupersztár Anthony Joshua ellen, és bár idő előtti vereséget szenvedett, teljesítménye előtt szinte minden szaksajtó és rajongó megemelte a kalapját. Bár sokan számítottak arra, hogy novemberben egy Joshua elleni visszavágó erejéig még ringbe lép a korábbi egyesített bajnok, ma a befejezés mellett döntött Dr. Steelhammer. Nehézsúlyú uralkodása a második leghosszabb időszak Joe Louis regnálása mögött, mérlege 64 győzelem 53 kiütéssel és 5 vereség, 29 mérkőzése pedig világbajnoki címmeccs volt, mely egyedülálló rekord a nehézsúly történetében.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@CHUBAKKA: Szerintem nem volt az megalázó, benne van a sportban hogy adott estén a másik a jobb, ez is hozzátartozik a szépségéhez.
A legnagyobb bajnok is kikaphat, nem szégyen az,
Az viszont igaz hogy ez Wladot mentálisan eléggé összetörte. Nem tudta feldolgozni igazán lélekben azt a vereséget. Ezért lett biztonsági, sőt adott pillanatokban kicsit pánikolós az egész bunyója később.
De így is hatalmas dolog amit elért, én ezt nem vitatom. De azt igen, hogy ő tényleg akarta volna a Sanders elleni visszavágót.
Sanders amúgy hősként halt meg, és az szép dolog volt Wladtól, hogy beszédet mondott a temetésén. Nem minden fekete vagy fehér - az ő pályafutásában sem. Én speciel tisztelem Wladot de amiért szerintem kritzálni kell (van pár dolog), azért én kritizálom is.

» Peacock   válasz erre
    2017-08-23 20:35:17

@Peacock: igazad van, nem igazán akarta szerintem sem Wlad a Sanders elleni visszavágót, amit mondjuk meg is tudok érteni, hisz Sanders nagyon csúnyán megalázóan verte őt. Azon a meccsen Wlad nagyon le lett radírozva, kijöttek a gyngeségei, hogy mennyire sebezhető is. Brewster-nek is mikor vágott vissza mikor az már nem volt 100 %-os . Egyedül Fury-nak akart volna egyből visszavágni, mert érezte, hogy lehet esélye, meg Fury nagyon félelmetes, nagy ütő is, igazi kihívás, veszélyesebb, mint egy Lewis. AJ-t meg úgyis lenyomta volna félkézzel egy visszavágón, szóval az sem volt kihívás neki. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-23 17:02:52

@La Cucaracha: A két link önmagában nem bizonyít semmit, de ami közte van levezető írás azt láttad??
Sanderst nem engedték címet egyesíteni, aztán a ranglistaelsővel se bokszolni, Sanders erre bepereli a WBO-t, aztán az Universum megnyeri az elvben rá nem is tartozó versenytárgyalást (a ranglista második és Sanders között), de Sanders sosem védi meg a címét, ellenben végül Vitalij ellen kényszerül menni. (Abba ne menjünk bele hogy azt is komolyabb felkészülés nélkül kellett elvállalja.)
Ezek azért elég beszédes történések arról, hogy Wladimir nem akart Sanderssel meccselni, hanem szépen el lett terelve addig hogy már csak Vitalijjal kereshetett pénzt.
De ha Te eleve azt akarod bebizonyítani, hogy márpedig Wlad nagyon akart, akkor sikerülni fog mert biztos lenyilatkozta egy párszor, hogy ő aztán mennyire akarja. De a történések egymásutániságai nem ezt igazolják.

» Peacock   válasz erre
    2017-08-23 15:27:20

@Peacock: Ez a két link nem bizonyít semmit azzal kapcsolatban, hogy akart-e Wlad visszavágót, vagy nem. Nekem úgy rémlik, hogy volt szó visszavágóról, és Sanders miatt esett kútba, de utána fogok járni pontosan, hogy mi is történt, mert már sokszor feljött ez a téma.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-08-23 14:51:39

@La Cucaracha: Dehogy akarta...
2003 márciusában győzte le Sanders Wladimirt. Ezzel Sanders elvben a WBO világbajnoka is lett, mégsem volt lehetősége soha (!) megvédeni a címét. (Tua ellen sem engedték, hiába perelt.) Ehelyett 2004 áprilisában (1 évvel később) Vitalijjal ment a WBC címért. Nem fura?
A WBO az IBF címegyesítési lehetőséget is megtagadta tőle:
http://www.profiboksz.hu/hir-3...
Tényleg fura.
Főleg ha hozzá veszed hogy áprilisig Wlad letudott két köztes felhozómeccset is és a harmadik meccse (a Vitalij-Sanderssel pont egy hónapban) ugyanazon WBO öv visszaszerzéséért ment, amit Sanders elvett tőle és soha nem engedték neki megvédeni...
Ráadásul ekkor Wlad még Brewster ellen is kikapott.
Tudatosan úgy lett intézve hogy Wlad könnyebb úton juthasson vb vímig, de még ez sem jött össze akkor neki. Ha akarta volna, hogyne mehetett volna Sanders ellen a WBO övért. Hiszen még az aktuális vb (Sanders) nélkül is mehetett érte!
Ahogy ma Haymon pénze által Wilder a WBC üdvöskéje, ugyanúgy jó német pénzért Wlad is kivételezett volt már akkor. Az Universum nyerte pld. a WBO-s (amúgy eleve szabálytalanul erőltetett és végül nem is realizálódó) Sanders-Brewster versenytárgyalást is anno, pedig egyik bunyós se volt német vagy lehalább Universumos. Nagyon kilógott a lóláb hogy Wlad legyen és némethonban mielőbb újra vb bármi áron újra. Ebbe Sanders csak beleköpött volna. Mikor Wlad Brewstertől is kikapott az első címvisszaszerzési kísérletkor, na az lehetett az igazi sokk amúgy.

Ui.: De Konkrétan az azonnali visszavágó is opció lett volna, az sem érdekelte Wladot túlságosan: http://www.profiboksz.hu/hir-3...

» Peacock   válasz erre
    2017-08-23 14:17:23

@La Cucaracha: Én meg azt írtam, hogy Vitalinak is segítenie kellett volna az öccsét, és nem úgy, hogy gyakorlatilag szégyenben hagyja. Ezt írtam ugyebár:

"Ennél az esetnél _mindent_ meg kellett volna tennie a visszavágóért, a nagy testvérnek pedig szintén mindent meg kellett volna tennie, hogy ő maga ne legyen ennek a gátja."

A nagy testvéri szeretet nem működött 100%-osan. Vagy működött, és nem egészen véletlen, hogy nem Wlad ment Sanders ellen. De nem akarom én ezt ragozni.

    2017-08-23 13:35:58

@Subi: Én úgy tudom (meg mintha már más is írta volna itt), hogy Wlad akart visszavágót, pont, hogy Sanders söpörte el a dolgot, mert inkább ment Vitali ellen. Utána tény, hogy Wlad nem erőltette, de mér túl sok létjogosultsága nem volt.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-08-23 13:28:17

@Subi: Én nem akarok semmit, csak kíváncsi voltam a véleményedre.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-22 22:56:37

Ha valamit nagyon akarsz, majd leírod, engem annyira nem izgat a Kokó féle szál...

Viszont viszonylag sokan látják úgy - köztük én is -, hogy a visszavágón se Wladnak állt volna a zászló. Ezt ugye most már nem tudja megcáfolni. Ennél az esetnél _mindent_ meg kellett volna tennie a visszavágóért, a nagy testvérnek pedig szintén mindent meg kellett volna tennie, hogy ő maga ne legyen ennek a gátja.

    2017-08-22 21:53:06

@Subi: Ezek szerint te úgy látod, hogy Kokó is meghátrált?

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-22 15:51:38

"Le a kalappal előtte hogy egész karrierje alatt nem hátrált meg senkitől"

A szememben a nem visszavágás is meghátrálás, sőt az az igazi meghátrálás, mert a szándék sem kétséges. Nem gyengén megalázó, hogy a bátyjával verette meg a legyőzőit. Óvodában ez rendben van, de a ringben nincs. Lewis-ról kellett volna példát vennie, aki mindkét esetben meglehetősen meggyőzően vágott vissza.

Nem emlékszem túl sok bokszolóra (főleg világbajnoki szintűre), aki bepánikolt, amikor megütötték.

    2017-08-22 14:43:37

@TeamJP: Miből gondolod, hogy Wilder jobban akarja Joshuát, mint fordítva? Akkor miért nem hívta ki AJ-t, a Wlad elleni meccs után?

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-08-12 15:20:53

@najdek: Egyetértek veled kivéve 1 dolgot,Wilder sokkal inkább akar játszani Joshua-val mint forditva. Wilder egyfolytába azt hangoztatja,hogy Joshuát akarja leginkább ellenfeléül,bár valódi szándékát csak Õ maga tudja.Joshua szerintem kicsit próbálja kikerülni Wilder-t mert inkább benne lenne egy bunyóba Pulev ellen mint Deontay ellen,magyarul inkább a papírformát követi mivel Klitschko annak idején legyőzte Pulevet könyörtelenül.

» TeamJP   válasz erre
    2017-08-11 14:25:12

Ami pedig a mostani nehézsúlyt illeti Joshua jogosan IBF-IBO világbajnok.Egyenlőre ő is érdemli meg legjobban,bár ahogy látom Wilder elleni meccset valahogy szándékosan kikerüli.

» TeamJP   válasz erre
    2017-08-11 14:15:12

Wlad hatalmas formát hozott Joshua ellen 41 évesen, de természetesen már nem olyan mint 30 évesen.Le a kalappal előtte hogy egész karrierje alatt nem hátrált meg senkitől még ha volt is olyan aki kiütötte.És igen a legnagyobb hibája a védekezés amely miatt sok helyen sebezhető,de így is jogosan és megérdemelten birtokolhatta több mint 10 évig a nehézsúlyt.Le a kalappal előtte!

