×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Türelmetlenül várja világbajnoki lehetõségét 2017-07-13 09:05:11 https://www.profiboksz.hu/2017/07/13/ortiz-joshuanak-velem-kell-bokszolni-nem-klitschkoval/

Ortiz: Joshuának velem kell bokszolni, nem Klitschkoval!

Türelmetlenül várja világbajnoki lehetõségét a nehézsúlyú Luis Ortiz, aki elméletileg kötelezõ kihívói pozícióban van a WBA szervezetnél és a csapata szerint írásbeli ígérete is van a szervezettõl, hogy a bajnok Anthony Joshuának legközelebb ellene kell bokszolni, ha a címét meg akarja tartani. Joshuáék elmondásuk szerint vagy Wladimir Klitschko ellen vívnak egy visszavágót, vagy az IBF kötelezõ kihívó Kubrat Pulev ellen lépnek szorítóba, de a kubai bunyós nevét nem is nagyon szokták említeni. Ortizék mindenesetre meglehetõsen mérges hangulatban várják, hogy mit hoz számukra a közeljövõ: "Akárkivel bokszolhatna, akivel csak akar, ám Jorge Carmenate (az Ortizt promótáló Dade Promotions elnöke) szerint van egy levél és valamiféle megállapodás a WBA-val, hogy a bajnoknak legközelebb mindenképpen Ortizzal kell kiállni. Ha ezt megszegik, be fogjuk perelni a szervezetet az Muhammad Ali rendeletre hivatkozva, hiszen szándékosan hátráltatják egy ökölvívó karrierét. Luis borzasztó keményen tréningezik egy hónapja már, és a lehetõ legjobb formába akar kerülni, ugyanakkor nagyon bosszantja, hogy a WBA feltartja az egész folyamatot." - mondta Jay Jimenez, Ortiz (egyik) menedzsere.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@pepegross: közöttung sein.-elnézést, fordítás közben ott maradt

» pepegross   válasz erre
    2017-07-19 11:45:30

"Különböző internetes hírek szerint előkészületek zajlanak világbajnoki címmérkőzésre a WBC-bajnok Deontay Wilder és a kubai Luis Ortiz közöttung sein. Lehetséges időpontként október-november hónapokat jelölték meg. Lou DiBella promóter ebben az időtartam két időpontot foglalt a Barclays-Centerben, New Yorkban." Ez a német hír lényegi része. Hiszem, ha látom.

» pepegross   válasz erre
    2017-07-19 07:37:07

a WBA is manipulálva van ezt tudjuk nagyon jól, ezért nem pakott lehetőséget Ortiz, és lehet, hogy nem is fog ezért. Már mikor megverte Jennings-et , és az is valamilyen vb címért ment . Meg persze gondolom, hogy félt Ustinov-tól akit az egysíkú, unalmas, és nem kiemelkedő ütőerejű Pulev is kiütött, akkor mit tenne vele Ortiz akihez Pulev csak egy hobbibunyós. Ennyit erről, csuhéjj!! sup sup suváppá!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-07-15 16:31:42

remélem azért, hogy Ortiz hamarosan ringbe fog lépni még, ha nem is ő lesz a következő ellenfele AJ-nek. Attól még jó lenne, ha aktív maradna ! gyerünk King Kong!!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-07-15 14:30:50

@Kane: Igen csak Parkerek is ugy nez ki a Joshua meccset akarjak. Wilder meg a top 20 bol sem valaszt nemhogy egy olyat aki evek ota top 10 es es csak Klitschkotol kapott ki.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-07-14 17:51:22

Pulev maga is jobban járna ha Parker vagy Wilder ellen menne, több esélye lenne az övre aztán később mégnagyobb pénzért címegyesítésként mehetne Joshuával, már ha bízik magában ennyire. Ortiznak több sansza van Joshua ellen, és nagy kár lenne ha a kubait sosem látnánk címmeccsen, már pedig az idő múlásával ez egyre valószínűbb.

    2017-07-14 17:30:23

@Melange: Pulevnek inkább feküdne bármelyik más vb mint Joshua, több esélye lenne a kalimpáló Wilder, vagy az agresszív de elég egysíkú Parker ellen.

» Moorer   válasz erre
    2017-07-14 15:52:09

@Melange: igen ilyen szempontból jobban megérdemli Pulev, mert ugye neki tényleg jobb ellenfelei voltak, de főként a Wlad meccs előtt, az utóbbiak nem. Ortiz viszont még nem kapott lehetőséget egyszer sem, inkább neki kéne jönnie, de sajnos nem hinném, hogy ő fog jönni. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-07-14 12:48:46

@Jersey Joe: Ortiznak tenyleg jobb eselye lenne Joshua ellen, de eddigi ellenfeleiket nezve a bulgar jobban megerdemli a meccset.