» TeamJP   válasz erre
    2017-08-11 14:11:45

@La Cucaracha: nem volt már a csúcson, de nem is volt egyáltalán rossz formában. Az 5. menetben felállt a leütésből, és visszatámadott, belement az adok-kapokba is, csak néztem, hogy miket csinál, mert ilyent én még Wlad-tól nem láttam, a 6.-ban meg ugye le is ütötte AJ-t! lehet, hogy már nem volt olyan formában mint 30-35 éves korában ok ebben van valami, de azért még mindig nagyon jó formában volt, és nem azért kapott ki. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-10 15:00:02

@aton: "Azt az ütést, amivel leküldte Pulevet, azt egyszer sem tudta eladni Joshuának"


Ez nem teljesen igaz, kétszer-háromszor betalált a balhoroggal is, ahogy egyszer Fury-nak is betalált vele. Joshua valahogy kiállta...

Viszont szerintem azt is látni lehetett, hogy a balhorga már nem olyan gyors, nem robban úgy, mint akárcsak Pulev ellen.

Valljuk be, hogy a történethez az is hozzátartozik, hogy Pulev egyáltalán nem készült fel a balhorogra, míg Joshua nagyon is...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-10 12:06:10

@aton: Arra még nem gondoltál, hogy esetleg a Pulev meccs óta eltelt 4 év befolyásolhatta annyira a sebességét Wladnak, hogy emiatt nem tudott betalálni? Persze tudom a választ, hisz valamelyik okos leírta, hogy Wlad, most 41 éves korában volt a csúcson....

"Ali azok ellen volt eredményes:

-akik kisebbek voltak nála
-olyan nagyok, mint ő, de tele volt a nadrágjuk
-akiknek nem volt kellő ütőerejük " Ja hoppá, Wladot akartam írni...

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-08-09 17:11:46

@aton: hát igen ezt tudjuk, hogy vannak Wlad-nak gyenge pontjai, hogy sebezhető, de ők is tudták, és ezért fejlesztették ki neki ezt a stílust, ami nem igazán közönségbarát. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-09 11:49:35

Azt az ütést, amivel leküldte Pulevet, azt egyszer sem tudta eladni Joshuának, pedig sokszor próáblta. És itt jön a képbe a ringintelligencia, ami sosem volt az ukránnak. Huszadszor is eldobta azt az ütést Joshua huszadszor is lehajolt előle. Wladnak olyan technikai hiányosságai vannak -pl nem üt felütést, még a nagyon adná helyzetekben sem- ami miatt nem lehet a legjobbak közt. Nem tud hátrafele bokszolni és a védekezése is katasztrófa, amikor bekapta azt a mindent eldöntő felütést, az is védekezési hiba, tanácstalanság miatt volt. Persze a hurkák és kisebbek ellen nem is kellett több, éppen elég volt a szegényes repertoár. Joshua ellen kijöttek ezek a hiányossággok, ahogy anno Sanders ellen is.

Wlad azok ellen volt eredményes:

-akik kisebbek voltak nála
-olyan nagyok, mint ő, de tele volt a nadrágjuk
-akiknek nem volt kellő ütőerejük

Amint találkozott egy olyannal, aki magas, nagyot üt, bírja az ütéseket és bátor, rögtön borult a papírforma, és ő maga is.

    2017-08-09 09:43:25

@CHUBAKKA: Egyetertunk. Szerintem a del afrikai manapsag siman top10 lenne. Egy Parker pl. Elobb utobb beleszaladna egy kontraba, Wilder meg valszeg Klitschko sorsara jutna.
AJ nel is siman el tudom kepzelni hogyha beleszaladna egy veresegbe valami nyilvanvalo hiba miatt , van olyan intelligens hogy leuljon ismet a tervezoasztalhoz es egy biztonsagos taktikaval terjen vissza. Mindenesetre akarki akarmit mond: AJ a jelen legjobb nehezsulyu bajnoka. Hogy mekkora elismeresre tesz szert azt majd meglatjuk a jovoben

» Phenomenal   válasz erre
    2017-08-07 01:31:07

@Phenomenal: hát mondjuk szerintem Sanders veszélyes lett volna AJ-re is, nagyon jó adottságai voltak, még a sziklafejű Vitali-t is megrogyasztotta! biztonsági bunyó, hát ezt valahogy nem tudom elképzelni AJ-ről, de viszont a bunyóban bármi lehet, főleg nehézsúlyban, szóval benne van, hogy kikaphat ő is! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-06 20:48:29

@CHUBAKKA: Szerintem ezzel meg varjunk. Lehet beszed o is valami csuf vereseget es elkezd biztonsagi bunyot tolni. Wlad is elegge latvanyos es agressziv volt fiatalon. Aztan jott a "Sniper" ;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-08-06 20:42:49

@Jersey Joe: jó összefoglaló! AJ volt a keményebb pacák! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-06 20:42:42

@spomb: "Az hogy beválasztják e valaha nem tudom,ha megnézem milyen nevek mellé tennék,akkor lenne bennem hiányérzet."

Wladra gondoltam nyilván.

    2017-08-06 20:34:34

@najdek: Szerintem nem hoz Joshuának ilyen kaliberű meccseket az élet,egyrészt nem tolonganak ma sem a nagy nevek,másrészt ő nem lesz ilyen sokáig a trónon,bőven vannak hiányosságai,ráadásul ilyen fejlett laborhátteret nem bír hosszú évekig a szervezet.
Ha mégis akkor az csak azért lesz mert a súly ma is gyenge,csak a nevek változnak.
Az hogy beválasztják e valaha nem tudom,ha megnézem milyen nevek mellé tennék,akkor lenne bennem hiányérzet.

    2017-08-06 20:33:36

Egy nagyon jó összefoglaló, ajánlom mindenkinek:

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-06 19:58:36

@leibigabi: hát igen nem lehet tudni, mert AJ-t nagyon kemény fából faragták, és azért jópár ütés elől elhajolt, jól védte magát. Igazi bajnok, nagy szíve van! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-06 19:48:06

@CHUBAKKA: "igen nyerhetett volna Wlad, az 5., és 6. menetben is, ha jobban rálép a gázpedálra."

Lehet, hogy akkor Joshua is hozott volna még fel cuccot a pincéből, és akkor Klitschko megint csak nem nyerhetett volna :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-08-06 19:43:28

@najdek: amúgy ellenfelektől függetlenül AJ sokkal nézhetőbb, látványosabb bunyós, jóval sokoldalúbb, kombinatívabb bunyós, mint Wladimir. Valahogy sokkal agresszívebb, jobban benne van a gyilkos ösztön, magabiztosabb, nagyon lehengerlő tud lenni! én kíváncsian várom majd a következő meccseit, Pulev, és Ortiz is jó ellenfélnek ígérkezik! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-06 19:38:39

@najdek: sokszor megnéztem a meccset, és igen nyerhetett volna Wlad, az 5., és 6. menetben is, ha jobban rálép a gázpedálra. Asszem ezt le is írtam már korábban is. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-06 19:33:37

@spomb: Azt kell végiggondolni, hogy az eredményével van a gond, vagy azzal, hogy nem volt látványos boxoló. Az eredménye vitathatatlan, a korszak gyengesége már más kérdés, és nem ő tehet róla.
Ez így van mindenhol, minden sportban, hogy az eredményeket nézik, nem lehet összehasonlítások alapján szubjektíven véleményezni. Mert ha így lenne, akkor pl. hova ne tovább, a fociban is káosz lenne. Argentína akkor csak egyszer világbajnok lenne nem kétszeres, mert a másodikon köztudott, hogy Maradona kézzel ütötte be a mindent eldöntő gólt. Magyarország pedig egyszeres világbajnok lenne, mert a németeknél összességében abban az időszakban kilóméterekkel jobbak voltunk, (a csoport meccsen ha jól emlékszem 5 vagy 6 góllal is megraktuk őket) arról nem is beszélve, hogy a német akkori játékosok közül állítólag többen dokumentumfilmekben elmondták, hogy a magyarok elleni döntő előtt kaptak valami injekciót, amiről senki nem tudja mi lehetett az, csak azt tudjuk utólag ezekről a német játékosokról, hogy idő előtt elhunytak sajnos.
Mindennek ellenére a vb cím náluk van, és nem nálunk.
Visszatérve a boxra :) Klitschkót ha tényleg gyenge boxolónak tartjuk, akkor Joshua eredménye is gyengének mondható. Sőt, katasztrófálisnak! Mert akkor hogy lehet az, hogy csak egy gyenge minőségű, ráadásul 41 éves (öreg) boxoló még padlóra is küldte, és többször feladta neki a leckét.
Értem én, hogy Joshuának is jó lenne egy Mike Tyson, egy Lenox, egy Viatly meccs, de ebben csak bízni és remélni tudunk, hogy majd az élet hoz neki ilyen bunyósokat.
Máskülönben ha nem hoz, akkor 10 év múlva őt fogjuk majd szarozni ezzel a mentalitással, akármennyire is szinpatikus most.

» najdek   válasz erre
    2017-08-06 19:23:33

@aton: Aton, jogos. Akármennyire is Wladimir párti vagyok, nálam is Vitali előrébb van a rangsorban, és Lewis is. Meg még sokan mások.
Akik nekem a nagy "námbör kettőben" vannak, az Holmes és George Foreman.
Mielőtt valaki megkérdezné, hogy hol van Ali nálam, röviden válaszolnék is erre a felvetésre. Én összességében nézem a boxot, ami nálam abból áll, hogy ki mit ért el, ki kikkel harcolt, és ki mennyi ideig küzdött egészséggel!
Ali érdemeit semmiképp nem vitatom, de mint a tények is mutatták és az idő is, Foreman és Holmes félelmetes genetikával rendelkeztek ehhez a sporthoz, és 40-55 évesen is nem gyengén megállták a helyüket a fiatalok között.
Továbbá aki olvasta az eddigi két hozzászólásomat az láthatja, hogy nekem fontos a ringen kívüli viselkedés is, és én nem szeretem azokat a dumapartykat amiket pl. Ali is lenyomott a meccsek előtt. Ennek ellenére Alit én is sajnáltam amikor Holmes ellen csúfos kudarcot vallott mikor megpróbált 1980-ban visszatérni.

» najdek   válasz erre
    2017-08-06 18:50:04

@CHUBAKKA: Igen, ezt én is így gondolom amit leírtál. Szerintem is a korához képest jobban veszi az akadályokat Joshua mint Klitschkó. Mondjuk annyira más a kettejük korszaka, hogy azt nem lehet összehasonlítani. Klitschkót sokan bántják, hogy egy olyan időszakban volt 11 évig bajnok amiben nem volt komoly karakteres nehézsúlyú kihívó. Erről viszont nem ő tehet.
Ugyanakkor én a jelenlegi állapotra írtam azt, hogy szerintem Klitschkó ezt az első Joshua meccset is nyerhette volna ha 35 éves és nem 41. Erre írtam azt, hogy aki többször is végignézte a meccset mint én, az csak képzelje hozzá amit lentebb írtam: "ha csak 10%-al gyorsabb a regenerálódása menetek között, és csak egy 5%-al nagyobb az ütőereje és csak 2,5%-al gyorsabb"- akkor az áprilisi meccset megnyeri.
De ha azt nézzük képzeletben, hogy egy 35 éves Klitschkó és egy 35 éves Joshua mérkőzik meg, akkor szerintem Joshua elsöprő fölényben nyerné a meccset. Legalábbis feltételezem, hogy Joshua 35 éves korára már baromi dörzsölt, rutinos és acélos boxoló lesz. Nem hiába írtam róla, hogy ha minden összeáll neki, akkor ő lehet az egyik legtökéletesebb boxoló. De akkor ahhoz az is kell, hogy olyan ellenfelek is legyenek!!! Mert eddig egy 41 éves boxoló volt a legközelebb ahhoz, hogy megállítsa. Kíváncsi leszek, ki lesz az aki ennek a közelébe jut még egyszer?
Illetve az is kérdés, hogy ki az aki ki is áll majd ellene, mert mostanában az is problémákat tud okozni, hogy összejöjjön egy meccs x és y között.

» najdek   válasz erre
    2017-08-06 18:37:38

@aton: Az eredményei miatt kénytelenek lesznek tagnak választani,pedig valóban nem lenne ott a helye.

    2017-08-06 18:13:54

@aton: hát talán az eredményei miatt igen. ( de én még véletlenül sem hasonlítanám olyan bajnokhoz, mint pl Lewis! ) Igen azért jól jött neki jópárszor Vitali !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-06 17:17:06

Különben is, ez a visszavágosdi, amit Wlad leművelt, nem méltó egy bokszolóhoz. Lennox Lewis nem hívott mást maga helyett, hogy verjék meg Rahmant. Wladot nem szabadna beengedni a hofba.

    2017-08-06 17:09:31

egyébként, ha már megemlítjük, hogy Wlad azért kopott, meg már nem olyan, mint pl 35 évesen ok, ezt aláírom . Viszont DE akkor azt is tegyük hozzá, hogy AJ meg milyen kevés meccsel, és tapasztalattal állt egy nagyon tapasztalt, és sokat látott bajnok ellen, és a nyomás is inkább AJ-en volt. Most AJ volt a bajnok, rajta volt a nyomás is, és azért szerintem ez látszott is, főleg az első menetekben, aztán persze az 5.-ben már megindult. Vajon Wlad mit kezdett volna egy nagy bajnokkal ilyen kevés meccsel, tapasztalattal a háta mögött? AJ-nek én adtam volna esélyt bármelyik Wlad-al szemben 30, vagy 35 éves ellen is persze megfelelő felkészüléssel, tapasztalattal, mert azért lássuk be Wlad-nak is volt már jócskán tapasztalata mikor először ment vb címért, és nem 7 menet volt a legtöbb amit bunyózott, és hát ugye Byrd egy jó bunyós, de nem egy Lewis na.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-06 16:15:43

amit én bírok Wlad-ban vagyis elismerek, az az, hogy ennyi éven át motivált tudott maradni, és felkészült rendesen, nem becsülve le senkit sem még egy Pianeta-t, vagy Leapai-t sem. A szorgalma, hozzáállása az példás tényleg, és hogy szereti ezt a sportot, meg hát a nyilatkozatai, hogy tisztelet az ellenfelét stb. Viszont azt nem értem, hogy miért főként ő kapja az elismerést, meg hogy mekkora bajnok, legenda stb, és nem Vitali, mert szerintem ő egyértelműen jobb bunyós volt, ő nyomta a le a keményebb, és veszélyesebb ellenfeleket. Én Vitali-t mindenképp Wlad elé tenném a bajnokok rangsorában . Most viszont akkor jöjjön AJ, hajrá!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-06 14:30:37

@Jersey Joe: Én sajnos nem láttam még ezt a nyilatkozatot, és nem olvastam róla, csak itt a hozzászólásokban. Boente Klitsckó managere/csapattagja.
Sajnos a Klitsckóéknál levő családi reggeliken és esti grillezéseken, beszélgetéseken én sem vagyok ott, szóval nem tudom mennyire lehet igazán jó magánember Wladimir, ennyit azért a korrektség kedvéért hozzátennék. Szóval azért a szememben Wladimir nem Isten. Ugyanakkor jó lenne hallgatni miről is beszélgethetnek, beszélgethettek az elmúlt hetekben, napokban mikor együtt volt a családdal.
Szerintem sokan úgy vagyunk vele, hogy látjuk Klitschkóban a potenciált arra, hogy legyőzhesse Joshuát, és ezt joggal gondolhatja Wladimir is így, mert Joshua lement ellene a padlóra.
Ugyanakkor azt tartom leginkább elképzelhetőnek, hogy Wladimir leült egy asztalhoz -talán a testvérével, edzőjével és managerével, feleségével-, és átgondolta a "kockázat vs. hozam és befektetett energia vs. hozam arányát ennek az újabb horrorisztikus felkészülésnek, és a meccsen következő brutális küzdelemnek.
Ennek eredménye lehetett az, hogy a végén úgy állt fel a képzeletbeli asztaltól Wladimir, hogy: "Köszönöm, erre most már ennyi energiát nem szeretnék fordítani, és azért akármennyire is jól érzem magam a bőrömben, azért ez a testemnek is picit már sok lenne."
Én azt is fontosnak tartom itt belevenni az egyenletbe, hogy Klitschkó itt nem más ellen kellett volna, hogy felkészüljön mint egy fiatal tehetség ellen, Joshua ellen.
Szerintem ha nincs Joshua, és az ő ereje, fizikuma, fiatalsága, akkor még Wladimir is maradt volna pár évet a nehézsúlyban. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy más nehézsúlyú ellen Klistchkó lazábban készülne fel, de szerintem más boxolónál ő sem érezné ezt annyira súlyosnak pszichésen, és más meccseken meg valószínű kevesebb munkát kellene elvégeznie és kevesebb ütést elszenvednie.
Én ezt mint Klitschkó drukker, lemerem írni őszintén, hogy ha Wladimir 100% biztos lett volna abban, hogy le tudná győzni novemberben Joshuát, akkor nem jó üzletember.
Mert miért is hagyta volna ki akkor Las Vegast, a rengeteg pénzt, és a biztos győzelmet és az utána jövő hatalmas sikert. Nemde? :)
De szerintem az alapgondolatra a válasz -amit Boente mondott-, hogy igen, le tudja győzni Klitschko Joshuát. De nem 41 évesen.
Ha ezt mégis a jelenre gondolta, akkor ehhez Wladimirnek 41 évesen hatalmas mennyiségű munkát kellene beletenni, hatalmas mennyiségű koncentrációt, és hatalmas mennyiségű akaraterőt, és a meccs akkor még így is nyitott végződésű lenne.
Én 14 éve edzem, és eléggé ismerem az emberi testet, és az újabb, robbanékonyabb edzéseket is, amiket Joshuánál rengeteget látni. Hát őszintén szólva, azt elkezdeni 41 évesen, ráadásul plussz súlyokkal/terheléssel stb...hát ez az egyik leg izületzabálóbb dolog amit egy 41 éves atlétának el tudok képzelni. Már pedig Wladimirnek ezeket is be kellene vennie a repertoárba.
Erdeinél láthattuk, hogy amikor kiment Amerikába akkor neki is mennyire bevált ez a fajta edzés, mert szemmel láthatóan izmosodott 36 évesen!!!, és végre kockás volt a hasa. Viszont az utána levő nyilatkozataiban el is mondta, hogy a plusz súlyokkal való edzések amik dinamikus mozdulatokkal voltak vegyítve, folyamatosan izületi fájdalmakat okoztak nála, és mint láthattuk is, hol egyik izület miatt másik izület miatt lettek visszamondogatva a meccsek. Sajnos.
Joshua edzését elnézve azt látom, hogy modern, korrekt, dinamikus, nagy súlyos edzéseket végez, és 27 évesen simán regenerálódik is. Ez egy jó kondícióval, és egy jó box edzővel párosítva létrehozhatja, a közel tökéletes boxolót.