» Melange   válasz erre
    2017-07-14 12:16:36

Nem értem a kritikát Ortízzal szemben, teljesen igaza van, amit mond.

Érthetetlen , ami zajlik, nekūnk, szurkolóknak is aktívabbaknak kéne lennūnk, h vàltozzon a helyzet.

Ortíz jelenleg a leghitelesebb kihívó, tōk mindegy, hàny éves, mennyi esélye lenne Joshua ellen, stb

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-07-14 11:17:08

@Totti: Valoban tul van lihegve az agesz Ortiz jelenseg,kb olyan Povetkin fele,lassan nyugdijas "remenyseg" mindketto,akiket keptelenek odatolni valami vb cimmeccsre.

    2017-07-14 11:06:52

@cenzura: Ez igaz. Ortiz-t nem menti fel az, hogy Scott menekült ellene. Ortiz azon a meccsen nem bokszolt jól. Én kondi problémákat is látok nála, lehet rosszul, de nekem úgy tűnik, hogy elég fáradékony, és a meccsek második felére már máshogyan bokszol.
Nagyon jó ökölvívó ez nem kétséges, de egy kicsit úgy érzem hogy sokan többet látnak bele már, mint ami ott van benne. Veszélyes nem mondom, de az hogy itt sokan kikiáltják, hogy neki mindenki ellen legalább 60% esélye van.. Lehet egyébként, hogy így van, csak nem igazán értem, hogy melyik produkciójából lehet ezt levonni. Nekem egyáltalán nem tűnik olyan meggyőzőnek, mint sokaknak, aztán lehet rám cáfol majd. Persze ha kap lehetőséget rá... (Az is hozzátartozik az igazsághoz,hogy a menedzselése valami kritikán aluli)

    2017-07-14 09:00:08

Lehet az is benne van ebben, hogy Hearn kicsit berágott Ortizra (szerintem joggal), miután kilépett a társpromóteri szerződésből és Haymonhoz igazolt 2 angliai meccs után. Ha nem így tesz, alighanem Pulev helyett most az ő nevét emlegetnék Wlad mellett lehetséges ellenfélnek.
Az Ustinov meccsből is jobb lett volna nem kifarolni anno, meg itt is okosabb lett volna Hearn-nél maradni, most legalábbis nagyon úgy látszik. Remélem azért Joshua nem passzolja le a WBA övet, de meggyőződésem hogy Ortiz most már túl idős lesz világbajnoknak - sajnos. Persze irreális, de egy Ortiz-Pulevet megnéznék Joshua kihívási jogáért. És még inkább egy Ortiz-Stiverne Wilder eliminátoriaként.
Amúgy STiverne-Wilder II lesz egyáltalán? (Nem mintha annyira hiányozna, de amíg ez nincs meg se címegyesítés, se más érdekes dolog nem lesz WBC vonalon ami lassan szégyen, ergo ideje lenne legalább ezt letudni.)

» Peacock   válasz erre
    2017-07-14 08:29:33

@csiga: Ez igaz, de Golovkin elől is sokan elszaladnának legszívesebben, mégsem tudnak:)

» cenzura   válasz erre
    2017-07-14 07:43:34

@bpjotruska: Bp, Scott azon a meccsen többet szaladgált, mint Paavo Nurmi fénykorában.

    2017-07-14 00:44:10

@Galamb: Wba interim címe az övé volt kétszer is védte, Jennings jó név.

» antonio   válasz erre
    2017-07-13 21:17:21

Képességei alapján Ortiz nagyon megérdemli a lehetőséget, de kissé elsakkozták a dolgokat.
Joshua ellen szerintem már kevés esélye van, de Parker ellen még adnék neki 60-65%-ot. Minden esetre nagy szégyen lenne, ha címmeccs nélkül kellene visszavonuljon.

» Galamb   válasz erre
    2017-07-13 20:09:56

hát, ha szavazni kéne akkor én is inkább egyértelműen Ortiz-ra szavaznék, hogy vele bunyózzon AJ, mint Pulev-el, aki egy nagyon kemény, és tapasztalt bunyós, de nem hinném, hogy sok gondot okozna Joshua-nak! Ortiz viszont remekül védekezik, és kontrázik is, és hát igencsak jó a mérlege is, megérdemelné már a lehetőséget ezt mindenki jól tudja AJ-ék is, de mintha nem is akarnának tudomást venni Ortiz-ról, mintha ő nem lenne kötelező kihívó, vagy én nem tudom. :-( Ennyi erővel Wilder kiket vert meg, vagy Martin, Molina ( 2-szer is!!! ) stb, hogy vb meccset kaptak. Ne vicceljünk már! :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-07-13 18:00:21

Pulevnek egyféle stílus megy jól a jab jab grab, Wlad is ezt nyomta de ő erősebb gyorsabb volt és jobban is mozgott!