» najdek   válasz erre
    2017-08-06 09:37:07

@aton: Sztrego! Most komolyan, ennyi telik tőled, amikor a legnagyobb antibálványod visszavonul:)? Ennél megmondom többre számítottam, mint a bátyó felemlegetése, meg a Saundersé( R.I.P).....

» kovban   válasz erre
    2017-08-05 23:59:22

@najdek: Még arra a kérdésre válaszolhatnál esetleg, ha már így követted Klicskót nemcsak bokszolóként, hanem magánemberként is, hogy szerinted mekkora szerepet játszhatott a döntésében a felesége?

Ugye, itt valaki írta, hogy ő állítólag úgy volt ezzel, hogy le tudná győzni a visszavágón Joshuát, tehát gondolom, akkor biztosan lehettek más szempontok is. Kérdés, hogy mik voltak ezek.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-05 23:55:20

@najdek: Mi köszönjük, hogy leírtad a véleményedet!

Vannak viták, egyet nem értések, de szerintem mindenki örül, ha írnak mások is, főleg, ha valaki olyan régóta követi a bokszot, mint te.

Én is sajnálom, hogy elmarad a visszavágó (lentebb érveltem is amellett, hogy miért lett volna esélye Klicskónak a visszavágón is), de azt azért vedd bele a számításba, hogy Klicskó amolyan még utoljára "felszívom magam" módon vetette bele magát a Joshua ellen felkészülésbe - és egy ilyen eredménytelenség után nehéz lett volna ismét felpörögnie. Szóval, elsősorban mentálisan hátrányban lett volna emiatt és amiatt is, mert mégiscsak vereséget szenvedett.

Egy 5 évvel ezelőtti Klicskó szerintem is verhette volna Joshuát.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-05 23:43:58

@najdek: Én is úgy gondolom, hogy nem lett volna lefutott meccs a visszavágó (persze Joshuának mindenképpen nőttek volna az esélyei, még az első meccshez képest is).
Klicskó visszatért, odab@szott, megmutatta, hogy nem véletlenül volt világbajnok, megmutatta, hogy még mindig brutális ütőereje van, de ha belegondolunk, így jó minden, ahogy történt, ott aznap este AJ-nek kellett győznie (sajnos), hiszen ő a "trónörökös".
Én egyébként a beugrós-balhorgain vettem észre, hogy jelentősen lassult, az 1-2 évvel ezelőttiekhez képest, valaki írta itt, hogy a legjobb formában lévő Klicskó volt a ringben, hát ez hatalmas butaság :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-08-05 21:47:01

Sziasztok!
Én már nagyon régóta olvaslak benneteket, szinte mindenki hozzászólását ismerem a Klitschko-Joshua témában, és most gondoltam én is megosztom a véleményem ennyi év után, és ennyi olvasgatás után, mivel a kedvencem visszavonul.
Én Klitschko drukker voltam/vagyok, és engem elsősorban azzal győzött meg annak idején Klitschko, hogy milyen életet él a magánéletében, és mennyire hiteles a nyilatkozatokban. Annó mikor elkezdett boxolni, soha nem gondoltam volna, hogy ennyire "elfajul" a boxolók körüli össze-vissza dumálás mint a most megy, és akkoriban eszembe sem jutott, hogy akár ez is érték lehet egy boxolóban. (McGregort és Mywheathert hagyjuk inkább, az más műfaj már amit ők csinálnak, az ő meccsüket inkább mozikban kellene levetíteni, mert amit leműveltek már eddig is, az egy igazi szájenszfiksön!)
Sokan mondják, hogy nem szerették a látványtalan bunyó miatt Wladimirt. Ezzel egyet értek én is, annak ellenére, hogy neki drukkoltam. Ugyanakkor azt is láttam, hogy szinte pár kivételes alkalmat leszámítva, nem is volt szüksége arra, hogy megerőltesse magát.
Azt viszont -mint ahogy írtátok is sokan-, akivel ki kellett állnia boxolni, azokkal ő kiállt. Kívánom azt nektek-nekünk a későbbiekben is, hogy ilyen boxolók legyenek továbbra is, akiknek nem csak a szájuk jár, hanem frankón, elfogadva a tényeket, kiállnak a kötelező kihívókkal minden időhúzás és szájalás nélkül. Klitschkóval szemben csak azt lehetett látni, hogy folyamatosan szájaltak ellene, több ezer km-eket utazgattak utána egyes kihívók, csak hogy megzavarják a nyaralásán és hergeljék, majd amikor a ringbe kerültek, akkor meg kussolás volt, meg különböző kifogásolások, hogy ki miért kapott ki.
Apropó, ez is egy nagyon fontos tényező nekem. Gondolom sokan emlékeztek a Joshua előtti, és még az utáni nyilatkozatokra is, ahol Klitschkó EGYSZER SEM hivatkozott a korára. Sőt, a meccs után is -pedig én vártam, hogy hivatkozni fog rá- látszódott rajta, hogy amikor megkérdezte tőle valaki a sajtó tájékoztatón, hogy nem érzi-e azt, hogy már 41 éves, akkor teljesen kellemetlenül vette a kérdést, szinte rosszul esett neki, majd elmondta, hogy ő nem érzi azt, hogy öreg lenne, és ő teljesen jól érzi magát a bőrében. Ez számomra elismerésre méltó, főleg egy olyan világban, amikor a magas szintű kifogásolás a reneszánszát éli. Pedig ha akart volna, ezzel nagyon is érvelhetett volna, és el is fogadta volna mindenki.
Számomra Klitschkó egy nagyszerű sportember, üzletember, családapa, családfő, magánember, és úgy összességében egy nagyszerű boxoló.
Én személy szerint azt gondoltam, hogy Joshuával még ki fog állni egy visszavágóra, mert szerintem is lett volna esélye bőven. Többször megnéztem a meccsüket -most is-, és picit sajnálom, hogy nem lesz folytatás. Elképzelhetőnek tartom, hogy a "test" most közbeszólt nála, és intelligensen felmérte, hogy nem szeretne sem sérüléssel, sem egy 100% helyett, csak egy 80%-os felkészüléssel belerohanni egy vereségbe.
Amennyiben ez volt az indok, akkor ez egy bölcs döntés. Ugyanakkor pedig sokan rimánkodtak, hogy miért is kellene nekik újra boxolni, miért akarják őket megint összehozni. Véleményem szerint azért, mert így is ő 2. legjobb Joshua után. Így hát ki mást nézzünk ha nem a két legjobbat?
Arról viszont nem Klitschko tehet, hogy ennyire harmatgyenge személyiségű emberekből áll a nehézsúly, mert amíg a tömeg Wilder-Joshua meccset szeretne látni, addig Wilder próbál menekülni Joshua elől. És ez gáz. Ultra gáz!
Egyszer egyikőtök írta, hogy az is egy forgatókönyv lehetne Klitschkónak, hogy megmérkőzik Wilderrel, elveszi tőle az övet, és visszavonul világbajnokként.
Számomra ez is Klitschkónak a nagyságát mutatja, hogy ő úgy gondolta, hogy vagy a legjobbal áll ki még egyszer, vagy senkivel. Ez számomra azt mutatja, hogy ott van a harcos szív Wladimirben, mert nem érdeklik a mellék utak. Nagyon jól írta itt valaki, hogy amikor Wilder ott volt a meccsükön mint szakértő, akkor a meccs végén úgy illett volna, hogy felmegy a ringbe, gratulál mindkét félnek, és kihívja a győztest!
Csakhogy ez nem történt meg. 1000%-ra veszem, hogy Klitschkót se merte volna kihívni a látottak után.
Én úgy gondolom, amit páran már Ti is írtatok, hogy ha fiatalabb lenne Klitschko -szerintem elég ha csak 5 évvel- akkor a második Joshua meccs létrejött volna. Bár szerintem nem, mert már az elsőt is behúzta volna Wladimir. Aki nem hiszi, az nézze meg a meccsüket ő is többször, és gondolja át, mennyit jelentett volna Klitschkónak azon a meccsen az, ha csak 10%-al gyorsabb a regenerálódása menetek között, és csak egy 5%-al nagyobb az ütőereje és csak 2,5%-al gyorsabb. (Azt pedig, hogy a felkészülésnél meg végig gyorsabban regenerálódott volna, ill. magasabb tesztoszteron szinten és növekedési hormon szinten pörgött volna a szervezete, ne is vegyük bele az egyenletbe.)
Soha nem fogom elfelejteni azt az érzést amit akkor éreztem amikor a bíró leállította a meccsüket, mert nem az történt amit vártam. Láttam lelki szemeim előtt, ahogy Joshua elsprintel az első sarokhoz, felugrik rá, és elkiáltja magát, hogy győzött. Majd ezt megismétli legalább még egy sarokban.
Ehelyett az történt, hogy Jushua az utolsó levegőivel küzdve nyugtázza, hogy meg van a meccs, és koncentrál arra, hogy valahogy visszaérjen a sarkába hatalmas levegőket véve. Majd amikor ott is elkezdik örömükben lökdösni, már attól is instabillá válik.
Én nem gondolom, hogy a visszavágó egyértelmű Joshua győzelem lett volna. És szerintem pont ezért nem lett volna ilyen egyértelmű, mert a nézők 70%-nak az lenne. Ugyanis ha a 2. és 3. menet után még talpon lett volna Klitschkó (az öreg), akkor olyan szintű pszichés teher került volna Joshuára -hogy az "öreg" még él-, hogy azt csak ugyanúgy tudta volna kezelni, mint ahogy az első meccsükön láttuk. Pszichés nyomás, savasodás, fulladás stb. És ez a nyomás másodpercről-másodpercre csak nőtt volna Joshuán, minden egyes kiütés nélküli lélegzetvételben.
Mint írtátok pár sorral lejjebb, az élet picit igazságtalan, Klitschkónak sajnos 41 éves korában jött el az a boxoló, aki ellen bunyózhatott egy jót.
Sajnos olyan mezőny van most, hogy Joshuának is egy 41 éves boxoló kellett ahhoz, hogy végre megnézze közelebbről is a padlót.
A továbbiakban úgy gondolom -mivel olyan típus vagyok, hogy valakinek szurkolni kell- Joshuának fogok szorítani, és nagyon remélem, hogy megmarad ő is egy normális, nagyképűségmentes, és "feleslegesdumamentes" boxolónak.
Egy élmény volt Titeket olvasni, és köszönöm, hogy itt lehettem :D

» najdek   válasz erre
    2017-08-05 19:58:42

@Jersey Joe: Egyetertek.

» Bruneor   válasz erre
    2017-08-05 19:49:04

@Bruneor: Hát, ez tényleg kicsit vicces.

Ha annyira úgy gondolta, egy ilyen sporttörténeti győzelemért azért maradhatott volna még három hónapot, ha már itt volt húsz évig..

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-05 18:55:44

@Bruneor: "A dontes ellenere ugy gondolja.."

Ez a lenyeg.

» Bruneor   válasz erre
    2017-08-05 18:30:25

@Subi: "Vlagyimirnek semmit nem kell már bizonyítania, ő az ökölvívás történetének egyik legjobb nehézsúlyú bokszolója.
– tette hozzá Bönte, aki azt is megjegyezte, hogy a döntés ellenére az ukrán úgy gondolja, meg tudta volna verni Joshuát a sokak által várt novemberi visszavágón."

Boente nyilatkozta le az ukran gondolatait, ennyit javitanek.

"A dontes ellenere ugy gondolja.."

» Bruneor   válasz erre
    2017-08-05 18:29:22

@Bruneor: "A viszavonulast kovetoen elmondta egy interjuban, szerinte verte volna a visszavagon Joshua-t."

A visszavonulását követően? Az ilyen megnyilvánulásokat nem tudom hová tenni. Nem egy ízléses gesztus olyasvalakitől, aki valamiféle úriember szerepben kíván tetszelegni.

    2017-08-05 17:54:22

Jó pihenést Bajnok!
Nekem is sokszor "kinyílt a bicska a zsebemben" Klicsko teljesítményétől, de emberi nagyságát sosem vitattam, ha bokszolt a hozzáállása miatt nem tudtam soha ellene szurkolni. 10 évig uralkodott, a hurkák mellett minden lehetséges utódot meggyőzően vert. Fury elleni veresége nekem várható volt. Persze utólag :D Senki nem volt addig valódi kihívás a Stewart-féle váltás utáni időszakában és sajnos ő az a bokszoló volt, akinek nem volt B terve meccs közben, viszont sztem a visszavágót megoldotta volna. Sajnálom, hogy Joshua, vagy hozzá hasonló, minőségi bokszoló nem jelentkezett korábban, biztos vagyok benne, hogy 1-2 éve még vállalta volna a visszavágót, reális győzelmi esélyekkel. (ami most is meg lett volna, de tényleges fájdalmakkal 40 felett)Búcsúzott a Bajnok egy klasszikussal: a fiatal, bivalyerős titán legyőzte úgy, hogy az öregnek is megvolt az esélye a győzelemre. Jó pihenést Vladimir!
10 év múlva lesz érdekes uralkodásának megítélésére, a trollok véleményére akkor sem leszek kíváncsi :)

    2017-08-05 11:32:43

Érthető, olyan verést, pofonokat, harcot amit Joshuától kapott, nagyon rég utoljára. Mégiscsak 40+ éves, nincs mit bizonyítania. Pénze van, a családja felöl is vélhetően kérték tőle, hogy fejezze be. Semmi értelme összeszedni vmi maradnadó sérülést, 40 év felett a szervezet már nem tűri olyan jól h pusztítsák.

A Fury meccs kicsit ciki, Joshua ellen viszont király volt.

» _horas   válasz erre
    2017-08-05 08:38:13

Érthető, olyan verést, pofonokat, harcot amit Joshuától kapott, nagyon rég utoljára. Mégiscsak 40+ éves, nincs mit bizonyítania. Pénze van, a családja felöl is vélhetően kérték tőle, hogy fejezze be. Semmi értelme összeszedni vmi maradnadó sérülést, 40 év felett a szervezet már nem tűri olyan jól h pusztítsák.

A Fury meccs kicsit ciki, Joshua ellen viszont király volt.

» _horas   válasz erre
    2017-08-05 08:37:37

Az összes lehetséges ellenfele közül Sanders ellen adtam volna a legkevesebb esélyt Klitschkonak (az ifjabbnak). Hasonló volt a helyzet ,mint Mosley esetében Forresttel, de ezt már többen írták.

» pepegross   válasz erre
    2017-08-05 04:32:51

@Totti: Vitali-t nem győzte le Byrd, Vitali-ék adták fel a meccset sérülés miatt, úgy hogy a pontozólapokon utcahosszal vezetett, szóval Wladimir nem bosszult meg semmit, mert nem volt mit. Ellenben Vitali tényleg megbosszulta Sanderset meg Purittyt is, akiknek Wladimir "elfelejtett" visszavágni...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-08-05 01:03:41

Alig egy hónapja tartott Klicskó egy gazdasági témában előadást, szóval igazából már nem volt meglepő a döntése, ha visszagondolunk.
Érdekes nézni, hogy Wladimir Klicskó a digitalizáció fontosságáról beszél:

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-04 23:22:15

Így is lehet ezt csinálni: https://www.facebook.com/Klits...

» Tom Cormie   válasz erre
    2017-08-04 20:56:56

@Leccgocsemp: az eredményei miatt tisztelem, és elismerem, és ezt le is írtam többször is, de ami a bokszát illeti, hát az nem volt egy közönségbarát. Az meg kit érdekel, hogy nem vágott vissza, mert attól még tényleg újból bajnok lett, és meg is védte a címeit, de viszont kevés igazán jó, és veszélyes ellenfele volt, sokan már a ringbe lépés előtt elvesztették a meccset, nem hittek magukban. Meg a piszkos taktikája sokszor, ugye az ellenél hátára csimpaszkodás stb, ugye pl a Povetkin meccs hát az nem bokszmeccs volt, bocs. Sanders-t akkor verte volna meg, ha az már a legeslegrosszabb formájában lett volna, mielőtt visszavonult, mert pl a Vitali elleni is szétszedte volna, lehet, hogy nem 2 menet, hanem mondjuk 4-5 menet alatt. Brewster ellen is akkor ment mikor az már nem volt a csúcson, és akkor vágott vissza. Viszont akiktől kikapott mind jó bunyósok voltak, jó képességekkel, szóval belefért, mert ilyen sok meccsből, csak 5 vereség az nem rossz szerintem. Szóval én azért elismerem, szép volt Wlad, de nem mondom, hogy hiányozni fog. Ha mindig úgy tette volna oda magát, mint AJ ellen akkor csíptem volna. mert lehet, hogy Vitali is kissé robotmozgású volt, de ő akkor is élvezhetőbb volt a bunyója, volt neki jópár szikrázó összecsapása. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-04 15:36:41

Ne tessék már már ennyit szapulni szegény Wladot, mert visszavonult... -:))) Eddig azért szapolták mert bokszol, most megint kap hideget, meleget. Egy bizonyos korban ő volt alegjobb, magasan a többiek felett, amig 40 éves nem lett. OK, Sanderst kivéve, de megnéztem volna a visszavágót a Haye vagy Pulev elleni formájában Wladnak. Nem is olyan biztos, hogy nem tudta volna esetleg akkor már megoldani Sanderst. Sőt, azt hiszem, hogy talán még a Jennings elleni Wlad is megoldotta volna még AJ-t, bár erre nem mernék fogadni. Kár, hogy a Haye, Pulev elleni Wladnak nem adatott meg AJ vagy hasonló kaliberű bunyós, más lehetne a megitélése most. Nem Wlad tehet az ellenfelei szinvonaláról, végül is kivel nem állt ki, akivel mint világbajnoknak kellett volna? Emlékszem mennyien biztak Hayben, Pulevben, hogy most majd megmutatják neki, aztán láthattuk. Nos kapjon valami tiszteletet, ha szabad javasolnom -:)))

» Leccgocsemp   válasz erre
    2017-08-04 15:21:09

@aton: áh egy Sanders elleni visszavágó az nem lett volna egy okos ötlet Wladimiréktől, mert akkor nem tudott volna ilyen pályafutást befutni szerintem. Még egy olyan durva ko vereség a pályafutása végét jelentette volna, és jó eséllyel Sanders megint kiütötte volna szerintem, ha összehoztak volna egy visszavágót!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-04 15:08:30

@Totti: Ngay dolog volt megverni a két fejjel kisebb Byrdit, akinek ütöerje sem volt. Miért nem verte meg Sanderst?

    2017-08-04 14:57:50

@Totti: egyébként ez is igaz. szerintem Byrd nagyon nem feküdt Vitali-nak, és ha jól tudom ráadásul ő csak egy beugró ellenfél volt. Viszont ettől függetlenül én Vitali-t tartom a nagyobb bajnoknak egyértelműen !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-04 14:40:55

@aton: Sőt 2x is megbosszulta. Na erre varrjál gombot. :D

    2017-08-04 14:37:30

@aton: Chris Byrd-nél pedig Wlad verte a testvére legyőzőjét. Hűha!!!