» antonio   válasz erre
    2017-07-13 17:01:16

@Moorer: Szerintem is joval latvanyosabb bunyos Ortiz, de pont eleg jo es veszelyes ahhoz, hgy senki se kerjen belole, amig nem muszaj. Eppen ezert volt kapitalis bakloves visszalepni az Usztinov elleni eliminatortol ( + meg lett volna kis tapasztalata egy nala jelentosen nagyobb es erosebb bunyos ellen, ami azert nem artana neki sem ).

» bpjotruska   válasz erre
    2017-07-13 16:55:06

Nem hinném hogy Pulev 3 menetnél tovább ellenállást tanúsítana, Ortizt is megverné Joshua de őt szerintem nem ilyen hamar.

» Moorer   válasz erre
    2017-07-13 16:48:23

@bpjotruska: Én is írtam hogy Ortiznak is voltak gyengécske meccsei, de támadóbb izgalmasabb stílusú had kapjon már egy címmeccset mikor tőle sokkal érdemtelenebbek is kapnak.

» Moorer   válasz erre
    2017-07-13 16:43:20

@Moorer: Speciel Ortiz teljesitmenye is feledheto volt a Chisora altal kiutott Scott ellen... Az az SD meg alapbol komolytalan ervnek, egyik biro kb hattal ulhetett a ringnek, s a 3-4 menetet nyero Chisora-t hozta ki gyoztesnek.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-07-13 16:36:26

Ott volt egy lepesnyire, amikor eliminatort bokszohatott volna Usztinov ellen... de pont akkor jobbnak latta promotereket csereberelni es ertelmetlen meccsekkel untatni a nagyerdemut. Nagy kar lenne, ha Ortiz nem jutna el egy VB-meccsig, de a jelenlegi helyzetet maganak, vagy a balfasz promoterenek koszonheti.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-07-13 16:33:33

@Melange: Pulevet már láttuk az A kategória ellen bokszolni és felejthető volt, és Chisora ellen is felejthető volt a teljesítménye, Ortiz sokkal látványosabb veretlen jöjjön ő.

» Moorer   válasz erre
    2017-07-13 15:56:36

@Melange: Jennings, Thompson, Scott, legyözése szerintem simán megér egy címmeccset... Martin, Breazeale, Molina, Duhaupas, Fury, Ruiz, Washington, se tettek többet a címèrt, nehogy már Ortiz legyen az akitöl sajnálva van egy címmeccs!

» deontay   válasz erre
    2017-07-13 15:55:52

@Moorer: Bocs, akar jobb Ortiz akar nem, de mire fel jarna neki VB-meccs??
Nem tett le az asztalra annyit mint Pulev, es ugyan az meg WBA vonalon volt, de Ustinovval sem akart kiallni eliminatorira, nem irtak ala az elkeszitett szerzödest. ilyen hozzaallassal meg ne sirjon a szaja, azt a lehetöseget miert nem ragadta meg?

» Melange   válasz erre
    2017-07-13 15:48:35

@Moorer: Olyan bunyósok ellen, akik nem verekedni, de még csak nem is vívni mentek, hanem csak túlélni. Meg kell nézni mit kapott Jennings! Pedig ôt még Wlad se tudta leütni se!

» deontay   válasz erre
    2017-07-13 15:31:24

@deontay: Pozítívan vagy elfogult Ortiz irányába, azért voltak már nyögvenyelős meccsei nem a legjobbak ellen.

» Moorer   válasz erre
    2017-07-13 15:14:30

@Moorer: Az a SD egy vicc volt, sima Pulev gyözelem volt. Pulev alapból megérdemli a lehetöséget, ès nem is lenne esélytelen senii ellen sem, de ha választani kell nyilván Ortiz legyen a befutó! A kubai bárki ellen 50%ról indul!

» deontay   válasz erre
    2017-07-13 14:49:18

Sokkal lazábbnak kellenne lennie az IBF-nek Joshua irányába, hisz leverte Wladimirt, ne egy Pulev meccset erőltessenek már aminek semmi értelme és meg sem érdemli, SD kellett neki Chisorához aztán jött a nyugdíjas Sam Peter utána meg a nehézsúly legtöbbet védekezője Pingvin Johnson, és ezzel kötelező kihívó...

» Moorer   válasz erre
    2017-07-13 14:22:43

@Schnauzer: Nem, ez egy tavalyelőtti kép.

» ogreface   válasz erre
    2017-07-13 12:39:32

@Schnauzer: Sajnos nincs jelentősége a formájának.

    2017-07-13 11:01:50

Ez mostani kép?
Úgy néz ki, hogy jó formában van.

» Schnauzer   válasz erre
    2017-07-13 10:55:04
Ugrás az oldal tetejére