    2017-08-04 14:36:12

Wlad sosem szerette a visszavágókat, főleg, ha ki is lett ütve, de hát ott volt Vitali aki megoldotta helyette. Most ki verné meg helyette AJ-t? nincs még egy tesójuk aki bokszol? :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-04 14:16:59

@leibigabi: " A visszavágó lett volna Klitschko utolsó meccse, és lehet, hogy belegondolt abba, hogy egy ígéretes feltörekvő fiatal srác pályafutását törné meg azzal, hogy összeveri. Úgy döntött, hogy ennyire nem lehet szívtelen. :) "

Igen, a kozos sparring es meccs utan annyira kiismerte Aj.-t, hogy futni hagyja.:) Egy ilyen nyilatkozat utan csak erre lehet gondolni.

» Bruneor   válasz erre
    2017-08-04 14:16:04

@aton: Vagy mert 10+ evig a csucson lenni bokszolokent nehezebb, mint ugyanannyi even at valtozatlan szinvonalu hulyesegeket kommentelni :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2017-08-04 14:13:42

@Bruneor: naná! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-04 14:13:06

Azért vonult vissza Klicskek, mert már nincs itt a bátyó, aki ringbe lépjen helyette a visszavágón. Nincs bosszúálló bátyó inkább visszavoulok.

    2017-08-04 13:54:32

@cenzura: Most Joshua fogja kicsapkodni 4 menetben akit elé raknak.

Legalább ő kicsapja, mert ez a robot nem csapott ki senkit, tehénkedett még azzal a pici francia emberrel is.

    2017-08-04 13:49:59

@Bruneor: A visszavágó lett volna Klitschko utolsó meccse, és lehet, hogy belegondolt abba, hogy egy ígéretes feltörekvő fiatal srác pályafutását törné meg azzal, hogy összeveri. Úgy döntött, hogy ennyire nem lehet szívtelen. :)
Anno Foreman is megmondta a Tommy Morrison elleni meccs után, hogy a 10. menet után arra gondolt, hogy "ha ez a srác eljutott idáig, akkor most már nem ütöm meg, mert abból még fel kell majd épülnie." Big Georgenak mondjuk elhiszem :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-08-04 13:45:52

@CHUBAKKA: Igen ez a legvaloszinubb, de bevallta Aj.-t aprilisban mert bizott magaban, nem is vallott szegyent, kozel allt a kiuteshez, erre viszovunol es lenyilatkozza ezt.:)Erted?

» Bruneor   válasz erre
    2017-08-04 13:36:11

@Jersey Joe: és Stiverne-vel mi van? :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-04 13:32:13

@Bruneor: végül is mit mondjon Wlad, hogy hát nem akartam már kiállni, mert AJ laposra vert volna. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-04 13:12:45

A viszavonulast kovetoen elmondta egy interjuban, szerinte verte volna a visszavagon Joshua-t.Neki es a batyjanak is elmaradt egy revans a palyafutasuk vegen, igaz mas okokbol.Kar erte, valoszinu ez kiserteni fogja egesz eleteben, meg akkor is ha nincs mar mit bizonyitania.

» Bruneor   válasz erre
    2017-08-04 13:05:56

@Chico: igen ellenük szerintem is jó eséllyel lépett volna ringbe Wlad, főleg olyan formában, mint AJ ellen!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-04 12:47:50

A Fury vs Parker győztese ellen még szívesen megnéztem volna,akkor bajnokkent vonulhatna vissza.

    2017-08-04 12:41:31

nekem nem fog hiányozni igazán, de tőlem maradhatott volna, ha ilyen meccseket produkál, mint AJ ellen, mert ez szenzációs volt, na de a legtöbb meccse az milyen is volt? ;-) Vitali-t kedveltem, és vártam is a meccseit, mert nagyon másképp küzdött, mint Wlad, igazi nagy önbizalommal, oroszlánszívvel, agresszióval . Viszont itt van AJ aki egy igazi bajnoki mentalitással van megáldva, a tehetsége, és tudása mellé, és nagyon szorgalmas is. Eddig szinte kivétel nélkül tetszett minden meccse, persze a legjobb a Wlad elleni volt, és azért a meccsért be kell látnom, hogy Wlad is megérdemli az elismerést. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-04 12:22:30

@Totti: egyrészt a 19 meccsén kiütötte az élete meccsét játszó Klicskót.Azt hagyjuk h megkopott,öreg,inaktív,mert ennek a ringben nyoma sem volt.
Hogy elfogyott,az java részt mentális probléma volt.Klicskó után nem tudom ki tudja ilyen helyzetbe hozni.De ha így is volt,a végeredmény az,h kiütötte az ukránt így is.
Valszeg lesz veresége,nincs azzal semmi baj sztem.Wildert sokan gyűlölik itt,pl ellne megnézném,mert nincs tele a gatya.Ortiz is jó kis bunyós.Most kapásból wz 2 név,akiket a korábbi Wladimir lepasszolt volna pl Vitalinak.
Az meg h Lewis kit vert meg volna hányszor,az meg gyerekes.Wladdal is felnyalatta volna a padlót az első menetben.

    2017-08-04 12:16:02

@ogreface: alap

    2017-08-04 12:09:39

Ez a döntés jellemző Klitschko-ra, valószínűbbnek tartottam, hogy így fog dönteni, a józan ész győzött az érzelmek felett, ahogy ez az ő személyiségéhez, mentalitásához illik. Azt is teljesen megértem, hogy ilyen sokáig vacillált és az utolsó pillanatig halogatta, mert ez nagyon nehéz döntés lehetett számára. Az első mérkőzésen ugyanis már a kezében érezhette a győzelmet, és abban a tudatban kellett most döntenie, hogy akár sikerülhetne is visszavágnia, megvan a fegyvere Joshua legyőzéséhez. Az sem igaz szerintem, hogy nem tudott volna végigcsinálni még egy felkészülést, nagyon is jó formában volt utoljára. Azonban a ráció azt diktálja, hogy bármilyen fájó és végzetes is a taktikai hiba, amit az első meccsen elkövetett és bármilyen kevésen is múlott a győzelme, másodjára jelentősen csökkentek volna az esélyei: egyrészt, ha nem is látványosan, de azért csökken a teljesítménye, eközben Joshua egyre jobb lesz, kettejük meccse is nagyon értékes tapasztalatokkal gazdagította, Klitschko jelentős mentális előnye semmivé vált, ezúttal mentálisan is Joshua-nál lenne a fölény, szóval összességében Joshua lenne az esélyesebb. Klitschko öröksége szempontjából pedig, ahogy más is írta, sokkal jobb befejezés ez a szoros meccsen született vereség, mint egy esetleges újabb, egyértelműbb Joshua fölénnyel.

» superman   válasz erre
    2017-08-04 11:58:15

@Flex: ..és te ezentúl mihez fogsz hozzászólni? :)))

Bár minden jövőbeni nehézsúlyú meccs után is belehet majd írni, hogy Klicskó ezt milyen szarul intézte volna. ;-)

» ogreface   válasz erre
    2017-08-04 11:31:07

@Jersey Joe: Semmit nem tudok róla, több mint másfél éve nem bokszol. Van aki jobban hiányzik, de Charles Martinnal szép párt alkottak.

» pepegross   válasz erre
    2017-08-04 11:21:19

@pepegross: Tényleg, az egyik legnagyobb bokszlúzerrel, Glazkovval mi van?

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-04 11:04:48

@Totti: Adom, testvír ;)

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-04 11:02:48

@Flex: Joshua remek bokszoló, de azért nagy bajnoknak még nem hívnám őt. Számomra elég kiábrándító volt, amikor Klicskó ellen tulajdonképpen a 6. menetben már képtelen volt szinte lépni is. Természetesen az, hogy innen vissza tudott jönni (Klicskó segédletével persze) az nagyon elismerendő, de ha a kondiján nem javít, akkor ő nem lesz 10 évig uralkodó. Már Whyte ellen is látszottak a hiányosságai, Klicskó ellen pedig... hát szintén.

Kétségtelen, izgalmas bunyós, hiszen elképesztő nagy ütő, ami eddig kétszer kihúzta a slamasztikából. Szóval szerintem AJ-nek még nagyon sok tanulni valója van. Erősen kétlem, hogy veretlenül vonul majd vissza.

Például szerintem Lewis 10/9x verte volna őt.

Szerintem amúgy a mostani nehézsúly semmivel sem jobb, mint a Klicskó érában levő volt. De persze ez csak az én véleményem.

    2017-08-04 10:58:23

@Flex: En kedvelem Joshuat de azert varjuk ki a veget. Klitschko is addig szort ki mindenkit magabiztosan es letvanyosan a ringbol amig jott Sanders.... ;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-08-04 10:38:42

@cenzura: "Még vissza is fogjuk sírni a Klicskó korszakot! "

Akkor akár meg is szűntethetik a súlycsoportot:)
Ami Wladnak 7-8 menet szenvedéses kínlódás volt,az AJ-nek hasonló kaliberű ellenfelek ellen 4-5 menet látványos kivégzés lesz.
Neked melyik való jobban a kedvedre?

    2017-08-04 09:26:56

"Juan Manuel Marquez will announce his retirement on Friday, according to ESPN.com."

JMMnak is itt a vege. Viszlat bajnok!

» fixpont   válasz erre
    2017-08-04 08:36:24

@deontay: "Ukrajna 2 legjobb bunyósa most már végleg visszavonult, ès valószínüleg soha nem lesz még csak megközelítöleg se két ilyen bunyósuk."
Most is van legalabb ketto... esetleg az eredmenyessegukre gondolsz, azt lesz nehez tulszarnyalni

» bpjotruska   válasz erre
    2017-08-04 08:09:57

A visszavágón is lett volna esélye, még mindig megvan az ütőerő ahhoz, hogy Joshuát kiüsse. Ettől függetlenül jó döntés a visszavonulás, 41 éves, mindent elért amit lehet, az egészség fontosabb. Szerintem fogunk még róla hallani, de remélem nem bokszolóként.
Az ukránokat pedig "bokszilag" tényleg nem kell sajnálni, főleg nem nekünk. Az említetteken kívül ott van még Artem Dalakian, Gvozdik...

» pepegross   válasz erre
    2017-08-04 05:21:59

@zsoltyngy: a Lewis - Vitya meccs serules nelkul keteselyes volt es a visszavago is az lett volna, szerintem itt nem, a legtobb ember, ahogy en is, mar sima AJ gyozelmet vart

» fixpont   válasz erre
    2017-08-04 01:33:52

Bolcs dontes. Kellemes civil eletet Dr. Steelhammer

» Phenomenal   válasz erre
    2017-08-04 00:54:52

@fixpont: :)) en pont igen ;-)

» zsoltyngy   válasz erre
    2017-08-03 23:29:08

Már nem birna ki még egy felkészülést,ez várhato volt.
Okos döntés egy intelligens ökölvivotol.

    2017-08-03 23:01:50

@zsoltyngy: en pont nem, a Lewis - Vitya utan vartam a visszavagot, itt nem

» fixpont   válasz erre
    2017-08-03 22:54:59

Csak ismetelnek itt mindenkit, hogy jo dontes volt tole...es jo pihenest neki stb. stb.de azert megis van bennem egy hianyerzet. A Vitali vs Lewis meccs utan is hasonloan ereztem magam bar az mas tortenet volt.

» zsoltyngy   válasz erre
    2017-08-03 22:19:48

@cenzura: legalabb AJ-t jo nezni a ringben, ugy mozog meg ut mint egy boxolo, Klicskot meg nem volt jo nezni, parszor kifejezetten fajdalmas volt, meg akkor is ha egyeduralkodo lesz, pici elorelepes

» fixpont   válasz erre
    2017-08-03 22:19:46

@Flex: Ehehehe semmilyen jobb korszak nem jön:)))))
Most Joshua fogja kicsapkodni 4 menetben akit elé raknak.
Ezt 5 év múlva ugyanúgy unjuk majd mint amikor pl. esélytelen Leapai ment címért. Más neve lesz az áldozatnak:)))))
A Klicskók korszakának volt egy nagy előnye! Ilyen Wilder féle műmájerek nem lehettek bajnokok.Meg lehetne még neveket írni.
Még vissza is fogjuk sírni a Klicskó korszakot!

» cenzura   válasz erre
    2017-08-03 21:42:24

Jó döntés, az utolsó meccsén a vereség ellenére mindent megtett, méltó befejezése karrierjének! Jó pihenést, jó egészséget!

» VITAMINKIRALY   válasz erre
    2017-08-03 21:09:19

Jo dontest hozott. A Joshua elleni visszavago szerintem csak anyagilag erte volna meg, minden masban - egeszseg, merleg, hagyatek, megiteles - hatranyara valt volna. En is azok koze tartozom, akik szerint gyorsabb es simabb vereseget sznevedett volna egy visszavagon. Igy viszont ha nem is gyozelemmel, de egy remek meccsen mutatott tobb mint tisztes helytallassal bucsuzik, es valoszinuleg az utodjanak ( marmint a kovetkezo korszakot meghatarozo bajnoknak ) adta at a helyet. Igy van ez jol.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-08-03 20:35:46

Nagy bajnok volt. Sajnos kevés jó meccsel, de a Sanders és a Joshua meccse nagy klasszikus. 20 év múlva is beszélni fognak róla!

    2017-08-03 19:52:38

A képességei alapján kihozta magából a maximumot, és jól döntött. Ha nehézsúlyban nem is lesznek tényezők mostanában az ukránok, azért irigylem őket. Van egy Lomachenko-juk és ugye ott van Usyk is. Jó nekik.

» bandi1115   válasz erre
    2017-08-03 19:43:58

A valaha élt egyik legnagyobb! Az egyik szemem sír, a másik nevet! Örülök, hogy el tudta fogadni, hogy eljárt felette az idö, és nem kell azt látnunk, mint más hozzá hasonló klasszisnál, hogy olyan bunyósok verik meg, akik anno a sparring partnerei se lehettek volna. Szomorú vagyok viszont azért, hogy minden idök egyik legjobbja már nem lép többet ringbe, és egy újabb korszak èr vèget az ökölvívásban. Ukrajna 2 legjobb bunyósa most már végleg visszavonult, ès valószínüleg soha nem lesz még csak megközelítöleg se két ilyen bunyósuk. Nyugodt, és boldog nyugdíjat LEGENDA!

» deontay   válasz erre
    2017-08-03 19:20:37

Ezt a napot ma ünnepnappá kéne nyilvánítani! Nálam mindenképp nagybetűs ünnep lesz mostantól a naptárban!

    2017-08-03 19:07:23

Na végre.

    2017-08-03 19:01:02

jo dontes, nagy bajnok volt es hosszu ideig, bar sosem kedveltem amit csinalt

» fixpont   válasz erre
    2017-08-03 18:50:46

most jöhet akkor AJ ! tőlem aztán lehet az ellenfél Ortiz, vagy Pulev, vagy más, én ellenféltől függetlenül várni fogom AJ meccseit, mert nagyon látványos, odateszi magát, nem unalmasak a meccsei.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-03 18:38:02

Az első és ezek szerint egyetlen Klitschko vs. Joshua meccs előtt is azt mondtam, hogy a sportnak az lenne a legjobb, ha Joshua nyerne egy színvonalas, emlékezetes meccsen, és utána Wladimir visszavonulna. (Ettől függetlenül Wladnak szurkoltam. Az egész kocsma rám figyelt, úgy ugráltam a 6. menetben.) Ez megtörtént, a korona átadásra került. Innentől csak és kizárólag AJ-n és a csapatán múlik lesz-e Joshua éra...

Hosszú, eredményes civil életet kívánok!

» Tom Cormie   válasz erre
    2017-08-03 18:10:55

@Jersey Joe: Van egy olyan érzésem, hogy Ortiz a két szék közé fog esni. Ugye most a pletykák szerint Wilderrel "tárgyalnak" amiből nem lesz semmi. Másrészt a WBA vonalon Joshua ellen kellene hogy menjen, amit eddig Klicsko és Pulev fúrt meg. Szóval kiváncsi leszek mi lesz a vége.

» mobyltel   válasz erre
    2017-08-03 18:03:25

A bátyja bunyóját jobban kedveltem, de Wladimir is nagyon szimpatikus volt számomra mindig is, és az, amit ő letett, azt már nem lehet tőle elvenni. Sajnos az utolsó pár évben nagyon gyenge mérkőzéseket vívott, viszont a Joshua ellenivel feledtetni tudta őket. Megtörtént a korona átadása, ideje kiélvezni a nyugdíjat. :)

» Beast_Pete   válasz erre
    2017-08-03 17:25:07

@ogreface: Ezen azért nagyot nevetem :XXDD

» Sayajin   válasz erre
    2017-08-03 17:02:03

@Flex: "Wilder,Ortiz,AJ,Fury ,korszakban"

Csak ilyen korszak nem létezik, ez a probléma. Fury megint visszavonult, valószínűleg tényleg komoly problémái lehetnek, az elhízásáról ne is beszéljünk, ahogyan Ortiz is közel van már hozzá a maga lassan 40 évével.


Egyébként Klicskó szerintem legjobb formájában mindegyikkel fel tudná venni a versenyt, az más kérdés, hogy olyan dominanciáról tényleg nem lehetne beszélni, mint a kétezres években.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-03 16:33:14

Bölcs döntés,akit meglepett az félreismerte Wladot.
Sztem egy jobb korszak jön,bár ez után nem lesz nehéz valljuk meg őszintén.
Egy Wilder,Ortiz,AJ,Fury,korszakban a "prime" Klicsko sosem lenne favorit.
Vitali is sokszor előzékeny volt.
Nem leszólom,mint sportember tényleg példás volt,de sajnos a vesztes mérkőzései tényleg emlékezetesebbek voltak mint a győztesek.

    2017-08-03 16:23:23

Okos döntés, nagy elismerés illeti a karrierje vonatkozásában, minden tiszteletem az övé és sok sikert kívánok neki a civil életben!

» rosta.roland   válasz erre
    2017-08-03 16:05:22

Axel Schultz óta követem, meghatározó alakja a nehézsúlynak. Na ő biztos nem fog visszatérni himi-humizni!

» Klausenburger   válasz erre
    2017-08-03 15:25:26

@Joe Calzaghe5: Biztos hogy nem fogja, nem rossz Pulev de AJ sok lesz neki.

» mikike1   válasz erre
    2017-08-03 14:56:14

@mobyltel: Thomas Hearn-éknek nem érné meg most jobban, ha Joshuá-t Ortiz ellen küldenék?

Pulev Kevin Johnson ellen nagyon lassúnak tűnt... Chisora ellen szerintem viszonylag nem volt rossz, de Johnson ellen...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-03 14:40:35

@mobyltel: XDDD ez nagy.Nehogy a végén Pulev kipötyögje AJ-t, Na az lenne az Upset of the Year!

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2017-08-03 14:32:30

@leibigabi: :D

» Bruneor   válasz erre
    2017-08-03 14:31:39

@Bruneor: "Hearn vajon tud rola, vagy eppen Vegas-ban targyal a Joshua elleni visszavagorol? :)"

Ja. :) Mondjuk azon röhögnék, ha nem csak tárgyalna róla, de novemberre le is kötné :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-08-03 14:28:02

Ésszerű döntés tőle mert ez már nem az ő korszaka. Nem fogom visszavárni mert egyáltalán nem tetszett a boksza, de az persze elismerésre méltó hogy mennyi ideig tudott ülni a trónon, mégha elég halovány is volt ez a nehézsúly. Haye is remélhetőleg követi a példáját.

» mikike1   válasz erre
    2017-08-03 14:20:39

Pulev szerintem most fosott be:)

» mobyltel   válasz erre
    2017-08-03 14:01:02

Hearn vajon tud rola, vagy eppen Vegas-ban targyal a Joshua elleni visszavagorol? :)

» Bruneor   válasz erre
    2017-08-03 13:56:48

Köszönjük Bajnok!
Első emlékem róla, amikor valamelyik "Koko gálán" Pea Wolfgramm ellen bokszolt. Nagyon be volt hypolva a meccs az rtl-en, hogy az olimpiai döntő visszavágója, stb. Aztán első menet sima KO :)
Egyébként szerintem az kísérteni fogja élete végéig, hogy a 6. menetben nem ment rá agresszívabban AJ-ra, ott meglehetett volna (és akkor hallgathattunk volna még több okosságot Fury-tól...). Ez nyilván a korábbi sok "sima" meccsből jött, gondolta ráér még.

» Barbados Demon   válasz erre
    2017-08-03 13:49:25

@ogreface: Azt elfuckingolta a Mester, mert amit Haye előadott Wlad ellen azon mindig röhögök:)))))
Wlad tiszteletére szerintem meg is nézem este Vidi-Bordeaux után.

» cenzura   válasz erre
    2017-08-03 13:48:18

@AirBundy: Idáig hallottam, ahogy pukkant a Magnum palackos pezsgő! :)

Azért ide egy örökbecsű idézet a "mestertől": "Haye 99%, hogy Vladot kiütéssel, Vitalit pedig pontozással verné és ez nem lehet vita tárgya!" ;-)

» ogreface   válasz erre
    2017-08-03 13:19:58

Szerintem jó döntés volt, az utolsó meccsének fényében büszkén vonulhat vissza. 41 évesen, ennyi meccsel a háta mögött ilyen fittnek maradni... Mindig is példaértékű lesz számomra a fegyelmezettsége, sporthoz való alázata, a ringen kívüli úriemberként való viselkedése.

    2017-08-03 13:09:09

épp mostaniban szokták játszani a bokszklasszikban a Wlad-Devarryl Williamson meccset, na az egész jó volt, csak sajnos Wlad megsérült az 5. menetben, és vége lett. Pedig ott Wlad is volt padlón, és Williamson is volt megfogva, na az egy izgalmas meccs volt amíg tartott.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-03 13:06:14

Amúgy Sztrego nem kíván elbúcsúzni tőle?

» AirBundy   válasz erre
    2017-08-03 12:59:32

@Gaggggggga: "visszavágón simán esélyes lett volna"
En pont nem igy látom. Az elso 3-4 menetben Joshua óvatos volt, majd gyakorlatilag az első komolyabb letámadással padlóztatta Klitchkot. Amig vivott es bokszolt Joshua, addig volt eselye Wovanak, de amint beindult, AJ elsoporte az öreget. Masodszor nem tudná ugyanezt nyujtani Klitschko, AJ ezúttal nem tökölne vele ennyites szerintem ezt ő is érzi. A helyét már átadta, most lássuk mire mennek vele a fiatalok...

Jó pihenést Champ!

» zolimt   válasz erre
    2017-08-03 12:29:01

Biztos hogy azért vonult vissza mert már mentálisan nem akar vagy nem tud még egy pokoli felkészülést végigcsinálni.
Szerintem a visszavágón simán esélyes lett volna, az első meccs tapasztalatait leszűrve...

» Gaggggggga   válasz erre
    2017-08-03 12:16:15

Nagyon okos és bölcs döntés, pont olyan mint Õ maga is!
Nekem nem nagyon tetszett a boksza, de a ringen kívüli nyilatkozataiból mindig is sugárzott, hogy egy intelligens ember. Lehet kritizálni és hasonlítgatni régi bajnokokhoz, hogy van-e olyan jó vagy sem (mint az oviban), de azt nem lehet elvitatni tőle, hogy mind közül talán neki van a legtöbb tartalom a fejében, amit most bizonyított is.... Sajnos kevesen voltak(és lesznek) képesek erre...

» greenman   válasz erre
    2017-08-03 12:11:22

@leslie: Lezárult egy korszak, kérdés, hogy kezdődik-e egy új??

Ott van Joshua, de ez a majomkodás a bokszban még nem ért véget. Egyelőre idén is csak elmaradnak a meccsek, nincsenek igazi egyéniségek a nehézsúlyban.
Akik voltak, vagy lehettek volna, lassan végleg kifutnak (Ortiz, Stiverne, Povetkin, Takam, Haye, Pulev), de az ő pályafutásuk is hagy sok kívánnivalót maguk után, hiszen kevés igazi nagy meccset vívtak egymás ellen. (Mi lett volna egy Povetkin vs Haye, egy Pulev vs Ortiz, egy Stiverne vs Takam, stb.)

A most jövő generáció - tisztelet a kivételnek - pedig már nemcsak menedzselésileg, hanem még boksztudásilag is erősen vitatható (Millerek, Parkerek, stb.). És ez nagyon szomorú.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-03 12:04:42

Ez a leütés azért mindig meg fog maradni:

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-03 12:00:31

lezárult egy időszak!
lehet kritizálni Klicskót, de kritika ide vagy oda, tény hogy beírta magát a történelem könyvekbe, ez vitán felüli!

» leslie   válasz erre
    2017-08-03 11:56:42

A legjobb döntés, de emellett furcsa érzés is, hiszen ő az első olyan bokszoló, akinek a profi pályafutását szinte végig lekövettem (Kokó mellett persze), a szárnybontogatástól kezdve a Joshua-meccsig mindent.

De azt hiszem, méltón fejezte be és szerencse, hogy volt elég esze időben befejezni...

    2017-08-03 11:49:06

@GaiusM: Oquendo megvárja még Briggs visszakapja az engedélyét, hogy teljes jogú világbajnokként vonulhasson vissza, 2025-ben.
Minek kapkodna? :)

» Dr Evil   válasz erre
    2017-08-03 11:48:55

sok sikert a továbbiakban Wlad! azért nem semmi karriert futott be még, ha sokszor nem is tetszettek a meccsei, vagy a stílusa, azért tényleg egy igazi sportember, és a maga módján nagy bajnok, főként mert nem adta fel a vereségei ellenére sem, hanem folytatta, és újra bajnok tudott lenni !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-03 11:46:06

@leibigabi: ...és még akkor te nem is hallottad, hogy elindultak a tárgyalások egy Miocic vs Vitali terrameccsről szinkronúszásban!!!

» ogreface   válasz erre
    2017-08-03 11:35:36

Klicskó egy olyan bajnok volt, akinek leginkább a vesztes meccsei maradnak meg jobban a köztudatban.
Jó pihenést neki, igazi sportember volt!

De egy a lényeg, a sátán elpusztult, a nap kisütött, a nehézsúly újra a csúcson! Alig várom a Wilder vs Stiverne újabb és újabb részeit! :)

» ogreface   válasz erre
    2017-08-03 11:29:50

@ogreface: Briggs - Oquendo, vagy Oquendo - Kadirov? :D

» GaiusM   válasz erre
    2017-08-03 11:26:44

Még annyit:

Egy ekkora, 20 éve tartó pályafutást lezárni egy olimpiai és profi világbajnoknak szerintem egy kicsit szebben kellett volna.
Egy sajtótájékoztató, vagy valamilyen nyilvánosabb esemény keretében.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-03 11:26:41

@ogreface: "May vs Pac 2? :)))"

Úgy rémlik voltak ilyen kisérletek Pacquiao részéről, de aztán egy még szuperebb mérkőzés miatt az is elmarad :))

» leibigabi   válasz erre
    2017-08-03 11:26:20

Bölcs döntés!

» antonio   válasz erre
    2017-08-03 11:25:16

@leibigabi: May vs Pac 2? :)))

» ogreface   válasz erre
    2017-08-03 11:23:37

@leibigabi: :DD
Mesterien nyomod. :DD

» Streky   válasz erre
    2017-08-03 11:22:14

Ezen meglepődtem, úgy gondoltam bevállalja. Kár érte, szívesen megnéztem volna Jushua ellen a visszavágót.
Na mindegy, ez akkor elmarad, koncentráljunk olyan szuper rangadóra, ami nem marad el :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-08-03 11:21:07

Ez a jó döntés. Az utolsó meccsével bebizonyította, hogy csak nem véletlen volt az a 10 év uralkodás. Jó pihenést neki!

    2017-08-03 11:20:14

Az se semmi, hogy mindkét Klitschko egy vereség által vívta ki magának az elismertséget.

A visszavágón inkább csak vesztenivalója lett volna. Szerintem ez egy jó döntés.

    2017-08-03 11:12:13

Egy kicsit meglepett a döntés, de egészen biztosan sok olyan dolgot érzett a testében már, ami kívülről nehezen látható és nehezen is magyarázható.

Kétségtelenül nagy ökölvívó volt, pályafutása boksztörténeti jelentőségű. Maradt egy kis hiányérzetem, túl későn került sor az első igazán nagy meccsére, de az idő kegyetlen - hozzá még így is elnézőbb volt.

Kívánom, hogy élvezni tudja a pályafutását és valami mások számára is hasznos dolgot csináljon a hátralevő életében.

Mindet jót, bajnok!

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-03 11:07:51

Viszlát bajnok. Köszönöm ezt a hosszú pályafutást, aminek végigszurkolhattam a jobb és kevésbé jó meccseit is. Jó pihenést!

» AirBundy   válasz erre
    2017-08-03 11:06:04

Így illik lezárni egy ilyen pályafutást, ilyen utolsó meccsel.
Sose voltam érte oda, de AJ ellen megmutatta, és nagy bajnokként vonul vissza.

» GaiusM   válasz erre
    2017-08-03 10:53:42
Ugrás az oldal tetejére